Co máme vědět o sektách
V knize, CO MÁME VĚDĚT O SEKTÁCH, od autorky Barbara Büchner, lze najít jednoduchý a výstižný test o tom, JAK POZNÁŠ AUTORITÁŘSKOU SEKTU.
Tuto knihu bych všem velmi rád doporučil. Nemusí se týkat samozřejmě amway či jim podobných. Nicméně po jejím přečtení zjistíme jak fungují sekty a různé autoritářské světonázorové skupiny a při porovnání si jejího obsahu s vyjadřováním a vystupováním jednotlivých organizací amway či jenom některých jejich členů si jistě mnozí rozmyslí, jestli vstoupit a nebo třeba za včasu odejít.
Jistě nikdo nechce aby se jeho příbuzní, přátelé či děti stali závislími na nějaké takové nebo podobné autoritářské skupině..
A nyní k testu..
Opět se pokusím pro lepší orientaci co nejstručněji přirovnat otázky k chování a vystupování většiny aktivních distributorů amway..
1. Má skupina vedoucího, vedoucí nebo kolektivní vedení, které je považováno za neomylnou autoritu?
Tohle je u amway zcela prokazatelné.. Amway má organický systém hierarchie s několika charismatickými vůdci v čele.. Např. Dexter Yager, Bill Britt, Blanchardovi, Meerkatzovi, Hassmanovi, Dzirasovi, Bendovi, Čížek ap.
2. O jejím učení se nesmí ani v maličkostech pochybovat?
Toto je velmi patrné při jakémkoliv rozhovoru s distributorem na téma amway.. Ten kdo zástává jiný názor, než je produkován na seminářích, mítincích, v organizacích amway, tak ten je pro distributory zlo.. Zde je to patrné z toho, že distributoři nenávidí Admina.
Možná by stálo za to zmínit, že i na internetových diskuzích to lze snadno vyvodit z naučených demagogických odpovědí např. ACZ, Lubo Pářa ap.
3. Považují tvůj život před vstupem do kultu za zcela neúspěšný, i když ty sám máš pocit, že probíhal docela dobře?
Tohle je velmi zřetelné z přesvědčovacích monologů jednotlivých distributorů amway.. Vždycky zkusí dříve nebo později tento jednoduchý trik..
4. Jsou členové vyzíváni, aby veškerý majetek věnovali skupině? Vybírá kult za semináře, kurzy, dílny apod. neůměrné poplatky?
Ano, vezměme si kolik stojí např. semináře. Měsíční 300 Kč, čtvrtletní 750 Kč, FEC: 1700 – 2400 kč. Program pravidelných nahrávek 360,- Pravidelná literatura atd. Vždyť Seminář „amway“, má přednost i před svatbou. Většina Emwejáků investuje do těchto pomůcek a seminářů nemalé peníze, na čemž vydělávají především organizátoři seminářů, mítinků a prodejci těchto pomůcek.
5. Jsou příslušníci kultu zcela izolováni od okolního světa?
Díky tomu, že mají Amwayáci za úkol oslovovat (verbovat) všechny ZNÁMÉ i NEZNÁMÉ lidi (příbuzné, spolužáky, pošťačku, lidi z dopravních prostředků…), tak často přicházejí o nejbližší okolí – každý se jim raději vyhne. Video v tomto článku je opravdu výstižné – http://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/
6. Dbá sekta na to, aby se její členové odlišovali od ostatního ,,zlého světa“? Existují např. předpisy, týkající se úpravy účesu, oblečení, ozdob? Vyžaduje se nošení určitých poznávacích znamení (např. jehlic nebo přívěsků)? Hovoří členové skupiny mezi sebou jazykem, který je ostatním lidem nesrozumitelný? Musíš se naučit mnoha novým slovům a pojmům, aby ses mohl ve skupině zapojit do hovoru?
Na semináře a školení se distributoři dostavují oblečení v sakách, oblecích a v nejrůznějších kostýmcích doplněných o ozdoby připomínajíci diamanty, což je v podstatě asi největší symbol tohoto spolku.. Diamanty samozřejmě nechybějí u nikoho doma. Při návštěvě takového bytu na vás nauka amway srší z každého rohu.. Na společných víkendových akcích samozřejmě také nechybí jednotný úbor..
Člověk neznalý jejich učení a slangu se opravdu může jen těžko zapojit do hovoru o tomto byznysu.. Distributoři mluví a uvažují opravdu jen tak jak jsou učeni ze seminářů, školení, literatury a CD.. Každý pokus o argumentaci jiného druhu je tedy předem odsouzen k nezdaru..
7. Říkají ti, že zatím nemůžeš všechno chápat, že musíš nejprve dosáhnout ,,vyššího stupně poznání“? Mnohé organizace udržují své skutečné učení v tajnosti, takže se noví členové teprve při zasvěcení dozvídají, do čeho se vlastně pustili – a to už bývá zpravidla pozdě..
Ano, každý distributor se vám při rozhovoru, snaží vnutit myšlenku, že neznáte Marketingový plán, že se to musí pochopit a potom, že zjistíme, jak je to všechno užasné, krásné a nejdokonalejší..
8. Rozlišuje skupina lidi na přátele a nepřátele? Jsou osoby žijící mimo sektu považováni za morálně zpustlé, duševně zaostalé, primitivní, neosvícené, neschopné vyššího poznání?
Velmi oblíbené argumenty snad u všech aktivních distributorů.. Člověka žijícího mimo jejich „byznys“, považují za morálně zpustlého, duševně zaostalého, primitivního… přesně tak, jak se hovoří v otázce..
9. Vyhrožují ti, že to pro tebe bude mít ošklivé následky, jestli do skupiny nevstoupíš, nebo z ní naopak vystoupíš? Pochybovači a kritici autoritářských skupin bývají často vystavováni silnému tlaku. Kdo sektu opustí, slyší, že musí počítat se strašnými tresty. Odpadlíci bývají pronásledování tak tvrdě, že to někdy hraničí s psychickým terorem apod.
V některých případech se tak může skutečně dít.. Bývalí distributoři, kteří mají s amway špatné zkušenosti a kteří to nechtějí zvěřejnit (např. že se bojí), jsou jistým způsobem napadáni ze strany vyškolených obhájců tohoto systému..
Kolik je odpovědí kladných, čtenáři? Málo nebo dokonce žádné! Odpovědi na uvedené otázky, mohou svědčit o tom, že se může jednat o autoritářskou sektu. A jak to tak vypadá, tak tou amwey bezesporu je..
Autor článku: Pavel
V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.
Další články o Amway na CzBlogu
Další články o Amway na Amwey-Business.cz










Komentuje Justice, 7.4.2011 @ 7.37
Amway podnikání je humus!!!!!
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 10.36
1. Má skupina vedoucího, vedoucí nebo kolektivní vedení, které je považováno za neomylnou autoritu?
Každá skupina má uvedenou osobu. Ve škole je to pan učitel, nebo profesor z pohledu žáků, z pohledu personálu pak ředitel, popř. majitel školy. V zaměstnání jsou vedoucí, ředitelé, mistři, vždy jasně profilované osoby, které vedou kolektiv a pokud jsou také uznávanými osobnostmi, tak jsou také zcela pochopitelně považovány za autority. Ve fotbalovém mužstvu je to kapitán, trenér, nebo opět majitel. A tak dále, všude kam se podíváme, že? Výraz NEOMYLNÉ byl vložen záměrně. Osobně neznám v Amway jediného člověka, který by nějakou Autoritu, ať už v Amway ,nebo ze zdrojů vzdělávání z celého světa považoval za NEOMYLNÉHO. V Amway se především učíme, že lidé se mýlí a chybují pořád. Takže toto tvrzení pana hloupého autora je samo o sobě docela pěkný nesmysl.
2. O jejím učení se nesmí ani v maličkostech pochybovat?
Toto souvisí s předchozím výkladem, je to nesmyslné a lživé tvrzení. V žádných materiálech vzdělávacích organizací toto tvrzení neexistuje a v praxi neznámé. Tyhle nesmysly nám podsouvají tzv. odpůrci jen z důvodu diskreditace, jedná se o vymyšlené očerňování.
3. Považují tvůj život před vstupem do kultu za zcela neúspěšný, i když ty sám máš pocit, že probíhal docela dobře?
Další naprostá pitomina. Základem všech marketingových plánů Amway, obsahu vzdělávacích organizací a především životní filozofie vedoucí k úspěchu, je PTÁT SE, CO BYSTE CHTĚLI. Nikoliv podsouvání, že je dotyčný neúspěšný jedinec. Shrnuto a podtrženo, jedná se o další manipulativní lež odpůrce, který tím opět dokazuje, že o diskutovaném neví vůbec nic.
Z hlediska běžného života je však tento princip používán prakticky všude, kde je důvod k nějakému zlepšování. V porovnání se současným stavem je uvažovaná budoucnost vždy na pomyslné lepší úrovni. Je to logické. Bez snahy o dosažení lepších a hodnotnějších stavů žití, než je ten který v reálném čase, bychom jako lidstvo žili pořád ještě v jeskyních.
4. Jsou členové vyzíváni, aby veškerý majetek věnovali skupině? Vybírá kult za semináře, kurzy, dílny apod. neúměrné poplatky?
Tady si dělá autor článku ze všech čtenářů blázny. V Amway nejsou, nebudou a nikdy nebyly žádní vlastníci podnikání Amway k tomu, aby někam odevzdávali svůj majetek. Je to lež !!! Vzdělávací organizace samozřejmě nejsou kulty. Za dobrovolná školení a vzdělávací semináře jsou vybírány jen „symbolické“ poplatky, v porovnání s jakoukoliv jinou vzdělávací institucí mnohonásobně nižší. Ty slouží na pokrytí nákladů zajištění konkrétních akcí těchto vzdělávacích organizací. Navíc pořád nechápe, že zcela svobodný vlastník podnikání s produkty Amway, s vlastním IČ, popř. DIČ, není žádným členem kultu ani skupiny. Nikdy nebyl a nikdy nebude. Jsme zcela svobodní, samostatně se rozhodující podnikatelé s produkty.
5. Jsou příslušníci kultu zcela izolováni od okolního světa?
Samozřejmě nejsou a samozřejmě ani být nemohou. Máme svoje rodiny, přátelé (samozřejmě i mimo podnikání s produkty Amway) máme svoje další firmy, zákazníky, dodavatele, kolegy, spolupracovníky, koukáme se na televizi, chodíme do kina či divadel, čteme co chceme, kupujeme si co chceme, jezdíme kam chceme a kdy chceme, jíme co chceme, milujeme koho chceme a jak moc chceme atd. V takovém prostředí je jakákoliv byť i abstraktní izolace naprosto nemožná. jedná se o další výmysl a fabulaci autora článku, který tím jen znovu dokazuje, že nejraději žvaní o věcech, o kterých nic neví.
6. Dbá sekta na to, aby se její členové odlišovali od ostatního ,,zlého světa“? Existují např. předpisy, týkající se úpravy účesu, oblečení, ozdob? Vyžaduje se nošení určitých poznávacích znamení (např. jehlic nebo přívěsků)? Hovoří členové skupiny mezi sebou jazykem, který je ostatním lidem nesrozumitelný? Musíš se naučit mnoha novým slovům a pojmům, aby ses mohl ve skupině zapojit do hovoru?
Další nesmysl. Nenosíme jehlice ani odznaky, šály ani zvláštní účesy. nevyžaduje se žádný speciální oděv pro podnikatele s produkty Amway. Obyčejně je každému profesionálnímu podnikateli doporučován odpovídající oděv ke konkrétní příležitosti. jako všude jinde, jako všude na světě. Když jdu na velmi důležitou schůzku, možná by si autor těch nesmyslů vzal tepláky, já si beru oblek. Považuji to za profesionální přístup ke svému klientovi. jsou to běžná, uznávaná, nepsaná pravidla v profesionálním obchodním styku. Nicméně, kdyby ten žvanil někdy byl na nějakém tom semináři, který tak s nadšením pomlouvá, věděl by, že jsou tam i lidé v tričkách, v riflích, kraťasech, minisukních atd.
Podle tohoto stupidního stanoviska by musela být sektářská každá lepší restaurace, kde je např. povinnost mít sako, nebo kravatu, nebo dokonce oblek či šaty. A mnoho dalších takových případů z praxe v reálném životě tam venku.
Nemusíme umět žádný zvláštní slovník. Používáme naprosto běžná slova, známá a používaná v profesionálním obchodě a v profesionálním byznysu. Potvrdí Vám to úplně každý, kdo se profesionálnímu obchodu a byznysu věnuje. Nicméně je pravdou, že se náš slovník od slovníků mnoha lidí odlišuje. Není však naší vinou, že mnoho zejména kritiků Amway má slovník jako neandrtálec. Za to vážně nemůžeme a Amway také ne.
7. Říkají ti, že zatím nemůžeš všechno chápat, že musíš nejprve dosáhnout ,,vyššího stupně poznání“? Mnohé organizace udržují své skutečné učení v tajnosti, takže se noví členové teprve při zasvěcení dozvídají, do čeho se vlastně pustili – a to už bývá zpravidla pozdě..
Tohle tvrzení je velmi snadno zmanipulovatelné. Prostě když marketingový plán neznáme, jelikož jsme jej ještě nikdy neviděli, tak je to jednoznačný fakt a ne nějaké manipulativní jednání, jak je zde podsouváno. Vzdělávací organizace v Amway nejen, že neudržují svoje vzdělávací obsahy v tajnosti, naopak, jsou přístupné všem lidem na světě, kdokoliv má zájem, může okamžitě přijít na jakýkoliv seminář kterékoliv vzdělávací organizace v Amway. V Amway taktéž neexistuje žádné pozdě. Registrací pro podnikání s produkty, nebo jen k nakupování za velkoobchodní ceny, se nezavazujeme k využívání vzdělávacích programů. Ty jsou nezávislé na podnikání s produkty i nakupováním a jsou samozřejmě zcela dobrovolné. K tomu navíc dává Amway, ke které jako jediné organizaci vzniká smluvní vztah onou registrací, dává 6-ti měsíční záruku na vrácení všech vstupních poplatků i případný zpětný odkup zboží. Registraci můžete ukončit kdykoliv pouhým zasláním žádosti emailem, nebo jen nepotvrzením aktivity na další kalendářní rok. V Amway nic takového, jako AŽ JE POZDĚ, NEEXISTUJE !!! Autor nám všem opět podsouvá své lži, pramenící z naprosté neznalosti Amway.
ATD.
Jeden nesmysl za druhým. Takhle to milí čtenáři bývá, když nekňuba dostane volnou ruku zplodit článek o tématu o kterém nic neví. Internet je díky takovým žvanilům zaplaven naprostými sračkami, hloupostmi, nesmyslnými tvrzeními, pomluvami, lhaním, a dalšími „hodnotnými obsahy“.
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 11.20
K té sektě… Podívejme se na danou problematiku pod drobnohledem…
Čím se sekta mj. vyznačuje? Tajnůskaření, má svého vůdce, mají své modly, izolují se, musí dodržovat daná pravidla, sekta deformuje osobnost, v sektě se často vykonává manipulace-vymývání mozků…
1/ TAJNŮSKAŘENÍ – do poslední chvíle museji amweyáci zamlčovat, že se jedná o „amwey“. Organizace amwey maji zaheslované weby – RCE, SETZER… – http://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/
Vždyť super guru praví…
„Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“
Výukové systémy jsou v komunitě:
Vždyť emweják ACZ říká…
„Motivační výukové systémy v amwey jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“ viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/
2/ VŮDCE – Každá „amwey“ organizace (RCE, SETZER…) má svého vůdce… Na seminářích je lidi doslova obdivují, jako nějaké nadlidi. Tleskají jim, poskakují, dupají, tancují…
3/ MODLA – pro amweyáky jsou velkou modlou „amwey výrobky“ a jejich vůdce.
4/ IZOLACE – amweyáci často přicházejí o své přátele, známé, příbuzné… A to především díky své vlezlosti, nahánění lidí, verbování, fanatismu a demagogickému myšlení a konání. Ano, amweyáci se vyznačují vlezlostí a dotěrností. Koukněte na anketu a video na tomto blogu – http://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/
Amweyáci jsou učeni k tomuto…
„Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“
„Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/
5/ DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL:
– Nucení chodit na mítinky, semináře… Vždyť „amwey“ vůdce říká – radí… „Mítink amway má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna.“
„Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
http://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/
- Amweyáci si museji napsat dlouhý seznam lidí. Vždyť amwey vůdce říká… „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“
- Zatajovat věci. Vždyť jejich vůdce praví… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amwey, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“
Atd.
6/ DEFORMACE OSOBNOSTI – z některých amwayáků se stávají demagogové a fanatici, což vede k izolaci k okolnímu světu. Každý se jim raději vyhne, protože mají oslovovat všechny lidi, který znaji – příbuzné,. známe, pošťačku, pokladní, lékaře, starostu, lidi z kostela… Jediné, co poté amweyákům zbývá, je ta jejich komunita.
Ten styl života je pro emwejáky jen to JEDINÉ možné, to nejdokonalejší. Vše ostatní je špatné a zlo.
7/ POVAŽOVÁNÍ SE ZA NENORMÁLNÍHO ČLOVĚKA – ano, je to tak, někteří amweyáci se nepovažují za normální lidi. Amwayák ACZ říká…
„Nechci být definován jako „normální“ člověk.“
„Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“
viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/
8/ VYMÝVÁNÍ MOZKU-MANIPULACE – některé knihy, cédéčka, semináře a další setkání slouží k manipulaci s lidma… Něco z negativní manipulace …
„Už nikdy nebudete muset vstávat v určitou hodinu – chodit do práce. Celý zbytek života budete spát do kolika se vám zachce.“
„To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“
„Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 11.24
A nyní se podívejme pod drobnohledem, jak mají emwejáci VERBOVAT, NAHÁNĚT VŠECHNY ZNÁMÉ I NEZNÁMÉ LIDI… Hovoří – radí jejich vůdce – guru:
„Napište si na seznam všech lidí, které znáte. Je to strašně důležitý!“
„Když si budete psát seznam rodiny a příbuzenstva – zkuste si vzpomenout, když je svatba nebo nějaká taková rodinná akce, kolik se vám tam sejde.“
„Když každej den si domluvíte schůzku se dvěma lidma a vysvětlíte jim 15 minutový plán, tak budete dostávat plnej plat, plus odměny a prémie, a každej den pracovní doba tím končí.“
„Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako – pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
„Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“
„Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“
„Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“
„Napište si seznam chudejch, napište si seznam úspěšnejch. Úspěšný lidi, někoho o kom víte, že dosáhnul úspěchu, ať už ve svým koníčku, ve sportu, nebo ve svojim zaměstnání, v čemkoliv. Známe lidi, které známe díky pojistným událostem… Když si napíšete tyhle oblasti, ze kterých znáte lidi, tak každej z vás tam dokážete připsat spoustu dalších a dalších oblastí, ze kterých vy osobně znáte někoho, protože já jsem určitě na všechny nevzpomněl. Dámy můžou psát svýho gynekologa, pánové svého ornitologa, atd. atd Prostě známe obrovskou spoustu lidí.“
„Pokud ten první měsíc napojíte na systém dva lidi, tak můžete mít po půl roce 64 lidí. Co když každej měsíc přivede každej jednoho dalšího do systému? Tak to máme 128. Další měsíc jen jednoho, to je 256, další měsíc 1024, další 2048 lidí, a po 12 měsících máte 4000 lidí ve skupině napojených na systém. Myslíte, že sami zvládnete zasponzorovat za rok 4000 lidí? Myslíte, že sami zvládnete naučit 2048, ať zasponzorují každej jednoho? Ani náhodou! To za rok neni možný! Ale pokud na začátku roku napojíte 2 lidi na systém, dáte je do líhně, tak po roce jich máte 4000. Co když dáte první měsíc do líhně 3 lidi? Druhý měsíc, když každý přivede jednoho, tak máte 6. Další měsíc každý přivede zase jednoho – je to 12. Pak 24, 48 a po 6 měsících můžete mít 96 lidí ve skupině. Sedmej měsíc by to bylo 192, pak 384. A po 12 měsících, když začnete na 3 lidech, které napojíte na systému, a každý z nich se naučí přinést do systemu jenom jednoho. Tak máte po roce 6144 lidí ve skupině. Pokud by to bylo dobře rozdelený do šesti větví, tak je to diamant. Co když začnete na pěti lidech? Schvalně si to spočítejte. Ja to nebudu rozebírat, řeknu vám jenom tu radu…. Kdyby každej, každý měsíc přivedl jenom jednoho… Pět lidí dáte do líhně, pět lidí dáte do systému a každej by přivedl jenom jednoho. První měsíc 5, druhý měsíc 10, 20, 40, 80… a po 6 měsících 160 lidí. Další měsíc 320, 640, 1280, 2560… Jedenáctý měsíc máme 5120 lidí, a kdyby každý přivedl jenom jednoho, tak po 12 měsících máme 10240 lidí ve vaší skupině. To je ředitelký diamant a průměrnej příjem 400-600 tisíc měsíčně! Když první mesíc napojíte do systemu 10 lidí? 10, 20, 80, 160, 320 po půl roce. Sedmej měsíc 640, pak 1280, 2560, 5120, 10240. A po 12 měsících 20480 lidí ve vasí skupině! Dokážete si představit, co by to udělalo s vaším příjmem, kdyby to bylo spravně rozdělený třeba do 10 větví?! Nebo do 15?! To už mužete přemýšlet asi takovým způsobem jako Rick Setzer, Billy Florenz a další diamanti, který chapou náš systém. To potom by jste měly ty příhody jako vypravujou oni… Když vysvětlujou, co je to náš byznys, tak říkají… To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf! Tohle to se vám podaří! Pokud budete chápat, že systém tu není pro systém, systém je tu pro vás! Že je chytrý ten systém využívat, že to je klíč k našemu byznysu a pokud vy budete chtít v tomhle byznysu vydělávat velký peníze! Tak, já se na vás těším na systémovejch akcích a budu se těšit, že vy budete svoje lidi na systém napojovat.“
Je to děsné verbování lidí
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 11.42
LŽI, LŽI, LŽI.
Bestmen alias Admin, nikdy nepředložil JEDINÝ AMWAY DOKUMENT, jedinou knihu, skripta, nebo jiná vzdělávací materiál firmy Amway, nebo některé z organizací vzddělávání v Amway, kde by byly uvedeny TYHLE LŽI. A to ani přesto, že jsme jej o to mnohokrát žádali. Na žádosti o předložení faktů NIKDY NEREAGUJE. NIKDY.
Všechno si to sám poskládal z různých výtržků a výstřižků, které nalezl všude možně na internetu a celé toto své VELDÍLO LŽÍ A MANIPULACE předkládá neustále a opakovaně veřejnosti, jako jakousi AMWAY KNIHU JAK SE MÁ PODNIKAT S AMWAY.
Není to pravda. JSOU TO LŽI. Účelové, manipulativní a destrukční.
Jinak samozřejmě tradiční zamořovací COPYPASTE systém tohoto duševního prosťáčka.
Uloženo.
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 11.52
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 11.20
K té sektě… Podívejme se na danou problematiku pod drobnohledem
Žvanil v akci
Máme se podívat na cosi pod drobnohledem
Pokouší se tímto expresivním výrazem navodit přesvědčení, že zmiňovanému tématu rozumí
Pro hlupáky účinné, jinak pro nikoho. Tématu sekta a sektářství samozřejmě nerozumí vůbec. Není ani psycholog, ani psychiatr, dokonce namá žádné vzdělání v jakémkoliv příbuzném oboru. Skutečné kapacity a jejich názory tradičně ignoruje.
Následuje pak z uložených souborů vykopírovaný text, který tradičně rozkopírovává všude, kde se dá, opakovaně vkládá a už ani nehledí, jestli tyto texty mají souvislost s obsahem diskuse.
Množství už je nadřazeno nad účel a obsah.
Počínání skutečně narušené osobnosti
Zapšklý ajťák, který svůj život promarnil hledáním viníků za svůj spackaný život
A našel vděčný cíl, lidi, kterým sice vůbec nerozumí, ale to je jedno.
Komentuje Karl, 7.4.2011 @ 12.28
on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
hele admine, tohle sis vymyslel.
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 12.41
Karl:
Kéž by si to vymyslel. Bohužel jeho intelekt toho není schopen. Tyhle fráze vymýšlejí jiní a on je pouze kopíruje sem, nalezené všude možně na internetu
A jelikož je neumí uchopit, tak z nich vždycky udělá naprostou blbinu.
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 12.43
Karl:
To je Hassmannovina
acz:
LŽI, LŽI, LŽI.
Bestmen alias Admin, nikdy nepředložil JEDINÝ AMWAY DOKUMENT, jedinou knihu, skripta, nebo jiná vzdělávací materiál firmy Amway, nebo některé z organizací vzddělávání v Amway, kde by byly uvedeny TYHLE LŽI. A to ani přesto, že jsme jej o to mnohokrát žádali. Na žádosti o předložení faktů NIKDY NEREAGUJE. NIKDY.
Chceš snad tvrdit, že Čížek nebo Hassmann jsou lháři???
Vše je v těchto materiálech:
Soubory jsou uloženy na Openfile.ru / DepositFiles.com. Návod, jak zdarma stahovat z Openfile.ru je zde. Návod, jak zdarma stahovat z DepositFiles.com je zde.
Openfile.ru / DepositFiles.com (Manipulace, techniky – amwejáci mezi sebou, 45 MB) SUPER TIP!
Openfile.ru / DepositFiles.com (Mozkárna – balík karet, 66 MB) TIP!
Openfile.ru / DepositFiles.com (Kontaktujte lidi, 14 MB)
Openfile.ru / DepositFiles.com (Nahánějte lidi, 13 MB)
Openfile.ru / DepositFiles.com (Schůzka po schůzce, 96 MB)
Openfile.ru / DepositFiles.com (AM pako, 9 MB)
Openfile.ru / DepositFiles.com (Seznam lidí, 10 MB)
Openfile.ru / DepositFiles.com (NE neznamená NE!, 0,5 MB) TIP!
Openfile.ru / DepositFiles.com (Psychologie vymejvačství, 71 MB)
Zajímavá videa v tomto článku – http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/
Komentuje Schlemer, 7.4.2011 @ 13.15
Je to nějakej ten rok, co jeden z amwaye lanařil syna do tý sviňárny. Byl jsem u toho když tvrdil, že za rok vydělá 3 miliony, jenom je prý potřeba utratit měsíčně minimálně 3 tisíce za výrobky. Amway je tak dobrá pro nemakačenkové a lidi co maji rádi konzumní plky
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 13.16
Ne, to skutečně nechci.
LHÁŘ JSI TU POUZE TY. Ty materiále.
To co tady předkládáš za materiály, není žádný oficiální dokumenet žádné vzdělávací organizace v Amway.
Amway, ani vzdělávací organizace Amway neukládají svoje materiály na Openfile.ru
a podobné warézy
Ale to už jsme ti také říkali
My už ti všechno psali 100x, ale k ničemu to není
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 13.19
Ale zase Teodolit 010A za 16 900,- To musí svět vidět i za cenu lhaní. No ne? Hlavně, když to sype. V pohodě, každý se živí, jak umí. Jak to děláš ty, to už teď víme
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 13.27
acz:
To je fakt síla, jak se distancuješ od Balíčku karet od Čížka ap.
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 13.30
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 13.27
To je fakt síla, jak se distancuješ od Balíčku karet od Čížka ap.
Ty žádný „balíček karet od pana Čížka“ nemáš. Kde bys je vzal prosímtě? To, čím nás tady oblažuješ, jsou překroucené myšlenky naprosto povytrhané z kontextů, které jsou naprosto nevyhnutné k pochopení.
Což je tobě úplně jedno. Ty potřebuješ reklamu kvůli prachům, žádnou pravdu, nebo fakta. A vo tom to je
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 13.33
Jo, také jsem ti už několikrát psal, že stavíš celou svoji pošetilou nenávist vůči Amway na bludech o jednom člověku. A ptal jsem se tě, co bys dělal se svojí kritikou vůči Amway, kdyby tten člověk neexistoval? Neodpověděl jsi, jak jinak. Nechtěl ses zase namočit
To by ten zbytek lidí v Amway, ty miliony lidí, byli už pak naprosto normální a správní lidé? Hm? Jak by to bylo?
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 13.35
Takže když se vrátím k tomu článku, co máme tedy vědět o sektách? Kolik jich v čechách vllastně máme? Víte vy dva troubové alespoň to?
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 13.44
acz:
To co tady předkládáš za materiály, není žádný oficiální dokumenet žádné vzdělávací organizace v Amway.
Ty by jsi zapřel i svoji matku, koukám. Seš nechutnej lhář!
Jen bych chtěl ještě podotknout, že s Čížkem naprosto souhlasíš:
Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420
A také bych chtěl podotknout něco k tvé narušené osobnosti – tvé myšlenky:
„Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“
„Nechci být definován jako „normální“ člověk.“
„Negativní zkušenosti s Amway má mnoho lidí, stejně jako má negativní zkušenost mnoho lidí s chozením do práce…“
„Amway generuje každý rok tisíce nových bohatých lidí, ale žádné nové chudáky, kteří díky Amway snad zkrachovali, nebo zchudli. Nic takového.“
viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 13.57
acz:
Mysli na to, že to nebudu já, kdo tuhle „hru“ ukončí, NIKDY. Každý tvůj demamgogický a obcesní výlev, ve mně posiluje ještě větší chuť bojovat proti tomuto nešvaru… Budu zakládat nové a nové stránky… Takže ti tímto děkuji za VŠECHNY tvé kometáře
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 14.09
Komentuje admin, 7.4.2011 @ 13.57
Mysli na to, že to nebudu já, kdo tuhle „hru“ ukončí, NIKDY. Každý tvůj demamgogický a obcesní výlev, ve mně posiluje ještě větší chuť bojovat proti tomuto nešvaru… Budu zakládat nové a nové stránky… Takže ti tímto děkuji za VŠECHNY tvé kometáře
Ale to my přece víme. Jde ti o prachy z reklamy. Tím je vysvětleno vše podstatné. Sám píšeš, že to bereš jako HRU. To také víme víceméně od počátku, kdy jsi „vystřílel“ vše, co by se dalo považovat za argumenty a začal jen obyčejně lhát a manipulovat
Vše při starém, žádné překvapení. Nemám v úmyslu cokoliv ukončovat. každý tvůj BLÁBOL obdrží odpovídající reakci. Takže si díky mě hodně vyděláš
Víš, my Amwayjáci totiž pomáháme lidem vydělávat peníze. Děláme to rádi, protože nám to dává smysl.
Co dává smysl tobě nevíš ani ty sám
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 14.14
acz
To co tady předkládáš za materiály, není žádný oficiální dokumenet žádné vzdělávací organizace v Amway.
Admin
Ty by jsi zapřel i svoji matku, koukám. Seš nechutnej lhář!
Lhář? Tak mi ukaž alespoň jeden oficiální dokument Amway, nebo AMO? No? Sem s ním !! Ty vždy bez přemýšlení něco plácneš a basta fidli.
Admin:
Jen bych chtěl ještě podotknout, že s Čížkem naprosto souhlasíš:
Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
Tak vidíš sám. NAPROSTÝ SOUHLAS versus PŘIPADÁ MI TO V POŘÁDKU jsou od sebe dost vzdálené definice
Utápíš se v těch svých demagogiích sám černé na bílém
Ještě něco?
Komentuje acz, 7.4.2011 @ 14.22
Tvoji vlastní autorskou rovnici:
ČÍŽEK/HNUS = VPA/HNUS = AMWAY/HNUS
může vymyslet a vyslovit jen naprostý blb.
Kdokoliv má v hlavě mozek byť jen opičí, tak takovouhle krávovinu nikdy nikam nenapíše. Protože by se za takové pokrytectví, prezentaci naprosté hlouposti, neznalosti a tuposti styděl do konce svého života.
Až na jednu vyjímku. NA TEBE
Ty pro pár kaček z reklamy uděláš cokoliv.
CO-KO-LIV. (mám i schéma)
Uloženo.
Komentuje kaji, 7.4.2011 @ 15.45
Když mi volal spolužák, kterého jsem neviděl min. 15 let, tak jsem byl rád, že má zájem, ale záhy jsem zjistil, že mé číslo dostal od jiného spolužáka, a že dělá Amway. Radost náhle opadla a nastalo zklamání. Amway je jen ubohá maskovaná pyramida, kterou dělaji jenom největší ubožáci. Nic pro normální lidi.
Komentuje JaraCimrman, 7.4.2011 @ 16.05
ty acz a amwejáci pro pár kaček sprostě votravujete slušný lidi.Dělejte si ten váš super bysnys mezi sebou.
Komentuje acz, 8.4.2011 @ 5.56
Komentuje kaji, 7.4.2011 @ 15.45
Něco nového by nebylo?
Když mi volal spolužák, kterého jsem neviděl min. 15 let, …
Tenhle příběh je v různých obměnách prezentován na českém internetu už od té doby, co se na něm diskutuje o Amway
Amway je jen ubohá maskovaná pyramida
Ještě nějakou kardinální pitomost máš?
A děti nosí čáp
Komentuje acz, 8.4.2011 @ 5.57
Komentuje JaraCimrman, 7.4.2011 @ 16.05
ty acz a amwejáci pro pár kaček sprostě votravujete slušný lidi.Dělejte si ten váš super bysnys mezi sebou.
Tak to můžeš zůstat klidný. Proč ta nervozita? Tebe s tím nikdo „sprostě“ otravovat nebude.
Komentuje Martin T., 8.4.2011 @ 8.41
Amway je podvod na lidi. Většina Amwayáků si namlouvá, že jsou velcí podnikatelé a střesně důležití. Přitom v Amwayi vydělávájí jen pár korun nebo dokonce nic. Já v tom byl pár měsíců, ale tolik magorů, jsem nikdy v životě neviděl. Jestli někdo váhá, se k těmto lovcům lidí přidat, tak vám radím dobře – vykopněte každýho, kdo vás bude do toho uvrtávat. Kdyby bylo na mě, tak bych to zakázal!
Komentuje SiD, 8.4.2011 @ 9.03
Mohl by te komunista Martin T nějak doložit svoje lživé tvrzení?
Komentuje admin, 8.4.2011 @ 9.58
SiD:
Martin T. zde píše osobní zkušenost s tím vaším super byznysem… Amway je nejlepší podnikatelská příležitost na světě!! – http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/
Nechápu, jak někoho můžeš označit za komunistu. Průvan mozku nebo také žiješ mimo realitu???
Komentuje JaraCimrman, 8.4.2011 @ 14.09
acz
Ale votravuje mě kamarád a jeho známá až fanaticky.Nejhorší je na tom, že ho znám 30 let.Jen doufám acz,že nejsi z Liberce.Tě potkat to bych už fakt nerozdejchal.
Komentuje acz, 8.4.2011 @ 14.15
Komentuje Martin T., 8.4.2011 @ 8.41
……že jsou velcí podnikatelé a střesně důležití.
To bude asi nějaký jeho-místní slangový název pro „třešně“
Soudruzi
Komentuje acz, 8.4.2011 @ 14.17
Komentuje admin, 8.4.2011 @ 9.58
Martin T. zde píše osobní zkušenost s tím vaším super byznysem
Pro blba jako seš ty, je „osobní zkušenost“ sebevětší chujovina, kterou bys nevymyslel ani ty sám
Že?
Uloženo.
Komentuje hraesvelgr, 8.4.2011 @ 14.36
„Když mi volal spolužák, kterého jsem neviděl min. 15 let, …
Něco nového by nebylo?“
Tenhle příběh je v různých obměnách prezentován na českém internetu už od té doby, co se na něm diskutuje o Amway
Není to náhodou tím, že amwayáci obvolávají všechny své známé i neznámé a díky tomu se s jejich nabídkou setkalo již obrovské množství lidí??
Komentuje hraesvelgr, 8.4.2011 @ 14.43
Martin T:
„Kdyby bylo na mě, tak bych to zakázal!“
Jsem liberál a příznivec skutečně volného trhu, ale poslední dobou se příkláním k tomu, že některé obory je potřeba mírně zregulovat, protože spousta lidí je bohužel hloupá nebo naivní a nechá se v (souladu se zákonem) okrádat chytrými manipulátory či vyloženými podvodníky.
Krásným příkladem toho budiž podvodně postavené (ovšem právně zcela čisté) smlouvy nebankovních posyktovatelů půjček a všemožné výdělky, které nenaplnují definici pyramidových her, ale mají podobná schémata a využívají kombinaci lidského chtění a hlouposti.
Komentuje Marsy, 8.4.2011 @ 15.14
Amway je skutečně velký podvod! Tento podvod je založen na důvěřivosti lidí, kteří se nechají zblbnout s vidinou velkého zbohatnutí. Nechají se ukecat a vstupují jako ovce. Jsem zaregistrovaná asi rok a končím. Už fakticky dál nehodlám kupovat ty předražený jary a páchnoucí voňavky. Vlejvaný kecy o koncentrátech si můžou Amwayáci strčit někam
Komentuje dave, 9.4.2011 @ 9.04
hele vy sekty
v Amway a jakémkoliv mlm jsou 3 věci: 1.PROBLÉMY. 2. VÝMLUVY. 3. PENÍZE. Je jen na VÁS, které možnosti si pro Amway vyberete. To je úhel pohledu na věc. Autor blogu si vybral první 2 možnosti-pochopitelně a taky je má. Dostanete v Amway jen to co od ní chcete. Někdo řekne ,že prodělává na seminářích a druhý že investuje do vzdělání,což je pochopitelně správná volba. Takže jestli si myslíte,že na tom proděláváte,tak na tom skutečně proděláváte
Protože nevíte,že musíte investovat do vzdělání. Tohle je budování byznysu.Né zaměstnání za mzdu. A to je obrovský rozdíl. Kdo je šetřílek a nechce pustit „chlup“ tak to není nic pro něho, protože investice je nutná. Jestli ovšem skončíte,tak proděláte,to je pravda,protože jste tím pádem i skončili se vzděláváním a peníze z Amway se vám už nevrátí. Je třeba si uvědomit a promyslet s jakým přístupem se budete k tomuhle systému chovat. Je to jen a jen na vás.
Komentuje Brych, 9.4.2011 @ 15.56
Koukám, že tady je dost vymytých palic od Amwaye
Komentuje admin, 9.4.2011 @ 16.26
Komentuje JaraCimrman, 8.4.2011 @ 14.09
acz
Ale votravuje mě kamarád a jeho známá až fanaticky.Nejhorší je na tom, že ho znám 30 let.Jen doufám acz,že nejsi z Liberce.Tě potkat to bych už fakt nerozdejchal.
Ivánek (acz) je z Brna – http://www.wix.com/eeprojekt/eeprojekt#!kontakt
Komentuje Karl, 7.4.2011 @ 12.28
on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
hele admine, tohle sis vymyslel.
Celé je to takto:
„Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
Bylo to řečeno na amwey semináři v Havířově http://depositfiles.com/files/sccsmg61l
Komentuje SiD, 9.4.2011 @ 18.57
admin: kde je intonace a nadsázka toho, kdo to říkal a kde je smích těch, kteří to narozdíl od tebe pochopili?
mimojiné zmůžeš se někdy na něco vlastního nebo budeš neustále jako papoušek omýlat fráze z kazet, které ti ani nedávají smysl?
Komentuje hraesvelgr, 10.4.2011 @ 17.24
Sid:
Myslíš tu nadsázku, kterou omlouváte veškerou manipulaci nebo ten smích, kterým se smějí amwayáctví fanatici na seminářích??
Komentuje acz, 10.4.2011 @ 18.08
BestmenCLub CZ:
Prodáváme i tapety, např:
Celé je to takto:
„Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
Naše tapety si můžete prohlédnout nejčastěji na warez umístěních a zdrojích, jejichž odkazy Vám na Vaši nevyslovenou žádost rádi nacpeme až do krku. Žádné vnucování, jako ti Emvay „jary“. Že nic lepšího pro Vás nemáme? A Vám to vadí?
Počítáme, že jste stejně blbí, jako my.
Tak tomu nevěříme
BestmenClub CZ.
Komentuje acz, 10.4.2011 @ 18.10
Komentuje hraesvelgr, 10.4.2011 @ 17.24
Myslíš tu nadsázku, kterou omlouváte veškerou manipulaci nebo ten smích, kterým se smějí amwayáctví fanatici na seminářích??
„Tisíckrát“ jsi byl konkrétně dotazován od mé maličkosti, ME a dalších o jaké manipulaci to hovoříš. NIKDY JSI NA TO NEDOKÁZAL ODPOVĚDĚT, opakuješ tento blábol však neustále
Vážně musíš žvanit i v neděli?
Ty už bez toho nemůžeš být, že?
Komentuje acz, 10.4.2011 @ 18.13
Velmi amatérsky zpracovaná lež od A do Z:
Komentuje Marsy, 8.4.2011 @ 15.14
Amway je skutečně velký podvod! Tento podvod je založen na důvěřivosti lidí, kteří se nechají zblbnout s vidinou velkého zbohatnutí. Nechají se ukecat a vstupují jako ovce. Jsem zaregistrovaná asi rok a končím. Už fakticky dál nehodlám kupovat ty předražený jary a páchnoucí voňavky. Vlejvaný kecy o koncentrátech si můžou Amwayáci strčit někam
Komentuje hraesvelgr, 10.4.2011 @ 19.31
„„Tisíckrát“ jsi byl konkrétně dotazován od mé maličkosti, ME a dalších o jaké manipulaci to hovoříš. NIKDY JSI NA TO NEDOKÁZAL ODPOVĚDĚT, opakuješ tento blábol však neustále“
Každý kdo není idiot nebo fanatik vidí, že amwayácké „“vzdělávání“" je založeno na manipulaci (neustále ohromování majetkem, podsouvání představ o vlastním zbohatnutí a prezentování ovečkám amway jako jediné a snadné možnosti zbohatnutí). Tobě to opakuji tisíckrát, ale je mi jasné, že to nikdy nepřipustíš.
Krejčíř také nikdy nepřizná, že je tunelář a Andranik Soghojan se také nikdy nenazve mafiánem – to je celkem logické a chápu tě…
Komentuje SiD, 10.4.2011 @ 23.14
„Každý kdo není idiot nebo fanatik vidí, že amwayácké „“vzdělávání““ je založeno na manipulaci“
přijetí svého názoru si vynucuješ tím, že jinak je čtenář idiot. Výše citovaná věta ukazuje, kdo je skutečným manipulátorem v diskuzi
Zase meleš o „vzdělávání“ a přesto nejsi schopen doložit ani literaturu ani nic jiného, kde bys prstem ukázal na onu manipulaci.
Veškeré vzdělávání je dobrovolné, takže je podmíněno ochotou se vzdělávat, která ano, může pramenit z touhy „dosáhnout něčeho víc než doposud“ ale to si u lidí nemusíme vynucovat, vždycky budou lidé, kteří chtějí lepší bydlení, vyšší životní úroveň, více cestovat… (lze brát obecně ale i konkrétně – Amway)
Vždycky se budou lidé vzdělávat podle oboru ve kterém pro sebe uvidí možnost uplatnění.
Jako jediné – ale takové se kterou upline rád pomůže, protože i on na vzdělání downline získá, pokud by jsme byli automechanici, vzdělávali by jsme se v opravách, pokud by jsme byli architekti, vzdělávali by jsme se ve stavebnictví, když jsme obchodníci, vzděláváme se v obchodu. Nikomu se nebrání vzdělávat se ve stavebnictví, elektrotechnice atd, ale proč by jsme se v těchto oborech hromadně vzdělávali, když pracujeme v jiném oboru?
„Tobě to opakuji tisíckrát, ale je mi jasné, že to nikdy nepřipustíš.“
Připustit, že opakovaně konstruuješ nefunkční modely nefungování Amway a na těchto nesmyslných modelech demonstruješ jak je to zvrácené a nefunkční?
k zamyšlení:
Pokud si myslíš, že to nemůže fungovat, a ono to funguje, tak to funguje jinak než si myslíš.
Komentuje acz, 11.4.2011 @ 19.45
Komentuje hraesvelgr, 10.4.2011 @ 19.31
Krejčíř také nikdy nepřizná, že je tunelář a Andranik Soghojan se také nikdy nenazve mafiánem – to je celkem logické a chápu tě
To sedí, stejně jako ty nikdy nepřiznáš a my víme proč, že o Amway nic nevíš, nikdy jsi nepochopil jak funguje, na jaké filozofii stojí, nikdy jsi s Amway nespolupracoval a tuto práci jsi nikdy nevykonával, nechápeš, jelikož jej vůbec neznáš, odměňovací a provizní systém, takže o tom žvaníš naprosté blbosti, nebyl jsi obdařen poznáním, že Amway není ani letadlo, ani pyramida, ani podvod, ani negativní manipulace a další snůšku naprostých kravin, které z této neznalosti bohužel vyplývají.
Tak to prostě je. Když něco nechápeš a nerozumíš tomu, tak jakýkolv výrok o tomto tématu ude vždy jen do nebe volající kravina.
Leda by ses náhodou trefil. Což se ti ještě ohužel nepodařilo.
Ano. NIKDY TO NEPŘIZNÁŠ, ALE MY VÍME PROČ.
Ani nyní žádné „cvak“ ? Pořád nic?
Komentuje nena, 11.4.2011 @ 20.07
V amway jenom blázněji lidi. Od tý doby, co je tam brácha, tak z toho blázní. Dostaneme s mámou strašně vynadáno, když kupujeme jinou kosmetiku, než tu od amway.
Komentuje SiD, 11.4.2011 @ 21.36
Nena: a dobře vám tak, když jste uťáplé pipiny, které nejsou schopné bratra podpořit, slovy tak „my to vyzkoušíme“ a nasledně se s ním posadit a říct mu, „tohle mi nejde k pleti, tohle mi smrdí, tohle mi kouše, tohle se mi nevejde do kabelky, ale tohle je fajn, nez to spotrebuju, tak ti reknu“.
A ted mi rekni, kdo je blazen, když nejsi schopná v rodine aplikovat základy komunikace
Komentuje hraesvelgr, 11.4.2011 @ 21.52
ACZ:
Radši ti připomenu co jsi dříve napsal a připojím malý výpočet:
ACZ:
„Ty máš rád statistiky, tak tu pro tebe mám jednu čerstvou z naší organizace N21:
52% VPA (vlastníků podnikání Amway) se věnuje tomuto byznysu méně, než 10 hodin týdně
Jen 4% !!! VPA se věnuje tomuto podnikání 40 a víc hodin týdně, což odpovídá běžné pracovní době. (ME ti vysvětlil jinde, že VPA je v ČR jen okolo 3 000)
Tito Amwayjáci si všichni do jednoho vydějí nejméně 10-ti násobek průměrné měsíční mzdy v ČR.“
––––––––
Dle výročení zprávy Amway byly odměny pro VPA kolem 117 milionů.
Průměrná mzda je necelých 25 000 korun měsíčně, ročně tedy necelých 300 tis. korun.
Desetinásobek průměrné mzdy jsou 3 miliony ročně.
Jednoduchou kalkulací dojdeme k tomu, že 4% VPA nemůžou tolik vydělávat (ani když budeme za aktivní amwayáky počítat pouze 3 000 lidí).
Že zmínění amwayáci vydělávají minimálně 10-násosobek průměrné mzdy je tedy pouze tvůj výmysl a zbožné přání.
Kolik tedy vydělávají amwayáci ve skutečnosti:
- 52% VPA pracuje méně než 10 hodin týdně (40 hod. měsíčně. Počítejme průměrně 10 hod měsíčně.
- 48% VPA pracuje více než 10 hodin týdně (40 hod. měsíčně. Počítejme průměrně 50 hod měsíčně.
- 4% VPA pracuje více než 40 hodin týdně (160 hod. měsíčně. Počítejme průměrně 180 hod měsíčně.
Pokud považujeme za aktivní VPA pouze zmíněné 3 000 lidí a použijeme výše uvedený průměr, tak vychází, že celkem odpracují necelých 100 000 hodin měcíčně, tedy cca 1 200 000 hodin ročně.
Stačí cifru porovnat a vyplácenou odměnou, zohlednit ,že někteří amwayáci opravdu vydělávají velké peníze, a vyjde hodně bídný hluboko pod hodinovkou ukrajinského zedníka….
Komentuje SiD, 12.4.2011 @ 11.18
hraesvelgr bere jen to co se mu hodí a dělá z toho nesmyslné závěry. Na jiném blogu byl několikrát upozorněn například na to, že N21 působí v 35zemích, že k příjmům je vhodno přidat maloobchodní obraty a na další faktory které úmyslně zamlčuje aby jeho rovnice nedávala smysl.
Komentuje admin, 12.4.2011 @ 12.55
Komentuje nena, 11.4.2011 @ 20.07
V amway jenom blázněji lidi. Od tý doby, co je tam brácha, tak z toho blázní. Dostaneme s mámou strašně vynadáno, když kupujeme jinou kosmetiku, než tu od amway.
Tak bláznění lidí je to velký! Taktéž velká manipulace s lidma. Ten jejich vůdce amwayákům radí – nařizuje:
„Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní vyrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to nás vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“
„Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!
„Snažit se nebo pracovat na 98% vůbec nemá smysl. Buď dělám nebo nedělám, buď pracuju na 100% nebo nepracuju. Kdo pracuje na 98%, tak nepracuje! Kdo nepoužívá vlastní výrobky na 100%, tak nepoužívá vlastní výrobky. Pořád nechá vydělávat pana drogistu.“
„Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“
„Jsou věci, se kterýma neustále pracuju – seznam, obrázek skupiny – pořád si je nosim sebou. Lístky na seminář, to samé, ty sebou noste extra, vždycky! Prodávejte je, to samé bude dělat vaše skupina.“
Neni co dodat
Komentuje acz, 12.4.2011 @ 13.18
Vidíš, to jsou docela zajímavý informace, díky za ně. Už si chystám LOC do auta, vozím sice LOC ubrousky všude kam se hnu a nedám na ně dopustit, ale vozit LOC koncentrát, to mě nenapadlo. Čoveče ty bys mohl sponzorovat Amway z fleku.
Nemohl bys prosímtě zjistit, jestli je lepší vozit čistý koncentrát, nebo už zředěný a na jaký poměr? A jestli je lepší použít láhev s rozprašovačem, nebo pumpičkou? Díky.
Po půl roce konečně užitečný příspěvek.
Komentuje SiD, 12.4.2011 @ 14.41
ACZ: asi obojí, pokud zředěný, tak hustěji než je na etiketě at je co predvádet
jestli lahvicku nebo pumpicku uz závisí na situacích ve kterých jej budes užívat, vzpomen si na předchozí, do kterých jsi se dostal…
Komentuje hraesvelgr, 12.4.2011 @ 16.24
Sid:
Co to meleš?????
Neumíš číst???
ACZ napsal:
„Jen 4% !!! VPA se věnuje tomuto podnikání 40 a víc hodin týdně, což odpovídá běžné pracovní době. (ME ti vysvětlil jinde, že VPA je v ČR jen okolo 3 000)
Tito Amwayjáci si všichni do jednoho vydějí nejméně 10-ti násobek průměrné měsíční mzdy v ČR.“
Řekl to zcela jednoznačně tak do toho neplet nějaké zahraničí!!!!
ACZ je zkrátka usvědčení lhář a podvodník!
Komentuje SiD, 12.4.2011 @ 21.14
hraesvelgr: ano, jednoznačně napsal:
„Ty máš rád statistiky, tak tu pro tebe mám jednu čerstvou z naší organizace N21:..“
to ti ale v tomto příspěvku vypadlo, asi aby tvoje verze měla šanci obelhat nepozorného čtenáře.
zapomínáš že, VPA mohou mít a zpravidla mají příjmy z prodeje, zvláště ti aktivní mohou mít měsíčně například něco mezi pěti až dvaceti tisíci, nárazově desítky tisíc.
dále jsou zajímavé tvé počty:
- 48% VPA pracuje více než 10 hodin týdně (40 hod. měsíčně. Počítejme průměrně 50 hod měsíčně.
- 4% VPA pracuje více než 40 hodin týdně (160 hod. měsíčně. Počítejme průměrně 180 hod měsíčně.
Kdybys byl pozornější, možná by sis všiml, že tyto skupiny se prolínají, takže je nelze sčítat. Ale nějak se ke svému vytouženému číslu dostat musíš, že?
Faktem ale je, že neexistuje VPA placený od hodiny, každý je benefitován za odvedenou práci.
Komentuje acz, 13.4.2011 @ 6.57
Komentuje hraesvelgr, 12.4.2011 @ 16.24
ACZ je zkrátka usvědčení lhář a podvodník!
Abychom se někam posunuli:
ANO, JSEM USVĚDČENÝ LHÁŘ A PODVODNÍK.
Neboť důkazní materiál, komplexní vysvětlení a další důležité informace k osvětlení tvého omylu Admin opět nezveřejnil a mě to nebaví pořád něco vysvětlovat, resp. psát a poté zjistit, že tomu blbečkovi se to nelíbí, tak to smaže.
Co tam máš dál?
Komentuje admin, 14.4.2011 @ 20.31
acz:
Tvůj komentář obsahoval řadu odkazů na jiné stránky, a to je proti pravidlům tohoto blogu!
Vy dva – SiD, acz jste opravdu názornou ukázkou zmanipulovaných emwejáků, kteří mají amwey výrobky úplně všude a cálujou peníze za motivační materiály (CD, knihy..) a zcestné semináře a mítinky
Komentuje hraesvelgr, 15.4.2011 @ 4.29
Sid:
„Kdybys byl pozornější, možná by sis všiml, že tyto skupiny se prolínají, takže je nelze sčítat. Ale nějak se ke svému vytouženému číslu dostat musíš, že?“
I kdybych ty 4 procenta uplně ignoroval, tak je stále stejně zřejmé, jak mizerně výhodné je být amwayákem…
Komentuje hraesvelgr, 15.4.2011 @ 4.31
admin:
Jsou to chudáci, zvlášt ten ACZ, který do amwayáctví cpe své, na levé straně kvadrantu pracně vydřené, peníze…
Komentuje acz, 15.4.2011 @ 5.43
Komentuje admin, 14.4.2011 @ 20.31
Tvůj komentář obsahoval řadu odkazů na jiné stránky, a to je proti pravidlům tohoto blogu!
Výmluvy, výmluvy, výmluvy. Ty pravidla jsi definoval ty sám, můžeš je tedy klidně ignorovat, mají-li nějaký význam. Stejně tak jsi ty odkazy mohl poupravit, nebo odmazat. COKOLIV. Kdekdo tu má v postech odkazy na jiné stránky
U mě je to ale děsnej průser, že?
Ty sám máš odkazů plné příspěvky.
Ale o to ti nešlo. TYS TO PROSTĚ SMAZAL A BASTAFIDLI
Z čeho se chceš zase vymluvit prosímtě? Z toho, že jsi manipulativní hajzlík?
Ani tvoje zrcadlo v koupelně už ti to nežere.
Komentuje acz, 15.4.2011 @ 5.48
Komentuje admin, 14.4.2011 @ 20.31
Vy dva – SiD, acz jste opravdu názornou ukázkou zmanipulovaných emwejáků, kteří mají amwey výrobky úplně …
Jsi jen obyčejný žvanil. Nás obviňuješ, že jsme zmanipulovaní, přitom nás vůbec neznáš, naší práci vůbec nerozumíš, neznáš ji, nikdy jsi ji nedělal ani žádnou podobnou. Myslíš, že na základě těxchto faktů ti někdo tvá obvinění baští? Leda tak stejný trouba, jako seš ty sám.
A to si tedy máš k čemu gratulovat.
Ty sám zde svým přístupem k informacím, k příspěvkům ostatních, vedením diskuse, úrovní obsahu a témat a faktům předvádíš NAPROSTO UKÁZKOVÉ MANIPULACE !!!
Chápeš vůbec význam slova POKRYTEC? Zřejmě ne.
Komentuje Uzbik, 16.4.2011 @ 17.48
S Amway si odděláte všechny kamarády a rodinu. Taky to ničí vztahy
Kamarád kvůli tomu přišel o holku, se kterou chodil několik let. Začal se chovat hrozně povýšeně a arogantně. Amway ničí osobnosti lidí, proto s tím nechci mít nic společnýho
Komentuje Iphone, 17.4.2011 @ 7.01
Kdyby hloupost nadnášela, tak Uzbik létá na lince London-NewYork jako regulerni stroj.
Komentuje JaraCimrman, 17.4.2011 @ 15.13
Kdyby naivita amwejáků nadnášela,lítáte do vesmíru.
Komentuje igor, 18.4.2011 @ 9.06
Taky musím potvrdit z vlastní zkušenosti, že Amway ničí vztahy. Když někdo jde do Amway, tak se z něj stane debil a vymletej mozek
Komentuje SiD, 18.4.2011 @ 9.31
Pominu, že jsi sprostý jak dlaždič,dejme tomu, že ty máš s někým zkušenost, to by se ti dalo ještě možná trochu věřit, ale co ti dává právo paušalizovat?
Zajimalo by me, jak je mozne aby se nekdo, kdo je „v pohode“ menil na jak rikas „debila“ a „vymleteho mozka“ a diky tomu mel vetsi uspech v komunikaci s lidma, nez kdyz byl „v pohode“..
Komentuje admin, 18.4.2011 @ 20.56
SiD:
Hm, to je klasická emwejácká rétorika – zaútočit na něco co je negativní, v tomto případě např. „sprostý jak dlaždič“.
Jak je možné, aby se někdo, kdo je „v pohodě“ změnil v „debila“ a „vymletého mozka“? Velice jednoduše: protože ty vaše guru emwejáci oblbujou lidi! Pořád a pořád dokola! Oblbujou lidi i někteří další zmanipulovaní a „vymytý“ emwejáci! Tomu já říkám HNUS!!! Avšak pozor, HNUS nemusí zůstat HNUSEM navždy. Protože jsem tu já, CzBlog a Amwey-business.cz. Oba tyto nástroje zabraňují šírit zmíněný „AMWAY HNUS“.
Vraťme se k danému problému… Často se z emwejáků stávají debilové a vymytí mozci. Proč? No protože (hovoří-radí guru emweják):
„Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
http://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/
„Já osobně používám po plánu nějakej způsob kladení otázek, ptám se toho člověka, jakej z toho měl pocit, nebo jestli je něco, co se mu na tom byznysu líbilo, jestli mu to dávalo smysl. Jestli pochopil, že ten byznys funguje, atd. Některou z těchto otázek. Pokud ten člověk po plánu řekne, že mu to dává smysl, nebo alespoň řekne, že to vypadá docela zajímavě, tak potom se snažím hned po plánu vést k tomu, abych mu pokud možno prodal soupravu. Takže když se ho ptám: Jakej z toho máte pocit? A on říká: Jo, vypadá to docela zajímavě. Tak říkám: Takže jste pochopil, že to může fungovat, pochopil jste, že to prachy nějaký vydělává, atd. Říkám: Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“
„Umění jednat s lidma není exaktní věda, která by se dala spočítat, ale je to umění. To se musí natrénovat! Já jsem přesvědčenej právě o tom, že když clověk tohle umí, tak ani ne tak v jeho osobních případech, ale v momentě kdy budete ty lidi sponzorovat, tak když oni uviději, že i člověk, kterej přišel s tím, že – víš co asi ne… já jsem o tom přemýšlel atd. Když ho ale přetočíte na ANO, nějakým promyšleným způsobem. Nebo když prostě přijde človek a vy ho rovnou vykolejíte z míry tím, že mu řeknete – hele, vždyť jsi říkal, že to vypadá zajímavě, tak se ti na tom asi libilo…? Co to bylo? A po půl hodině on odchazí s podepsanou soupravou a zaplacenejma penězma…“
„Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“
„Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!
„Snažit se nebo pracovat na 98% vůbec nemá smysl. Buď dělám nebo nedělám, buď pracuju na 100% nebo nepracuju. Kdo pracuje na 98%, tak nepracuje! Kdo nepoužívá vlastní výrobky na 100%, tak nepoužívá vlastní výrobky. Pořád nechá vydělávat pana drogistu.“
„Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“
„Jsou věci, se kterýma neustále pracuju – seznam, obrázek skupiny – pořád si je nosim sebou. Lístky na seminář, to samé, ty sebou noste extra, vždycky! Prodávejte je, to samé bude dělat vaše skupina.“
ATD.
Situace je dokonce taková, že někteří emwejáci něchtějí být normální, normálnost je děsí – http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/
P.S. Děkuji všem emwejákům, že čtou tento web, osobně děkuji Čížkovi i Hassmannovi
Komentuje SiD, 18.4.2011 @ 22.23
admin: bezmozek a debil nemůže v Amway nikdy uspět, stejně jako ty.
Komentuje acz, 19.4.2011 @ 6.55
Komentuje admin, 18.4.2011 @ 20.56
Hm, to je klasická emwejácká rétorika – zaútočit na něco co je negativní, v tomto případě např. „sprostý jak dlaždič“.
Jak je možné, aby se někdo, kdo je „v pohodě“ změnil v „debila“ a „vymletého mozka“? Velice jednoduše: protože ty …
Jsem velmi rád, že jsi se zase usvědčil tímto příspěvkem, jak žvaníš o věcech, kterým nerozumíš a především jak manipuluješ s fakty.
1. Reagovat na sprosťárny je přirozené. Nepřirozené je sprosťárny obhajovat. Děkuji za projev tvého charakteru
2. Předpokládáš a následně všem podsouváš iluzi a představu, že Amwayjáci jsou debilové, protože poslouchají ČÍŽKA
je to jediný člověk z Amway, kterého zde představuješ jako nějakého GURU, cituješ jeho myšlenky jako závadné a překládáš všem iluzi, že nám ČÍŽEK velí, nařizuje co máme dělat a běda jak to neděláme.
Kdybys ty troubo věděl o čem už tady půl roku žvaníš, věděl bys, kdo je ČÍŽEK akterou organizaci vede. Většina lidí z Amway v ČR se s ČÍŽKEM nikdy nesetká, nikdy neuslyší „ony závadnosti“ a nikdy nebude řídit svůj život podle jeho rad.
TUDÍŽ ZCELA LOGICKY, NEMÚŽE NASTAT TVOJE NAIVNÍ PŘEDSTAVA, ŽE:
„protože ty vaše guru emwejáci oblbujou lidi“
Jen prosťáček si může myslet, že jeden člověk vymele hlavu tisícům lidí, kteří jej nikdy nepotkají, nebudou s ním hovořit a nikdy neusliší jeho nápady, doporučení a návrhy.
Ty jsi zde doposud nepředložil nic jiného, než NĚKOLIK CITACÍ ROMANA ČÍŽKA. NIC VÍC V RUCE NEMÁŠ. když jsem se tě zeptal, co bys dělal, kdyby Čížek náhodou neexistoval, jak bys potom reagoval na Amway, RADĚJI JSI NEODPOVĚDĚL. BOJÍŠ SE, NEMÁŠ V RUCE NIC.
V ČR a ve světě je mnoho jiných organizací podnikatelů s Amway a ty nemáš v ruce jediný materiál z těchto organizací. Např. by mě zajímalo na základě čeho, na základě jakého materiálu bys chtěl obvinit ze sektářství, HNUSŮ a NEŠVARŮ lidi, podnikající v organizaci NETWORK TWENTY ONE. To by mě opravdu zajímalo.
Tvůj cíl je jiný. UDRŽET SLEDOVANOST TOHOTO BLOGU A VYDĚLÁVAT PENÍZE NA REKLAMĚ. Díky tomu zde napíšeš cokoliv, jakoukoliv blbost, která vyvolá logickou reakci, čili diskusi, čím plamennější, tím lepší pro tvoji peněženku.
A ty chceš lidem radit co mají dělat? Tomu zase já říkám fór. A samozřejmě ukázkové NALETĚNÍ. NALETĚNÍ TOBĚ.
ULOŽENO !!! Neboť ty smažeš všechno, co můžeš. Takovej seš ty frajer, takovej seš ty chlap, takovej seš ty ochránce spravedlnosti (o které také nic nevíš). Co ty vlastně vůbec víš? Ani udělat pořádnej blog neumíš. Amatér a Diletant ve všem na co sáhneš.
Komentuje acz, 19.4.2011 @ 7.06
P.S:
Jo, a jinak skvělá čeština, hodná učitele lidu v tématech „Jak má lid správně žít a myslet“:
„protože ty vaše guru emwejáci oblbujou lidi“
Vlez si do toho word dokumentu, ze kterého tyhle krviny pořád kopíruješ a oprav si to:
nebo použij Ctrl+C a Ctrl+V:
Takto je to správně:
protože Ti Vaši guru Amwayjáci oblbujou lidi
Komentuje JaraCimrman, 19.4.2011 @ 14.05
Kryndy pindy acz není jen zarytý emweják,ale i učitel Igor Hnízdo,no to potešpánbů.
Komentuje admin, 19.4.2011 @ 19.03
acz:
Co to tady zase plácáš za nesmysly ty milionáři s limuzínou?! Ty už to fakt nefetuj ani ředěný. S tebou je pořád dokola! Z toho plyne jedině to, že si nepřekonatelný demagog…
Komentuje acz, 19.4.2011 @ 6.55
je to jediný člověk z Amway, kterého zde představuješ jako nějakého GURU, cituješ jeho myšlenky jako závadné a překládáš všem iluzi, že nám ČÍŽEK velí, nařizuje co máme dělat a běda jak to neděláme.
Předpokládáš a následně všem podsouváš iluzi a představu, že Amwayjáci jsou debilové, protože poslouchají ČÍŽKA
Chceš snad říct, že Čížek či Hassmann jsou v amwey byznysu NEVÝZNAMNÉ osobnosti??? Nebo chceš opět LHÁT?! Jak soustavně činíš!
CD Čížka či Hassmanna posloucháte jako nějakej fetiš, vymytý palice! Tihle emwejáci ještě na tom nechutně rejžujou –
http://shop.setzer.cz/audio-cd/roman-hassmann/
http://shop.setzer.cz/audio-cd/
Tvůj cíl je jiný. UDRŽET SLEDOVANOST TOHOTO BLOGU A VYDĚLÁVAT PENÍZE NA REKLAMĚ. Díky tomu zde napíšeš cokoliv, jakoukoliv blbost, která vyvolá logickou reakci, čili diskusi, čím plamennější, tím lepší pro tvoji peněženku.
Nesmysl! Mojim cílem není udržet sledovanost tohoto blogu za každou cenu. K tomu slouží SEO optimalizace ap. Zase plácáš feťácký nesmyly. Pochop, že mi jde o to, nenechat HNUS HNUSEM! Těch pár vypatlanejch emwejáků, co si tento blog přečtou, tak ty nějak zvlášť nepřispívaji k návštěvnosti toho blogu. Myslím, že to nikdy nepochopíš…
Ty jsi zde doposud nepředložil nic jiného, než NĚKOLIK CITACÍ ROMANA ČÍŽKA. NIC VÍC V RUCE NEMÁŠ. když jsem se tě zeptal, co bys dělal, kdyby Čížek náhodou neexistoval, jak bys potom reagoval na Amway, RADĚJI JSI NEODPOVĚDĚL. BOJÍŠ SE, NEMÁŠ V RUCE NIC.
Doplnil bych, že citací Čížka a Hassmanna. Čížek, že neexistuje? Ale no tak, Ivánku. Tady je ten VŮDCE – http://www.sdilej.eu/pics/a96a3ef2a1ebb3c1ddc3e280a1a8b080.JPG
Co ty můžeš vědět co já mám za materiály? Ani nevíš jaké já mám zdroje a kolik lidí mi píše a dodává ty materiály! Proč? Protože jsou naštvaný na ty vaše nechutný praktiky. Něco mimo Setzer či RCE http://depositfiles.com/files/f1sxazo87
Komentuje SiD, 19.4.2011 @ 21.50
ale stále se nedočkáme odpovědi, proč by skupina Network21 měla poslouchat a používat nahrávky RCE či Setzer International.
Pokud je nekdo naštvaný na praktiky skupiny Schwartz, není se čemu divit. Zvláště kvůli tomu co se dělo před otevřením trhu v ČR, ale to by admin o tom musel něco vědět a ně plácat páté přes deváté a motat jednu AMO s druhou.
Mohl by admin jmenovat konkrétní části jím předložené prezentace, které jsou „závadné“ (jak rád píše – HNUS)?
Komentuje acz, 20.4.2011 @ 5.15
Další porce obyčejných podsouvaček od zdatného manipulátora:
1 Komentuje admin, 19.4.2011 @ 19.03
Co to tady zase plácáš za nesmysly ty milionáři s limuzínou?! nejsem milionář s limuzínou a nikdy jsem to netvrdil.
2 Chceš snad říct, že Čížek či Hassmann jsou v amwey byznysu NEVÝZNAMNÉ osobnosti??? Nikdy jsem nic podobného netvrdil
Zato ty to opakuješ už po desáté.
3 Nebo chceš opět LHÁT?! Jak soustavně činíš! Nikdy jsi mi nebyl schopen doložit jedinou lež, já tobě doložil VŠECHNY. I s průkaznými materiály, které jsi rychle smazal. BOJÍŠ SE.
4 CD Čížka či Hassmanna posloucháte jako nějakej fetiš, vymytý palice! Tvrzení bez důkazů. Já ani nikdo z N21 žádné uvedené CD neposloucháme a nikdy poslouchat nebudeme. A takových lidí v Amway jsou tisíce.
5 Tihle emwejáci ještě na tom nechutně rejžujou Chceš snad říct, že kdokoliv vydá nějaké CD a potom jej svobodně prodává, jelikož si jej někdo jiný chce svobodně koupit, tak na této činnosti nechutně rejžuje? Aha, tak to je pro mě zajímavý myšlenkový obrat, socialista komunista takto podobně uvažuje. Možná proto tolik miluješ WAREZ a podporuješ INTERNETOVÉ PIRÁTSTVÍ
Začíná mi opět lecos docházet
6 Mojim cílem není udržet sledovanost tohoto blogu za každou cenu.
Kandidát na lež roku
Už zde není vůbec nikdo, kdo by ti tuhle pohádku ještě baštil. Sám jsi to několikrát podtrh v diskusi.
7 Zase plácáš feťácký nesmyly. Co k tomu dodat. Já nikdy nefetoval. Ty snad ano?
8 Těch pár vypatlanejch emwejáků, co si tento blog přečtou, tak ty nějak zvlášť nepřispívaji k návštěvnosti toho blogu. Kandidát na lež století. naštěstí se každý může podívat, která témata zde fičí a kdo sem přispívá
Lhát sám proti sobě, to už chce skutečně prázdnou makovici.
9 Čížek, že neexistuje? Kdo to tvrdí?
10 Ani nevíš jaké já mám zdroje a kolik lidí mi píše a dodává ty materiály! Všichni od Amway tu víme, jaké ty máš materiály. Především my na rozdíl od tebe materiály Amway máme a známe. Ty jsi sem vše, co máš, už předložil. Nic jiného nemáš, tak to sem všude možně tapetuješ jako pominutý s železnou pravidelností 2x týdně
A JAKO OBVYKLE JSI NEODPOVDĚL NA NĚKOLIK ZÁSADNÍCH OTÁZEK.
PROTOŽE SE BOJÍŠ.
Uloženo.
Komentuje admin, 20.4.2011 @ 14.19
Komentuje SiD, 19.4.2011 @ 21.50
ale stále se nedočkáme odpovědi, proč by skupina Network21 měla poslouchat a používat nahrávky RCE či Setzer International.
Pokud je nekdo naštvaný na praktiky skupiny Schwartz, není se čemu divit. Zvláště kvůli tomu co se dělo před otevřením trhu v ČR, ale to by admin o tom musel něco vědět a ně plácat páté přes deváté a motat jednu AMO s druhou.
Mohl by admin jmenovat konkrétní části jím předložené prezentace, které jsou „závadné“ (jak rád píše – HNUS)?
Beru to tak, že ty a ACZ jste v Network21. Dobře. Je ale fakt, že ACZ zná Čížka osobně:
Komentuje acz, 19.9.2010 @ 9.46
Já vím dobře, kdo je pan Čížek, znám jej osobně !!! Na rozdíl od Tebe jej znám osobně. Rád bych věděl odkud bereš tyhle „názory“, když o Amway nic nevíš a je ti z něj na blití
Fakta jsou následovná, TY VÍŠ PRD KDO JE PAN ČÍŽEK, co v Amway představuje a jak úspěšný a proč je.
http://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/#comment-4287
A nejen to, dokonce s Čížkem plně souhlasí:
Komentuje acz, 6.12.2010 @ 15.39
Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420
Komentuje admin, 20.4.2011 @ 15.23
ACZ:
1 Komentuje admin, 19.4.2011 @ 19.03
Co to tady zase plácáš za nesmysly ty milionáři s limuzínou?! nejsem milionář s limuzínou a nikdy jsem to netvrdil.
Komentuje acz, 19.9.2010 @ 9.46
Já vím dobře, kdo je pan Čížek, znám jej osobně !!! Na rozdíl od Tebe jej znám osobně. Rád bych věděl odkud bereš tyhle „názory“, když o Amway nic nevíš a je ti z něj na blití
Fakta jsou následovná, TY VÍŠ PRD KDO JE PAN ČÍŽEK, co v Amway představuje a jak úspěšný a proč je.
http://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/#comment-4287
Komentuje acz, 6.12.2010 @ 15.39
Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420
Takže z toho plyne, že cinty o dlouhé, drahé limuzíně jsou logické, mají hlavu i patu… Podívejme na zcestné kecy o limuzíně:
„Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“
TY MILONÁŘI S LIMUZÍNOU
2 Chceš snad říct, že Čížek či Hassmann jsou v amwey byznysu NEVÝZNAMNÉ osobnosti??? Nikdy jsem nic podobného netvrdil
Zato ty to opakuješ už po desáté.
To byla otázka. Takže to beru tak, že Čížek, Hassmann jsou významné osobnosti v tomto byznysu. Děkuji.
3 Nebo chceš opět LHÁT?! Jak soustavně činíš! Nikdy jsi mi nebyl schopen doložit jedinou lež, já tobě doložil VŠECHNY. I s průkaznými materiály, které jsi rychle smazal. BOJÍŠ SE.
Všechny komentáře, které porušují pravidla tohoto blogu nejsou schvalovány. Nic nového pod sluncem.
4 CD Čížka či Hassmanna posloucháte jako nějakej fetiš, vymytý palice! Tvrzení bez důkazů. Já ani nikdo z N21 žádné uvedené CD neposloucháme a nikdy poslouchat nebudeme. A takových lidí v Amway jsou tisíce.
Je samozřejmě jasné, že všichni emwejáci CD Čížka či Hassmanna neposlouchají. Jen chci zde opět připomenout, že: „Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu…“. To tvrdíš ty.
5 Tihle emwejáci ještě na tom nechutně rejžujou Chceš snad říct, že kdokoliv vydá nějaké CD a potom jej svobodně prodává, jelikož si jej někdo jiný chce svobodně koupit, tak na této činnosti nechutně rejžuje? Aha, tak to je pro mě zajímavý myšlenkový obrat, socialista komunista takto podobně uvažuje. Možná proto tolik miluješ WAREZ a podporuješ INTERNETOVÉ PIRÁTSTVÍ
Začíná mi opět lecos docházet
Ale samozřejmě, že na tom guru emwejáci rejžujou, to ani nemluvim o vstupenkách na semináře… Emwejáci jak ovce kupujou drahý výrobky a ještě investujou za CD, knihy… přitom z toho byznysu vydělávaj pakatel nebo dokonce nic.
6 Mojim cílem není udržet sledovanost tohoto blogu za každou cenu.
Kandidát na lež roku
Už zde není vůbec nikdo, kdo by ti tuhle pohádku ještě baštil. Sám jsi to několikrát podtrh v diskusi.
Na toto jsem ti již odpověděl – Nesmysl! Mojim cílem není udržet sledovanost tohoto blogu za každou cenu. K tomu slouží SEO optimalizace ap. Zase plácáš feťácký nesmyly…
7 Zase plácáš feťácký nesmyly. Co k tomu dodat. Já nikdy nefetoval. Ty snad ano?
Podle toho, jak se zde prezentuješ, tak mi připadáš, že v něčem jedeš. To fakt neni normální…
8 Těch pár vypatlanejch emwejáků, co si tento blog přečtou, tak ty nějak zvlášť nepřispívaji k návštěvnosti toho blogu. Kandidát na lež století. naštěstí se každý může podívat, která témata zde fičí a kdo sem přispívá
Lhát sám proti sobě, to už chce skutečně prázdnou makovici.
Kolik si myslíš, že čte tento blog emwejáků? Odhaduji 100 za den? To je z hlediska návštěvnosti nevýznamné!
9 Čížek, že neexistuje? Kdo to tvrdí?
To byla otázka na tuto tvou reakci: „když jsem se tě zeptal, co bys dělal, kdyby Čížek náhodou neexistoval, jak bys potom reagoval na Amway, RADĚJI JSI NEODPOVĚDĚL. BOJÍŠ SE, NEMÁŠ V RUCE NIC.“ Já vím, vy máte odpovídat na otázku otázkou, jak tvrdí Hassmann:
„Když se vás někdo zeptá: Není to náhodou amway? Tak se zeptejte vy: Co to je? Na otázku odpovídejte otázkou!“
10 Ani nevíš jaké já mám zdroje a kolik lidí mi píše a dodává ty materiály! Všichni od Amway tu víme, jaké ty máš materiály. Především my na rozdíl od tebe materiály Amway máme a známe. Ty jsi sem vše, co máš, už předložil. Nic jiného nemáš, tak to sem všude možně tapetuješ jako pominutý s železnou pravidelností 2x týdně
Pořád dokola říkám: co ty můžeš vědět, co já mám za materiály…
Když jsem u těch amway materiálů… Podotýkám, že tvrdíš: „Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku…“. Ten amway guru radí:
„Já osobně nikomu nedoporučuju, když se s někým sejdu, vysvětlím mu marketingový plán, aby první materiály, který tento člověk dostane do ruky, a který bude mít možnost číst, byly oficiální materiály firmy amway. Ono to možná zní divně, proč neoficiální, ale ten oficiální přístup je skutečně naladěnej tak, že tento byznys je hlavně maloobchodní distribuční obchod s čistícíma prostředkama – drogerií, kosmetikou, potravinovýma doplňkama, atd. Do dneška existují organizace, které takovýmto způsobem ten byznys budujou. A ty organizace nejsou úplně malý, a jsou tam lidi, který vydělávaji na tom byznysu peníze. Ale nikdo tam nevydělává tolik peněz jako Dexter Yager, Setzer a jako diamanti z tohoto našeho systému. Prostě oficiální postoj firmy k marketingovýmu plánu, a jak by se ten marketingový plán měl využívat, je takovej. Co je fantastický, já si myslím, že to je další ukázka naprostý geniality a originality toho našeho byznysu, je to, že nejsme zaměstnanci firmy amway, nejsme vázáni přesnýma interníma předpisama tý firmy, atd. Máme k dispozici marketingový plán firmy a rámec, ve kterým se máme a musíme pohybovat, je pouze etický kodex. Ale to jsou věci, který nám vyhrazujou určitej směr a mantinely, ale jsme nezávislý podnikatelé. A koncepce, jak ten marketingovej plán budeme využívat, je čistě na nás.“
Pořád tvrdíš „BOJÍŠ SE“. Není spíš naopak?
Proč je potřeba tento byznys obhajovat? Zamyslel ses někdy nad tím?
Komentuje Bert, 21.4.2011 @ 16.17
S Amway sektou jsem měl co dočinění asi před měsícem. Známej mě doslova dotáhnul na ten jejich seminář. Na tohle já nejsem, abych někoho přemlouval a chodil na ty jejich šaškárny
Komentuje Kájina, 22.4.2011 @ 7.12
Již po několikáté jsem byla lanařena do Amway, tentokrát přes kolegyni v práci. Opět jsem slyšela stejná slova, stejné argumenty ale hlavně mlžení. Vůči tomuto obchodu jsem opravdu skeptická a mám z něj špatný pocit
Znám asi deset lidí, který Amway dělají řadu let, ale všichni chodí do zaměstnání a lidi se k nim obracejí zády
Komentuje Zbyněk, 12.10.2011 @ 16.08
Nečetl jsem všechny komentáře, takže nevím, jestli to už někdo nepsal, podle těchto poznávacích znaků je sektou i mateřská škola, kdee je jasně daná neomylná autorita, musí se dodržovat nějaká pravidla a dokonce je předepsáno i to, v jakém oblečení se do školky smí docházet a jaké ozdoby (šperky) jsou povoleny. Objetování veškerého majetku (třeba u jehovistů je to opravdu všechno – auto, barák, chata, vkladní knížka) je tu taky patrné, protože o hračky je přeci pěkné se podělit…
, to je jasný – pani učitelky ve školce jsou hodný, tamten pán v kabátu je zlej.
Jo, rozlišování na přátele a nepřátele
Kdo nebude chodit do školky, bude uplnej blbeček, nikdo ho nebude mít rád. BUBUBU.
A nemusím být infantilní, stačí si to přeložit do dospělého jazyka – nebudeme uznávat autority – splněno (kdo dneska uznává policii, nebo pilitiky, soudce, církev? ) Jsem jen JÁ a kdo je víc?!
Nošení nějakého určitého oblečení a ozdob? Fuj, humus! Můžu si vlízt do pytle s třema pruhama, dát si do uší roztahováky, do jazyka pecku, do brady bodec a jsem machr! (To, že ve starších filmech chodili muži zásadně oblečení v saku, to byl úlet, oni tomu nerozuměli, byli asi uplně pitomí, že chtěli vypadat slušně!)
Objetování majetku? – ne, nikdy, to je moje, táhni, ty lůzo! Dneska nikdo nikomu nic nedá-proč taky? opět JÁ je ten nejdůležitější, nejpotřebnější.
Vzdělávání se? Kupování knih, audiokazet a chození na semináře? – Vymytý mozky! Ale proč asi někdo vymyslel knihtisk?! Aby mohl tisknout porno a nebo letáky z Kauflandu? Nene, od pradávna byly knihy hlavně o učení se!
A co vy? Když jste přečetl tu knihu o rozpoznávání sekt, nemáte už náhodou vymytej mozek? Nejste už taky uplně divnej, že čtete nějakou knihu? A co když jste náhodou tenhle měsíc přečetl jednu a minulý měsíc taky? Nestalo se vám to? To byste byl už vážně za magora!
A jen tak mimochodem – ty knihy nejsou o shánení lidí )i když některé taky), ale i o tom, jak být lepší muž, jak se více věnovat své ženě, své rodině, obci, církvi, atd. Právě o té socialitě, aby vztahy mezi lidmi byly lepší. Takže komu byznys zničil manželství, tak se asi nedočetl tak daleko. Kydat hnůj na někoho, to umí každý. Každý umí napsat že to nebo ono je humus a přitom se třeba tři dny nemyl, z úst mu smrdí po cigaretách nebo marjáně, v uchu má díru jak vrata a vybere si avatara, kde malý dítě ukazuje fakáče. A to je jako pěkný? To chcete aby děti uměly? Ale až ti bude šedesát, frajere, tak tě to dítě vyfakuje do domova důchodců nebo pod most(ten můj neni lepší, je to humus fšechno).
Komentuje admin, 12.10.2011 @ 19.20
Zbyněk:
Mateřská školka tyto znaky samozřejmě nevykazuje. Pojďme se na to podívat pod drobnohledem:
1. Má skupina vedoucího, vedoucí nebo kolektivní vedení, které je považováno za neomylnou autoritu?
Paní učitelka samozřejmě není považována za NEOMYLNOU autoritu.
2. O jejím učení se nesmí ani v maličkostech pochybovat?
O jejím učení MOHOU děti pochybovat!
3. Považují tvůj život před vstupem do kultu za zcela neúspěšný, i když ty sám máš pocit, že probíhal docela dobře?
Mateřský školku nelte považovat za kult.
4. Jsou členové vyzíváni, aby veškerý majetek věnovali skupině? Vybírá kult za semináře, kurzy, dílny apod. neůměrné poplatky?
Neúměrné poplatky se v MŠ nevybírají. Kdežto např. víkendový seminář stojí 1700-2400 Kč.
ATD.
Děkuji Vám za Váš komentář, ale je naprosto zcestný…
Komentuje acz, 19.3.2012 @ 18.13
Kdyz se spoji nulova informovanost, absence podkladu, zadne odborne znalosti a IQ HOUPACIHO KONE, vzdycky z toho vylezou hruzostrasne hlouposti, jako je tato
V tomto smeru se za poslednich 10 000 let na zemekouli a v cesku obzvlaste vubec nic nezmenilo
Komentovat neni co.
Komentuje raptorik, 20.3.2012 @ 18.29
Z Amway semináře a způsobu manipulace, jsem měl pocit, že Amway skutečně sekta je
Komentuje acz, 21.3.2012 @ 6.25
Ale jdi ty mluvko
A kterou sektu jsi absolvoval na vlastni kuzi, ze mas tak srovnatelne pocity? Ulozeno.
Komentuje Arnold, 21.3.2012 @ 10.02
V Amway je jenom ohlupování lidí. Okradaji lidi na nejnizsim stupni pyramidy. Náš jeden příbuzný Amway dělá hodně dlouho a za celou dobu si nekoupil ani auto, dluží na koho se podivá… Hlavně, že pořád říká, že z něj bude milionář
Komentuje Rumokos, 28.3.2012 @ 14.00
Skyline zakázali, Amway je ale propracovanější letadlo, protože se kupujou výrobky. To ale nic na tom nemění fakt, že okrádaji lidi. Stačilo to chvilku dělat a vím co je to za lumpárnu
Komentuje Burák, 31.3.2012 @ 20.54
Četl jsem příručku a poslouchal nahrávky, jak získávat klienty do Amway. Považuji to za klasické vymývání mozků a přesně to, co nesnáším, manipulace. Stálé mlžení a oblbování klientů, to se mi velice příčí. A proto jsem toho nedávno nechal.
Komentuje Překlepy, 2.4.2012 @ 16.13
KOukám, že se tady rozhořela bouřlivá dizkuse
Komentuje piko, 17.4.2012 @ 15.36
Amway je sekta, nic jinýho! Nedávno jsem je viděl v akci a bylo to fakt hustý
Komentuje acz, 19.4.2012 @ 5.16
Super