Milionové příjmy Amwayáků vs. realita

Amwyáci tvrdí, že spousta z nich vydělává miliony a ti co vydělávají méně, pouze málo pracují. Všichni ale podle nich dostávají adekvátní odměnu!

Podívejme se na realitu, jeden z amwayáku uvedl statistiku jeho organizace:
„Z oněch 10-ti procent aktivních VPA, čili zhruba z oněch tří tisíc lidí, jen asi polovina pracuje pro Amway více, než 10 hodin týdně. Druhá polovina pracuje méně, než oněch 10 hodin týdně, to znamená třeba jen 5 hodin, nebo také třeba jenom hodinu týdně.A nyní pozor. Jen asi 4% z aktivních VPA, to jest zhruba z oněch 3.000 lidí se věnuje byznysu 40 hodin týdně. To je doba, odpovídající běžné pracovní době. Takže jen asi 100 lidí v republice dělá Amway podobně aktivně, jako každý jiný kdo chodí normálně do práce.“
– Budeme operovat s tím, že 1500 amwayáků (těch, co pracují méně než 10 hod. týdně) pracuje průměrně 3 hodiny. Pokud by tito lidé měli dostat dělnických 120,- Kč hod, tak by to ročně dělalo cca 26 milionů korun, když připočteme náklady s byznysem spojené, tak to bude celkem minimálně 30 milionů korun…
– Dále budeme operovat s tím, že 1.500 amwayáků (těch, co pracují více jak 10 hod. týdně) pracuje průměrně 15 hodin. To by dělalo celkem asi 130 milionů, když připočteme náklady spojené s výkonem práce (telefony, benzín…) i amwayáctvím (knížka jednou za dva měsíce, regionální seminář, občas velký víkendový seminář – cena vstupenky 1.700 – 2.400 Kč), tak je to celkem cca 140 milionů korun.
– Na závěr připočtěme 100 lidí pracujících na plný úvazek, kteří spotřebují dalších alespoň 30 milionů korun ročně.

Když vše sečteme, tak se dostaneme se na celkem zajímavou sumu, která činí téměř 200 milionů korun, které by Amway musela ročně svým distributorům vyplatit, pokud by všichni amwayáci pracovali za dělnických 120,- Kč/hod.
Ovšem Amway vyplácí na odměnách sotva 60% této sumy a pár jedinců z řad amwayáků skutečně velké peníze vydělává. Navíc zůstává dalších 20.000 registrovaných amwayáků, kteří údajně pouze odebírají produkty.

Výsledek je tedy zcela jednoznačný:

  1. Většina amwayáků pracuje za směšné peníze nebo dokonce prodělává.
  2. Pro většinu amwayáků by bylo mnohem výhodnější jít kopat kanály než se věnovat tomuto podnikání.
  3. Na amwayi vydělává jen pár schopným osob, jejichž příjem generují zejména zmanipulovaní jedinci, kteří pod vidinou zbohatnutí odebírají výrobky, které sami spotřebují nebo je vnucují svým známým.

Autor článku: Hraesvelgr

Související články:

Další články o Amwey na CzBlogu

Další články o Amwey na Amwey-Business.cz

57 komentářů u “Milionové příjmy Amwayáků vs. realita

  1. Každý začínající amwayák by měl porovnat sliby amwayáckých nahanečů s reálnými čísly… 👿

  2. To, že drtivá většina amwayáků nevydělává NIC, potvrzuje zdejší guru amwayák ACZ, který tvrdí:

    Už snad desetkrát jsem ti já, či Me a další psali, že 90% registrovaných zákazníků Amwa je rregistrovaných v pozici Member, tedy jsou to pouze zákazníci, nakupující za velkoobchodní ceny produkty, které jim prostě vyhovují. nedělají žádný byznys, nechodí na žádné semináře, nijak s prdukty nepodnikají.
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-13/#comment-10623

    A pak, že nejlepší podnikatelská příležitost na světě – http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/ Spíš banda fanatiků, který se oháněni nadprůměrnýma výdělkama a pasivním příjmem 😕

    Ještě něco k panu ACZ… on tvrdí:

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    Viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    LIDI PROBUĎTE SE, AMWAY BYZNYS NENI PŘECI ŽÁDNÝ TERNO

  3. Myslim, že každýmu stačí úryvek ze semináře amway, aby si udělal obrázek o tomhle „byznysu“:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

  4. Tady někdo neumí prostě ani trošičku přemýšlet a tak jenom žvaní:

    Amwyáci tvrdí, že spousta z nich vydělává miliony a ti co vydělávají méně, pouze málo pracují. Všichni ale podle nich dostávají adekvátní odměnu!

    Definici „spousta“ sis vymyslel ty sám. Výraz „tvrzení“ je jen tvůj vlastní nesmysl. Předkládáme holá fakta. Hovadiny tu „tvrdíš“ ty 🙂

    Obecně to ale platí, což potvrzuji i jinde:
    Už snad desetkrát jsem ti já, či Me a další psali, že 90% registrovaných zákazníků Amwa je rregistrovaných v pozici Member, tedy jsou to pouze zákazníci, nakupující za velkoobchodní ceny produkty, které jim prostě vyhovují. nedělají žádný byznys, nechodí na žádné semináře, nijak s prdukty nepodnikají.

    A záhy bohužel opět zjišťuji, že ty a hraesvergl to NE A NE pořád pochopit 🙂 Tomu říkám „profesionální“ zabedněnost 🙂 Zajímavý postoj, vytvářet další a další naprosto prázdné články na základě vlastní totální zabedněnosti 🙂

    Když ty neumíš rozlišit ani velmi jednoduché, na první pohled pochopitelné rozdíly, jako třeba:

    pyramida vs letadlo
    letadlo vs amway
    vlastník podnikání vs zákazník a pod.

    Připomínáš mi jeden slogan z jednoho veselého filmu: „slyšela vetřelec, myslela si ilegální vetřelec a podepsala“ 🙂 To pak ale není divu, že „zařvala“ 🙂

    Pod výrazem Amwayják si splácáváš dohromady úplně všechno a pak tento guláš zase znovu používáš konkrétně tak, jak se ti to zrovna hodí 🙂

    Vůbec si neumíte ani jeden uvědomit, že výraz Amwayják je naprostý nesmysl, který vytvořili lidé, jako seš ty a dál si jej mezi sebou díky nezměrné blbosti duplikují 🙂

    A tak potom mohou i z pera/klávesnice člověka vzejít opičí články, jako je třeba tento 🙂

    Bravurně jsi opět v onom článku jen zduplikoval naprosto hloupý a nesmyslný výpočet jistého hraesvergla, kterému jsme se pokoušeli vysvětlit, že je naprostý blb, když používá pro výpočet nesouvisející proměnné a údaje, které si částečně vycucal z prstu a částečně použil údaje, které spolu nesouvisí. Gratuluji. Jak vidno, i blbost se duplikuje výborně 🙂

    A jak už to tak obvyklé bývá, z hlouposti vznikají hloupé závěry:

    Výsledek je tedy zcela jednoznačný:
    Většina amwayáků pracuje za směšné peníze nebo dokonce prodělává.
    Pro většinu amwayáků by bylo mnohem výhodnější jít kopat kanály než se věnovat tomuto podnikání.
    Na amwayi vydělává jen pár schopným osob, jejichž příjem generují zejména zmanipulovaní jedinci, kteří pod vidinou zbohatnutí odebírají výrobky, které sami spotřebují nebo je vnucují svým známým.

    Fakta jsou naštěstí toto:

    1. Většina lidí, zaregistrovaných v Amway, jsou lidé, kteří nic z hlediska podnikání s produkty nedělají a tedy pochopitelně nic nevydělávají. Obvykle jsou to koncoví zákazníci a nemají důvod cokoliv dělat.

    2. Nevím, co znamená Amwayják, jak je definován a čím, takže nemohu napsat, kolik vydělává.

    3. Příjem aktivních lidí v Amway 100% odpovídá odvedené práci. To znamená, že za 8 hodin práce denně si kadý, kdo ji skutečně při spolupráci s Amway odvání, vydělá mnohem víc, než kopáč kanálů.

    Vy jen neumíte, jak je u Vás obvyklé, porovnávat shodné parametry, například shodně dlouhou pracovní dobu 🙂

    Ani po letech Vám nedochází, že podnikání s Amway je svobodné podnikání, nikoliv zaměstnání. Přesto jej pořád porovnáváte se zaměstnáním 🙂 Jooo, nekonečná blbost je bohužel věčná .-)

    Můžeme to dokonce rozebrat i podrobně:

    Za 1m výkopu získá kopáč třeba 100Kč. Vykope jej za 1 hodinu, nebo za dvě, mě by to trvalo týden, moje žena by ten metr nevykopala nikdy, zahodila by lopatu a byl bych týden bez sexu :-). Taková je svoboda odnikání s Amway. Každý si to dělá, jak chce.

    Takže kopáč, který kope metr výkopu týden, vydělá 100Kč za týden. Rozumějí tomu doposud všichni? Já když tak zpomalím 🙂 Stačí říct.

    Vlastník podnikání Amway za jednu hodinu prodá zboží za 1000,- nebo taky za 5000,- nebo taky za 25 000,- nebo taky nic. Z prodeje má minimálně 30% + další provize.

    Expert na matematiku a výpočty hraesvergl by nám tedy mohl vypočítat rozdíl, mezi hodinovým příjmem kopáče a podnikatele Amway, nějak pracujícího hodinu 🙂 To zase bude hausnumerooo 🙂

    Aby to bylo jasné úplně každému, vytvořil jsem grafickou ukázku, jak to je doopravdy, jaká jsou fakta a jaký rozsah myšlení má hreasvergl a bestmen:

    hátétépé://home.karneval.cz/01070036/graf_kopac.jpg

    Je-li zde vůbec takový expert, který by tento graf dokázal vložit přímo do příspěvku, nechť to udělá. Podle mě tady takový borec bohužel není. zde jsou jenom žvanilové 🙂

    Jak vidíte v grafu, ten znázorňuje rozsah příjmů kopáče a vlastníka podnikání Amway při stejné pracovní době (8 hodin denně).

    Kopáč zhruba po 15-20ti letech jde s výkonem rapidně dolů, tak jak mu chátrá tělo, docházejí síly. Nakonec končí na sociálním důchodu.

    VPA při 8-mi hodinové pracovní době si zhruba za 5-10 let vytvoří tak vysoký pasivní příjem, že se může sklidem na celou práci s Amway vykašlat a jít do důchodu. Do velmi luxusního důchodu.

    Kopáč, když po 5-10-ti letech nepřijde do práce, nedostane ten měsíc žádnou mzdu 🙂

    Aby to pochopili i malé děti, je to totiž velmi jednoduchý princip a příklad, existuje i animovaná verze:

    Hledej na youtube výraz Pablo and Bruno story 🙂

    Všiměte si pak v grafu rozsahu myšlení místích neandrtálců, které jsem vyznačil zelenou výsečí 🙂 To je rozsah schopnosti přemýšlet, vidět, znát, chápat místních žvanilů. Dál jejich myšlení nesahá 🙂

  5. Zcela chybně pak ve svém výplodu fantazie, resp. „výpočtu“ neuvádíš příjmy z přímého prodeje 🙂

    To jsou většinou jediné příjmy lidí, kteří se tomu věnují aktivně jen poskrovnu, pomálu.

    To znamená, že lidé, které ty počítáš do skupiny „méně než 10 hodin týdně“, tedy třeba ony 3 hodiny týdně, si víceméně na žádné zajímavé provize logicky nesáhnou. Zato však mohou za ony 3 hodiny týdně vydělat na přímém prodeji, což je zhruba 30% z ceny produktů. Tyto částk ty nikde neuvádíš, protože je neznáš. Nezná je ani Amway. Nemůže je znát. jsou součástí příjmů konkrétních VPA. Je to rozdíl mezi velkoobchodním nákupem a maloobchodním prodejem.

    Mnoho lidí dělá Amway podobně jako třeba Avon jen kvůli pár tisícovkám přivídělku. Proč v tom vidíš jakýsi problém nechápe skutečně nikdo 🙂

    Amway není zaměstnání, takže jej nikdo dělat nemusí. Chápeš význam slova NEMUSÍ? Nemusí chodit do Amway na 8-mi hodinovou šichtu. Ne-mu-sí. A také samozřejmě nechodí. 🙂

    Prostě vždy budeš porovnávat neporovnatené. 🙂 Jako každý tlučhuba a žvanil, který se sere do něčeho, čemu naprosto nerozumí 🙂 O ničem jiném to není a nikdy nebude 🙂

    P.S.:

    1. Jaký je průměrný příjem registrovaného hokejisty v ČR? (95 tis. registrovaných).

    2. Jaký je průměrný příjem všech, tedy i neregistrovaných hokejistů v ČR?

    3. Jaká je procentuální statistika získání pozice v NHL u registrovaných a u všech hokerjistů v ČR?

    4. Jaký vliv na získání pozice v NHL má konkrétní hokejista a jaký vliv na to má statistika? 🙂

    Až dostaneš tolik rozumu, abys byl schopen odpovědět na tyto jednoduché otázky, pak pochopíš. Do té doby, bohužel 🙂

  6. Ještě si dovoluji ona zmiňoaná tvrzení tradičně podložit faktyckými údaji:

    hátétépé://amwaydiamonds.blogspot.com/p/diamonds-of-world-wide.html

    Seznam není moc aktuální, ale je rozhodně vypovídajícím dokumentem o tom, že ani náhodou nelžeme a že mnoho lidí skutečně v Amway překrásně vydělává. A polovina z nich, v tom seznamu, není v Amway zaregistrována déle, než 15 let (připomínám, že Amway existuje už 52 let).

    To jsou fakta. Můžete je ale klidně označit za falzifikát a předložit vlastní seznamy 🙂

  7. A jeden aktuální příspěvek, potvrzující naprostou legálnost, čistotu, vysoké morální a obchodní kvality a všeobecné uznání na profesionálním poli:

    hátétépé://mam.ihned.cz/c1-52162360-asociace-osobniho-prodeje-clenem-amsp

    Co ty Vaše firmy, kluci? Už jsou světoznámé? Kde se o nich píše? 🙂 Nebo o Vás? Co ty vaše skvělé webovky? 🙂

  8. komentuje acz
    VPA při 8-mi hodinové pracovní době si zhruba za 5-10 let vytvoří tak vysoký pasivní příjem, že se může sklidem na celou práci s Amway vykašlat a jít do důchodu. Do velmi luxusního důchodu.

    Čoveče tady píšeš jak kdyby VPA za 5-10 let to dokázal každý.Kolik jich to ale dokáže skutečně?Většina to jistě nebude,spíš zlomek co?

  9. Z tohoto článku jasně plyne to, že drtivá věšina „byznysmenů“ z amwaye nevydělává NIC. Chtěl bych ještě podotknout, že významný příjem guru amwayáků – Diamantů je ze seminářů, které oni pořádají. Vždyť vstupenka na víkendový seminář stojí 1700-2400 Kč. Další příjem maji z motivačních pomůcek – vymejvačský CD apod. A zmanipulovaní amwayáci platí, v domnění, že budou v budoucnu vydělávat velký prachy. A to je pěkná sviňárna!

  10. Podívejte si, jak amwayáci vydělávaji 🙂 …

    „Já jsem u Amway 5 roků. Děláme to celá rodina. Jenom moje vídělky sou fakticky vysoký, kolem 100 tisíc měsíčně. Tenhle blog se mi nelíbí. Proto sem ochotnej přispět na bandu cigánů, který daj bestmenovy do huby. Nechte mi tady vzkaz a já vám ty prachi pošlu“
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/#comment-3765

    „já sem pod amway skoro rok a vydělavám 60 tisíc čistá ruka! jenom se mi smějte blbečkové. dejte se k amway a vydělávejte hodně velký prachy. vždyť na mně dělaji lidi co mam pod sebou 🙂 za dva roki budu milionář!“
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3762

    „S Amway vydělávám 40.000 měsíčně za 3 hodiny práce týdně! Pokud chceš vydělávat také tolik, tak mě napiš na e-mail jiri.kvantos7@seznam.cz
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3909

    „Poslední příspěvek tady máš z 11.1.2011, to je skoro 3 měsíce… Za tu dobu mi Amway na bonusech vyplatila 124.567 + 119.211 + 131.194 Kč = 374.972 Kč… hrubýho“
    http://amwey-business.cz/drahe-amvey-vyrobky/#comment-1204

    „Behem 6 mesicu jsem se dostal na prijem 24 tis Kc a stale to roste.“
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-11/#comment-8846

    „Už první měsíc jsem vydělával 8.000 Kč. Za tři měsíce již 40.000 Kč, a dneska vydělávám 600.000-900.000 Kč měsíčně.“
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3837

    „to já vydělávám s amway 100 000 euro měsíčně“
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-2914

    „hele já vydělám s amway asi tisícovku měsíčně, tolik mi na cigára stačí. je fakt, že některý lidi prostě přemluvit nejdou, jinak by to hodilo víc“ – https://czblog.cz/amway-videa/#comment-2611

    „vydělávám minimálně 70 tisíc a výš. Jen díky Amway!“
    https://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/#comment-6191

    „vydělávám statisíce měsíčně, ale desítky tisíc v pohodě.“
    https://czblog.cz/s-amway-k-obrovskemu-bohatstvi/#comment-4666

    „V současné době se to pohybuje okolo 45-51000.-/měsíc a to si myslím,že v normálním zaměstnání vydělává málo kdo…“
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-5808

    „Po roce a půl vydělávám 130 000 Kč.“
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-3823

    „Amway Businessu šest roků a dnes vydělávám 250 000 až 350 000 korun měsíčně.“
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-5919

    6 členů mojí rodiny viděláva 40-60 tisic mesicne
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-6154

    „Začínal jsem před 2 roky a nyní jsem si mohl z Amway koupit nové auto za bezmála 900 tis.“
    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-3771

    CzBlog navštěvují bohatí lidé, také multimilionář!
    https://czblog.cz/czblog-navstevuji-bohati-lide-take-multimilionar/

  11. Komentuje JaraCimrman, 28.6.2011 @ 15.29
    Ty děláš jako kdybys byl majitel amweje

    A to je všechno? To je kompletní výsledek celého tvého „přemýšlení“ ..? 🙂 Tak to je masakr 🙂

    Komentuje JaraCimrman, 28.6.2011 @ 16.00
    Čoveče tady píšeš jak kdyby VPA za 5-10 let to dokázal každý.Kolik jich to ale dokáže skutečně?Většina to jistě nebude,spíš zlomek co?

    Právě je to už desátý případ, kdy ti zopakuji, že za tebe nikdo přemýšlet nebude. Ani v tomto případě 🙂

    Já sám jsem zde už docela dostkrát jasně uvedl, že většina lidí, kteří se kdy do Amway zaregistrují, nikdy tím nic nevydělá. Já sám jsem to jasně potvrdil. A tvůj mozek z toho pochopil to, že mi to musíš připomínat 🙂 A to je všechno?

    V onom grafu je srovnávána pracovní doma 8 hodin u obou profesí. Tedy NE 6 hodin, NE 4 hodiny, NE 1 hodinu a NE 1 minutu.

    Opakuji: 8 hodin denně kopáč versus vlastník podnikání Amway 🙂

    Pokud ani tohle tvůj mozeček neumí pobrat, čemuž se už dávno nedivím, nemůžu ti nijak vysvětlit nic dalšího 🙂 Nejde to 🙂 Tvé myšlení má prostě jistý strop, který nelze překonat 🙂

    Fakt, že většina lidí, kteří se do Amway zaregistrují, nic nevydělá, je zcela obvyklý jev v celém spektru jakékoliv lidské činnosti od počátků věků. A ty jsi dostal léta páně v roce 2011 úžasný záblesk, že bys to mohl připomenout? Ale to my ÚPLNĚ VŠICHNI S MOZKEM V HLAVĚ DÁVNO VÍME 🙂

    Například:

    Naprostá většina studentů, nastupujících studium medicíny se nikdy nestane primářem chirurgie, mnoho studia zanechá, mnoho medicínu nikdy nebude dělat, mnoho skončí na obvodech, jen jedinci to někam dotáhnou a jen jedinci z jedinců až na vrchol.

    Naprostá většina lidí, kteří se zaregistrují např. do hokejového svazu si nikdy nezahraje NHL. Dokonce ani českou národní ligu. Dokonce si ani naprostá většina z nich hokejem nevydělá ani korunu.

    A takhle bych ti mohl vypisovat ÚPLNĚ VŠECNY PROFESE, které mě napadnou.

    Takže, roztomile hloupoučký, úžasně přemýšlivý JC: Proč nám to tady píšeš? To je naprostá samozřejmost, kterou vědí úplně všichni, kteří mají mozek v hlavě 🙂

    Ještě máš nějaký naprosto závratný postřech? Nějaký bezva záblesk v prázdné palici? 🙂

    Něco ti řeknu, JC, být blbý jako ty bych tedy vážně nechtěl 🙂 Fakt ne 🙂

  12. Jednou sem byl na náboru Amway. Ženská se hodinu každýho ptala, jaký si chceme koupit auto a barák. Po 2 hodina nesmyslného kecání jsem jí řek, že nemám zájem, tak chtěla ode mě aspoň nějaký kontakty na moje kámoše. Samozřejmě, že sem jí žádný nedal. jsou to hovada posedlí, jako kdyby to byla sekta.

  13. komentuje acz
    A to je všechno? To je kompletní výsledek celého tvého „přemýšlení“ ? Tak to je masakr

    Ty děláš jako kdybys byl majitel amweje

    Řekl bych že to stačí.Krátké,výstižné a jak tak koukám krásně sem tě nasral.Tvoje rozuřené reakce číst je lepší než se koukat na komedie 😉

    Až příště napíšeš tyto věty:
    VPA při 8-mi hodinové pracovní době si zhruba za 5-10 let vytvoří tak vysoký pasivní příjem, že se může sklidem na celou práci s Amway vykašlat a jít do důchodu. Do velmi luxusního důchodu.

    Tak k tomu na závěr dopiš,že vysoký pasivní příjem a luxusní důchod se povede vytvořit jen zlomku či promile VPA.Budeme oba spokojeni ok.

    PS:Nerozčiluj se tak,jěště tě trefí šlak a lepší komediant tady není.Já bych řval jak u titaniku,kdybys tady nebyl víš.

  14. JC: Rozzuřené? 🙂 🙂
    Koukám ty jsi ještě k všvědocnosti přibral profesi senzibilství 🙂 Jak získáváš z psaného textu cizí emoce? Pozitronovokryptonitovým sosákem? 🙂 To ti narostlo, nebo jsi to někde koupil? Kde? To by se dalo dobře speněžit v MLM 🙂
    —–

    Obrat k legraci a posměchu mimo téma od nutnosti fakticky reagovat je obvykle vlastní každému, kdo už si ani nemá co by si vymyslel v diskusi. už mu nezbývá nic jiného, než psát pusté hlouposti o tom, jak se baví 🙂

    V pohodě. Já se taky bavím. S tebou to ani jinak nejde. Rozdíl je v tom, že moje zábava má konkrétní a faktické podklady 🙂 Tobě nic jiného, než se nad tím smát, bohužel nezbývá 🙂 Protože nic jiného v ruce nemáš 🙂

  15. Až příště napíšeš tyto věty:
    VPA při 8-mi hodinové pracovní době si zhruba za 5-10 let vytvoří tak vysoký pasivní příjem, že se může sklidem na celou práci s Amway vykašlat a jít do důchodu. Do velmi luxusního důchodu.

    Tak k tomu na závěr dopiš,že vysoký pasivní příjem a luxusní důchod se povede vytvořit jen zlomku či promile VPA.Budeme oba spokojeni ok.

    To napsat nemůžu, protože to spolu vůbec nesouvisí 🙂 Já píšu o odpracované 8-mi hodinové pracovní době. Ty neuvádíš vůbec žádnou odvedenou práci, jen mizerný výsledek, který ničím nedokládáš.

    Používáš slovo POVEDE 🙂

    To je něco jako ta sportka. Tam se to můža povézt a nemusí.

    V Amway nic takového jako že se něco povede neexistuje. Tam se ta práce buď udělá, nebo se neudělá. To ti ale nedochází 🙂

    A to jak víme, nemůžeme srovnávat, protože jsou to úplně jiné parametry 🙂 Víš? 🙂

    Nicméně fakt, že většina lidí, kteří se do Amway zaregistrují, nic nevydělají, jsem už já osobně napsal mnohokrát a za tím si stále stojím. není to žádné tajemství, je to naprostý fakt, ověřený léty praxe. Je logický, snadno vysvětlitelný, stejně jako snadno pochopitelný 🙂 Ale proč ti to stále nestačí, to nevím. Ty ano??

  16. komentuje acz
    Rozdíl je v tom, že moje zábava má konkrétní a faktické podklady.
    To moje zábava taky,tobě se tlemím já bestmen a mnoho dalších a z fanatizovaným amwejáčkům včichni ostatní.
    Já se ti směju ty mi nadáváš,at rozhodne někdo jiný,kdo znás má jakou úroven.Rozdíl je,že tě chci vytočit.Jo a věštím z kávové sedliny.

    Tad se budem bavit jen o amwey ne o sportce ano.
    Až příště napíšeš tyto věty:
    VPA při 8-mi hodinové pracovní době si zhruba za 5-10 let vytvoří tak vysoký pasivní příjem, že se může sklidem na celou práci s Amway vykašlat a jít do důchodu. Do velmi luxusního důchodu.

    Tak k tomu na závěr dopiš,že vysoký pasivní příjem a luxusní důchod i s velkým pracovním nasazením při 8mi h.pracovní době vytvoří jen zlomek či promile VPA.
    Prostě jen těm nejlepším,jako je to všude.Takhle se ti to už libí?
    Jak vy s oblibou uvádíte,ten kdo v amwey není úspěšný málo pracoval.Pracovitost je základ ovšem,ale neznamená to že když budu pracovitý budu bohatý.v amwey je těch méně pracovitých málo,díky manipulaci a dokonalí motivaci.
    Jak tak koukám kolik tady denně napíšeš příspěvků,tak tý práci moc nedáš vid.

  17. Zajímavý posun v diskusi 🙂 Oponent nepíše, jaká jsou fakta 🙂 Openent sděluje, co mám napsat, aby souhlasil 🙂 bez ohledu na to, jaká je to blbost 🙂

    Vzhledem k tomu, že jsi ani na potřetí vůbec nepobral, že nic takového, jako „žádné peníze ani při vykonané práci“ v Amway neexistuje, nemá cenu to s tebou dál rozebírat. Já ti to vysvětlit neumím, ty se na fakta a skutečnosti podívat sám nechceš, takže tady to můžeme sklidem ukončit, protože to naprosto nikam nevede. Dál si zůstávej ve svém bludu a nevědomosti a já si dál budu dělat práci, která prostě přináší výdělky. OK?

    Pracovitost je základ ovšem, ale neznamená to že když budu pracovitý budu bohatý

    To je velmi hloupý, naivní a dětinský závěr 🙂

    Je třeba k němu totiž doložit o jakou práci jde. Jako velmi pracovitý kopáč zcela jistě nezbohatneš. Jako velmi pracovitý podnikatel, investor, pak zcela určitě. Stejně tak pokud-li se budeš velmi pilně a usilovně vzdělávat v tom, jak správně podnikat, inestovat a t.d. a následně to budeš realizovat, opět usilovně, prací. A samozřejmě také jako velmi pracovitý „Amwayják“ jak vy říkáte 🙂 O tom totiž není potřeba pochybovat, protože existují jasná a zřetelná fakta. Která ty ovšem s oblibou zásadně odmítáš. 🙂

    To pak ale končí jakákoliv diskuse 🙂 a nastupuje jen nekonečné plácání o hovně 🙂

    Ono se to celé dá velmi jednoduše shrnout asi takto:

    Tam, kde je vše postaveno pouze na vlastním rozhodnutí a na vlastním konání, tam, kde je výsledek jednoznačně definován odvedenou prací, tam, kde je výsledek fyzicky měřitelný, není žádný prostor pro spekulace, pomluvy, manipulace. A to je prostor Amway.

    Ale neočekávám, že ty bys to pochopil.

  18. acz
    Máš pravdu ono to ani nejde chápat,jelikož píšeš sny kterým možná věříš nebo spíš nechceš odradit nové ovečky.
    V amway prostě uspěje jen promile těch co usilovně pracují.Jen ti nejlepší.To že si ti ostatní usilovně pracující vydělaj na pár lístků na seminář,proto jistě nešli do amway.

  19. Byla jsem pozvána karádkou na mejdan, ovšem místo toho tam byla přednáška Amway. Dvě hodiny plácání o nesmyslech! Tuhle lež jí nikdy neodpustim!

  20. twista:

    Amwayáci nesmějí říct, že se jedná o „amway“, toto amwayákům radí Vůdci motivačních organizací:

    „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům: amway, prodej, výrobky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.

    „Nejdřív toho člověka oslovím a pak se představím. Potom řeknu, že spěchám, ale mám pro tebe důležitou věc: Začal jsem spolupracovat s firmou, kterou si můžete říct jakou chcete – my používáme třeba firmu King associates… nemůžu ti nic slíbit, ale daji se vydělat slušný peníze…“

  21. Komentuje JaraCimrman, 30.6.2011 @ 10.39
    Máš pravdu ono to ani nejde chápat,jelikož píšeš sny kterým možná věříš nebo spíš nechceš odradit nové ovečky.
    V amway prostě uspěje jen promile těch co usilovně pracují.Jen ti nejlepší.To že si ti ostatní usilovně pracující vydělaj na pár lístků na seminář,proto jistě nešli do amway.

    Ale jde to chápat. To jen ty opakovaně předvádíš, jak tomu nerozumíš a nechápeš to 🙂 Prostě se smiř s tím, že fakt, že ty to nechápeš, neznamená, že to chápat nejde a že to tedy nikdo nechápe 🙂 Tak to není a nikdy nebylo a také nikdy nebude 🙂 Zůstane jen to, že ty to prostě nechápeš 🙂 A basta fidli JC 🙂

    V amway prostě uspěje jen promile těch co usilovně pracují.

    Tvé opakované trvání na naprosté hlouposti je skutečně velmi zábavné 🙂 Přemýšlíš a chápeš jako pětileté děcko 🙂

  22. Komentuje JaraCimrman, 30.6.2011 @ 16.40
    Přesně tak.Diamant je mistr vymejvač

    I tento postoj a názor je díky bohu vlastní pouze naprostým žvanilům.

    Ty žádného Diamanta z Amway samozřejmě neznáš, nikdy jsi s žádným o podnikání v Amway nehovořil. Takže tvůj názor je opět jen tvoje subjektivní a naivní představa, jak to asi je 🙂 No jak by bylo, na světelné roky vzdálené od pravdy 🙂 Copak lze u žvanilů najít nějakou relevanci, fakta, nebo pravdu? No nejde 🙂 Žvanilům o pravdu nikdy nešlo 🙂

  23. Kluci, ve které profesi, kterou jste nikdy nedělali, jste ještě takoví profesionální znalci a odborníci? Do čeho ještě tak skvěle fušujete? 🙂

    JC, na které světovém blogu řešíš ještě svoje další mimořádné schopnosti všemu rozumět a všechno znát? 🙂 Hm? V čem jsi stejný odborník, jako v Amway?

    Jsou to ty Auta? Rozumíš autům jako Amway? Nebo je to ten tenis? Rozumíš tenisu jako Amway? Co vaření? Vaříš doma s mamkou tak skvěle, jak rozumíš Amway?

    🙂 🙂 🙂

  24. Komentuje JaraCimrman, 29.6.2011 @ 14.13
    Jo a věštím z kávové sedliny.

    To také 100% odpovídá. Veškeré tvé vyjádření na tomto blogu jsou jen věštby z kávové sedliny. To podepisuji. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  25. acz
    Ty prostě ničemu nerozumíš a nikdy chápat nebudeš.Tvá zaslepenost je tak obrovská,že posloucháš jen modli v amway a nejsi schopen logického uvažování.
    Tak nám neznalím vysvětli kdo jsou Diamanti?Váš byznys je založen na ukecávání,přemlouvání,vymejvání.Je jedno jakým českým slovem to nazvem,ale Diamanti jsou mistři vymejvači,přemlouvači,ukecávači.Nebo máš lepší slovo jak je nazvat?

  26. Komentuje JaraCimrman, 1.7.2011 @ 9.24
    Ty prostě ničemu nerozumíš a nikdy chápat nebudeš.Tvá zaslepenost je tak obrovská,že posloucháš jen modli v amway a nejsi schopen logického uvažování.
    Tak nám neznalím vysvětli kdo jsou Diamanti?Váš byznys je založen na ukecávání,přemlouvání,vymejvání.Je jedno jakým českým slovem to nazvem,ale Diamanti jsou mistři vymejvači,přemlouvači,ukecávači.Nebo máš lepší slovo jak je nazvat?

    To už tady bylo mnohokrát. Já jsem zaslepený, ty jsi zaslepený … a td 🙂 A nic. Po pátrání po faktech ani náznak 🙂

    Já skutečně žádné „modli“ z Amway neposlouchám. Žádné tam totiž nejsou. 🙂 troubo 🙂 Modli máš možná doma, co já vím kdes to vzal.

    Budu se jen opakovat. Tvrdíš něco, co si myslíš a nemáš pro to žádné podklady. A cokoliv, co tě usvěčuje z toho, že si jen něco namlouváš, prostě odsuzuješ, odmítáš a bagatelizuješ 🙂 A nebo to rovnou Bestmen smaže, abys s tím neměl tolik práce 🙂

    Prostě si dál věšti z té své kávy 🙂 Nic jiného ani dělat nemůžeš, když o tom o čem žvaníš nevíš naprosto nic 🙂 A je k popukání, že si to stále odmítáš přiznat, přestože je to až do očí bijící 🙂

    Proč bych ti měl vysvětlovat, kdo, nebo co je to Diamant? Tebe Amway nějak doopravdy zajímá? Nezajímá. Zajímá tě jenom jak najít něco, na základě čeho by se dala pomlouvat 🙂 To je ukázka „dokonalého“ charakteru 🙂 Pomlouvat něco, čemu nerozumím a co nechápu, to dělali troubové ve středověku, ale jak je vidno, některým potomkům to zůstalo dodnes 🙂

    Až doopravdy budeš chtít vědět, kdo je to Diamant a jaký je, tak víš, kde si to správně zjistit. Vůbec cokoliv až budeš chtít doopravdy vědět, tak víš, kde se to dá zjistit.

    Neustále se ve tvém případě opakuji. Nikdo z nás za tebe nebude myslet a také ani vykonávat jakoukoliv práci, včetně té detektivní 🙂

  27. V amway prostě uspěje jen promile těch co usilovně pracují.
    komentuje acz
    Tvé opakované trvání na naprosté hlouposti je skutečně velmi zábavné Přemýšlíš a chápeš jako pětileté děcko

    Pravda i pětileté děcko by pochopilo a souhlasilo s výše uvedenou větou.

  28. JC: jak se ti líbí příspěvek:
    Komentuje twista, 30.6.2011 @ 16.51
    Byla jsem pozvána karádkou na mejdan, ovšem místo toho tam byla přednáška Amway. Dvě hodiny plácání o nesmyslech! Tuhle lež jí nikdy neodpustim!

    Hm?

  29. Komentuje JaraCimrman, 1.7.2011 @ 10.05
    V amway prostě uspěje jen promile těch co usilovně pracují.
    komentuje acz
    Tvé opakované trvání na naprosté hlouposti je skutečně velmi zábavné Přemýšlíš a chápeš jako pětileté děcko
    Pravda i pětileté děcko by pochopilo a souhlasilo s výše uvedenou větou.

    🙂 🙂 🙂
    Pětileté děcko ano, proto ti to taky píšu. 🙂 Dospělý člověk samozřejmě ne. Ten by alespoň projevil náznak ochoty zjistit si třeba fakta 🙂
    Ať napíšeš cokoliv, nabíháš si pořád dokola jako to malé dítě 🙂

  30. acz
    Tak dlouhatánský příspěvek a vlastně si nic smysluplného nenapsal.To umíš jen ty a politici.Hlavně tam vložit co nejvíc smajlíků,to je důležitý je tak.

  31. acz
    To že mnoho z vás musí lhát,aby dotáhli lidi na schůzky je snad už normální a ničím výjmečným.Co?

  32. komentuje acz
    Pětileté děcko ano, proto ti to taky píšu. Dospělý člověk samozřejmě ne. Ten by alespoň projevil náznak ochoty zjistit si třeba fakta
    Ať napíšeš cokoliv, nabíháš si pořád dokola jako to malé dítě

    Ten kdo si ty fakta zjistil,má jasno.Nebo sem asi jediný dospělý člověk co nesnáší amway vymejvárnu vid.Příště vymysli něco trochu lepšího.

  33. Tento článek je naprosto zcestný, protože je budovaný na nepodložených domněnkách a na důvěře proslovů jedné osoby ze zdejší diskuze. Jen tak mimochodem ten kdo psal tento článek, jak je vidět, nikdy nebyl zapojen do podnikání Amway, takže veškeré své spekulace může budovat jedině a pouze jen na té důvěře v osoby, které se diskuzí na těchto stránkách a stránkách těmto podobným zůčastnili.
    Může mi tu někdo z vás chytrolínů odpovědět, od kdy se dle zdejších výpočtů konají víkendové semináře 12x do roka?
    Dále by mne zajímalo, jak vás neinformované hlupáky mohlo napadnout, že Amwayáci jsou placeni z predejů vzdělávacích pomůcek a ze seminářů? To jakože si organizátor vybere vstupný a ty neproplatí na pronájem haly a dalším spoluorganizátorům a místo toho ty peníze proplatí aktivním amwayákům?
    Kde jste vzali těch 100 lidí pracujících na plný úvazek?
    Bolelo to, když jste padli na hlavu?

    P.S.: Až příště budete chtít napsat podobnou ptákovinu, tak si nejprve pořádně pročtěte stránky na adrese „www.amway.cz“

  34. Tenhle článek je hrozná lež, já s AMWAY vydělávám 80000-100000 za měsíc. Je pravda, že první měsíce to bylo jen pár tisíc, ale za půl roku to už bylo na uživení. Fakt bezva business. GO DIAMOND!

  35. Ondra:

    A je to tady, další pracháč z amwaye – milionář s limuzínou 🙂 Hele, ty si měl v seznamu pošťačku a pokladní v supermarketu, že jo? Vždyť ten váš amway guru (modla) radí:

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako – pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    https://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/
    https://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

  36. Ondra:

    Ty si pracoval, kupoval a prodával výrobky na 100%… přesně, jak je vám to doporučovánáno, že jo? Ten váš amway guru (modla) radí:

    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

    „Snažit se nebo pracovat na 98% vůbec nemá smysl. Buď dělám nebo nedělám, buď pracuju na 100% nebo nepracuju. Kdo pracuje na 98%, tak nepracuje! Kdo nepoužívá vlastní výrobky na 100%, tak nepoužívá vlastní výrobky. Pořád nechá vydělávat pana drogistu.“

    „Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“

  37. admin:

    Ty už diskutuješ skoro víc než ACZ a přesto stále tvé odpovědi nic neříkají. Řekni nám všem, jak to děláš umělče.?

  38. Ondra
    Ten příspěvek si určitě psal nosem,ktrerej ti neuvěřitelně narostl z toho lhaní.

  39. Znám tři Amwayáky, ale každej z nich chodí do normálního zaměstnání. Všichni to dělaji snad už 10 let. Podobají se jako vejce vejci: maji plnou hubu keců o penězích a pasivním přijmu 😀 Prostě vygumovaný palice 😛

  40. acz:

    Kolik tobě vynáší amway byznys? Nechci přesné číslo ani čistý příjem, stačí když nám řekneš, jaký máš obrat tvého podnikání, díky amway byznysu? Postačí když napíšeš: desetitisíce, statisíce, miliony…/měsíc.

  41. JaraCimrman:

    Zdejší guru ACZ je důkazem toho, že v tomto tajemném businessu není něco v pořádku. ACZ dokonce odmítá NORMÁLNOST, normálnost ho doslova DĚSÍ, nechce být definován jako normální člověkhttps://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    ACZ = KNĚZ SEKTY A BUDOUCÍ MILIONÁŘ S LIMUZÍNOU 😀

    Ale ještě, že tady ACZ je. On je ten NEJVĚTŠÍ důkaz zvrácenosti tohoto byznysu!

  42. Vážení, tak čtu vaší diskuzi a musím se vyjádřit. I já jsem se nechal zlákat organizací Amway. Proti systému Multilevelu nic nemám. Avšak!!! V Amway jsem fungoval jako řadový člen zhruba rok a musím se s Vámi podělit o svůj dojem. Nechci se vyjadřovat o výrobcích o jejich ceně a kvalitě, ale o přístupu ostatních členů a o mých zkušenostech. Myslím si, že jsem reálně uvažující dospělý člověk a to co jsem zažil a viděl např. na semináři, kde bylo zhruba 1000 lidí (můj odhad) a vstupné bylo 300kč mě vyrazilo dech. Burcování lidí, promítání videí, kde převažují jachty, milionářská sídla a ty nejdražší auta, řečníci, kteří se posmívali každému kdo není milionář a kdo musí chodit do práce…účastníci oblečeni do obleků rozdílné kvality souhlasně pokyvující směrem k jevišti. Děs mnou přecházel, ale ze zvědavosti jsem vydržel (přeci jenom zajímavá, ale draze zaplacená zkušenost…:). Spousta lidí, kteří se tvářili jako největší kamarádi (do té doby co jsem byl v organizaci…). Nyní když někdo zavolá a hovor začíná slovy „že na mě dostal kontakt a má pro mě byznys“, omlouvám se a pokládám telefon. V této organizaci opravdu kamarády nehledejte, oni potřebují akorát prodat svoje zboží. Věřte, že jsem v této organizaci poznal dost lidí osobně a příjem, který by odpovídal alespoň průměru v ČR (myslím že to někde kolem 23000kč hrubého, pokud se mýlím, tak se omlouvám), měli tak 3 lidi. Ani to nebudu vyjadřovat procenty. Pozvat co nejvíc lidí a v žádném případě neříkat slovo Amway nebo multilevel. To bylo jasné pravidlo. Musím říct, že za ten rok se mně možná vrátili peníze za startovací sadu. Nemyslím si o sobě, že jsem neschopný obchodník, jelikož se sám v jiném oboru obchodu docela úspěšně pohybuji. Nepočítám vyhozené peníze za knihy, vstupenky, cd atd. Každému přeji ať dělá byznys a vydělává miliony, ale prosím Vás pořád s jasnou hlavou a svým rozumem. Díky

    P.S. teď mně tak napadá, že už výběr vstupného je docela dobrý kšeft i po odečtení pronájmu haly na jeden den!!! A to nepočítám prodej výše zmíněných knih, cd atd…)

  43. boca03:

    Úplně souhlasím.

    Výběr vstupného je opravdu výnosný kšeft, též prodej motivačních pomůcek (CD, knihy…). A zmanipulovaní amwayáci platěji 😕

    Děkuji za komentář 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *