Amway – podvod, pyramida, letadlo?

Na tomto blogu jsem již několikrát psal o Amwayácích. Tyto články jsou nejdiskutovanější ze všech článků na CzBlogu. Řada komentujích je normálních a slušných, jsou to především ti, kteří nechtějí mít nic s Amwayáky společného, a kteří chápou, že se „emwejáctví“ jim nemůže dát slibované bohatsví. Proč? Protože drtivá většina Amwayáků vydělává prd! Samozřejmě, že komentují také Amwayáci (např. ACZ), který je na své „emwejáctví“ patřičně hrdý, tedy dle mého názoru. Pod tlakem ACZ jsem „nucen“ psát nové a nové články… Nebýt jeho, tak bych už ani veděl, že nějaký článek na CzBlogu je. Podle toho, jak „ACZ komentuje, tak předpokládám, že je již milionář, samozřejmě, že za to vděčí super byznysu – AMWAY. Jako bych viděl ty jeho luxusní rezidence po celém světě, služebnictvo, osobního čističe bot, vozový park těch nejluxusnějších vozů, letadla, ostrovy… S amway se přeci dají vydělat obrovské peníze… Nebo ne?

A teďka realisticky…

  • Amway funguje na Multi-level marketingu (MLM) – síťovém marketingu, na čemž není nic špatného. Nemám nic proti MLM! Avšak vše je zneužitelné, i Multi-level marketing! Používá amway tzv. pyramidový princip – pyramidové schéma? Na to se již názory různí…
  • Amwayáci mají vzdělávací systém. Některé semináře a další akce slouží k manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“ a fanatizování lidí, což je na Amwayácích to nejodpornější. Pro prachy jsou prostě lidi schopný udělat moc 🙁 Nadruhou stranu výplach mozku nikomu nikdo nemůže uškodit, ale ne amway výplach mozku. Skvělej výplach mozku je například z BOŽKOVA, nebo od GAMBRINUSOVA 🙂
  • Podívejme se pravdě do očí a otevřeně si řekněme, že Amwayáci jsou mj. zaměřeni na chudší část obyvatelstva, například studenty a důchodce, kteří si chtějí přivydělat. To je velice chytré…
  • Amwayáci shánějí lidi úplně všude (snad i v okolí naší modré planety) – zastavují lidi na ulici (mají verbovat lidi z dopravních prostředků…), otravují své okolí (příbuzné, známé…), otravují telefonicky, mají trapné inzeráty, hlásající nadprůměrné výdělky… Takové kamuflážované jsou inzeráty v tisku, na internetu… Amway nemá v Česku moc dobré jméno (viz. komentáře), proto se někteří Amwayáci představují například jako Reklamní agentura, King Associates… To, že se jedná o Amwayáky, se zpravidla dozvíte až za několik hodin, nebo dokonce dnů.
  • Drahé, avšak ekologické a koncentrované amwey výrobky, údajně velice levné. To je můj osobní názor! Amwayáci tvrdí, že pokud to zředíte, tak vás výrobky od Amway vyjdou několika násobně levněji, než výrobky v normálních obchodech. Proč jsou ale koncentrované? To nějak nechápu, to je přeci nesmysl! Také je to nepraktické. Pokud by to bylo rovnou naředěné, tak by byla zaručena správnost naředění a hned, na první pohled by bylo jasné, že jsou tyto výrobky hodně levné. Proč tolik sebedestrukce? Pravda bude totiž možná jinde – jsou drahé. Amwayáci, jak naředíte špagety nebo hrnce?
  • Jedno se musím některým Amwayákům nechat – jejich manipulace je vzkutku působivá a propracovaná do každého detailu, viz. komentáře na tomto blogu. Není divu, vždyť na to mají velké množství literatury, obrazového záznamu a hlavně semináře, mítinky, kde si i někdy zazpívají a zadupají 🙂
  • Reklamou některých Amwayáků je přesvědčovací proces, který někdy obsahuje manipulaci, totální „vymytí mozků“.
  • Amwayáci – způsob jejich prodeje a vlezlost je něco nepřijatelného a hnusného, normálním lidem jsou Amwayáci pro smích, jsou otravní a dotěrní, jako jehovisti. Pokud je něco dobré, tak to nepotřebuje velkou reklamu, už vůbec ne žádné přemlouvání a polopravdy…
  • Proč nelze na amway vydělat velké peníze – milony, miliardy…? Výrobky amwey jsou hodně drahé. Amway byznys má špatné jméno, když někdo slyší „amway“, tak radši přejde na druhý chodník. Z těchto logických úvah je jasné, že těžko prodáte větší množství zboží, těžko seženete dostatečné množství lidí pod sebe, čímž si rozhodně si nevyděláte slibované peníze (nadprůměrné výdělky)… Nestane se z vás milionář, nekoupíte si za ně luxusní jachty, drahé vozy, ostrovy, kosmickou loď, planetu Mars…
  • „Amway“ není pouze prodej výrobků! Pokud si myslíte, že systém amway je pouze prodej výrobků, tak se hluboce mýlíte. Pokud chcete moc vydělat, tak to obnáší to ještě něco, z mého pohledu nanejvýš odporného – musíte verbovat a přemlouvat další lidi – příbuzné, kamarády, neznámé lidi, pošťačku, pokladní v supermarketu… Budujete svou síť lidí, kteří budou kupovat výrobky a nahánět další lidi.
  • Co často ztrácejí Amwayáci? Je zde především fakt, že někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“, často žijí mimo realitu. Ztrácejí spoustu času, který lze využít určitě mnohem lépe a efektivněji, například s rodinou či kamarády. Mnoho Amwayáků ztrácí také kamarády a přátelé (a to navždy!), protože je přemlouvají a obtěžují. Bohužel, jsou i takové případy, kdy díky amway, přicházejí rodiny a manžela – manželky.
  • Amwayáctví není dobrý a efektivní způsob vydělávání peněz, považuji to velkou ztrátu času a peněz. Tolik můj názor.
  • Kdo jsou podle mého názoru Amwayáci? Jsou to především přemlouvači, verbíři, manipulátoři, část z nich je fanatiků a vymývačů mozků s omezeným myšlením. To si prostě o nich myslím.
  • Propaganda Amwayáctví je založena na maximálním zbohatnutí. Proč někteří Amwayáci argumentují bohatstvím? Proč při „vymývání mozků“ ukazují fotky amerických milionářů, drahé vozy, jachty, domy? Proč jsou na seminářích a mítincích milionáři s Ameriky? Protože pouze idiot argumentuje obrovským bohatsvím a ukazuje majetek!
  • Na Amwayáctví lze prodělat? Systém „amway“ je mj. založen na prodeji výrobků, čím víc těchto výrobků prodáte (a lidi ve vaší větvy), tím máte větší provizi. Jak jsem již psal: někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“ až napadrť (je to mj. součást přesvědčovacích procesů), tak se může stát, že nakoupí značné množství zboží s vidinou velkého zisku, někde doma mají toto zboží uskladněno, z tohoto „prodeje“ dostanou patřičnou provizi (vrátí se jim pouze část investovaných peněz). Zboží se jim později nedaří prodat (je drahé), čímž prodělají. To je velice špatná strategie.
  • Osobně mám rád upřímné a férové jednání, což někteří Amwayáci hodně postrádají. Když jste přemlouváni Amwayákem, k nejvýnosnějšímu podnikání v celé galaxii, tak se název toho best businessu zpravidla dozvíte až nakonci rozhovoru, nebo dokonce na několikáté schůzce. Tohle tedy nepovažuji za upřímné a férové jednání – mlžení.
  • Když chcete prezentované pohádkové bohatství, tak sháníte – verbujete lidi, seženete pod sebe např. 10 lidí, těchto 10 lidí zase sežene dalších 10 lidí, atd. Ty lidi kupujou výrobky, naháněji další lidi… A najednou zjistíte, že jste pohádkově bohatý člověk – nemusíte ráno vstávat do práce, místo toaletního papíru používáte výhradně peníze nemalé hodnoty… . Ale pozor! Není to tak trochu pyramida? Nevím? Prý ne…
  • Chování některých Amwayáků považuji za sektářské – oni tomu říkají, že je to jejich styl života, já (a nejsem sám) si myslím ale své. Tolik můj názor…
  • Pokud někde negativně píšete o Amwayácích, tak počítejte s tím, že vám někteří budou vyhrožovat soudem, policií atp. Až taková pakáž to je!
  • V Česku se dají sehnat ekologické výrobky i od různých výrobců a to podstatně levněší. Podporujte i českou ekonomiku!

Myslíte si, že vám amway změní život? Já si myslím, že některým lidem ano, ale bohužel, směrem k horšímu. Používejte vlastní rozum, každého „manipulátora“ okamžitě vyhoďte! To je má rada …

Jsem člověk, který se nebojí podívat pravdě do očí, jsem člověk který žije v realitě, ne v nějakém snu. Opravdu, nechci být amway milonářem!

Amwayáky jsem považován za největšího odpůrce „amway“ – vycházím z jejich komentářů. Já musím prohlásit, že tomu tak není. Nejsem jejich odpůrce, zástávám názor ten, ať si každý podniká jak chce, je přeci demokracie, ale ať tím neotravuje (neverbuje) ostatní lidi…

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Nějaká ta videa:

Budete mít lepší manželství, lepší rodinu, váš celý život se zlepší! Protože jste v tomto byznysu…

Chcete snad dopadnout takto? Video Soused Amwayák…

Může vás také zajímat:

1 093 komentářů u “Amway – podvod, pyramida, letadlo?

  1. Komentuje Pavel, 7.12.2010 @ 23.31

    „A ještě co se týče Beaufort. Nepopíráte teda, že to existuje..“
    ——
    Super taktika, taková ta vlastní pitomcům. Šplechtne se do éteru nějaká monstrblbost a následně je vyžadováno:

    POPŘI TO, NEBO JE TO PRAVDA 🙂

    Víš, obecně tu moc jiného ani neděláme, snažíme se vyvracen mostrptákoviny z Vašich klávesnic. Úspěch nulový. Což ale taktéž není žádné překvapení 🙂 Blbce o blbosti nikdy nepřesvědčíš. To je zákon platný pořád.

    Add Beaufort: Nikdy jsem to v souvislosti s Amway neslyšel, pokud tím hodláš argumentovat, měl bys mít v ruce víc, než jen hypotézy:

    „A ještě bych sem chtěl vložit jednu informaci pro hledače informací o firmě AMWAY. Tato společnost si nechala na internetu vytvořit jakýsi projekt potlačování negativních zpráv Beaufort. Tyto negativní zprávy by měli být potlačovány na zadní místa ve vyhledavačích aby na začátku zůstávali jen ty pozitivní.. Má to distributorům pomoct v podnikání.
    Nevím jestli to funguje. Ale pokud ano tak je to pěkný svinstvo..
    Kdo tedy chce najít info o tom co je Amway skutečně zač, a nebude mu stačit tento blog, buďte vytrvalý a pátrejte hloub.. Já osobně ale myslím, že tento blog je velmi dostačující a perfektní.. A je to opravdu jedno z velmi mála míst, kde se lidi můžou dozvědět pravdu o této společnosti..“

    Takhle se dělá BULVÁR 🙂

  2. ACZ:
    Add Beaufort: Nikdy jsem to v souvislosti s Amway neslyšel, pokud tím hodláš argumentovat, měl bys mít v ruce víc, než jen hypotézy:

    Tuto informaci mám od distributora Amway. Bylo jim to rozesíláno e-mailem od upline..
    Pokud teda s tim nevidíš souvislost tak to jenom dokazuje, že Amway a nebo někteří upline LŽOU svým distributorům o tom jak se jejich firma o ně pěkně stará a že na ně myslí ❗ Jinak si to nedovedu vysvětlit 😀

  3. Přidávám se k Pavlovi. I já jsem o Beaufortu slyšel od svého bývalého smaragdového up-line. Jenom jsem nevěděl, že se to jmenuje Beaufort…

    Nikdo se jěště nevyjádřil k žalobě podané na Amway, kde Amway prohrála….

  4. Měl jsem nedávno zajímavou debatu se svým bývalým amway kolegou….

    tento kolega dělá Amway 5 let,stále chodí do práce asi za 12-15 tisíc měsíčně. Řekl jsem mu pár svých názorů a debata se zvrhla v hádku (z jeho strany), že je Amway nejlepší byznys na světě, žádná manipulace není a že jsem toho nikdy neměl nechávat,když jsem dal nějaký argument, na který nebyl schopen reagovat, hned uskočil do kouta jen s prohlášením, že to je blbost. Amwayáci nejsou schopni přimout nebo se alespoň zamyslet nad jiným názorem.Chápete? Dělá to 5 let, nemá z toho vůbec nic!! A dokáže to obhajovat takovým neuveřitelně tvrdým způsobem, že nad tím přestává rozum stát. Takový člověk je zcela jasně zmanipulovaný! Takoví nejsou sice všichni,ale je jich většina,co znám…

  5. Petr:
    Přesně tak, můj distributor od kterého mám informace se chová úplně stejně, jak jste popsal. Okamžitě je oheň na střeše.. Navíc tyto názory jsou učeni neposlouchat. A když je člověk trochu zvyklá tak se jdou zeptat sponzora a tem jim vše vysvětlí.
    Odborně řečeno: Jakoukoliv odchylku osvětlí autorita
    Mají pouze svojí Jednoduchou pravdu..
    A z toho opět vyplívají ony sektářské sklony této povedené firmy:idea:

  6. Petr:
    V té žalobě u které sponzoři i samotná Amway radši přistoupili na astronomické odškodnění 155 mil dolarů bývalým Ambotům šlo o hodně. Amway rozhodně nechtěla riskovat, že by se to nechalo dojít až k vynesení verdiktu, protože cítila, že možnost, že by byla definitvně uznána vinnou byla velmi vysoká. A protože v Americe funguje precedentní právo, mohl by pak být předem jasný výsledek stovek dalších takových žalob. Z takového finančního podojení by se pak už hrabala hodně těžko.

  7. Pavel:
    „Tuto informaci mám od distributora Amway. Bylo jim to rozesíláno e-mailem od upline..
    Pokud teda s tim nevidíš souvislost tak to jenom dokazuje, že Amway a nebo někteří upline LŽOU svým distributorům o tom jak se jejich firma o ně pěkně stará a že na ně myslí ❗ Jinak si to nedovedu vysvětlit“
    —-
    To vidím pořád, že si spoustu věcí nedovedeš vysvětlit. Prezentuješ to v každém svém příspěvku. Naopak já si vysvětlím řadu věcí velmi rychle, v tomto případě jsem si to vysvětlil tak, že tady prostě zase jenom LŽEŠ. 🙂 Což zcela jistě popřeš 🙂 Nemám pravdu? 🙂

  8. Komentuje Petr, 8.12.2010 @ 15.01

    „Nikdo se jěště nevyjádřil k žalobě podané na Amway, kde Amway prohrála …“
    —-
    já jen až budete chtít jednou doopravdy vědět, co že je to ta MANIPULACE a VYMEJVÁNÍ MOZKŮ, tak je to přesně tohle, co napsal nějaký Petr.

    Amway samozřejmě žádnou žalobu neprohrála !!! jedinou za 50 let své existence a že jich bylo. To takový IBM, HP, Microsoft a další velikáni světových byznysů jich prohráli desítky. Ve vašich očích však zůstávají naprosto čistí. U Amway by stačila jediná, abyste ji odsoudili jako zločineckou organizaci 🙂

    A tomuhle postoji se zase říká MEGAPOKRYTECTVÍ 🙂

    Vy se tu borci nakonec i něco užitečného naučíte 🙂

  9. Amway si nechala udělat několikatery stránky, protože už je sere, že když se zadá do vyhledávače Amway, tak se zobrazí různé diskuse, které odrazují potencionální distributory. Tady mají být k dispozici ty „správné“ informace.
    Např:
    amway-vyrobky.cz
    amway-cr.cz
    amway-novinky.cz

    Firma Beaufort (beaufortcz.cz) jim je dělala, nebo alespoň SEO.
    Když si zobrazíte zdrojový kód, tak tam Beufort figuruje.

  10. ACZ
    Nelžu, vidíš, ten projekt existuje. Potvrdil to petr a jindra.. Tak nevim co vyvracíš..
    Nedivím se, že to Amway sere. Ale může si za to sama.. A myslím, že je správný aby se lidi taky dozvěděli něco o její druhé stránce. Aby se lidi dozvěděli, co se s nimi taky může stát, když vstoupí. A navíc je to opět tady. Vím, že amway doporučuje aby si distributoři a nebo budoucí členové četli jen ty správné stránky.. Kde jsou věci pouze pozitivní a krásné. Vyjimečné ap. A aby se neubírali směrem k diskuzím. Já sem byl před diskuzemi taky varován.. A spíše mi byla doporučena literatura.. No a nesmrdí tohle náhodou opět sektou ❓

  11. Pavel:

    Samozřejmě Lžeš. Přečti si laskavě po sobě z čeho Amway ve spojení s pojmem „Beaufort“ obviňuješ a a co je faktem a činností společnosti Beaufort s.r.o.

    Beaufort není žádný projekt, který by manipuloval s vyhledávači, nebo vyhledáváním na internetu ve spojení s firmou Amway 🙂

    Viz bláboly: „Tato společnost si nechala na internetu vytvořit jakýsi projekt potlačování negativních zpráv Beaufort. Tyto negativní zprávy by měli být potlačovány na zadní místa ve vyhledavačích aby na začátku zůstávali jen ty pozitivní.“

    Téma „Public Relations“ bych nikomu z Vás ukřičenců nedoporučoval vůbec otevírat. Akorát byste se opět strapnili jak velký kulový o tom víte.

    Nejméně jeden z uvedených odkazů Jindry je soukromý web konkrétního distributora, nikoliv společnosti Amway. Takových webů je na českém internetu celkem hromada.

  12. Chacha, že prý dobrovolný fond 155 milionů jak tu blábolí acz nebo jeho ‚me‘ guru. Měl spíš napsat dobrovolný z donucení, to by odpovídalo pravdě. Jde o zatraceně dobře spočítané vycouvání ze soudního procesu, kde byla Amway obviněna z provozování letadla, a to pomocí astronomického vyrovnání. A to jen proto, že v Amway měli zatraceně stažené zadky z toho nechat ten proces doběhnout do konce a nechat ten soud dojít k závěru, že to provozování letadla v Amway opravdu probíhá (to by byl ten precedens, který by Amway těžce rozdýchávala). 55 mil dolarů v hotovosti (‚me‘ asi neumí číst a tak vydedukoval jen 34 mil dolarů odečtením dvou čísel) plus 21 mil dolarů vyrovnání ve výrobcích jen pro ty tři ex-Amboty a jejich právníky. Navíc těmi obviněnými nebyli jen tak nějací sponsoři, ale přímo Bill & Peggy Brittovi, a to už jsou v Amway nějaké šarže.
    No a navíc je hezké že v tom soudním sporu figurovalo pěkné české jméno (jeden z těch ex-Ambotů měl české předky): „Pokorny,Blenn versus Quixtar“.

  13. A co se týče toho mimosoudního vyrovnání, tak pravdu má Mauron, je to přesně tak. Amway přistoupila radši k tomuto kroku než aby to došlo dál.. A slíbila nápravu.. Bude se muset zaměřit více na produkt, než na nábor nových členů.. A celý systém a postupy by se měli více zprůhlednit..
    ACZ:
    K tomu Vašemu odkazu na tu diskuzi. Jenom ste tím potvrdil, že toho moc nevíte, jste jenom figurka a papouškujete to co Vám tam navykladá Me.. Což potvrzuje opět, že jakoukoliv nejasnost osvětlí autorita.. Již postrádáte vlastní názor a kritiku.. Bez něj už se možná ani sám neumíte rozhodovat..
    Takže opět sekta.. Jste zmanipulován..
    Neříkám, že Me. nic neví. Ale dokáže všechno obrátit tak, že Amway je vlastě super a že ten soudní spor jenom dokázal jak je super a ještě lepší.. 😯

  14. Všechny stránky které uvedl Jindra má zaregistrované Beaufort, takže soukromý web to asi nebude…

  15. Už jsem to psal i Mauronovi několikrát. Svoje představy, doměnky a úvahy světu tohoto blogu předkládá za fakta 🙂 Kromě toho, že je to k smíchu, že takové počínání slouží k zábavě, to už ale k ničemu jinému není 🙂

  16. acz:
    „K onomu „mimosoudnímu vyrovnání“, kterým se zde snažíš očernit Amway, aniž bys o tom něco věděl, je kompletní rozbor i s odkazy a komentáři ZDE“

    Jasně, amway věděla, že spor vyhraje (protože její podnikání je samozřejmě zcela čisté) a tak jen pro nic za nic dobrovolně vyplatila desítky milionů… :mrgreen: :mrgreen:

  17. Komentuje petr_2, 9.12.2010 @ 11.26

    „Všechny stránky které uvedl Jindra má zaregistrované Beaufort, takže soukromý web to asi nebude …“
    —-
    Ach bože růžo 🙂 Když já sám požádám firmu Beaufort s.r.o. o PR a vytvoření portálu na intenetu, bude tento portál zaregistrovaný pod touto společností, ale sloužit bude mě. Obchodní vztahy Beaufort s.r.o versus klienti Vám samozřejmě známy nejsou. Což Vám ale v pomlouvání a vytváření hysterických úvah nikterak nebrání 🙂

  18. ACZ:
    Neslovíčkař. Projektem jste to nazvali asi vy. Já sem sem jen přepsal, co stálo v e-mailu.. A navíc sem řek, že nevím jak to funguje, ale že jestli ano tak je to svinstvo. Tak brzdi.

  19. Komentuje hraesvelgr, 9.12.2010 @ 11.30

    „Jasně, amway věděla, že spor vyhraje (protože její podnikání je samozřejmě zcela čisté) a tak jen pro nic za nic dobrovolně vyplatila desítky milionů“
    —-
    Zase kecáš, k ničemu takovému nedošlo a nedojde 🙂 (vyplacení pro nic a za nic v desítkách milionů)

    Hodláš-li rozbor komentářů na tuto aféru nějakým způsobem napadat, dělej to pořádně a dělej to u zdroje. Rozumíš tomu česky, nebo Ti mám nakreslit schéma? 🙂 Hm?

  20. acz:

    A kdy už konečně přiznáš, že jsi sprostě lhal, když jsi tvrdil, že většina živnostníků do 3 let zruší živnost??? :mrgreen:

    Opakovaně na to zapomínáš reagovat, ale druhé tu permanentně obvnuješ ze lží a sprostě je urážíš. To je dost ubohé.
    (Zvlášt od člověka, který je sám chudým živnostníčkem na levé straně kvadrantu :mrgreen: )

  21. Pavel:

    Brzdi? Já mám brzdit? Co kdybys ty občas použil tu věc mezi ušima a neplácal do éteru naprosto neověřené doměnky a úvahy? Nebo na to tvoje chápání ještě nedorostlo?

  22. Jindra: No tak zrovna ta snaha trochu zlepšit své jméno na internetu asi zas nemůže být chápána až tak negativně. Je fakt že Amway se snaží působit tajemně a mít kontrolu proudu informací mezi svými distributory. Internet se jí v tomto moc do krámu nehodí, ale holt se s ním musí vyrovnat. Tak to dělá aspoň takto. Ale to není nakonec nic špatného. A pokud chcete najít „ty správné“ stránky, nakonec je zase najdete. Vždycky funguje hledat nějakou věc ve spojení s nějakým emocionálním výrazem. Jen si zkuste hodit do googlu dvě slova: Amway shit
    To je úroda co? Takhle jsem mimochodem právě narazil na skvělý blog „marriedtoanambot.blogspot.com“. Ta paní co to píše má fakt talent.

  23. acz:
    „Zase kecáš, k ničemu takovému nedošlo a nedojde “

    K čemu konkrétně nedošlo?
    K vyplacení těch peněz?? Snad to nechceš popřít?? 😛
    No a pokud se peníze vyplatily, tak je zjevné, že amwayáci tím chtěli eliminovat větší problémy, protože tak to obvykle při mimosoudních vyrovnáních bývá.
    Jiný důvod, proč by měl někdo někomu vyplácet peníze, pokud mu je nedluží a nespáchal nic, čím by ho poškodil, nevidím. (Kriša je v tomto případě zjevný nesmysl)

  24. Vergl:
    A kdy už konečně přiznáš, že jsi sprostě lhal, když jsi tvrdil, že většina živnostníků do 3 let zruší živnost??? :mrgreen:

    Opakovaně na to zapomínáš reagovat, ale druhé tu permanentně obvnuješ ze lží a sprostě je urážíš. To je dost ubohé.
    ———
    A já ti opět připomenu, že jsem na to REAGOVAL. Moji odpověď si přečteš tam, kde je toto téma. A tato odpověď nadále platí, stejně jako kroky, které jsou v této odpovědi popsány.

    Téma urážky jsem okomentoval jinde. Neočekávám, že bys to pochopil. Nicméně budu velmi rád, budeš-li vždy konkrétní. Abys pochopil, co to je být konkrétní tak to znamená, že:

    Definuješ konkrétní případ, kdy někoho „sprostě urážím“ jen tak pro nic za nic.

  25. Takže ještě jedenou:

    Hodláš-li (hodláte-li) rozbor komentářů na tuto „aféru“ nějakým způsobem napadat, dělej to pořádně a dělej to u zdroje. Rozumíš tomu česky, nebo Ti mám nakreslit schéma?

  26. acz:
    „A já ti opět připomenu, že jsem na to REAGOVAL. Moji odpověď si přečteš tam, kde je toto téma.“

    Napsal jsi, že nemůžeš najít k tomu podklady a na jednoduchý matematický výpočet jsi nereagoval.

    Tak ještě jednou:
    Je podle tebe možné, aby v ČR, která má něco přes 10 milionů obyvatel, mohlo do 3 let zrušit živnost 83 % živnostníků, když jich tu je dlouhodobě přes milion a v poslední roce jejich počet atakuje dvoumilionovou hranici???

  27. acz:
    „Hodláš-li (hodláte-li) rozbor komentářů na tuto „aféru“ nějakým způsobem napadat, dělej to pořádně a dělej to u zdroje. Rozumíš tomu česky, nebo Ti mám nakreslit schéma?“

    Další porce demagogie a vyhýbání se nepříjemné odpovědi.
    To nedokážeš reagovat na dvě jednoduché otázky.
    1, Proběhlo nějaké mimosoudní vyrovnání?
    2, Pokud ano, proč amway ty peníze vyplatila?

  28. Tak vidíš, že jsem Ti odpověděl. Překvapení?

    Add výpočty, ty je tak rád:
    Vzorový příklad:

    Rok 2006
    1.1.2006
    K tomuto datu je registrováno 10 000 živností
    V průběhu roku se zaregistruje 2000 živností a 1600 živností skončí.
    K 31.12.2006 bude registrováno 10 400 živností.
    Nárůst o 4%
    Počet ukončených živností ve smyslu založených živností je v roce 2006 kolik? 80% 🙂
    Můžu i nakreslit, pokud by chápání nedostačovalo.

    Jednoznačně konstatuji, že tvé „výpočty“ nejsou nic než tvé představy a úvahy.

  29. Takže ještě jednou:

    „Hodláš-li (hodláte-li) rozbor komentářů na tuto „aféru“ nějakým způsobem napadat, dělej to pořádně a dělej to u zdroje. Rozumíš tomu česky, nebo Ti mám nakreslit schéma?“

    Pro omezence, kteří se domnívají, že je mi pokládána nepříjemná otázka, připomínám, že na onom místě na své otázky odpovědi naleznou, takže se skutečně nemám čemu bych se chtěl vyhnout. Naopak, nabádám Vás, abyste se k odpovědím, po kterých toužíte, jednoduše přesunuli.

  30. Tapeta:
    Chlap, který nejprve žádá o zablokování IP adresy, aby nemohl přispívat a pak se vrátí, protože protože bez té onanie nemůže být u mě není chlap.

    Člověk, který se furt ohání slovem „informace“ a při tom vědomě ignoruje pro něho nepříjemné informace je manipulátor.

    Člověk, který jako hlavní prvek diskuze používá techniku „argumentum ad hominum“ je arogantní a namyšlený blb.

    Chlap, který má údajně doma několikatýdenní miminko a tráví mraky času psanám sáhodlouhých elaborátů o ničem, by se měl nechat vyšetřit, jestli je zcela duševně zdráv.

  31. Koukám KÁRL, že jsi nějak psychycky neustál ten průšvich v tématu o autorských právech, tak se projevuješ jako debil jinde a jinak 🙂

    P.S: tím, že tapetování opatříš nadpisem Tapeta, se nijak nevyviníš z jistých porušování pravidel diskuse na tomto blogu. Nicméně neočekávám, že by ve tvém případě byl od Bestmena vznesen nějaký komentář, popřípadě napomenutí. Vrány k vránám sedají a do očí si neklovají 🙂

  32. Tak ještě jednou. K tomu Vašemu odkazu na tu diskuzi. Jenom ste tím potvrdil, že toho moc nevíte, jste jenom figurka a papouškujete to co Vám tam navykladá Me.. Což potvrzuje opět, že jakoukoliv nejasnost osvětlí autorita..
    Takže opět sekta.. Jste zmanipulován..
    Neříkám, že Me. nic neví. Ale dokáže všechno obrátit tak, že Amway je vlastě super a že ten soudní spor jenom dokázal jak je super a ještě lepší..

  33. Pavle, Pavlíčku. Já vím, že jisté způsoby myšlení jsou ti zcela cizí. Prezentuješ zde své myšlení už nějaký ten pátek.

    Inteligentní a moudrý člověk, když něco neví, ale potřebuje t ovědět, tak naprosto samozřejmě jde tam, kde to vědí a zeptá se, získá si informace, které potřebuje.

    Blbec tvého formátu takové počínání kritizuje, neboť on takto nepřemýšlí a je přesvědčen, že tak je to správně. Žije z představ, že informace do mozku asi vstupují v noci při spánku a ráno po probuzení „tam prostě jsou“ 🙂

    Tvoje hodnocení identity pod nickem „Me“ tvé myšlení jen potvrzuje. Klidně si skritizuješ pravděpodobného člověka, kterého jsi nikdy neviděl, nic, ale vůbec nic o něm nevíš a naprosto nerozumíš ničemu, co on kdy vyslovil, nebo napsal 🙂

    Takhle ty používáš tu věc mezi ušima. 🙂

  34. P.S: Pavlíčku, pravda ŽÁDNÉ VERZE NEMÁ. Neexistuje něco jako JEDINÁ PRAVDA a k ní jako protiklad nějaká jiná pravda. Už jsem se to pokoušel vysvětlit tvému bohu Bestmenovi, ale nepočítam moc že y to vůbec pochopil.

  35. Kdyby se mělo řešit porušování nějakých pravidel, tak by Bestmen musel tobě už dávno zatrhnout přístup.
    Jenže ty a tvoje příspěvky jsou pro něj evidentně zaltý důl na návštěvnost a čtenost.

  36. Bestmen:

    Ty nemáš pusu, resp. prsty? Klávesnici? Počítač? Cože? Máš? Tak proč se ho prostě NEZEPTÁŠ?
    —-
    Karl:

    Já vím, že jsem skvělej 🙂 Karle 🙂 IMHO, Bestmen mi už několikrát přístup také zatrhnul, ale jak sám naznačuješ, pochopil, že když jsem na jeho blogu aktivní, jdou mu kšefty s blbostí mnohem lépe 🙂

    P.S: Karle, zase takonkrétnost, to ti vážně dost schází 🙂 V tom plaveš jako v akváriu. 🙂

  37. Bestmen:
    A nebo Hassman? či snad Benda a nebo dokonce Dzirasa..
    Acz:
    Já nikoho nekritizuju. Me ví jistě o Amway vše, o tom žádná. Pravděpodobně je i v pyramidě dost vysoko.. A ty mu lezeš pěkně do p…e. Jenom říkám, že překrucuje přesně tak, aby to bylo pro distributory, neboli NVP pěkně stravitelné.. A že se vlastně jakoby nic nestalo a že z toho sporu Amway vlastně vyšla vítězně a elegantně.. Tak asi tak.. Mimochodem mi tam v jednom jeho příspěvku taky potvrdil ony sektářské sklony.. Stejně jako ty.. Z tvých příspěvků je to zcela evidentní co se s tebou děje. Nikdo mě tu nepřesvědčil, že Amway tyhle sklony nemá.. Spíš pravej opak 😆

  38. Pavlíku, ty už ani nevíš co píšeš pár minut zpět.
    „… dokáže všechno obrátit tak, že Amway je vlastě super a že ten soudní spor jenom dokázal jak je super a ještě lepší..“
    „dokážete přijmout jen jedno vysvětlení a jedinou pravdu“

    Dále pak pokračuješ o pyramidách a lezení do prdelí, což jsou další megahlouposti z tvé makovičky. A já, stejně jako Me, jsme ti poslední, kteří by tě chtěli přesvědčovat o tom, že nejsme sekta a nemáme sektářské sklony. To bychom ti totiž nejprve museli nasekat do palice rozsáhlé informace o tom, co to sekta je. Ale to bychom ještě pořád neměli žádnou jistotu, že těm informacím vůbec porozumíš. Pokud by se po letech stalo, že bys těm informacím porozuměl, nastala by další monstrpráce, dostat do tvé hlavy informace o tom, co je Amway. A i zde bychom se léta potýkali s tím, abys tyto informace pochopil. A až potom bychom teprve mohli přikročit k poslední fázi, vysvětlit ti rozdíly mezi Amway a sektou 🙂 Takže se nediv, že nemáme ani jeden z nás v seznamu životních snů strávit život s tak naprosto zbytečnou činností, jako je vysvětlit ti několik naprosto zřejmých faktů, 🙂 když to prostě nejde. 🙂

    Takže věř si čemu chceš 🙂 Je to tvůj život. Nebudeš ani první ani poslední, kdo umře hloupej s představou, že něco věděl, přestože to vůbec nevěděl.

  39. Acz:
    Máte pravdu. Mě by opravdu nemělo cenu přesvědčovat. S tím souhlasím. Stejně jako asi nepřesvědčíte nikoho z téhle diskuze o vašem businessu. Sme totiž asi lidé, co zkrátka nejspíš nikdy nepodlehnou Amwayácké manipulaci.. A to je ten problém. Bohužel je pořád ještě asi spousta oveček u kterých se Vám to jistě podaří.. Hodně štěstí.. Vždyť jedno z vašich hesel přeci taky zní:
    Někteří chtějí, někteří ne. No a co? Někde.. Čeká šest na tebe!!!
    A nebo:
    My se nikdy nevzdáme!! My budeme svobodní, nezávisle na tom jaké budou po cestě překážky! Milujeme své upline a celý tento byznysový boj o svobodu!! :mrgreen:

    A já neříkám, že to je sekta. Jedná se o komerční kult který vykazuje sektářské rysy. Tak běžte a něco si o tom nastudujte..

  40. ACZ:
    „Rok 2006
    1.1.2006
    K tomuto datu je registrováno 10 000 živností
    V průběhu roku se zaregistruje 2000 živností a 1600 živností skončí.
    K 31.12.2006 bude registrováno 10 400 živností.
    Nárůst o 4%
    Počet ukončených živností ve smyslu založených živností je v roce 2006 kolik? 80% 🙂
    Můžu i nakreslit, pokud by chápání nedostačovalo.“

    Ty tupý fanatiku!
    K datům, které výše uvádíš bylo ale zaregistrováno přes milion živnostníků a ted jsou jich skoro dva miliony – tedy žádné tisíce nebo desítky tisíc lidí.
    Samozřejmě, že by mohl být nárust počtu OSVC i přes to, že by do tří let 83% živnostníků skončilo. Naráží to ovšem na skutečnost, že v republice je jen něco přes deset milionů lidí.
    Z toho je část ekonomicky neaktivní a ta největší část pracuje celý život jako zaměstnanci (jak to sami dokola opakujete).
    Zkrátka počet živnostníků je natolik vysoký, že tebou uváděná obhajoba je naprosto nesmyslá.
    Radeji si to nakresli sám a zamysli se nad tím.
    :mrgreen: :mrgreen:

  41. „Pro omezence, kteří se domnívají, že je mi pokládána nepříjemná otázka, připomínám, že na onom místě na své otázky odpovědi naleznou, takže se skutečně nemám čemu bych se chtěl vyhnout.“

    Tak proč neodpovíš ty chudáku??
    Stačí dvě odpovědi.
    Pokud nedokážeš odpovědět nebo ti je odpověd nepříjemná, tak napiš, že nebudeš odpovídat a neodkazuj nás na cizí názory.

    Znovu se ptám:
    1, Proběhlo nějaké mimosoudní vyrovnání?
    2, Pokud ano, proč amway ty peníze vyplatila?

  42. Amway je sekta! Byl jsem u nich pár měsíců. Absolvoval jsem dva semináře a stačilo mi to 👿

  43. Vergl:
    „vzorový příklad“ znamená „vzorový příklad“. To jest vzor pro pochopení. V roce 2006 samozřejmě nebylo registrováno k 1.1.2006 10 000 živnostníků 🙂 Neschopnost pochopit jednoduchý příklad (vzorový) hovoří o tobě víc, než sis doposud myslel 🙂
    ——
    Pavle:
    To poslední, co bychom chtěli, nebo proč konkrétně já vystupuji zde, je přesvědčit někoho z Vás o zajímavém podnikání s Amway. Svoji přítomnost zde jsem vysvětlil už několikrát a je pořád stejná. Vyvracet Vámi předkládané bludy a chránit si svoji práci. To ostatně obyčejně dělá každý člověk, který si své práce váží a naopak jen tupani pomlouvají práci druhých. Takže kdo je tady tupan? 🙂
    ——-
    Vergl:
    Chytrému napověz, hloupého kopni. Tobě nápověda nepomáhá, kopat tě přes internet nemůžu. Informace, které nejsou mé, já osobně jsem je nezískal (ani nemohl) někdo jiný napsal jinde. Není důvod je sem kopírovat a nebylo by to ode mne etické vůči němu. Pokud tyto informace chceš, JAKOŽE NECHCEŠ, POTŘEBUJEŠ JEN PRUDIT, NIC VÍC, tak se podíváš tam, kde jsou, kam jsem několikrát vložil odkaz. Ale jak říkám, kopat tě přes internet nemůžu 🙂
    ——
    Pavle:
    Omyl, mám na to svůj názor, je totožný s tím, na který jsem odkázal. jelikož je názorem docela rozsáhlý rozbor, odkázal jsem na něj. Je to zcela obvyklá věc, že mnoho lidí má naprosto shodné názory na jisté věci a myšlenky. Nebo to snad slyšíš prvně?
    ——
    Pavle:
    Já si mám jít nastudovat? A proč ne Ty? O Amway ani o sektách nevíš nic, to už si zde prokázal nespočetkrát. K tématu Amway a sekta jsem se vyjádřil. Kdo propaguje, že je Amway sekta, nebo že vykazuje sektářské rysy, tak je obyčejnet trouba, který kecá o něčem, o čem ví kulový.
    ——

    Kdybyste se chtěli podívat, jak vypadá v reálu profesionální eliminace bludných představ, tentokrát to bylo z klávesnice jistého „KRÁLEPOUTNÍKŮ“

  44. ACZ: Vypíšu ti tu pár z mnoha bodů. Pro představu..

    1. Nadřízený distributor manipulativně působí na podřízeného a vnucuje mu zkreslený obraz na
    životní hodnoty
    2. Podřízený distributor by se měl pro úspěch v byznysu podřídit nadřízenému, vzhledem k jeho
    finanční zainteresovanosti
    3. Distributor je povinen navštěvovat školení, na kterých je vyučován o manipulaci, jezdit na
    semináře (Jinak by totiž nemusel být úspěšný)
    4. Distributorum je doporučována literatura, případně poslouchat nahrávky, o positivním myšlení a asertivním
    chování,
    5. Distributor věří, že to co dělá je správné a věří, že jej tato cesta přivede k úspěchu a učiní jej
    šťastným.

    Nepřipomíná ti to něco? Takhle je totiž organizovaná většina sekt.. Např. Hare krišna, Svědci Jehovovi, ap.. Když k tomu ještě přidám onen Love bombing, společný zpěv a časté opakování několika pokřiků, a to je jenom zlomek, máme tu jasný výsledek 💡

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *