Pozor na internetový obchod Mobilky.cz – Mobilky, s.r.o.

Chci Vás upozornit na přinejmenším prapodivné chování internetového obchodu s mobilními telefony Mobilky, s.r.o. (www.mobilky.cz), vedená u rejstříkového soudu v Praze, C 125256, IČ: 27901271, se sídlem Za Mototechnou 1114/4, Praha 5 Stodůlky, jejímž jediným jednatelem a společníkem je jistý ukrajinec Ivan Khuda, Užgorod, Ukrajina (dříve Viktor Vávra Prahy 3 – Žižkov). V tomto internetovém obchodu jsem zakoupil mobilní telefon, jehož kvalita byla již v prvních dnech užívání velice mizerná, odpadával celý zadní kryt telefonu. V zásilce s mobilem zcela chyběla faktura – daňový doklad, záruční list naštěstí nechyběl. Několikrát jsem urgoval vydání faktury k telefonu, až když jsem pohrozil Českou obchodní inspekcí – www.coi.cz, tak mi telefonicky ozvala jistá paní, která mi slíbila zaslání faktury na můj e-mail, říkal jsem se tak je to v pořádku. Šok následoval po shlédnutí faktury, faktura má název Daňový doklad o prodeji zboží ve zvláštním režimu, doklad byl vydán na základě §90 zákona 235/2004 sb., o DPH. Nalistoval jsem tedy Daňové zákony a neveřil jsem vlastním očím – §90 znamená zvláštní režim pro obchodníky s použitým zbožím. Společnost Mobilky s.r.o. prodává mobilní telefony jako použité! Faktury měla ještě další nesrovnalost, která by jim na Finančním úřadě rozhodně neprošla – razítko na faktuře je zcela jiné firmy PV – trade, s.r.o., Libčice nad Vltavou, Letecká 120, která neexistuje a ani v minulosti se taková firma takto nejmenovala, nicméně z razítka jsem vyčetl spisovou značku C 138027, která patří firmě Mobilky-trade s.r.o., IČ: 28388267, se sídlem Libčice nad Vltavou, Letecká 120. Jak tvrdím, přinejmenším prapodivné chování …

Faktura od Mobilky s.r.o. je zcela nepoužitelná v účetnictví, už vůbec nelze odečíst DPH z výrobku. Faktura nepoužitelná a prodávané zboží šmejdy, jen blázen by kupoval!!!

Zvýše uvedených důvodů nedoporučuji kupovat mobilní telefony v internetovém obchodě Mobilky.cz!

Daňový doklad o prodeji ve zvláštním režimu

Mobilky.cz

Faktura od Mobilky.cz potvrzuje, že prodávají použité mobily!

Nákupní řád Mobilky.cz – prodávají mobily ve zvláštním režimu

Mobilky.cz

Mobilky.cz používají razítko jiné firmy
Mobilky.cz

Související články:

63 komentářů u “Pozor na internetový obchod Mobilky.cz – Mobilky, s.r.o.

  1. Tak jsem dopadnul stejně. Mobil se mi pokazil, reklamoval jsem ho a tím to také skončilo. Po 31 dnech jsem chtěl mobil zpátky a prý je ješte v opravě, mám prý volal technikovi na číslo 775612381 které (světe div se-neexistuje) Pokud volám na prodejnu, tak tam sedí slečna „papoušek“, která jen opakuje, že mi zavolají. Rozhodně nic nekupovat.

  2. Zdravim vas. Problemy s mobilky.cz jak vidim ma asi hodne lidi. Bohuzel jsem byla taky napalena. Jsou to podvodnici 🙁 Kdyz jsem davala mobil na treti reklamaci, rekli mi ze je to teprve druha a ze tu prvni si nezaznamenaly.A ted kdyz jsem chtela penize zpet na ctvrte reklamaci tak rekli ze ta firma neexistuje. A porad jenom same lzi. Lidi davejte si pozor 😯

  3. Dobrý den,
    také jsem si tam koupila mobil na doporučení mamčina známého (mělo mě varovat, že ten známý je idiot). Třetí reklamace té samé vady, já odstupuji od kupní smlouvy a oni to ignorují a posílají ten samý.
    Podávali jste někdo stížnosti na obchodní inspekci? Nebo na celní správu? (očividně je to zboží, které není určeno pro český trh či dokonce kradené) nebo na finanční úřad? (ty faktury jsou divné)
    Myslím, že když někdo řekne, že reklamace neplatí, protože firma neexistuje a někdo to převzal, tak ten někdo musí převzít také jejich závazky (!!!) v obchodním rejstříku jsou několikrát přejmenovaní

    justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=100087200&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=13f2cc68a9af00b8748936fd907f10e5&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=138027&sysinf.spis.@soud=M%ECstsk%FDm%20soudem%20v%20Praze&sysinf.platnost=25.11.2011

    Na policii jsem ještě nešla, ale nezdá se mi, že by „neřešili občansko-právní spory“, protože toto není občansko právní spor, ale trestní čin podvodu, ne?

  4. Já mám stejný problém. Zacatkem rijna sem si zakoupila telefon, a v pulce rijna sem uz ho posilala na reklamaci. (baterie vydrzi pouze 24hodin) kdyz mi tel. dorazil zpet baterie teda vydrzi uz 27 hodin 🙄 tak sem jim spala email, a podle nich je naprosto normalni ze pouzivany tel. vydrzi 2dny. a ze kdyz ho pouzivam pravidelne na sms a volani ze prej se musi klidne i dobijet kazdy den. coz mi prijde naprosto pitomy. takze asi budu tel. posilat na 2 reklamaci. vubec nevim co mam delat.

  5. Telefon mam jiz rok a jede bez zavady(doufam ze to tak bude i nadale)telefon sem si vyzvedavala osobne v Brne dostala sem danovy doklad kde se pise ze slouzi i jako reklamacni list. Odpocet DPH byl mozny u meho otce ve firme a zadny problem.

  6. Též stejný problém. Koupeno v Brně v IBC. Na opravě to bylo už 4x a pořád stejná závada neopravena. Asi nejlepší by bylo se hromadně domluvit a jít to řešit. Můj mail Mr.Lolendo@hotmail.cz a mobil:603943111

  7. Tak se taky chci podělit o zkušenost s „firmou“ MOBILKY. Zakoupil jsem tel-za cenu 13.000,-Kč,ten se pokazil,firma ho neopravila v zákonné lhůtě a nevrátila mi ani telefon,ani peníze.Mezitím se asi 3x přejmenovali a jsem u konce!Dnes mi oznámili, že nová firma PYKERAN-pouze odkoupila internetovou doménu „Mobilky“ a také jejich telefonní čísla a že nemají s mým problémem nic společného!!!!!!!!!!!!!!To je taková drzost,jenže jsem se informoval na ČOI-kde mi řekli, že již věc hlásili k soudu a že firma Mobilky, nebo i další na jaké se přejmenovali si nepřebírá poštu, k soudu nechodí a je to prej „neřešitelný problém“!!!!!!!!!!Kurva v jakém zasraném státě to žijeme?????Tady si může každý podnikat jak chce?????Pokud by někdo našel právníka co by „nás“ chctěl zastupovat v žalobě-připojuji se!!!! jirka.forst@email.cz

  8. Myslím si, že s touhle firmou se stejně nic nevyřeší. Jak už jsem zde psala tel jsem reklamovala asi 8x a vůbec nic, nakonec se mi i smáli do obličeje což byla největší drzost, kterou jsem nečekala, každopádně přes ČOI jsem na ně šla taky, ani se nevyjádřili. A co si budeme povídat není nikdo kdo by se nás spotřebitelů zastal. Vezměte si, že kdyby to bylo pro nějakou důležitou osobu nebo přímo pro stát tak se to vyřeší za pár dní, prostě by si je našli a dovlekli si je k soudu. Ale my jsme malé rybky sice je nás plný akvárko jak koukám, ale to neznamená nic. Bohužel. Je mi líto vás všech kdo Jste taky přišli o peníze, ale bohužel ani vy ani já s tím nic neuděláme zvlášť, když jsou někde schovaný a mají 100x změněné jméno

  9. No jsem na tom podobně,jak už sem jednou psala zakoupila sem tel. 2* na reklamaci, asi po 14 dnech emailovani, mi napsaly že ho mám poslat zpet do obchodu kde sem ho zakoupila i s odstoupením od smlouvy. před tydnem sem ho poslala tedy zpet na adresu kterou mi napsaly a do dnesniho dne si ho nikdo nevyzvedl. Takže jako nevim co dal dělat, jestli podat trestné oznámení nebo ja nevim……

  10. Dívám se, že jsem zřejmě také naletěla. Bohužel jsem si zakoupila Samsung Galaxy S II u společnosti PYKERAN s provozovnou v IBC Brno, a zjišťuji že vadný telefon nejspíše nevyreklamuji. Telefon uvedený ve smlouvě je neustále nedostupný, o společnosti již nemohu na netu nic najít,ani jejeoch webovky kde jsem si telefon tenkrát vyhlídla.Telefon je vadný, nejspíše pro slovenský trh,nefungují mi ani MMS, šíleně se přehřívá až to OPRAVDU pálí! Seká se, no opravdu mám radost jelikož telefon stál 11.000,- !!!!! Což vážně není málo!! Je mi z tohoto státu už opravdu zle…krást se tu dá opravdu jednoduše!!!!! Kdyby měl někdo stejný problém a kupoval takhle v IBC centru v Brně od společnosti PYKERAN, a budete mít nějaké zkušenosti s reklamací apod., prosím kontaktujte mne na veonique@email.cz

  11. Taky mám s mobilky.cz špatnou zkušenost. Chtěla jsem si koupit nový mobil a pár přátel si z téhle stránky mobily objednávali a byli spokojeni, tak sem si řekla že to zkusím taky. Vše proběhlo v pořádku, mobil fungoval bez problému. Asi po roce se mi pokazil a chtěla jsem ho poslat na reklamaci. A už to začalo. Reklamace má trvat cca 14 dní nebo měsíc, teďka přesně nevím jak dlouho to bylo. Po této době jsem tam volala jak jsou na tom s mojim mobilem. Na reklamačním mi řekli, že mobil byl před 1 dnem odeslán. Tak si říkám super. Chodila jsem na poštu, balíček tak samozřejmě neměli, tak sem po 10 dnech znovu volala na reklamační, kdy mi ho teda pošlou, opět mi řekli, že balíček je poslaný, že jim to na poště asi chvilku trvá. Čekala jsem další týden a balíček s mobilem nikde. Pak už mi došla trpělivost a mojí matce taky, tak jim tam volala. Oni se ji pouze vysmáli a zavěsili!! Po týdnu, co mi nebrali telefon!, my ho po týdnu konečně zvedli a řekla jsem jim, jestli nebudu mít za mobil na mém účtě peníze, když mi nechcou poslat ten spravený mobil, že to budu řešit přes polici, že už na to nemám nervy. Toho se asi zalekli a do týdnu jsem měla peníze na účtě. Takže přes mobilky si už nikdy nic kupovat nebudu a ani bych to nikomu nedoporučovala!!!

  12. je tomu tak cca 6 až 8 let, co jsem si od této stránky kupovala mobily, pro sebe, tátu, bráchu. neměla jsem žádný problém a jednou jsem musela reklamovat, protože se poškodil těsně před koncem záruky. za tu dobu stihli změnit adresu, ale telefon tam nakonec doputoval. nešel opravit a tak mi poslali ten samý nový. od tý doby máme stále ty mobily od nich. nevím co se za tu dobu tam stalo, tohle mě překvapilo.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *