| Pořiďte si do kuchyně nerezový bezdotykový odpadkový koš, který je zcela automatický. | Z pevného materiálu a celkově kvalitní PC stoly za dobrou cenu najdete na nabytek-prodej.cz | Specialista na interiérové dveře všech typů je firma Grimax. | Skvělým dárkem pro každou ženu je určitě sada na gelové nehty včetně UV lampy. | Nejlepší na prodloužení vlasů jsou clip in vlasy levně z pohodlí domova. | Levné kontaktní čočky | Kontaktní čočky |


Amwayácké sny (milionáři, Porsche, Lamborghini, luxusní vily, drahé exotické dovolené…)

Koho ještě dneska ohromí řeči o milionářích a multimilionářích (CzBlog navštěvuje také jeden multimilionář! Nebo jich je víc?)? Jen hlupáky, kteří se nikdy neprosadí v normálním podnikání – Amwayáky. Základem Amway byznysu je sen – mít sen. Proto Amwayáci sní o tom, že budou milionáři, jezdit 10x ročně na dovolenou, touží po super drahých autech (Porsche, Lamborghini…),  super drahých vilách s bazény, atd. Je to ale reálné? Není to pravdu jen sen? Myslíte si, že si Amway byznysu vyděláte na Porsche, letadlo, super luxusní vilu s bazénem? Že z vás bude milionář? Možná vás zklamu, ale většina zúčastněných v tomto byznyse neuspěje, dokonce ani nepodniká (to tvrdí Amwayáci, ne já). Z toho plyne to (je to logický závěr), že to není nejlepší podnikatelská příležitost na světě, jak tvrdí Amwayáci. Byznys, ve kterém většina zúčastněných nepodniká, nemůže být nejlepší podnikatelskou příležitostí na světě!

Amway byznys, resp. motivační organizace v tomto byznyse, mají dokonale propracovaný psychologický systém, o to není pochyb. Tento psychologický systém je dokonalý ve všech směrech, je nasměrován na samotné Amwayáky, tak i pro verbované ovečky – jak mají Amwayáci verbovat nové členy, kteří budou nakupovat a verbovat další lidi. A zmíněný sen je součástí tohoto psychologického systému. Amwayáci mají mít své sny neustéle na očích – mají si svůj sen vyvěsit na lednici, dveře… mají si o svém snu vytvořit video, viz. videa. Z pohledu tohoto psychologického systému to chápu, protože pokud si budete něco dokola opakovat, tak tomu časem uvěříte, i když to bude klamavé či zavádějící – Stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Avšak z mého pohledu, to je negativní manipulace s člověkem, ne pozitivní motivace, jak tvrdí Amwayáci. A proto je zde tento článek, web Amwey-Business.cz. Chci tímto upozornit na negativní manipulaci, která se děje v tomto byznyse. Myslím si, že se mi dlouhodobě daří, upozorňovat na negativní stránky tohoto „tajemného“ byznysu (dostávám pochvalné mejly), především díky mé kvalitní SEO optimalizaci CzBlogu i Amway Business.

Popřemýšlejte o tom, co jsem napsal.

Tak a teď se přiznejte Amwayáci, kdo z vás chce být milionář s dlouhou, drahou limuzínou? Který z vás nechce být definován jako „normální“ člověk? Jako místní guru Amwayák ACZ. Který z vás nemá rád normálnost? Super guru Amwayáka ACZ, normálnost doslova děsí, protože normálnost je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě :D

Dobře, nyní se podívejme, jak zmanipulovaní Amwayáci sní… podívejme se na jejich velkolepé sny v podobě luxusních vozů, jachet, drahých exotických dovolených, drahých vil s bazény…

Nahlásit nefunkční video

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Související články:

Další články o Amwey na CzBlogu

Další články o Amwey na Amwey-Business.cz

Náhodné články

  • Soudružka Semelová podala trestní oznámení na Mašínovou
  • Vytvořit zdarma AVI video z obrázků nebo fotek
  • Amwayáci – nejprve si vytvořte seznam lidí a kontaktujte je!
  • t.A.T.u. – Gomenasai
  • Internetový prohlížeč K-Meleon
  • Když holky chlastaj – online videa
  • Bramborový salát – recepty on-line
  • Socialistická Evropská Unie a minimální mzda
  • Mladí komunisté oslavují smrt Václava Havla!
  • SlimDrivers download
  • Natalia Sadness – Natálie Smutková
  • Samopal MP40
  • Jak na Zbyňka Novosáda (vzduchovky.com)?

95 Komentáře

  • Komentuje Lubor, 29.5.2011 @ 15.00

    Ano, sny bývají tím, co nás přiměje, abychom si plánovali, jak bychom jich mohli dosáhnout. Ovšem sny nejsou tím, co nás přiměje, abychom své plány splnili.
    Proto je důležité si při plánování stanovit nějaké priority a postupné cíle, které nám pomáhají svých snů dosahovat postupnými krůčky.

    Proč jsou při plánování důležité cíle?
    Možná to pro vás admine bude novinka, ale každý má nějaké cíle, ať už dlouhodobé nebo krátkodobé.
    Krátkodobé cíle například bývají odpracováním si svého času v zaměstnání, abychom získali nárok na výplatu a mohli zaplatit své výdaje.
    Dlouhodobé cíle se mohou týkat např. vzdělání, pomocí něhož se můžeme stát odborníky ve svém oboru, nebo potřeby, na které šetříme z toho, co nám po zaplacení všech výdajů z výplaty zbyde.

    Proč uvažovat velkoryse?
    Rozhodně si nemyslím, že by bylo špatné mít za dlouhodobý cíl nadprůměrné živobytí, právě proto že takový sen nás posune dále, než kdybychom si takový závazek sami nedali.

    A teď něco o mě
    Já sám toužím po lepším a větším bydlení v horách někde na samotě, kde bude příjemný klid a každý den se budu moci nechat fascinovat přírodou. Také mám na zdi u postele plakát automobilu Toyota Hilux, který bych si příště chtěl koupit. Tento plakát mě přiměje ráno vstát a pomyslet na to, co musím ten den učinit, abych se svým snům, které jsou nyní i mými cíli, mohl opět o něco přiblížit.
    V tomto mi Amway docela pomohl, protože jsem se naučil jednat s lidmi v osobním kontaktu a rozvíjet s nimi vztahy. Naučil jsem se rozvíjet jejich podnikání, ale hlavně si cením toho, že jsem se naučil plánovat a efektivně využívat svůj čas.
    Nyní podnikám jak v Amway tak i vedu vlastní podnikání v oblasti marketingu, kde pomáhám drobným a malým podnikatelům a každý můj úspěšně odvedený obchod mi dává dobré reference. Naučil jsem se, že stejně tak jako společnost Amway, ani já sám nyní nemusím tolik investovat do reklamy, protože referenční kontakty jsou pro mne mnohem cennější a zákazník, který mne potřebuje, si mne stejně najde.
    Nyní pro mne není problém s pomocí dalších schopných lidí zakládat další podnikání a duplikovat to dále na lidi tak, aby oni sami mé podnikání i sami sebe dále rozvíjeli.

    Nevím, proč se tak divíte, že váš blog navštěvují i multimilionáři, však jich je všude kolem spousta a i já když spočítám veškerý svůj majetek, tak k nim patřím.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 29.5.2011 @ 16.05

    Lubor:

    Ale většina amwayáků má sny, které slyšíte někde na seminářích: Čížek řekl Lamborghini, Hassmann řekl dovolenou-cestu kolem světa… To, abych měl své vyvěšený někde na dveřích, u postele… tak bych musel mít toátlně vyčvachtaný mozek! Navíc jsou sny většiny amwayáku naprosto nereálné. Nepapouškujte žádného Čížka, Hassmanna… vždyť jste samostatní podnikatelé, kteří podnikají na ŽL, nebo jako právnická osoba (s.r.o., a.s. ap.). Amway guru radí:

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že by chtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno :-) Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

    To je normální blbnutí lidí-manipulace!

    Já sám toužím po lepším a větším bydlení v horách někde na samotě, kde bude příjemný klid a každý den se budu moci nechat fascinovat přírodou. Také mám na zdi u postele plakát automobilu Toyota Hilux, který bych si příště chtěl koupit. Tento plakát mě přiměje ráno vstát a pomyslet na to, co musím ten den učinit, abych se svým snům, které jsou nyní i mými cíli, mohl opět o něco přiblížit.

    Jedním z mojich vozů je podobné auto, jako je Toyota Hilux (rozhodně se nechci chlubit, to se mě silně příčí!), resp. ve stejné cenové relaci a mohu tě ujistit, že plakát toho auta jsem nikdy vyvěšený u postele neměl :-)

    Jinak píšeš opět bezcenné naučené fráze a argumenty ze seminářů a to mě velice nudí!

    Nevím, proč se tak divíte, že váš blog navštěvují i multimilionáři, však jich je všude kolem spousta a i já když spočítám veškerý svůj majetek, tak k nim patřím.

    Těch „amway pracháčů“ je zde nějak moc:

    Já jsem u Amway 5 roků. Děláme to celá rodina. Jenom moje vídělky sou fakticky vysoký, kolem 100 tisíc měsíčně. Tenhle blog se mi nelíbí. Proto sem ochotnej přispět na bandu cigánů, který daj bestmenovy do huby. Nechte mi tady vzkaz a já vám ty prachi pošlu
    http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/#comment-3765

    „já sem pod amway skoro rok a vydělavám 60 tisíc čistá ruka! jenom se mi smějte blbečkové. dejte se k amway a vydělávejte hodně velký prachy. vždyť na mně dělaji lidi co mam pod sebou :-) za dva roki budu milionář!“
    http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3762

    S Amway vydělávám 40.000 měsíčně za 3 hodiny práce týdně! Pokud chceš vydělávat také tolik, tak mě napiš na e-mail jiri.kvantos7@seznam.cz
    http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3909

    „Poslední příspěvek tady máš z 11.1.2011, to je skoro 3 měsíce… Za tu dobu mi Amway na bonusech vyplatila 124.567 + 119.211 + 131.194 Kč = 374.972 Kč… hrubýho“
    http://amwey-business.cz/drahe-amvey-vyrobky/#comment-1204

    „Behem 6 mesicu jsem se dostal na prijem 24 tis Kc a stale to roste.“
    http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-11/#comment-8846

    „Už první měsíc jsem vydělával 8.000 Kč. Za tři měsíce již 40.000 Kč, a dneska vydělávám 600.000-900.000 Kč měsíčně.“
    http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-3837

    „to já vydělávám s amway 100 000 euro měsíčně“
    http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/#comment-2914

    „hele já vydělám s amway asi tisícovku měsíčně, tolik mi na cigára stačí. je fakt, že některý lidi prostě přemluvit nejdou, jinak by to hodilo víc“ – http://czblog.cz/amway-videa/#comment-2611

  • Komentuje Lubor, 29.5.2011 @ 17.34

    Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že se mi tato diskuze jeví čím dál hloupější, raději ustoupím a nechám toto téma na panu ACZ, když jeho slova berete na tak velkou váhu.

  • Komentuje acz, 30.5.2011 @ 6.08

    Může nám zdejší pablb vysvětlit, proč jsou uvedené sny zrovna Amwayjácké? O těch uvedených „věcech“ ostatní lidé (lidé, kteří nespolupracují s Amway) nesní? :-) Copak tohle není další ukázka parádní manipulace Z TVÉ KLÁVESNICE? Klasické podsouvání smyšleného do povědomí čtenářů? Účelové navozování pocitu jakési zvrácenosti? Kde to studuješ tu manipulaci, jsi v tom fakt dobrej čéče. :-)

    Používá ten pablb vůbec někdy mozek? :-)

    Základem každého úspěchu, nikoliv jen jakéhokoliv byznysu, JE SEN, troubo :-)

    Většina zůčastněných (celý svět, rozuměj veškerá populace lidstva) neuspěje v žádném byznysu. Podrobnosti např. v knize:
    PROČ JEN 5% LIDÍ USPĚJE.
    http://czblog.cz/ing-ivo-toman/
    Přečti si to, ty troubo, než začneš vypisovat tyhle stupidity, o jejichž smyslu tradičně NIC NEVÍŠ :-)

    To je prosím obvyklá praxe, že než se začne o něčem veřejně žvanit, že si to nejprve NASTUDUJEME :-) To jsi nikdy neslyšel a nečetl, viď? Bodejť, jinak by totiž nemohl vzniknout tenhle PABLB-BLOG.

    Proč by to tedy v Amway mělo být jinak? Proč by tam měl být úspěch častější, než jinde? Je to byznys jako každý jiný a platí na něj úplně stejná pravidla i zákony a dělají jej pouze lidé.

    Jaký je rozdíl mezi SNEM a JEN SNEM? Pablbe? :-) Ty ale umíš žvanit :-)

    Dokáže tvůj mozek pochopit rozdíl mezi verbováním někam a ukazováním něčeho? Pokud ne, měl bys s tím něco dělat, protože obvykle to chápou už malé děti v mateřské školce :-)

    Každý, trvale funkční systém, starý desítky let, vykazuje obvykle shodné indicie, např. že je propracovaný, důmyslně vymyšlený a td. To je totiž NORMÁLNÍ a jinak to být ani nemůže. Nepropracovaný a nepromyšlený systém tak nějak obvykle moc dlouho nefunguje :-)

    Chápe tohle vůbec tvůj pidimozeček? :-)

    Filozofie o tom, že sen máme mít pořád na očích, nepochází z Amway, ani z organizací Amway, troubo :-) Je to filozofie stará tisíce let a stále dokonale funkční. Účí se ji lidé ve všech oborech, profesích a činnostech, kde lidé mají ambice něčeho dosáhnout. Je to filozofie = dnes už exaktní věda.

    Ze stejného důvodu mají už malé děti na stěnách, nad postelí a bůh-ví kde všude, nalepené plakáty svých vzorů, následovatelů, lidí, které z nějakého důvodu obdivují a chtějí být jako oni, nebo věci či činnosti, které by v životě chtěli dělat. Copak už jsi na to zapoměl, nebo jsi jediné „dítě“ na světě, které nikdy o ničem nesnilo? :-) TROUBO :-)

    KDY SE STÁVÁ SEN POZITIVNÍ MOTIVACÍ A KDY NEGATIVNÍ MANIPULACÍ? KDE JE TOTO ROZHRANÍ A PROČ? PÍŠEŠ O TOM, TAK NÁM TO VYSVĚTLI :-) TROUBO. Ukaž se, zažvaň něco :-)

    Nevysvětlíš, protože pindáš o myšlenkách, kterým naprosto NE-RO-ZU-MÍŠ :-) Jde ti jen o jedno, pořád TO pomlouvat.

    Když tomu nerozumím, tak to alespoň pomluvím :-) TVOJE HESLO :-) Které zde dokonale prezentuješ, NEUSTÁLE.

    Popřemýšlejte o tom, co jsem napsal.

    To děláme, Bestmene a pořád nám vychází jedno a to samé:

    JASNÁ FAKTA:

    1.KECÁŠ O VĚCECH, KTERÝM NAPROSTO NEROZUMÍ
    2.AMWAY SI NIKDY NEDĚLAL, ŽVANÍŠ TEDY O VĚCECH O KTERÝCH VLASTNĚ SÁM NIC NEVÍ
    3.POMLOUVÁŠ LIDI, KTERÉ JSI NIKDY NEVIDĚL A NEHOVOŘIL JSI S NIMI
    4.POMLOUVÁŠ FILOZOFIE, KTERÉ NECHÁPE
    5.POMLOUVÁŠ PRODUKTY, KTERÉ NEZNÁ
    6.POMLOUVÁŠ FIRMU, KTERÁ JE ŠPIČKOU VE SVÉM OBORU UŽ DESÍTKY LET
    7.LŽEŠ A VYMÝŠLÍŠ SI
    8.PŘEKRUCUJEŠ FAKTA, VYTRHÁVÁŠ SLOVA Z KONTEXTŮ
    9.NEMÁŠ ŽÁDNÉ HMATATELNÉ ARGUMENTY, POUZE TVRZENÍ
    10.OVLÁDÁŠ A MANIPULUJEŠ S DISKUSÍ, MAŽEŠ PŘÍSPĚVKY, MĚNÍŠ JE, VKLÁDÁŠ SÁM SMYŠLENÉ

    ULOŽENO

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 30.5.2011 @ 22.36

    „Ze stejného důvodu mají už malé děti na stěnách, nad postelí a bůh-ví kde všude, nalepené plakáty svých vzorů, následovatelů, lidí, které z nějakého důvodu obdivují a chtějí být jako oni, nebo věci či činnosti, které by v životě chtěli dělat“

    Jj, malé děti..
    např. jistý malý Ivánek měl nad postelí plakát se supermanem a protože se mu nepodařilo získat stejné schopnosti, tak nahradil supermana amwayáckým fetišem v podobě fotky vily a ferrari. :mrgreen: :mrgreen:

  • Komentuje acz, 31.5.2011 @ 6.24

    Některé tam mají Supermana, jiní třeba Jaromíra Jágra, nebo Petra Čecha. To je individuální. Ale to ty nemůžeš pochopit.

    Já tam měl auta. Superman mě nikdy nebral. Tak promiň, že jsi se netrefil se svým blábolem.

  • Komentuje JaraCimrman, 31.5.2011 @ 8.38

    acz
    Jistě děti mají vzory,chtějí být fotbalistou,hokejistou atd.a to je dobře.já chtěl být třeba pilotem nebo fotbalistou a hrát za Barcelonu.Ovšem člověk jak stárne,začne uvažovat reálně a zná své možnosti.Snít je krásný,ale v dospělosti je potřeba snít reálně.Většina z Vás u amweje je děckem a snílkem napořád.Můžeš mi ukázat děcka které chtějí být amwejákem,mají doma amwej plakát ;-) Možná jednou ty tvé… ;-)

  • Komentuje acz, 31.5.2011 @ 11.11

    Komentuje JaraCimrman, 31.5.2011 @ 8.38
    Jistě děti mají vzory,chtějí být fotbalistou,hokejistou atd.a to je dobře.já chtěl být třeba pilotem nebo fotbalistou a hrát za Barcelonu.Ovšem člověk jak stárne,začne uvažovat reálně a zná své možnosti.Snít je krásný,ale v dospělosti je potřeba snít reálně.Většina z Vás u amweje je děckem a snílkem napořád.Můžeš mi ukázat děcka které chtějí být amwejákem,mají doma amwej plakát ;-) Možná jednou ty tvé

    Ano, takhle si „lenoši“ vysvětlují svůj životní úděl.

    Fakt je pouze to, že jsi pro to, abys byl pilotem F1, nebo fotbalistou, NEUDĚLAL VŮBEC NIC.

    Piloti F1, nebo fotbalisté Barcelony, obětovali úplně všechno, co měli, znali, svůj veškerý čas, veškeré pohodlí, podřídili svému snu. Naprosto zapálení, fanaticky oddáni své vizi. Jen takovým způsobem dosáhne člověk těch nejúžasnějších snů. Podle Vás se chová zmanpuilovaně a sektářsky :-) Snil nereálné sny :-)

    Naštěstí ti úspěšní to vidí jinak, než vy, než ty, Járo :-) A my prostě raději nasloucháme jim, než tobě :-) Oni nám mohou pomoci, mohou nám předat své zkušenosti, vědí totiž, co je potřeba k tomu, abychom také uspěli.

    Ano, až tak moc hloupí jste, že tohle prostě nechápete :-)

    O nic jiného nejde, jakékoliv okecávání tohoto faktu jsou pouhé výmluvy. Járo Cimrmane :-)

    Můžu ti ukázat děti, které mají někde „Amway plakát“. Resp. to není Amway plakát, ale nějaký sen, ke kterému se dopracují třeba při spolupráci s Amway.

    Jsou to děti úspěšných Amwayjáků.

    Je totiž celkem obvyklé, že dávní Diamnti vychovali děti, kteří jsou dnes po 20-30ti letech od svých rodičů, také úspěšní při spolupráci s Amway. Téměř každý Diamant má potomky, které jsou nějak aktivní a úspěšní v Amway. Pochopitelně. Naučili se to od svých rodičů, vidí, jaké jim to přináší obrovské výhody v životě, takže to zcela logicky duplikují po svých rodičích.

    Je to nejběžnější věc v lidském životě, že pokud jsou rodiče v něčem úspěšní, děti to většinou úspěšně duplikují. Kdysi v dávné minulosti k tomu vznikl takový název:

    JABLKO NEPADÁ DALEKO OD STROMU.

    A tak je obvyklé, že úspěšní rodiče mají úspěšné děti a budižkničemové vychovávají budižkničemy :-)

    Další otázky?

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 31.5.2011 @ 11.24

    Jára, acz:

    „Ovšem člověk jak stárne,začne uvažovat reálně a zná své možnosti.“

    Přesně na to jsem narážel. Ale Ivánek to nepochopil… :mrgreen:

    „Většina z Vás u amweje je děckem a snílkem napořád.“

    Amwayáci zkrátka jen vymění plakát se supermanem za amwayáckou propagdu.
    Holt procento hloupých a manipulovatelných lidí je stále vysoké a tak má amway zajištěn přísun prostých snílků…
    :evil:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 31.5.2011 @ 11.40

    Ivánek: „Když jsem byl malý, tak jsem chtěl být jako Hitler…. Na nočním stolku jsem měl jeho bystu a poslouchal jeho projev…. Chtěl jsem být mocný jako on…. Ale když jsem vyrostl, tak jsem zjitil, že zabíjet lidi je nelegální a proto jsem se raději stal amwayákem – manipulovat hlupáky naštěstí není zakázané…
    Ted je mým vzorem Čížek a HaSSman, na nočním stolku mám amway-skulpturu a nad postelí plakát s vilou podepsaný jedním z Vůdců Amway… Jednou budu bohatý jako on!“

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 31.5.2011 @ 13.52

    hraesvelgr:

    Oni Amwayáci maji rádi „pohádku“ o dlouhý, drahý limuzímě, o které jim povídá na seminářích strýček Čížek:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

    Větší oblbování lidí jsem fakt nikdy neviděl!

  • Komentuje Lubo Pářa, 31.5.2011 @ 14.19

    A Lubo Pářa se vrací!!!

    A musím potvrdit, že ano. Je pravda, že tato diskuze je čím dál tím hloupější.

    Je vidět, že píšeš v článcích pořád dokola. Vím proč. Však ty nechceš přijít o tu návštěvnost těch 2000 lidí denně, protože bez tématu Amway by tenhle blog stál skutečně za velký prd. A nevymlouvej se, že tě tu navštěvuje kvůli tomu jen 200 lidí.
    Však na tvém Amwey-business.cz je návštěvnost oněch 2000 lidí denně a přitom je ten portál absolutně bez činnosti.
    Si myslíš, že ti někdo uvěří, že ti píší lidé děkovné dopisy?
    Slabost, slabost, slabost, když neumíš na blogování vydělat normálnějším způsobem.

  • Komentuje acz, 31.5.2011 @ 15.26

    To už jsme četli mnohokrát. Něco nového by nebylo? :-) Vy tři troubelíni s Amway bistou? :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 31.5.2011 @ 19.14

    Lubo Pářa:

    Multimilionář z amwaye (milionář s limuzínou) – Lubo Pářa se se vrací – http://czblog.cz/czblog-navstevuji-bohati-lide-take-multimilionar/ To bude zase demagogie na starým bělidle :-)

    2000 lidí denně díky amway článkům? To si snad děláš srandu, že jo?

    Kolik si za tu dobu naverboval lidí, co si tady nebyl? Ty určitě nemáš v seznamu pošťačku a svýho ornitologa! :D

    Pověz nám, jaký byl tvůj život, před vstupem do kultu? Měl si vždycky služebnicvo a super drahá auta?

  • Komentuje Lubo Pářa, 31.5.2011 @ 20.53

    admin:

    Óoooo, to koukám, jakpak jsi mne to tu příjemně představil. To mě těší. To se jen tak nevidí.

    Kdo říkal, že mám limuzínu? Takovou zbytečnost nepotřebuju. To jedině, kdybych si potřeboval zakoupit vánoční stromeček v té skladní stodole, kterou jako vysoce postavený Securiťák hlídáš. Víš co, rychlostí 15 km/h a jen kvůli tobě :lol:

    No, tak 2000 lidí denně máš přístup na Amwey-business.cz, které jsou už takovou dlouhou dobu nečinné. Takže tady, kde ti konečně někdo přispívá k Amway článkům to bude o něco více, protože pořád píšeš další, i když pořád ty samý bláboly o manipulaci apod.

    Jinak to mi prosímtě pověz, co to je ten Amwey business? To je nějaká tvá fiktivní konkurenční firma?

    „Kolik si za tu dobu naverboval lidí, co si tady nebyl?“

    To bys rád věděl viď? Ale přestože mnozí četli tvůj blog, tak se registrovali. Jinak s pošťačkou mám dobrý vztah, tak proč bych jí nemohl mít na seznamu? Náhodou je spokojená s G&H krémem od Body Series a moc si ho považuje :razz:

    „Pověz nám, jaký byl tvůj život, před vstupem do kultu? Měl si vždycky služebnicvo a super drahá auta?“

    Kdo mluvil o služebnictvu a drahých autech. Ano, můj prapra-strýc měl služebnictvo, ale za první republiky to ještě nevypadalo tak povrchně a nikomu jako tobě to v té době nevadilo.
    Ne, drahá auta nemám. Sám žiju ještě skromě. Ale já jsem přeci ani neříkal, že jsem zbohatl z Amway. Ty máš neskutečně dokonalou schopnost vše překrucovat.
    Víš stalo se to, že byla sametová revoluce (už o tom víš?) a režim se vrátil zpět ke kapitalismu. Takže naší rodině byla navrácena většina majetku, který vlastnila, než jej zabavili socialisté. Sice v nepůvodním stavu, v o dost horším stavu, ale naše rodina hlavně díky dobrému vzdělání opět věděla, jak jej využít.
    Tak proto jsem se narodil jako milionář i když jsem do poloviny 90tých let ani netušil, že jsme nějaký měli.

    No jo, ale i přesto dělám Amway. Co děláš ty řediteli? Brouzdáš po internetu a kritizuješ? To jo, ale tvou neustále opakovanou hloupost už každý zná.
    viz. „http://www.statsemilionarem.cz/milion/5-amway-vymyvani-mozku.html“

  • Komentuje JaraCimrman, 31.5.2011 @ 21.43

    komentuje acz
    Ano, takhle si „lenoši“ vysvětlují svůj životní úděl.

    Fakt je pouze to, že jsi pro to, abys byl pilotem F1, nebo fotbalistou, NEUDĚLAL VŮBEC NIC.

    Ivánku pilotem sem chtěl být,ale letadla.Bohužel sem nebyl a nejsem tak chytrý jako ty,abych šel studovat leteckou školu.Každý není takový inteligent jako lidé z amweje.
    Fotbal sem hrál a myslim že sem proto udělal hodně,ano možná sem mohl více,ale to se již nedozvím a bohužel se můj sen nenaplnil.Každej holt nemůže bejt Messi.
    Myslíš že všichni neúspěšní lidé na světě jsou lenoši?
    Nejlepší je,že dle motivačního programu amway „musíte“ makat jak horníci,ale hovno z toho :-)

    Včera byl pořad v Čt o úspěchu.Ptali se českého úspěšného podnikatele jaký je recept na úspěch.Odpověd:Universální recept na úspěch neexistuje,musíte mít perfektní nápad v perfektní dobu a mít hodně a hodně štěstí.Já bych k tomu přidal ještě inteligenci,popřemýšlej acz zda nemá pravdu…

  • Komentuje Lubo Pářa, 31.5.2011 @ 22.39

    JaraCimrman:

    Takže chceš říct, že každý kdo nepřijde na unikátní nápad ve správnou dobu, je celoživotně odsouzen k neúspěchu a nestojí mu za to ani snít, protože je stejně nadosmrti odsouzen k chudobě. A proto jste vy, kteří nesníte a držíte se při zemi a ani tak nikdy toto nezkusíte změnit, o tolik chytřejší než mi ubozí snílci.

    Jo zapomněl jsem říci, že můj prapra-strýček začínal jako drobný zemědělec. Že by vymyslel zemědělství a zrovna ve správnou dobu? V tom případě můj další praprastrýček zřejmě vymyslel, jak se bude dělat mouka a pak jak se bude dělat chleba.
    Ty jo, ty si tu přezdívku Jára Cimrman ani nezasloužíš. Když se tak na to kouknu, tak bych se tak měl jmenovat asi já :mrgreen:
    Já asi nic nevymyslim, takže budeme muset se sourozenci postupně všechen majetek rozprodávat, abychom měli alespoň na chleba z babiččiny pekárny. :roll:

  • Custom avatar

    Komentuje acz, 1.6.2011 @ 6.01

    Járo:

    Ivánku pilotem sem chtěl být,ale letadla.Bohužel sem nebyl a nejsem tak chytrý jako ty,abych šel studovat leteckou školu.

    Jako by na tom záleželo, co jsi chtěl pilotovat :-)

    Nemáš tušení, jak hluboko jsi zabředlý v nejobyčejnějších výmluvách a jak nejsi ani náhodou obdařen věděním, o čem je úspěch.

    Ty jsi především nikdy nic neudělal proto, abys chytrý byl a trvá to dodnes, tuto tvoji každodenní ne-činnost prezentuješ v každém svém příspěvku.

    Lidé se nerodí chytří moc, málo, nebo středně. Mimina jsou všechny stejně nevědomá. To co se v životě naučíš, to je to, co ses v životě učil. jsou lidé, jako třeba ty, kteří četli vzdělávací knihu naposledy v osmé třídě a potom jsou ti, kteří přečtou dvě-tři každý měsíc po celý svůj život.

    Je tedy zcela pochopitelné, že úroveň vědění mezi tebou a jimi je NEKONEČNÁ :-) Nikoliv proto, že oni se narodili chytří a ty blbej jak dva dni strej pes.

    Rozdíl je tam proto, že oni pochopili, že bez intenzivního vzdělávání budou na této planetě jen za podřadné osly, odkázané na dobročinnost systému. A jelikož to pochopili, učinili svobodné rozhodnutí, že se budou neustále vzdělávat. A jako motivace k neustálému vzdělávání jim posloužili a slouží jejich sny a cíle.

    Takže jsme pořád tam, kde jsme byli, ty jsi především nikdy neudělal nic pro to, abys chytrým byl.

    Každý nemůže být Messi, každopádně však ale nemůže být Messi nikdy ten, kdo pro to neudělá to, co je potřeba, aby byl třeba jako Messi.

    Měl bys pochopit, že Messi, na rozdíl od tebe, se věnoval fotbalu asi tak 100x intenzivněji, než ty a proto je tak dobrý. Všechno je to jen o odvedené práci, která vede k cíli.

    Bylo to tak vždy, platí to dnes a bude tomu tak i za 10 000 let :-)

    A můžeš se vymlouvat jak chceš, to jak žiješ ty (já samozřejmě také) je do posledního puntíku jen a jen naše vina, můžeme si za to kompletně sami. Úplně stejně jsou na tom úspěšní i neúspěšní, bohatí a chudí.

  • Komentuje acz, 1.6.2011 @ 6.29

    Trouba píše:

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon, ale všechny, který znáte!“

    To odsuzuje, považuje to za zhnus a špatnost. To je ale vůl, že?

    V životě to chodí tak, že každý člověk na této planetě, který kdy začal, začíná, nebo v budoucnu začne jakkoliv podnikat, vždy jako první osloví své přátele, lidi, které dobře zná, ví, co umějí, jací jsou, dokáže lépe odhadnout, mohli-li být pro jeho záměr těmi správnými partnery.

    Až když mezi přáteli a známými odpovídající lidé nejsou, tak teprve potom se obracíme na lidi nové, neznámé, ale vždy se je snažíme nejprve nějak poznat, než jim svěříme do rukou díl své společné práce, společného díla, své budoucnosti.

    Je to samozřejmost stará jako lidstvo samo. A bude samozřejmostí i za tisíce let.

    A pak se objeví na internetu největší BESTMEN světa a začne lidem tvrdit, že je to HNUS, VELEBNOSTI, že je to zvrácenost a že tak se to dělat NESMÍ :-)

    Samozřejmě ale NIKDY nenapíše, jak se to dělat MÁ :-) Protože to neví a nemá s tím žádnou praktickou zkušenost, která by skutečnými a hmatatelnými výsledky potvrzovala jeho DOMĚLOU VERZI :-)

    Tak se projevují internetoví ŽVANILOVÉ :-)

    ULOŽENO.

  • Custom avatar

    Komentuje Katka, 1.6.2011 @ 8.58

    V Amway magoří lidi! Měla jsem krásný vztah s mojim mužem, ale jen co začal dělat Amway, tak se změnil k nepoznání, stal se z něj hroznej demagog. Nebylo s ním k vydržení. Pozor na tu bláznivou sektu!

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 1.6.2011 @ 13.17

    Katka:

    K tomu není co dodat :-(

  • Komentuje JaraCimrman, 1.6.2011 @ 15.07

    acz a Lubo Pářa
    Ty brdo vy dva inteligenti píšete,jak kdyby jeden byl majitel zeměkoule a ten druhej ředitel.Vy dva boháči.pardon budoucí boháči :-)

    Být hodně bohatý většinou znamená taky hodně riskovat,to já a málo kdo umí.Tak to zkuste když ste tak vzdělaní z amwaje a natřete nám to.Třeba Liberečák Kellner,ten na počátku investoval 60milionů které nebyli samo jeho.Znám chlápka který byl jeho společník,ale bál se couvnul.Ted by byl nejspíš miliardář jako Kellner,ale kdyby to nevyšlo možná by se s ním koupal v orlíku.Kellner je hlava(má ekonomku) bezdebat,ale měl štěstí a nebál se.Když chcete bejt boháči amwejáci,tak riskujte,nebojte se a né prodávat babičkám prášek na praní.
    acz jistě vzdělávání je nutnosí,jak píšeš,to je nejjednoduší cesta k úspěchu,tak určitě sis udělal vysokou školu néli jedinou?

    Messi měl,ale velké štěstí že je tam kde je.To že má talent a všechno obětoval fotbalu to je jen střípek mozaiky.Trpěl poruchou růstu doma v argentině a kdyby ho Barcelona,už jako 13letého nenašla,nezaplatila mu léčbu a nepřemluvila rodiče aby šel do španělska byl by z něho nejspíš liliputan na pokraji chudoby.Tomu se říká z prdele klika.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 1.6.2011 @ 16.35

    JaraCimrman:

    Zde jsem v minulosti napsal, jak se vyznačuje klasický amwayák:

    -Má arogantní a povýšené chování. Chová se jako ředitel Země, viz. ACZ, Lubo Pářa a další
    -Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání (vstávají na budík).
    -To, že je jedná o „amwey“, řekne až úplně nakonec, nebo na dalších schůzkách. Amwejáci jsou učeni k tomuto… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům „amway“, prodej, výroky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné“.
    -Má připravené (naučené) odpovědi takřka na všechny vaše otázky. Většina těchto odpovědí je však značně zcestných, nereálných a demagogických!
    -Když nemáte zájem, tak vám vnutí další studijní materiály (knihy, CD…) k pročtení, poslechu.
    -Bude vám tvrdit, že si musíte udělat dlouhý seznam lidí a následně je kontaktovat. Někteří Amwejáci tvrdí… „K Amwey businessu potřebujete je mít velký seznam lidí. Je to strašně důležitá věc! Seznam je věc, kterou spousta lidí podceňuje“.
    -Má svá naučená hesla: „Amwey je nejlepší business na světě!“, „Amwey se vyplatí – na to můžete vzít jed!“, „Stát se milionářem“, „Finanční nezávislost“, „Vstávejte ráno, kdy se vám zachce“, „Poslední den v práci, pro vás přijede drahá, dlouhá limuzína s řidičem!“, „Doživotní renty z obratu“, „Pracujte na sobě a vzdělávejte se!“, „Pokořím co nejdříve 21%“, „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“, „S Amwey si nakoupíte vše co chcete!“, „Mítink Amwey má prioritu!“, atd. TOTO NEJSOU ŽÁDNÁ SMYŠLENÁ HESLA – VÝROKY! TOTO ŘÍKAJÍ NĚKTEŘÍ AMWEJÁCI!!!
    -Často chodí na setkání amwejáků (semináře, mítinky…), kde tleská, píská, poskakuje, dupe, skanduje hesla (GO DIAMONT…), atp. Raduje se z toho, že vidí americké milionáře, kteří se na seminářích vyskytují. Někteří amwejáci tvrdí… „Mítink Amwey má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna“.
    -Bezmezně obdivuje Vůdce motivačních organizací.
    -Je součástí zfanatizovaného davu na seminářích a mítincích. Amweják tvrdí… „Atmosféra „amwey konferencí“ je barvitá , někdy i nespoutaně živá, kdo je navštíví poprvé, tak může být překvapen“.
    -Bude vám říkat, že cena Startovacího balíčku je 1.130,- Kč. Což je pravda. Ale zároveň vám bude nutit předražené „amvey výrobky“ za další tisíce. Také vám může aweyák říkat: Zainvestujte 5-10 tisíc Kč a vydělávejte 50 000 Kč měsíčně!
    -Amwejáci říkají… „Pokud chcete s „amwey“ vydělávat velké peníze, tak musíte číst naši odbornou literaturu, poslouchat CD…. A hlavně choďte na semináře!“ Které mimochodem stojí nemalé peníze (vstupenky). Z tohoto plyne to, že amwejáci si platěji za vlastní vymytí mozku :-)
    -Má stejné – naučené argumenty a hesla – „papouškují“ co slyší na seminářích…
    „Amvey výrobky“ jsou pro ně nejlepší výrobky na světě. Nedají na ně dopustit! Tvrdí, že jsou bezkonkurenčně levné, ekologické, koncentrované, patentované… A hlavně mají „špičkovou kvalitu“! Můj názor je však jiný…
    -Jeho postup k získávání nového klienta vykazuje oblbování, mlžení, polopravdy, negativní manipulaci s lidským myšlením, „vymývání mozků“. Nejdříve vám vnuknou myšlenku, že váš život nestojí za nic – žijete jen průměrným životem (musíte chodit do zaměstnání, máte málo peněz, dluhy…). A že jedině „amwey“, je tou pravou spásou a vysvobozením…
    -Chtějí slyšet, jaký má „nová ovečka“ sen. Co si chce za vydělané, velké peníze z „amwey“ koupit – např. auto, dům, jachtu… Jsou nejraději, když si ty své sny – obrázky drahých vozů, letadel, ponorek, ostrovů pověsíte někam na dveře :D

    Viz. http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/

  • Komentuje Badoo, 1.6.2011 @ 16.48

    I já jsi jdu za svým snem a věřím, že jednoho dne se splní. Když budu tvrdět makat tak toho prostě dosáhnu.

  • Komentuje JaraCimrman, 1.6.2011 @ 17.28

    admin
    Jojo moje řeč,proti amwejákům sme všichni líní,hloupý a žerem suchej chleba ;-)

  • Komentuje Pavel, 1.6.2011 @ 17.58

    Acz. To co si napsal o Messim ap. To je opět neskutečná blbost a ubohost a je vidět jak lžete a blbnete lidem hlavu..
    Je vidět jak seš amwayem posedlej a neumíš už ani uvažovat..
    Když nemáš talent, tak můžeš dřít jak chceš, trénovat jak chceš ale nikdy z toho nic moc nebude. Jistá přemotivovanost pak může přejít v naprostý úpadek a zklamání, ke zhroucení a nebo do konce ke zničení si zdraví..
    Je to trochu extrém ale ne daleko od pravdy.

    Často přirovnáváte Amwey ke sportu ale to je zcela nesrovnatelné a zcestné..

  • Komentuje Pavel, 1.6.2011 @ 19.36

    Jára C.

    Tak tak, o to oni se snaží pořád a stále. Tuhle myšlenku lidem vnutit.. To je právě ta manipulace a vymejvání hlav..
    Je to jejich práce a posedlost :shock:

  • Komentuje acz, 1.6.2011 @ 20.42

    Komentuje Pavel, 1.6.2011 @ 17.58
    To co si napsal o Messim ap. To je opět neskutečná blbost a ubohost a je vidět jak lžete a blbnete lidem hlavu

    Promiň mi, že opět použiji stejnou techniku, ale jinak to prostě nejde:

    A tuhle krávovinu ti nakukal kdo? Zase odpovíš jen obligátním „to ví přece každý“. Tak to se ale bohužel velmi mýlíš. A pokud chceš tvrdit, že ne, tak laskavě předlož jasné materiály a argumenty.

    Takže talent, prosťáčku, to je jen vrchol ledovce. A sám o sobě není vůbec nic.

    Hřbitovy světa jsou posety miliardami talentovaných lidí, jejichž talent bohužel nikdo nikdy nepoznal.

    Co tvůj talent, nebo tudle Járův? Nebo Bestmenův?

    Vždyť vy jste svoje talenty nikdy nijak nekrmili, aby vyrostli v něco, co je vidět, tak jak to usilovně a bez přestání po celá léta dělali lidé, o kterých dnes slyšíme, čteme. Ani nevíte, v čem vlastně talentovaní jste a tak tvrdíte, že jen talentovaní mají šanci.

    Kdybyste vůbec něco četli, vy parto neandrtálců, věděli byste, kolik světových osobností na to, co dělají, vůbec žádný talent nikdy neměli. Prostě si svůj „talent“ vypracovali do podoby, jakou ji ostatní znají.

    Kdyby onen zmiňovaný Messi trénoval fotbal jako tady Jára Cimrman, tak dnes taky opravuje auťáky někde ve své domovině a nikdo z nás by o něm nikdy neslyšel.

    Kdyby se Jára Cimrman věnoval fotbalu jako Messi, hrál by nejméně ve Spartě první housle, ale spíš někde v zahraničí ještě lépe.

    Lenoši si tohle nikdy nepřipustí, proto vymysleli kouzelné slůvko TALENT, za které mohou dokonale schovat svoji neschopnost. Je to skvěle fungující výmluva.

    NIC VÍC :-) Chápu, že Vás to strašně žere, ale co je mi po tom? To je Váš problém :-)

    Další projev neandrtálství je obviňování lidí z Amway, že snad někým opovrhují. Je to naprostý nesmysl a vykonstruovaná lež.

    Vy už vážně nevíte co si vymyslet, abyste ty svoje stupidity nějak obhájili. Kdy Vám konečně dojde, že stupidity se obhájit prostě NEDAJÍ?

  • Komentuje Lubo Pářa, 1.6.2011 @ 21.56

    JaraCimrman:

    Ty jsi ale frajer, že umíš riskovat. Řekni nám všem, kolika lidem už jsi pomohl k úspěchu? Už se ti někomu podařilo pomoct, že jsi ho naučil obchodovat na burze?
    Sorry, ale nevěřim ti, že bys na burze obchodovat vůbec uměl. Ty bys to spíš chtěl umět, ale pořád facháš někde v práci za 14.000 a vynahrazuješ si to tady na tomhle blogu.
    Co kdybys nám všem tady prozradil tvou investiční strategii, když tak nádherně vyděláváš.?
    To co tu vychází z tvých textů jsou docela směšný bláboly, takže ti těžko někdo uvěří, že bys byl v něčem úspěšný :mrgreen:

    Možná v divadle ti to někdo z diváků uvěří. Možná o tobě pan Svěrák napíše zas nějakou divadelní hru.

    Jen tak mimochodem, když někdo INVESTUJE cizích 60 milionů, tak asi těžko potřebuje štěstí. Ty to máš totiž pomotaný. Pro investice potřebuješ vědomosti a ne štěstí. Štěstí potřebuješ pokud jsi gambler, což bych ti tak jediný byl schopen věřit, že jsi :razz:

  • Komentuje Lubo Pářa, 1.6.2011 @ 22.01

    Už jste slyšeli tu zprávu, kolik diskových kapacit zabírá internet?

    Když se to vezme kolem a kolem, tak je to několik bilionů terabajtů.
    Pokud z toho ale odečtem všechny stále se opakující stejné bláboly od admina CzBlogu, tak se internet vejde na 3 DVDčka :lol:

  • Komentuje Lubo Pářa, 1.6.2011 @ 22.07

    Lidi, s váma anti-amway frajerama je větší sranda, než s lidmi, kteří mají humor :mrgreen:

  • Komentuje Matis, 2.6.2011 @ 3.32

    Amway je hroznej podnik! Magořeji tam lidi a tahaji z nich prachy. Na semináři vás tak nablnou, že kupujete a kupujete. Ale vše jde na úkor rodiny. Nevěřte jim, jsou to hrozný ukecávači a vydřiduši!

  • Komentuje JaraCimrman, 2.6.2011 @ 6.54

    komentuje lubo pářa
    Ty jsi ale frajer, že umíš riskovat. Řekni nám všem, kolika lidem už jsi pomohl k úspěchu? Už se ti někomu podařilo pomoct, že jsi ho naučil obchodovat na burze?

    Ty si taky Lábus Pářo,dám ti ještě jednu možnost a v klidu a pomalu si přečti můj předchozí text.Dám ti 1 korunu jestli sem tam něco takovýho napsal ;-)

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 10.12

    JaraCimrman:

    Ty jsi narcis viď?

  • Komentuje JaraCimrman, 2.6.2011 @ 11.10

    Lubo Pářa
    Narcis hmmm,důvod?Seš ale drson.
    Chci tě příště jen poprosit.Dřív než budeš odpovídat na můj příspěvek,tak si ho pomalu přečti,jelikož rychlé čtení ti dělá očividný problémy.Toho chci po tobě tolik?

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 12.41

    JaraCimrman:

    Ano pane! Provedu pane!

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 12.42

    JaraCimrman:

    A když už jsi to natřel nám všem Amwayákům, můžeš nám prosímtě sdělit, jak a čímpak jsi toho dosáhnul?

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 12.47

    “ jsou lidé, jako třeba ty, kteří četli vzdělávací knihu naposledy v osmé třídě a potom jsou ti, kteří přečtou dvě-tři každý měsíc po celý svůj život.
    Je tedy zcela pochopitelné, že úroveň vědění mezi tebou a jimi je NEKONEČNÁ“

    Vzdělávací literaturou myslíš ty barevné populistické knížečky nad kterými naivní mladíci a hloupí amwayáci sní o milionech??

    :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 12.52

    Pářa:

    „Řekni nám všem, kolika lidem už jsi pomohl k úspěchu? Už se ti někomu podařilo pomoct, že jsi ho naučil obchodovat na burze?“

    Bohužel tě musím informovat, že zapojení člověka do amwaye pro nej v 99% znamená ztrátu, tudíž se nejedná o pomoc.
    Pokud ano, tak jsou největší filantropové romští kapsáři… :mrgreen: :roll:

  • Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 12.53

    „Když se to vezme kolem a kolem, tak je to několik bilionů terabajtů.
    Pokud z toho ale odečtem všechny stále se opakující stejné bláboly od admina CzBlogu, tak se internet vejde na 3 DVDčka“

    Konečně aspon nějaký příspěvek, který mě upřímně rozesmál. :mrgreen: :mrgreen:

  • Komentuje acz, 2.6.2011 @ 13.20

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 12.47
    Vzdělávací literaturou myslíš ty barevné populistické knížečky nad kterými naivní mladíci a hloupí amwayáci sní o milionech??

    Ne, žádnou takovou literaturu neznám. Ve vzdělávací organizaci N21 a ani běžně v knihovnách, kde si knihy nakupuji, žádné takové knihy nevídám a nekupuji si je. V Amway neznám žádného člověka, který by byl majitelem takové nějaké knihy, kterou popisuješ. Jinak dle tohoto tvého příspěvku lze celkem snadno a reálně usoudit, že opět kecáš o něčem, o čem víš kuloví a k tomu nemáš vůbec ponětí, co to vzdělávací literatura je :-)

    Nespletl sis to se svým oblíbeným Á-BÍ-ČKEM?

  • Komentuje acz, 2.6.2011 @ 13.23

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 12.52
    Bohužel tě musím informovat, že zapojení člověka do amwaye pro nej v 99% znamená ztrátu, tudíž se nejedná o pomoc.

    Hehe :-) A to ti nakukal kdo? Jak jsi na tohle přišel? Sám, náhlým zablesknutím v mysli, nebo jsi to někde vyčetl? Můžu znát zdroj? :-) Já vím, nemůžu. :-)

    Proč tě tak baví žvanit o věcech, o kterých nic nevíš? :-) Začíná mě to opravdu zajímat.

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 16.18

    acz:
    A co je podle tebe vzdělávací literatura??

    Nevím jak ty, ale já za vzdělávací (naučnou) literaturu rozhodně nepovažuji knihy od Kiyosakiho a jemu podobných autorů (podotýkám, že např. zmíněný Kiyosaki píše podnětné a lehce čtivé knihy), nad kterými se amwayáci tak rozplívají… :evil:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 16.19

    ….rozplývají… :evil:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 16.20

    „A to ti nakukal kdo? Jak jsi na tohle přišel? Sám, náhlým zablesknutím v mysli, nebo jsi to někde vyčetl? Můžu znát zdroj?“

    Sám jsem ti několikrát počítal (z tebou uvedených statistik) kolik průměrně amwayák vydělává a jak mizerně je tento byznys výhodný.
    Takže kecat tu o pomoci je směšné. :evil:

  • Komentuje JaraCimrman, 2.6.2011 @ 16.26

    Komentuje Lubo Pářa
    A když už jsi to natřel nám všem Amwayákům, můžeš nám prosímtě sdělit, jak a čímpak jsi toho dosáhnul

    Zač mě trestáš Pářo,kdypak sem to měl amwejákům natřít.To sem měl zase někde napsat vid?A kde?
    To kouříš petrklíče když čteš,nebo seš retard?

  • Komentuje Pavel, 2.6.2011 @ 18.25

    Prastaré přísloví:
    Tonoucí se stébla chytá :idea:
    A amwayáci se už bohužel v diskuzích nemají čeho chytat tak si ty stébla hold musejí vymýšlet :|

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 18.29

    JaraCimrman:

    Promiň, to ty jsi vyzval Awmayáky, aby to natřeli lidem, kteří umějí riskovat jako ty a pak už jen málokdo. No jo, úplnej narcista.

    Ah jo, někdy je to dlouhé vedení třeba radikálně zkrátit. Nechtěl by ses vrátit zpět na základku?

    A copak jsi dokázal, že by to zrovna tobě měl někdo natřít?

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 18.42

    hraesvelgr:

    „Bohužel tě musím informovat, že zapojení člověka do amwaye pro nej v 99% znamená ztrátu, tudíž se nejedná o pomoc.
    Pokud ano, tak jsou největší filantropové romští kapsáři…“

    Bohužel tě musím informovat, že ty, zdejší pan Cimrman a ještě pár dalších chytrolínů patříte do malého procenta těch, kteří stále jen někoho kritizují a přitom pokazí všechno, na co sáhnou. Takže do nějakého podnikání by vás stejně oslovil maximálně ten, kdo vás nezná.

    A nyní taková malá anketka:
    Jaké to vlastně je mít celý den zkaženou náladu a neustále na někoho nadávat? Baví vás to?

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 18.46

    Pavel:

    „Prastaré přísloví:
    Tonoucí se stébla chytá“

    Aha, no jo. Málem jsem si to na adminovi nevšiml, že neargumentuje ničím jiným, než těmi stále neotřelými opakujícími se úryvky z textů.

    Díky Pavle, jsi fakt kolík :grin:

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 18.51

    Pavel:

    „A amwayáci se už bohužel v diskuzích nemají čeho chytat tak si ty stébla hold musejí vymýšlet“

    Nejsem si tak zcela jist, zda jsi z toho přísloví vůbec pochopil, co to stéblo vlastně představuje.?
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 19.48

    Lubo Pářa:

    Tak co ty filantrope, byl jsi dnes pomáhat lidem v tramvaji č. 22 (ve společnosti Fera Lakatoše) nebo na Amway senmináři (ve společnosti HaSSmana)?? :mrgreen:
    Kolik peněženek nebo naverbovaných oveček??

  • Komentuje JaraCimrman, 2.6.2011 @ 19.57

    Lubo Pářa
    Víš kdybys nekouřil petrklíče,tak bys přečet že já riskovat neumim.Proto sem popisoval Kellnera který riskem a určitě svou inteligencí zbohatl.Ovšem kdyby mu to nevyšlo,mohl se totálně zadlužit,spíš se ale koupat s betonovejma botama.To jsou slova jeho bývalého společníka,se kterým sem měl možnost hovořit.On couvl bál se riskovat,já bych udělal to samé.Proto sem vyzval vás finančně vzdělané amwejáky,když chcete být milionáři,tak zkuste riskovat já to neumim!!

  • Komentuje Lubo Pářa, 2.6.2011 @ 22.56

    JaraCimrman ležící spící:

    „Být hodně bohatý většinou znamená taky hodně riskovat,to já a málo kdo umí.“

    Ehm, můžeš mi konkrétně říct, kde píšeš, ŽE RISKOVAT NEUMÍŠ? Jak vidíš, tak já dobře čtu i když si zakouřim ty tvoje petrklíče. Takže se nejprve nauč psát a pak teprve poučuj, že někdo neumí číst :idea:
    Je vidět, že svojí inteligenci prostě nezapřeš :???:
    –––––––––––
    hraesvelgr:

    Jojo, jasně. Hele, když jsi tak nadaný spisovatel různých scénářů, nemohl bys rovnou napsat nějakou novou divadelní hru pro zdejšího JaruCimrmana? :lol: :lol: :lol:
    Ale rychle ještě než ztratí zrak, protože už ani sám nevidí, co píše.

    Hoši, s váma je tu skutečně tolik srandy. Když už tu jsou i takový tupohlavové jako vy, tak už těmhle stránkám vůbec nic nechybí :grin:

  • Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 23.23

    Luboš Pářa:

    „Takže do nějakého podnikání by vás stejně oslovil maximálně ten, kdo vás nezná.“

    To je jen tvá zcestná amwayácká dedukce vycházající z předpokladu, že ten, kdo neuctívá amway a nemá nad postelí fotku vily + auta, je naprosto neúspěšný chudák.
    Bohužel fakta jsou taková, že neúspěšnými chudáky je drtivá většina amwayáků. S největší pravděpodobností i včetně tebe. :mrgreen:

  • Komentuje acz, 3.6.2011 @ 7.48

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 16.18
    acz:
    A co je podle tebe vzdělávací literatura??

    Nevím jak ty, ale já za vzdělávací (naučnou) literaturu rozhodně nepovažuji knihy od Kiyosakiho a jemu podobných autorů (podotýkám, že např. zmíněný Kiyosaki píše podnětné a lehce čtivé knihy)

    Takže jsem se se svojí ÚVAHOU, že nemáš nejmenší ponětí, co je to vzdělávací literatůra, nemýlil. Ale já to ani jinak neočekával. Hromady a hromady hloupostí a naprostých stupidit, které zde přepisuješ horem spodem to napovídají od samého počátku tvého šaškování zde :-)

    Konkrétně pak ke Kiyosakimu dodávám, že je považován celosvětově za velmi uznávaného byznysmena a „vzdělávače“. Mimochodem v příštích dnech má seminář v Praze, vyprodáno i za cenu téměř 9000,- za půldení seminář.

    Semináře také nepovažuješ za vzdělávání? Hm? :-) To budeš asi jediný na světě :-) Neboj, tak to není, je Vás tak blbých strašně moc. Nejsi v tom ani náhodou osamocen.

    A co plácání naprostých stupidit na internetu? :-)

    Oním vypíchnutím způsobu, jakým Kiyosaki své knihy píše, jsi chtěl říci jakože co? Povíš nám to co se ti to urodilo za úvahu v makovici? :-)

    P.S: Které knihy od Kiyosakiho jsi přečetl a kterým z nich jsi porozuměl? Hm?

    Který autor je podobný Kiyosakimu? (ve smyslu tvého žvanění „… a jemu podobných“)

    Kdo ti nakukal, že Kiyosaki je jen modlou lidí z Amway a nikdo jiný ty jeho „asi-škváry“ nečte? :-)

    Není to na tebe moc otázek takhle v pátek dopoledne? :-)

    To jsem zvědav na ten projev :-) To zase bude snůška debilit :-)

  • Komentuje acz, 3.6.2011 @ 8.00

    Komentuje hraesvelgr, 2.6.2011 @ 23.23
    „Takže do nějakého podnikání by vás stejně oslovil maximálně ten, kdo vás nezná.“
    ––
    To je jen tvá zcestná amwayácká dedukce vycházající z předpokladu, že ten, kdo neuctívá amway a nemá nad postelí fotku vily + auta, je naprosto neúspěšný chudák.
    Bohužel fakta jsou taková, že neúspěšnými chudáky je drtivá většina amwayáků. S největší pravděpodobností i včetně tebe.

    Zcestná úvaha je především spojení zmiňovaného předpokladu, že by Vás oslovil pouze ten, kdo Vás nezná a další scestné úvahy, že kdo neuznává Amway, je chudák. :-)

    Je neuvěřitelné, co ty dokážeš spytlíkovat dohromady :-) Tohle spolu naprosto nikterak nesouvisí, jsou to úplně jiné, nespojitelné úvahy. pravděpodobně se domníváš, že cokoliv je definováno jako ÚVAHA, je tedy jedno a to samé a je to spojitelné :-) Ty jsi ale vůl :-)

    Jinak tu stupiditu, která tvrdí, že my si myslíme, že kdo nedělá Amway, je chudák, jste si vymysleli vy, Inkvizitoři Amway a nám jste ji podsunuli jako naši úvahu. Je to naprostý zhovadilizmus a nikdo z nás si nikdy nic podobného nemyslí, pokud je zcela zdráv. A pokud si to náhodou někdo myslí a zároveň také dělá Amway, tak je to stejný vůl, jako ten, kdo tuhle dementní úvahu vymyslel a pokusil se ji nalepit lidem z Amway.

    Není to na tebe moc složité tak, jak jsem to napsal? Když tak bychom mohli zajít na škopek a já bych ti to vysvětlil polo-patě. :-) předpokládám totiž, že žvanění u piva je to jediné, kde jsi schopen vnímat.

    Bohužel ale právě proto, jsi toho ještě moc nenavnímal, jelikož žvanění u piva nebývá zrovna hodnotným zdrojem důležitých životních informací :-)

  • Komentuje Lubo Pářa, 3.6.2011 @ 9.11

    hraesvelgr:

    „To je jen tvá zcestná amwayácká dedukce vycházající z předpokladu, že ten, kdo neuctívá amway a nemá nad postelí fotku vily + auta, je naprosto neúspěšný chudák.“

    Ano, a toto je tvá zcestná dedukce vycházející z předpokladu, že amwayák uvažuje tak, jak uvažuješ, že uvažuje.
    Ovšem je na tobě vidět, že jsi příjemný člověk přející bez závisti – viz:
    „Bohužel fakta jsou taková, že neúspěšnými chudáky je drtivá většina amwayáků. S největší pravděpodobností i včetně tebe.“

  • Komentuje JaraCimrman, 3.6.2011 @ 10.45

    Pářo no konečně si pochopil co tím Jára myslel a ach ano určitě nejsem inteligentnější než ty a zdejší acz-nejsem přeci v amwej…
    Divadelní hru pro Járu Cimrmana ste již vy amwejáci napsaly,aniž o tom možná víte.Ty vaše amwejácký semináře,tak to je jedna velká komedie přesně podle vkusu Járy ;-) Udělat z toho film mělo by to na ČSFD 100% v sekci komedií.

  • Komentuje acz, 3.6.2011 @ 11.21

    To jsou takové ty vyhývačné polonegramotní projevy úskoku před zodpovědností předložit fakta a argumenty:

    nejsem inteligentnější než ty a zdejší acz-nejsem přeci v amwej

    Typické jednání užvaněných prosťáčků, neschopných si jakkoliv přiznat, že skutečně o tématu nic nevědí.

    Dedukovat co jsou a nejsou komediemůže jen člověk, který obsah velmi dobře zná. A to není tvůj případ.

    Jsi stejně vyrtuální, jako tvůj hrdina, Jára Cimrman.

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 3.6.2011 @ 12.57

    „Takže jsem se se svojí ÚVAHOU, že nemáš nejmenší ponětí, co je to vzdělávací literatůra, nemýlil. Ale já to ani jinak neočekával. Hromady a hromady hloupostí a naprostých stupidit, které zde přepisuješ horem spodem to napovídají od samého počátku tvého šaškování zde“

    Ano, ted jsi to krásně vystihl. Oddychovo -motivační literaturu považuješ za vzdělávací… to je doména skoro všech amwayáků, myslíte si, že se dostatečně namotivujete a úspěch příjde sám.
    Bohužel v praxi to tak nechodí a proto si drtivá většina amwayáků nevydělá ani na živobytí, natož aby někdy zbohatla.

    –––––––––––-

    „Kdo ti nakukal, že Kiyosaki je jen modlou lidí z Amway a nikdo jiný ty jeho „asi-škváry“ nečte“

    Opět lžeš!
    Pokud si přečtěš, co jsem výše napsal a více zapojíš svůj nevýkoný mozek, tak si jistě všimneš, že Kiyosakiho nijak nekritizuji, pouze jeho knihy nepovažuji za naučnou literaturu.

    Četl jsem od něj více knih a ve své knihovně mám „bohatého tátu chudého tátu“ – příjemné oddechové čtení plné obecných, ale chytrých a velmi pěkně podaných pouček. Čtení pro masy, které sotva udělá ze starého popeláře podnikatele a ze kterého těžko někdo načerpá skutečné vědomosti.

    Mimochodem, víš čím se obvykle vyznačuje vzdělávací (naučná) literatura? Tím, že ji nečtou masy. :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 3.6.2011 @ 13.10

    Pářa:
    „Ano, a toto je tvá zcestná dedukce vycházející z předpokladu, že amwayák uvažuje tak, jak uvažuješ, že uvažuje.“

    Ale vždyt to tu stále dokola opakujetete… :mrgreen:
    Příspěvků, ze kterých je cítit těžký despekt k těm co neuznávají amway je tu mnoho, o despektu k chudým lidem ani nemluvě (paradoxní v kontextu toho, že sami amwayáci jsou obvykle socky) :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 3.6.2011 @ 13.14

    Jára Cimrman:

    „Ty vaše amwejácký semináře,tak to je jedna velká komedie přesně podle vkusu Járy ;-) Udělat z toho film mělo by to na ČSFD 100% v sekci komedií.“

    Spíš bych to označil za tragikomedii:
    na první pohled k smíchu, při bližším zkoumání k pláči… :mrgreen:

  • Komentuje Lubo Pářa, 3.6.2011 @ 15.10

    hraesvelgr:

    Samé úsměvné smajlíky, ale nikde se u vás nedočtu ničeho humorného. Čímpak to je? Že by to nebylo tím, že by vám vadily naše projevy, ale spíš tim, že prostě máte v sobě tolik nenávisti?
    Ale chlapci, nebuďte pořád tolik zamračení a vážní. Vždyť vaše vážná slova nic nemění. Vždyť mi stejně stále budeme dělat to samé a vždycky se najde někdo, kdo bude chtít začít s námi spolupracovat. Tak pročpak byste si vy měli ještě kazit náladu?

    Pojďme se tedy bavit o něčem veselejším. Třeba o vašich utajených úspěších. Nechcete nám teď naoplátku něco říci o sobě?

  • Komentuje Lubo Pářa, 3.6.2011 @ 15.28

    Tak už jste mě svými nenávistnými texty opakovaně otrávili, takže vás tu zas nechám samotné. Jste prostě takoví negativové, že je lepší vás tu nechat samotné a tím spíše se sami vyvoláte.

    Takže doufám, že jsem nikoho neurazil, nebo někomu nezkazil náladu. Mějte se tu hezky a maestru ACZ vyřiďte: „Trhej, trrrheeej!!!“

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 3.6.2011 @ 16.22

    Pářa:
    Opět uhýbáš a dedukuješ nesmysly.
    Žádnou nenávist vůči amwayákům necítím, jen lítost. (případně pohrdání nad organizátory této činnosti).

  • Komentuje Romana, 6.6.2011 @ 10.17

    Seminář Amway je největší výmaz mozků, který jsem kdy viděla. Chtěla bych vidět, kdo z těch šílenců vydělává 100 000 měsíčně :shock: jak mi bylo řečeno :|

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 6.6.2011 @ 14.18

    Romana:

    Je to banda šílenejch fanatiků :twisted:

  • Komentuje OMG, 21.8.2011 @ 18.11

    Je až komické sledovat,jak ti roboti věří ,že dosáhnou těch svých nedostižných snů :)
    Jó ,nechali si vypláchnout mozek a tady to mají. Je tedy pravda,že pokud se nechali zblbnout do tohoto nesmyslu, tak jejich mozek nevykazoval žádnou činnost již před prvním kontaktem brain luxera.

    Zajímala by mě čistě teoreticky konverzace s amwayákem, který by připustil,že jeho mozek byl vypláchnut. Ale to se asi nestane, protože všichni z tohoto stáda postaveného mimo společnost si platí neustále nové výplachy,které nedovolí pochybovat.
    Kdyby byl podle tohoto natočen film,jistě by nedopadl happy endem v podobě odplutí za sluncem v nové jachtě,ale permanentním připoutáním na nemocniční lůžko.

    Škoda ,že v mém okolí nežije žádný amwayák,kterého bych znal. Chtěl bych vidět,jak celej život jen sní,zatímco ostatní normálně pracující si své sny plní díky svému zaměstnání.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 21.8.2011 @ 18.32

    OMG:

    Jsou to fanatici, vůči kterým ovšem necítím žádnou nenávist, cítím k nim pouze jedno: LÍTOST. Doufám, že jednou pochopěji…

  • Custom avatar

    Komentuje Michal, 5.9.2011 @ 13.05

    Díky za super videa, především to první se mi moc líbí. No já a moje přítelkyně máme díky Amway mnohem lepší a silnější vztah. A pakliže by moje zkušenost s Amway byla taková jak to tady všichni popisujete asi bych měl na to ještě horší názory než vy. Věřím, že jste dostatečně chytrý na to, že až se jednou najde někdo kdo opravdu ví co dělá tak mu všichni dáte za pravdu :) .

  • Custom avatar

    Komentuje Vysmátý pomeranč, 12.10.2011 @ 18.09

    Zatímco amwayáci se chytají stébla které buď sami zažili(mají odzkoušeno) nebo si ho někde přečetli (třeba v nějakém manuálu nebo knížce – mimochodem, třeba knihy od Dale Carnegieho jsou ceněny v podnikatelském světě už hodně dlouho, to Kiyosaki ještě sral do plínek), tak anti-amwayáci si vystačí s demagogií, svými „názory“ a svým přesvědčením, které ale prostě jenom JE. Nedá se logickými, věcně správnými, léty ověřenými fakty a argumenty získat převaha nad něčím, co prostě JE. ta diskuze není o tom – mám nějaký názor, ale nevím jestli je správný. Co si o tom myslíte vy? Je to o tom, JÁ SI NĚCO MYSLÍM. TEČKA.
    Jinak co se snů týká, tak neznám skoro nikoho (kromě dědiců a restituentů), kdo získal (nahrabal) nějaký majetek NÁHODOU. Nebo aniž by chtěl. Stylem – vlastně jsem z toho dost otrávenej, ale prostě se to stalo:-(
    Někdo vymyslí nějaký program, někdo napíše knihu a prodá jí miliony kusl, někdo je zpěvák, herec, majitel stavební firmy, uhlobaron. Když se zeptáte Bakaly, tak to neudělal náhodou. CHTĚL být bohatý atvrdě pro to makal. Gott – ten to nemá zadar, z jedné písničky z vesnické zábavy. Dřel, trénoval, měl nějakou životosprávu atd. Kdyby se na to ve 20ti vykašlal a šel někam hákovat, tak by už dneska asi prděl do hlíny a nikomu by to nevadilo. Jestli někdo chce Hiluxe, tak ví, že neni zadara a že pro to musí něco udělat, a nemusí to být amway, může to být cokoliv. Hlavně něco! Já mám někdy pocit, že by amwayáci dali levou ruku za to, aby ti lidé (které oslovují, verbují, kterým se jak vy říkáte „snaží pomoct“) dělali NĚCO! Mám kamaráda, šikovnej kluk, dva roky bez práce a jeho největší starost je, jaká nová hra na PC vyšla, kouká na gamepage, čte Score, paří hry. Je to fotr od rodiny a píše na FB, že u něj byla úřednice sepsat majetek, že má exekuci na účtu a nemá už rok na alimenty a on hraje hry! Ruku bych dal za to, aby dělal NĚCO! A podle vás jsem fanatik, všichni jsme fanatici, vymytý mozky, ubožáci… Tak víte co, vymytý mozky znám taky. Jeden chodí v pátek do hospody, dá přes dvacet piv a panáky a už se mu párkrát stalo, že si nachcal do kalhot ve vchodu do paneláku, tak si je tam slíknul i s botama a jel výtahem domu nahatej. To je vymytej mozek. Nebo když dostane ve fabrice 12000, jde do hospody a prožene to automatem, ožere se a pak jde zastavit televizi, aby jeho děti nechcíply hlady. Vymytý mozky, co akorát všechny a všechno dokážou kritizovat, ale aby řekli: „hele, franto, jsem soustružník, baví mě to, dáme to dohromady a zařídíme si firmičku“, to neslyším nikde… Taky na dizinu, na techno,..tuctuctuc! uplně vymaštíno, ani nevědí kolikátýho je. Prostě. Moje matka byla uplně vymytá. Měla obchod(kamenný, normální obchod) a když dávali Divokýho anděla, nebo co to byo, tak normálně zavřela (asi ve tři) a šla se domu na hodinu dívat na televizi!
    A jestli někdo z vás masturbuje nad tím, jak to těm amwayákům zase dneska natřel, tak prosím. Z opačné strany – 100tisíc eur tady v amway nikdo nemá, tak doporučím návštěvu sexuologa, třeba jim pomůže s poruchama erekce.
    A ty sny – amway může být jen začátek. naučit se principy, vydělat 5-10tisíc měsíčně bokem. Po dvou letech je to čtvrt milionu, za to se dá rozjet nějaká svoje kancelář – pracovní agentura, překlady nebo malá IT firma, malý obchldek, cokoliv. A postupně to nabalovat. Ani Hassmamm nemá vlastní letadlo a ferrari z příjmu z amway, ale rozjíždí s těma penězma další firmy. Pokud se nemýlím, tak Yager má podíl asi ve 180 firmách – a z toho má vlastní letadlo(po 50ti letech dřiny).
    Jenže jsem zas u toho, že já argumentuju na základě zjištěných informací proti někomu, kdo MÁ NÁZOR. HUMUS! Logicky, mě i ostatním jednou logické a věcné argument dojdou a v této diskuzi vyhraje strana – MY SI TO MYSLÍME. A já tvrdím, že do deseti let založí Amway pobočku na marsu a vy mi to vyvraťte!

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 12.10.2011 @ 19.32

    Vysmátý pomeranč:

    ta diskuze není o tom – mám nějaký názor, ale nevím jestli je správný. Co si o tom myslíte vy? Je to o tom, JÁ SI NĚCO MYSLÍM. TEČKA.

    Máte nějaký názor, ale nevíte, zda je správný? Dobře mějte ho…

    A podle vás jsem fanatik, všichni jsme fanatici, vymytý mozky, ubožáci…

    To zde nikdo netvrdí, že všichni amwayáci jsou špatní.

    Jinak argumentujete naučenejma frázema ze seminářů, což je opravdu ubohost. Jste přeci samostaný podnikatel. Nebo snad ne?

    jestli někdo z vás masturbuje nad tím, jak to těm amwayákům zase dneska natřel, tak prosím.

    To určitě ne, je v tom spíš lítost a přání, že jednou procitnete…

    A ty sny – amway může být jen začátek. naučit se principy, vydělat 5-10tisíc měsíčně bokem. Po dvou letech je to čtvrt milionu, za to se dá rozjet nějaká svoje kancelář – pracovní agentura, překlady nebo malá IT firma, malý obchldek, cokoliv.

    Kolik Vám amway business sype (jaký je obrat Vašeho podnikání)? Nechci přesné číslo, jen desetitisíce, statisíce, miliony…/měsíc.

    Ani Hassmamm nemá vlastní letadlo a ferrari z příjmu z amway, ale rozjíždí s těma penězma další firmy. Pokud se nemýlím, tak Yager má podíl asi ve 180 firmách – a z toho má vlastní letadlo(po 50ti letech dřiny).

    V tom případě z toho plyne jediné : Amwey není to nejlepší podnikatelská příležitost na světě!

  • Komentuje milan, 7.1.2012 @ 12.19

    Dobrý den,pokud máte zkušenosti z obchodem a je vám víc jak 21 let.Prosím kontaktujte mě na km1988@seznam.cz ,Ukážu vám takovej trik jak vydělat milion nebo dva.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 7.1.2012 @ 17.24

    milan:

    Milion nebo dva? Určitě i pět nebo deset, co? :-)

    Co je to za trik, vykrást banku?

  • Komentuje milan, 7.1.2012 @ 20.25

    to by fungovalo jen u záporaků.Dál už se tu nebudu vyjadřovat

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 7.1.2012 @ 21.20

    milan:

    Opět další tajemný „byznys“… Extrémní tajnůstkaření v „byznysu“ = sektářský rys.

  • Komentuje acz, 8.1.2012 @ 9.08

    Tajnustkareni neni zadny sektarsky rys ty troubo. Opet delas infantilni zavery. Ty sam kazdy den odmitas zverejnit nekolik prispevku, tajnustkaris tedy vice, nez tusis. Jsi tedy sektar :-) O to netusis co vsechno ti doposud nerekla tvoje zena :-) Taky sektarka ?

    A co ja s proverkou NBU na stupen tajne? Netusis co vsechno nevis, to jsme ale vsichni sektari, protoze ti proste nechceme vsechno rict?

    Vis ty moulo, ty ten svuj mozecek moc nepozivas, ke tve skode a ta z tebe vypadavaji jen same hlouposti :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 8.1.2012 @ 9.32

    acz:

    Já věděl, že se nachytáš :-)

    Pojďme se podívat na sekty pod drobnohledem:

    Jsou některé „motivační organizace“ sekty? Jsou tam sektářské rysy? …

    Nejprve se pojďme podívat, čím se taková sekta vyznačuje: Tajnůstkaření, má svého vůdce, mají své modly, izolují se, musí dodržovat daná pravidla, sekta deformuje osobnost, v sektě se často vykonává manipulace/vymývání mozku…

    1/ TAJNŮSTKAŘENÍ – do poslední chvíle musejí amwejáci zamlčovat, že se jedná o amway byznys. Amway motivační organizace mají zaheslované weby – RCE, SETZER… – http://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/

    Vždyť jejich vůdce nařizuje…

    „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výrobky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    „Nejdřív toho člověka oslovím a pak se představím. Potom řeknu, že spěchám, ale mám pro tebe důležitou věc: Začal jsem spolupracovat s firmou, kterou si můžete říct jakou chcete – my používáme třeba firmu King asociec… nemůžu ti nic slíbit, ale daji se vydělat slušný peníze…“

    Výukové systémy jsou v komunitě:

    Vždyť emweják ACZ říká…

    „Motivační výukové systémy v amwey jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“ viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    Jejich materiály jsou určeny jen pro vyvolené!

    2/ VŮDCE – Každá „amway“ organizace (RCE, SETZER…) má svého vůdce – Čížek, Hassmann… Na seminářích je lidi doslova obdivují, jako nějaké nadlidi. Tleskají jim, poskakují, dupají, tancují…

    3/ MODLA – pro amwejáky jsou velkou modlou „amwej výrobky“ + jejich vůdci.

    4/ IZOLACE – amwejáci často přicházejí o své přátelé, kamarády, známé, příbuzné… A to především díky své vlezlosti, nahánění lidí, verbování, fanatismu, demagogickému myšlení a konání. Ano, amwejáci se vyznačují vlezlostí a dotěrností. Koukněte na anketu a video na tomto blogu – http://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/

    Amwejáci jsou učeni – manipulováni k tomuto…

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    „Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znají lidi z porodnice. Pánové znají lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikají – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydlejí né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    5/ DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL:

    Nucení chodit na mítinky, semináře (guru amwayáci rejžují na vstupenkách, které stojí nemalé peníze). Vždyť jejich vůdce tvrdí… „Mítink amway má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna.“

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
    http://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/

    Emwejáci si museji napsat dlouhý seznam lidí. Vždyť „amway vůdce“ říká… „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“

    Zatajovat věci. Vždyť jejich vůdce tvrdí… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    Atd.

    6/ DEFORMACE OSOBNOSTI – z některých amwayáků se stávají demagogové a fanatici, což vede k izolaci k okolnímu světu. Každý se jim raději vyhne, protože mají oslovovat všechny lidi (známé i neznámé), který znaji – příbuzné,. známe, pošťačku, pokladní, lékaře, starostu, lidi z kostela… Jediné, co poté amwejákům zbývá, je ta jejich komunita.

    Ten styl života je pro emwejáky jen to JEDINÉ možné, to nejdokonalejší a nejlepší na světě. Vše ostatní je špatné a zlo. A to včetně Admina.

    7/ POVAŽOVÁNÍ SE ZA NENORMÁLNÍHO ČLOVĚKA – ano, je to tak, někteří amwejáci se nepovažují za normální lidi. Amwayák ACZ tvrdí…

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    8/ VYMÝVÁNÍ MOZKU-MANIPULACE – některé knihy, cédéčka, semináře a další setkání slouží k manipulaci s lidma… Něco z negativní manipulace (hovoří vůdci motivačních organizací):

    „Už nikdy nebudete muset vstávat v určitou hodinu – chodit do práce. Celý zbytek života budete spát do kolika se vám zachce.“

    „To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“

    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 8.1.2012 @ 9.36

    acz:

    Pojďme ještě k výše uvedenému článku… Jaký máš ty amwayácký sny? Myslíš, že díky amway byznysu opravdu zbohatneš?

  • Komentuje acz, 8.1.2012 @ 12.19

    Pojďme ještě k výše uvedenému článku… Jaký máš ty amwayácký sny? Myslíš, že díky amway byznysu opravdu zbohatneš?

    Ty tvoje samolibé „fráze“, to je fakt něco :-) Co si o sobě vlastně doopravdy myslíš, když klidně napíšeš „pojďme ještě, pojďme se ….“ Copak ty jsi někdy rozuměl tom o čem píšeš? No nerozuměl. Jinak bys nikdy nemohl napsat takovou nesmyslnost, jako je „AMWAYJÁCKEJ SEN“.

    Neexistují žádné Amwayjácké sny, ani sny zednické, nebo zemědělské a podobné stupidní přirovnání. Hlupáčku.

    Jsou jen sny, vize a cíle. Ty si pleteš SEN, VIZI a PŘÁNÍ. Ale to není řádné překvapení, vždyť o tom ale vůbec nic nevíš :-) A to je vše :-)

    Definice, čím se vyunačují sekty, které zde píšeš, si vymyslel TY SÁM :-) Průměrný zemědělec nám vysvětluje, co je to „sekta“ :-) A že jsou to jen infantilní a naivní představy, stejně jako závěry, které na podkladě těchto nesmyslů děláš? Ale to ani jinak být nemůže. Tak je to pokaždé, když se někdo vrtá v něčem, o čem nic neví, ale jeho vlastní EGO jej drží v přesvědčení, že opak je pravdou :-)

    Já se samozřejmě na nic nenachytal, jen jsem opět narazil na opakovaný fakt, jak hloupý jsi a jaké hlouposti neustále a bez špetky přemýšlení KOPÍRUJEŠ (už ani neztrácíš čas a přemýšlení nad obsahem svých stupidních kopií) do éteru :-)

    Jen tak dál.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 8.1.2012 @ 13.42

    acz:

    Takže Hassmann lže, když tvrdí, že je amway byznys o snech??? Viz. video
    http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/#comment-2467

  • Komentuje acz, 8.1.2012 @ 14.03

    Dekuji za dalsi dukaz tveho „mistrovskeho chapani“. Tusil jsem to uz davno, ale nebyly dukazy. Fraze Amway byznys je o snech“ a „Amwayjacke sny“ jsou dve zcela odlisne myslenky. Ta prvni potvrzuje, ze i Amway podnikani je postavene na tom, co lide chteji, o cem sni a co zrealizuji. Jako uplne kazda lidska cinnost. To druhe je blabol typka, ktery tomu rozumi jako koza petrzeli a nerozezna hovno od gulase :-) A to je cele, Adminku :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 8.1.2012 @ 15.38

    acz:

    Myslíš si, že svůj názor tady vnutíš i dalším? To pobere jen tvůj vyčpělej mozek. Ale demagog jsi nepřekonatelný, to se ti musí nechat!

    Pa, Milionáři s limuzínou.

  • Komentuje acz, 8.1.2012 @ 17.11

    Proč si mi dva nikdy neporozumíme.

    Mezi lidmi to funguje od nepaměti tak, že každý má nějaké informace a věří něčemu jinému, obvykle na podkladě těch informací. Jistý uznávaný filozov v této oblasti tezí o tom napsal tyto slova, i ty jej znáš:

    Opakuji, že téměř nikoho nezajímá vaše pravda, ale jen jeho vlastní. A naopak, že každý je přesvědčený o své pravdě. A udělá vše, co je v jeho silách, aby to sdělil jiným. Pokud mu to nedopřejete, budete s ním mít problémy.

    To jsou přesná slova o Tobě, milý Luboši

    Navíc často svou pravdu mnoha lidem ani nedokážete sdělit z toho důvodu, že oni vás prostě nepochopí. Nejde o to, že by byli hloupí, ale oni jsou „jinak nastavení“. Pokud má někdo strach z letadel, jak mu vysvětlíte, že létání je skvělý zážitek? Dokážete vysvětlit rybě, co to je chodit po horách a dýchat čerstvý vzduch? Dokážete vysvětlit dělníkovi výhody rovné daně z příjmů, když mu jeho odbory vysvětlují, že je spravedlivé, aby bohatí platili více? Těžko to pochopí, když mu nedochází ani to, že šéf odborů má stejné auto jako prezident.

    Ve skutečnosti je zcela zbytečné, abychom se my dva hádali kdo pravdu má a kdo ji nemá, stejně jako je naprosto zbytečné, aby ses pokoušel někoho odradit od Amway.

    Země je posetá zbídačenými lidmi, jejichž bída je způsobená několika trvale se opakujícími faktory:

    1. Byli odrazeni
    Nejobvyklejší faktor. Téměř zásadní rozdíl mezi těmi, kteří uspěli a těmi ostatními, je fakt, že ti úspěšní, se nenechali odradit. od nikoho, ani od svých v té době údajně nejlepších přátel.

    2. Nemají informace
    Vědět jak se věci mají, kde děláme chyby, co nás brzdí, co vlastně chceme, co a jak funguje, je důležité víc, než lidé tuší. Velmi negativní roli zde hraje EGO, neustále přesvědčující, že „my víme vše nejlépe“. přitom pravda je úplně opačná. V takové situaci samozřejmě žádné zlepšení nemůže nastat.
    Toto je taktéž hodnocení tvé osoby, Luboši

    3. Změna myšlení
    Einstein to posal slovy: „Šílenství je dělat stejné věci, ale očekávat jiné výsledky.“ Nebudu tuto větu ani komentovat, ani vysvětlovat. Kdo jí porozumí, ten má velkou šanci. Kdo ji nepochopí, není schopen pochopit jakékoliv její vysvětlování.

    4. Blbá nálada
    Blbá nálada je mor. Udržuje většinou společnost pěkně na spodu. Tam, kde není dobrá nálada, víra v úspěch, ve vlastní schopnosti svůj život změnit k lepšímu, není také žádná šance na zlepšení.

    Blbou náladu šíří také tento blog, seč autorovi síly stačí.

    Odratit někoho od Amway je jen zářez na pažbě hloupého člověka. U jedinců, kteří sami o této profesi nic nevědí, je to jen ubohý krok závistivých lidí, nic víc.

    Dotyčnému odrazenému to nic nepřinese. Nijak mu takovým počínáním nepomůže, nijak jeho situaci nezlepší. Akorát jej zakonzervuje tam, kde je.

    O to ale dotyčný zcela jistě nestál, kdyby byl naprosto spokojený s tím, co má, tak nehledá, jak si třeba přivydělat, nebo se něco naučit, nebo přímo změnit svůj způsob života, vytvořit si podnikání, kde je možné mít jak čas, tak i peníze.

    Nejhorší, na tom je, že se dotyčný nechá odradit ještě dřív, než sám sobě dopřeje možnost zjistit si fakta a vyhodnotit tak možný přínos pro sebe. Odrazovači v takových případech nevědomky nesou zodpovědnost za každého člověka, kterému nakukali ve své nebetyčné nenávisti, své ideologie a demagogie.

    Myslíš si, že svůj názor tady vnutíš i dalším?
    Ach, ty hloupý člověče. Já zde nikomu svůj názor NEVNUCUJI. Opět dokazuješ, jak jsi zcela mimo s chápáním toho, co zde kde píšu.

    Kdybys občas použil mozek, uměl bys pochopit, že zde nevypisuji své názory, ale popisuji holá fakta.

    Víš, co je to holý fakt? Slyšel jsi už někdy tento termín?

    A to je věc, kterou nikomu vnucovat nemusíš. Fakta buď lidé akceptují, nebo ne. To je mě úplně jedno, protože je to zcela jejich věc.

    Uvádíš o mě úvahy, že mám vyčpělý mozek, že jsem demagog, ale pokaždé, když tě požádám, abys to vysvětlil, abys tento žblept podložil skutečnými fakty, tak to NEUMÍŠ :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 8.1.2012 @ 22.09

    Cituješ inženýra Tomama. Dobře. Je to tvá modla, jako Čížek? A že Čížka opravdu miluješ:

    Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
    Viz. http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Tvé komentáře jsou plné zcestných hypotéz, spekulací, rádoby pravdy. Nebo ses dal na vykládání karet, spiritismus…?

    Hodnotíš mou osobu, a přitom mě vůbec neznáš. To ty seš tady v anonymitě. Anonymita nepůsobí dobrým dojmem, že? Mé jméno, adresu si může zjistit úplně každý, viz. whois databáze. Dokonce zde v anonymnitě prezentuješ spekulace jako holá fakta. A to je vrchol všeho!

    Myslíš si, že mám blbou náladu, že mám negativní myšlení? Kdepak, mé tělo denně produkuje hromadu endorfinu – http://czblog.cz/endorfin-hormon-stesti/ takže jsem fakt šťastný člověk. Vyzkoušej to a uvidíš.

    Na tomto blogu jsi napsal tisíce komentářů. To opravdu nemáš nic jinýho na práci? Nebo už máš z amwaye pasivní příjem. Že už se jenom válíš a nemusíš chodit ani na semináře :-) Co? Pověz.

    I v budoucnu budu upozorňovat na tento „tajemný byznys“, který má opravdu hroznou pověst, a za kterým stojí zničené vztahy, kamarádství, manželství… Prostě děs! A lidi jsou rádi, že na tento nešvar upozorňuju:

    „Velice souhlasím s autorem těchto článků. Díky němu se už několik mých přátel obrátilo k Amwayáctví zády. Děkuji mnohokrát a doufám, že budeš psát dál.“
    http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/#comment-7161

    „Tak konečně už někdo začal zbrojit proti Amway! Ať se co nejvíc lidí dozví, co je to zač. Já díky Amway přišla o syna. Úplně ho ta sekta zblbla. Z normálního – inteligentního člověka se stal demagog. Velice děkuji autorovi tohoto blogu. Jistě zachráníte mnoho lidí.“
    http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/#comment-6700

    „souhlasím s autorem článku – amwayáci jsou naháněči lidí. taky jsem to zažil. díky za ty články o amway. lidem to snad otevře oči“
    http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/#comment-3715

    A co máš dál za hypotézy a spekulace? Co ti řekla tvoje věštecká koule? Ty anonymní pisálku.

  • Komentuje acz, 9.1.2012 @ 18.05

    Zda se ti obvykle povazovat za modlu kazdeho, koho jsi kdy citoval, nebo ti vnuknul myslenku, se kterou ses treba stotoznil? Ty takto doopravdy premyslis? :-) :-) :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 11.1.2012 @ 9.54

    acz:

    Já se ptal. Víš? Víš co znamená věta s otazníkem? Zase nevíš NIC. Anonymní pisálku.

  • Komentuje acz, 11.1.2012 @ 17.40

    Ja vim ze ses ptal, no a? Ono to neco mneni na tom, ze o takove stupidite vubec uvazujes? Snad ale nepopres sva tvrzeni, ze miluju Cizka. Na to jsi prisel jak? Na zaklade mych vyjadreni, ze na jeho filozofii a zkusenostech neshledavam nic zavadneho? Mnohokrat jsi zde psal, ze proti Amway nic nemas, strjne jako ja nic nemam proti Cizkovi :-) Znamena to tedy dle tve infantilni logiky, ze Amway MILUJES? :-) V kterem desetileti jsi uplne prestal pouzivat rozum? :-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 12.1.2012 @ 10.38

    acz:

    Asi jsem to špatně napsal, ty miluješ ty jeho žvásty, např. že pro amwayáka přijede na poslední den v práci dlouhá, drahá lumuzína :-)

    Celý příběh o limuzíně je na tété stránce, zde – http://czblog.cz/amwayacke-sny-milionari-porsche-lamborghini-luxusni-vily-drahe-exoticke-dovolene/comment-page-2/#comment-11000

    P.S Učíte se ve vaší skupině fyzickej kontakt? Promětáte si na seminářích vzájemně zádíčka?

  • Komentuje acz, 12.1.2012 @ 17.10

    Asi? :-)

    Hehe, tos to ale moc nevylepšil :-) Takže pokračuji:

    Jak jsi přišel na to, že miluju jakési „žvásty“, které ty předepisuješ, aniž bys jim kdy porozuměl? Jak jsi na to přišel? Podobně, jako v předchozím případě, viď? :-)

    Neučíme se fyzický kontakt. A už vůbec ne tak pitomě, jak to popisuješ ty. :-) Podat někomu na uvítanou ruku je slušnost a projev otevřenosti, nic víc není potřeba.

    Pořád jen dokazuješ, jak velký hovno o Amway i o lidech v ní víš. Což tě ale vůbec nijak netrápí. Že.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 13.1.2012 @ 6.06

    acz:

    Pro amwayáka přijede na poslední den v práci dlouhá, drahá lumuzína – http://czblog.cz/amwayacke-sny-milionari-porsche-lamborghini-luxusni-vily-drahe-exoticke-dovolene/comment-page-2/#comment-11000 To je podle mě žvást :-) Pro tebe má tenhle žvást dokonce významnou hodnotu:

    Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
    Viz. http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Milionáři s limuzínou :-)

    ––––

    Neučíte se fyzický kontakt? Dobře. Podívejme se, co o fyzickým kontaktu přednáší guru amwayák:

    „Náš byznys učí spoustu věcí, učí fyzickej kontakt… Víte co je fyzickej kontakt? Na všech manažerskejch školách se učí fyzickej kontakt… Emwejáci, víc než ostatní, si podávaji ruce a používaji fyzickej kontakt. To je příjemná věc, aby jste si to vyzkoušeli, tak já vás prosím, postavte se, udělejte všichni vlevo vbok a proměte zádička tomu, kdo je vedle vás. Taáák, výborně…“

  • Komentuje acz, 13.1.2012 @ 17.35

    Jo jo jo jo. To už jsi postoval milionkrát.

    Ale pořád jsi nevysvětlil, kde jsi přišel na to, že „to“ MILUJU :-) Žvanile :-)

    Nelze přehlédnout, že tvé argumentace nemají hlavu, patu, logiku, podstatu ani pointu.

  • Komentuje acz, 13.1.2012 @ 17.37

    To je podle mě žvást

    Ano, i tohle jsi už psal milionkrát. Stejně jako jsem ti já, milionkrát odpovídal, že nerozumíš ani zbla tomu, co Čížek, nebo Hassmann někde vyslovili.

    Bude to takhle s tebou do nekonečna? Tahle šaráda? Hm?

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 15.1.2012 @ 13.03

    acz:

    Zde jsem přišel na to, že „to“ miluješ:

    Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
    Viz. http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Nemiluješ slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil? Máš rád slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil? Říkáš tomu jinak? Budeš říkat, že říkám, že „to“ miluješ?

    Podle tebe nerozumím tomu, co Čížek, nebo Hassmann někde vyslovili? Máš právo si něco myslel… mít svůj vlastní názor…

Díky za návštěvu CzBlogu!

RSS komentářů k tomuto příspěvku.

Napsat komentář

Vyber si vlastní avatar:

Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar

Komentáře jsou moderované - musí je schválit administrátor CzBlogu!►► Pravidla pro komentáře zde ◄◄

icon_wink.gif icon_neutral.gif icon_mad.gif icon_twisted.gif icon_smile.gif icon_eek.gif icon_sad.gif icon_rolleyes.gif icon_razz.gif icon_redface.gif icon_surprised.gif icon_mrgreen.gif icon_lol.gif icon_idea.gif icon_biggrin.gif icon_evil.gif icon_cry.gif icon_cool.gif icon_arrow.gif icon_confused.gif icon_question.gif icon_exclaim.gif 

Opiste kod z obrazku

Chci být informován e-mailem, pokud k tomuto článku někdo přidá nový komentář. Chci být informován e-mailem, aniž bych musel přidávat komentář.

CzBlog.cz │ Hosting Krasl │ design blogchemistry