Ovládnou jednou Amwayáci celý trh?

Pojďme se nyní zkusit podívat, co by se mohlo stát, kdyby distributoři Amway ovládli trh tak, jak to čítají a vnímají ze svých doporučovaných učebnic. Samozřejmě tomu také svým způsobem slepě věří..

Zkusme se tedy zamyslet nad jedním z mnoha důvodů, proč jsou většině distributorů pro smích např. pokladní v hypermarketech a pohrdají nakupováním v obchodních domech jako je třeba Tesco ap. a zkrátka veškerým dosavadním životním stylem naprosté většiny obyvatelstva.

Například v doporučované literatuře od autora Charlese P. Conna Nesmrtelný sen, tak jako v knize Budoucnost network marketingu v Evropě autorské dvojice Paul Dewandre, Corinne Mahieu lze nalézt obsáhlé charakteristiky obchodních trendů, které v budoucnosti zásadním způsobem ovlivní naše nakupovací návyky, a které se stanou pro mnoho lidí podnětem k zahájení vlastní nezávislé podnikatelské činnosti v Amvay.

V mnoha ohledech to připomíná jednání tzv. totalitních náboženských společností, které mají většinou jasnou představu, vizi, o budoucnosti.

Např. Svědkové Jehovovi předpovídají zánik všem lidem, kteří se nestanou jejich členy. Pouze oni, ovšem pod podmínkou konání tzv. polní služby, přežijí atomovou válku (armagedon). Pak vznikne nová země, která se bude podobat rajské zahradě. Lidé nebudou hladovět, nebudou bydlet ve věžácích, vymizí všechny nemoci a tělesné vady atd.

Amwayáci a její sympatizanti, narozdíl od Svědků Jehovových, si budoucnost z pohledu nakupujícího představují následovně:

„Firmy se musí přizpůsobit našim novým požadavkům. Už nechceme pobíhat po obchodech. Ať přijdou za námi! Katalogy, televize, kamarád, který se u nás zastaví – to vše nám umožňuje vybrat si v klidu domova vše, co chceme. Malé obchody už trendům zítřka nestačí. Hledat místo na zaparkování, tahat se s nákupem, pořád dokola po všech obchodech. Velké obchody také nevyhovují zítřejším trendům. Příliš jasné osvětlení, strkání do nákupních vozíků, dlouhé fronty u pokladen, pokladní, které by se mnohem raději bavily spolu než se zákazníky, a které nás ani nepozdraví… Zanedlouho budeme do potravinářských obchodů chodit pouze pro radost, neboť tyto obchody se stanou centrem jiných potěšení. Budou nabízet ruch všedního života, různé hry a ochutnávky nových potravin.”

Ale pozor. Tím, že předpovídají zánik těchto subjektů, se vlastně snaží nalákat do svých řad další dealery.

V případě, že by se to uskutečnilo, vzdali bychom se svého soukromí, nechali bychom si kontrolovat naši spotřebu, nakupovali bychom výhradně to zboží, které nám networker nabídne a uzná sice nejkvalitnějším, ale zato nejdražším.

Jejich tzv. ústní reklama by byla šitá na míru jen a jen mé osobě – distributoři se totiž stanou a stávají psychology s přesnými a úplnými informacemi o našich slabostech, přednostech a zálibách. Stanou se nedílnou součástí našich rodin, budou za nás rozhodovat při výběru zboží ap.

Mělo by to však jednu nevýhodu – vědomě bychom se museli vzdát možnosti svobodné volby.

A to přeci nikdo nechce..

Amway určitě není žádná svoboda ani nezávislost.. Naopak.  Vede k obrovské závislosti a stereotypu..

Dealeři se snaží vniknout nám do našeho soukromí, odhadnout naší povahu tak jak je psáno výše, jsou na to velmi dobře školeni a to jen pro to, aby postupně mohli zkusit ještě tvrdší způsob jak nás polapit do svých sítí a neeticky přesvědčit o tzv. ,,nepřekonatelné“  kvalitě jejich výrobků..

Dealeři dokáží přednést svou ústní reklamu o výrobkách a marketingovém plánu takovým způsobem, že obrovským množstvím informací neeticky zaútočí na naše podvědomí za účelem přesvědčení o jejich pravdě..

Tyto praktiky považuji za morálně zvrhlé a i proto říkám Amvay jedno obrovské NE!!

Autor článku: Pavel

73 komentářů u “Ovládnou jednou Amwayáci celý trh?

  1. Shrnutí i jiných lidí na amway.:jsmeonline.cz

    MLM:“Takže vlastně výrobky Amway jdou z obchodu rovnou k vám, výrobky jsou ale stále dražší než v klasickém obchodě. Tak co je tohle za Multi-Level-Marketing (dále MLM) ? Klasický MLM se vyznačuje kvalitním a levným produktem, kde se reklama platí až za konečné zákazníky, to jsou ty provize. “

    „Dále se možná bude nějaký Amweják ohánět kvalitou produktů. Tohle je nekonečná diskuse a i když by měly být produkty Amway vzhledem k ceně mnohem kvalitnější, být to tak nemusí a my to nikdo nezjistíme.“

    „Já osobně bych nikdy nemohl pracovat pro něco, kde je předražený produkt. Protože nutit lidem něco drahého a vymlouvat se na kvalitu je neefektivní.“

    😕 😕

  2. Jaká je pravděpodobnost, že v amway podnikání vyděláte slušný peníz? Takřka nulová! Jen si verbováním lidí znepřátelíte svou rodinu, kamarády… Protože máte verbovat všechny lidi, který znáte: pošťačku, lidi z kostela, starostu… Vždyť ten jejich guru/vůdce tvrdí:

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“

    „Když si budete psát seznam rodiny a příbuzenstva – zkuste si vzpomenout, když je svatba nebo nějaká taková rodinná akce, kolik se vám tam sejde.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    Tento byznys je o manipulaci, vymývání mozků… K tomuto negativu hlavně slouží ty jejich setkání – semináře a mítinky, ze kterých rejžujou jejich pořadatelé (peníze ze vstupenek) – guru emwejáci. A zmanipulovaní emwejáci poslušně platí. Ten jejich guru/vůdce tvrdí:

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“

    Takto mají emwejáci manipulovat lidi:

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    Tento byznys je o snech (tvrdí emwejáci) – http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/ a samozřejmě o již zmíněné manipulaci…

  3. Jak se vytváří BULVÁR, aneb jak se LŽE, aby se pak mělo o co hádat a tím vytvářet „návštěvnost“, díky tomu „rejžovat prachy“, prostě ideální a velmi morální byznys.

    Jak vypadá taková internetová lež:

    Pojďme se nyní zkusit podívat, co by se mohlo stát, kdyby distributoři Amvey ovládli trh tak, jak to čítají a vnímají ze svých doporučovaných učebnic. Samozřejmě tomu také svým způsobem slepě věří..

    Už první odstavec je ptákovina jako Brno. Lidé v Amway, kteří Amway vnímají jako svůj byznys a vzdělávání v oboru podnikání a obchodu je pro ně nedílnou součástí cesty k vytýčeným cílům, velmi dobře chápou, že:

    NIC NA SVĚTĚ NEMŮŽE OVLÁDNOUT CELÝ TRH, je to proti všem pravidlům reálného trhu.

    Dále pak v žádných Amway, ani jiných materiálech, kteří používají i lidé podnikající s Amway, NENÍ !!!! ani náznak úvahy, že bychom tuto možnost nějak měli „vnímat“, nebo „čítat“.

    Nemáme žádné doporučované či nedoporučované „učebnice“. Nic takového v Amway neexistuje. Používáme běžnou informační literaturu dostupnou komukoliv, vytvořenou pro kohokoliv, nikoliv pro Amway a lidi v ní.

    A jelikož tedy výše „blbem-tvrzené“ neexistuje, tak tomu také NEMŮŽOU lidé v Amway SLEPĚ VĚŘIT. To dá rozum i křečkovi.

    Takže už jen úvod tohoto dalšího, bulvárního, provokativního článku, je JEDNA VELKÁ SPROSTÁ LEŽ 🙂

    Další pustý nesmysl je tvrzení, že VĚTŠINE DISTRIBUTORŮ JSOU K SMÍCHU POKLADNÍ V TESCU. Jedná se o ukázkový příklad vyprovokování pocitu nadřazenosti někoho jiného. Vystavit jej do pozice terče. Nic takového v Amway nevnímáme. Mnoho z nás jsou třeba takové pokladní. Naprostá většina distributorů začíná s Amway jako s vedlejšákem ke svému tradičnímu zaměstnání. A budiž za to pochváleni, že jsou aktivní.

    Citace názorů jiných lidí na knihy, které autor sám nikdy nečetl, mají podtrhnout věrohodnost jeho blábolení 🙂 Pro blbce to může fungovat.

    V mnoha ohledech to připomíná jednání tzv. totalitních náboženských společností, které mají většinou jasnou představu, vizi, o budoucnosti.

    Položíme-li autorovi konkrétní otázku, V ČEM to připomíná ony zmiňované organizace a které například, ODPOVĚĎ NIKDY NEDOSTANEME 🙂 Protože je to celé naprostý a zcela vymyšlený ŽVÁST.

    „Firmy se musí přizpůsobit našim novým požadavkům. Už nechceme pobíhat po obchodech. …. Trend, který převládá celosvětové ekonomice už pěkných pár let. Stačí se podívat okolo sebe, předpokládá se, že obrat celosvětového byznysu, realizovaného přes internet přesáhne 50% podíl už v tomto desetiletí. Autor, byť sám Internetově velmi aktivní, SI TOHO DOPOSUD NEVŠIML.

    Což je ale nemožné. Musel by být naprostý schizofrenik. Takže jde opět jen o provokaci, výmysl a především MANIPULACI S FAKTY. Účelovka jako Brno.

    V případě, že by se to uskutečnilo, vzdali bychom se svého soukromí, nechali bychom si kontrolovat naši spotřebu, nakupovali bychom výhradně to zboží, které nám networker nabídne a uzná sice nejkvalitnějším, ale zato nejdražším.

    V případě, že by se uskutečnilo co? Amway ovládne světový trh? NESMYSL. Světový obchod se přesune na elektronické obchodování? REALITA. Vše k tomu jednoznačně spěje. Ale jestli se některý ze zákazníků nechá tímto modelem manipulovat, záleží pouze na něm. Každopádně nikdo z nás se toho asi ještě nedožije, takže tu autor hystericky řeší nesmyslené vize budoucnosti. Čili BNULVÁR JAKO BRNO 🙂

    Ustní reklama 🙂 Zajímavá fráze. Jinak samozřejmě další nesmysl. V Amway se nepraktikuje taková blbost, jako je ústní reklama. Tím je žvanění blogerů na internetu.

    Neboť každý distributor čehokoliv ví, že prezentace bez demonstrace je pouhá konverzace a ta k obchodnímu případu NEVEDE.

    Lidé v Amway praktikují praktickou reklamu. Demonstraci produktu v praxi. A to je na světelné roky vzdálené od všech tradičních reklam, včetně oné „ústní“ 🙂 A je prokázáno, že praktická prezentace je pro každého zákazníka tím nejčistším a informačně nejhodnotnějším modelem. Žádný zajíc v pytli, navíc podpořený možností vrátit produkt až po devadesáti dnech !!!

    Takže možnost SVOBODNÉ VOLBY samozřejmě zůstává bez jakékoliv újmy. To nám jen autor tradičně podsouvá hysterickým způsobem naprosté nesmysly. Jde přece o BULVÁR.

    Amvey určitě není žádná svoboda ani nezávislost.. Naopak. Vede k obrovské závislosti a stereotypu..

    Úvaha založená na předpokladu, neznalosti a nepochopení. Samozřejmě zcela nesmyslná. Cokoliv ve spolupráci s Amway děláte, je 100% dobrovolné a dokonce to musíte pravidelně a opakovaně potvrzovat, že to tak chcete. Autorovi byla tato informace předložena už mnohokrát. IGNOROVAL JI. Nehodí se mu do vytváření bulvárních textů.

    Dealeři se snaží vniknout nám do našeho soukromí, odhadnout naší povahu tak jak je psáno výše, jsou na to velmi dobře školeni a to jen pro to, aby postupně mohli zkusit ještě tvrdší způsob jak nás polapit do svých sítí a neeticky přesvědčit o tzv. ,,nepřekonatelné“ kvalitě jejich výrobků..

    To ten trouba asi hovoří o televizní, rozhlasové, textové a grafické, VŠUDYPŘÍTOMNÉ REKLAMĚ, kterou si samozřejmě každý navíc platí v ceně produktů, které jsou tímto způsobem reklamovány. Toto je skutečný případ schizofrenie. Obviňuje nesmyslným způsobem přímý prodej z manipulace, ale že je 24 hodin denně masírován účelovou reklamou, které se dnes nelze vyhnout, to vůbec nevnímá 🙂 Ten tvrdší způsob, jak nás polapit, již nějakou dobu vnímáme v podobě podprahové reklamy, která útočí na naše podvědomí a další modely agresivních reklam, které z reálu velmi dobře známe.

    NIC TAKOVÉHO SE V PŘÍPADĚ PŘÍMÉHO PRODEJE NEKONÁ. KDYŽ SE VÁM PRODUKT, NEBO ČLOVĚK NELÍBÍ, STAČÍ SLŮVKO „NE“, „DĚKUJI“.

    ——

    Nyní něco k Pavlovi, autorovi těch nesmyslů:

    Ten člověk má velký problém sama se sebou. někdo z jeho rodiny dělá Amway a on je z toho úplně na prášky. Je to útok na jeho integritu, jeho vůdcovství, které si v rodině doposud pevně držel. najednou se dějí věci, které on neschválil a nevymyslel. Je z toho vystrašený a cítí se ohrožený. Jeho nízké IQ, obrovské EGO a totální absence sebevědomí mu neumožňuje reagovat realisticky a reálně. Útočí na všechno, co je spojeno s touto změnou.

    Je to tradiční model chování neinformovaných lidí, kteří o něco přicházejí.

  4. Komentuje darktrainer, 27.3.2011 @ 18.24
    „ ….Protože nutit lidem něco drahého a vymlouvat se na kvalitu je neefektivní.“

    Tvůj postoj je naprosto obvyklý, bohužel naprosto chybný. Jasným důkazem je byznys luxusních, nebo jinak hodnotných a drahých věcí, produktů. Plně to podporuje také obecně známé rčení, že:

    „Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci“.

    Byznys s nejlevnějšími produkty samozřejmě také existuje, ale platí v něm jasné zásady.

    Nabízíš-li na trhu to samé a stejným způsobem, co ostatní, zákazník se ti odmění tím nejbrutálnějším způsobem. Vybírá si POUZE PODLE CENY.

    A obchodník ví, že cenová válka vede vždy k problémům, pro ty méně bonitní ke krachům. A díky tomu zůstávají jen obrovské korporace, které cenové války přežívají. A světe dív se, na vině může být i hloupý zákazník, který se nechal vmanipulovat do supermárketů a diskontů s pocitem vítězství nad svojí omezenou peněženkou 🙂

    Výrobci pod tlakem na cenu snižují kvalitu produktů. Takové produkty pak známe všichni ze supermárketů a diskontů.

    Kvalitní výrobce, jehož krédem je špičková kvalita za odpovídající cenu, cenové války neřeší. Hledá prostě takové klienty, kteří umějí a chtějí tuto kvalitu za odpovídající cenu. Vždy jich bude dost. Chytrých lidí je naštěstí pořád hodně.

    K produktů Amway:

    Tak především nejsou předražené. Jsou ale jiné a to je potřeba klientovi vysvětlit. Jinak ten, zmanipulován tradičním modelem, opět vybere podle ceny v regále. Tak, jak je to naučený a dělá to doposud.

    Ono jiné znamená především KONCENTRÁTY. Koncentráty jsou vždycky dražší, než zředěný produkt. To dá obvykle rozum i křečkovi.

    Z praxe vycházejí produkty Amway ve skutečnosti levněji, než produkty z regálů. Stačí si je pouze naředit na odpovídající hodnoty, nebo upravit dávkování. A záhy má klient v ruce produkt, který je pro něj velmi výhodný a se kterým dokonce může, když chce, dál obchodovat sám. A milion dalších výhod, když chce.

  5. Příklady z vlastní praxe:

    Koupil jsem si vodovodní baterii českého výrobce v supermárketovém obchodě. Bohužel během týdne začla zlobit. Obrátil jsem se na supermárket, ale byl jsem odkázán na záruční servis. Po 14-ti dnech přijela ženská středního věku (to jsem tedy čuměl) a baterii vyměšnila kus za kus. Bohužel i tato nová začala během následujících dvou dnů opět zlobit. Následoval opět postup „telefon, záruční servis“. A nastaly potíže. Servisu se už znovu nechce přivézt další baterii. Vrátit peníze mi supermárket nechce, zodpovědnost přehrává na servisní subjekt. Výrobce totéž. Místo baterie máme hromadu výmluv. Znají to snad všichni lidé z praxe.

    V Amway to funguje tak, že když chcete produkt vrátit, nikdo se Vás na nic neptá a okamžitě Vám vrátí peníze v průběhu 90-ti dnů od nákupu i používaný. Třeba za půlku vypotřebované zubní pasty dostanete všechny peníze na ruku.

    Možná jsem abnormálně všímavý, ale já zde vidím sakra rozdíly.

  6. admin: ano tvrdím to já. Podle tvého fanatického jednání proti Amway, které tady tapetuješ neustále dokola. Pořád dokola,dokola,dokola tu jednu a tu samou „písničku“.Pořád dokola ty samé články-už tím nikoho neohromíš.Zabal to. Musíš uznat, že normální člověk by tohle nedělal. 😐

  7. dave:

    Já zde dokola „tapetuju“ myšlenky – rady super emwejáka, kterého obdivujete jako modlu! Tyto myšlenky – rady jsou určeny pro nové návštěvníky tohoto blogu, kterých je zde denně požehnaně.

    Největší zvěrstvo na tom všem je to, že vy emwejáci, tyto myšlenky – rady dokola posloucháte – „živíte“ se tím 🙂 Dokonce se tím máte řídit, což zní autoritářsky – sektářsky! To, abych pořád dokola pouslouchal, že mám verbovat lidi všechny lidi – z hospody, diskoték, starostu, lidi z chaty…

    To, abych pořád dokola poslouchal nesmysly tohoto typu:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

    „V případě, že vy se rozhodnete, že vybudujete skupinu na diamantovou úroveň, že vy se rozhodnete mít úspěch. Pak pravděpodobnost, že se vám to podaří, je 100%!“

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“ https://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/

    Tak to bych tedy musel mít vymytý mozek – těžce zmanipulován. To bych musel být fanatik největšího kalibru… A to někteří emwejáci jsou…

    V tvém komentáři zaznělo něco o normálnosti, resp. nenormálnosti. Na tomto blogu se pohybují šedé existence (emweják ACZ), kteří nemají rádi normálnost – doslova je děší! Nešťastník ACZ definuje svou osobnost:

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    Já považuji za nenormální (nešvar), aby někdo záměrně kladl otázky sugestivně za účelem zmanipulování člověka. Považuji za nenormální, aby seminář amway měl přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. To zní fakticky fanaticky! Takže na tyto (a další https://czblog.cz/category/nesvary/ ) nešvary já upozorňuji. Čímž logicky konám dobro, dave.

    P.S. Tento článek jsem nepsal já (ale ztotožňuji se s ním), ale Pavel, což je uvedeno na konci článku. Pavel napsal také další článek – https://czblog.cz/sekta-kult-psychicka-manipulace-a-amway/ Další články na sebe jistě nedají dlouho čekat 🙂

    Děkuji za pozornost a porozumnění.

  8. admin: to že si odněkud vyhrabal moje jméno mi je poněkud jedno. Z toho opět soudím, že jsi jenom naký znuděný hacker, který kritizuje co se dá. Vy kritici jste odlišní v tom,že víc mluvíte než konáte a dáváte na něco názor,aniž byste to v praxi vyzkoušeli. Ovšem s tím se ale nikde nepohneš ba naopak 😐

  9. No jo, plnou hubu keců o bohatství, penězích a pak si kupuje něco v supermarketu! Pročpak jste si pane ACZ nezavolal rovnou firmu, ta by vám baterii doma vyměnila na počkání! Někdo vám přeci musí umývat auta, pokosit trávníky … Vy jste přece ti co se rozhodli pro Amway a ti ostatní, co ji nepochopili budou makat do důchodu, který bude minimální, zatím vy budete mít pasivní příjem do konce života! Nebo, že by to byly jen Vaše sny? :-))

  10. dave:
    Výměna názorů.Každý bude psát to své,ale já i admin máme osobní zkušenosti.Já díky podnikání amway žiji jako sociální člověk.Důvod:“výborné řečnění náborářů,které mi vzalo otce.“
    Vyjádření na neúspěšné podnikatele je „je to idiot“.Krásné dětství?Rozhodně ne,mít dluh a spoustu výrobku amway je krásné ne? 🙄 Lidé věří na úspěšné podnikání,ale když se stane chyba,tak to nikdy nepřiznají a amway se stane jejich symbol bohatosti i chudoby.

  11. Komentuje admin, 28.3.2011 @ 14.26
    Já zde dokola „tapetuju“ myšlenky – rady super emwejáka, kterého obdivujete jako modlu!

    Což je jen další, DO NEBE VOLAJÍCÍ LEŽ !!! Nikdo v Amway není pro nikoho z nás jakási MODLA. Jak už ti bylo mnohokrát vysvětlováno, při spolupráci s Amway se k nikomu nemodlíme. Což bohužel nejsi schopen naprosto pochopit. nemáš na to vybavení.

    Takže jak sám přiznáváš, tapetuješ zde pořád dokola ….. NAPROSTÝ BLBOSTI 🙂 A FURT, A FURT A FURT 🙂

    Průměrně inteligentní opičák pochopí, že dělá blbost už při druhém či třetím upozornění. 🙂

    A TY? 🙂

  12. Komentuje Jana J, 28.3.2011 @ 19.17
    No jo, plnou hubu keců o bohatství, penězích a pak si kupuje něco v supermarketu! Pročpak jste si pane ACZ nezavolal rovnou firmu, ta by vám baterii doma vyměnila na počkání!

    Zlatíčko, kdybys nebyla tak zbrklá a pozorně četla to, co jsem napsal, všimla by sis, že s firomou samozřejmě byl problém konzultován. V žádném případě výrobce negarantoval a ani nenabídl výměnu sám, ale prostřednictvím svého servisního zátupce, což je jiný právní subjekt, jiná firma. Takže prosím uklidněte emoce a zpátky na stromy 🙂 Nic o tomto konkrétním případu nevíte. Podobně jako nevíte nic o jiných, jichž jste se nikdy neúčastnila.

  13. Komentuje Jana J, 28.3.2011 @ 19.17
    Někdo vám přeci musí umývat auta, pokosit trávníky … Vy jste přece ti co se rozhodli pro Amway a ti ostatní, co ji nepochopili budou makat do důchodu, který bude minimální, zatím vy budete mít pasivní příjem do konce života! Nebo, že by to byly jen Vaše sny?

    Lidé, kteří s Amway spolupracují, nejsou bohatí ze dne na den. To ti nikdo neřekl? začínají od nuly, nejčastěji při vlastním zaměstnání, nebo jiném podnikání. A míra dosažené úrovně a tudíž příjmů z obchodu s Amway je přímoúměrná odvedené práci, intenzitě a aktivitě.

    Takže napadat lidi, kteří spolupracují s Amway, že nejsou milionáři, aniž byste o nich vůbec něco věděla, je velmi sprosté a urážlivé jednání, hodné obyčejné krávy. A to jsem ještě gentlemann vůči tomu zvířeti.

  14. Četla jsem pozorně pane ACZ a nezačínejte se zase vykrucovat, dobře víte, jak jsem to myslela! Hrajete si na byznysmeny, milionáře a přitom chodíte po supermarketech a sami si doma vyměnnujete vodovodní baterie! Kde máte ty lidi, co vám to budou všechno dělat? Umývat auta, nádobí,vařit, sekat trávník… Jste u Amway jistě nějaký čas, tak kde je ta chyba, nebo děláte něco špatně? :-))

  15. Komentuje Jana J, 29.3.2011 @ 13.34
    Četla jsem pozorně pane ACZ a nezačínejte se zase vykrucovat, dobře víte, jak jsem to myslela!

    Ono je vážně jedno, jak jsi co myslela, podstatné je to, CO JSI NAPSALA. A to jsou bohužel jen samé hlouposti.

    Tvé naivní přesvědčení ti napovídá, že když má někdo peníze, tak je logicky vyhazuje z okna. To je ale velký omyl. Když už umíme peníze vydělávat, tak je to právě proto, že jim dobře rozumíme. A hospodárné nakládání s penězi je základním předpokladem jich mít dost.

    Můžeš nám zde ukázat, kdo si tady z nás „hraje na milionáře“? Konkrétně? Děkuji. Já jen jestli chápeš, jaké hlouposti tady tvrdíš.

  16. Je to asi rok, co jsem byl do Amway ukecán. Kamarád tvrdil, že si přijdu na pěkný prachy a do třech let splatim hypotéku. Asi po pěti měsících sem přišel na to, že bych přišel o všechny přátele, takže sem toho včas nechal. Taky sem prakticky nic nevydělal. Je to založený na běhání, schánění lidí a jejich oblbování. Tohle fakt neni nic pro mě.

  17. Jana J:

    Díky, že dlouhodobě navštěvujete tento blog 😉 ACZ je pořád stejný, co?

    Pavelka:

    Tak tak, tento byznys je opravdu o oblbování a verbování lidí 😕

  18. Pavelka:
    Moje řeč.Správně jsi udělal a plus máš i vlastní zkušenost na amway.Běhání,oblbování a schánění je hloupost,kdo má v dnešní době čas tohle dělat.Normální člověk je rád,když příjde domu z práce a odpočine si. 😉

  19. Můj známej si peníze do týhle pyramidy půjčil (tušim že 15 tisíc), aby se dostal do jistý úrovně. Když zjistit, že musí obtěžovat své okolí, aby se mu peníze vrátili, tak toho nechal a půjčku splácí dodnes 😕

  20. Urban: tvůj známej je idiot,co ti mám na to říct? To snad není možné,co vy to tady píšete za marasy 😯 😯

  21. Jenom malá poznámka, jestli někdo tvrdí, že při reklamaci zboží po 14 ti dnech se s ním nechtěl obchod bavit a odkázal ho na servisní středisko, tak buď nezná svá práva nebo lže a vymýšlí si.
    Ale čemu se vlastně divím.

  22. dave:
    Tvoje reakce na „Urban“ je silně pobuřující…
    Není to idiot.Jen se nechal oblbnout sladkými řečičkami.Chtěl být jen úspěšný,ale jak na to koukám ste všichni paraziti!

    😯

  23. Amway sekta:

    Amway je nejznámnější sekta na světě ❗

    Sektářské rysy tam rozhodně jsou. Tedy sektářské rysy v „amway organizacích“.

    dave:

    Urban: tvůj známej je idiot,co ti mám na to říct? To snad není možné,co vy to tady píšete za marasy 😯 😯

    Zde sem píší lidi své zkušenosti. Nebo si opravdu myslíš, že amway svět je ten nejideálnější na světě? Že je to neomylný svět, kde jsou pouze dokonalý, neomyslný lidé?

    darktrainer:

    Emwejáci viději tu svou „víru“ (byznys) jedině možnou! Něco jiného je pro ně nepřijatelné. A v tom je právě velký problém. To je sektářský rys!

    acz:

    Můžeš nám zde ukázat, kdo si tady z nás „hraje na milionáře“? Konkrétně? Děkuji. Já jen jestli chápeš, jaké hlouposti tady tvrdíš.

    Ty si hraješ na milionáře! Toto se ti zdá naprosto logické, má to hlavu i patu, významnou hodnotu:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

    Plyne to z tvého prohlášení, zde na czblogu:

    Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu.

    https://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Klasický emwejácký cinty:

    Někdo nám musí mejt auto, stříhat trávník, čistit hajzl a nebo vařit.

  24. Admin:
    Úplně s tebou souhlasím.
    „Emwejáci viději tu svou „víru“ (byznys) jedině možnou! Něco jiného je pro ně nepřijatelné. A v tom je právě velký problém. To je sektářský rys!“
    100% sekta,ale já jsem to přirovnal k parazitům což je stejné.

  25. Ten co neuspěje je „idiot“,ten co uspěje v podnikání je „big boss“.Dle mé zkušenosti i názoru je to doopravdy 100% sekta.Přeci není normální,když někdo verbuje hromadně lidi.Výrobky super,ale to co dělají lidem se dá přirovnat k hyenismu. 😐 Na průměrného opičáka je to silné kafe. 😕

  26. Nejdříve vám naslibujou hory doly, mažou vám med kolem huby. Potom ale zjistíte, že ty výrobky co máte prodávat jsou předražený a tudíž neprodejný. Když jsem jim naletěl tak jsem byl ještě nezkušený student, někdy před 5 lety. Tenkrát jsem byl u nich asi rok a dodnes toho lituju, protože to byla velká ztráta času i peněz 😐

  27. Komentuje Zdeněk, 30.3.2011 @ 17.43
    Jenom malá poznámka, jestli někdo tvrdí, že při reklamaci zboží po 14 ti dnech se s ním nechtěl obchod bavit a odkázal ho na servisní středisko, tak buď nezná svá práva nebo lže a vymýšlí si.
    Ale čemu se vlastně divím.

    To bych také rád věděl, čemu se divíš. V zákoně totiž nikde není uvedeno, že můžeš použité zboží, na kterém se při používání projevila závada, vrátit jen tak a že ti snad někdo bez řečí vrátí peníze. Navíc tam ty troubo nikde nepíšu, že oněch 14 dní, po kterých přijel servis se na problém podívat, je 14 dní od zakoupení produktu.

    Takže čemu se divím já? Ničemu, tradiční argumentace lidí, jako seš ty, je obyčejné VAŘENÍ Z VODY. Nemáš žádné informace k případu, ke kterému si dovoluješ se vyjadřovat 🙂

    Což je zde u Vás kritiků DENNÍ CHLEBÍČEK.

  28. Komentuje darktrainer, 30.3.2011 @ 20.16
    dave:
    Tvoje reakce na „Urban“ je silně pobuřující…
    Není to idiot.Jen se nechal oblbnout sladkými řečičkami.Chtěl být jen úspěšný,ale jak na to koukám ste všichni paraziti!

    Zkus se prosímtě podívat na co to vlastně ten DAVE reagoval.

    Na sdělení z lidu 🙂 Téměř pokaždé, když někdo poukazuje na nějaký ten „odstrašující případ“, začíná popis tohoto případu slovy:

    „JEDEN MŮJ ZNÁMÝ“ 🙂

    Ještě jsem se nepotkal s kritikou „JÁ JSEM“.

    Z TOHO VYPLÝVÁ, ŽE DOTYČNÝ PŘEDEVŠÍM TAKÉ VAŘÍ Z VODY !!!

    On u toho nebyl, on si peníze nepůjčoval, on neví, za jaké věci (nebo třeba hlouposti) tyto peníze utratil.

    Vezmeme-li v potaz FAKTA, že startovací sada pro podnikatele s Amway stojí cca 1350,- Kč a je do půlroku VRATNÁ, je celé to tvrzení o tom, že NĚKDO PŘIŠEL DÍKY AMWAY O PENÍZE, jen zmanipulované lhaní, které má za účel jedinou věc. POŠKODIT AMWAY ZA KAŽDOU CENU, TŘEBA i za cenu LHANÍ, což je bohužel na tomto blogu KAŽDODENNÍ RUTINA.

    Takže DAVE se vyjádřil velmi přesně a velmi mírně.

    Pobuřuješ zde bohužel TY SÁM svými naprosto zmanipulovanými, lživými, pomlouvačnými, ale především naprosto neověřenými výroky.

  29. Komentuje darktrainer, 30.3.2011 @ 21.00
    Úplně s tebou souhlasím.
    „Emwejáci viději tu svou „víru“ (byznys) jedině možnou! Něco jiného je pro ně nepřijatelné. A v tom je právě velký problém. To je sektářský rys!“
    100% sekta,ale já jsem to přirovnal k parazitům což je stejné.

    Komentuje ramis, 31.3.2011 @ 8.39

    Nejdříve vám naslibujou hory doly, mažou vám med kolem huby. Potom ale zjistíte, že ty výrobky co máte prodávat jsou předražený a tudíž neprodejný. Když jsem jim naletěl tak jsem byl ještě nezkušený student, někdy před 5 lety. Tenkrát jsem byl u nich asi rok a dodnes toho lituju, protože to byla velká ztráta času i peněz

    Další snůška dětinských úvah. Bohužel, nic víc.

    Není pravda, že Amwayjáci vidí jen jakousi víru, tu svoji. Je to naprostý nesmysl, který Vám tady vnucuje jistý ADMIN, jindy Bestmen. To on Vám tady tluče do palice blosti, co jsme, jací jsme. A Vám to stačí. Nemáte zájem si zjišťovat fakta. Je to přece tak pracné, že? Těm špatným věcem se tak snadno věří a je to bez práce.

    Stejně tak je naprostý nesmysl, že cokoliv jiného je pro nás nepřijatelné !!! Odkud máš tyhle blbosti? Na to jsi přišel sám, nebo ti to poradila PUDLICE? 🙂

    Papouškuješ přesně to, co ti tady bulíkuje Admin 🙂 SEKTA, SEKTA 🙂 Už schází jen LETADLO a PYRAMIDA 🙂 Tak měj na paměti, že papouškuješ hlouposti od člověka, který o tom ví stejný kulový jako ty sám. To ti nevadí? Vážně ne? No ale mělo by.

    Tak to jste dokonalý příklad rčení: „vrána k vráně sedá“ 🙂

    Nikdo samozřejmě také nenapsal, že: Ten kdo neuspěje, tak je idiot“. Opět ukázkový příklad, jak si vytváříte chyméry, hlouposti a nesmysly úplně sami i bez nás 🙂

    Ten, kdo neuspěje, tak neuspěl. Nehodnotíme proč a ani nemůžeme. Nemáme totiž vůbec žádné podklady o tom, proč neuspěl. Navíc je to jeho věc.

    Avšak, pokud někdo nakoupí bezhlavě zboží za účelem dalšího prodeje (je úplně jedno, jestli je to prášek na praní,, brambory, nebo rohlíky), aniž by měl vůbec nějakou představu o tom, jak to prodá, tak ten samozřejmě idiot je 🙂 Ale to s úspěchem/neúspěchem nemá nic společného. Víme?

    V Amway od takového postupu strikntně a důrazně odrazujeme a varujeme před takovým počínáním. Máme to dokonce v kodexu, jako písemné doporučení a varování.

    Ty jsi nikdy u Amway nebyl ani den, tak co nám to tady lžeš, že jsi u nich byl ROK. 🙂 🙂 Tak možná jako skladník velkoobchodu, když ještě byly skladové pobočky v ČR.

    Který produkt je předražený a proti kterému jinému? Povídej. Už se nemůžu dočkat na tvé blábolení o produktech. Když jsi tam byl ROK, tak musíš mít sakra zkušenosti 🙂

    jen tak mimochodem, tuto otázku na produkty zde předkládám už asi po 50-té za poslední půlrok. A víš co? Doposud na ni nezareagoval JEDINÝ ŽVANIL, který tvrdil, že produkty Amway jsou předražené. Vždy to skončilo u jejich tvrzení 🙂 Dál už nikdy nic.

    Takže jaké máš ty zkušenosti? AKORÁT TADY KALÍŠ VODU. Nic víc.
    ——

    Co je smutné, že takovéto výroky naprostých prosťáčků bez kouska rozumu zdejší autor ještě podtrhuje, vyzdvyhuje a velebí. Místo aby se jich stranil a požadoval kvalitu, relevanci, podklady, argumenty a průkaznost.

    To se ale BULVÁRU nehodí. Tam, kde začínají fakta, BULVÁR většinou končí.

    Uloženo.

  30. to acz:
    chci vás požádat a dělám to slušně, abyste se vyhnul oslovení jako troubo ap. Já Vás takto také netituloval. Jestli s tím máte problém, tak si nechte vysvětlit pravidla slušného chování.
    Jestli se problém objevil po týdnu nebo 14 ti dnech je úplně jedno.

    Ale podle občanského zákoníku jsem ve smluvním vztahu k prodejci a s ním budu reklamaci řešit a nenechám se odkazovat na nějaký záruční servis. Je to problém prodejce.
    To byl smysl mé připomínky.

  31. Zdeněk: acz použil příklad z praxe, kdy je běžné, že se prodejce snaží vyjebávat se zákazníkem pod rámcem zákona. Přehazuje ho jako horkej brambor a doufá, že ho to přejde. Mnohá servisní střediska přijímají reklamaci na základě faktury a pak si to řeší s výrobcem nebo výhradním dovozcem, a obchodník zákazníka směruje do těchto středisek, protože mu to legislativa umožnuje, kdyby on to měl řešit, tak je to práce navíc, kterou mu nikdo nezaplatí. Díky tomu že servis to opraví, vymění nebo zasáhne do produktu, tak se prodejce již nemusí se zákazníkem při další reklamaci bavit, protože přes něj ta předchozí nešla…
    tento postup je již několik let praktikovaný u elektroniky a postupně se rozšiřuje.
    Zatímco u Amway se mi povedlo následující: 4 dny(!) po obdržení balíku jsem jej rozbalil a zjistil, že čistící výrobek na trouby se vylil na „prezentační sadu parfémů“ a poškodil ji tak, že to byla jen „sada parfémů“, rozhodně již nebyla „prezentační“. Zajel jsem na firmu, na recepci sdělil problém, recepční ode mě tyto dva výrobky převzala, zeptala se jestli chci nové zboží či peníze, pak se zeptala na kterou z uvedených adres zaslat nové výrobky. Omluvila se za dopravce a popřála mi hezký zbytek dne. Celou konverzaci vedla a směřovala ke zdárnému cíli ona. Za mín než týden přišel balík zdarma obsahující novou nepoškozenou prezentační sadu parfémů a nevylitý čistič na trouby. Takovéhle nadstandartní jednání jsem zažil jen u Amway.

  32. Zdeňku, prosím tě, buď tak laskav a PŘESTAŇ jakkoliv komentovat cokoliv, o čem víš NAPROSTO KULOVÝ !!!

    Budeš-li i nadále pokračovat v takto přitroublém vypisování, budu tě i nadále titulovat jak si zasloužíš, troubou.

    Obecně se uplatňuje záruka u prodejce. Je to logické. Ale jsou případy, kdy je to proti smyslu dobré věci. Porouchané auto taktéž nebudeš reklamovat u prodejce, ale zajedeš s ním do smluvního servisu. Protože na prodejně aut ti nikdo nijak nepomůže. Dává to smysl?

    Obchod, kde jsem zakoupil onu baterii, má smlouvu s výrobcem, že se o reklamaci produktů postará jejich smluvní servis. A ten vskutku splnil slovo a dokonce přijel až k nám domů. Takže jsem nemusel vymontovávat baterii a vozit ji až prodejci kilometry daleko s tím, že místo reklamované baterie nemám co do potrubí namontovat, neboť běžně nemívám doma náhradní baterie pro případ poruchy a využil lepší řešení, návštěvu servisu.

    Co bys namontoval ty místo baterie v prádelně?

    Další už je popsáno v mém prvním příspěvku.

    Takže ještě jednou: Vyjadřuj se pouze k tomu o čem víš alespoň NĚCO !!! Jinak prosím tě mlč, jako doposud.

    Děkuji.

  33. Vaše sebejistota je opravdu obdivuhodná.
    Pokud Vám příjezd servisu až domů vyhovoval, tak potom nevím, na co si vlastně v tom příspěvku stěžujete. A pokud máte druhou závadu, druhá reklamace. Tečka. Potom třetí.
    Já jsem např. auto reklamoval u prodejce, tak znovu slušně píši, abyste trochu vážil slova.
    Nemyslím si, že jste jediný, kdo rozumí problematice reklamací.
    A znovu opakuji, místo hromady výmluv máte mít 2 nebo 3 reklamační zápisy.

  34. Side,
    nic mu legislativa neumožňuje, žádné přesměrovávání. Je to spotřebitel, kdo si může vybrat, zda mu vyhovuje reklamace u prodejce nebo u značkového servisu. Partnerem kupujícího je prodávající.
    Ano, může být problém být měsíc bez baterie.

  35. komentuje ramis :Nejdříve vám naslibujou hory doly, mažou vám med kolem huby. Potom ale zjistíte, že ty výrobky co máte prodávat jsou předražený a tudíž neprodejný. Když jsem jim naletěl tak jsem byl ještě nezkušený student, někdy před 5 lety. Tenkrát jsem byl u nich asi rok a dodnes toho lituju, protože to byla velká ztráta času i peněz .

    Vysvětli mi prosím tě čemu a komu jsi naletěl? Jsi s marsu nebo z jiné planety? Tady naletět nejde.Naletět můžeš jenom sám sobě a to tak že si myslíš že ti to jen tak spadne do ruky,nebo že ty prachy vytřepeš z rukávu asi.

    darktrainer: to že si někde půjčil na Amway nebo něco takového mi připadá totální vymaštěnost a nechápu jak vy všichni tady můžete toho chlapa ještě hájit. Proč to jako udělal, někdo ho o to žádal????? UDĚLAL TO JEN ON SÁM, tak se vzpamatujte.

    Já jsem taky „naletěl“ před půl rokem, ale už mám 3 lidi ve skupině :-DDD. Krása.

    Víte je rozdíl jestli se zaregistrujete a děláte nebo neděláte. To že někdo skončí v Amway je jedině proto že se mu nechce dělat, nebo na to nemá žaludek. Jednoduché. Líbil se mi článek od už nevím kdo to byl,ale říkal,že na to nemá žaludek oslovovat lidi,ale že to jde. Tohle je upřímné a tohle taky respektuji, když někdo řekne,že na to prostě nemá. To je slovo chlapa. Né jako vy, kteří jenom melete z davu a víte o tom kulový. Radši řekněte,že na to nemáte. 😐

  36. ps: jedno vím určitě, vaše odpověd bude zase po 150 té stejná (sekta,pyramida,letadlo) furt dokola nic nového. Je to váš ztracený čas. Radši se zaregistrujte a pořádně to rozjeďte. Představte si, kdybyste (hlavně ty Bestmene) se vysrali na tento blog a místo toho dělali Amway rok s pořádným úsilím, možná byste byli překvapeni nad výsledky,potom byste si ťukali na čelo, proč jste vůbec ztráceli čas nad nesmyslem na internetu. Dává to smysl? myslím si že ano. Ale nejspíš to tak nebude, to by se vám muselo něco v hlavě změnit, což nepředpokládám.

  37. acz:

    Papouškuješ přesně to, co ti tady bulíkuje Admin 🙂 SEKTA, SEKTA 🙂 Už schází jen LETADLO a PYRAMIDA 🙂 Tak měj na paměti, že papouškuješ hlouposti od člověka, který o tom ví stejný kulový jako ty sám. To ti nevadí? Vážně ne? No ale mělo by.

    „darktrainer“ nic nepauškuje (narozdíl od vás, awayáků), má vlastní zkušenost – https://czblog.cz/ovladnou-jednou-amwayaci-cely-trh/comment-page-1/#comment-10053

    dave:

    Dává to smysl? To si řek čížkovinu „okoukanou“ ze seminářů 😀 ACZ to taky říká často – https://czblog.cz/ovladnou-jednou-amwayaci-cely-trh/comment-page-1/#comment-10136 To je prostě ta vaše emwejácká rétorika, no 🙂

    Proč bych měl vykašlat na tento blog? Podívej se na tu návštěvnost… Proč bych se měl vykašlat na tento blog, když dostávám tolik pochvalných mejlů – že díky mé stránce se obrátilo plno lidí k „amway“ zády 🙄

    Běž radši zase verbovat lidi! Už si prosím tě vyložil plán svému lékaři? Asi jo 😯

  38. Admine:

    Je skutečně komické, že faktům, pravdě, důkazům, dáváš vale, nezajímají tě, neuznáváš je. Obyčejné lhaní, prokazatelné a velmi snadno doložitelné, považuješ za ty SPRÁVNÉ PODKLADY, věříš jim a stavíš na nich vlastní postoje 🙂

    „darktrainer“ lže, jako když tiskne. Z jeho výroků neodpovídá realitě v Amway NAPROSTO NIC. Jediné, co se shoduje, jsou jeho výroky, okopírované z tvých článků 🙂

    Takže jsem zase zpátky u obyčejného BULVÁRU 🙂 Že?

  39. „Dává to smysl?“

    Víš, obesně je to logická fráze. Není náš problém, že ty nepotřebuješ, aby ti věci, fakta, myšlenky, dávali smysl 🙂

    Už mnohokrát jsme ti vysvětlovali, že systém Amway nevyužívá jakési vlastní, tajné, zvláštně vyrobené „nástroje“. Jsou to nesmysly, které světu předkládáte vy, kteří o Amway vědí kulový.

    Používáme to, co je ve světě lidí po tisíce let ověřeno jako FUNKČNÍ. Bez ohledu na to, kde všude se to používá, aby to lidem pomáhalo v jejich práci.

    A že to nedokážete pochopit ani po stém vysvětlování? A čí je to asi chyba? Hm? 🙂

  40. Zdeňku:

    Vidím, že onen příběh s vodovodní baterií ti konečně dal téma, ke kterému se chceš vyjadřovat, neboť jsi přesvědčen, že systém reklamací je něco jako „tvoje parketa“. Tak slává. Máš o čem psát. Ale víš co? Založ si na to vlastní blog, nebo alespoň téma, vlákno. Napiš místnímu Joudovi, ať napíše článek o reklamacích a tam se můžeš vyřádit jako na paloučku s míčem.

    Příklad z praxe zde byl vložen pouze pro porovnání rozdílu, jak to funguje obecně všude i podle zákonů a jak to funguje u Amway. I středně hloupý Šímpanz jasně vidí zásadní rozdíly. ZÁSADNÍ !!!

    Nebyl sem vkládán proto, abys měl o čem psát, troubo !!!

    Mám ještě jednu otázku. Je pro tebe diskuse o věcech, ke kterým nemáš žádné vstupní informace a podklady a nic konkrétního o nich nevíš, každodenní rutinou? Nebo je to náhodný úlet, vyvolaný neutuchajícím nutkáním KONEČNĚ TAKY NĚCO NAPSAT? Pověz?

    Já si poradím s jakoukoliv reklamací jedna dvě, v mém byznysu jsou denním chlebem, při prodeji, servisu a ladění PC velmi častou rutinou.

    Neptal jsem se tady na radu, jak vyřešit potíže s vodovodní baterií. Všiml sis toho vůbec? Troubo? 🙂

  41. ACZ:
    musíš si ho při psaní honit nebo výron semene přichází sám? Je to lepší jak s manželkou?

  42. acz:

    Jaké pak lhaní, tady lidé píší své zkušenosti s „amway“. Já vím, že je pro tebe „amway“ to jediné možné a neomylné. To zní ale vysoce sektářsky, pane ACZ!

    Víš, že existuje i jiný svět, než ten tvůj??? Prober se, nebo se běž léčit…

    Je ten člověk blázen? Dává to smysl? Ano, dává to smysl, ACZ je blázen!

  43. Jaké pak lhaní, tady lidé píší své zkušenosti s „amway“.

    AHA 🙂 Takhle on to mysel 🙂

    Taky ti napíšu své zkušenosti z posledních dvou letů na Měsíc. Celý článek naprosto „věrohodných“ zkušeností. Napíšeš potom blog o tom, jak nám NASA patlá med okolo huby, páč ACZ píše něco úplně jiného, než tvrdí NASA, kosmonauti, kteří tam už letěli, popř. vědci, kteří se tímto tématem zabývají ???? 🙂

    Jak to bude? Jako v případě Ty a Amway? 🙂 Tak to se zase nasmějem 🙂

    Vidím, že TVŮJ BULVÁR snese a vítá opravdu všechno, včetně popisu masturbací, výronů semene a td 🙂 Co ty všechno schválíš, v porovnáním s tím, co jsi už jiným smazal 🙂

    Kam se na Tebe hrabou hnusáci z Amway 🙂

    Uloženo.

  44. Komentuje karl, 1.4.2011 @ 8.45
    musíš si ho při psaní honit nebo výron semene přichází sám? Je to lepší jak s manželkou?

    Hodnotný příspěvek odpovídající intelektu jak pisatele, tak schvalujícího bosse 🙂 Intelektu na úrovni spermie 🙂
    Uloženo.

  45. komentuje admin :dave:

    Dává to smysl? To si řek čížkovinu „okoukanou“ ze seminářů ACZ to taky říká často – https://czblog.cz/ovladnou-jednou-amwayaci-cely-trh/comment-page-1/#comment-10136 To je prostě ta vaše emwejácká rétorika, no

    Tady jde opět vidět,že absolutně nepoužíváš hlavu chlapče. Ty v tom vidíš jenom naučené fráze,ale ty fráze jsou FAKTA. Ty vůbec nepřemýšlíš nad tím ,co ti tady s ACZ se snažíme sdělit. Tvoje diagnoza je, že to čteš a nepřemýšlíš u toho a jenom pořád dokola monotonně říkáš „naučené fráze, manipulace,sekta“ tobě se nechce už ani přemýšlet nad něčím,asi je to pro tebe strašné úsilí. Víš ,to co děláš ty, to umí každý, tím nikoho neohromíš. Mlet nesmysly, pomlouvat atd….opravdu tímhle nejsi žádný král. Jo,na doktora taky dojde. Zatím co ty budeš prdět do židle u blbblogu, já budu růst a s tím i moje konto
    :mrgreen: :mrgreen: Tak čau,brouku :mrgreen:

  46. admin : Je ten člověk blázen? Dává to smysl? Ano, dává to smysl, ACZ je blázen!

    Ano,pro většinu lidí z davu jsme blázni, přesně tak- má pravdu ten chlapec 😀

    To víš kdo dělá něco výnosného a né to co každý ,tak je blázen pro ostatní, prostě to tak je-je to o závisti,oni totiž ví,že na to nemaj a v duchu závidí,že jiní se do toho pustí.

    Ty jsi pro mě zase blázen ,že nejdeš do jednoduché až triviální obchodní příležitosti. Ale sorry,ty jsi vlastně kriti.k od boha :-D. Tvoje poslání je vlastně kritizovat jiným to ,co je baví. Jsi jenom teoretik bez praxe (to jste vy,kritici).Mluvíte a mluvíte a činy pořád nikde :-D. No nic,jdu se připravovat na další schůzku. Dám ti zase vědět neboj,až někoho zaregistruju :-D. Tak pa

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *