Špatná zkušenost s DPD

Mám velice špatnou zkušenost s dopravcem DPD, který není schopen doručit zásilku + nulová komunikace a dělání si blázny ze zákazníka.

Dne 17.11.2015 odpoledne jsem objednal zboží u e-shopu, 19.11.2015 ráno dorazila zásilka na depo dopravce DPD. Téhož dne měl kurýr zásilku dodat (zásilka č.13835008043911). Podle SMS zprávy měl kurýr dorazit od 17:04 -18:04 hodin. Nikdo nevolal a kurýr nedorazil. Ve sledování zásilky jsem se dozvěděl: „Zásilku se nám nepodařilo doručit. Příjemce zásilky nezaplatil za dobírku“.
Znechucen jsem ještě ten večer psal na DPD email – info@dpd.cz. Do dnešního dne nikdo neodepsal. 20.11.2015 mi přišla SMSka, že zásilku doručí v čase 18:32 – 19:32. Od 18:15 do 19:40 jsem čekal na kurýra DPD u vrat (v tom dešti!!!). Opět nikdo nedorazil! Ve sledování zásilky jsem se opět dozvěděl: „Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo“. Zavolal jsem tedy na tel. číslo, ze kterého byla odeslána SMS zpráva – 736370115. Na to číslo se nedá dovolat – číslo slouží jen k SMS komunikaci. Napsal jsem tedy zprávu. Odpovědi jsem se do dnešního dne nedočkal.

Vzhledem ke skutečnostem, jsem velmi nespokojen s přepravní společností DPD. Nejhorší je ta nulová komunikace a dělání si blázny ze zákazníka. Nechápu, jak dneska takto může někdo podnikat…

Nezbývá mi nic jiného, než kontaktovat odesílatele (e-shop) a vedení společnosti DPD (jednatele pana Daniela Mareše). Poznámka: i když posíláte zprávu  na email jednatele, který je uvedený na stránce DPD, přijde vám automatická  odpověď z emailu info@dpd.cz:

„Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš e-mail. Potvrzujeme tímto přijetí Vašeho požadavku, který právě zpracováváme. V případě doplňujících otázek či nejasností Vás budeme kontaktovat.
Zajímá Vás stav Vaší zásilky? Prostřednictvím naší hlasové služby na telefonním čísle 841 700 700 nebo webových stránek www.dpd.cz to není žádný problém, stačí znát číslo konkrétní zásilky.

S pozdravem

DPD CZ, Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.

Komerční zóna – Modletice 135
251 01 Říčany, Praha-východ
Tel +420 225 373 373 (Zákaznická linka)
E-mail: info@dpd.cz

www.dpd.cz
www.dpd.cz/dorucujemeradost“

DPD
zdroj: dpd.de

17 komentářů u “Špatná zkušenost s DPD

  1. Také neuvěřitelně špatná zkušenost.. Neochota.. Nejsou schopni pro vás nic udělat.. Zboží nedoručí po 13.00!!! Nehorázná společnost!!!!

  2. Za mne nikdy bych tuto společnost dobrovolně ne volila!!! Ne jen že nepřišla SMS s uoersněním času.. Na druhý pokus jsem zvolila změnu doručení od 12.00 a ooni si klidně přijeli v 9.30..takze opět mne nezastihl být jsem zvolila požadovaný čas!!!
    Tuto společnost naprosto nechápu jak se chovají k zákazníkům.

  3. Taky mám s DPD špatnou zkušenost. Zásilku nedoručili a vrátili po dvou týdnech zpět. Příjemce nebyl kontaktován, zadním způsobem, žádný telefonát, SMS nebo e-mailem. Kdo ví jestli vůbec na danou adresu někdo byl..a když jsem chtěla doručení reklamovat, napsali že se omlouvají ale že na zásilce chyběl tel kontakt…a když jsem jim v zápětí zaslala fotky balíku a vyplněný list kde je vidět že všechny kontakty včetně telefonů a emailové adresy, tak přestali komunikovat. To je úroveň! Už nikomu bych DPD nedoporučila!

  4. Dobrý den. Má zkušenost je podobná. Nespolehlivá společnost DPD. Takto mi už vozí balíček od 10.2.2022 a nikde nic, napíší datum a ten den nikdo nepřijel, každý den přepisijí na následující, tak to je už trochu moc. A do dnešního dne tj. 17.2.2022 nikde nic, má trpělivost už došla. Volala jsem a napsala stížnost na tuto společnost DPD. Čekám na vrácení peněz. A této společnosti bych dala tak vysokou pokutu, až by skrachovala. Přeji všem pěkný den.

  5. Absolutní nespokojenost s dopravní společností DPD!!!! Do poznámky jsem uvedla daný čas doručení ve 14:00 hodin , protože jsem normálně pracující člověk jako každý druhý. DPD mě poslalo zpávu že balík bude doručen v rozmezí 11:42 -12:42 kdy jsou normální lidi v práci, a děti ve škole že, aby měl kdo balík vyzvednout. Poté jsem volala řidiči že na té adrese nikdo nebude v daném čase doma že jsem psala do poznámky ať mě doručí balík až kolem té 14 hodiny a řidič mě arogantně řekl ALE PANINKO ve 14 hodin to já už budu dávno doma! No byla sem sprominutím nasraná jako prase. Myslela jsem si když volím tuhle dopravní společnost tak balík budu mít na druhý den doma, ale to sem se šeredně mýlila bohužel. Takže sem si ješte musela zařídit odvoz protože ten balík nebyl lehký že? Takže jsem napsala na jejich e-mail že na co mají ty kolonky s poznámkami když je stejnák nečtou a nevyhový zákazníkovi. A ještě jsem napsala že žádám o vysvětlení. NAPOSLED JSEM VOLILA TUHLE PŘEPRAVNI SPOLEČNOST!!!!!!!

  6. Dnes též špatná zkušenost s DPD. Dnes mezi 9.23-10.23 doručování balíčku. Sedím doma, čekám na telefon, nic.
    V 10.57 SMS, že se balíček nepodařilo doručit a je uložen na výdejním místě a hotovo.
    Tak jsem se s tím nehodlala smířit a zavolala na zákaznickou linku DPD a v monitorovaném hovoru podala stížnost.
    Balíček je sice lehký, ale objemný, takže ho táhnout v ruce z výdejního místa domů, je nereálné, takže budu muset někoho otravovat, aby mi balíček domů převezl. Nebyla možnost vybrat jiného dopravce, Baumax nabízel pouze tohoto dopravce.
    Prý potrestají řidiče a e-mailem pošlou info. tak jsem zvědavá. Samozřejmě tomu nevěřím.

  7. Toto je má zkušenost s prvním doručením přes DPD. Je to také důvod proč s touto společností již nikdy nechci nic mít.
    Psal jsem jim toto na info@dpd:
    Chtěl jsem doručit na místo pickup (DPD box). Při vytvoření objednávky mi však tato možnost nabídnuta nebyla. To mohla být chyba e-shopu, dejme tomu.
    Čekal jsem tedy až obdržíte zásilku a pošlete mi údaje s možností změny doručení. Hned prvním velkým překvapením bylo to, že jste mi v 8 ráno napsali, že přijedete mezi 9 a 10. Fakt jsem si myslel, že si jen děláte prdel. Dát vědět hodinu předem je fakt přes čáru.
    Šel jsem tedy urychleně měnit místo doručení na pickup. První zásilku jsem úspěšně změnil. Poté jsem se odhlásil, a v prohlížeči šel několikrát „zpět“. Potvrdil jsem opětovné odeslání formuláře a pokusil se přihlásit znovu pro druhou zásilku.
    Již během vyplňování údajů mi formulář psal, že jsou údaje nesprávné. To je ale blbost, protože jsem formulář ještě neodeslal. Po vyplnění údajů a pokusu o přihlášení se mi zobrazil error 403, přístup mi byl odepřen z důvodu chybných přihlašovacích údajů. Ať jsem se snažil jak jsem chtěl, každá webová stránka DPD mi zobrazovala tento error a nebylo možné se přes něj dostat. Zkusil jsem se tedy přihlásit přes telefon. Tam jsem rovnou dostal stejný error. Zdá se tedy, že se Vám povedlo zablokovat všechny přístroje připojenou na naši wifi. Dobrá práce!
    Na mobilu jsem se od wifi odpojil a zapnul data. Po přihlášení jste však nabídli pouhých 6 náhodných Alzaboxů, které byly od zadaného PSČ velmi daleko. Jediný DPD box se mi nepodařilo zobrazit. Jediná možnost byla kliknout na „další“ a nechat si načíst dalších 6 zcela náhodných alzaboxů. Jinými slovy vybírat pickup nebo měnit adresu doručení přes mobilní telefon je u vás nemožné.
    Dokonce vám ani nefunguje filtrování pickup míst. Při zaškrtnutí možnosti „i o víkendu“ se nabízené množství pickup boxů zvýší. Jak je to možné? Snad přeci zobrazujete všechny a já je pak omezím pouze na ty, které jsou dostupné i o víkendu. Tak jakto, že je pickup boxů, které fungují „i o víkendu“ více, než všech?
    Jediné co chválím je kurýr, který zboží do boxu dal i přesto, že touto mojí změnou doručení mi váš systém doručení zpozdil o 3 dny. A to přesto, že byl pickup box asi 200 metrů od původní adresy doručení.
    Pokud bych měl vaši službu shrnout tak je jednoduše na píču. Co jsem se koukal na recenze online, nejsem jediný kdo má s touto firmou problémy. Normálně bych to nechal být a prostě si už vás nikdy nic nenechal přivézt, ale tahle zkušenost mě nasrala natolik, že jsem vám to chtěl napsat.

    Fakt jsem z toho byl a jsem vytočený. Odepsali mi velice rychle…že potřebují číslo zásilky. Kdyby ten mail přečetli, věděli by, že ho nepotřebují.

  8. No nevím čím začít jestli tím jak me dovezli balík jak kdyby ho vytáhli z hajzlu nebo tím jak me borka mela dovezt na vánoce balík co mel být dárek a ani se neozve a když ji zavolám tak ti zajebe že neví o tom nic že to uz jeji problém neni no prostě totální piča ale to nemluvím ještě o tom jak me chteli pojebat o love jednou me meli dovezt balík (oblečení) a dala mi místo baliku za 3k balík za 10k a řekla ze je to pod mojim jménem nakonec řekla ze v tem ma zmatek a zavalila že stejně ten můj balík nema tak ale pak ja nevím co toto je za piče ale není se čemu divit že když tam nepracují zadní schopní lidé za 15k měsíčně:))))

  9. DPD je totální katastrofa. Kurýr ne jen, že neumí zavolat, ale ani nezvedá telefon, když už ho z centrály pracně dostanete. Naprosto kašlou na zákazníka. Jsem si jist, že se jedná v současné době o nejhoršího dopravce a dám stejnou recenzi obchodníkům na ebay. Posyktují chybné informace o doručení a nelze se nikomu dovolat a centrále je to jedno. Katastrofa!!!!

  10. Už měsíc píší zprávy na kurýrní službu DPD mají mi vrátit částku 3300kc za podvodný balík ,nejsou schopni mi odeslat zprávu info ,už jsem psal na všechny emaily nikdo neodpovídá,na telefonu uvedený na internetu mi slibují že se ozvou a pořád nic nevim co dál ,můžete mi někdo poradit ,hrozná služba

    1. Taky mi přišel email že mi budou doručovat balík z této adresy, projela jsem emaily a žádné zboží v té hodnotě jsem neobjednala tak samozřejmně nepřevezmu, mohu se zeptat co jste v tom balíku měl a jak jste dopadl? děkuji

  11. Jedním slovem: katastrofa!
    Byla jsem nucena při objednávce zboží zvolit tuto neskutečně ignorantskou firmu. Opakovala se situace, balík v určený den a hodinu nedorazil. (8-18).
    Komunikace s automatickým Joudou na telefonu neprůstřelná! Dohledat nějaký kontakt? Pouze do 18hodin!
    Od kurýra žádná zpráva, omluva, připomínka. Celý den jsem tvrdla doma. Přeobjednala jsem dodání na přespříští den, neb zítra nemůžu zůstat doma. Jsem tedy zvědavá na pokračování tohoto bizarního kabaretu! DPD nikdy více!!!
    Bohužel je jasné, že této firmě je zcela jedno, co o ní lidé píší!

  12. Dobrý den
    23655015465648 od Sino-Europe Logistics Kft za cenu 1900,- Kč, spolu s balíčkem 23615017817933. za 1408,- Kč.
    Kurýr mi vše dal najednou. ˇObjednala jsem vysavač a kurýr mi řekl že oba balíčky patří k sobě. Myslela jsem že vysavač je ve dvou krabicích. Po zaplacení celkové částky jsem zjistila, že mi byl doručen podvodný balík č. 23655015465648 od Sino-Europe Logistics Kft za 1900,- Kč. Bohužel zpětvzetí už nešlo vrátit.
    Jak prosím zjistím adresu odesílatele balíku č. 23655015465648 od Sino-Europe Logistics Kft ?
    Nikde bohužel není uvedena. Druhý den mi kurýr přivezl další balík za 1150,- Kč od této společnosti, ale ten už jsem nepřevzala. Kurýr řekl, že DPD ví kam balík vrátit i když opět neměl zpáteční adresu odesílatele.
    Potřebuji tedy púrověřit odkud chodí a posílají podvodné balíky které DPD neustále doručuje?

    1. Dobrý den mám úplně stejný problém paní Sedláčková. Objednala jsem soupravu a balík mi nenechali otevrit. Ze stejné adresy jako to moje sino Europe logistics Kft. Za 1400,-. Nešlo s tím nic udělat nechala jsem platbu zablokovat ale s tím že mám jít na policii a dát to jako podvod. Tam mi řekli, že jelikož mi bylo něco zasláno nic s tím nelze udělat. Oni nereagují DPD si mě zablokovala na své lince. Jsou drzí, neochotny a nevím jak peníze dostat zpět.

  13. Má zkušenost je také šílená. Kurýr nevolá ,informuje ,že doveze zásilku a nepřijede. Jsem touto společností znechucena a doufám ,že na to internetový obchodník bude reagovat odstoupením spolupráce. Díky nedodání přichází o peníze ,protože zásadně objednávám na dobírku. Nemám sice zboží , ale alespoň mám peníze.

  14. Zasílal jsem televizi 43″ na reklamaci (v záruční době) k prodejci přes DPD. TV byla zabalena v obalu od TV, vystlána polystyreny, označená symboly Křehké a Neklopit, obsah zásilky označen jako TV.
    K prodejci TV dorazila s rozštípaným rohem a prasklou obrazovkou. Prodejce samozřejmě reklamaci neuznal pro fyzické poškození.
    DPD se k reklamaci postavila tak, že dle podmínek přepravují monitory o velikosti do 42″. Moje TV byla 43″ (o 2.5cm v úhlopříče větší). Tím pádem mi reklamaci – poškození při přepravě – zamítli, a já přišel o hodně peněz…
    Takže zaměstnanec DPD zničí zásilku a zákazník má smůlu.
    Proto důrazně odrazuji od této společnosti.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *