Výrobky amway

Na lidské hlouposti se vydělává nejlépe, to Amwayáci (nabízeči zboží a verbíři lidí) vědí moc dobře, proto jsou někteří, více než otravní. Někteří Amwayáci ani v nejmenším nepochybují o své nadřazenosti, jejich pravda je ta jediná a někdy zmanipulovaná, a také soustavně akcentovaná. Manipulace s lidma je jejich mocný nástroj, z toho oni žijí, a umějí to opravdu dobře (protože jsou na to speciálně školený). Někteří Amwayáci vnucují výrobky (jejich prodejnost by byla pravděpodobně jinak nulová), což považuji za velice špatný přístup a jednání. Osobně mám velice negativní zkušenosti s Amwayáky, tedy bohužel. Nicméně, je to určitě o lidech…

!!! ZDE SE ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NENABÍZÍ !!!

Chewable Multivitamin – žvýkací multivitamin pro děti i pro dospělé, dávkování dvě tablety denně, obsah balení 120 tablet , cena 810,00 Kč

Daily vitaminový doplněk stravy, dávkování jedna tableta denně, obsah balení 90 tablet, cena 1.190,00 Kč

DOUBLE X – multivitaminový, multiminerální doplněk stravy s fytonutrienty, obsah balení 186 tablet, cena 1.980,00 Kč

B Complex – sedm relevantních vitaminů B získaných z přírodních zdrojů, dávkování 1-2 tablety denně, obsah balení 100 tablet, cena 485,00 CZK

Calcium Magnesium – vitamíny vápník a hořčík, dávkování jedna tableta denně, obsah balení 210 tablet, cena 630,00 Kč

Natural Multi-carotene – přírodní karotenový komplex, dávkování 1-3 tablety denně, obsah balení 90 tablet, cena 820,00 Kč

Concentrated Fruits and Vegetables – ovocný a zeleninový koncentrát, dávkování jedna tableta dvakrát denně s jídlem, obsah balení 60 tablet, cena 1.060,00,00 Kč

Vitamin C Plus – vitamin C, dávkování jedna tableta denně, obsah balení 180 tablet, cena 1.510,00,00 Kč

Izotonický nápoj – příchuť grapefuitu – energetický rehydratační nápoj, obsah 20 sáčků, cena 720,00 Kč

Saw Palmetko and Nettlee Root Extrack – na prostatu, obsah 100 kapslí, cena 1.810,00 Kč

Siberiann Ginseneg with Ginkgo Biloba – Sibiřský Ženšen, Ginkgo Biloba, ženšen, obsah 100 tablet, cena 1.400,00 Kč

Essentialss Alfa hydroxy sérum plus – hydratační přípravek, který neobsahuje olej, obsah 30 ml, aplikovat 2x denně, cena 1.090,00 Kč

Essentialss Hlubokočisticí maska – maska z minerálních jílů, obsah 100 ml, aplikovat 2-3 týdně, cena 720,00 Kč

Essentialss Peelingový krém – vyhlazující gel, obsah 125 ml, aplikovat 2-3 týdně, cena 720,00 Kč

Regenerační pleťové mléko – obsah 30 ml, aplikovat 2x denně, cena 1.130,00 Kč

Zpevňující sérum proti vráskám – obsah 30 ml, cena 2.860,00 Kč

Denní intenzivní sérum s regeneračním účinkem – proti strárnutí pleti, obsah 30 ml, cena 2.960,00 Kč

TIME DEFIANCE Relaxační přípravek proti vráskám – pro omezení viditelnosti vrásek, obsah 4 ml (má vydržet na měsíc), cena 1.180,00 Kč

Esenciální krém na ruce SPF 15 – krém na ruce, obsah 75 ml, cena 630,00 Kč

Creme LuXury – krém pro mladistvý vzhled ženy, obsah 45 ml, aplikovat ráno a večer, cena 7.260,00 Kč

Ústní voda – obsah 350 ml, cena 355,00 Kč

Všestranně účinná fluoridová zubní pasta – obsah 150 ml/200 g, cena 205,00 Kč

Kartáček na zuby – 4 kusy, cena 345,00 Kč

Opalovací mléko SPFF 30 – obsah 250 ml, cena 805,00 Kč

Opalovací mléko SPF 15 – ochranu proti škodlivým účinkům UVA – UVB záření, obsah 250 ml, cena 725,00 Kč

Jemný šampon pro každodenní použití – pro všechny typy vlasů, obsah 250 ml, cena 215,00 Kč

Eau de Parfum – dámský parfém, obsah 50 ml, cena 840,00 Kč

Eau de Toilette – pánský parfém, obsah 50 ml, cena 735,00 Kč

No1 Eau de Toillette for men – pánský parfém, obsah 50 ml, cena 715,00 Kč

Doplňková sada – nerezového nádobí, 10 dílů (5x hrnec, 5x poklička), cena 20.840,00 Kč

Rodinná sada – nerezového nádobí, sada 17 dílů včetně pokliček , cena 31.740,00 Kč

Pánev s nepřilnavým povrchem a pokličkou z tvrzeného skla – pánev s nepřilnavým povrchem a pokličkou, sada 2 kusy, cena 4.590,00 Kč

Malý nůž – 1 kus, cena 1.810,00 Kč

Sada pěti nožů – 5 kusů nožů, cena 9.070,00 Kč

Stojan na nože – 1 kus, cena 2.540,00 Kč

Víceúčelové kuchyňské nůžky – 1 kus, cena 1.610,00 Kč

Baby Prací prášek na dětské prádlo – bezfosfátový prací prášek na dětské prádlo, obsah 3 kg, cena 1.190,00 Kč

Color Prací prášek na barevné prádlo – obsah 3 kg, cena 910,00 Kč

Premium Prací prášek – obsah 3 kg, cena 915,00 Kč

Leštěnka na nábytek – obsah 400 ml, cena 195,00 Kč

Tablety do myčky na nádobí – obsah 60 tablet, cena 530,00 Kč

Omáčka na těstoviny Rajčata, černé olivy a houby – obsah 4 x 350g, cena 410,00 Kč

Penne Rigate – Italské těstoviny, obsah 6 x 500g, cena 290,00 Kč

Extra panenský olivový olej – obsah 2×750 ml, cena 885,00 Kč

Instantní káva – obsah 4 x 100 g, cena 675,00 Kč

Překapávaná káva – obsah 4 x 250 g, cena 595,00 Kč

English Breakfast Tea – čaj, obsah 8x125g, cena 515,00 Kč

Zařízení na úpravu pitné vody s přídavným kohoutkem – vodní filtr, 1 kus, cena 29.050,00 Kč

Související články:

Další články o Amway na CzBlogu

Další články o Amway na Amwey-Business.cz

478 komentářů u “Výrobky amway

  1. Nemám nic proti amway jako takovému, ale myslím, že se hodí jen pro zlomek lidí, kteří se mu věnují. Vyrovnaných, dospělých lidí, kteří mají srovnané priority .
    Naše známá, když ještě podnikala a natáhla k tomu i mojí mámu, měla opravdu podivně srovnané priority. peněz moc nevydělala ani v časech, kdy se věnovala byznysu naplno a nedělala krom toho nic jiného, a aby mohla rodině dopřávat na její poměry drahé výrobky, šetřila na jídle a oblečení pro děti – např. jim nekupovala ovoce, protože je „drahé“, se salámem to taktéž nesměly přehánět, ale hlavně, že jinak mají vše od amway. Fanatismus neuznávám v žádné podobě…

  2. Pavel:

    Já nevim, kdo tu co píše o tom, že „normální pracující lidé jsou blbové“, protože tu všechno nečtu a kdo to píše, tak si tím dělá určitě špatnou vizitku. V tom s tebou souhlasim.

    Ale pokud jde o podnikání nebo spíše konkrétně o začátky v podnikání, tak si nejsem zcela jist, zda si jsi skutečně vědom, která bije.

    Chápu tě, že třeba chodíš do zaměstnání, kde si odpracuješ svoje, dostaneš za to zaplaceno, platíš si hypotéku na byt, něco ušetříš, žiješ si svým spokojeným životem a zřejmě není žádný důvod k tomu, abys zlepšoval nějak svůj životní styl. To je v pohodě, protože já bych tak taky dokázal žít. Nechci se porovnávat, ale jsou mezi námi rozdíly. Tím neříkám nic, co by určovalo, že by z nás byl někdo méněcenný.

    Ty nemáš sice zájem o to, abys svůj životní styl zlepšoval nějakým způsobem nějakou příležitostí. To ovšem neznamená, že bys měl radit těm, kteří nějaké příležitosti využít chtějí. A to platí tady hlavně pro admina.

    Někteří nemají zájem ani o lepší životní styl, protože chtějí v budoucnu, až dosáhnou určitého cíle, pomoci někomu dalšímu a přesto musejí poslouchat někoho, kdo někde sedí, nikdy ničeho nedosáhnul, jenom kritizuje a radí a přitom sám neví která bije.
    Neber si to osobně, nemyslím tím konkrétně tebe.

    Proto by určitě mnoho těch, kteří mají snahu, moc zajímalo, copak asi dělají všichni ti kecálkové a kritici, kteří se tváří jak největší vědátoři a neomamní lidé, když tolik mluví o tom, co je správné a co ne.

  3. Lubo Pářa:

    Těch podnikatelksých záměrů jsou stovky, tisíce… Napsal jsem jen to, co mi napadlo během minuty…

    Výrobky Amway mají špatnou pověst? To nevím, ale „amway byznys“ ano! Proto hned nesmíte říkat, že se jedná o „amway“.

    Mia:

    Děkuji za pěkný komentář. Zcela se s ním ztotožňuji 😉

  4. Lubo Pářa:
    Nebavím se tu o tom jestli vim, která bije v podnikání a nevim proč zase odhadujete co já dělám, mám či nemám a co chci snad mít..
    Zase to jakoby zkoušíte nebo co?
    Vim ale dost, co hlavně bije v podnikání s amway..
    A Dave psal:
    ty je naháníš do práce, jenom tam ti takové lopaty příjdou sami, protože za almužnu bude dělat většina lidí.
    Já žádný inzerát nedávám, protože nepotřebuji každého blba,chápej.
    ps:právě,že máš mraky blbů, které si nahnal do práce. Do Amway nechci blby, a už vbec je nahánět.
    Klidně se nebudu bát říct, že všichni ortodoxní NVP si myslí totéž.. Viděl sem to na seminářích.. Máte to už prostě zarytý..
    Je to způsob manipulace..

    Dave: Inzerát si myslím podat ani nemůžete.. Nebo snad jo? Jak je to? Protože kolega se na jeden Open takhle omylem dostal :mrgreen:

  5. Pavel : po 150té tí říkám, že do Amway nemůžeš nahánět, nebo psát naké inzeráty. Ty musíš najít lidi, kteří mají naký MOTIV, proč tohle vůbec dělat. Je to dlouhodobá spolupráce, né naká přestupná stanice, maximálně můžeš napsat, že hledáš lidi, kteří mají naké cíle a chuť něčeho dosáhnout. Uvědom si ,že tady lidem dáváš možnost fin. nezávislosti a né výplatu. Udělej si mezi těmi dvěma pojmy jasno. Dojdeš pravděpodobně k tomu, že tady se rozlišuje myšlení lidí a poznáš co kdo vůbec od života chce. Nechci tady hanit naké zaměstnance atd…jenom chci říct, že do práce se ti vždycky někdo najde, protože většina lidi je takových, že mají rádi jistotu a klid,ale lidi co chtějí více musíš najít a zjistit hlavně ten MOTIV PROČ.A takových je daleko míň, proto já nebudu ztrácet čas s někým , kdo hledá výplatu a zaměstnání, protože tohle není nic pro něho a je to pro mě a pro něj ztracený čas. Takže není to o nahánění lidí, ale o hledání těch PRAVÝCH pro tento obchod.

  6. bestmen „Těch podnikatelksých záměrů jsou stovky, tisíce… Napsal jsem jen to, co mi napadlo během minuty…“

    Právě, že jsi zase napsal během minuty, že jsi vlastně zase NEPŘEMÝŠLEL nad tím, co jsem vůbec chtěl. Že jsem chtěl podnikatelský záměr s minimální investicí atd…žádný jsi nenašel. protože žádný takový ten tvůj neexistuje.Ano přišívat zipy k bundě můžu, ale abych měl co do huby z tehle práce, bych jich musel přišít tísíce,nedejbože miliony za měsíc,aby mě to uživilo-divnej p. záměr.To bych se musel asi zedřít k smrti,což nechci A už vůbec ne se starat někomu o výplaty nebo se strachovat, jestli mi odběratel ůbec zaplatí- toto všechno je neskutečné riziko, ,do kterého bych nešel a spousty lidí v poslední době na to přichází. Neříkám, že Amway je nejlepší systém na světě, to v žádném případě netvrdím, ale dává možnost úplně všem s minimálními náklady na rozjezd. Pro mě je to příležitost, pro někoho to být nemusí, PROTO to právě na sp. rozhovoru musím ZJISTIT.Taky to není věc pro každého, s tím rozhodně souhlasím, takže když to někdo dělat nechce, je to jeho věc a jeho volba-nikomu to neberu.

    Je to ve skutečnosti strašně jednoduchý byznys, je to jenom o tom změnit nákupní zvyky a nakupovat jinde,aby vám z toho obratu vrátili nakou část, v tescu vám nedají nic na to vemte jed. Nic jednodušího neznám.

    Bestmene jednou si mi řekl, že my Amwayáci to demonizujeme, ve skutečnosti to demonizujete vy. VY vymýšlíte problémy proč to nedělat,TY děláš proti Amway blogy. VY (kritici) říkáte jak je to drahé,VY říkáte proč to nejde a že nejdou sehnat lidi……atd atd…mohl bych pokračovat ještě dál. Prostě vymýšlíte samé problémy , když vlastně ve skutečnosti žádné nejsou. V kině na dobrým filmu jsi určitě byl a pokud se ti líbil,doporučil si ho svým známým a přátelům- to samé je Amway, pokud se ti líbí výrobky,doporučíš je dál, pokud ne vrátíš je, dostaneš zpět plnou cenu za výrobky,případně i za registraci a už to neřešíš, protože je to vyřešené. Sorry,ale musíš už uznat, že tady fakt nemáš co ztratit. Doufám,že už si z toho vezmeš ponaučení.

    Hezký víkend.

  7. Tak proč to někteří z Vás takto dělají.. Proč, když si chtěl kolega jít přividělat jako skladník, protože v zimě nejsou moc kšefty se přes inzerát někde v novinách dostal na Open spol. Amway 😕
    A můžu pokračovat..
    No proč asi.. Protože těm lidem už asi zřejmě vysychají zdroje 😐

  8. admin:

    No a jaký podnikatelský záměr máš ty? V čem podnikáš admine?

    —————————————
    Pavel:

    A proč to tak tajíš? Mě zajímá jenom jestli podnikáš nebo pracuješ.?

    —————————————
    Já vás nechápu. Co děláme my Amwayáci, to víte, ale co děláte vy velcí kritici, to se bojíte sdělit. Proč?

    Protože studujete? Nemáte s podnikáním zkušenosti? Jste nezaměstnaní? V důchodu? Děláte něco, za co se stydíte?

    Nebojte, já vás do týmu nechci. Kvůli takovým jako vy se týmy rozpadají. Tak povídejte, my jsme taky zvědaví.

  9. Pavel: bohužel, za to já nemohu, že to tak někdo dělá,každopadně se to tak dělat nemá a nikomu to nedoporučuji- navíc přesně tenhle způsob nabídky a tihle lidé kazí jméno firmy,ale s tím já a ani Amway nic neudělá, to prostě nejde. Amway není žádný úřad práce a všichni NVP by si to měli uvědomit. Jsou to přesně ti o kterých mluvíš, tyhle já také nemám rád a jednal bych úplně stejně,taky bych nadával na Amway i když zbytečně a neprávem.Já mám naštěstí kolem sebe lidi,sponzora a skupinu,která takhle nekontaktuje lidi a za to jsem rád, že mě učí serioznímu přístupu a věcem jak se to má správně dělat. Možná vás aji v něčem chápu,ale myslím si že máte právě zkušenost z těmito lidmi,kteří nedělají svojí práci seriozně a chtějí lidi jen „nahnat a uhnat“ jak říkáš a vadí mi právě jenom to,že hážete Amwayáky do jednoho pytle,nic víc.Já jsem seriozní Amwayák-ne žádný manipulator a nahaněč lidí.

  10. Dave:
    Ty pravé, ty co mají motiv, ty co nejsou spokojení s tím co mají a se systémem a chtějí s tím něco udělat, chtějí něco víc..
    Přesně takhle podobně nabírají do svých řad i třeba Jehovisti.. Je to ůplně stejný..

  11. Dave:
    Mě osobně vadí ty semináře.. To co se tam děje a dělá s lidma to je hrozný a to je celý proč je mi podnikání s amway proti srsti.
    To je celý..

  12. Pavel:

    Ty už jsi fakt úplně vedle. Už teď nevíš která bije. Nejmenuješ se pravým jménem náhodou Jirka Paroubek, Martin Rath nebo Grebeníček?
    Jsi úplně stejnej kecálista a demagog.

  13. Pavel: jak nabírají jehovisti? to by mě zajímalo. Tebe někdo nabíral? Nemůžeš srovnávat naké jehovisty s podnikáním Amway. Sice o jehovistech nic nevím,možná jenom to,že nabízejí ty brožury – strážná věž,probuďte se,ale že nabízejí možnost přivýdělku s nízkými počátečními náklady, to pochybuju.Oni řeší naké souvislosti s náboženstvím atd…a tomu už vůbec nerozumím a ani nechci. A pochybuju,že by ti zvonil do bytu naký Amwayák a nabízel svojí příležitost stylem jehovistů. To je úplně nebe a dudy. 😕

  14. Řekl bych, že ti, kteří to tu nejvíce kritizují, Amway dělali a nedokážou se vyrovnat s tim, že nebyli ochotni něco udělat a nevydělávalo jim to. Proč ze sebe dělat blba tím, že jsem měl velkou příležitost a nevyužil jsem ji? To si radši založim blog a budu Amway pomlouvat na každém kroku, abych z toho vyšel jako Bůh, kterej odhalil největší zlodějárnu na světě! Jste fakt k smíchu 😕

  15. Dave, nahánět se nesmí, ale lhát ano? To jsou tedy divné praktiky…už se mi cca dvakrát třikrát stalo, že mě na ulici oslovil nějakýn ten „amwayák“ s nabídkou „zajímavého přivýdělku“, byla jsem dost mladá,cca 18-19 let a nenapadlo mě, že jde o toto. Když mi začala popisovat, o co jde, napadlo mě, zda se nejedná o amway a přímo jsem se jí na to zeptala, ona mi řekla, že ne. Dál jsem to nerozebírala, nenapadlo mě, že by mi někdo takhle drze lhal do očí, protože jinak bych jí řekla, že máma je registrovaná a kdybych měla zájem, půjdu pod ní. Jenže paní kecala, až se jí od huby prášilo a kecala ještě ve chvíli, když mě odtáhla někam na open. Byla jsem vážně naštvaná, protože mě připravila o čas a udělala ze mě blbce. podobný scénář se u mě opakoval cca ještě dvakrát, i když to nezašlo takhle daleko. Od té doby posílám jisté lidi do patřičných mezí rovnou…
    Takže netvrď, že nemáte potřebu někoho náhánět, přemlouvat apod, protože často děláte nejen to, ale i hirší věci, viz ono lhaní a obírání lidí o čas. Věřím tomu, že dobré věci se prodávají samy a naní třeba lidi masírovat tímto způsobem

  16. mia: to že tě tak někdo naháněl, to není můj problém,nic s tím neudělám,nebudu to dál rozvádět,psal jsem to Pavlovi o pár řádku výše. Toto je nahánění, přesně to co popisuješ,ty si ale myslíš,že to tak dělá každý Amwayák a potom děláte nesmyslné závěry. že se jedná o Amway, to není zase tak důležitá informace. Důležité je, jestli pochopíš marketing. plán a né jestli jde o Amway nebo ne, to není vůbec podstatné. Je tam toho na vysvětlování a pochopení celkem dost a nabíraní lidí stylem“ nechceš dělat Amway?“ by bylo trošku asi špatně nemyslíš? Tady jde především o pochopení marketing. plánu a tom co ty jsi z toho vezmeš a co je pro tebe dobré, né o značku Amway. Všichni slyší Amway a řeknou: jo to už mi taky někdo nabízel, ale vůbec nechápe ten plán-ani trošku. Prvně musíš pochopit plán a potom říct jestli se ti to líbí nebo ne. Ne odseknout:to je blbost,sekta……to je přístup většiny lidí a to dokáže každý říct. Ale chtít pochopit plán,to už je na vás moc složité asi. A zase typická klasika kritiků- máš špatnou zkušenost s člověkem ,který tě naháněl na ulici. Nevyptával se tě,jestli bys chtěla něčeho dosáhnout, žádná konverzace, prostě nic, tak se nediv. Najdi si seriozního Amwayáka,věř mi,že takový u nás v ČR najdeš. Od nahaněčů dej ruce pryč.

  17. Dave:
    Amway je taky náboženství, ale peněz..

    Mohl bych sem rozepsat srovnání Vaší vize a vize jehovistů a dospěli bychom k názoru, že je to velmi podobné.. Jde o přesvědčovací proces, o to, jakou změnu života nabízíte nebo jak to nazvat..
    Je to velmi podobné.. Ne stejné. Nejde o výdělek, ale o závislost..

  18. Pavle už to nebudu dál rozebírat, nevím co bych už řekl,to je pořád dokola. Dám ti poslední otázku: Pochopils plán? nebo zkoušel si ho pochopit? jestli ne, nedivím se ti ,že říkáš slova jako manipulace,sekta,jehovisti…dokud nepochopíš nebo nedáš si tu námahu pochopit plán, nemůžeš ty a nikdo z kritiků říct,že je to podvod,sekta atd…protože po pochopení plánu to prostě není možné,chápeš? pochop plán a veškeré počítání odměn až do 21% úrovně a dej mi vědět,na co jsi přišel. Ty ale zase řekneš slova jako: nahánění ,manipulace, sekta….ale proto že jsi nepochopil plán nebo si ho nechtěl pochopit. Už tě ale bude žrát svědomí, žes to neudělal. Hmmm? co ty na to? Takové slova,které vy všichni tady říkáte můžete říkat až po pochopení plánu,jenomže vtip je v tom, že když ho pochopíš, tak potom změníš na vše názor a uvědomíš si,že je to vlastně celé supr vymyšlené. Takže ty pro mě máš momentálně „statut“ NEPOCHOPIL PLÁN? dává to logiku ?

  19. takže nepochopils plán. AHA.Takže už jsme u toho. chápu,že to jsou pro tebe šaškárny, když si nepochopil plán. Takže diagnoza zní :nechápeš vůbec plán,systém Amway, tudiž logicky říkáš,že je to šaškárna.Klasika nic nového. Vyřízeno. Ahoj.

  20. tys nepochopil to nejdůležitější což musíš. Na seminářích získáváš zkušenosti od lidí,kteří jsou v tom zběhlí a chtějí vám jenom poradit nebo předat zkušenosti,nebo předvést výrobky,nic víc.tečka. Vyřízeno.

  21. Mia:

    Amwayáci jsou naháněči lidí jako prase. Díky, že jsi nám to zde potvrdila 😉

    dave:

    Ty seš dost slušnej demagog, víš to?

  22. To Dave
    Tvůj problém ne, pokud neškolíš lidi, aby dělali plán zrovna tímto způsobem, je to chyba nadřízených, kteří lidi takovéto praktiky učí a oněch amwayáků, kteří je pak používají v praxi. Z vlastní hlavy to ty lidi nemají.
    Zajímavé, že jiné multilevel marketingové firmy takovéto praktiky používat nepotřebují – např. Oriflame, Avon, mary Kay apod. vybalí hned na začátku, o co se jedná a netahají lidi za nos. ti se pak rozhodnou, zda mají či nemají zájem v tomto podnikat.
    Nejde o žádnej plán či jeho nepochopení, plán jsem viděla už ve 13 a není na něm nic, co bych nechápala, jde o to, že když mi někdo lže při prvním setkání, tak s takovým člověkem se nejen nebudu bavit, ale už vůbec s ním nebudu podnikat.

    Představ si, že bys šel na pohovor někam do firmy. neměl bys sice jasnou představu, co chceš dělat, ale za to bys věděl, co dělat nechceě – dejme tomu třeba účetního. Na pohovoru by ses několikrát zeptal, o jakou pozici se jedná a byla by ti dána nejasná a mlžící odpověď – např. administrativní práce. Řekl bys fajn, beru, pokud se nejedná o účetnictví, to nemám rád a nejde mi, např. Oni by tě ujišťovali, že o účetnictví se nejedná. A pak, v další fázi pohovoru by ses dozvěděl, že jde pouze o účetnictví, nic jiného…Nepřipadal by sis, že z tebe udělali idiota? Chtěl bys pracovat ve firmě, kde ti do očí lžou, i když tvrdí, že to je pro tvé dobro? Odpověz si sám…

  23. Admin

    Nejsou o nic věztší naháněči než např. mobilní operátoři, pojišťováci a všechny firmy shánějící zákazníky telemarketingem apod. Jde spíš o to, jakým způsobem to „nahánění“ provádí, zda eticky nebo ne. Pokud vyloženě nekecají a nezkreslují, jako to hodně z nich dělá, nevadí mi to – můžu jim hned na začátku říct, že nemám zájem. Pokud však tahají člověka za nos a vymýšlí si povídačky o internetovém prodeji a sdružení firem prodávající veškerý sortiment od toaletního papíru po pračky, tak tím mě dokážou opravdu namíchnout… 👿

  24. mmch, dave, ten plán ti nikdo neukazuje kvůli modrým očím nebo nezištné pomoci tvojí osobě, každému podnikateli jde především o svůj prospěch. To, cos napsal, je pěkná kravina, když se mi bude líbit plán, ale nebudou se mi líbit amway výrobky, tak mi celý plán bude k h….
    Já bych lidem neříkala „nechceš dělat amway?“, ale ukázala jim plán podnikání, řekla na rovinu, že jde o prodej výrobků pro domácnost, kosmetiky, popř doplňků, vybalila na ně některý z těch značek, který amway sdružuje, řekla jim, že artistry je jedna z nejprodávanějších kosmetických firem na světě, rozdala jim nějaký vzorky a ásio, rozhodni se sám. pokud by se mě někdo zeptal přímo, zda se jedná o amway, řekla bych mu pravdu a snažila se zjistit, odkud má popřípadě špatnou zkušenost… pijde mi to mnohem lepčí a etičtější přístup než to klasické žvanění…

  25. Komentuje dave, 28.1.2011 @ 17.03

    tys nepochopil to nejdůležitější což musíš. Na seminářích získáváš zkušenosti od lidí,kteří jsou v tom zběhlí a chtějí vám jenom poradit nebo předat zkušenosti,nebo předvést výrobky,nic víc.tečka. Vyřízeno.
    ——————

    Jaký zkušenosti. Ani náhodou a tohle je lež..
    Jaký zkušenosti? Maximálně takový, že když vám někdo řekne, že ste magoři tak se vám v hlavě přetočí mozek nasadíte nepřítomný ůsměv, představíte si vilu a jachtu a budete si myslet, že magor je on. Že nepochopil.. To je celý..
    Mele se tam pořád to samý dokola, dokola, dokola, dokola.. Vymývání mozku.. Nic novýho..

    Představení výrobku trvá max. 1-2 hodiny..
    Zbytek sou sračky, chvástání, lži a manipulace.. 😕

  26. mia: dáváš zase všechny Amwayáky do jedoho pytle. To že to někdo dělá neeticky, za to bohužel já nemohu. Já říkám na rovinu,,že jde o Amway, tak doprdele nekecej nesmysly zase jenom z doměnek. Už jsem to tady říkal stokrát jak to je, že jsou v Amway lidi,kteří dělají poctivě a lidi, kteří dělají nepoctivě-tyhle lidi vy znáte a máte s nimi zkušenosti a pak máte takové názory. Vy se tím ale budete trápit do konce života, místo aby jste se s tím smířili-to je váš problém,že jste narazili na špatného člověka, Já jsem měl to štěstí,že mám kolem sebe skupina,která nenahání, říká pravdu,říká na rovinu, že jde o Amway….takže je to jenom o lidech.

    ps: a plán zase nikde 😀

  27. Pavel : my jsme magoři, za to vy jste úžasní. Vy umíte tak báječně jenom MLUVIT, místo konat. Podívej se na sebe a nehodnoť pořád JINÉ lidi, kteří mají JINÉ normy než ty.

  28. To Mia:
    Ano, těch firem, které se „nějakým“ způsobem snaží dostat k zákazníkovi je spousta. Např. oblíbená finta je, že Vám zavolají, zeptají se na pár jednoduchých otázek a za 4 hoďky zavolají znovu, že jste ten den vyhrála jejich soutěž a máte odměnu, jenom je potřeba ….. . A zde si dosaďte řadu možností – párty u Vás doma nebo návštěva jejich akce, ale podmínka, celý pár ap.

  29. Komentuje Pavel, 1.2.2011 @ 7.58

    ….tys nepochopil to nejdůležitější což musíš. Na seminářích získáváš zkušenosti od lidí,kteří jsou v tom zběhlí a chtějí vám jenom poradit nebo předat zkušenosti,nebo předvést výrobky,nic víc.tečka. Vyřízeno.

    ++++++++++++++++++
    Pavel:
    Jaký zkušenosti. Ani náhodou a tohle je lež..

    ++++++++++++++++++

    To mi připomíná vysvětlování tupcovi, že když skočí z mrakodrapu, tak se zabije, avšak on tvrdí, že nezabije, protože „roztáhne ruce“ jako pták křídla.

    Pavle. Můžeš popírat všechny fyzikální zákony dle libosti. Klidně můžeš, opravdu. Ale vždy to bude mít JEN JEDEN JEDINÝ DŮSLEDEK:

    Dřív, nebo později, si prostě někde NABIJEŠ HUBU. Ve tvém případě to však také odnese i tvoje rodina. Jinak to ani nejde.

    Kromě toho, u toho „popírání holokaustu“ vždy vypadáš pro ty ostatní JAKO PITOMEC 🙂

    Fakt je ten, že s lidmi, jako je Pavel, nemá cenu nic řešit. Nechme je, ať si dál melou TU SVOJI. Oni svých cílů v nenávisti určitě dojdou. Budou to cíle krásné, hodnotné a následováníhodné. Je to jejich cesta, jejich myšlení, jejich rozhodnutí, jejich život. Co je nám do něj. NIC.

  30. Komentuje karl, 1.2.2011 @ 8.19
    To Mia:
    Ano, těch firem, které se „nějakým“ způsobem snaží dostat k zákazníkovi je spousta.
    +++++++++++++++

    To není přesné a je to zavádějící poznámka.

    VŠECHNY FIRMY. Opakuji. VŠECHNY FIRMY !!!!! Se pokoušejí nějak dostat k zákazníkovi. Používají k tomu nástroje, které fungují a jsou po staletí ověřené.

    Obchod je strategie. Je to činnost stará desetitisíce let.

    A vždy, po celou dobu existence obchodu, bylo nedílnou součástí obchodní strategie emocionální ovlivňování klienta.

    To jen někteří nekňubové, kteří o obchodu nevědí ani PŘÍSLOVEČNÉ „Ň“ si nevidí na špičku vlastního frňáku a domnívají se, že oni jsou PÁNY SITUACE 🙂 s bláhovou vírou, že když „umějí nakupovat“ tak rozumějí obchodu 🙂

    OMYL !!!!

    Cokoliv jste si v životě koupili, VÁM NĚKDO PRODAL !!!!

    Prodal Vám to způsobem, který BYL ÚSPĚŠNÝ !!!!

    Obdobně je na tom výrobce. Vyrábí takové zboží, které si následně chcete koupit. Ať už jej potřebujete, nebo ne. Velmi precizně ovlivňuje naše emoce.

    Designem, funkcemi, vytvářením představ o potřebě to mít, lákavé příklady použití, výhodnou nabídkou, různými způsoby reklamy (mimochodem klasická reklama je už dnes velmi málo efektivní, takže se přitvrzuje, používá se podprahová reklama, ovlivňuje se podvědomí a nevědomí a td.) Náklady na prodej víceméně čehokoliv už dávno přesáhli podíl 50% z koncové ceny bez DPH.

    Což je mimochodem jeden z hlavních důvodů, proč mnoho výrobců přechází na zcela nový model prodeje:

    NAKUPOVÁNÍ PŘÍMO OD VÝROBCŮ.

    Což je mimochodem základní myšlenka MLM a síťového přímého prodeje vůbec.

    Obchod vždy byl, je a bude založen NA EMOCÍCH.

    Takže pokud chceme být dobrými obchodníky, nezbývá nám nic jiného, než se v tom stát mistry, nebo alespoň odborníky. Opačná cesta vede k špatnému obchodnímu výsledku.

    Nemusím snad připomínát místním „odborníkům na obchod“, že 90% všeho, co jsme si doposud koupili, VŮBEC NEPOTŘEBUJEME.

  31. Dave:
    Část plánu sem se ti pokusil trochu naznačit na vedlejším tématu..Co je Amway? Podvodníci, sekta?
    Tak neříkej kde je plán..
    Je jasný, že mu málo kdo rozumí.. Je to hrozně neprůhledný a to má taky svůj důvod..

  32. Pavel: ano plán si mi sice jakš takš vysvětlil, ale ja chtěl ho chtěl víc do hloubky. Mimochodem „kde je plán“? jsem psal Mie- „další odbornici na Amway“ takže to nebylo tobě. Ano málokdo mu rozumí, tomu co jsi ty vysvětlil, protože si ho SÁM napsal né moc průhledně. Tudiž ho neznáš do podrobna, takže nemůžeš říct, že je neprůhledný. V Brožuře „Představujeme Amway“ ten průhledný plán najdeš. Jenomže ty jí nemáš, to je ale tvůj problém.

  33. přečtěte si ještě aspoň 2X poslední příspěvek od ACZ o obchodování,ať už se vám konečně v tom mozku rozsvítí, je vidět ,že většina z vás nemá zkušenosti z obchodem, proto takové názory, není se ani čemu divit. Pan ACZ to má hlavě velmi srovnané, tak si nechte poradit, nebuďte už ti hlupáčči, kteří jenom kritizujou,ale nechte si vysvětlit, jak to vlastně je doopravdy. To co VY říkáte,vypovídá jenom o VAŠI osobnosti. Je vidět,že o tom nic nevíte, tak si nechte poradit.

  34. Pavel: vidět si jí mohl, ale nemusel si to pochopit. „Přece to tady nebudu vypisovat“ -už tahle věta o tobě vypovídá, že buď NEVÍŠ, nebo se ti NECHCE.

  35. Komentuje Pavel, 1.2.2011 @ 10.05
    Je jasný, že mu málo kdo rozumí.. Je to hrozně neprůhledný a to má taky svůj důvod..

    +++++++++++++++

    Nic, než obyčejná LEŽ. Marketingový plán Amway je tak průhledný a jasný, až to lidé odmítají právě z důvodu, že jim to připadá až příliš jednoduché a tudíž neobvyklé.

    U klasického marketingového plánu Amway se dozvíme vše potřebné pro to, abychom věděli o co jde a jak to funguje.

    Kdo tvrdí že se jedná o nějaké hraní na slepou bábu, tak jenom sprostě LŽE a vymýšlí si.

  36. Dave:
    Spíš se mi nechce.. To máš pravdu.. Je neprůhlednej a složitej.
    Něco na tom je, jak píše Acz že když to pochopíš tak je jednoduchej..
    Ja bych spíš řekl, že kdo to pochopí a spolupracuje dál tak podlehl..

  37. To Dave
    „doprdele nekecej nesmysly“ – to říkáš lidem běžně? A pak se divíš, „že hážu všechny amwayáky do jednoho pytle“? Vzpamatuj se, máte takových knížek a materiálů o tom, jak jednat s lidmi na úrovni a ty se projevíš jak štamgast čtvrtý cenový…
    Já jen napsala svoji zkušenost s amwayáky, NIKDE netvrdím, že to dělají všichni, ani je nehážu do jednoho pytle, jak se mi tu snažíš tvrdit. Napsala jsem jen to, co se stalo MĚ, že tz to bereš osobně a vztahuješ to na sebe, je jedině tvůj problém. Mám dost známých v amwayi, kteří jsou slušní a poctiví, nemám potřebu na ně plivat špínu. Jen se snažím upozornit na to, že chyba tohoto přístupu pochází odněkud seshora, když stjný přístup (lhaní a manipulace) používá dost velké množství amwayáků, kteří se navzájem neznají. Byl to jen podnět k zamyšlení a ty tu hned fňukáš jako malej spratek, kterýmu hubuje učitelka, že néé, já to nedělám, to není fér…
    Víš co se říká? Potrefená husa kejhá nejvíc, tak se nad sebou zkus zamyslet 😕
    PS plán znáš snad sám dost dobře, kde bys chtěl být za 10, 20 let, když budeš chodit do zaměstnání, myslíš, že toho dosáhneš? Líbilo by se ti jezdit na takové dovolené, mít tohle auto, tenhle dům, stačí pro to málo… napiš seznam všech lidí, co znáš, ¨jsou to tví potenciální spolupracovníci a bla bla bla…ještě něco bys rád věděl ohledně plánu? 😀

  38. Acz
    Nevím, proč si kupuješ věci, které pak v 90ti % případů nepotřebuješ, ale já si většinou kupuju to, co potom používám. Pokud ovšem nechceš naznačit, že stejně dobře jako s pánví a s porákem bychom si vystačili s křesadlem a pazourkem.
    Co se týče obchodu, každý správný obchodník se snaží zviditelnit a přesvědčit potenciální kupce, že právě jeho výrobky jsou nejlepší a že se bez nich neobejde. Jsou však jisté meze, do kterých až může zajít, na to jsou etické normy – jedná se např. o pravidla upravující reklamu pro děti, nesmí se jednat o reklamu klamavou, lživou, morálně závadnou nebo urážející, všechno toto sleduje etická komise pro reklamu. Takže je hodně naivní si myslet, že v rámci propagace a lepší prodejnosti výrobku si můžeš dovolit cokoliv…

  39. Mia: už z tvého vyjadření stylu „bla,bla,bla“ je vidět, že nevíš která bije. Zapomeň ted na věci jako“ chodit do zaměstání 40 let,co chceš mít atd….to slouží jako zjištění potencionálního zájemce co vůbec chce atd…Já mluvím o plánu o konkrétních číslech,tzn. když máš 200 b.h.a 4,5,6 s 200b.h. zaregistrovaných, kolik z toho budeš mít peněz atd. do 21%. TO CHCI VĚDĚT.Toco píšeš je úplně mimo, to nemá z plánem nic společného. Pokud člověk neví kam jde nebo ani nechce, tak je zbytečné plán vůbec ukazovat. To není pro lidi, kteří mluví jako ty styl „bla,bla,bla.- TADY JSOU FAKTA, né žádné pohádky. Jestli si člověk neuvědomí kam jde,co chce a nemá ten motiv PROČ a kritizuje, nemá smysl se dál o tom bavit. Prostě čas,nashledanou, další. Takový člověk nemá šanci uspět v byznyse Amway. Vy jenom všichni KRITIZUJETE, to je to co jste si v Amway našli. V Amway a každém jiném MLM jsou 3 věci. 1.Problémy,2.Výmluvy,3.Peníze.

    VYBERTE SI SVOBODNĚ CO CHCETE,TO BUDETE MÍT.

    Já jsem si vybral 3. možnost tzn. zapoměl jsem na první dvě možnosti. Takové musíte mít myšlení, jestli tady chcete uspět. Ale pozor, chtít peníze a kritizovat se bohužel vylučuje!!! už to chápeš? Vím,že to stejně nikdy nepochopíš, ale mě to je jedno.

  40. Pane obchodníku, než něco pustíš do éteru, raději si to ověř…
    „(mimochodem klasická reklama je už dnes velmi málo efektivní, takže se přitvrzuje, používá se podprahová reklama, ovlivňuje se podvědomí a nevědomí a td.) “
    Tebou popisované praktiky jsou zakázány etickou radou pro reklamu, cituji:
    „2. Čestnost reklamy
    2. 1.
    Reklama nesmí být koncipována tak, aby zneužívala důvěru spotřebitele či využívala nedostatku jeho zkušeností či znalostí, či jeho důvěřivosti.
    2. 2.
    Reklama nesmí využívat podprahové vnímání spotřebitele.
    2. 3.
    Reklama nesmí být skrytá, zejména nesmí předstírat, že jde o jiné způsoby šíření informací (vědecké pojednání, reportáž apod.), než je reklama.

    zdroj:http://www.rpr.cz/cz/dokumenty_rpr.php

  41. Pavel: plán,že je neprůhlednej a složitej?? Tak o to se musím podělit se svým platinovým poradcem, to se zasmějem :mrgreen: Kámo, tenhle byznys a plán je ve skutečnosti strašně jednoduchej, jenom ty a spol. z toho děláte a vymyšlíte problémy, jsou jenom ve vašich hlavách. Přemýšlíš jako by byl úspěch v Amway zamknutý za mřížemi. Je dostupný každému, záleží jenom na tobě jestli si ho vezmeš nebo ne. Jestli se nemýlím, tak ty sis ho nevzal, tudiž v Amway ani nevyděláš? Nebo vyděláváš v Amway??? Řekl bych, že asi ne. Mám pravdu ne? Tak co řešíš??? Vybral sis kritiku ne? a tu taky máš a děláš jí pořád, tak si nestěžuj, že to nejde.Nevybral sis cestu proč by to šlo. Dává to smysl??? Co? Jestli ti naký zkušený Amwayák někdy řekl, že je to o myšlení, tak to asi neřekl jen tak do větru. A to že se ti nechce napsat plán, tak to je další věc. Prostě tvoje slova se odráží od myšlení, všechno to do sebe zapadá, jak kamínky do mozaiky.Věř tomu.

  42. Takže popíráš, že to, co jsem napsala, se v plánu nepoužívá? V tom případě si lžeš sám do kapsy. Jinak, koli bodů k jaké úrovni potřebuješ, ti z hlavy neřeknu – jednak si to nepamatuju, jednak mě to nezajímá a jednak, kdybych o to stála, zeptám se na to někoho, kdo v tom dělá. Tvůj problém je obrovská arogance, neochota přijmout konstruktivní kritiku, protože, jestli sis všiml, já jsem amway v některých příspěvcích i chválila a argumentace ad hominem. Kdo si dovolí podotknout cokoliv proti amway, ten je podle tebe „uplně mimo“, „stejně to nikdy nepochopí“, nebo je to „uplný hlupáček“. Přesně takhle argumentují sektáři a různí pokoutní podvodníčci, takže se nediv, že se svým stylem komunikace jsi terčem kritiky. Amě nepoučuj o plánech a fungování amway, sama jsem na semináře chodila, četla knížky (a to mi bylo cca 14), chodila s mámou na plány. Znám dost lidí, kteří tomuto propadli, dali tomu veškerý čas a energii a stejně to nikam nedotáhli, i když se tomu nonstop věnovali několi let a dělali vše „správně“. Nepřesvědčuj mě o opaku toho, co jsem viděla na vlastní oči. Mimojiné, ani jeden z mých opravdu úspěšných známých se neživí jenom amwayem, ale má k tomu i svou stálou práci. A to je to, co ty asi nechápeš – každý trh se někdy naplní a pokud zvládáš základy matematiky, snadno si spočítáš, že čím víc „amwayáků“ bude a čím víc lidí bude tento byznzs znát, tím menší bude úspěšnost nováčků… 🙄

  43. Dave
    Chtít peníze a kritizovat se nevylučuje, možná tak v tvojí hlavě. Chovat se jako tupá ovce a souhlasit s čímkoliv, jen pro dosažení zisku – to chce opravdu silnou náturu. Ty jí asi evidentně máš, když tohle tvrdíš, ale já si radši vydělávám peníze pro sebe přijatelnějším způsobem. Vydělávat se dá mnoha způsoby, mimojiné např. okrádáním lidí nebo podvodem, jenže ne všichni jsou zlatokopové ochotní jít i přes mrtvoly
    Zajímalo by mě, když se tu tak chvástáš, jaký je tvůj čistý měsíční zisk, přepočteno na hodinu a zda děláš krom amway ještě něco jiného…

  44. mia: já se tady nechvástám. Jenom jsem pochopil určité věci, které musíš mít, aby si v tomhle obchodě uspěla. Ano mám normální práci. Amway mám zatím jako přivýdělek, ale mám v plánu to do budoucna změnit, protože v tom vidím PRO MĚ příležitost.
    “ chtít peníze a kritizovat se nevylučuje“ Ne to máš pravdu, ale ne v podnikání nebo v Amway. Pokuď nebudeš pozitivně myslet, nemáš sebemenší šanci tady uspět a to v každém podnikání. V práci můžeš kritizovat jak chceš a peníze vždycky dostaneš- práce se dá totiž vždycky nak „ošulit“. Tady v Amway,ale bohužel ne, protože výplatu si dávám vlastně já sám,podle mého úsílí, nálady a chuti v daný čas pracovat atd…Já jsem v Amway ještě zatím nic nedokázal, nevím kde si přišla na to,že se tady nečím chvástám, jenom jsem pochopil myšlení a způsob práce, který musíš mít, aby se úspěch dostavil. Přesvědčil jsem se, že to funguje. Jde to pomalu- proto to hodně lidí vzdá,ale po určité vykonané práci ty výsledky stojí za to a o to jsou potom stabilnější. V práci dostaneš svoje „peníze“ hned,každý měsíc (pokuď tě nevyrazí),ale za to se zbavuješ veškeré odpovědnosti a možnosti růstu. Já taky neříkám,že souhlasím se vším,taky se mi nelíbí spousty věcí, jenomže rozdíl ve mě je v tom,že já to nikomu nekritizuji, protože vím ,že jiní mají jiné normy než já a já jim je neberu.Za to vy ano. Nemůžete překousnout Amway lidi, které to baví,místo toho nám to kritizujete a zvyšujete si zbytečně bordel ve své hlavě. Dává to smysl?

  45. Dává to smysl? Krásná manipulativní slova používaná na seminářích..
    V tom zase vidim jednoduchost já.. Speakři melou blbosti který vůbec nejsou podstatný a jsou zamotaný a nesmyslný. Je to směs z těch Vašich knih, chvástání a toho co ste už na seminářích naposlouchali a na konci takových pomotaných žvástů, když už se z toho amwayákům točí hlava řeknou nějakou SVOJÍ jednoduchou pravdu (většinou třeba jak dobře je že sou tady a že to je nesmírně důležité) a zakončí to slovy: Dává to smysl?
    A ovečky kývou hlavou, tleskají, dupou, křičí a jsou šťastní jaké přijímají nové informace 😕

  46. uvědom si ,že to není o říkání a opakování frází. Ty musíš ty fráze POCHOPIT, ne je jenom opakovat po někom. Byls někdy na fotbale nebo na hokeji? tam lidí taky řvou, tleskaj a dělaj všechno možné, ale z nakého důvodu si z nich nikdo blázny nedělá, ale z nás ano, my kteří jsme nadšení svou práci, která nás baví. Za to vy kritici, musíte neustále někomu něco kritizovat proč to nejde. To je podle mě nejhloupější věc na světě. Vždyť i ty musíš vědět, že Amway pojede dál,že v ní budou lidi dělat neeticky a lidi co v ní budou dělat eticky, prostě to už NEZMĚNÍŠ, bude to tak do konce tvého života, ty se tím budeš trápit a pořád to ŘEŠIT.Možná že na to za naký čas příjdeš, nebo možná že už bude pozdě, ale to je tvůj problém. Už mě nebaví ti vysvětlovat pořád dokola věci,které snad chápe žák 3.třídy základní školy. Takže sbohem.

  47. Komentuje Pavel, 1.2.2011 @ 20.57
    Ja bych spíš řekl, že kdo to pochopí a spolupracuje dál tak podlehl..

    +++++++++++

    Zajímavá úvaha 🙂

    Podlehnout a vypracovat se do pozice s pasivním příjmem a užívat si skutečné finanční nezávyslosti.

    Nepodlehnout a zůstat tam, kde jsem 🙂

    Ať si každý vybere 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *