Předražené amway výrobky?

Amwayáci milují ekologické výrobky – je to pro ně obrovská modla, na kterou nikdo z nich nedá dopustit. Prý jsou tyto výrobky bezkonkurečně nejlevnější a nejkvalitnější…

Ceník amway výrobků:

Eau de Parfum for Women OPPORTUNEE (50ml) – 915 Kč
Eau de Parfum for Women SUN DAPPLEES (50ml) – 915 Kč
Eau de Toilette for men OPORTUNEE (50ml) – 779 Kč
Eau de Toilette for men Sport (50ml) – 779 Kč
Aviváž změkčovač tkanin (1 litr) – 279 Kč
Jemný tekutý prací prostředek (1,5 litr) – 839 Kč
Baby prací prášek (2,5 Kg) – 985 Kč
Prostředek na čištění oken  Spray (500ml) – 269 Kč
Prací prášek Premium bioquest (2,25 kg) – 715 Kč
Color Prací prášek na barevné prádlo (3kg) – 929 Kč
Víceúčelový čistící prostředek  (1 litr) – 235 Kč
Univerzální bělící prostředek (500g) – 249 Kč
Předpírací sprej (400 ml) – 305 Kč
Jemný čistící prostředek (500 ml) –  195 Kč
Čistící pěna na obličej (125 ml) – 645 Kč
Gel na holení (200 ml sprej) – 435 Kč
Hydratační pleťové mléko (200 ml) – 645 Kč

Multivitamínový doplněk stravy (balení se standartní náplní na 31 dní) – 1 869 Kč
Italské těstoviny – Penne Rigate (balení 6 x 500g) – 275 Kč
Extra panenský olivový olej (balení 2x 0,75 litru) – 838 Kč
Nutrilite Daily (vitamíny a minerály, balení  90 tablet) – 1 129 Kč
B Complex (balení  100 tablet) – 459 Kč
Biotin C Plus (balení  90 tablet) – 585 Kč
Nutrilite Chewable Iron (balení  100 tablet) – 375 Kč
Nutrilite Natural Multi Carotene (balení  90 kapslí) – 775 Kč
Vitamin C plus (100 tablet/dávkování 1 denně) – 849 Kč
Lecithin E (100 tablet/dávkování 1 denně) – 579 Kč
Nutrilite Fiber Powdeer (balení  30 sáčků) – 929 Kč
Pro zvýšení Vašeho výkonu doplněk stravy (balení  15ml x 10 lahviček) – 949 Kč
Complex (balení 90 měkkých gelových kapslí) – 1 029 Kč
Prostředek na mytí nádobí (1 litr) – 225 Kč
Nerezové drátěnky (4 kusy) – 219 Kč
Dávkovací váleček – 25 Kč + 75 Kč poštovné
Láhev s rozprašovačem – 48 Kč + 98 Kč poštovné
Láhev s revolverovým uzávěrem – 35 Kč + 85 Kč poštovné
Pumpička – 42 Kč + 92 Kč poštovné

174 komentářů u “Předražené amway výrobky?

  1. Zdravím všechny. Sekta? To určitě ne. Ale předražené výrobky? 100%!!! Jen zkuste zjistit, za kolik se prodávají produkty Amway v její rodné vlasti a za kolik u nás. A všem vám spadne brada. Jinak všem nej do Nového roku.

  2. V Amway jsem byla necelé tři roky. Výrobky jsou sice koncentráty, ale přesto je to drahé. Také mi vadilo nucené kupování. Bylo nám řečeno, že musíme koupit alespoň jeden výrobek měsíčně 🙁 Na semináře a meetinky jsem chodila málo. To se mi také nelíbilo, opravdu to je vymývání mozku.

  3. Zajímavá diskuze. Přidám taky svou zkušenost, bohužel negativní. V Amway jsem byla sice krátce, asi půl roku. Poznala jsem, že z 95% je Amway o manipulaci (knížky, meetinky, atd.). V Amway se učíte manipulovat s lidma, nic jiného 🙁 A to je přesně důvod, proč jsem z Amway odešla 😐

  4. Pavle, svoboda „rozhodnout se“ se nedává. Ta buď je, nebo není.

    U Amway se každý může rozhodnout jak chce. Nic není u Amway povinné. NIC. (A to i přesto, že jste mnohokrát „slyšeli zaručené zprávy“, že to tak není). Prostě to tak je. Ten, kdo tvrdí opak, tak si jen prostě vymýšlí.

    Soboda rozhovování je zaručena systémem. Registraci je možné během 6-ti měsíců vrátit, nakoupené zboží odprodat. Jakýkoliv produkt je možné vrátit do 90-ti dnů i poměrně spottřebovaný, opět budou vráceny všechny peníze. Přestože tuhle možnost ani v 21. století nenabízí téměř nikdo, stále Vám to z nějakého nepochopitelného důvodu nestačí a hledáte (vymýšlíte si) DALŠÍ A DALŠÍ DŮVODY 🙂 Už je to ale smutnější než obyčejná fraška. Tohle už je vážně prezentace obyčejné hlouposti, nic víc.

    Na téma porovnávání prouktů jsem se už vyjádřil. Potřebuješ speciální REPETE? Nebo jsi už pozbyl schopnosti používat tu věc mezi ušima? Porovnávej produkty, které se dají srovnávat. Svojí kvalitou, složením, funkčností. Ani toho nejsi schopen. Kde tedy bereš tu drzost se dál vyjadřovat k věcem, kterým nerozumíš a nejsi schopen je odpovědně posuzovat? Další z typicky českých zlidovělých sportů? Kafrat do všeho, především pak do toho, čemu rozumím nejméně? Kdy Vás to Švejkování konečně opustí? Nebo je pro Vás Švejk pořád národním hrdinou a vzorem myšlení? Vám nikdo neřekl, že Švejk je legrační postava, že ten „román“ je komedií a parodií? 🙂

  5. Acz..
    Takže to máte pravdu, každý má svobodnou vůli se rozhodnout.. Je to tak.. Nic proti tomu nemám.. Taky sem ale v posledním mém příspěvku říkal, že váš způsob prodeje to spotřebiteli zrovna neumožňuje.
    To je zcela jasný ze školení obchodních dovedností od Nosek enterprises..
    Osobní styk se spotřebitelem u někoho doma a kdekoliv jinde pod monologem z těchto školení nedává slabším povahám a snadno zmanipulovatelným osobám žádnou šanci se rozhodnout.. Nedokážou odmítnout.. Nedáte jim na to čas. A to je hnus.. To se mi nelíbí.. Těmto osobám se výrobky zalíbí, kvalita není špatná a nad tím, že cena neodpovídá už se nadokážou včas zamyslet.. Je to manipulace, hnus..
    Útoky na jejich životní situaci, ačkoliv mají třeba spokojený život, který vy jim dokážete ůplně jednoduše vyvrátit za jedinym ůčelem, a to je prodej a zisk z prodeje a získání dalšich ovcí, to je velmi špatné.. Nic víc..
    Např. velmi krásná věta:
    „Je nějaký důvod proč by ste to nemohli zkusit?“ Na to třeba každý člověk odpověd hned nemá a tento se pro vás stáva kořistí..
    A s těmi výrobky které jsem zmínil, s těmi sem ve styku do dnes. Prací prostředek, prostředek na mytí nádobí, zubní pasta, šampon, antiperispirant atd. Se vším mám stále ososobní zkušenost. S dávkováním i s užíváním. Takže mi to nevyvracejte a nepřekrucujte..
    JSOU PLNĚ NAHRADITELNÉ.. Ve všem..
    Manipulace se spotřebiteli je zcela zřetelná.
    A je to hnus..

  6. Já bych se chtěl ještě zeptat k tý předraženosti.. Jestli to není náhodou taky takhle..

    Zákazník zaplatí 100%
    Základ ceny výrobku tvoří výrobní cena a režie. Ta však velmi
    často není nějak velká. Řekl bych že okolo 10%
    Druhý díl tvoří obchodní rabat dealera ve výši cca 30% z koncové ceny produktu, třetí díl ceny tvoří
    provize celé sítě nad dealerem. Tato provize je mnohdy mnohonásobně vyšší nežli výrobní cena
    produktu. Ve vašem případě oněch přibližně 40%
    Čtvrtým dílem je povinně ze zákona DPH.

    Takže výrobní cena je běžná. Tudíž soudím, že náklady na výrobu produktu jsou také běžné a tím tedy i kvalita je zcela běžná..

    Hlavní složka je tedy Provize sítě.. Která potom také nejvíce navyšuje cenu. Ta je poté tak vysoká pro to, aby se vůbec dosáhlo alespoň nějakého výdělku na odměny, které nejsou vůbec nijak vysoké, ale hlavně na financování celého chodu tohoto systému..

    Ono totiž najímat si luxusní salonky v hotelích, kulturních domech, horské chaty, stadiony a pořádat jiné honosné akce k manipulaci distributorů.
    Ono tohle všechno, ten luxus, kterým se prezentujete, ono to něco stojí..
    A proto dle mého jsou výrobky tak drahé.. Musí být.. Protože pro Amway jsou tyto honosné akce bytostně důležité 😐

  7. Ahoj,amway vyrobky používám necelé 3 roky a muzu velice doporucit!Mozna je to pro spoustu lidi drahy,ale napriklad dish drops na mytí nádobí me vydrží rok a hlavně je to nezavadný a ekologicky.V zivotě bych uz nesla do kramu a nekoupila bych si jar nebo prasek na pradlo trenza,to by me museli upadnout ruce! 🙄

  8. jj, mas pravdu,lepsi kvalitni vec nez blaf.Moje kamaradka mela velice silny atopicky ekzem, diky pouzivani amway vyrobku, stacil prasek na prani, loc, a disdrops,behem 3 mesicu ekzem zmizel a uz se neobjevil.

  9. Taky se přidám. Dnes odpoledne mi volala jedna klientka, že její malá dcera polepila žvýkačkami co se dalo. Oblečení, bundu, dokonce jednu nalepila mladšímu bráškovi na hlavičku do vlasů. Prostě děti.

    Kdo zná předpírací spray Amway, ví, že je to prkotina. Stačí nastříkat a žvýkačka je běhěm pár minut velmi snadno odstranitelná z čehokoliv.

    Takže rada byla velmi snadná. Spray má doma, jen už si nebyla jistá po letech od prezentace, jak jsem jí to s tou žvýkačkou tehdy ukazoval.

    Za hodinu mi volala a děkovala.

    Co může být příjemnější, než pocit, že to, co děláte, pomhá druhým lidem?

    Kromě pomluv tedy? 🙂

    Nás opravdu nezajímají ti, co naše produkty odmítají. Staráme se o ty, kteří je chtějí.

  10. Ty výrobky jsou sice koncentráty, ale i tak je to drahé. Také se mi v Amway nelíbí, jakým způsobem se mají lákat nové lidi 😯

  11. To je ale drahota:

    Krájecí nůž – 2 240,00 CZK
    Malý nůž – 1 780,00 CZK
    Víceúčelové kuchyňské nůžky – 1 580,00 CZK
    Stojan na nože – 2 490,00 CZK
    6 dílná sada pánví s nepřilnavým povrchem s pokličkami (3 pánve) – 8 560,00 CZK
    BODY SERIES Deodorační tělové mýdlo (8×100 g) – 560,00 CZK
    Opalovací mléko SPF 30 – 790,00 CZK
    ARTISTRY Obnovující peeling (20ml) – 1 930,00 CZK
    ARTISTRY Creme LuXury (45ml) – 7 260,00 CZK
    Denní ochranný krém SPF 15 (50ml) – 1 270,00 CZK
    QUIXOTIC Eau de Parfum (50ml) – 940,00 CZK
    B Complex (100 tablet) – 460,00 CZK
    Žvýkací vitamin C (100 tablet) – 665,00 CZK
    POSITRIM Smetanová směs v prášku – vanilková příchuť (14 x 51 g) – 945,00 CZK
    Izotonický nápoj – příchuť ovocné směsi (20 sáčků) – 680,00 CZK
    Balsamikový ocet z Modeny (500ml) – 350,00 CZK
    Omáčka na těstoviny Rajčata, černé olivy a houby (4 x 350g) – 385,00 CZK
    Překapávaná káva (4 x 250 g) – 560,00 CZK
    Mletá káva Espresso (4 x 250 g) – 580,00 CZK
    ARTISTRY™ Krémová rtěnka (3.8 g) – 555,00 CZK
    Vysouvací konturovací tužka na rty 0,20 g – 470,00 CZK
    Lak na nehty (10 ml) – 300,00 CZK

    No jo, vždyť amway byznys je o snech – http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/

  12. Emvejáci to maji dělat přesně takto (hovoří-radí ten jejich guru):

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že by chtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno 🙂 Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

    „Umění jednat s lidma není exaktní věda, která by se dala spočítat, ale je to umění. To se musí natrénovat! Já jsem přesvědčenej právě o tom, že když clověk tohle umí, tak ani ne tak v jeho osobních případech, ale v momentě kdy budete ty lidi sponzorovat, tak když oni uviději, že i člověk, kterej přišel s tím, že – víš co asi ne… já jsem o tom přemýšlel atd. Když ho ale přetočíte na ANO, nějakým promyšleným způsobem. Nebo když prostě přijde človek a vy ho rovnou vykolejíte z míry tím, že mu řeknete – hele, vždyť jsi říkal, že to vypadá zajímavě, tak se ti na tom asi libilo…? Co to bylo? A po půl hodině on odchazí s podepsanou soupravou a zaplacenejma penězma…“

    „…nechci ho v tu chvíli, když je žhavej, kdy je načatej po plánu – kuj železo dokud je žhavý, nechci ho pustit z toho háčku jen tak! Snažím se, aby to nepůsobilo moc nátlakově, ale prostě přiměřeným způsobem. Tlačím na to, aby to bylo sepsaný, zaplacený…“

  13. Jsou některé „amwey organizace“ sekty? Jsou někteří amwejáci součástí sekty? Sektaří někteří amwejáci?

    Čím se sekta mj. vyznačuje? Je to… tajnůstkaření, má svého vůdce, mají své modly, izolují se, musí dodržovat daná pravidla, sekta deformuje osobnost, v sektě se často vykonává manipulace/vymývání mozku…

    1/ TAJNŮSTKAŘENÍ – do poslední chvíle musejí amweyáci zamlčovat, že se jedná o „amwey“. Organizace amwey mají zaheslované weby – RCE, SETZER… – https://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/

    Vždyť super guru praví…

    „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    Výukové systémy jsou v komunitě:

    Vždyť emweják ACZ říká…

    „Motivační výukové systémy v amwey jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“ viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    2/ VŮDCE – Každá „amwey“ organizace (RCE, SETZER…) má svého vůdce… Na seminářích je lidi doslova obdivují, jako nějaké nadlidi. Tleskají jim, poskakují, dupají, tancují…

    3/ MODLA – pro amweyáky jsou velkou modlou „amwey výrobky“ a jejich vůdce.

    4/ IZOLACE – amweyáci často přicházejí o své přátele, známé, příbuzné… A to především díky své vlezlosti, nahánění lidí, verbování, fanatismu a demagogickému myšlení a konání. Ano, amweyáci se vyznačují vlezlostí a dotěrností. Koukněte na anketu a video na tomto blogu – https://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/

    Amweyáci jsou učeni k tomuto…

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    https://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    5/ DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL:

    – Nucení chodit na mítinky, semináře… Vždyť „amwey“ vůdce říká – radí… „Mítink amway má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna.“

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
    https://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/

    – Amweyáci si museji napsat dlouhý seznam lidí. Vždyť amwey vůdce říká… „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“

    – Zatajovat věci. Vždyť jejich vůdce říká… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amwey, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    „Nejdřív toho člověka oslovím a pak se představím. Potom řeknu, že spěchám, ale mám pro tebe důležitou věc: Začal jsem spolupracovat s firmou, kterou si můžete říct jakou chcete – my používáme třeba firmu Kim asociec… nemůžu ti nic slíbit, ale daji se vydělat slušný peníze…“

  14. Trouba v tapetářském tranzu 🙂

    „Ještě támhle pane mistr. Pod oknem se vám to odlepuje …“ 🙂

    Tapetovat LHANÍM umí každý JELITO, které ovládá CTRL+C a CTRL+V, čili i opice, jako třeba ty.

    Vezmeme-li v úvahu fakt, že máš něde ve wordu vykopírované hromady textů, které průběžně vysypáváš všude kde se dá, tak jsi jednoznačně duševně nemocný člověk 🙂

    K takové činnosti samozřejmě MOZEK NEPOTŘEBUJEŠ. Tuto funkci zvládají internetové automaty už léta 🙂

  15. Komentuje acz, 15.4.2011 @ 5.53
    Trouba v tapetářském tranzu 🙂

    „Ještě támhle pane mistr. Pod oknem se vám to odlepuje …“ 🙂

    Tapetovat LHANÍM umí každý JELITO, které ovládá CTRL+C a CTRL+V, čili i opice, jako třeba ty.

    Vezmeme-li v úvahu fakt, že máš něde ve wordu vykopírované hromady textů, které průběžně vysypáváš všude kde se dá, tak jsi jednoznačně duševně nemocný člověk 🙂

    K takové činnosti samozřejmě MOZEK NEPOTŘEBUJEŠ. Tuto funkci zvládají internetové automaty už léta

    Chceš tvrdit, že R. Hassmann a R. Čížek jsou lháři???

    Něco k té tvé duševní nemoci – https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

  16. Něco k té tvé duševní nemoci – https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    To jsou jen překrásné důkazy, jaký jsi ty trouba a jak málo používáš tu věc mezi ušima k přemýšlení 🙂 A líbí se mi, jak to pořád všude kopíruješ a všem dokazuješ, jak tomu ani za mák nerozumíš 🙂

    Přiznej si to, prostě jsi naletěl no 🙂

  17. Drahé Amway výrobky? Pravdou je, že je to největší mýtus o produktech Amway. Podobně, jako když byli lidé přesvědčeni, že Země je placatá.

    Opak je totiž pravdou.

    Nejnovější prací prášek SA8 Premium BioQuest Formula, dokonalý produkt pro špičkové praní prádla, kupujeme všichni, co jsme v Amway, nejdráže za 703,- (3kg krabice)
    Dávka na jedno praní je 38 gramu, ještě jednou: 38g !!!!!

    Dávka na jedno praní prášku Ariel Proffesional, který se ale kvalitou s SA8 nemůže měřit, je 160g na jedno praní. Ještě jednou: 160g !!!!

    Ovládáme-li matematiku základní školy, vypočteme si snadno, že Arielu je potřeba přesně 4x víc. Ještě jednou: 4x víc !!!! To je 12kg pytel 🙂 To se maminkám dobře nosí domů 🙂

    Nám prášek nosí domů „pošťák“ a ukládá jej až před dveře, poděkuje, popřeje příjemný den.

    Ještě jednou:
    3kg krabičce SA8 premium objemově odpovídá 12kg pytel Ariel Proffesional.

    12Kg pytel Ariel Proffesional se běžně prodává od 1200,- do 1350,-

    Já nevím, jak kdo, ale já si snadno spočítal, že ušetřím NEJMÉNĚ 500,- až 650,- korun. Na prášcích na praní. Na jedné 3kg krabici SA8. 🙂 Kde asi kritikové Amway, ti soudruzi, žvanící o předraženosti produktů Amway udělali chybu? 🙂 No není to veselé? Je, že?

    A to jsem do výpočtu nezapočítal množstevní slevy, kupónové slevy, kvalifikační slevy, které mi nákupní cenu produktu SA8 ještě snižují. Třeba na 500,- za 3kg krabici.

    Představte si 12kg pytel Arielu Proffesional, velikosti krabice na lodičky, který vám nezabere doma místa jako pytel brambor, ale jen jako ta malá krabice na dámské boty, za 500,- !!!! s donáškou až ke dveřím 🙂 Ne za 1250,- !!!! Za 500,- !!!!

    Můžete to mít, stačí jen chtít. Nic víc. A td.

    To pak mám více než 100% profit a přitom peru naprosto špičkovým produktem, který je maximálně šetrný jak k prádlu, tak k pračce, tak k lidské kůži.

    Naše prádlo nevypadá po 10-ti vypráních, jako z bazaru po 5-ti letech. Barvy fuč, povrch látky narušený, tvar roztahaný, tkanivo poškozené. P pračce nemluvě, v té naší se nikde nic neusazuje, aby se to mazlavé cosi následně nečekaně uvolňovalo do jiného praní, náš prášek je snadno rozpustný i ve studené vodě. Zkuste si to doma s Arielem 🙂 Ani za týden se nerozpustí na 100% 🙂

    A takto bych mohl vypočítávat výhody Amway produktů celý den.

  18. acz
    Nedávno jsem viděl v pořadu černé ovce test pracích prášků a vyhrál to ariel.Ukážeš mi podobný nezávislý test toho vašeho SA8?Jinak přece nemůžeš tvrdit,že se ariel kvalitou s SA8 nemůže měřit?
    Dále dávkování arielu je 8g až 25g na kilogram prádla,dle znešištění.Nevim jak ty,ale každý praní určitě neperu totálně zasraný monterky,tak těch 25g na kg prádla bude jen někdy.Tak když budu počítat průměrně 15g prášku na 1kg prádla,dám na jedno praní při 5kg prádla 75g prášku.Nedávno sem kupoval v globusu ariel 12kg za 568kč.pravda byl v akci a ariel m-zim né profesional.12 kg prášku ariel za 568kč mi průměrně stačí na 160 praní,tobě 3kg SA8 za max.703kč stačí na 79 praní.Nevim nevim kde udělali ti pravý soudruzi z amweje chybu 😉 Hlavně kvalitně mi vyperou i levnější prášky než je ariel.
    Jak je v amway draho krásně dokumentuje ten váš žvýkací vitamín c.Už to tady psal admin.amway žvýkací vitamín c 100 tablet stojí cca 665kč,já kupuju v lékárně vitamín c s postupným uvolnováním 107tablet za 100kč.Lékárník vám řekne,že vitamín c je vždy jen vitamín c,nikoli amway má kvalitnější vitamíny.Tohle je nejlepší důkaz předražených výrobků.
    Pudlici na mě acz je tak:-))))

  19. A proč bych nemohl? už jen fakt, že Ariel není produkt, splňující ekologické normy pro ekologický prací prášek, není to kompaktní typ prášku a obsahuje zcela zbytečné a velmi těžce rozpustné plnidla, hovoří pro mě velmi jasně. V onom testu Černých ovcí zcela jistě nebyl žádný kompaktní typ prášku, tedy ani SA8 🙂 Co to říká jiným je mi fuk. Mě zajímají lidé, které to taky zajímá. A to je celé.

    Je tedy jasné, že při testu os.vozů Škoda, Lada, Dacia, Daewoo, Renault zvítězí Škoda. Zasuň však do testu BMW. 🙂 Je k tomu potřeba vyšší, nebo ojedinělý stupeň inteligence, aby to bylo pochopeno? Co myslíš?

    To, co ty kupuješ v lékarně, je čistý syntetický výrobek kyseliny askorbové. Bohužel, „zapoměli“ ti říct, že samotná kyselina tak trochu jaksi NEFUNGUJE 🙂 Takže je to přesně naopak. Vydáváš peníze za něco, co nefunguje 🙂 Předražený produkt tedy kupuješ ty 🙂

    Ale to bys zase musel něco vědět o vitaminologii a syntetické produkci 🙂 A to bohužel nevíš 🙂

    Lékárník ti těžko bude tvrdit, aby sis to nekupoval, když je to jeho byznys 🙂 Většina z nich však nemá tušení ani o tom, jak je to s funkčností např. právě onoho syntetického vitamínu C 🙂 Budou ti tvrdit to, co se maximálně naučili ve škole, nebo přečetli z produktového letáku výrobce.

    A syntetická produkce všemožných vitamínů je největší byznys farmakologie, jaký si dovedeš představit. Přitom stačí jen trochu zagooglovat a budeš se divit, co najdeš za zajímavé informace.

    Nutrilite není žádná prskavka. V oblasti 100% přírodních produktů, (mimochodem pěstovaných zásadně na vlastních farmách po celém světě), drží 60% světového trhu s těmito produkty. To takový McDonald má ve fastwoodu ani ne 20% 🙂

  20. J.C:

    Ty jsi vážně trouba a hloupý k tomu. Bezpochyby má každý prášek návrh dávkování podle znečištění a tvrdosti vody. Je směšné, že to opakuješ člověku, který má obchod s pracími prášky. Dokazuješ tím pořád dokola, že nemáš tušení o čem mluvíš. Stejně tak to má i ten náš.

    Takže při porovnání samozřejmě logicky vycházím ze stejných podmínek předepsaných výrobcem.

    Takže tam, kde použiješ u Arielu méně prášku, zcela logicky použiješ méně prášku i u SA8 🙂 To tě nenapadlo? Vážně ne? 🙂 Takže jsme pořád tam, kde jsme byli, že? 🙂 Ty soudruhu 🙂

  21. acz
    k těm vitamínům,vitamín c je vždy vitamín c a chemie jsou všechny prášky možná až na placebo.Každej lékárník mi řekl at si vemu ten levnejší vitamín c,že je to jedno a marži by měl větší z toho dražšího co.Zajímavý že dám stovku a mě levnej vitamín c pomáhá,4 roky sem nebyl marod a před tim 2x do roka nemocnej.Kdyby mě nepomáhal tak si ho už nekoupim,chápe to tvůj mozeček.
    Jaký je teda dávkování SA8,38gramů na 5 kg prádla je nejvíc?
    Proč si kupujem prací prášky,aby sme měli něžné ruce nééééé,aby sme zachránily lední medvědy néééé,aby se dokonale rozpouštěl nééé,aby nám co nejvíc vypral,představ si.Čoveče vy v amway ste ekologové,to doufám že jezdíš ekoautem nejlépe elektrickým,i když to je ještě horší. Neřikám že ariel je špička je drahej a většinou ho nepoužíváme,ale vyhrál nezávislý test.
    Mě by zajímal srovnávací nezávislý test arielu a toho vašeho SA8,chucka norrise mezi prášky 😉
    Nedávno sem spotřeboval prášek bohužel už nevim jméno(vim že český výrobce),ale byl ekologický,vhodný pro alergiky,stál 350kč 10kg a dávkování 25 až 50gramů na 5-6kg prádla.Bál sem se,ale pral skvěle,zachránil sem i pár ledních medvědů a kupodivu práčka žije dál.
    Je dost ekologických,kvalitních a hlavně levnějších prášků než je ten váš SA8,jedinej rozdíl je že nákupem jiných a levnějších prášků se nestanu potencionální milionář jako vy z amweje 😉
    CO TED BUDU?Hloupý troba či opět vypustíš z klce pudlici

  22. komentuje acz
    Je tedy jasné, že při testu os.vozů Škoda, Lada, Dacia, Daewoo, Renault zvítězí Škoda. Zasuň však do testu BMW. Je k tomu potřeba vyšší, nebo ojedinělý stupeň inteligence, aby to bylo pochopeno? Co myslíš?

    Představ si,že Škoda zvítězila v několika testech s prémiovýmí auty,třeba Audi,Volkwagen,ale i s Bentley.Proč,za málo peněz hodně muziky.Jen image je trochu někde jinde než mají premiové značky.Ted si vem amway,image je v ČR na úrovni rumunského Olcitu a ceny jako německé BMW.S autama já dělám a je to můj velký koníček s tim na mě nechod.

  23. Komentuje JaraCimrman, 8.5.2011 @ 22.24
    k těm vitamínům,vitamín c je vždy vitamín c a chemie jsou všechny prášky možná až na placebo.

    Jo, … A DĚTI NOSÍ ČÁP 🙂 Hele, když o tom nevíš naprosto nic, proč o tom žvaníš? Máš pro to nějaké vysvětlení?

    Samozřejmě, že ti každej lékárník řekne, ať si vezmeš ten levnější, z těch SYNTETICKÝCH. Ví, že mezi syntetickými skutečně žádný rozdíl není. NEFUNGUJÍ VŠECHNY STEJNĚ 🙂

    Ještě jednou. Proč se pouštíš do diskuse o věcech, o kterých nemáš naprosto žádné informace a vůbec tomu nerozumíš?

    100% přírodní vitamín C v lékarně v podstatě nekoupíš. Jen velmi vyjímečně. Bývá totiž obvykle velmi drahý a to se lékárníkům velmi špatně prodává, když mají ve stejném regále produkt se stejným názvem za třetinovou cenu.

    Víš, vysvětlit lidem, jak to doopravdy je se syntetickými vitamíny, je poměrně těžká věc, VIZ TŘEBA TVŮJ PŘÍKLAD 🙂 Cena u obyčejných lidí prostě hraje prim bez ohledu na fukci 🙂 Viď? 🙂

    Priorita prášku na praní je vyprané prádlo. Řekl jsem snad někdy něco v tomto smyslu jinak? Jsem rád za tvé projevy, jsou čím dál prostší, jednodužší, bez špetky uvažování, ale především, s nulovým povědomím o tom, o čem plácáš 🙂 Fakt, že SA8 má další pozitivní projevy je bonus navíc. Takže volím-li vyprané prádlo v sajrajtu, který poškozuje tento svět a to prané prádlo a nebo v sajrajtu, ktrý má tento svět rád a také má rád prané prádlo, tak volím ten druhý. A ty? Vlastně proč se ptám, ty už jsi odpověděl 🙂

    Velmi často se zde stavíte tak říkajíc „NA ZADNÍ“ kvůli projevům manipulace. Řekni mi, troubo, co myslíš, že je 12kg pytel prášku, třeba ten Ariel, kde je prací složka v objemu tak do 2kg? jedná se o čistokrevnou, 100% manipulaci.

    Máte jako zákazníci získat dojem, že za stejné peníze MÁTE TOHO VÍC 🙂 Co na tom, že 80% obsahu pytle je „bílý prášek k ničemu“ 🙂 Podstatné je, že jej zaplatíte do puntíku 🙂 Kupujete si něco, co nepotřebujete. A ne zrovna levně. Tu zbytečnost musí někdo vyrobit, zabalit, distribuovat, rozvést, vyskládat, naskládat, propagovat a td. A to všechno stojí peníze, včetně dovozu domů 🙂 A hádej, kdo to platí? Zákazík. Jak jsem říkal: DO MRTĚ 🙂

    Pověz mi, proč je Ariel na pultech v Německu výrazně lepší, než ten na pultech v ČR a ten na pultech v ČR je výrazně lepší, než ten na pultech na Ukrajině? Hm? 🙂

    Byl jsi někdy v továrně, kde se vyrábí např. Persil? Já ano. A ne jednou. Člen mé rodiny v takové továrně pracuje celý život. A víš co? Od té doby, co jsem se dozvěděl věci, které bych raději vědět nechtěl, jsem přestal kupovat produkty Henkel. A je mi jasné, že u PaG to funguje úplně stejně.

    Náš produkt SA8 je naprosto identický po celém světě 🙂 I v Bangladéži, V hong-Kongu, na Srí-lance, v JAR, nebo na Slovensku 🙂

    Jistě, že existují levnější produkty, než SA8. No a? Stejně tak existují levnější Auta, než BMW. je snad proto BMW předražené auto, které nikdo nechce? Co ty vlastně víš o obchodě?

    Tvoje porovnávací extempóre je nádherná fraška a prezentace hlouposti. Když něco porovnáváš, musíto mít srovnatelné parametry. Takže hovořit o tom, že Škoda vyhrála test před Audi, Bentley, nebo VW je zavádějící informace. Všechny tyto značky totiž vyrábějí rozdílné modely, které se mezy sebou nemohou porovnávat, protože patří do jiných tříd.

    Takže která Škodovka patří do kategorie některého Audi a v porovnání s ním zvítězila? Fabie versus Audi A1? 🙂 Ty, že rozumíš autům? Dovol, abych se zasmál. To co tady plácáš za nesmysly potvrzuje pravý opak. Znáš auta tak maximálně z časopisu „Svět motorů“ 🙂 Vozím si prcku v A4Amb. už nějaký ten pátek, a s Octavií se to nedá srovnat. Superb je sice taky fajn, ale není to kategorie A4. Ten patří do A6. A s tou se taky nedá Superb sorvnat ani omylem. Tak která škodovka to tedy vyhrála? myslíš test úplně nového Superba s 6 let starým Passatem? A víš o jak nepatrný chlup vyhrála? Myslíš, že by Superb vyhrál i nyní proti novému Passatu? už asi ne, že? 🙂

    Proč po mě chceš nezávislé testy? Copak ty nevíš, že se NESMÍ VKLÁDAT ODKAZY? 🙂 Si je vygoogluj. To umíš, nebo ani to ne? Co ty vlastně umíš? 🙂

    Profesionální diskusi o produktech Amway najdeš na: „Altánek Amway“ – vlož do Google. A vem si pleny, ať se nepoděláš do kalhot, až se dozvíš, co vůbec netušíš 🙂

    Image Amway není na úrovni Oldcitu. Neodpovídá tomu totiž ekonomické postavení ani objem prodejů. Ten na rozdíl od Oldcitu neustále roste.

    Jen někteří lidé, jako třeba ty, si budou do zblbnutí pořád vymýšlet nesmysly, aby si nemuseli přiznat, že jejich rozum nestačí na to, aby pochpili, že nákupem produktů, jako je Ariel a jemu podobné, vyhodí mnoho peněz zcela zbytečně z okna.

    Nepřiznají si, že jsou zmanipulovaní reklamou a nepřiznají si, že jednoduchý výpočet výhodnější efektivity jiného produktu je prostě nad jejich síly 🙂

  24. Je dost ekologických,kvalitních a hlavně levnějších prášků než je ten váš SA8,jedinej rozdíl je že nákupem jiných a levnějších prášků se nestanu potencionální milionář jako vy z amweje

    A ano, je to tak. Svět je z hlediska ekonomiky rozdělen na dva tábory lidí.

    TI, kteří prodávají, tudíž profitují, tudíž vydělávají
    TI, kteří jen nakupují, tudíž utrácejí a tudíž prodělávají

    My se učíme prodávat, abychom profitovali. Abychom získávali peníze do své kapsy od těch, kteří nakupují. Dělají to tak všichni, kteří pochopili nesporné výhody funkčního podnikání.

    Takže máš-li tolik rád pivo, pořiď si pípu a prodávej. Ledasco ti potom dojde. Do té doby …. NE. Bez šance.

  25. Když navštívim domácnost amwayáků, tak nejednou se mi stalo, že jsem zaslechl brekot kvůli osypkám z pracího prášku..
    Asi to taky vůbec nepere, protože lahví stálo u pračky snad nejmíň pět..
    Skvrny to odstraní akorát s odstraňovačem skvrn. Jinak si neškrtá.. A to stojí další prachy.. A že by to prádlo nějak nevybledalo, to se říct nedá.
    Sám jsem umýval nádobí v tom jejich Dish drops.
    Pěknej smrad. Kůže stejná jako po čemkoliv jinym. O osvěžovači vzduchu ani nemluvim, smrdí jak hnijící jabka.
    Po tekutym mýdlu či sprchovém gelu mají amwayové asi suchý ruce, protože se hned musejí namazat (a to nejlépe celé tělo) těma jejich krémíkama. Z obyč. mýdla mají strach.
    Řasenka se roztejká a drolí, z očních linek bolej oči a stejně to na sebe plácaj..
    Pak si udělají test, že s Amweyáckým krémem na obličej plus žraním těch jejich vitamínů vypadá jejich pleť o deset let mladší. Večer si přečtou moudrou knihu z InterNet services Corporation a jdou spokojeně spát s pocitem, že jsou zdraví, mladí a úspěšní.
    Je to na hlavu.. Celej Amwey..

  26. Komentuje Pavel, 9.5.2011 @ 16.26
    Když navštívim domácnost amwayáků, tak nejednou se mi stalo, že jsem zaslechl brekot kvůli osypkám z pracího prášku..

    Obyčejně stačí, když se necháš probudit. Řekni třeba manželce. Sen pomine a vrátí se realita.

    P.S.: Kolik Amwayjáckých rodin jsi už navštívil? 🙂 DVĚ STĚ? 🙂 Task to jsi světový rekordmann 🙂 Zavolej Quinessovi.

    Pavle, ty jsi takovej žvanil, až je to neuvěřitelné, že někdo s mozkem v hlavě může takhle žvanit 🙂

    P.S.2:

    Osypky: je virové onemocnění, způsobené virem a je léčitelné antibiotiky 🙂

    S prášky na praní, obecně, natožpak s těmi od Amway, nemá toto onemocnění VŮBEC NIC SPOLEČNÉHO.

    Kolikrát Vám mám opakovat, abyste nežvanili o věcech, kterým NAPROSTO NEROZUMÍTE? Vám to nepřipadá správné? Zřejmě ne 🙁 Pak se ale nedivte, že jste před lidmi, kteří rozum používají, jen obyčejnými hlupáky.

  27. komentuje acz
    Ten patří do A6. A s tou se taky nedá Superb sorvnat ani omylem. Tak která škodovka to tedy vyhrála? myslíš test úplně nového Superba s 6 let starým Passatem? A víš o jak nepatrný chlup vyhrála? Myslíš, že by Superb vyhrál i nyní proti novému Passatu? už asi ne, že?

    Já mám oktávku 8 let starou můj nejlepší kámoš má A4 2,5tdi 3 roky starou.máš pravdu je tam rozdíl.Ovšem testovali A4 2.0 tsi 147kw a octavii rs 2.0tsi 147kw.Audi bylo dražší o 250000 a otázka zněla je i o tolik lepší:test těsně vyhrála octavia rs,právě kvůli ceně.
    Tak a určitě si něco zaslech,jak asi před půl rokem se šéf vw Ferdinand K. Piech rozčílil nad tím,jak je možné že vyhrál superb nad passatem v prestižním časopisu auto bild.Ihned zavelel,aby superbu byly odepřeny určitý příplatkový výbavy.Kámošovi sem říkál,at si radši koupí superba v kombíku než skoro stejně drahou A4.Jasné audi je pojem a image je imege,ale drahá image.
    Pochopíš že néé vše drahé musí být lepší,jako je to v amway a ještě mi jednou řekni že amway má v ČR skvělou image abych se zasmál.

    komentuje acz
    Proč po mě chceš nezávislé testy? Copak ty nevíš, že se NESMÍ VKLÁDAT ODKAZY? Si je vygoogluj. To umíš, nebo ani to ne? Co ty vlastně umíš?

    Nic neumim,máš pravdu interfernet je pro mě španělská vesnice.Pošli mi odkaz na mejl, fcbarcelonaa@seznam.cz dík.

  28. Ovšem testovali A4 2.0 tsi 147kw a octavii rs 2.0tsi 147kw.Audi bylo dražší o 250000 a otázka zněla je i o tolik lepší:test těsně vyhrála octavia rs,právě kvůli ceně.

    Kdo testoval RSovou Oktávku proti RSové Audi A4 a Oktávka to vyhrála? 🙂 Nemusíš psát odkaz, stačí napsat kdo to testoval, já googlovat umím 🙂 Možná tak v „rychlosti“ to mohla vyhrát. Ale ve všech ostatních, měřitelných parametrech je Audi A4 oproti Oktávce úplně někde jinde. Technologie, výbava, provedení, vnitřní hlučnost, jízdní vlastnosti a td. Jako motoristický fanda že bys to nevěděl? 🙂 Nemáš pocit, že jsi tak trochu někomu NALETĚL? 🙂

    Proč radíš kámošovi, co si má koupit? Copak ty o autech něco víš, kromě toho, že jedno máš? To z tebe má jakože dělat znalce a odborníka? Ty je vyrábíš, nebo úspěšně prodáváš? Jsi majitel autoservisu? Nebo vyhlášený oblastní automechanik? Ne? Tak pak věz, že o autech víš kulový.

    Už zase tu máme v přímém přenosu jedinečný důkaz, jak se český mudrlant plete úplně do všeho? Na co všechno jsi ještě specilaista?

    Hokej, Pivo, teď snad ještě internet a fernet, Auta, Amway, obchod, co finance? …. a máš s těmi jmenovanými „profesemi“ i skutečně profesionální prax a zkušenost? Tedy kromě toho piva a fernetu? 🙂 nebo jsi jen Internetový expert, který jakmile si něco někde přečte, tak ihned následně rozdává rozumy?

    Hm?

  29. acz
    Test dělal německý autobild,v česku vychází dceřiný autotip.Test proběhl cca před 2-3 roky.Asi před 3 měsíci dělal autobild test 5 vozů ŠKODA a 5 vozů VW,vyhrála to Škoda 3:2.

    Auta jsou mojím celoživotním koníčkem a nečtu skoro nic jiného,ale samo že nejsem expert.Automechanik sem to si uhodl,ale dělám to jen pro zábavu a ve volném čase u sebe v garáži.Jinak sem mistr ve fabrice a vyrábíme díly zejména pro koncern VW.Jinak můj otec je mechanik a moji oba dědové byli velkými milovníky aut,skrátka to mám v rodině.Zkrátka když to shrneš,dovolím se sebe označit automobilového fandu a radím jen lidem kteří o autech nic nevědí.

  30. Neslovíčkař. Nemá to cenu. Osypky,vyrážka, pupínky. To je snad úplně jedno.. Prostě je to po Amweyáckym prášku a tim to hasne..
    Z toho se nevykroutíš..
    Seš jen loutka, co se do všeho plete. Myslíš si, že všemu rozumíš díky amwayáckým moudrum. Víš ale o všem úplně stejně jako každej jinej a díky zslepenosti amwayem ještě 1000x míň. Akorát tady neprávem ponižuješ ostatní a sebe ztrapňuješ.
    Amway výrobky jsou zkrátka sračky jako každý jiný.
    A ty si jen pohunek toho vašeho systému..

  31. Komentuje Pavel, 11.5.2011 @ 18.41
    Neslovíčkař. Nemá to cenu.

    Proč obviňuješ mě? Zkus být alespoň jednou ve svých obviněních profesionál, nebo mlč a věnuj se tomu, čemu doopravdy rozumíš. A při té příležitosti nám můžeš povědět, co to je. protože my to bohužel doposud nevíme. Víme jen čemu naprosto nerozumíš. To už víme. Buď tak laskav. Děkuji.

  32. Komentuje Pavel, 11.5.2011 @ 18.41
    Prostě je to po Amweyáckym prášku a tim to hasne

    V kontextu s požadavkem na profesionalitu, můžeš nám, hlupákům, profesionálně vysvětlit, jak se v domácích podmínkách dá vydefinovat, že nějaká vyrážka je z konrétního pracího prášku? Používá se k tomu křišťálová koule? 🙂 Nebudeš ty náhodou taky expert na choroby kožní? 🙂 Víš, já, na rozdíl od Tebe, mám v byznysu doktorku kožního oddělení. Velmi šikovnou. Zcela jistě by v byznysu Amway nebyla, jako profesionál na kožní onemocnění, kdyby byla pravda ta pitomost, co tady prezentuješ a děláš ze sebe opět dobrovolně vola 🙂 Ona by ti vysvětlila, jak velmi problematické je vůbec definovat z čeho je konkrétní vyrážka bez skutečné laboratorní expertízy.

    Kožní vyrážka je reakcí na konkrétní detergent, látku. A ty víš jistě jakou, jsi přece profík, nebo jen žvanil?

    V kontextu s nejpřísnějšími dermatologickými, pediatrickými a alergologickými testy, které Amway na svých produktech neustále provádí, je tvé obvinění jen zuřivá a lživá póza, způsobená obecnou nenávistí vůči všemu, co nese logo Amway. A my to moc dobře víme, protože my totiž fakta známe. Ty víš kulový a to je vše.

    Ty Osypko z prášku na praní 🙂 Jakou další extra pitomost nám předneseš jako „opravdu zaručeno pověru“ ..?

    Copak nechápeš, že důvěryhodnost tvých žvanilských „výroků“ dávno dosáhla bodu NULA? 🙂 Pavle? 🙂

  33. Komentuje JaraCimrman, 11.5.2011 @ 11.47
    Auta jsou mojím celoživotním koníčkem a nečtu skoro nic jiného,ale samo že nejsem expert.Automechanik sem to si uhodl,ale dělám to jen pro zábavu a ve volném čase u sebe v garáži.Jinak sem mistr ve fabrice a vyrábíme díly zejména pro koncern VW.Jinak můj otec je mechanik a moji oba dědové byli velkými milovníky aut,skrátka to mám v rodině.Zkrátka když to shrneš,dovolím se sebe označit automobilového fandu a radím jen lidem kteří o autech nic nevědí.

    Tak sláva. Mohl bys tedy odkráčet na diskusní forum pro automechaniky a diskuse o automobilech a dál tam radit lidem, kteří o autech nic nevědí, doufaje, že nepotkáš někoho, kdo o nich něco ví?

    Tady je řeč o produktech, o kterých nevíš naprosto nic. To jistě chápeš. Nebo ne? Je to těžké tomu porozumět?

  34. Komentuje JaraCimrman, 11.5.2011 @ 11.47
    Test dělal německý autobild,v česku vychází dceřiný autotip.Test proběhl cca před 2-3 roky. Asi před 3 měsíci dělal autobild test 5 vozů ŠKODA a 5 vozů VW,vyhrála to Škoda 3:2.

    Tak trošku (dost) utíkáš od původních proměnných. Pokud vím, porovnával jsem (jako příklad) Audi A4 a Škoda Octavia. Ty argumentuješ testy vozů Škoda obecně a VW obecně. To je trošičku (hodně) rozsáhlejší záběr s úplně jinými parametry 🙂 Samozřejmě konkrétního neuvádíš jako obvykle nic 🙂

    Už jenom snaha o porovnávání Škodovek a VW ledasco vypovídá. Jako bys nevěděl, že ty vozy jsou téměř identické, kromě vnějšího designu, a cenově taktéž víceméně stejné (samozřejmě ve shodných výbavách).

    Abys to pochopil, to je jako bys porovnával Ariel vyráběný v Mnichově a Ariel vyráběný v Rakovníku 🙂

    Pozornému oku pak neunikne vždy o něco vyšší komfort u vozů VW.

    A buď ve svých argumentech přesný a profesionální. Všechny testy na Autobild.de se dají snadno dohledat na internetu, to doufám víš. Takže si to každý může přečíst.

  35. acz
    Si chtěl slyšet,kdo dělal test A4 a octavia,napsal sem ti že autobild,v čechách to otiskl autotip.?Co chceš po mě víc.Podívat se můžeš na všechny testy i na nedávný rozsáhlý test Škoda vs VW.
    Koncernový vozy miluju všechny snad kromě seata a audi je desingově nádhera.

    Jak tak koukám ty seš tak jednoduchej,nejdřív o autech nic nevim,poté o protuktech nic nevim,zato ty toho víš čoveče.

  36. Acz:
    Ty jsi ale vševěd. Pokud je ta tvoje doktorka taky distributorem Amwaysraček a častým návštěvníkem seminářů, tak se vůbec nedivím, že jí něco takovýho padá z úst..
    Je zcela jasný proč 😕

  37. ACZ, JaraCimrman:

    Podstatný je poměr – ceny a výkonu + příplatek za prestiž. Ale zejména to, zda výsledná cena odpovídá finančním možnostem kupce.

    Proto se směju hlupákovi, který si koupí audi (svetr Lacoste, bundu Mammut..atd) jen proto aby byl in, ale musí se kvůli tomu omezovat nebo v krajním případě „žere suchý chleba“.

    V případě amway výrobků nevidím adekvátní poměr cena- výkon a o nějaké prestiži nemůže být ani řeč. Parfémem Amway udělám dojem leda na nějakou šílenou amwayačku… :mrgreen:

  38. Komentuje hraesvelgr, 13.5.2011 @ 22.33
    Podstatný je poměr – ceny a výkonu + příplatek za prestiž. Ale zejména to, zda výsledná cena odpovídá finančním možnostem kupce.

    Co to zase kecáš za lbosti 🙂 Jestlipak jsi někdy přemýšlel o tom, že co zákazník, to jiné důvody ke koupi toho či onoho? Jak bs mohl, když o obchodě víš VELKÉ KULOVÉ.

    Když slyším, jak mi někdo intenzivně vnucuje teorii o tom, že podstatný je poměr cena-výkon, bliká mi kontrolka, že je ŠVORCÁK. Důkazem je obrovský obrat nejen nejlevnějšího zboží, ale také prestižního, kvalitního, luxusního. A není žádný div, že tento sortiment se rozšiřuje, neboť staré dobré pravidlo o tom, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci, začínají chápat i méně inteligentní a méně majetní lidé.

    Proto se směju hlupákovi, který si koupí audi (svetr Lacoste, bundu Mammut..atd) jen proto aby byl in, ale musí se kvůli tomu omezovat nebo v krajním případě „žere suchý chleba“.

    Tak to já se směju také. To je divné, ne? Podle tvé teorie bych se smát neměl. Máš k tomu nějaké logické vysvětlení?

    V případě amway výrobků nevidím adekvátní poměr cena- výkon a o nějaké prestiži nemůže být ani řeč. Parfémem Amway udělám dojem leda na nějakou šílenou amwayačku

    Tak to je taktéž 100% pochopitelné. Od člověka, který o Amway ani o jejich produktech neví VŮBEC NIC a k tomu všemu má v hlavě nadměrně naděláno, žádný jiný postoj očekávat NELZE 🙂

    P.S.: Co víš o Parfémech Amway ? 🙂

  39. komentuje acz
    Když slyším, jak mi někdo intenzivně vnucuje teorii o tom, že podstatný je poměr cena-výkon, bliká mi kontrolka, že je ŠVORCÁK. Důkazem je obrovský obrat nejen nejlevnějšího zboží, ale také prestižního, kvalitního, luxusního. A není žádný div, že tento sortiment se rozšiřuje, neboť staré dobré pravidlo o tom, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci, začínají chápat i méně inteligentní a méně majetní lidé.

    Cena a výkon je snad nejdůležitější nebo pro tebe ne?Ty slyšíš prestižní značku a hned ji kupuješ bez ohledu na cenu?Já si říkám musím to mít nebo se bez toho obejdu i když na to mám.
    Máš pravdu že luxusní a prestižní věci frčí,ale snad těmito slovy nenazýváš parfémy a jiné výrobky amway.Svojí starý bych udělal asi 100x větší radost kdybych jí koupil parfém třeba versace než amway a cena je podobná.Já vím s parfémem amway přece zachráním několik ledních medvědů,s jinými parfémy je zabiju 😉

  40. JISTĚ, ŽE NE 🙂 A neplatí toto hodnocení pro obrovskou masu lidí. A je to velmi logické.

    Pokud požaduji bezprecedentní kvalitu, vysokou cenu respektuji.

    Pokud vyžaduji bezprecedentní výkon, opět vysokou cenu samozřejmě akceptuji.

    Pokud vyžaduji konkrétní značku, opět respektuji danou cenu.

    Pouze v případě, že je mi všechno šumafuk, vybírám si podle poměru cena/výkon.

    Pokud mě zajímá pouze minimální cena, kupuji jen to nejlevnější.

    Co myslíš, je to těžké k pochopení?

    Ale ty si to dělej jak chceš, nikomu samozřejmě nevnucuji, jak má co nakupovat a jak má u toho používat hlavu. To je svobodná volba každého z nás.

    Všechny produkty Amway nepatří do kategorie PRESTIŽNÍ A LUXUSNÍ. Je jich asi tak polovina.

    Parfémy patří do střední třídy, na regálech by ležely mezi značkami např. Hugo Boss.

    Byly by však o třetinu levnější 🙂 Takže komu vyhovuje tato kvalitativní kategorie, může si vybrat z asi 10-ti vůní a stylů u Amway za zrua o třetinu nižší cenu a k tomu navíc bude mít parfém, který nemá „každý“, protože se v obchodě nedá koupit.

    A to je přesně to, co naši zákazníci, především zákaznice, oceňují. Nakupují kvalitní, přitom levnější a jinde nedostupné vůně. Stávají se tak nositelkami jedinečných vůní, jiných, než má jejich okolí. Ženy velmi nerady nosí to, co ostatní. Velmi rády se odlišují. A koneckonců muži také.

    P.S: Vůně od Wersace – super značka. Jednoznačně několikanásobně předražené produkty jen kvůli značce. Takže své přítelkyni uděláš radost především tím, že jsi vyhodil ranec peněz za LUXUSNÍ ZNAČKU. Čert vem, jestli jí to bude vonět, hlavně, že nosí Versace 🙂 Bude o tom ale muset všude mluvit, ono se to totiž na očuch nepozná 🙂

    Kde máš u Versaceho ten poměr cena/výkon, o kterém tady planě žvaníš, troubo? 🙂

  41. komentuje acz
    P.S: Vůně od Wersace – super značka. Jednoznačně několikanásobně předražené produkty jen kvůli značce. Takže své přítelkyni uděláš radost především tím, že jsi vyhodil ranec peněz za LUXUSNÍ ZNAČKU. Čert vem, jestli jí to bude vonět, hlavně, že nosí Versace Bude o tom ale muset všude mluvit, ono se to totiž na očuch nepozná

    A amway vůně se na očuch pozná?Do toho parfému mícháte vůni peněz či pižmo milionářů nebo co 😉 .
    U amway parfému ještě platí jedno,že kdyby o něm mluvila,tak to skoro nikomu nic neřekne.To je nulová prestiž za velké peníze

  42. Jára Cimrman:
    Přesně tak :mrgreen:

    Acz: No jo. Amwayáci se přeci musí něčim lišit. Do normální společnosti nepatří. Jsou jiní, něco víc než ostatní a to jim dělá dobře. A nebo spíš už jim nic jiného nezbývá 🙁

  43. „Když slyším, jak mi někdo intenzivně vnucuje teorii o tom, že podstatný je poměr cena-výkon, bliká mi kontrolka, že je ŠVORCÁK. Důkazem je obrovský obrat nejen nejlevnějšího zboží, ale také prestižního, kvalitního, luxusního.“

    Dutá hlavo, poměr cena-výkon neznamená to nejlevnejší!
    Už to svinsto nehul blbečku a nesud podle sebe – socky, která pracuje na levé straně kvadrantu a u amway si platí za pocit bohatství… :mrgreen: :mrgreen:

  44. Komentuje JaraCimrman, 16.5.2011 @ 15.28
    A amway vůně se na očuch pozná?Do toho parfému mícháte vůni peněz či pižmo milionářů nebo co 😉 .
    U amway parfému ještě platí jedno,že kdyby o něm mluvila,tak to skoro nikomu nic neřekne.To je nulová prestiž za velké peníze

    A proč by si měl dospělý, sebevědomý, inteligentní člověk vybírat parfém aby ostatní lidé mohli říkat: JÉ, ON VONÍ VERSACEM? To si pleteš s postojem malých dětí ve školce, nesebevědomými jedinci, kteří se ničím jiným zviditelnit neumí, ale především prezentací nezvladatelného ega.

    Nám stačí, když voníme vůní, která se nám prostě líbí a ještě s těmito parfémy můžeme dělat obchody, takže nám to přináší peníze. Co na tom chceš proboha kritizovat?

    Jakou další kardinální békovinu sem přinesete? 🙂

    Komentuje Pavel, 16.5.2011 @ 18.30
    Acz: No jo. Amwayáci se přeci musí něčim lišit. Do normální společnosti nepatří. Jsou jiní, něco víc než ostatní a to jim dělá dobře. A nebo spíš už jim nic jiného nezbývá

    Ale my se vůbec nijak zvlášť nelišíme. To nám akorát vy pořád podsouváte tyhle nesmysly. Snaha o odlišování se je běžná lidská přirozenost. Ani v tomto se od všech ostatních nijak nelišíme.

    To jen vy tři tady máte hlavy vybrakované a pořád dokola se snažíte usilovně napadat lidské činnosti, které sami běžně děláte 🙂 Vaše přerostlé ego Vám nedovolí couvnout a přiznat si to 🙂

  45. Komentuje hraesvelgr, 16.5.2011 @ 22.07
    „Když slyším, jak mi někdo intenzivně vnucuje teorii o tom, že podstatný je poměr cena-výkon, bliká mi kontrolka, že je ŠVORCÁK. Důkazem je obrovský obrat nejen nejlevnějšího zboží, ale také prestižního, kvalitního, luxusního.“

    Dutá hlavo, poměr cena-výkon neznamená to nejlevnejší!
    Už to svinsto nehul blbečku a nesud podle sebe – socky, která pracuje na levé straně kvadrantu a u amway si platí za pocit bohatství… :mrgreen: :mrgreen:

    A velmi často se zejména v tvém případě trefuji PŘÍMO DO ČERNÉHO, ŽE? Potrefená husa nám hned vyskočila z krabičky jako čertík 🙂

    Marně přemýšlím, kde jsi vzal tu kravskou myšlenku, že já snad tvrdím, že systém měření formou cena/výkon, znamená „to nejlevnější“ 🙂 Přitom je tam naprosto zřetelně napsáno, jak to je 🙂

    Tak nevím, kdo tu co HULÍ 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *