Na majitele CzBlogu podáno trestní oznámení?

Na majitele CzBlogu bylo podáno trestní oznámení? Stojí za tím Amwayáci? Jsou Amwayáci fanatici, sektáři a „vymývači mozků“?

V souvislosti se zobrazováním reklam Hellspy.cz, podal Amwayák ACZ, který nemá rád normálnost – doslova ho normálnost děsí, oznámení na patřičná místa. Předpokládám, že to patřičné místo je Policie ČR. O průběhu šetření vás budu informovat v dalších článcích (i na dalších serverech s významnou návštěvností, na které mám přístup, nebo je vlastním).

Vzhledem k tomu, že Amwayák prokazatelně škodí mé osobě (pan ACZ), tak uvažuji o tom, že budu kontaktovat bulvár – deník Blesk, deník AHA… Článek o „amway“ by se jim určitě hodil 🙂 No, uvidíme, pokud uvidim mezi dveřma benga, tak má Blesk, AHA supr článeček!

Komentář pana ACZ zde

Screen komentáře ACZ:

Pan ACZ vyhlásil 26.9.2010 VÁLKU mé osobě 🙂 viz. screen e-mailu…

Výroky osoby ACZ, zde na tomto blogu:

„Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

„Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

„Amway ve svém oboru i v oblasti přímého prodeje je velmi velký, mimořádný byznys.“

„Negativní zkušenosti s Amway má mnoho lidí, stejně jako má negativní zkušenost mnoho lidí s chozením do práce…“

„Motivační výukové systémy v Amway jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“

„Amway generuje každý rok tisíce nových bohatých lidí, ale žádné nové chudáky, kteří díky Amway snad zkrachovali, nebo zchudli. Nic takového.“

„Víte, ze sociologického hlediska má totiž každý bloger docela slušnou poruchu osobnosti.“

Atd.

„Amway“ videa

Související články:

Další články o Amway na CzBlogu

Další články o Amway na Amwey-Business.cz

86 komentářů u “Na majitele CzBlogu podáno trestní oznámení?

  1. Mauron:
    Já tomuhle moc nerozumim, ale taky si myslim, že je to velmi nejistý..
    Proto je třeba ty skupiny stále povzbuzovat a motivovat.. Jinak se to rozsype hned..

    A k tomu sou ty semináře.. Ta negativní manipulace. To vymívání mozků které vytvoří v distributorech tu závislost..

    Bez toho by se to podle mě ůplně rozpadlo a fluktuace lidí ve firmě by byla jistě ještě mnohonásobně vyšší než je teď..

  2. Vít:
    Tady ale přeci nejde o žádné spasení! Tady jde o to, upozornit na ty „prasárny“, co se dějou v některých „amway“ komunách.

    Kuba:

    Kuba napsal…
    „Rozhodně nesouhlasím s útžkama něčeho. Když už tak s celou nahrávkou. Pana Čížka uznávám, neboť každý, kdo alespoň jednomu člověku pomohl si to zaslouží. A i když tomu nebudete věřit pan Čížek pomohl mnoha lidem. Nevím jestli to bylo kvůli tomu jak mluvil (mluví) nebo kvůli něčemu jinému, ale toto je fakt. Nicméně nelíbí se mi jeho vyjadřování v některých momentech a způsob taky ne. Ale to je můj osobní názor a nemá vliv na to, co si myslím o Amway nebo co si myslím o ostatních lidech, kteří Amway business dělají. Pan Čížek není jediný, kdo dělá Amway, takže nechápu proč se zde stále omýlá právě on. Zkuste napsat o panu Kingovi, který je profesorem kvantové fyziky nebo třeba o tom co říká Dexter Yager. Potom to pro mě bude alespoň trochu zajímavé.“

    Odpověď…
    Já také nesouhlasím s útžkama něčeho… Nicméně, zde na tomto webu jsou ke stažení celé nahrávky, viz. např celý Čížkův Balíček karet. Je zde také celá nahrávka tohoto Čížkova útržku:
    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    Odkazy na ty download těchto souborů, jsou např. na této stránce https://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    Čížek pomohl mnoha lidem? Není to spíš tak, že tyto lidi zmanipuloval???

    Proč se je zde relevantní téma Čížek? No protože člověk, který vyslovuje manipulativní bludy, tak na toho je potřeba upozornit. Vždyť Čížek např. říká – „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“

    Kuba napsal…
    stránky na banan.cz

    Odpověď…
    Banán je kontroverzní poskytovatel webhostingových služeb. viz. např. tento můj článek – https://czblog.cz/je-webhosting-od-banan-cz-skutecne-kvalitni/ dále https://czblog.cz/banan-cz-webhosting-domeny-jaky-je-banan-cz/ https://czblog.cz/hack-banan-cz-a-radovan-kaluza/

    Vždyť majitel banánu, na svém blogu říká:
    „Většina lidí mě má za velkého suverénního frajera co jezdí jen taxikama, všechny okolo rád zve na panáky a rád se baví. Na každém šprochu pravdy trochu…“

    „Jsem krásný, jsem relativně bohatý a můžu si vybírat“

    „Jelikož sebe považuji za úspěšného muže a ještě k tomu dobře vypadající, je hloupé si vybírat ženu nad 25 let. Ideální věk je 17 – 20″

    „Dívky a ženy při pohledu na mě vlhly, toužily se mě dotýkat a muži ti rudli závistí. Ano takový já jsem, dokonalý“

    „Ženy při pohledu na Radovana mastrubuji, mladíci si kreslí obrázky“

    „Osobně nevím kolik žen jsem měl v posteli…“

    „Jsem rád středem pozornosti, miluji býti panem dokonalým…“

    „Je velká škoda, že lidé nemají mou inteligenci“

    „IQ okolo 130-160 bych přál každému, poté bych se denně nemusel setkávat se socky a kretény“

    ATD.

    Kuba napsal…
    „Na internetu lze vydělat velké peníze to je pravda, ale finanční nezávislost neznamená to stejné. Finančně nezávislý je člověk, který dokáže financovat svůj aktuální životní styl, pasivní složkou příjmu. To znamená, že pokud bude bezdomovec, kterému stačí víno a rohlík, tak pokud denně dostane 50 kč, tak je finančně nezávislý.
    Neboť internetové trendy se neustále vyvíjejí, tak u internetu platí, že to, co v jednu chvíli vydělává může za pár chvil zkrachovat. Proto je internet ještě méně finančně stabilní než cokoli v reálném životě.
    To stejné platí o software.“

    Odpověď…
    I na internetu lze vybudovat finanční nezávislost! Např… Koupíš doménu, optimalizuješ jí, dáš jí kvalitní obsah… A reklama se bude prodávat sama! Můžeš vydělat desetisíce či statisíce měsíčně!

    Kuba napsal…
    „Jde o to sehnat lidi. A o to jde v každém podnikání. Znáte nějakého podnikatele, který by vydělával bez lidí? U všech různých nabídek, slev, affiliate progranů, reklam, smart bodů jde jen o jedno. Shánět lidi a udržet si stávající zákazníky.“

    Odpověď…
    Je to nahánění lidí…

    Kuba napsal…

    článek na czblogu, který kuba píše…

    Odpoveď…
    Kdybych psal článek dlouho jako ty, tak czblog zkrachuje 🙂 Nemyslím to ale zle 🙂

    P.S. Tebe jsem měl vždycky za slušnějšího amwayáka 🙂

  3. Bestmen:
    Tady ale přeci nejde o žádné spasení!

    Máš pravdu, věta: „Děti Amwayáků, pokud jste obětí toho zvrhlého fanatismu a manipulace, tak mne kontaktujte, možná vám mohu pomoci.“, kterou jsi použil v jednom svém článku to dokazuje, viď? 🙂

  4. Vít:

    Těm dětem jsem ochoten pomoci, to je pravda, to jsem prohlásil. Zda se jedná o spasení, to nevím 😉 Dle tvého subjektivního názoru, ano…

  5. Komentuje Bestmen, 10.1.2011 @ 9.15
    Těm dětem jsem ochoten pomoci, to je pravda, to jsem prohlásil. Zda se jedná o spasení, to nevím 😉 Dle tvého subjektivního názoru, ano…
    —-
    Něco jiného je žvanit a něco jiného je konat.

    Takže se tě zde přede všemi táži:

    JAK JIM CHCEŠ POMOCI? JAK JIM BUDEŠ POMÁHAT? Hm? 🙂

  6. Komentuje hraesvelgr, 7.1.2011 @ 9.46
    Pokud jde jen o finanční nezávislost, nepřijde ti mnohem reálnější vydělat peníze a ty investovat do nečeho, co ti ten pasivní příjem potom přináší?
    —–
    Ty tajtrdlíku 🙂 Mám pro tebe jedno překvapení, které tě dostane pokaždé, přestože jsme ti je vysvětlovali už mnohokrát 🙂

    Tedy: Pokud by se kdokoliv dle tvého návrhu věnoval čemukoliv stejně LIKNAVĚ, jako se mnoho Amwayjáků věnuje Amway, tak by se žádné tebou předpovídané „VYDĚLÁNÍ PENĚZ“ samozřejmě nekonalo, stejně jako navazující představa o investicícch 🙂 Překvápko, že? 🙂
    —-
    Ty máš rád statistiky, tak tu pro tebe mám jednu čerstvou z naší organizace N21:

    52% VPA (vlastníků podnikání Amway) se věnuje tomuto byznysu méně, než 10 hodin týdně 🙂

    Kterou prací se dá uživit, když ji děláš jen 10 hodin týdně? Povídej. Odpovídej na otázky, no honem, honem, rychle, rychle :-). (V Amway po nějaké době ano, chce to jen delší čas na vybudování sítě tak pomalým tempem).

    Jen 4% !!! VPA se věnuje tomuto podnikání 40 a víc hodin týdně, což odpovídá běžné pracovní době. (ME ti vysvětlil jinde, že VPA je v ČR jen okolo 3 000)

    Tito Amwayjáci si všichni do jednoho vydějí nejméně 10-ti násobek průměrné měsíční mzdy v ČR. (ZA STEJNOU PRACOVNÍ DOBU). Tento příjem se zvětšuje poměrně zásadně a víceméně až logaritmicky s prodlužováním doby, po kterou tímto stabilním cca 8-mi hodinovým tempem tito lidé pracují.

    I ty bys už mohl pochopit, že tito lidé už do práce (zaměstnání) nechodí a pracovní dobu, kterou si určují zcela sami, věnují jen Amway.

    Také bys i ty mohl pochopit, že tito lidé už mají docela slušné pasivní příjmy, takže když nechtějí, nedělají nic, penízky jim však přesně 15-tého naskočí na účty i kdyby snad možná začala i třetí světová válka. O čemž se samozřejmě jakýmkoliv zaměstnancům může jenom zdát.

    Další překvápko, že? 🙂 Nebo ty jsi to věděl? 🙂

    P.S.: Co třeba být konkrétní a napsat něco o tom, co máš na mysli, že se na to dá vydělat, to pak se do čehosi investovat a ono to pak nese stabilní pasivní příjmy? Že bys místo žvanění po asi půl roce předložil KONEČNĚ něco pozitivního a napsal nám co to ONO je. Protože jinak je tvoje činnost zde definovatelná pouze jako:

    NEUSTÁLÉ PLIVÁNÍ NA COKOLIV POZITIVNÍHO ZA KAŽDOU CENU, VŽDY A CO NEJVÍC. A TO BEZ JEDINÉ POZITIVNÍ MYŠLENKY Z TVÉ KLÁVESNICE ZA CELOU DOBU TVÉ ÚČASTI ZDE 🙂

  7. Bestmen, zkušený Amwayják tvrdí:

    Sám moc dobře víš, že některý emwejáci to dělaji špatně! Např. Čížek, ten – …
    —-
    To mi připomíná hospodské tahanice pupkatých chlapíků, kteří koukají na hokej a nadávají Jágrovi, jak neumí hrát hokej 🙂 Lépe to ani popsat už nejde 🙂 Ty žvanile 🙂

    Čížek naopak svými výsledky, o kterých se tobě nikdy nebude ani zdát, prokázal, co a jak funguje a co zase nefunguje. 🙂

    Děláš ze sebe jenom kardinálního blbce, nic víc 🙂

  8. Ještě by mě Bestmene zajímalo, co ONA PATŘIČNÁ MÍSTA? Že by se už někdo ozval? Nebo ti jen s HellSpy „SKONČILA SMLOUVA“ ? 🙂

  9. Opět jsi vytrhl moji větu z kontextu.
    Proto ti přopomenu, že jsem reagoval na toto:

    „Ano to je práce dobrá, ale nevede k finanční nezávislosti. Na internetu lze vydělat velké peníze to je pravda, ale finanční nezávislost neznamená to stejné.“

    Zkrátka tvůj amwayácký kolega zavrhuje i podle něj dobrý zdroj příjmu, protože není dostatečně pasivní a domnívá se, že amway mu pasivní příjem přinese.

  10. ACZ:

    „To mi připomíná hospodské tahanice pupkatých chlapíků, kteří koukají na hokej a nadávají Jágrovi, jak neumí hrát hokej“

    Tady jsi zase nepochopil, že tím špatným děláním Bestmen zjevně myslel nekorektní postup.

    Takže spíš jsi měl napsat:
    „To mi připomíná hospodské tahanice pupkatých chlapíků, kteří koukají na zprávy a nadavají na podnikatele, který nechal zavraždit svého obchodního partnera.“ :mrgreen:

  11. „Ty máš rád statistiky, tak tu pro tebe mám jednu čerstvou z naší organizace N21:

    52% VPA (vlastníků podnikání Amway) se věnuje tomuto byznysu méně, než 10 hodin týdně“

    Dobře, pak by musela polovina amwayáků vydělávát minimálně 4 000,- Kč měsíčně (počítám s hod. sazbou ukrajinského zedníka), aby zcela nemrhala časem. V praxi by to ale muselo samozřejmě být víc, spousta lidí je určitě aktivnější, práce v v nejlepším byznys na světě by měla mít lepší ohodnocení a hlavně si prodejce ještě musí pokrýt náklady s amwayáctvím spojené.

  12. Komentuje hraesvelgr, 10.1.2011 @ 15.40
    Takže spíš jsi měl napsat:
    „To mi připomíná hospodské tahanice pupkatých chlapíků, kteří koukají na zprávy a nadavají na podnikatele, který nechal zavraždit svého obchodního partnera.“ :mrgreen:
    —-
    Přirovnání typické verglova myšlení 🙂 Téma vražd, zločinů, mafie používáš jako přirovnání k argumentům lidí od Amway nějak moc často. Zvládneš i něco smysluplnějšího?

    V televizi novinář tvrdí, že někdo nejspíš zavraždil někoho. Policie ještě ani nezačala vyšetřovat, indicie pro obvinění z vraždy už nyní zapáchají až běda, ale pupkatí pánové a bestmenova parta už mají jasno 🙂 Bylo by dobré si uvědomit, že pocity, že Čížkův úspěch je založený na něčem nemorálním až nekorektním, je pouze Váš pocit. Uznávané osobnosti světa, znalé problematiky, Čížka jednoznačně očišťují, pro Vaše mozky je však podstatné, co tvrdí Bestmen 🙂 S realitou, pravdou ani skutečností vaše pocity samozřejmě jako obvykle nemají vůbec nic společného. Víme? 🙂

    Vám nikdy prostě nedojde, že to, co tak vehementně odsuzujete, jen jedna z monha věcí, kterou jednoduše nejste schopní ve své omezenosti pochopit, tak se k ní chováte obvyklým způsobem omezených neandrtálců. Automaticky negativně. Jako ve středověku. Co nechápu, to je špatné 🙂 Čemu nerozumím, to je hnus. Tak nějak, že? 🙂

    Není těch otázek na tebe nějak moc? Že se ti nedaří „vyhledat“ odpověď ani na jednu 🙂 Že bych se tak často neptal.

  13. Komentuje hraesvelgr, 10.1.2011 @ 15.53
    Dobře, pak by musela polovina amwayáků vydělávát minimálně 4 000,- Kč měsíčně (počítám s hod. sazbou ukrajinského zedníka), aby zcela nemrhala časem. V praxi by to ale muselo samozřejmě být víc, spousta lidí je určitě aktivnější, práce v v nejlepším byznys na světě by měla mít lepší ohodnocení a hlavně si prodejce ještě musí pokrýt náklady s amwayáctvím spojené.
    —–
    Samozřejmě opět špatně 🙂 Proč se pouštíš pořád dokola do úvah, jejichž obsahu, systému, funkčnosti a smyslu ….. VŮŮŮŮBEC NEROZUMÍŠ? Máš pro to nějaké pochopitelné vysvěltení? 🙂

  14. ACZ:

    „Samozřejmě opět špatně 🙂 Proč se pouštíš pořád dokola do úvah, jejichž obsahu, systému, funkčnosti a smyslu ….. VŮŮŮŮBEC NEROZUMÍŠ? Máš pro to nějaké pochopitelné vysvěltení?“

    Tak mi to vysvětli!!
    – Vydělává tedy 50% amwayáků minimálně 4 000,- Kč?
    – Pokud ano, jaktože to nekoresponduje s oficiálními čísly?
    – Pokud ne, z jakého důvodu mrhají svým časem a penězi??

  15. „Automaticky negativně. Jako ve středověku. Co nechápu, to je špatné 🙂 Čemu nerozumím, to je hnus. Tak nějak, že?“

    Že je amway založená na manipulaci s lidma je zřejmé. Nevím, čemu by na tom člověk mohl nerozumět… :mrgreen: :mrgreen:

  16. Kdyby ses náhodou jako obvykle divil, proč ti neodpovídám, tak proto, že mi tu ten tvůj „Vůdce“ zase smazal hromadu příspěvků, včetně odpovědí. Fakt skvělej vzor pro tebe 🙂 Vrána k vráně sedá, fakt že jo 🙂

  17. ACZ: tajtrliku, ty mas s temi procenty docela problem :-). 4% z 3000 je 120, 10ti nasobek prumerne mzdy je 250tis/mesicne, tj 3mil. rocne. 3mil x 120 takovej nemate ani obrat, smoulo :-D.

  18. ACZ: Ty máš rád statistiky, tak tu pro tebe mám jednu čerstvou z naší organizace N21:

    52% VPA (vlastníků podnikání Amway) se věnuje tomuto byznysu méně, než 10 hodin týdně :-).

    Ja taky rad statistiky, pocitejme, ze delaji treba 5 hodin denne, vzhledem k prumerne mzde to dela cca 3tis. Kc mesicne, 36tis rocne, krat tech 1500 (50% z 3000, kdybys nevedel) je 54mil Kc. To je taky ta polovina vydelku pro Amwayaky (cca 117mil.) Takze pro ty 4% (120 lidi) dricu zbyva 54 mega, coz neni mnoho, panacku, neni mnoho :-D. Posli dalsi statistiky, rad si to propocitam.

  19. A jeste mi rekni, kolik si vydela ten zbytek, stale nam tam plave asi 1400 dalsich lidi :-D.

  20. kralpoutniku:

    1400 lidí tedy pracuje více než 10 hodin týdně.
    Počítejme s podhodnocenými 50 hod měsíčně, které ohodnotíme platem ukrajinského dělníka 90 Kč/hod.

    Rázem tam máme přes 75 milionů korun ročně a to jsme nezapočítali vůbec žádné náklady, takže při této sumě by stále byli všichni hluboko pod platovou úrovní prodavače v supermarketu.
    Aby to bylo alespon trochu výhodné, tak by suma musela být minimálně dvounásobná – a to samozřejmě za předpokladu, že by všichni pracovali jen lehce přes těch 10 hod týdně.

    :mrgreen:

  21. Planetweb: S Amway mam rovnez spatnou zkusenost, rovnez s cloveklem, ktery vyhrozoval soudem. Kupovala jsem coby alergik prostredek na myti nadobi. Nereknu spatny, ci dobry, on ten prostredek nemohl za sit, ve ktere je nabizen. Kkoupila jsem asi dvakrat a nasledne koupila mycku. Uz prbni dve koupe byly neprijemne, nebot spravny „amwayak“, rovnez postradajici onu nenavidenou „normallnost“ se za upozorneni a ne jedno upozorneni, ze se nikam registrovat nebudu (natoz tim obtezovat dalsi) konat nebude snazil stale. DO tretice privezl neobjednane zbozi a snazil se ho podstricit jako objednane a kdyz pry neodeberu, postarala jsem se o jeho skodu.

    ANi bych ale nehanela Amway jako takovy, spise absolutni absenci vychovani nekterych jeho akteru, je pravda, ze vetsina llidi na jejich manyry ani nepristoupi – odtud z jejich strany ta nenavist normalnosti. Mohu dodat, ze „nenormalnost“ je proste jen nenormalnost, nikoliv absence socialni inteligence, kteour radi nazyvaji jinak. Madam vyhrozovala trestnim oznamenim za uslou skodu, aniz by si uvedomovala, ze se dopustila cca tri veci, ktere by u ni mohly skoncit z me strany stejne. ALe takto se chovaji i Herbalifaci a odnoze ruznych MLM zazraku, ktere ziji jen z registracnich prispevku.

  22. Klothylda:

    No jo, výhružky, to je jich hobby:

    https://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/#comment-4303

    https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/#comment-3765

    V jednom článku jsem již psal, jak se pozná klasický emweják:

    -Má arogantní a povýšené chování. Chová se jako ředitel Země, viz. ACZ, Lubo Pářa a další
    -Pokud vidí, že dotyčný nemá zájem o jeho „byznys“, upozorňuje na jeho byznys, tak vyhrožuje. Viz např. mafie, amway, Super Amway, Lubo Pářa a další
    -Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání (vstávají na budík). Ovšem paradoxní na tom je fakt, že drtivá většina amwayáků nevydělává NIC a také musí chodit do práce – vstávat na budík 🙂
    -To, že je jedná o „amwey“, řekne až úplně nakonec, nebo na dalších schůzkách. Amwejáci jsou učeni k tomuto… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům „amway“, prodej, výroky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné“.

    Dále – https://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/

    Děkuji za komentář a mějte se fajnově 😉

  23. Vazena Klothyldo.

    Takto se chovaji naprosti idioti, cimz trpi predevsim me gentlemanstvi, nebot se vyjadruji o dame. Takovou pani je treba vyhodit ze dveri a rovnou tyto praktiky oznamit na ustredi, coz byste urcite udelala pri jakemkoliv jinem obchodnim styku, proste byste si na prodavace ztezovala.

    Co Vam vsak ke cti neslouzi, Klothyldo, je obligatni a velmi nizke strkani vsech do jednoho pytle. Zkuste se vcitit do situace poctivych a slusnych lidi, kteri jsou dennodenne hanebne pomlouvani lidmi, kteri pomlouvane nikdy nevideli. Jiste byste se citila velmi prijemne. P.S. Jakou ze to mate profesi?

  24. Jeste jsem zapomel, v Amway zadne provize z registrace nejsou. Prosim opet bagatelizujete vsechny do jednoho pytle.

  25. acz: Vy asi moc vnimavy nebudete, ze? Kde jsem prosim vas strkala vsechny do jednoho pytle?? He? Udelala jsem zkusenost a neracte se hnevat, pokud firma prodava, vydava veci ze skladu atd, takze ma i nekdo jiny kontrolu nad tim, zda vubec existuje objednavaka, ok, jednou se stane, podruhe je to divne. Proste zkusenost a stacilo, nevim co jste nepochopil (stejne jako ona pani) na tom, ze jsem problem vyresila jinak a to tak, abych uz pani nepotrebovala. Je mi jedno, cco z takovym clovekem firma udela, u me si udelali spatne jmeno svym clovekem a musim priznat, ze lanareni, kdyz to nevyslo jedne mi vadilo take. Jen hodne tupy clovek, si mysli, ze kdyz sdelite, ze uz si neprejete byt obtezovani obtezuje znova a to uz je prave o slusnem chovani, ba hranici to se zakonem.

    Nejste navice trochu zvedavy? Ma profese vas zajimat a) nemusi b) s veci absolutne vubec nesouvisi.

    Je mi jedno, zda ti druhe lanirici dalsi maji, ci nemaji provizi. Me staci, jakym stylem lanarili. Proste nemam rada nevychovane a neomalene lidi. Nakonec, to co jste mi psal, jste spise mel psat Amwayakum, presneji jejich vedeni. To je zodpovedne za to, ze prijimaji i naprosty povl. A vzhledem ke skutecnosti, ze jsem jednani pani oznamila a prudila jeste pekne dloho, jim ani neomalenost jejich lidi nevadi. Ve mne to vyvolalo dojem, ze to proste zkousi a proc ne, kdyz by prodala, byly by penize od nekoho, z koho udelali platiciho vola

  26. Netusil jsem Klothyldo jak malo toho o Amway vite. Vasim ani mym cilem vsak neni tento nedostatek menit. Vy o ni nic vedet nechcete a nepotrebujete. Jako kazdy clovek na planete mate pravo si vybrat co chcete. Rozdil je pouze v tom jakym zpusobem to udelate. Neni pekne definovat lidi ktere jste nikdy nevidela povlem. Jiste si zdrave uvedomujete ze sama mate k dokonalosti hodne daleko. Obvinujete zde cloveka a potazmo celou firmu, to znamena tisice lidi, ktere jste nikdy nevidela, aniz byste dotycne dala nejaky prostor se treba hajit. Takove pocinani obvykle definujeme v lidske spolecnosti jako obycejne pomlouvani. Pekny vecer.

  27. Acz, jak pisi, opravdu nejste schopen vnimat. Nikde nehazi do jednoho pytle a nikde neobvinuji ty vase „vsechny“? Nevim, proc mi porad predhazujete co vim a nevim o teto firme, vubec nevim, proc by mne o ni melo neco zajimat. Uz v uvodu jsem psala, co, proc jsem kupovala…

    Jedine, co jsem psala, je, ze ve firme museml nekdo prodejci dat „zbozi“, „zbozi“ se vzdy vydava na zaklade „objednavky“, ode mne nebyla na dalsi zbozi objednavka. Kdyz „madam“ nedala tri mesice pokoj, ackoliv uz jsem psala i jinam (pani na projeveni nezajmu regaovala vymyslem, ze to tak neni, byt mela vse jasne uvedeno v mailu). U mne proste neni moc normalni chovani firmy, ktere rekne zakaznik ne a uz mne nekontaktujte, bo mam zarizeno jinak nasledne trimesicni vyhrozovani ve stylu, kdyz neodeberete, xy telefonatu a to i o vikendu.

    Nemusim o Amway vedet nic, i kdybych vedela vsechno, z neomaleneho a sprosteho jednani to nic vice neudela.

    Rovnez je pouze problemem firmy, jake lidi pak je schopna zamestnavat, tim si dela vizitku sama a opet v tom nehraje roli, co zakaznik o firme vi/nevi.

    Polopaticky jsem myslim uz predem napsala, misto vaseho vsichni lidi, kteri mohli mit v ruce mou objednavku a lidi, ktere jsem kontaktovala v ramci vyreseni situace – vas problem je, ze vy v tom vidite opet „vsichni a vas jeden pytel“.

    Mimochodem, a uz vubec nemusim vedet zbla nic o firme, ktere zamestnava cloveka schopneho si vymyslet objednavky, zaspamovavat pres nezajem schranku (dnes jiz trestna vec) a hlavne vyhrozovat (to uz je kor na trestni oznameni) Ne ze by xynte prozvaneni bylo na tom jinak.

    A to si ma vyresit opet firma, nebot „madam“ vystupovala jejich jmenem.

    Dal uz mi prosim nepisete, co o teto firme vi,/nevim – ja problem vyresila jinak, dalsi veci ohledne reseni alergie jsem koupila jinde a to predne, ze mi to 3mesicny peklo stacilo.

    Vzhledem k tomu, ze jste ani jednou prakticky nenapsal nic konkretniho vyjma vyctu co vim a nevim o teto firme. Jeste vice mi vadi, ze mi vkladate do ust veci, ktere se vam hodi, aniz byste je mohl v mem textu najit, bo tam proste nejsou – ale proc podobne manyry nezkusit, kdyz na vase okoli zabiraji. Delam za psani s vami (diskuze to neni, bo vy fakt jste nicim neprispel) Jednu velkou TECKU

    TECKA – polopaticky, zkousejte sve manyry na nekom jinym

  28. to Klothylda:
    Jen chci doplnit vámi jasně opomíjené to jejich „všichni“. Ano všichni Amweyáci jsou neomalení vždyť se to právě všichni učí na těch jejich rádoby „seminářích“. Máme s nimi své osobní zkušenosti díky mamince, kterou zlanařili, když měla 5 let před důchodem a „vytáhli“ z ní všechny její celoživotní úspory, takže do důchodu jí zbyla jen „holá řiť“. Toť celá má i maminky zkušenost s Amway! Já jim naštěstí utek hned na začátku, páč si nenechám vymýt mozek nikým!! A proto na případné reakce na tento příspěvek nebudu reagovat, protože to by zase byla jen přestřelka argumentů, osobních zkušeností a další snaha o vymytí mozku !!!

  29. Komp: Ja bych kazdeho tim „vsichni“ neurazela, urcite je i dost lidi, kteri nektere praktiky proste nezkousno, proste jdou dale a na to co nemaji zaludek se vykaslou. Navic si drobet odporujete, vesi matku, ze do toho sla tedy mame povazovat take za neomalenou? Zrejme asi ano. Take mi neprijde moc fer povazovat za neomalene ty prodejce, kteri prodavaji na aukru a atd bez dalsiho otravovani – to uz je vylozene nefer! A ubezpecuji vas, ze kazdy ma na vyber, mela i vase matka, systemu, kde se prodava ve stylu MLM a pod je mnoho a u vetsiny narazite na nektere jedince, kteri slusnemu clovekovi sedet nebudou – ja treba prodavala Oriflame v dobe studii a vydupala si aby me nekontaktoval clovek, ktery me mel pod sebou, nebot ho doma nenaucili, ze volat lidem po osme je nevychovanost a pokud clovek jasne dal najevo svoje limity, asi vedel, proc je ma a on presto prudil ve stylu „kdyz jeste tohle“… Pak vse ustalo a mela jsem klid, ale umim si predstavit, ze mnoho lidi dokazal takovy clovek naprosto odradit a podobne, jako ja po zkusenosti s resenim problemu u Amway by si uz spousta lidi pridala vyrazne minus.

    A to budte hodne rad, ze neznate manyry nekterych firem nabizejici financni sluzby a zdaleka nemyslim ty podvodne propirane v TV, maklerske firmy atd

  30. Amway nabízí psychologické manipulace lidské mysli, a to je hlavní důvod, proč jsem po roce a půl skončil v tom stádě. Potkal jsem tam dost lidí, kteří mají až sektářskou závislost na motivační školení 😯

  31. Jakubs: A nezbyva nez dodat, ze to bohuzel velmi neomalenym zpusobem o to vetsi snahu tuto nakazu dal

  32. Se sektou bych Amway srovnavala jen v jedinem, naboura mysl jedincu, ktere by sekta skutecne mela sanci nabourat (podotykam, ze nejsem v teto firme nikterak angazovana). Ono zas lepsi, kdyz Amway, nez svedci Jehovovi a jeste horsi pakaz.

    Kazdopadne lidi jdou do toho sami. Prijde mi zbytecne nad nimi brecet a snazit se jim nedejboze pomahat. To radeji at stat pomuze tem bezdomovcum, kteri se na dno dostali ne vlastnim zavineni a pracovat chteji. Ale i zde stat je rad, ze jsou nejake „mista“ kam mohou jit prespat – co na tom, ze dostanou nocleh a veceri jen kdyz se pomodli (bud opravdu chci pomahat bliznimu svemu a nemusim rozlisovat viru, nebo neco sleduji – vychcany clovek tam jde tisickrat a ten, kteremu manipulace vadi skonci jeste ve vetsich srackach na ulici.

    Druha vec, je, ze mnoho mlm ma svuj management postaven na nevychovanosti.

    Brecet ale, ze nekdo z rodiny… Co bylo tedy v rodine tak spatne? Mati v pocatku zkusila Herbalife a byla vylecena do konce smrti, ja jeden jejich preparat uzivam par let, trvalo mi roky sehnat cloveka, ktery mi jej bez registrace prodava. A nebudeme si nalhavat, ze by tu bylo malo velmi dobrych produkty, ktere nezabiji mlm system (just, colway, drnona atd – tedy system dodavaji na trh kuprikladu 100 kolagen, za cenu, pri ktere v kremu ani do konce zivota nedostanete to mnozstvi a ve vysledku byste mesicne platili minimalne litr) holt mlm

    A nejvic rada mam, takove ty samozvane maserky a kosmeticky, ktere o dermatologii vedi asi tolik, co kadernice o automaticke prevodovce a vse za radoby odbornych kecu vnucuji.

    A to neni jen mlm, za nejvetsi ubozaky povazuji na veletrzich v oboru zdravi prodejce kosmetiky, kteri do me tlaci svoje moudra, jak urcite jejich zazrak, ptam se vzdy na jedno – je v tom skalpel? I kdyz vysvetlim, ze vse je od ledviny – kde je anatomicka vada + ve spojeni s tepno huby nezavrou a jeste vam vynadaji.

    Mezi mlm bude klid, az neprijmou kazdou blbku s vyucnim listem, jen proto, ze ma prorizlou hudu – vetsinou o to vice s dutou hlavou, aby tem kecum sama verila – nez ze z muzi prodejci je stav jiny.

    Nebudu rikat, ktery produk v ramci mlm prodavam pres netovy obchod (muj obor jsou eshopy a informatika) – pak neskutecne pobavi blb, ktery nabizi vlastni eshop a presvedcuje, ze jeho zazrak, ktery prolomite co do ochrany za 5 minut je lepsi, nez system, ktery jen co do bezpecnosti vyviji bezplatne 2 litry lidi.

    Proste borec je borec – a je na kazdem, aby takoveho blba poznal

    A uprimne, pokud nekdo tvrdi, ze prodava mlm a bude mi do oci tvrdit, ze vzivote nemel moznost, pod sebe registrovat cloveka, o kterem by rekl, ze lepe rovnou nakopat do drzky – pak mlm neprodaval

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *