Otevřený dopis Amway ČR

Je to už nějaká doba, co jsem dostal od jednoho Amwayáka dopis, který poslal jakési společnosti Amway…

Otevřený dopis Amway ČR:

Příjemný den paní Rychlá,

Obracím se na Vás s žádostí o předání stížnosti na sekretariát a vedení společnosti Amway ČR. Jedná se o jeden internetový blog, konkrétně czblog.cz.
Na tomto blogu se autor (zřejmě p. Luboš Černý) velmi nevhodně vyjadřuje o společnosti Amway (nazývá ji SEKTOU), VPA, jím nazývané „amwayáky“ dosti nevhodným způsobem uráží a napadá. Píše stupidní a negativní příspěvky např. o výrobcích Amway (že jsou předražené apod.) a celkově velice poškozuje dobrou pověst a velmi nevhodným způsobem odrazuje případné zájemce o spolupráci s Amway od této příležitosti. Prosím přečíst tyto články:

http://czblog.cz/vyrobky-amway/
http://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/
http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/
http://czblog.cz/jsou-amwayaci-lhari-manipulatori-odpad-spolecnosti/

Se společností Amway spolupracuji už skoro dva roky a nedám na ni dopustit, líbí se mi skvělý zákaznický servis, kvalita výrobků a celkově mi Amway pomohla změnit život k lepšímu, proto se mi tohle chování zmíněného pána absolutně příčí a hnusí a prosím o prošetření. Vím, že internet je plný závistivců a třeba i lidí, kteří v Amway neuspěli, ale tohle je fakt hodně a věřím, že články budou brzy odstraněny nebo že se s tím alespoň pokusíte něco udělat.

Děkuji, s pozdravem s přáním příjemného zbytku večera,

J.S.

——————-

Dotyčný Amwayák (J.S. – Jiří…) si neuvědomuje, že to jsou právě VPA (vlastníci podnikání Amway), kdo jsou zodpovědni za články o Amway byznysu na Czblogu. Nebýt jejich výhrůžek, fanatismu… tak by zde byl jediný článek o Amway, u kterého je mimochodem více než 1 000 komentářů. Díky VPA (a mému smyslu pro spravedlnost) jsem také vytvořil stránky Amwey-business.cz, Sekty.org. Není vyloučeno, že díky VPA udělám v budoucnu i další webovky.

25 komentářů u “Otevřený dopis Amway ČR

  1. …u kterého je mimochodem více než 1 000 komentářů…

    Jo, jenže taky nezapomeň uvést, že přes 1000 komentářů se to dostalo taky proto, že několik komentářů furt dokola kopíruješ.

  2. …že to jsou právě VPA (vlastníci podnikání Amway), kdo jsou zodpovědni za články o Amway byznysu na Czblogu…

    A ty si zase neuvědomuješ, že jsou to lidi jako ty, díky kterým vznikají stránky jako amway-fakta.

  3. Mě fascinuje ta pýcha a přesvedčení o vlastním „smyslu pro spravedlnost“ na straně jedné a absolutní odstrkování zodpovednosti za to, co o Amway píše 🙂

    Něco tak nebubřelého člověk hned tak nepotká.

  4. Dobrý den,
    díky za tenhle vlog. Amway dokáže být hodně nebezpečný. Dokazuje to i ten dopis, protože kdyby na zde uveřejněných článcích nebyl kus pravdy, tak by ten amwayák neměl důvod nic takového posílat. Záleží na každém jednotlivci. Je pravda že pro slabší důvěřivé jedince to může být velmi nebezpečné. Že tomu naprosto propadnou a nadělá jim to mnoho problémů. Mám osobní zkušenost. Nejsem žádný VPA pouze odběratel výrobků. To znamená že si občas koupím nějaký výrobek, když uvážím že pro mě může být přínosný. Což je asi tak třikrát do roku. Kromě toho jsem dal tomu co mi to ukázal seznam, který může použít pod podmínkou, že nikomu neuvede moje jméno. Jsou výrobky které už nikdy nechci ani vidět. Třeba ty energy drinky XS jsou nejhorší jaké jsem kdy pil. Jsou vyloženě napěchované umělými sladidly, což je činní chuťově naprosto odpornými. Radši si koupím Rockstar nebo Monster, ve kterých je normální cukr a chutnají mi. Proti firmě Amway bych nic neměl, pokud by jejich prodej probíhal normálním způsobem. Byl by to jen další obyčejný prodejce výrobků do domácnosti a ostatních věcí. Ale tenhle způsob je vyloženě amorální. Nikdy bych nemohl obtěžovat svoji rodinu, svoje přátele nebo jiné lidi s tímhle. Mé svědomí a slušné vychování by mi to nikdy nedovolilo. Lidé si nepořizují telefony na to, aby jim někdo cokoliv nabízel. Jsem pro aby se ustanovil zákon, který by tenhle způsob prodeje přísně zakázal a posílal do vězení každého kdo si dovolí lidem volat s nějakou nabídkou. Amway by si měl pořídit normální e – shop do kterého se dostanou normální lidé bez nutnosti registrace a udělat normální reklamu v médiích, aby se mohli o jejich výrobcích obyčejní lidé dozvědět, aniž by jim někdo volal. Nebo ať si udělají normální kamenný obchod s normální reklamou, do kterého lidi přijdou a koupí si co chtějí. Takhle by lidem nikdo netelefonoval. Jedna rada pro ostatní lidi (neamwayáky). Je to převzato z legendárního videa o opravě traktoru Lakatoš s malou modifikací. Když za Vámi někdo přijde a řekne slovo Amway, tak řekněte: „Počkej kámo“. Trubku a hned ho prašťte po hlavě a hned ho zabijte. Takovou trubku pořád noste u sebe.

  5. To je veselé 🙂

    Ten, kdo přímo vybízí k vraždě, varuje před údajnou nebezpečností Amway 🙂

    A další návrhy:

    „Amway by si měl pořídit normální e – shop do kterého se dostanou normální lidé bez nutnosti registrace“

    Amway má normální e-shop, obvykle do každého e-shopu je nutná registrace.

    V mém Amway e-shopu může každý „normální“ nakupovat dokonce bez registrace u Amway, jen mu pošlu přihlašovací údaje a může sázet do košíku hlava nehlava ještě dnes odpoledne.

    S čím bys ostatní obtěžovat mohl? Co bys byl ochoten vlastně prodávat? Hm? MoTe? Existuje vůbec něco takového?

    Tady někdo nemá všech 5 pohromadě.

  6. A teď k hodnocení onoho příspěvku od „Mot“:

    Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, nepravdivé, nesmyslné, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě, nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.

    Cílem trolla je bavit se rozvracením normální, inteligentní a věcné diskuse.

    OBRANA:
    Pokud jej diskusní komunita bude ignorovat, přestane jej jeho činnost bavit. V angličtině pro vyjádření tohoto postoje existuje několik ustálených rčení a zkratek, například:

    NEKRMTE TROLLY

  7. ACZ:
    Vážený pane,
    na začátek si docela silně protiřečíte. Nejdřív napíšete o nakupování bez nutnosti registrace a hned na to píšete o tom, že musí mít přihlašovací údaje neboli se musí zaregistrovat. Dále a to je hlavní jste nepochopil základní myšlenku mého příspěvku.Tady nejde o to co se prodává ale jakým způsobem. Ten způsob prodeje mi přijde u Amway amorální. Nahánění někoho po telefonu je nevyžádaný hovor! Mohl bych prodávat normálním způsobem bez obtěžování lidí telefonáty nebo zastavováním na ulici téměř cokoliv. Samozřejmě výjimku tvoří věci jako drogy, zbraně, alkohol, cigarety atd. S tím také souvisí další důležitá věc k zamyšlení. Proč vlastně Amway výrobky potřebují takhle agresivní a vtíravou formu reklamy? Mám potom věřit, že to jsou kvalitní výrobky, když kvůli tomu aby se začali prodávat musíte obvolávat lidi? Kvůli tomu abych si koupil Jar na nádobí v Kauflandu mi nikdo telefonovat nemusí. Ale abych si koupil ten „slavný“ Amway prostředek na čistění nádobí, tak mě musí někdo buďto zatelefonovat a ukázat ten plán nebo mě obtěžovat někde na ulici. Co si mám potom o takových výrobcích myslet?

  8. Zcela výjimečně zareagují na trolling.

    Ale já nepsal, ze je nezbytné se registrovat u Amway, psal jsem také, ze registrace v e-shopech je standard a ze Nakupování produktu Amway je možné hned několika způsoby.

    Pokud to nechceš chápat, je to tvůj problém, mnoho lidi s tím problém nemá.

    Nejsi v postavení ani znalostech, kdy bys byl oprávněný hodnotit, jaký způsob prodeje zboží amorální je a nebo neni. O obchodu víš prd, stejně jako o morálce, viz tvé nabádání k vraždam.

    Abys pochopil své omyly, zaskočil na nás technicky web Amway-fakta.

    Pokud tedy skutečně chceš odpovědi na své otázky a nejsou to jen výstřely do prázdna = trolling.

  9. ACZ:
    Zdravím Vás ještě jednou,
    když píšete není nezbytná registrace, potom nerozumím k čemu by byli ty přihlašovací údaje. Na těch stránkách Amway – fakta jsem tyhle informace nenašel. Proto jsem se podíval přímo na stránky Amway a tam při dávání věcí do koše píšou, že nakupovat mohou pouze registrovaní. Nejlepší asi bude když se zeptám toho mého známého, když to mám přes něj. Zatím jsem to pochopil, tak že to jde objednat přes registraci pod nějakým z amwayáků nebo když to on nejdřív koupí a potom prodá dráž. Jinak jsem už narazil na hodně internetových obchodů kde žádná registrace nutná nebyla. Ohledně toho nabádání neměl by jste to brát do slova. Nebo si snad myslíte, že Luboš z videa oprava Lakatoše opravdu zabíjí trubkou všechny slováky na potkání hned po tom co ho pozdraví? Nějaké znalosti co se týče obchodu mám. Studoval jsem ekonomickou školu a krátce jsem pracoval v oblasti obchodu, kde se telefonovalo. Tahle zkušenost je dalším důvodem mé maximální averze ke kontaktování po telefonu. Jestli chtějí amwayáci být tolerováni nechtˇ si koupí prostor kde si postaví normální prodejnu a koupí si zásobu zboží, které v ní budou prodávat. Tak tam lidi budou chodit sami a oni nebudou muset nikoho uhánět telefonem. Nebo ať si každý udělá vlastní internetový obchod, který si lidi můžou na internetu najít, aniž by jim někdo volal. Většině lidí mě nevyjímaje nátlaková forma reklamy vadí. Vím že ty lidi často kývnou na to sejít se protože jsou třeba zrovna unavení nebo nemají čas. Já to měl taky tak. Ten známý co mi zřídil registraci na nákup mi zavolal ve chvíli kdy jsem neměl čas ani náladu se s ním hádat po telefonu. Tak jsem souhlasil. Kdyby se ty telefonáty aspoň dělali způsobem, že se předem podrobně řekne o co jde a ne až následně na schůzce. Je to nátlak a klamání proto bych tenhle způsob reklamy nejradši zakázal.

  10. Už jednou jsem té vyzval k zistovani relevantních informaci. Bohužel jen prohlubujes své domněnky z dílčích, nikým nevysvětleného střípků, které jsi vyčetl z několika zdrojů.

    Ptám se:

    Mas-li skutečně smysluplné otázky, proč je proste nepoložil? Bojiště se odpovědi, které by nebyly v kontextu s tvým vykonstruovaným přesvědčením?

    Amway-fakta založili lidé, kteří ti fundovaný a profesionálně odpoví na jakoukoliv smysluplnou otázku.

    V čem je tedy tvůj problém?

    Nabadas mě, abych nebral doslova věty, které píšeš. Proč ty beres doslova každou hovadinu, co se kde o Amway napíše? Dává to smysl?

    Proč si nedáš vysvětlit tvé nápady s kamennými prodejnami?

    Uvědomuješ si, jak je směšné ve svobodném světe zakazovat dospělým lidem, aby mohli za telefonovat jiným dospělým lidem? To žiješ v nějaké skorapce, chráněny před okolním světem? Chápeš, ze mnoho lidi takové pocity nemá?

    Opakuji znovu, chceš-li relevantnější diskusi a dospělé odpovědi, jdi na Amway-fakta a jednoduše ze se zeptej na všechno, co chceš vedet.

    Pěkný zbytek večera.

  11. ACZ

    Telefonáty jsou ještě mnohem větší hnus než mailový spam. Tudíš jako s pam by měli být zakázánz a pokutovány. Telemarkeing je obyčejnéa legální otravování a když někdo zavolá, tak to schytá.

    A proč nemá Amway kamenný obchod ? S koncemtrvanou cenou výrobků by tam nikdo nešel. Výrobkz jsou normálně neprodejné (velká část) a musí se vnucovat známým.

  12. Pro tebe.

    Život se netočí jen kolem tebe. každý není zavřený v ulitě po celý svůj život, strachující se z okolního světa, „že mu někdo zavolá“

    Telefonování je normální věc, kolikrát denně telefonuješ?

    Prodej zboží po telefonu stále roste, jsou to značná procenta z celkových objemů. Když to zakážeš, tak ekonomika státu klesne o značná procenta, o zaměstnání přijsou tisíce lidí, zkrachují stovky firem a naprosto zbytečně. Co zakážete potom? Soudruzi?

    Kromě toho, Amway po telefonu nic neprodává, jediné, co je ti po telefonu nabídnuto, je schůzka, tak se laskavě uklidni, protože jen demostruješ svoji naprostou neznalost této problematiky.

    Ano, máš pravdu v tom, že řada produktů Amway je NORMÁLNĚ neprodejná. Ale to je taktéž úplně normální.

    Amway je nevyrábí do běžné prodejní sítě, ale do sítě osobního prodeje.

    BMW M3 si v supermárketu také nikdo nekoupí, je tam zcela neprodejné. Stačí se jen zamyslet, že?

    Zvláštní a speciální produkty, které se v běžné obchodní síti neprodávají, obvykle potřebují jiný přístup k zákazníkovi. Prezentaci, vysvětlení, ukázku a td.

    Proto také kdysi osobní prodej vznikl. Ale co ty o tom víš ….

  13. To ACZ

    Ty si zase mimo jako vždy, prej soudruhu. Telefonování je normální věc, o tom žádná. Ale za předpokladu že to chtějí obě strany. S kamarádem si normálně zavolam no. Ted už teda spíš přez internet, to je zdarma, tak proč vyhazovat peníze oknem. Ale že je normální obvolávat lidi s nabídkou členství či zboží, to hojně používá Amwayák. Co spam, to by jsi taky povolil ? A co třeba znásilnění, to nám ACZ taky povolí.

    Amway možná po telefonu neprodává výrobky ale nahání ovečky. Já vim, jak to chodí, neboj. A ty jistě taky, jen se ta pravda nehodí.

    Prej Amway neprodává do běžné sítě, to jo. Pojďme se tedy podívat na Hassmanovu kazetu – nahánět všechny známé i neznámé lidi …. A BMV si nekoupí člověk v supermarketu ale v autosalonu. A tam zajde jako do jiného obchodu. Jen distributor Amway přijde za tebou a bude obtěžovat. Jinak by se toho moc neprodalo, víš. Protože poměr cena/výkon je na nic, tak se to musí vnucovat.

    A prodej po telefonu roste, to si sebral kde. Je to jen okrajová záležitost, vnucování neprodejných produktů (Kosmetika, Tarify, smlouvy ….. ). To prodej po internetu roste, to jo. Místo abych zašel do krámu, tak otevřu prohlížeč.

    Takže ACZ je zase mimo mísu.

  14. HonzaZ:

    Jak chtějí obě strany? To jakože by operátoři nejprve každému potenciálnímu zákazníkovi napsali třeba doporučený dopis s otázkou, jestli by mu mohli zavolat? 🙂

    Zavolání někomu, kdo ti byl někým doporučen a znásilnění srovnáváš na jednu hromadu 🙂

    To máš ze studií na té ekonomické škole? A ve kterém předmětu to prosímtě učí?

    Úplně každý „nahání“ zákazníky, v čem podnikáš například ty? Amway ani my to nijak nezkrýváme a proč taky? Ano, hledáme nové zákazníky, nebo spolupracovníky. No a?

    Ano, BMW se kupuje ve specializovaném obchodě a produkty Amway taktěž. Specializovaný obchod distributorů Amway je jejich, nebo zákazníkův domov, po předchozí dohodě a souhlasu obou stran. Máš s tím problém? Tvůj problém, nikoliv náš.

    Poměr cena/výkon je na nic? A co tak nějakě skutečně profesionální údaje a výpočty, jako třeba na Amway-fakta?

    Tam pochopitelně nemáš odvahu své lhaní psát, je to tak? Tady jsi však velký hrdina a borec.

    Jak vychází poměr cena/výkon třeba u BMW? Taky na prd? 🙂

    Fakt, že prodej po telefonu je okrajová záležitost neznamená, že nemůže růst. Stačí srovnat objemy před deseti lety a dnes. Stovky nových firem, tisíce nových pracovních míst. Skutečně jsi chodil na ekonomku? 🙂 Že to nějak není vidět, tví bývalí profesoři a učitelé totiž Amway velice chválí. Co kdybys třeba napsal, který z nich tě učil?
    —–

    To mi povídej, já nakupuji zboži Amway přes Internet snad už deset let a vozí mi jej zadarmo až ke dveřím.
    —–

    Hele, nalejme si čistého vína. Máš na to ale koule?

    Tvým úkolem je vyprovokovat zdejší diskusi, majiteli webů s Anti Amway tématikou klesají příjmy, protože se už delší dobu na nich nikde nic nepíše. Klidně to přiznej, my to chápeme, každý se nějak živí. Někdo prodává koncentráty, jiný zase pomluvami a lhaním v diskusích a blozích.

  15. ACZ: Dobrý den,
    jak už jsem Vám psal když budu chtít zeptám toho amwayáka co znám, je to jednodušší. A nemusím tak spoléhat na to, že tam budou podle Vašich slov dospělé odpovědi a relevantní diskuze. Omlouvám se ale už jen tohle Vaše prohlášení považuji za značně arogantní. Toť vše k otázkám. A teď to důležité. Nemám nic proti tomu, aby mi někdo s něčím normálním zavolal. Například aby mi zavolal kamarád, že mám přijít na jeho oslavu narozenin o 20 minut později nebo aby mi zavolal zaměstnavatel, že potřebuje něco sehnat. Snažím se to ovšem omezovat na naprosto nezbytné minimum a vystačit si se způsoby co jsou zadarmo jako e-mail nebo Skype. Ale nikomu komu jsem dal své číslo jsem nikdy nedal svolení k tomu, aby mi telefonoval s nějakou nabídkou. Ani jsem nikdy nikomu nedal svolení, aby moje číslo za tímhle účelem dal někomu jinému. Je to silně obtěžující pro 98% lidí. Navíc z vlastní zkušenosti vím jak to probíhá. Neříká se do telefonu pravda. Jenom to že se nabízí nějaká příležitost. Neříká se konkrétně o co jde. Když jsem dělal v telemarketingu manažer mi doslova říkal: „Ty jsi na ně hrozně hodný musíš být svině“ atd. Omlouvám se za použití toho výrazu ale pouze jsem interpretoval. Kdyby aspoň Amway přistoupili na nějaký kompromis. Dobře volejte si lidem a obtěžujte ale alespoň mějte služební telefony všichni se stejným předčíslím, aby každý mohl hned vědět že mu volá Amway a případně hned použít tlačítko pro odmítnutí hovoru. A další věc říkejte konkrétně co potřebujete a nezamlčujte úmyslně informace. Takhle si představuji aspoň trochu korektní telefonát: „Dobrý den, já jsem pan xxxx a volám od společnosti Amway. Chci Vám nabídnout možnost stát se odběratelem výrobků naší společnosti Amway a partnerských obchodů případně stát se prodejcem našich výrobků značky Amway a partnerských obchodů. Jedná se o tyto typy produktů … za tyto ceny …. Pokud svolíte sešli bychom se na tomto místě v tolik a tolik hodin“. Samozřejmě pokud se ten obtěžovaný člověk na cokoliv zeptá, tak volající má povinnost na všechno okamžitě odpovědět a ne to odsouvat na schůzku. Nicméně jak už jsem napsal dříve je to nátlaková a amorální metoda, kterou by v ideálním případě měly vlády států přísně zakazovat a mít všechny co toto praktikují v hledáčku obchodní inspekce.

  16. Mot:

    Prosímtě jaký smysl tedy mají tvé příspěvky, když se vlastně nechceš nic dozvědět?

    Jedná se o propagandu, nebo kázání?

    Na definici AROGANCE máme evidentně každý úplně jiné měřítko.

    Já jsem například v šoku z úrovně arogance, kterou zde prezentuješ, když ty sám, člověk bez nejmenších zkušeností s obchodem a podnikáním, s panickou hrůzou při představě, že by měl sám někomu zavolat se svojí obchodní nabídkou, poučuješ světoznámou firmu s 50-ti letou tradicí a 12-ti miliardovým obratem v USD po celém světě, jak by své podnikání měla dělat správně. Tomu zase říkám AROGANCE já. Ještě se tomu také obvykle říká pýcha, nabubřelost a samozřejmě již přerostlé ego. Bez urážky prosím.

    Nebylo by tedy lepší si nejprve pohovořit s tím „tvým“ amwayjákem, než sem začneš psát tyhle své domněnky až hlouposti?
    —-

    Přednesl jsi zde celkem rozsáhlý popis, jak by se to podle tebe mělo dělat. Takže co ti již nyní brání v tom, si ten svůj způsob ověřit v praxi a potom například popsat, jak funguje? Šlo by to? Konfrontace je přínosná, to jistě uznáš.
    —-

    Nátlaková metoda je jakákoliv reklama. Stačí si otevřít web, pustit televizi, přečíst noviny, otevřít schránku. Dnes je celkem běžná i forma podprahové reklamy. Nemluvě o tom, že každá je minimálně extrémě nadnesená, často v podstatě lživá.

    Přímý prodej Amway nepřináší přitom vůbec žádná rizika pro žádnou ze zúčastněných stran. Odmítnutí je snadné, produkty jsou vratné po dobu 90-ti dnů bez udání důvodu a to i jakkoliv použité.

    Nakupování je on-line, dovoz zboží zdarma (při určité hodnotě nákupu).

    Na základě jakého práva, činu, logiky, morálky či precedensu, bys chtěl zakázat lidem, aby se mezi sebou informovali o možnosti nakupovat produkty Amway na internetu, nebo o možnosti s těmito produkty obchodovat a tedy podnikat, vydělávat?

    Co by asi tak obchodní inspekce mohla vyšetřovat? Že jsem někomu nabídl produkt, nebo schůzku? Chtěl bych vidět vládu, která by byla ochotná tohle zakázat. Snad jen ta Severokorejská, nebo Kubánská.

    Nakonec vezmi to pragmaticky, jakou jinou příležitost lidem nabízíš ty? Amway nabízí lidem možnost, kromě nákupu, si přivydělat, nebo rovnou vydělávat. Máš pro svět něco lepšího?

    Dej rovnou příklad, za jakou činnost by měli úspěšní obchodníci Amway tu svoji vyměnit.

  17. acz:
    Dobrý den,
    tak teď mám chvilku na odpověď. Píšu sem abych vyjádřil své názory a zkušenosti s touto oblastí a především rád podpořím autora tohoto blogu v jeho boji. Je dobré aby včasná informovanost odradila od vstupu do této sekty. Tady vůbec nejde o efektivitu. Já uznávám že Amway umí být ve svém nahánění efektivní. Efektivní byl například i hladomor na Ukrajině z 30. let 20. století organizovaný Lazarem Kaganovičem ale morální aspekt je trochu jinde. Efektivita neboli vydělat za každou cenu to není pro mě to důležité hledisko podle kterého to posuzovat. A ne díky za návrh ale nebudu dělat něco k čemu mám odpor až k tomu pociťuji nenávist. Určitý nátlak vyvíjí každá reklama ale žádná není tak agresivní a vtíravá jako telefonování. To že není zatím žádný zákon, který by to zakázal, ještě nic neznamená. Co není může být a stačí mi pocity většiny lidí. Naprosté většině lidí co znám leze tohle telefonování s nějakou nabídkou na nervy. Znovu napíšu ať si v Amway zařídí, aby lidi kterým volají věděli předtím než zvednou telefon, že volá někdo z Amway a mohli se aspoň svobodně rozhodnout jestli s tím člověkem chtějí mluvit nebo ne. Při těch objemech co vydělává by to neměl být problém. Já žádnou činnost nikomu nenabízím ani nabízet nehodlám. Ať si ti úspěšní obchodníci najdou cokoliv při čem nemusí nikoho obtěžovat. Možností je tisíce. Zatím se mějte.

  18. Bohužel diskuse s Vámi je jako mluvit n akolovrátek.

    Už jen skutečnost, že Amway považujete za „sektu“ hovoří celkem jasně, že jste pouze zaujatý, zaslepený a věci naprosto neznalý. To také potvrzujete vyhýbáním se odpovědí na mé konkrétní otázky.

    Vaše neochota fakta zjišťovat (i přes konkrétní nabídku a uvedení zdrojů) zase vypovídá o strachu z pravdy.

    Srovnávat jakýsi hladomor a prezentaci možností obchodovat, nebo nakupovat nějaké zboží, pak hovoří o jisté velmi nízké úrovni intelektu.

    Doměnka, že znáte pocity věšiny lidí pak hovoří už o vaší bezbřehé nadutosti a nekonečné zaslepenosti. Ne, neznáte a nikdy je znát nebudete.

    Snaha rozhodovat o životě druhých se Vám líbí, snad se nikdy nedostanete k nějaké moci. TO by bylo velmi zlé.

    Víte, bojujte si jak chcete. Máte-li pocit, že je Váš boj smysluplný, nebo snad plodný či efektivní, máte alespoň nějakou zájmovou činnost, byť Vám nepřináší žádný užitek. Ale to je Váš život, váš čas.

    Mnozí jiní lidé, včetně těch, kteří v oblasti přímého prodeje budují vlastní podnikání, umějí nakládat se svým vymezeným časem lépe a hodnotněji.

    A tak tomu bude i v budoucnu.

    Vy nic nezměníte, protože není co, ani proč.

    Válka proti „Amway“ a všemu podobnému je vedena hloupými lidmi už od prvního dne, kdy tato společnost vznikla. A jaké mají křižáci proti Amway výsledky?

    Amway vyrostla z nuly na světovou jedničku, má zastoupení v desítkách zemí světa a dělá obrat 12 miliard USD.

    Pokud tedy ještě stále věříte, že Váš údajný „boj proti zlu“ má smysl, tak bojujte dál.

    Přímý prodej je a bude stejně věčný, jako lidská hloupost.

    Pěkný den.

  19. V čem že je Amway světovou jedničkou? Tak leda v oblbování a z toho plynoucích příjmů, ale stěží bych to nazval „obchodem“. V poslední větě ovšem má ACZ pravdu – lidská hloupost je věčná. Dodávám, že na blbcích se nejlépe vydělává a nejlépe se jimi manipuluje. A takový aktivní blbec, to je horší, než byl svého času „třídní nepřítel“, jak pravil klasik, ovšem pro ACZ a jemu podobné je to ideální zdroj příjmů…

    1. Světové prvenství:
      Jediná firma přímého prodeje, která v posledních 4.letech potvrdila obrat nad 10 miliard USD. Současně pak překonala Avon (dlouhodobou jedničku v odvětví) i z hlediska obratu v jediném roce, Avon v podstatě jde do kytek, některé trhy zcela vyklízí, obraty prudce klesají už několik let za sebou. Naproti tomu Amway dobývá nová území i nová hodnocení a ocecnění.
      ——
      Oblbování? Prosím Vás jaké?
      Tady je internet – webshop, támhle je tlačítko registrace, 2 minuty vyplňování a můžeš nakupovat za velkoobchodní ceny a další bonusy. Když to ukážeš někomu dalšímu a on se také zaregistruje stejným způsobem k nákupům, tak z jeho dalších nákupů Amway vyplácí provize – odměny a když ne, tak ne. A to je celé. Jednoduchý velkoobchod s provizemi. Jako každý jiný, jen na přímo. Na registraci lze vytvořit dokonce i odkaz na vlastním webu, nebo vložitelný do emailu.
      ——
      Neznám „ideální“ zdroj příjmů, každý je nějaký. Tenhle za splněných podmínek umí generovat příjem pasivní. To je ten, co dostáváš odměny, peníze, za obraty jiných. Stejný princip má každá firma, zabývající se jakýmkoliv obchodem. Od supermárketu až po restaurace.
      —–
      V Amway jde především o to, o co jde každému kvalitnímu výrobci. O mimořádně kvalitní, nebo prestyžní produkty. A na tom Amway staví, kvalita, služby, nabídka a servis jsou na první místě. Kdo chce s takovými dělat obchod, no tak prostě může a kdo ne, tak ne.

      Nakonec pokud opravdu stojíte o informace a ne o smyšlené tlachání, stačí vejít na firemní stránky Amway, kde každý nalezne veškeré potřebné informace, nebo na Amway – Fakta.

  20. 2 minuty vyplňování a můžeš nakupovat za velkoobchodní ceny a další bonusy? Pokouším se zaregistrovat už půl hodiny a nejde to. Bez vyplnění „Číslo VPA nebo přihlašovací jméno“ se nelze zaregistrovat (registrace zákazníka). Pokud se chci zaregistrovat jako Vlastník podnikání Amway, tak to zase chce „Číslo sponzora“. Výrobky u většiny e-shopů lze objednat i bez registrace. Takže Amway beru jako vopruz.

  21. A proč se pokoušíte zaregistrovat, aniž byste si nejprve prostudoval jak se to dělá? Číslo Vám může poskytnout kterýkoliv VPA, který o tom s Vámi hovořil, nebo lze požádat přímo centrálu o přidělení, vše je tam přece srozumitelně vysvětleno. Ve většíne eshopů se musíte také zaregistrovat, často potvrdit i v odeslaném emailu. Jen hledáte nesmyslné důvody, proč je to jakože „vopruz“, přitom to žádný vopruz není.
    Co Vám brání o číslo požádat? Třeba mě?

    Pokoušíte se o cosi údajně půl hodiny, přitom stačí otevřít pusu a máte za dvě minuty hotovo. Neděláte prosím náhodou třeba něco špatně?

    Víte, kdybyste doopravdy chtěl, tak tu registraci už dávno máte, mám pravdu? Otázkou tedy zůstává, o co Vám jde doopravdy? Já to skutečně nevím, poradíte mi?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *