Pokud chcete z nějakých důvodů kontaktovat Telefónicu Czech Republic, a.s. přes webový formulář, tak vám nikdo neodpoví! Je to neuvěřitelné, jak tato společnost ignoruje své zákazníky. Když odešlete přes webový formulář zprávu, tak vám přijde potvrzující e-mail:
U webového formuláře je rovnou napsáno, že se odpopvědi hned tak nedočkáte: „Na váš dotaz ke službám O2 vám odpovíme do 5 pracovních dní.“ Já už čekám 11 dní a nikdo se neozval (uvedl jsem e-mail i telefon). Jen jsem chtěl informaci, zda mohou nabídnout laciný modem k CDMA internetu. Telefónica ho má za 2 995,- a konkurence (Ufon) za ten stejný 990,- (smlouva na dobu neurčitou). Takže maji smůlu, posílám výpověď. Pak se mi snad někdo začne věnovat.
Kdyby podnikatel takto ignoroval své zákazníky, tak brzy zkrachuje. Této firmě je to asi jedno.