Amway – podvod, pyramida, letadlo?

Na tomto blogu jsem již několikrát psal o Amwayácích. Tyto články jsou nejdiskutovanější ze všech článků na CzBlogu. Řada komentujích je normálních a slušných, jsou to především ti, kteří nechtějí mít nic s Amwayáky společného, a kteří chápou, že se „emwejáctví“ jim nemůže dát slibované bohatsví. Proč? Protože drtivá většina Amwayáků vydělává prd! Samozřejmě, že komentují také Amwayáci (např. ACZ), který je na své „emwejáctví“ patřičně hrdý, tedy dle mého názoru. Pod tlakem ACZ jsem „nucen“ psát nové a nové články… Nebýt jeho, tak bych už ani veděl, že nějaký článek na CzBlogu je. Podle toho, jak „ACZ komentuje, tak předpokládám, že je již milionář, samozřejmě, že za to vděčí super byznysu – AMWAY. Jako bych viděl ty jeho luxusní rezidence po celém světě, služebnictvo, osobního čističe bot, vozový park těch nejluxusnějších vozů, letadla, ostrovy… S amway se přeci dají vydělat obrovské peníze… Nebo ne?

A teďka realisticky…

  • Amway funguje na Multi-level marketingu (MLM) – síťovém marketingu, na čemž není nic špatného. Nemám nic proti MLM! Avšak vše je zneužitelné, i Multi-level marketing! Používá amway tzv. pyramidový princip – pyramidové schéma? Na to se již názory různí…
  • Amwayáci mají vzdělávací systém. Některé semináře a další akce slouží k manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“ a fanatizování lidí, což je na Amwayácích to nejodpornější. Pro prachy jsou prostě lidi schopný udělat moc 🙁 Nadruhou stranu výplach mozku nikomu nikdo nemůže uškodit, ale ne amway výplach mozku. Skvělej výplach mozku je například z BOŽKOVA, nebo od GAMBRINUSOVA 🙂
  • Podívejme se pravdě do očí a otevřeně si řekněme, že Amwayáci jsou mj. zaměřeni na chudší část obyvatelstva, například studenty a důchodce, kteří si chtějí přivydělat. To je velice chytré…
  • Amwayáci shánějí lidi úplně všude (snad i v okolí naší modré planety) – zastavují lidi na ulici (mají verbovat lidi z dopravních prostředků…), otravují své okolí (příbuzné, známé…), otravují telefonicky, mají trapné inzeráty, hlásající nadprůměrné výdělky… Takové kamuflážované jsou inzeráty v tisku, na internetu… Amway nemá v Česku moc dobré jméno (viz. komentáře), proto se někteří Amwayáci představují například jako Reklamní agentura, King Associates… To, že se jedná o Amwayáky, se zpravidla dozvíte až za několik hodin, nebo dokonce dnů.
  • Drahé, avšak ekologické a koncentrované amwey výrobky, údajně velice levné. To je můj osobní názor! Amwayáci tvrdí, že pokud to zředíte, tak vás výrobky od Amway vyjdou několika násobně levněji, než výrobky v normálních obchodech. Proč jsou ale koncentrované? To nějak nechápu, to je přeci nesmysl! Také je to nepraktické. Pokud by to bylo rovnou naředěné, tak by byla zaručena správnost naředění a hned, na první pohled by bylo jasné, že jsou tyto výrobky hodně levné. Proč tolik sebedestrukce? Pravda bude totiž možná jinde – jsou drahé. Amwayáci, jak naředíte špagety nebo hrnce?
  • Jedno se musím některým Amwayákům nechat – jejich manipulace je vzkutku působivá a propracovaná do každého detailu, viz. komentáře na tomto blogu. Není divu, vždyť na to mají velké množství literatury, obrazového záznamu a hlavně semináře, mítinky, kde si i někdy zazpívají a zadupají 🙂
  • Reklamou některých Amwayáků je přesvědčovací proces, který někdy obsahuje manipulaci, totální „vymytí mozků“.
  • Amwayáci – způsob jejich prodeje a vlezlost je něco nepřijatelného a hnusného, normálním lidem jsou Amwayáci pro smích, jsou otravní a dotěrní, jako jehovisti. Pokud je něco dobré, tak to nepotřebuje velkou reklamu, už vůbec ne žádné přemlouvání a polopravdy…
  • Proč nelze na amway vydělat velké peníze – milony, miliardy…? Výrobky amwey jsou hodně drahé. Amway byznys má špatné jméno, když někdo slyší „amway“, tak radši přejde na druhý chodník. Z těchto logických úvah je jasné, že těžko prodáte větší množství zboží, těžko seženete dostatečné množství lidí pod sebe, čímž si rozhodně si nevyděláte slibované peníze (nadprůměrné výdělky)… Nestane se z vás milionář, nekoupíte si za ně luxusní jachty, drahé vozy, ostrovy, kosmickou loď, planetu Mars…
  • „Amway“ není pouze prodej výrobků! Pokud si myslíte, že systém amway je pouze prodej výrobků, tak se hluboce mýlíte. Pokud chcete moc vydělat, tak to obnáší to ještě něco, z mého pohledu nanejvýš odporného – musíte verbovat a přemlouvat další lidi – příbuzné, kamarády, neznámé lidi, pošťačku, pokladní v supermarketu… Budujete svou síť lidí, kteří budou kupovat výrobky a nahánět další lidi.
  • Co často ztrácejí Amwayáci? Je zde především fakt, že někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“, často žijí mimo realitu. Ztrácejí spoustu času, který lze využít určitě mnohem lépe a efektivněji, například s rodinou či kamarády. Mnoho Amwayáků ztrácí také kamarády a přátelé (a to navždy!), protože je přemlouvají a obtěžují. Bohužel, jsou i takové případy, kdy díky amway, přicházejí rodiny a manžela – manželky.
  • Amwayáctví není dobrý a efektivní způsob vydělávání peněz, považuji to velkou ztrátu času a peněz. Tolik můj názor.
  • Kdo jsou podle mého názoru Amwayáci? Jsou to především přemlouvači, verbíři, manipulátoři, část z nich je fanatiků a vymývačů mozků s omezeným myšlením. To si prostě o nich myslím.
  • Propaganda Amwayáctví je založena na maximálním zbohatnutí. Proč někteří Amwayáci argumentují bohatstvím? Proč při „vymývání mozků“ ukazují fotky amerických milionářů, drahé vozy, jachty, domy? Proč jsou na seminářích a mítincích milionáři s Ameriky? Protože pouze idiot argumentuje obrovským bohatsvím a ukazuje majetek!
  • Na Amwayáctví lze prodělat? Systém „amway“ je mj. založen na prodeji výrobků, čím víc těchto výrobků prodáte (a lidi ve vaší větvy), tím máte větší provizi. Jak jsem již psal: někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“ až napadrť (je to mj. součást přesvědčovacích procesů), tak se může stát, že nakoupí značné množství zboží s vidinou velkého zisku, někde doma mají toto zboží uskladněno, z tohoto „prodeje“ dostanou patřičnou provizi (vrátí se jim pouze část investovaných peněz). Zboží se jim později nedaří prodat (je drahé), čímž prodělají. To je velice špatná strategie.
  • Osobně mám rád upřímné a férové jednání, což někteří Amwayáci hodně postrádají. Když jste přemlouváni Amwayákem, k nejvýnosnějšímu podnikání v celé galaxii, tak se název toho best businessu zpravidla dozvíte až nakonci rozhovoru, nebo dokonce na několikáté schůzce. Tohle tedy nepovažuji za upřímné a férové jednání – mlžení.
  • Když chcete prezentované pohádkové bohatství, tak sháníte – verbujete lidi, seženete pod sebe např. 10 lidí, těchto 10 lidí zase sežene dalších 10 lidí, atd. Ty lidi kupujou výrobky, naháněji další lidi… A najednou zjistíte, že jste pohádkově bohatý člověk – nemusíte ráno vstávat do práce, místo toaletního papíru používáte výhradně peníze nemalé hodnoty… . Ale pozor! Není to tak trochu pyramida? Nevím? Prý ne…
  • Chování některých Amwayáků považuji za sektářské – oni tomu říkají, že je to jejich styl života, já (a nejsem sám) si myslím ale své. Tolik můj názor…
  • Pokud někde negativně píšete o Amwayácích, tak počítejte s tím, že vám někteří budou vyhrožovat soudem, policií atp. Až taková pakáž to je!
  • V Česku se dají sehnat ekologické výrobky i od různých výrobců a to podstatně levněší. Podporujte i českou ekonomiku!

Myslíte si, že vám amway změní život? Já si myslím, že některým lidem ano, ale bohužel, směrem k horšímu. Používejte vlastní rozum, každého „manipulátora“ okamžitě vyhoďte! To je má rada …

Jsem člověk, který se nebojí podívat pravdě do očí, jsem člověk který žije v realitě, ne v nějakém snu. Opravdu, nechci být amway milonářem!

Amwayáky jsem považován za největšího odpůrce „amway“ – vycházím z jejich komentářů. Já musím prohlásit, že tomu tak není. Nejsem jejich odpůrce, zástávám názor ten, ať si každý podniká jak chce, je přeci demokracie, ale ať tím neotravuje (neverbuje) ostatní lidi…

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Nějaká ta videa:

Budete mít lepší manželství, lepší rodinu, váš celý život se zlepší! Protože jste v tomto byznysu…

Chcete snad dopadnout takto? Video Soused Amwayák…

Může vás také zajímat:

1 093 komentářů u “Amway – podvod, pyramida, letadlo?

  1. „LR je jednicka v mlm,ale ma i sve nedostatky u NWA ty nedostatky nejsou“
    Jo jasně, LR je jednička a NWA je lepší (tohle mi připomíná… no nic), mimochodem, kdo měl na webu loni už několikátej rok po sobě větší obrat v kategorii health and beauty? Amway? jak je to možný, když LR je jednička a nwa je ještě lepší? 😀

  2. Proc neodpovis na tohle?ACZ:tak jeste jednou jmeno firmy je v CR nenavratne poskozeno a to diky praktikam manageru na ziskavani lidi do Amway.Tohle rozhodne neni ,,vycucane z prstu´´Nehodlam ti davat jakykoliv jmena!Nedal jsem svuj komentar,abych ho musel nasledne obhajovat nejakymu cloveku,co se neumi chovat.
    Nepotrebuji nejakou asociaci,abych vedel,ze vydelavam penize.Porad tu placas nesmysly,koho to zajima.Proc nepredlozis nejaky dukazy,ze vetsina lidi u Amway vydelava?!Lidi urcite zajima % a vsichni se tomu u piva zase zasmejem,jak se tu predvadis.Jde mi o penize a ne o nejaky byznys,kde se budu placat leta letouci a nebudu vydelavat.Vase konkurence me je docela ukradena,jen se divim,ze se najdou taci lide,kteri musi ragovat na kazdy komentar,aby si zvysili ego.
    SID:Pokud neznas system obou spolecnosti,tak radsi neodpovidej..vypadas pak strasne hloupe.Takze panove a damy z amway,doufam,ze lidem budete rikat pravdu a ne placat o milionech a splnenych snech a podobny blaboly na ktery ty ovecky lovite.V CR je 10,5 milionu,tak kouknete na internet kolik je produktivnich lidi.U NWA,jelikoz je to pres internet,tak mate ty moznosti podstatne vetsi. 😀 😉

  3. Tak ahoj.Po delší dovolené kde jsem blog sledoval ale nekomentoval, jsem zasedl a přečetl.Nevěřím vlastním očím.Amway pořád stejné téma.Stejní obhájci.Nezazlívám jim to.Pokud je to tak jak to tvrdí SUPER.Dočetl jsem se že jsem lhář když přirovnáván LOC k mýdlu s jelenem.Přátelé mluvím o mýdle které nvařily naši předci a ne o mýdle které vyráběly tukové závody po roce 48.Znak jelena byla univerzální forma která vznikla kolem roku 1800 stala se oblíbenou a prostě se začala používat jak v domácím i průmyslovém vaření mýdel.Nevím co amwáky tedy uráží na znaku jelena nebo na tomto srovnání.Každá hospodyně která přišla do styku s tímto produktem vám ho vychválí do nebe.Těch už je ale hodně málo.Co se týká testů VŠCHT neřekl jsem nic špatného ani hanlivého proti AMW jen te borec vzal mýdlo s jelenem vyráběné od roku 50 tuk.závody ale o tom já nemluvil.já vím,asi jsem dal zavádějící informace,ale mluvil jsem o mýdle které se vařilo před sto a dvěstě lety doma nebo v menčích manufakturách.Složení které jte předložily je složení současného mýdla s jelenem.Svou dovolenou jsem nějakou dobu trávil i ve spojených státech.Mohu vám říct že AMW tam až tak IN není považují je za normální firmu kterých jsou tam stovky.Je pravda že ve svém domovském městě a okolí-což je území tak asi jako ČR,Slovensko,Madarsko,Rakousko a Německo.Na evropské poměry obrovské území ale pro USA nic moc.Tak tam opravdu tato firma udělala hodně.To zase není ale nic neobvyklého v USA.To že pro fa pracuje několik stovek vědců je hloupost.Za 30 dolarů vás provedou celou fabrikou i s komentářem.Nic neobvyklého vše vám ukážou vysvětlí.Mají klasickou laborku mluví o ekologii což je v poho a je to i pravda potom se vás snaží zverbovat at jste odkudkoli.O ČR nemají valné mínění a nejvíce nadějí vkládají do Číny a asijských trhů.Tam mají největší boom.Nikdy jsem neřekl křivé slovo proti fa.AMW a přesto jsem byl napadán jen jsem se vyjadřoval proti praktikám AMW přesvědčil jsem se na vlastní oči na místě činu a mohu potvrdit slova jednoho z přispěvatelů je to všude stejné stejné PR akorád v USA se k tomu klidně přiznají a nemají s tím žádný problém protože tam je ntakových fa. spousty.Tak všem AMW přeji hodně štěstí s chytáním nových dělníků,peotože bez těchto dělníků nemáte penízky a zisky.Budiž vám to přáno.Pro pana ACZ nepište a běžte makat možná si vyčistíte mozek a snad i něco vyděláte.Možná když se budete plně věnovat kšeftu ta se třeba stanete i menšinovým přispěvatelem.Tal zase někdy mějte se

  4. Nevím co amwáky tedy uráží na znaku jelena nebo na tomto srovnání.

    Že jsi raději nezůstal na dovolené. Co to zase kecáš? Koho uráží tvé srovnání LOC a historického mýdla s jelenem, které se už nevyrábí? Nikoho. My jen uvádíme na pravou míru, že tyto dva produkty spolu nemají vůbec nic společného. Každý slouží k něčemu jinému a má naprosto odlišné složení. A to je vše. Na to, abys nám podsouval do kláves hlouposti, které jsme nikdy nevyslovili, jsi sem opravdu chodit nemusel. Takových už tady je dost i bez tebe.

    To že pro fa pracuje několik stovek vědců je hloupost. Za 30 dolarů vás provedou celou fabrikou i s komentářem

    Samozřejmě, že to hloupost není. Je to fakt. V továrně, o ktré hovoříš, se vyrábí asi jen 20% celé produkce Amway a v tomto sídle je jen menší výzkum. Hlavní jádro a rozsah výzkumu jsou v sídlech Nutrilite a na konkrétních farmách, kterých je po světě asi 6 v různých částech planety a v kosmetických laboratořích ARTISTRY.

    Amway zaměstnává více než 100 skutečných vědců. TO jsou holá fakta.

  5. Pro vsechny,kteri maji radi mlm,doporucuji tento odkaz „www.mlmonline.cz“ V dnesni internetove dobe,zastarale mlm systemy nefunguji napr. herbalife,amway apod.Je jednodussi cesta.Zapomente na nejaky prodej produktu,seminare,prezentace atd.Binarni system je to,co lidem doporucuji.

  6. Takovou pitomost muze napsat jen clovek , ktery ve skutecnosti vubec nechape podstatu primeho prodeje a netusi na jakych zakladech stoji, nebo pada. A cele to dokresluje ona stupidni uvaha o zastaralosti a nefunkcnosti Amway.

    Netusim ktere jelito sem placlo tuhle volovinu, ale chytre moc neni a informovane uz vubec ne. Kazdopadne pak nekomu pekne naletelo.

  7. Komentuje Vítek, 5.4.2011 @ 14.08
    Proc neodpovis na tohle?ACZ:tak jeste jednou jmeno firmy je v CR nenavratne poskozeno a to diky praktikam manageru na ziskavani lidi do Amway.Tohle rozhodne neni ,,vycucane z prstu´´Nehodlam ti davat jakykoliv jmena!Nedal jsem svuj komentar,abych ho musel nasledne obhajovat nejakymu cloveku,co se neumi chovat.

    Z prstu ne? A odkud je to tedy vycucáno? Jaké „nové, zaručeně přesné zdroje“ máš na mysli?

    Žádné, jak jinak.

    Amway žádné poškozené jméno nemá a nenávratně už vůbec ne. Resp. Nijak zvlášť nad úroveń všech ostatních. Stačí se porozhlédnout, kdo to vlastně nemůže Amway přijít na jméno a proč. Ruku na srdce, jedná se o skupinky víceméně stejně smýšlejících lidí, ze kterých si nikdo nemusí dělat žádné starosti.

    To takový McDonald je na tom hůř. 80% populace jej odsuzuje, občas jim někdo vymlátí vytríny a pod. A myslíte, že je to důležité? Aniu trochu, pořád jsou a budou jednička ryclého občerstvení.

    Byznys nikdo nedělá kvůli lidem, kteří jej nemají rái. Každý jej dělá kvůli těm lidem, kteří jej rádi mají.

    My, stejně jako McDonald. Podívejte se třeba na Windows. obecně se traduje přesvědčení, že je to nejhorší produkt v oblasti OS, prý na Windos nadává úplně každý. A jaký to má vliv na úspěch Microsoftu? ŽÁDNÝ. Jsou světovou jedničkou s takovým náskokem, že to až mrazí.

    Rozdíly v přístupu lidí k různým věcem vždy udou. Moudrý člověk vždy uznale ohodnotí měřitelný úspěch, hlupák stráví půlku života hledáním zbytečných pomluv.

    Jako to děláte vy.

    Tvé představy o tom jak vypadá slušné chování mě udivují. Ten, kdo lže, svá obvinění neumí podložit a žádost na doložení lží odmítá, je podle tebe člověk slušný. Ten, kdo vyžaduje fakta, podklady a argumentace, je člověk NESLUŠNÝ 🙂

    Dobře to vedeš, jen tak dál, Vítku. Kam si proboha myslíš, že s takovým myšením dojdeš?

  8. ACZ dost kecu!Pravda je takova,ze nejsi uspesny v MLM a nikdy nebudes.Podle tech nesmyslu,ktery tady pises,jsi uplny ubozak a nouma.
    Nejsi vubec zadnej lidr,protoze takovy kraviny muze napsat jenom amwejak.
    Existuji dve cesty..1.ty stare rady,ktere tu nesmyslene prosazujes nebo 2.vyuziti internetu a 100% online.
    Kazdopadne s amway a herbalife zadny zazraky necejte,ty casu uz jsou davno pryc..

  9. Bobíku, nemusíš se tak intenzivně vzrušovat 🙂 Já sice nevím, co by chtěli ostatní, ale mě potěšíš, když nějak doložíš ty svoje kraviny 🙂 Ty představy o tom, co jak je a co jak není 🙂 Vím, že to bude snůška nesmyslů a já budu mít o čem psát 🙂

  10. To mas pravdu,ze ses snuska nesmyslu.Uvedomujes si vubec,kolik casu si tu zbytecne ztratil trotle ?Uz se vzpamatuje magore 😐 😐

  11. No, zatím jsi toho moc neřekl 🙂 Ze všeho nejvíc tě bohužel zajímám já 🙂 Tak za mnou přijeď 🙂 Povíš mi všechno v reálu. Umíš tovůbec? Hovořit se skutečnými lidmi u skutečného stolu se skutečnými materiály v ruce? 🙂

  12. Amwejak,jak vysitej.Ocividne mas nejaky vnitrni problem a rad ti ho vyresim,ale delat byznys s tebou rozhodne nehodlam.Velice rad hovorim se skutecnyma lidma,ale ty k nim nepatris..Proc?Svym chovanim,jak prezentujes sebe a svoji firmu..My mame nejlepsi vyrobky,my mame nejvyssi obraty.Pokud si myslis,ze to staci k uspechu v mlm,tak si dost najivni.
    ps:pan Vitek ma naprostou pravdu a vetsi lidi tady take,takze se muzes zrirat dal a ragovat na kazdy prispevek o amwej..To je tvoje volba a tvuj ztracny cas.Ja vim,rad si ulevis,kdyz si myslis,ze ty mas pravdu a ostatni ne.
    A muzu ti gratulovat k prvnimu mistu.Nejhadavejsi clovek a blbec nejvyssiho kalibru. 😐 🙄

  13. To: acz
    Krucinál, začíná to být docela únavný, tak nějak tiše sleduji zdejší diskuze, ale prostě mi to nedá.
    Příjde mi, jako kdyby Amway zastupovali samí puberťáci, zrovna ty tak jednáš, schováváš se za naučené fráze, vyhýbáš se konkrétním odpovědím a otázkám.
    Vážně mi to připomíná rozhovor s puberťákem, něco jako že musíš mít za každou cenu pravdu a musí být po tvém, nehledě na fakta. Jasně všichni jsme kdysi byli…
    Osobně tě odhaduji na věk 20-21 let, což už není puberta, možná bys na to už mohl také přijít. 🙂

  14. Bobika, tak mi ho vyřeš 🙂

    A mezi tím bys mohl nějak vysvětlit, nebo doložit, kde jsem já psal, že:

    My mame nejlepsi vyrobky,my mame nejvyssi obraty.

    A že si myslím, že to stačí k úspěchu v MLM.

    Zatím se tu prezentuješ jako tajemný náborčí nějakého podivného MLM a vycucáváš si z palce hovadiny, které jsem nikdy nenapsal, nevyslovil a nemyslím si je 🙂

    Co bude dál? Jakou frašku předvedeš následně? 🙂

    Mě je celkem fuk, jak nazýváš obhajování faktů před naprostými nesmysly a lži. Klidně tomu třeba říkej hádání 🙂

  15. acz:

    Máme to tedy chápat tak, že amway nemá nejlepší výrobky? To, že amway nemá nejvyšší obraty, to již víme.

  16. ACZ: Nebude hezke se takto chlubit,ale ukazu ti rozdil mezi nama.
    Ucet ke dni 19.4.2011
    http://awesomescreenshot.com/045bmys17
    Mozna,ze ted je tam jedna nula navic,ale to neni podstatne.:!:
    ACZ opravdu uz by to stacilo,jen se strapnujes.
    Dal jsem prispevek ne kvuli tomu,ze chci nabirat lidi,ale ze existuje i jina cesta uspechu v mlm a to je binarni system.Hodne lidi jeste nevim,co to je a to je ohromna skoda.Je to neco,co prevalcuje vsechny zastarale mlm systemy,at se vam to libi nebo ne..v binaru jsou opravdu velke penize,jen si je vzit a uzivat si zivota

  17. Admine, proč bych ti měl já, po tolika snahách tě přimět k běžnému chápání bez jakéhokoliv výsledku, najednou znovu vysvětlovat, co jak máš chápat?

    Copak ty jsi doposud chápal věci i jinak, než jen jak ti tvoje chápání doposud dovolilo? 🙂

    Chápej si co chceš a jak chceš, jsi svobodnej, i když blbej. Nezatahuj mě do tvojich potíží s chápáním 🙂

  18. Komentuje Michal Novotný, 22.5.2011 @ 16.21
    schováváš se za naučené fráze, vyhýbáš se konkrétním odpovědím a otázkám.

    Škoda, že jsi nepokračoval ve skrytém sledování z povzdálí. Jenom jsi sáhl do kláves, už vypadáš jako blbec. 🙂

    Takže mi prosím zopakuj nějakou zde napsanou otázku, které jsem se nějak vyhnul s odpovědí a která nějak souvisí s Amway. 🙂

  19. Bobebobe, oni ti nerekli, ze na internetu se MLM nepropaguje, vid? No bodejt, kdyz v tom tvem neni zadny vzdelavaci program. Co se tam lide asi tak nauci, v co vyrostou? A kdyz v nic nevyrostou, jak by mohli neco zmenit a vybudovat? Nijak.

    Upresnime si tvuj divadelni vystup. Vtrhl jsi sem a pospinil elitu mezi MLM bez jedine relevance a vlozil jsi odkaz, kde se ale nikdo nic nedozvi. VELMI DUVERYHODNE 🙂

    To kdyz si kdokoliv, na kteremkoliv miste na svete, kde je internet, klikne na stranky Amway, dozvi se uplne vse potrebne a chtene.

    Ozvi se, az bude ten tvuj super MLM treba soucasti nejake respektovane organizace, treba asociace primeho prodeje, nebo nejake jine. Teprve potm bude alespon z hlediska regulernosti duveryhodny. Prozatim nikdo nemuzeme prisahat, ze to neni obycejne letadlo.

  20. ACZ:Ty ses opravdu elita 😆 Az budes mit na ucte to,co mam ja,tak nebudes zvanit takovy nesmysly 🙄 8let jsem pracoval v Hebalife a mel takovy penize,ze se ti o tom muze jen zdat chlapecku(muj ucet je toho dukazem).Narozdil od tebe nepracuji v nejaky fabrice,ale jen cekam az mi prijdou na ucet dalsi a dalsi penize.Delas amway a myslis si,ze vydelas furu penez,ale takovy clovek jako si ty,to v zivote nedotahne nikam.MLM je 10% o tobe a 90% o tom koho znas.A staci jeden lidr,ktery ti zmeni zivot.Tvoje chovani je udivujici a az nechutne.Tim si chces ziskat koho?Spravne nikoho 🙄 Uvazuj,jestli ti to stoji za to.

  21. To: acz
    co bys tak čekal, že si o amwayacích můžou ostatní myslet… když se ti něco nelíbí, hned všem nadáváš do blbů…
    Mimochodem něco podobného už jsem kdysi zažil, když mě chtěli hned po škole naverbovat do yager g., ale bylo to z moji blbosti, neměl jsem o takovou šaškárnu vůbec projevit zájem.
    Nakonec to skončilo různými ,,doporučeními“, něco ve smyslu, že pokud nepodepíšu, možná si můj šef najde někoho nového… a já třeba v budoucnu nikde nenajdu práci (a další kecy), pak se dokonce u mě v práci zastavil někdo od nich, nakonec jsme se tomu s šefem dobře zasmáli a díky tomu i víc spřátelili.
    Toť má zkušenost, MLM je v pohodě a určitě zajimavý bussines, i když ne pro mě, ale špatnou pověst vám dělají vaše nevybíravé praktiky.

  22. A jaký nesmysly? Tak je už konečně definuj 🙂 Prozatím se jen dokonale vyzouváš z jakýchkoliv reakcí na vyslověně jasné otázky a poukázání na nesrovnalosti a jediné, čím „argumentuješ“ je jakási „výše konta“ 🙂 PROČ SE TÍM OHÁNÍŠ MI TAKTÉŽ ZŮSTÁVÁ ZÁHADOU 🙂

    A kde jsi přišel k šílené úvaze, že snad sháním zajímavé lidi a potenciální leadery na internetu? Resp. v diskusích zde? 🙂

    O čem to vlastně tlacháš? Kde má tvoje přispívání hlavu, tělo, patu a závěr, vycházející z kontextu diskuse? 🙂

    Skáčeš od jednoho k druhému jak tajtrlík 🙂 BOBE 🙂

  23. Komentuje Michal Novotný, 23.5.2011 @ 11.30

    Michale Michale. Nejprve mě z patra bez podkladů obviníš z něčeho, co ve skutečnosti neexistuje a když se tědy zeptám, kde jsi to „sesbíral“, tak to tiše obejdeš, děláš, jako že sis nevšim, a přijdeš s dalším „skvělým příběhem“.

    Pouze blbosti nazývám blbostmi, podobně, jako auto nazývám autem. Ono to snad není v pořádku? Ono se to tak nemá?

    Zkus nespojovat funkční filozofie s Amway, nebo snad ještě hůře se mnou, třeba ti i lecos konečně dojde.

  24. ACZ: moje vyse konta dokazuje,ze jsem v mlm uspesny a nepotrebuju cist tyhle sracky od cloveka,co nikdy nic nedokazal.Stekas jak nejaky stene,ktery ocividne nevi o cem mlm vubec je.Doporucuji ti precist knihu-jak ziskat pratele a pusobit na lidi,ktera te nauci,jak se spravne chovat a mluvit s lidma.MLM je o vztazich,pratelstvi apd.Nikdy nebudes v mlm uspesny,kdyz vystupujes takovym to drzim zpusobem. 😐 🙄

  25. ACZ:Neskutecne neprijmny a drzi clovek,co si nevidi do svy vlastni huby.
    Krome amway nic jineho nezna a neveri,ze je neco lepsiho.Pokud neuznavas internet,tak se vrat do doby kamenne a neobtezuj lidi svyma poznamkama! ❗

  26. Bob:

    ACZ nám dokazuje, že amway není něco v pořádku, že je tam síla demagogie a sektářské rysy. A vem si, že s tím člověkem tady diskutuju už víc než rok 😯

  27. Bobe bobe, tu skvelou knihu znam na zpamet a v realnem zivote ji velmi efektivne pouzivam. Ale proc mi ty radis neco, co sam ani trochu nepouzivas? 🙂 Vzdyt je to trapne, ale predevsim velmi viditelne.

    Tak tak Admine, uz rok tu stekas na Amway jako pes, ale realita je presne takova, jak pisu od zacatku. Karavana kraci bez nejmensich potizi stale vpred a muzes se i s pavlem a bobem ustekat a nic na tom nezmenite 🙂 A za rok si povime to same 🙂 A za dalsi opet. A tak porad dokola.

    Pekny den.

  28. Další ptákovina přibyla. Zas tu někdo láká na jednoduchý přivýdělek.

    Děkujeme Bobe.

    Tak aby bylo jasno, pokud chce někdo získat dlouhodobě vyšší příjem, tak tomu taky musí dát dostatek času a práce.
    Kdyby měl každý, kdo vstoupí do tvého MLM rychlou cestou zbohatnout, pak by každý by do toho pak vstoupil a všichni by byli bohatí. Tvůj byznys by tak musel stát na tisknutí peněz. To je ptákovina.
    Vždycky to tak bylo a bude. Když chceš víc, tak musíš proto taky víc udělat. Nemluvím jen o MLM. Nestačí koupit registraci. Musíš buď něco prodat, nebo rozšiřovat distribuční síť. Když nemáš ani na jedno, těžko v MLM vybuduješ stabilní podnikání.
    Takových letadel, jako jsi nám nabídnul právě ty, už tu létalo několik desítek a nikdo na to neni zvědavej. Tyhle letadla kazí pověst všem MLM.

  29. Lubor:nikdy jsem zde nenapsal u ktery spolecnosti delam a ani nehodlam nabirat lidi,co na to nejsou pripraveny a nemaji zajem se ucit.
    s prichodem internetu jsou zastarale mlm a rady stare skoly nefunkcni..Napis si seznam 100 znamich a sleduj kdo se chyti uz dnes nefunguje.Ja jsem Rebel a nejdu starou cestou..Jasne,ze to chces cas a praci..MLM je 10% o Vas a 90% o lidech,ktere znate..Uz jsem to psal,pokud znate dobre networkare staci Vam jeden a zapomenete,ze jste meli kdysi nouzi o penize.Samozdrejme,ze neco prezenu,ale pokud se chcete naucit jak uspet v mlm,tak Vas to mohu naucit s pomoci nekolika lekci.Zdarma poradim jak uspet v mlm a vybudovat funkcni strukturu.
    Pokud chces vedet,co je letadlo nebo pyramida,tak si to najdi na googlu.Vzdy to tvdi lide,kteri mlm neznaji.Pouzivas slova jako je z lakat,to je prece,ze chces nekoho zatahnou do neceho nelegalniho nebo,ze ho chces okrast.Pokud patris k lidem z amweje,tak to vse vysvetluje.Amway Tak tomu ja rikam marketingovy plan pro zebraka
    Tento plan z distributoru udela zebraky a da jim „pamet bezce“, ktery beha a zebra u svych pratel

  30. Bob:

    A to je možná ten problém, že nehodláte sdělit, pro jakou společnost pracujete. Vidím, že to tu budu muset přednést já za vás:

    Vytváříte webové stránky na bázi opensource redakčního systému Quick.Cart a prodáváte je dále po 399,- za ks. Tuto činnost provozujete bez živnostenského oprávnění, takže ano je vidět, že jste rebel. Jste z Havířova a jste po krk v dluzích, proto používáte falešné jméno Robert Kolman, aby vás nikdo nedoběhl, protože z konta by vám stejně vydělané peníze exekutoři vybrali. Máte 4 společnosti, které jsou v likvidaci. Možná že děláte ještě něco pro firmu OLIMPEX s.r.o., to vědět nemohu, ale rozhodně nejste člověk, který by mi mohl radit.

    Jinak pokud se vrátíme k vašemu odkazu „http://jakuspetvmlm.com“, podle výpisu WHOIS není poznat, komu doména patří. Přesto tam prodáváte cosi, co neví ani zákazník, co do ruky dostane, pokud to za 900 Kč zaplatí a pak možná i mu něco přijde domu poštou. Hmm, nabízíte záruku déle než 3 měsíce, ale zákazník neví na co a neví od koho. Solidní. Pak se srovnávejte s marketingovým plánem Amway, když takto jednáte. Proto jsem vaši nabídku označil za letadlo.

    Jinak od člověka, který neumí splácet dluhy a neudrží ani jednu ze 4 firem výdělečnou, to bych se chtěl asi moc učit o marketingu.
    Po internetu šířit MLM už to zkouší NWA, ale lidi už tím začínají být otráveni. Vstoupila do toho systému spousta lenochů, kteří se bojí vejít mezi lidi a tak začala konat marketingovou kampaň po internetu. Výsledkem je, že už o tom ví mnoho lidí, počet lenochů na netu je vyčerpán a obraty v jejich skupinách jsou příšerně malé. A o to je i mnohem menší počet těch, kteří vydělávají. Mnohem menší počet než ve stejném počtu u jiných MLM firem.

    Takže kolego Pepiku. Zůstaňte raďeji u té Dobré nálady a přestaňte nám tu radit nesmyslné hlouposti.

  31. Od Boba:

    Karle vítejte, a děkujeme za registraci!

    Jsme rádi, že jste se zapsal do našeho emailového seznamu. K ničemu Vás to nezavazuje, ale MNOHO můžete získat.

    Nyní je nutné Vaše potvrzení tohoto emailu. Tím AUTOPILOT rozezná, že máte opravdový zájem.

    Můžete upravit / aktualizovat / nebo úplně vymazat své údaje pomocí odkazu níže. (pokud je ovšem úplně vymažete, systém Vás vyřadí ze seznamu!)

    Prosím překontrolujte hlavně své křestní jméno a email!

    (kvůli oslovení a správné emailové adrese)

    A vložte je prosím, do správných kolonek.

    Ostatní položky jsou DOBROVOLNÉ – NEPOVINNÉ!

    Klikněte prosím pro potvrzení zde

    Tento email Vám zasílá a moc Vám děkuje
    Jozef Gašper

    Základní Bobova nabídka stojí 900,- a dostaneme za ni hromadu naučných materiálů, jak se naučit dělat MLM 🙂 Bob nabízí videokazety, sorry, nemám videopřehrávač. Žiju v 21. století 🙂

    Za dalších 900,- nám dá speciální rady, které z nás udělají … a td. Vždyť to známe 🙂

  32. Lubor:Copak jste se uplne zblaznil??Chcete sirit nepravdive pomluvy,tak si na to dejte velky pozor!Uz jsem napsal,ze jsem pracoval u herbalife jako vetsina lidi,kteri v mlm zacinali.Nevytvarim zadne stranky a nevlastnim ani jednu firmu 😐 o tech dluhach bych v tom pripade musel neco vedet,takze vas jeste jednou upozornuji,ze to co zde pisete muze poskodit mne a dalsi lidi a nasledky za tyhle nepravdive lzi ponesete sam pane 💡
    CZbloger: o zadne videkazety se nejedna,je to 9 videoemailu zdarma,kazdy den jeden..ten zbytek te nemusi trapit..Ja nenabizim defakto nic,co je zde uvedeno,takze vas zadam neplacejte hlouposti jako tito lide.Existuji hranice,ktere by se nemeli prekrocit.Tak to je pecka jako hrom 😐
    Tohle je diskuze na tema amwey,tak netusim,proc bych tedy nemohl napsat,ze stoji za houby.Pokud s tim ma nekdo problem,tak at si tu pise,co chce,ale nebude tady psat neci zivotopis,ktery se me vubec netyka 😐

  33. CZboleger:Nepochopil si,ze uspech neco stoji,tak jako vysoka skola,kterou nemam a vybral jsem si cestu mlm.Utratil jsem proto nekolik tisic dolaru za informace od lidi,kteri toho uspechu dosahli a tyto penize se mi mnohonasobne vratily.
    Lubor:neni Vase vec,co delam a nepracuji v nejakym letadlu..Existuje jen par mlm firem,ktere splnuji nejvyssi naroky na skutecny uspech,ale tyto informace Vam bohuzel nedam,jelikoz jste se tu neskutecne predvedl a nedoporucuji Vam v tom pokracovat. 😐

  34. Bob:

    Takže jste to popřel, ale nejste ochoten alespoň zde popsat, o jakou společnost jde. Kdybych chtěl využít vašich služeb, určitě bych chtěl alespoň vědět, komu svých 900 Kč odevzdávám.

    Já jsem si dovolil trochu kolem zapátrat, ale jméno školitele, který se prezentuje na vámi propagované adrese bohužel není známo jinde než u firem v likvidaci nebo aktivit kolem jakéhosi Tachyonu. Přitom jde o jednu a tutéž osobu, která na internetu přeci jen zanechává volně dostupné stopy.
    Kromě toho však neexistuje volně dostupná jasná informace, která by potvrzovala, že se nějaký Pepíček nějakým školením vůbec zabývá. Ani o společnosti Dobrá nálada ÓM, s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku na Slovensku, nemá veřejně dostupné reference a ani žádné webové stránky.
    Pokud tedy alespoň trochu rozumíte marketingu, proč jste pak panu Jozefovi neporadil, aby alespoň trochu zapracoval na svém PR nebo jiném referenčním vlivu? Třeba tak jak na tom pracuje Ivo Toman, nebo Pavel Řehulka.

  35. Bobe, hrň to na nás. Buldozerem.

    Oháníš se praxí v MLM a přitom si jej vůbec nepochopil. A kdyby jen to, ani obchod jako takový.

    Pokud je nabídka postavena tak, že si nejdřív nakoupíš a teprve potom poznáš co, tak tomu se od jakživa, to jest od počátku života, říkalo NÁKUP ZAJÍCE V PYTLI 🙂

    Přiznávám, že mnoho podnikatelských záměrů a nabídek je v tomto duchu bezostyšně realizováno. Ne ale Amway. Před spolupráci s Amway si můžeš do nejmenších detalů osahat úplně všechno, co tě napadne. Všechny materiály jsou veřejně dostupné, taktéž všechny informace. byznys Amway je starý 52 let a už skutečně není nic, co by nebylo známo 🙂

    Ty prodáváš informace, které se ale každý dozví až po nákupu a říkáš tomu MLM 🙂

    Kdy jsi přestal používat tu věc mezi ušima? 🙂

    Ty jsi především ostudou MLM.

    Pěkný víkend, BOBE 🙂

  36. Bylo mi od Boba doručeno první video, o kterém si myslím toto:

    Děkuji Vám za první video, byť tuším nevyžádané. Nicméně jsem se nedozvěděl nic nového. Zhruba 80% obsahu je téměř identická „kopie“ marketingového plánu organizace Network 21 – Amway, přepracovaná na video.

    Těch několik faktů, které uvádíte jako zásadní, které Vám jakože změnily úspěch v MLM, jsou informace, které jsou součástí velmi precizního vzdělávacího systému v organizaci N21 – Amway, takže nám tyto informace prostě nechybí a známe je velmi dobře – viz myšlenka o hledání zákazníků, kteří potřebují udělat díru a několik dalších bodů.

    Tak jak to prezentujete to spíš vypadá, že ve vašem předchozím MLM jste nejspíš žádný vzdělávací program neměli, proto Vám tyto informace mohli změnit výsledky a připadají vám revoluční, nové. Nejsou 🙂 Jsou staré tisíce let od dob prvních obchodníků.

    S čím se rozhodně neztotožňuji je pohled na internet. Internet je především žumpa všeho, ve které se už nikdo nevyzná a vše je tam definitivně straceno. Díky megalománii, kterou prostě představuje.

    Takže mám-li statistiku v reálu, při osobním kontaktu 2:10, na internetu při naprosto neosobním náhodném kontaktu je to 2 : 1000 a hůř. Bohužel oněch 1000 si zapamatuje onu „nabídku“ a při desátém opakování se na ni stává alergickým. Takže onen negativní postoj k takto šířené nabídce je kontraproduktivní a negativní postoj se šíří geometrickou řadou.

    Jelikož si každý spojí tento způsob s klasickým MLM, stáváte se vlastně poškozovateli tradičního MLM. Děkujeme Vám za to. Komplikujete lidem možnost uspět jen proto, že nejste schopni pracovat v reálu a hledáte ošidné zkratky.

  37. Rád bych upozornil na nekalé praktiky zdejšího Admina. Vpisuje do postů svoje vlastní texty, bez povolení autora. Dost nechutné. Skoro jako Amwayjáctví.

  38. Lubor:Jste tak natrvrdej nebo jenom hloupej?jakuspetvmlm nepatri me,ale panu Jazefu Gasperovi,pokud s tim mate nejaky problem,tak mu napiste a nepiste nesmysly za ktery se ani nehodlate omluvit.CZbloger tvoje cesta je nahanet lidi,volat jim a otravovat,kdyz o tvoji prilezitost nebo vydelek stejne nejstoji!9 z 10 lidi,ktery presvedcis stejne skonci a sit se ti rozpadne,takhle to bude trvat roky a budes tam,kde jsi ted.Myslis si,ze ja volam lidem a nabizim jim svoji prilezitost?ale kdepak
    😆 Nabizim jim zkusenosti,rady a nepretahuji lidi z ostatnich mlm,ze mame lepsi vyrobky,lepsi bonusy atd.Znate pouze to svoje napis si seznam 100 lidi a sleduj,kdo se chyti..tohle radi lidri,co maji 2 tisice lidi pod sebou a vedi,ze kazdy najde alespon jednoho a budou mit 4 tis lidi.Takhle to funguje,lidi jsou pak otraveny a jdou do dalsi spolecnosti a tak to pokracuje do nekonecna..uz me to prestava byvit..Nebudu zde pokracovat a ztracet cas.Preji vam hodne uspechu a at se dari.

  39. Bob:

    Natvrdlej i hloupej :mrgreen:

    Pravda, nehodlám se omluvit.
    Call centra otravují lidi po telefonu, výrobci otravují všechny televizními i rádiovými spoty, billboardy a veletrhy, staří dinosauří mlm distributoři otravují lidi osobně, obchodní zástupci otravují vedení společností po telefonu i osobně a vy noví a vyspělí mlm distributoři otravujete lidi na internetu.

    Ale to vše je marketing 😀

  40. Bob:

    A proč jste to neřekl hned, že jde o Talk Fusion? Nebo Herbalife se také předem neříká?

  41. Hmm, no tak jako super no, ale mě tam na Talk Fusion nejde založit ani ta osobní stránka, protože mi to vypíše nějaký Error.

  42. teamtalkfusion.cz/talk-fusion-online-prezentace zde by to melo jit..je tam bud zaznam nebo kazdy den zive ve 21hod.

  43. kubisko:

    Hloupost. Lidi se nerozvádí kvůli podnikání nebo nějaké činnosti. Lidi se rozcházejí kvůli rozporům ve vztahu a za ty přece nemůže nějaká organizace. Ale chápu, že si mnoho lidí najde výmluvu, aby nemuseli nést vlastní vinu.

  44. Bob:

    Tak teprve teď jsem prozřel a velice se vám omlouvám za své nevhodné jednání.
    Ty první urážky ohledně smyšlené identity byly smyšlené ode mne, abych z vás dostal, o jakou firmu se vlastně jedná. Na špek jste mi nenaletěl a proto máte u mne jedno malé bezvýznamné plus.
    Nicméně Talk Fusion je z jiného segmentu trhu, a tak nelze přesně říci, zda jde skutečně o lepší MLM. Talk Fusion také není pro každého. Využijí jej hlavně ti, kteří umí pracovat s internetem a potřebují se nějakým způsobem prezentovat na internetu nebo na konferenční hovory. Dále pak ti, kteří chtějí vydělat na té distribuci.
    Nemyslím si ale, že by videoemaily byly něčím převratným, co v budoucnu bude využívat většina lidí. Spíše v tom vidím takovou menší bublinu, protože většina lidí dovede číst rychleji, než je rychlost mluveného slova a vyhledávat pouze úryvky informací ve videích také není zrovna snadné. Takový trend se i příčí cílům reklamních kampaní, při nichž se zdůrazňuje stručnost, pro kterou jsou videa v emailu zbytečná.
    Navíc se obávám nutností vysokých diskových kapacit a také zpomalení toku dat po internetu, přičemž by mohli staroemailovci míti dosti značnou výhodu.
    Nepochybuji, že se na tom dá vydělat, ale přesto je pro mne jednodušší zůstat u osvědčených způsobů vytváření dobrých vztahů s lidmi v osobním kontaktu. I tak přeji mnoho úspěchů.

  45. Komentuje kubisko, 28.5.2011 @ 21.09
    Amway je největší stupidita co znám. Mám kamaráda, který se díky Amway rozved

    To je ale neuvěřitelná náhoda, že se nějaký „kubisko“ z čistajasna oběěví právě zde, právě v tomto vlákně, hluboko zakopaném v celém diskusním marastu o Amway a jediné, co potřebuje říci a kvůli čemu vyhledává diskuse o Amway, je představa, že se jeho kamarád rozvedl kvůli Amway, což jsme tu už slyšeli v úplně stejném podání od jiných SINGLPŘISPĚVOVATELŮ, kpo kterých se následně slehla opět zem.

    Takže já mám opět jasno, Bestmen napsal další provokativní blbost pod cizím jménem.

    Kromě jiného je to pak nesmysl jako Brno. Jak píše „kolega“, lidé se rozcházejí ze zcela prozaických důvodů, protože spolu neumějí vycházet, neumějí spolu komunikovat, neumějí se respektovat a ctít. Amway s tím samozřejmě nemá nic společného, stejně jako jiné „externí důvody“ lidských rozchodů 🙂

  46. Pokud by někdo měl doma audiokazety systému Amway a byl by je ochoten darovat za poštovně. Měl bych o ně zájem.

  47. miroslav:
    Dobře poslouchej a řid se podle toho, možná časem vděláš i na cd přehrávač… 🙄

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *