Amwey videa
Kdo by neznal amwejáky – verbíře lidí, vymývače mozků, fanatiky, „psychouše“, lháře, manipulátory, zkrátka odpad moderní společnost, tací někteří jsou. Osobně jsem byl přemlouván amwejákem několik let, prostě HNUS počínání. Takhle přeci podnikání fungovat nemůže, to chápe každý rozumný a normální člověk! Moc dobře znám jejich neuvěřitelnou drzost, vlezlost a lži, jsou něco jako „jehovisti“, odporní a dotěrní.
Radím vám dobře, pokud nechcete skončit na psychiatrii, nebo přijít o své přátele či příbuzné, tak se nenechte přemluvit!
Koukně se na nějaká ta „amwej“ videa…
V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.
Související články:
Další články o Amwey na CzBlogu
Další články o Amwey na Amwey-Business.cz








Komentuje acezet, 7.7.2010 @ 11.53
Fanatik je velmi silné a hrubé slovo. Co si pod tím představit? Nekritické ztotožnění s určitou myšlenkou? Nebo její prosazování za každou cenu, i násilím? Hodně lidí zaměňuje entuziasmus, nadšení za fanatismus. Kde je hranice mezi loajálním, angažováným a nadšeným člověkem a fanatikem? Já myslím, že fanatik žije mimo realitu. Jeho mysl je zavřená. Nepřijímá žádné podněty a hájí svou pravdu do krve.
Fanatismus je při budování Amway byznysu na škodu. Kdo chce uspět, musí mít mysl otevřenou, vzdělávat se a odborně i lidsky růst. Kdo chce uspět, musí být zaměřený na cíl. Výsledky totiž vždy odpovídají vyvinutému úsilí. Je třeba být aktivní a dělat všechny důležité věci, které jsou potřeba. Je to obchod, je to podnikání se vším všudy a to vyžaduje chladnou hlavu a silnou vůli. Je třeba umět pružně reagovat, řešit problémy, přizpůsobovat se situaci. Ale je to podnikání s lidmi, takže je třeba být nadšený. Nadšení je totiž nakažlivé a pro duplikační byznys naprosto klíčové.
Pravda je, že člověk, který má vizi a je ochotný té vizi podřídit život se může jevit nezúčastněnému pozorovateli jako fanatik. Ale kdo chce být úspěšný, musí vždy v každém okamžiku vědět co dělá a proč to dělá. A to fanatici většinou nedokáží…
Komentuje olin, 7.7.2010 @ 12.10
hele já vydělám s amway asi tisícovku měsíčně, tolik mi na cigára stačí. je fakt, že některý lidi prostě přemluvit nejdou, jinak by to hodilo víc
Komentuje __-Ek-__, 7.7.2010 @ 12.55
olin: Prej na cigára stačí.
Dobře ty.
Komentuje Bestmen, 7.7.2010 @ 13.15
olin:
Komentuje part, 8.7.2010 @ 7.52
Amway? Dělal jsem to čtyři roky a musím říct, že Amway je šílenství, pokud někdo propadne Amway, tak tomu bezmezně věří a to je chyba. Znám plno fanatických přívrženců Amway, já už mezi ně naštěstí nepatřím – dostal jsem rozum. Dostala mě z toho jedna bezva ženská a jsem jí za to vděčnej
Komentuje acz, 8.7.2010 @ 9.12
Part:
Bezmezně věřit je chyba? Chlapče, vůbec se nedivím, že jsi to přestal dělat, ty nemáš vůbec ponětí jak důležité je bezmězně věřit, že dokážeš to, co dokázat chceš. Každý, kdo v životě něco významného dokázal, ty miliony úspěšných lidí okolo tebe, bezmězně věřili, že to také dokážou. Ti, co v sebe nevěří a nevěřili, nedokázali samozřejmě nic. Ale to znáš, žejo? Dostal jsi rozum? Prosímtě kdo Ti tohle nakukal?
To jsou takový kraviny
Komentuje patvoř, 9.7.2010 @ 6.56
Pěkný videa
Komentuje Bestmen, 9.7.2010 @ 12.29
patvoř: videa jsou fakt krasna, smeju se jeste tedka
Komentuje mamka, 10.7.2010 @ 15.26
souhlasím s tímto článkem – amwayáci jsou vymývači mozků, fanatici atd.
Komentuje fredy, 11.7.2010 @ 7.47
Dobrý den, na Amway jen tak nezbohatnete, tady v česku nemají lidi peníze na tak drahé výrobky. Pokud vám někdo říká, že s Amway vydělává např. 60 tisíc měsíčně, tak mu neveřte , je to nesmysl!!!
Komentuje Karkulka, 12.7.2010 @ 5.59
Prezentace obecné hlouposti, duplikace a papouškování převzatých nesmyslů je, bohužel, lidstvu vlastní, přirozené. Takže není dívu, že se tu také praktikuje. Jednou z největších lidských labostí, převážně praktikovanou těmi nejméně úspěšnými, je neustálé omílání mouder o věcech, o kterých ve skutečnosti nic nevědí, nechápou je. Ale kafrat o nich budou do zblbnutí s pocitem, že je někdo poslouchá, s pocitem, že někomu přinášejí nějakou službu. OMYL. Omyl, na kteří Tito lidé většinou po celý život nepřijdou. proto také jejich život vypadá tak, jak vypadá. Rozhlédněte se okolo.
Komentuje Karkulka, 12.7.2010 @ 6.03
Posmíváte se lidem, kteří se snaží dělat něco víc, než jen čekat na zázrak. jeden moudrý člověk, kterého vy, moudří, jistě dobře znáte, kdysi uvedl do análů světovou myšlenku:
JE LEPŠÍ NĚCO DĚLAT A NEUSPĚT V TOM, NEŽ NEDĚLAT NIC A BÝT V TOM ÚSPĚŠNÝ.
Vy, moudří lidé českého internetu, jistě tuto hlubokou myšlenku, budující lidské úspěchy, chápete a také jistě znáte autora. ZNÁTE AUTORA?
Komentuje Bestmen, 12.7.2010 @ 6.19
Karkulka: pokud se ja rozhlednu okolo sebe, tak vidim znacnou cast uspesnych lidi, kteri vsak s amway nemaji nic spolecneho…
Komentuje karkulka, 12.7.2010 @ 8.29
Bestmen:
To já také. To je v pořádku. Pořád to ale není víc, než zhruba 10% populace. Víme? A všichni skutečně úspěšní lidé dosáhli svých úspěchů úplně stejným přístupem, který je vyžadován i u Amway. Sen, cíl, úsilí, vzdělávání, víra. Bez těchto faktorů neexistuje skutečný úspěch. A je úplně jedno, v jaké lidské činnosti je používáš. Amway s tím nemá nic společného. Amway je jenom jedna z mnoha příležitostí. Má jen celou řadu nesporných výhod na rozdíl od těch „standardních“ příležitostí.
—
Polož si jednoduchou otázku: komu pomůžeš tím, že sem vložíš videa, kde se vyjadřují zcela obyčejní lidé k něčemu, co vůbec nepochopili? Pokud je odpověď NIKOMU, pak jsi udělal tu nejošklivější věc, jakou jsi udělat mohl. A bůh to vidí.
Komentuje Encore, 13.7.2010 @ 4.19
Zdravim, jsem u Amway 2 roky, hodi mi to kolem 10 tisic cisteho mesicne. Staci naslouchat lidskym potrebam, byt proaktivni a byt zameren na reseni pro klienta – samozrejme ale porad v ramci obchodu.
Nabizim kvalitu a nestydim se za to. Vsude se tim, ze pro ne pracuji, chlubim. Vyslechnu si tu snuzku vysmechu a s usmevem na rtech se v duchu tesim na dalsi penize
Jsem rad za kazdy negativni nazor – o konkurenci mene, dekuji
Komentuje Bestmen, 13.7.2010 @ 12.03
Encore: takze predpokladam, ze mas živnostensky list, platis za sebe zdr. a soc. pojisteni – minimalni zalohy pro rok 2010 jsou 3.332 Kc/mesic (1.731 socialni, 1.601 zdravotni). Dan z prijmu, naklady na ucetnictvi, telefon, internet, kancelar, leasing vozoveho parku…
Komentuje Encore, 13.7.2010 @ 12.12
Bestmen: Ne, to mi platí zaměstnavatel. Myslíš, že žiju z 10 000 měsičně?
Ostatní narážky nevedou k ničemu konstruktivnímu, ukazují jen na postoj, proto je ignoruju..
Komentuje acz, 13.7.2010 @ 12.25
Bestmenku. Samozřejmě, že Ti z nás, kteří Amway prodávají také přímo, to zn., že mají registraci VPA (NVP) mají živnostenské listy. Bez toho Ti Amway statut VPA nedá. Jako profesionální podnikatel, za kterého se vydáváš, bys mohl vědět, že v případě, že máš živnost jako vedlejší příjem, tak zálohy na daně, sociální a zdravotní NEPLATÍŠ. Telefonní paušál máme v rámci VIP nabídky přes Amway v tarifech, o kterých se normálnímu smrtelníkovi ani nezdá. Řada VPA v Amway má další podnikatelské aktivity, můj živnostenský list je vydán na 5 činností. Poprvé, co vůbec reaguješ, reaguješ správně. Chci říci, že předpokládáš správně. Bohužel, škoda, že jen v tomto jediném případě. Co tvoje hekerství? Máš legální software na všech PC zařízeních? Hm?
K čemu jsou tyhle stupidní otázky? To se skutečně na nic lepšího, než nekonečná, nepodložená obvinění, tvoje hlava nezmůže?
Komentuje Bestmen, 13.7.2010 @ 13.03
Encore, acz: pokud mas zivnost jako vedlejsi prijem, tak samozrejme pojisteni platit musis (ne vsak v min. sazbe), pokud mas vyssi prijmy, coz u amway ocekavam ze zcela urcite.
acz:
telefonni pausal mas v ramci VIP nabidky pres Amway v tarifech? No, pak nemaj bejt ty vyrobky amway tak drahy…
Jake moje hekerstvi? Co to placas? Myslis, ze pouzivam nelegalni software, nebo dokonce operacni system. To se hluboce mylis, protoze dneska existuje mnoho svobodneho softweru, ktery je stejne kvalitni jako ten komercni. Obdobne je to u svobodnych operacnich systemu, napr. Linux. Neni to spis jinak? Podle sebe soudim tebe…
Komentuje karkulka, 13.7.2010 @ 14.24
Paušaly mobilů u Amway jsou od O2. Díky Amway, jelikož jsme v ČR korporace 30 000 klientů, máme od O2 supertarify, něco jako bychom byli třeba velká společnost, třeba České dráhy. Díky tomu máme od O2 tarify, které má v republice prostě málokdo. A naši rodinní příslušníci také. To platí O2, nikoliv Amway, nebo zákazníci Amway. To bys mohl vědět, co je to VIP klientela pro mobilní operátory. A takových výhod máme v Amway celou řadu. To víš, vypatlaní vymývači a sektáři se holt umějí obracet
Komentuje king, 16.7.2010 @ 14.25
AMWAY NE!!! Nechci furt přemlouvat lidi. Vydělat se na tom fakticky moc nedá
Komentuje MÁRA, 9.10.2010 @ 8.30
KARKULKA: AHOJ KARKULKO, NEMÁŠ NÁHODOU JEŠTĚ JINÉ TABULKY K POROVNÁNÍ VÝROBKŮ JAKO JE GLISTER VODA? MOC BY MI TO V PODNIKÁNÍ POMOHLO. VŘELÉ DÍKY. MAREK
Komentuje MÁRA, 9.10.2010 @ 8.31
KARKULKA: PROSÍM PŘÍPADNĚ POŠLI NA mecha@centrum.cz, děkuji M.
Komentuje Kuba, 15.10.2010 @ 22.13
Ahoj, musím konstatovat, že výše uvedená videa jsou zmanipulovaná. Střihem videa se zabývám několik let a ze své zkušenosti vím, že pokud člověk chce, dá se vytvořit z čehokoli cokoli.
Jsem si jistý, že bych dokázal sestříhat video záznam třeba z nějakého fotbalového utkání, který by rovněž vypadal jako sjezd sekty.
Mimojiné moc fandím tomu klukovi, který na jednom z videí obhajuje svůj postoj. To je další příklad toho, jak jsou někteří lidé egoističtí a dívají se na věci jen svým pohledem.
Již v některém jiném komentáři jsem psal, že každý člověk může mít svůj názor, ale každý názor se dá říct tak, že to druhého člověka nesrazí k zemi.
Kdybyste před 30 lety přišli s nápadem, že internet ovládne svět a že je v tom obrovskej potenciál, tak by vám mnoho lidí něvěřilo. Ale
dnes tomu tak je a lidé kteří to tenkrát viděli jsou dnes milionáři.
Kuba
Komentuje Bestmen, 16.10.2010 @ 8.59
Kuba: ne ze bych to mu klukovi z videa nepral, ale realita je naprosto jina – malo komu se podari s amway vydelavat opravdu velke penize, myslim, ze to vis stejne dobre jako ja
. Znas snad 50 lidi, ktery vydelavaji s amway velke penize (statisice mesice)?
Myslim si take, ze moc dobre vis jak to na setkani amwayaku chodi. Ty videa jsou toho dukazem…
Komentuje Kuba, 17.10.2010 @ 9.18
Bestmen: je mi líto, že to musím psát, ale to je lež. Ani na jednom setkání s Amway jsem nikdy neviděl, že by se lidé chovali jak stádo ovcí.
Pamatuješ, co jsem psal v jednom z jiných komentářů? Mé závazky jsou, že nikdy nelžu! A za tím si stojím.
Každé video je jako článek v časopise. Stejně jako redaktor může napsat informace pokřiveně, tak i autor videa může sestříhat video tak, že působí odpudivým dojmem.
Ano já znám (ne osobně, ale vím o nich) víc než 50 lidí, co vydělávají s Amway dobré pěníze. Oni totiž dobré pěníze můžou být i 10000 měsíčně.
Lidé, co kritizují toho kluka jsou sobečtí a hloupí. Místo, aby mu vysvětlili, proč si myslí, že Amway nefunguje, tak ho shazují. Měli by být rádi, že nesedí a nehulí v parku s kámošema, ale snaží se vytvořit něco trvalého.
Ještě na závěr napíšu jednu větu, kterou jsem nedávno slyšel diamanta, který nedávno umřel: Jediný, co jsem dělal je, že jsem ukazoval lidem, jak mohou lépe žít. A když se dnes podívám, jesti to stálo za to, ano stálo.
Kuba
Komentuje Bestmen, 17.10.2010 @ 10.26
Kuba: netvrdim ze lzes. Pouze si to nechces pripustit, casto si procitas materialy amway, cedecka…
Nezlob se na me, ale zminenych az 10.000 Kc nejsou dnes zadne penize, zejmena ne v podnikani. I kdyz delas treba amway na vedlejsak, tak musis za sebe platit zdr., soc. pojisteni, dan (i kdyz ses nekde zamestnany). To nepocitam dalsi naklady – kancelar, internet, auto … Nemuze se to vyplatit.
Toho kluka nekritizuju, vim ze na to casem prijde sam. Drtiva vetsina lidi proste v amway nevydela prakticky nic – jenom kupuje prumerny vyrobky, ktery jsou predrazeny – a o to firme amway prave jde …
Komentuje mauron, 17.10.2010 @ 16.02
Kuba:
A kdo říká, že se chovají na tom videu jako stádo ovcí. Můžeš to pojmenovat eufemismem: Je to skupina lidí, která se právě veze na stejné radostné emocionální vlně. A tohle už určitě z meetingů Amway znáš. No, ale netvrdím, že zdálky to zase nemůže vypadat jako stádo ovcí
Mimochodem, sám jsi nakousl jinou zajímavou věc: zemřelý diamant. Pokud totiž vybuduješ nějaký byznys, máš aspoň nějakou šanci předat ho na sklonku života svým potomkům, aby mohli pokračovat a dál ho rozvíjet. U Amway nemůžeš předat nic. Tvůj byznys se prostě vypaří současně s tebou.
Komentuje Zdeněk, 17.10.2010 @ 18.47
maurone, četl jsem tvůj příspěvek pod jiným článkem, kde jsi napsal, že informace statistice úspšnosti je největší know-how (což je samozřejmě pochopitelné, když se člověk doví, že importéří vozů rádi reimportují pro zkreslení statistik
).
Ale zde o úmrtí diamanta píšeš něco zcela jiného, než se udává v příspěvcích od příznivců Amway. Ti všichni jako podporu pasivního příjmu udávají přechod na dědice.
Komentuje mauron, 17.10.2010 @ 20.51
Zdeněk:
No asi to bude tím, že nejsem příznivcem Amway
Ale doopravdy: tak tu pozici zdědit lze, ale příjem z ní budou ti potomci mít jen když se taky kvalifikují – tedy tvoří svůj vlastní obrat. Pokud se ovšem na práci účastnit nechtějí, mají smůlu, bonusy bude čerpat první kvalifikovaný nad nimi.
Komentuje Kuba, 18.10.2010 @ 8.49
Mauron: Je mi líto, že si to myslíte. Mám za to, že máte málo informací, což je upřímně pouze vaše chyba.
Bestmen: Přemýšlím, co odpovědět na váš komentář.
Druhý odstavec) Napřed tvrdíte, že si vetšina lidí nevydělá nic a potom, že 10 000 nejsou žádné peníze. S těmi poplatky se samozřejmě mýlíte. Já neplatím nic z toho, co jste zde napsal.
Třetí odstavec) Opět musím konstatovat, že s kvalitou výrobků nemáte pravdu. Já neustále potkávám lidi, kteří jsou s Amway spokojeni a co se týče cen, myslím, že to jsme už řešili na jiném místě v tomto fóru.
Kuba
Komentuje Bestmen, 18.10.2010 @ 9.14
Kuba: netvrdim, ze vetsina lidi nevydela nic, ale hodne malo. Hodne malo je i 10.000, pokud vezmu vsechny naklady na podnikani (kancelar, internet, vozovy park, ucetnictvi…). Pokud je nekdo napr. zamestnany a podnika na zivnostensky list (ZL), tak musi platit zdr., soc. pojisteni na ZL. Pravda je ale takova, ze ne v plne vysi. Tohle vim na 100%, protoze se tomto vyznam! Nejdriv, nez neco napises, tak si to over. Jedina moznost, kde se neplati zdr., soc. pojisteni (u VPP) je Dohoda o provedeni prace, kde se plati jenom dan.
Muj nazor na amway vyrobky je jasny, ty mas odlisny, to respektuju. Jenom bych docela bral prohlaseni, ze najake vyrobky jsou lepsi a jine zase horsi. To by bylo pro ctenare vic uveritelny. Tohle maximalisticky vychvalovani je nerealny a neverohodny …
Komentuje Kuba, 18.10.2010 @ 9.22
Dostal jsem zajímavej nápad napsat zde do fora pár faktů. Tím nechci nikoho konfrontovat, ale pouze vyjasnit fakta.
– Drtivá většina lidí, kteří kritizují Amway, se s firmou Amway nikdy nesetkala. Setkali se pouze s lidmi, kteří v daný moment firmu jakožto vlastníci podnikání reprezentovali.
– Nemáme kouzelné výrobky, ani žádné zázračné masti:) Máme výrobky, kde se klade důraz na kvalitu místo kvantity. Rovněž zdroje surovin jsou kvalitní, posuďte sami. Artistry kosmetika používá suroviny od firmy Nutrilite, která vlastní 60 000 akrů bio farem v Americe. Firma Nutrilite používá koncentráty z rostlin, což je nejlepší, ale zároveň nejdražší metoda získávání užitečných látek.
– Rusko je nejrychleji rozvíjející se trh Amway. Letos dosáhli obratu 2 miliardy dolarů. V Číně, kde každý jiný business upadá, Amway podnikání roste. V Jižní Americe je v současnosti 21 diamantů. Většina lidí, kteří žijí v Jižní Americe jsou velice chudí, a přes to i zde se rozvíjí business velmi dobře.
– Amway každoročně podporuje charity po celém světě částkou 70 milionů dolarů.
– Amway vytváří svobodný trh, svobodné podnikání. Zlepšuje ekonomiku. Většina firem za posledních pár let, kdy máme krizi a všude se propouští, se svým obratem klesla. Jediné dvě firmy dokázali obrat zvýšit o milion dolarů. Jsou to firmy Google a Amway.
– Yager group systém učí lidi finanční inteligenci. Amway je nejúspěšnější franchisový systém na světě.
– Je zde velká garance výrobků a obchod je postaven na neomezeném modelu.
Takto bych mohl pokračovat, je toho mnohem více. Na závěr ještě můžu podotknout, že Amway business vybuduje 100% těch, kteří chtějí. S tím se pojí, že 100% těch, kteří nechtějí tak business nevybudují.
Kuba
Komentuje Bestmen, 18.10.2010 @ 9.28
Kuba: napis svuj vlastni clanek o amway, ja ti to umoznim a zde zverejnim. Diskutovalo by se tak u clanku, ktery napsal amwayak! Nabizel jsem toto – ACZ http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/ JA JSEM JEDNOZNACNE PRO. VUBEC SE TOMU NEBRANIM! JSEM VELICE OTEVRENY VSEM!!!
Ale nemel zajem …
Muzu ti vytvorit ucet redaktora. Sam si clanek napises a zverejnis …
Komentuje Kuba, 18.10.2010 @ 9.34
Bestmen: Za každých jiných okolností byste měl jistě pravdu a jsem rád, že jste kritický. Já žádné auto nemám, kancelář nepotřebuji, internet bych platil tak jako tak, učetnictví za mě dělá firma. Jsem student, a proto za mě všechny poplatky platí škola.
Firma při startu v podnikání nabízí lidem možnost, kdy dle jejich svobodného rozhodnutí mohou být bonusy vypláceny jinak. Je to složitější a nemá smysl to zde vysvětlovat. Vše je samozřejmě legální.
Kuba
Komentuje Kuba, 18.10.2010 @ 9.42
Bestmen: Dobře, s tím souhlasím. Mám své stránky a tam ten článek zveřejním taky. Díky za možnost. Je vidět, že jste fér chlap.
Komentuje Bestmen, 18.10.2010 @ 9.46
Kuba: ja mam vozu hned nekolik, samozrejme jsem je kupoval jako nove (tedy ma firma). Podnikam standartne. Ale to je irelevantni.
Ucetnictvi za tebe dela firma? A to se pysnite tim, ze jste podnikatele?! Vim, ze amwayaci radi „lapaji“ studenty, protoze jsou snadnou koristi a bez zkusenosti. To vis, ja podnikam radu let, poznal jsem mnoho lidi a mam bohate zkusenosti. Takze na me nejaky amway oblbovac nezapusobi…
ten e.mail co jsi zadal je platny? Poslu ti na nej prihlasovaci udaje
Komentuje Kuba, 18.10.2010 @ 9.52
Bestmen: Já vám to moc přeju, ale nesuďte mě podle toho, že studuji. Víte mladí lidé dokáží uvažovat jasně a bez konceptů.
Ten e-mail je platný, pošlete mi informace tam, děkuji.
Komentuje Bestmen, 18.10.2010 @ 10.09
Kuba: vubec te nesoudim, jednou muzes dosahnout velkych veci. Jen vim, ze studenti jsou pro amway snadnou koristi
prihlasovaci udaje zaslany, pokud by byl problem, tak mi napis http://czblog.cz/kontakt-czblog/
Komentuje mauron, 18.10.2010 @ 10.38
Kuba:
Ty informace o dědění mám docela přesné. Koukněte sem:
http://www.ex-cult.org/Groups/Amway/otherside/tosp27.htm
Článek se samozřejmě zaměřuje na nevýhody Amway proti standardnímu byznysu, ale nic necucá z prstu. Citace paragrafů jsou přímo z materiálů Amway pro distributory.
Komentuje mauron, 18.10.2010 @ 11.25
Kuba:
Informace mám dost přesné. Něco o dědění v Amway si můžete přečíst zde:
http://www.ex-cult.org/Groups/Amway/otherside/tosp27.htm
Jsou tam i přesné citace z paragrafů pravidel dodaných přímo společností Amway.
Komentuje Zdeněk, 18.10.2010 @ 16.01
Sakara, už jsem se zase chytil do pasti diskuze, ač jsem nechtěl.
Kuba: v době krize měla i česká Amway pokles, jak ostatně vyplývá z oficiálních materiálů.
A to je ten problém, proč se pro mě takový diskutér stává neseriózním.
Komentuje acz, 19.10.2010 @ 12.26
Zde bych rád upřesnil Bestmenovu obvyklou manipulaci:
—
Kuba: napis svuj vlastni clanek o amway, ja ti to umoznim a zde zverejnim. Diskutovalo by se tak u clanku, ktery napsal amwayak! Nabizel jsem toto – ACZ http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/ JA JSEM JEDNOZNACNE PRO. VUBEC SE TOMU NEBRANIM! JSEM VELICE OTEVRENY VSEM!!!
Ale nemel zajem …
Muzu ti vytvorit ucet redaktora. Sam si clanek napises a zverejnis
—
Tak především si Bestmen kladl podmínky, co se v tom článku nesmí objevit. Nic takového, jako „redakční přístup“ mi nenabídl. Za takové situace by bylo zbytečné jen opakovat to, co je již napsáno na mnoha stránkách, na které jsem mu předal odkazy. On je ale ignotoval. Jakou má logiku přepisovat to samé po STÉ? Žádnou. Věrohodný text, resp. odpověď na Bestmenovu nabídku máte zde:
—
„hello,
pokud budes chtit napsat clanek o amway, tak se mi ozvy, jsem ochoten ho zverejnit na czblogu. Trvam na tom, aby v nem nebyla ani zminka o czblogu, me osobe, komentarich, linky na jine stranky czblogu…
Napis clanek o amway z tvojeho pohledu, tve presvedceni, skutecnosti, bez urazek, arogance…
Docela bych byl rad, kdyby tam zaznelo neco podobneho „amway v 90. letech min. stoleti byla jina nez nyni“, ale neni to podminka. Ale je to fakt…
—
Moje reakce na nabídku sepsání článku o Amway:
„Ale takových „článků“ už bylo napsáno. Stačí si je jen doopravdy přečíst a zamyslet se nad nimi. Nic víc to nepotřebuje. Jeden z nejsmysluplnějších:
„kvalitni.vyrobce.cz“
„Psát znovu to, co už bylo tolikrát napsáno, nemá žádný smysl. Není to potřeba. Jen bych opakoval to, co už dávno předemnou udělali jiní. Tyto informace si můžeš vytáhnout odkudkoliv. Je jich na internetu možná stejně, jako těch negativních pomluv.“
Komentuje Kuba, 10.11.2010 @ 0.07
Zdeněk: díky za informace. Já mám jiné „lidovky.cz/firme-amway-cr-roste-zisk-0hy-/ln_noviny.asp?c=A091023_000064_ln_noviny_sko&klic=233888&mes=091023_0″
Navíc pokud jsem psal o obratu, nepsal jsem o Amway ČR ale celkově ve světě.
Kuba
Komentuje Bestmen, 10.11.2010 @ 7.33
Kuba:
stejny zdroj jako mas ty (lidovky.cz)…
„Multilevelových firem, které své produkty nabízejí přímým prodejem, funguje v Česku hned několik. Psychologové a sociologové se shodují, že především systémy motivačních školení mohou vést až k sektářské závislosti. PRAHA Mezi nejznámější multilevelové podnikání patří v tuzemsku Avon a Amway….“
Cely clanek zde http://www.lidovky.cz/obchod-ktery-konci-i-zavislosti-dnu-/ln_noviny.asp?c=A090320_000008_ln_noviny_sko&klic=230627&mes=090320_0
Komentuje Kuba, 10.11.2010 @ 8.30
Je mi líto, že to musím říct. Jeden odborník říká to, druhý zase tamto. Mě je to fuk, protože tomu nepřikládám žádnou důležitost. Nikdo z nás není svatý a všichni se můžeme mýlit.
Přátelé, všimněte si, že v článku na Lidovkach se opět dokola probírají pomluvy, předpojaté názory a fámy, které jsme já nebo jiní znalí lidé ať už tady na blogu nebo jinde v jiných článcích buďto řešili a nebo vyvrátili rozumnými argumenty. A proto to již nebudu komentovat, to je pořád dokola.
Že to je pyramida, letadlo, shánění lidí. To jsou námitky, které již není třeba řešit. Rozumný člověk se vyznačuje tím, že umí sáhnout po těch správných informacích.
Hezký den
Kuba
Komentuje acz, 10.11.2010 @ 10.01
Bestmen:
Klasická odpověď od člověka, který naprosto nechápe co se okolo něj děje, jak svět funguje:
Novinařina: – novináři – zaměstnanci.
Naprostá většina lidí NAPROSTO NAIVNĚ VĚŘÍ, včetně tebe, Bestmene, že KDYŽ JE NĚCO V NOVINÁCH, NEBO V TELEVIZI, tak je to PRAVDA, nebo FAKT. No, je to jedna z největších bláhovostí a iluzí současného lidstva, která má na svědomí stav, který je všude okolo.
Vysvětlím:
Novinář A (např.JOSEF HYMPL) je „normální člověk“, chodící do zaměstnání, s klasicky uzavřenou palicí, vyškolený a vycvičený establišmentem a vzdělávacím systémem současné moderní doby (100 let starým). Dělá to, co mu majitel podnikání zadává, píše články. Dělá to proto, aby zaplatil složenky, uživil rodinu a zajel si na dovču. Jeho vědění a chápání je poskládané z informací, které mu zprostředkovává současný systém. O MLM neví nic, obecný názor na MLM zná z obecných zdrojů, stejně jako obecné zprávy prý psychologů. (neexistuje skutečně žádný psychologický rozbor, skutečně opravdových psychologů, kteří by kdy vytvořili závěr, ž MLM systémy mají nějaké závadné praktiky a postupy a definovali které).
Takže použije obecně známé fráze a vytvoří článek. Velmi normální, standartní normálnímu čtenáři, který jej odkýve, protože ani on o problematice nic neví. Zase se našlo něco, kvůli čemu je negativní a neinformovaný čtenář nasrán na celý svět, protože to nco určitě může za to, že zrovna on se nemám tak jako jiní.
A tak máme v novinách další NESMYSL, z pera nějakého zaměstnance, který ani netuší o čem vlastně píše. A vy, lidé normální, tomu všemu věříte a podle toho také žijete. Díky, nechceme. To raději nebudeme pro Vás normální. My jsme normální především sami pro sebe. A to je pro nás nejdůležitější. A co si myslíte vy, jen nám rybám úplně fuk.
Novinář B, (např.Radek John) naopak svůj život neobětoval pro zaměstnavatele, ale sám vytváří vlastní hodnotné podnikatelské záměry a aktivity. Ví sám nejlépe, jak je pro dosažení vytýčených cílů naprosto nevyhnutná motivace, vzdělávání, hledání odpovědí na otázky, ale především otevřenost. Do uzavřené palice se nic pozitivního nedostane, takže není možné někam skutečně dojít. Zzavřený a negativně smýšlející člověk je především SLEPÝ a příležitost nepozná, ani kdyby jej praštila do čela.
Takže takový otevřený a pozitivní novinář si zajede ke zdroji, osahá si téma od hlavy k patě, podívá se na výsledky, skutečnosti, materiály, strategii, porovná systém s jinými podobnými a s normálně běžně známými praktikami z lidského života. Zjistí, že naprosto všechno přesně odpovídá životu, činnosti, přemýšlení a konání každého, kdo něco buduje, vymýšlí, vytváří a je v tom úspěšný. Takže produkt a systém pochválí, má k tomu veškeré podklady. Neobjevil totiž nic, co by bylo závadné, škodlivé a nesprávné.
A jak na takový veskrze pozitivní článek reaguje veskrze negativní veřejnost? No veskrze normálně, čili negativně. Dříve oblíbený autor se pro ně záhy stává neoblíbeným, protože napsal něco, co se jim nelíbí.
To zaměstnanec A (JOSEF HYMPL) nedělá, ten píše pouze to, co se čtenářům líbí.
Probuďte se. V novinách a v televize jsou pouze tyto zdroje informací:
Ty, které tam chcete mít vy jako konzumenti a ty, které tam potřebují mít ti, co Vás ovládají. Televize je nástroj ke zbohatnutí těch, kteří je provozují. Nic víc. Vy jste pouze konzumenti, kteří to celé platí ze svého. Nic jiného tam není a vy si tento systém předávání informací ještě kompletně platíte z toho, co vyděláte. To je skutečně velmi šikovně vymyšlená manipulace, bohužel normálními lidmi považovaná za NORMÁLNÍ
—
Já bych řekl, že je to zajímavé téma na NEŠVAR. Ale na tomto blbblogu bohužel není nikdo, kdo by byl schopný se jej ujmout. Bestměnovy schopnosti jsou omezené maximálně na Amway. Dál už jeho schopnosti končí.
Komentuje Bestmen, 10.11.2010 @ 10.15
Kuba:
samozrejme, ty zde neco napises, ja ti budu oponovat, ty vlozis link, ktery amway obhajuje, ja vlozim link, ktery rika opak. A takto to muze jit furt dokola…
Proto ocekavam tvuj slibeny clanek – pohled na amwayactvi z pohledu amwayka
Uz to bude skoro mesic a furt nic
acz:
netvrdim, ze v mediich jsou vsechny informace pravdive. Nektere informace pravdive jsou, jine ne… Necht si kazdy prebere…
Komentuje acz, 10.11.2010 @ 13.16
Bestmen:
Tak mělo by tě trknout alespoň to, že stejný „plátek“ klidně vydá dvě naprosto rozdílné úvahy na stejné téma. Už jen to je námět k hlubokému zamyšlení. Víš, není třeba chodit daleko, abychom rychle pochopili, kde čerpáš inspiraci ke svým „tématům“ a jejich obsahu
nemá smysl Ti dávat jakékoliv rady, ale je možné konstatovat. Jedno čínské přísloví říká:
„Lidská mysl, je jako hladina. Když je rozbouřená, nelze v ní vůbec nic spatřit. Ale když ji uklidníš, odpovědi se ukáží jako na stříbrném podnose.“ Tohle není z Amway, abys to zase nedefinoval jako součást vymývání mozku.
Nemůžeš pochopit Amway ani nic z její filozofie, když tvoje mysl bude jejím směrem naprosto rozbouřená. Nemůžeš. Takže tohle je problém. Nemáš možnost to pochopit z objektivních příčin. A jelikož ti pochopení nebylo umožněno, tak tvé postoje pak vypadají jak vypadají. Jsou hloupé, protože se nezakládají na skutečnostech, ale na faktu nepochopení. Jediná možnost jak z toho ven je především se vymanit z iluze vlivu. Ale to už zacházím dost hluboko do lidského povědomí a nevědomí.
Komentuje acz, 10.11.2010 @ 13.26
Příběh ze života, včera:
Dělal jsem pro jednu známou známého servisní zásah na jejím PC. A samozřejmě jsme se dali do rozhovoru o Amway, protože jsem v koupelně uviděl pastu na zuby Glister, když jsem šel s malým synkem (3,5l) na záchod (jezdí se mnou občas na vedlejší druhy podnikání, co máme doma 14 dni druhé mimčo).
Paní už je v důchodu. Přesto nakupuje produkty Amway už řadu let. A je z nich nadšená. Nekupuje jich moc, ale na tom nezáleží. Co mě u důchodkyně překvapilo byl jasný postoj ke kvalitě a trvanlivosti. Důchodci totiž především jako první koukají hlavně na cenovku. O pastě mi vyprávěla jako zkušená obchodnice, ale především jako velmi spokojený zákazník. Přesně věděla v čem spočívá kvalita i ekonomická výhodnost, aniž by jí to někdo vnucoval. Bylo to její vlastní rozhodnutí a její vlastní postoj. Opět jsem byl pyšný na svůj byznys ještě o něco více, přestože ta paní není moje klientka. A naše vztahy se upevnili, protože jsme si našli další společné téma se shodnými názory a postoji. Tohle ve světě tam venku téměř nepotkáte. Všudypřítomná nevraživost, nenávist, sobectví a klam. Nejčastěji využívaná příležitost je „někoho podrazit“.
Amway dokáže spojovat lidi i jen díky svým produktům. Ale když to někdo nechápe, nedá se nic dělat. Bohužel. (pro něj)
Komentuje Kuba, 22.11.2010 @ 23.37
azc: já bych to takto neřekl. To je trochu přehnané a vyvedené do extrému. Nemyslím si, že Amway business je dobrý úplně pro každého stejně jako Mercedes. Není to proto, že by Amway business byl špatný, ale proto, že lidé jsou různí. Mají jiné sny, jiné představy a očekávání. Nelze je nasadit na jeden systém a čekat, že bude vyhovovat každému.
Ale máte pravdu. Je fajn se potkat s lidma a popovídat si s nima o businessu a výrobcích. Já jsem takových potkal spousta.
Amway ale neznamená to, že musíte být zákonitě hned distributorem. Můžete vlastnit licenci a kupovat výrobky pro sebe. Výhodou je dobrá cena, kvalita a servis. Například na telefonování ušetříte během 3 měsíců tolik, že tím pokryjete výdaje na licenci. A nebo můžete být zákazníkem. Nedává smysl dělat něco, co vás neláká nebo nebaví.
S doplňkami stravy Nutrilite máte možnost udržet zdravé tělo nebo někomu pomoci. Mám osobně vyzkoušeno, co je možné, když to umí člověk vzít za ten správný konec.
Kuba
Komentuje Kuba, 22.11.2010 @ 23.46
S těmi novináři bohužel musím konstatovat, že to tak je. Táta je režisér a novinář a já mám pár zkušeností také. Většinou jde o senzaci. Když napíšete do novin, že američani nepřistáli na měsíci a vše bylo fingované nebo že Země je hranatá, tak se prodají milióny kusů. A o to jde. Inteligentní lidé ovšem toto vědí a umí rozeznat senzaci a seriozni článek.
Teď mě napadá, že zde často zmiňujete, že semináře Amway je vymývání mozků. Zajímalo by mě, co si myslíte o reklamách. Nejem, že jich pořád přibývá, ale všiml jsem si, že vetšina televizí je sesynchronizovaná tak, aby ani přepnutím programu se jim nedalo vyhnout:) Takže, co si myslíte o reklamách?
Komentuje Kuba, 22.11.2010 @ 23.49
Ještě k tomu dodám:) Čeština je vážně pěkný jazyk. Slovo reklama lze krásně rozložit na kořen a předponu a dostat tak skutečný význam slovního spojení. Klam – od slova klamat a Re – znamená pořád dokola:)
Komentuje acz, 23.11.2010 @ 11.51
Kubo:
Nikdy jsem neřekl, že Byznys Amway je pro každého. Ale aby to bylo jasné znovu svoji frázi upřesním.
„Amway byznys není pro každého, ale může jej dělat každý.“
Je v tom jasná filozofie i realita. A je třeba nezaměňovat jádro této myšlenky.
S tou re-klamkou jsi to Kubo trefil perfektně a hlavně vtipně. Boduješ. Skvělé.
Sorry, že Ti tykám, dyk sme sódruzi ze strany, no ne?
Komentuje Kuba, 23.11.2010 @ 13.38
azc: s tím souhlasím. Každý to může dělat. Omlouvám se, možná jsme se špatně pochopili, ale aspoň se to vyjasnilo:)
S tou reklamou to není ode mě:) Ale je to naprosto trefné.
Jasně, navadí, díky za tvé komenty.
Kuba
Komentuje acz, 24.11.2010 @ 13.25
Bestmen:
Mám tu pro tebe jednu zajímavou glosu, střípek na téma:
ZLODĚJINA, PODVOD, NECHUTNÉ.
Všiml jsem si, že máš na boku odkazy ke stažení filmů v AVI. Máme věřit, že se jedná o legální stahování AVI? jak se na to dívá tvoje morálka ve vztahu k výše uvedeným výrazům? Co na to tvoje svědomí? Jak to zapadá do tvého boje proti NEŠVARŮM? Vždy jsi se vehementně dožadoval, jestli Amwayjáci platí daně, sociální a td. Hm? Nepsal jsi náhodou tuhle, že jsi „společníkem právnické firmy“? Co na to říká PRÁVO?
Pro jistotu si tento příspěvek ukládám. Jsem zvědav co mi na to „právník“ odpoví
Komentuje Bestmen, 24.11.2010 @ 13.37
acz:
kazdym svym clankem dokazujes svou naprostou, ignoranci, demagogii… Uz si konecne zjisti, co znamena „pravnicka osoba“
Taky bylo vhodne, aby sis zjistil, jak to vlastne je se stahovanim souboru z internetu/rapidshare serveru
Zminovany reklamni prostor si zde plati „www.hellspy.cz/partner“
Komentuje acz, 24.11.2010 @ 14.15
Jak chceš morálně obejít poskytnutí reklamního prostoru torentovému úložišti spojené s propagací stahování nelegálního obsahu?
Poskytuješ reklamní plochu subjektu, který umožňuje stahování nelegálního obsahu? POSKYTUJEŠ. TAKŽE? Jak se z toho hodláš vykecat z hlediska BOJE PROTI NEŠVARŮM?
Vážně věříš, že se z toho dá vykecat? Zkus to. Uvidíme
P.S.: Systém HellSpy vykazuje jisté výrazné podobnosti s tebou nenáviděným a odsuzovaným MLM. Registrovaní budou „nahánět“ nové registrované, aby získali svoji „špetku“ pasivního příjmu. Že by kazatel kázal cosi o vodě a potajmu popíjel vínečko? A dokonce „černé na bílém“.
Opatrně se slovem „demagogie“, prozatím jsi ani jednou neprokázal, že vůbec chápeš význam tohoto slova.
Komentuje acz, 24.11.2010 @ 14.24
P.S:
„Jsem zvědav co mi na to „právník“ odpoví“
—-
Zatím teda slabota. Exklusivní prezentace „jak se strká hlava do písku“.
Komentuje Bestmen, 24.11.2010 @ 16.26
acz:
pouze jsem konstatoval, ze podnikam jako pravnicka osoba (pravnicka osoba = a.s., s.r.o. atd.), v niz jsem jediny spolecnik. Nic nestandartniho…
Nekolikrat jsem zde prohlasil (i v clanku), ze na samotnem MLM nic neni. Je to pouze „amway“ kdo toho zneuziva a demonizuje… A hlavne manipuluje lidi!!!
Jen tak mimochodem, jak jsi prisel na to, ze stahovani filmu je nelegalni???
Komentuje acz, 25.11.2010 @ 0.06
Bestmene a jak ty jsi přišel na to, že stažení pirátské kopie filmu je legální
Co na to říká tvůj NEŠVARIZMUS, na pirátství? Hm?
Komentuje Zdeněk, 25.11.2010 @ 7.38
Informace pro některé ředitele zeměkoule: stažení filmu nebo hudebního souboru pro vlastní potřebu je v naší zemi legální (v některých jiných ne) a člověk se nedopouští trestného činu. Nesmí to samozřejmě dělat nějakým Torentem a podobným způsobem. Porušení zákona je stahování nelegálního software.
Komentuje Bestmen, 25.11.2010 @ 7.59
Zdeněk:
presne tak, plne legalni to je! Jen bych dodal, ze se to nesmi sirit…
Komentuje acz, 25.11.2010 @ 9.03
Umíš číst Bestmene?
„Stažení NELEGÁLNÍHO SOFTWARE, včetně filmů a hudby (nelegální film a hudba je každý film a hudba, který je proti souhlasu majitele díla upravován – viz neautorizované formáty AVI, mp3 a pod) je NEZÁKONNÉ.
Můžeš si udělat kopii pro svoji potřebu, ale nesmíš ji šířit. Kopie se stává nelegální v momentě, kdy je volně šiřitelná !!! Stažením kopie, notabene uprvené bez souhlasu autora díla, sedopouštíš porušení autorského práva.
A ty tento NEŠVAR dokonce plně podporuješ
Koukám, že pokud ti z NEŠVARŮ kapou peníze, tak to zase takové NEŠVARY nejsou, že?
POKRYTČE !!!
—
Pouze autor díla (např. filmař, hudebník, spisovatel, programátor) má právo rozhodnout, jakým způsobem bude s jeho dílem (filmem, písní, knihou, počítačovým programem) nakládáno. Pouze on anebo jiná osoba, kterou k tomu oprávnil, rozhoduje, zda umožní nám ostatním užití svého díla jeho prodejem, půjčováním, pronájmem, sdílením na internetu, vystavováním, promítáním či jiným způsobem.
—
Pirátstvím rozumíme neoprávněné užívání autorského díla bez souhlasu autora či jiné oprávněné osoby. Pirátství je parazitování na duševním vlastnictví někoho jiného; autor či jiný nositel práva nedostává za svou práci zaplaceno.
—
INTERNETOVÉ PIRÁTSTVÍ
Zpřístupňování filmů na internetu ke sdílení a následnému stahování (tzv. downloading), a to zejména prostřednictvím peer to peer a jiných obdobných sítí (např. Direct Connect, BitTorrent, eDonkey, Kazaa, HellSpy ) a nabízení vyrobených pirátských nosičů k prodeji na internetu (inzerce v rozličných internetových burzách a klubech).
—
Kopie pro osobní potřebu:
Souhlas autora k užití jeho díla však není nutný v případě, kdy určité dílo užijeme pouze pro svoji osobní potřebu. Každý je oprávněn zhotovit si jednu rozmnoženinu díla, např. kopii filmového DVD, hudebního CD nebo knížky, pokud však nejsou opatřeny ochranou proti kopírování.
„Takto vytvořenou kopii však nesmí !!!! bez souhlasu autora užít jiným způsobem než pro svou osobní potřebu, nesmí ji tedy např.
prodat, sdílet na internetu, ale ani půjčit či darovat kamarádovi. Volné užití pro osobní potřebu se však nevztahuje na všechna díla. Výjimku tvoří např. počítačové programy a hry, které není možné kopírovat ani pro osobní potřebu, stejně jako není možné natočit film při promítání v kině na kameru či jiné obdobné zařízení.
Takže, vy právníci. Stažení čehokoliv neautorizovaného k volnému stažení je stažení nelegálního obsahu, tudíž vědomě užíváte nelegální obsah !!! Oni to tam nelegálně umísťují a Vy to stahujete, přestože víte, že je ten obsah nelegální. KRADETE UKRADENÉ
A ještě se tím chlubíte a děláte tomu REKLAMU
Komentuje karl, 25.11.2010 @ 12.33
A bude lhát a mlžit asi pořád.
Jenom krátké pastnutí z jiného zdroje.
Je legální stáhnout si hudbu z internetu?
V rozporu se zákonem se jistě chová i každý, kdo neoprávněně uveřejňuje písničky na netu, i kdyby je bral z vlastních legálně pořízených nosičů – viz. výše ust. § 30. Pokud si však takto uveřejněné skladby stáhneš ty, chováš se legálně. Není to sice úplně košér, ale neexistují žádné sankce, vlastně to zákony ani neupravují (na rozdíl od některých úprav např. v italském právním řádu, kde můžeš být pokutován i za to, že si kupuješ padělek např., ale to jen pro zajímavost).
Komentuje Bestmen, 25.11.2010 @ 12.36
karl, acz:
legalni to samozrejme je. Bezpochyby je to neeticke…
Komentuje acz, 25.11.2010 @ 16.27
Vy borci:
Legální to bezpochyby není, etické tuplem ne. Za stažení nelegáního software ti autor díla, pokud na to přijde a bude mít zájem, vypálí takovou pokutu, že se z toho poděláš a ani nemrkneš.
Můžou vyjít draho.
(§ 105a autorského zákona upravuje přestupky proti autorskému právu s možností uložit pokutu až 150.000,- Kč.) Za pár stažených filmů
Tohle téma ohledně pirátství je dalším důkazem bestmenova AMATÉRIZMU. Klidně tu do éteru vytrubuje naprostý hovadiny aniž by o tom něco věděl. Celou tuhle sviňárnu sám podporuje a dokonce se na tom přiživuje.
Jak můžete vůbec brát vážně takovýho týpka, kterýmu sviňárny vůbec nesmrdí a přitom prý bojuje proti NEŠVARŮM. Jedině tak, že jste tuplem stejní jako von.
Takže ještě jednou:
Pirátstvím rozumíme neoprávněné užívání autorského díla bez souhlasu autora či jiné oprávněné osoby. A download a následné sledování díla z torrentů je jednoznačně NEOPRÁVNĚNÉ UŽÍVÁNÍ AUTORSKÉHO DÍLA. Amatéři.
Komentuje Bestmen, 25.11.2010 @ 17.50
acz:
ano, nelegalni je pouzivat torrenty a podobne sluzby, kde se pri downloadu sdili film ci jiny soubor. Zde se vsak bavime o webovych ulozistich, tzv. rapidshare serverech. Konkretne o „hellspy.cz“. Ty tvrdis, ze poskytuji reklamni plochu subjektu, ktery umoznuje stahovani nelegalniho obsahu….
Dokonce system HellSpy porovnavas s MLM
V kazdem pripade mam namet na novy clanek „System HellSpy vykazuje vyrazne podobnosti Multi-level marketingem“
******
No nic, radsi se bavme opet „amway“… Ocekavam, ze ke me prijedes obrovkou limuzinou. Osobni ridic ti otevre dvere. A ty vystoupis, zazvonis mi na zvonek a reknes… Su zde MILIONAR ACZ !!!!!!!!!!!!!!
Anebo, vis co? Muzes ke me priletet helikopterou. To by nemelo zadnou chybu
Komentuje SiD, 25.11.2010 @ 19.23
helikoptérou ti neodhrabe trávník před barákem, ale zase na druhou stranu ti s ní může přistát na malženčíných růžích
Komentuje hraesvelgr, 25.11.2010 @ 19.38
Bestmen:
), tak aby acz na to našetřil v nějakém rozumném časovém horizontu.
Musíš mít ale nedaleko letiště…
To víš letové minuty vrtulníku jsou u nás pekelně drahé (není nad ruské letectvo
Komentuje Bestmen, 25.11.2010 @ 19.41
SiD:
Ruze a dalsi skvosty mame v zahonech u domu. Ja samozrejme myslel pristavaci plochu pro vrtulniky, kterou mame cca 95 metru od domu
hraesvelgr:
ACZ bude jiste behem kratke domy multimilionar. Vzdyt v „amway“ jich je preci nespocetne
Komentuje karl, 25.11.2010 @ 20.02
Kdyby si ten arogantná blb přečetl ten zákon pořádně, případně se někde zeptal, tak by tu nemusel ze sebe dělat totálního vola.
Důležitý je pak § 30 AZ, který v odstavci 1 a 2 říká:
(1) Za užití díla podle tohoto zákona se nepovažuje užití pro osobní potřebu fyzické osoby, jehož účelem není dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu, nestanoví-li tento zákon jinak.
(2) Do práva autorského tak nezasahuje ten, kdo pro svou osobní potřebu zhotoví záznam, rozmnoženinu nebo napodobeninu díla.
Stahovači hudby a filmů tímto mají vyhráno – pakliže jen pro sebe zkopírují třeba hudební album nebo nejnovější film, nic se neděje, situace je podobná, jako když si nahrajete na kazetu či DVD film z televize. Podmínkou je, že takto vytvořenou kopii budete využívat jen vy.
A odstavec 3 říká, že užitím díla je použití software. Takže programy se nesmí ani stahovat.
Prostě týpek. co si myslí, že arogancí každého přesvědčí o každé blbosti. Jo. možná tak důchodce na zubní pastu.
Komentuje hraesvelgr, 25.11.2010 @ 20.20
karl:
Že je to legální je obecně známo stejně jako to, že je amway založený na vymývání mozků a manipulaci… Ovšem ACZ je jiného názoru…
Komentuje Shakira, 26.11.2010 @ 7.57
Pěkný videa
Přesně takto to v Amway chodí. Kdo nevěří ať tam běží
Komentuje acz, 28.11.2010 @ 22.32
Karl a blbství:-)
„Důležitý je pak § 30 AZ, který v odstavci 1 a 2 říká:
(1) Za užití díla podle tohoto zákona se nepovažuje užití pro osobní potřebu fyzické osoby, jehož účelem není dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu, nestanoví-li tento zákon jinak.
(2) Do práva autorského tak nezasahuje ten, kdo pro svou osobní potřebu zhotoví záznam, rozmnoženinu nebo napodobeninu díla.“
Kdybyste si alespoň dali tu základní námahu a našli si celou řadu soudních případů z praxe, které jednoznačně potvrzují fakta. Ale to ne, raději žvaníte naprostý blbosti.
—–
Karl ve své nekonečné idiocii nehodlá pochopit základní argument, že uvedené texty se naprosto zásadně týkají díla, které je vlastní, zakoupené, zaplacené. Koupíte-li, si DVD s filmem, můžete si udělat naprosto legálně KOPII pro vlastní potřebu. Tuto kopii, v případě dokazování o porušování autorských práv musíte doložit vlastnictvím originálu. Užití díla je pouze ve smyslu užití originálu. kopie není dílo, ale kopie, nelegální kopie je nelegální dílo a jakékoliv diskuse o užití nelegální kopie nejsou diskuse o užití díla. Tupci
Bestmen dělá za peníze reklamu na zlodějinu, na porušování zákona. BRAVO
Komentuje Karl, 29.11.2010 @ 8.55
Blb jsi ty a jenom to pořád dokazuješ.
Prostě si nemíníš připustit, že jsi ujel a plácáš nesmysly, tak se to snažíš silnými slovy zamaskovat.
Nesmíš poslouchat výkřiky různých zájmových skupin, které se snaží lidi zastrašit lhaním.
A nevykládej tu o „celé“ řadě soudních případů. Dolož alespoň jeden. On totiž žádný na obyčejné stahování neexistuje, všechno se to týká následného prodeje nebo stahování pomocí torentů, kdy stahuješ a zároveň sdílíš.
Ale to je asi nad Tvé chápání.
Komentuje acz, 29.11.2010 @ 19.17
Ale není to nad mé chápání. S logickými závěry máš potíže ty a lidé, kteří pořád věří, že stahování a úžívání nelegálního obsahu je v pořádku a legální
nejen že to nikde v zákoně (ani autorském, ani občansko právním, ani trestním právu) vůbec není, naopak, je tam zcela přesně definováno co je to UŽITÍ NELEGÁLNÍ KOPIE A CO JE TO NELEGÁLNÍ KOPIE.
P.S.: Co jsou podle tebe zájmové skupiny? OSA? ČPU?
—-
Co lze považovat za skutečný HNUS (jak s oblibou používá Superman) je fakt, že si za pirátství ještě „majitelé“ úložišť inkasují peníze a dělají na to dokonce reklamu, kterou podporují „VÁLEČNÍCI S NEŠVARY“ jako tuhle Batman.
—-
P.S: CZblog je nahlášen na OSA i na ČPU. Uvidíme, jestli se toho vyšetřovatelé ujmou. Porušování autorských práv je tu obecně docela dost i jinde. Reklama na zlodějinu je jen nešvar a ukázka křivého charakteru.
je docela s údivem co si lidé dokáží všechno nabulíkovat jen aby si tu svoji zlodějinu před sebou obhájili
Morálka na NULE
. Že, Kájo
Komentuje SiD, 29.11.2010 @ 22.50
Aktuální diskuze o legálnosti či nelegálnosti pouze ukazuje zabedněnost bestmenova mozkového trustu.
Vzhledem k tomu, že internet je celosvětový a nemá hranice, by bylo vhodné dbát i na dodržování i jiných zákonů, než jen českých a dodržování podmínek serverů na něž odkazuje.
On by se pan Černý mohl divit, když by přijel do některé země a na letišti by ho otočili zpět jako osobu nežádoucí nebo třeba rovnou zatkli
O následcích odkazování by ti mohli povyprávět provozovatelé tpb nebo mininova.
Dále bych uvedl na pravou míru jeden blud.
Používat torrenty není nelegální, vždy je to o obsahu. Mnoho linuxových distribucí se pomocí torrentů efektivně šíří mezi linuxovými komunitami v souladu s licencí GNU a jako další příklad bych uvedl firmu ASUS, která využívá torrenty pří šíření ovladačů HW.
Komentuje karl, 30.11.2010 @ 9.42
acz
Je mi líto, ale silnýma slovama skutečnost, že píšeš nepravdy, které buď nechceš nebo si neumíš ověřit nijak nezměníš. Možná, kdybys věnoval půlhodinku studia této problematice, tak bys pořád neopakoval, co kde v zákoně je nebo není a přitom si to cucal z prstu.
Pokud myslíš, že nejlepším lékem na nějaký Tvůj životní mindrák je popírání faktu, který se dá dohledat na desítkách zdrojů a s podpisy právníků tak je to Tvoje věc.
Vyskytoval se názor, že výše zmíněné vytvoření rozmnoženiny díla lze jako volné užití považovat pouze v případě, že je provedeno z ‘legalního’ zdroje a nikoliv ze zdroje sdílícího díla v rozporu s autorským zákonem. V loňském usnesení (2009) Nejvyšší soud ale vcelku jasně vyjádřil, že na ‘legalitě’ zdroje v tomto ohledu nezáleží. Pokud pro tebe není nejvyšší soud autoritou, pak asi opravdu něco nechápeš.
Pořád čekám na celou řadu soudních případů, kdy byl soudně potrestán obyčejný pasivní stahovač. Ony jaksi nejsou, že?
I na stránkách ČPU se chlubí jenom případy aktivních stahovačů – tedy prodávali, případně P2P.
Tímto neřeším morálnost stahování, ale vadí mi, když se někdo lže a pořád lže.
Komentuje Bestmen, 30.11.2010 @ 9.51
Stahovani filmu je v cz legalni, bohuzel. Nesouhlasim s tim a nedelam to, protoze je to min. silne neeticke. Pouzivat torrenty neni nelegalni, jiste. Je to samozrejme o obsahu. Jak pise SiD.
karl:
plne s tebou souhlasim
Komentuje Karl, 1.12.2010 @ 13.03
SiD:
„Aktuální diskuze o legálnosti či nelegálnosti pouze ukazuje zabedněnost bestmenova mozkového trustu.“
A proč se nevyjádříš k té hovadině, kterou tady acz pořád nesmyslně opakuje a píše hovadiny vycucané z prstu ohledně autorského zákona?
To, že máte stejný názor na Amway ti brání jít proti jeho názoru?
Komentuje pink, 18.12.2010 @ 13.34
No, když tak koukám na ty videa, tak to vidim na jasnou sektu
Komentuje Bestmen, 19.12.2010 @ 9.30
pink:
I samotni amwayaci priznavaji, ze atmosfera na nejakych seminaru je barvita
Komentuje wwilis, 14.2.2011 @ 18.21
jestli je někdo odpad společnosti tak to jsi pravě ty a ne zbytek světa o kterem píšeš …nejsem amwayak ale mam mnoho přatel kteří jsou a ani omylem ani v nejmenším nedelají to co zde píšeš vytrhuješ slova s kontextu to ti celkem jde
jsi přesně tip člověka který skončí nejdál zde
Komentuje admin, 14.2.2011 @ 18.53
wwilis:
A vis proc povazuji nektere amwayaky za odpad spolecnosti? Protoze maji ten svuj byznys delat takto (hovori vyznamny amwayak):
„Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
http://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/
„Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“
„Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“
„Napište si na seznam všech lidí, které znáte. Je to strašně důležitý!“
„Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“
„Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/
„Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“
„Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“
„Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“