Neetické počínání internetového obchodu Vzduchovky.com?

Dnes je to právě 30 dnů, kdy jsem objednal v internetovém obchodě Vzduchovky.com zboží, který provozuje Zbyněk Novosád, Na Bradle 965, Světlá nad Sázavou. Nicméně do dnešního dne jsem neobržel objednané zboží ani zaplacenou částku zpět. Pojďme se na to podívat pod drobnohledem…

Dne 13.6.2011 jsem objednal na portále www.vzduchovky.com zboží v hodnotě několika tisíc korun:

Objednávka Vzduchovky.com

Částku jsem uhradil předem (a v den objednávky) – aby bylo poštovné zdarma:

Objednávka Vzduchovky.com

Objednávka Vzduchovky.com

Čekal jsem od 13.6.2011 do 20.6.2011 na vyřízení objednávky. Bohužel objednávka za tuto dobu nebyla vyřízena, ani se nikdo neozval. Tak jsem napsal e-mail s dotazem na objednávku:

Objednávka Vzduchovky.com

Druhý den přišla odpověď, že se objednávka vyřizuje:

Objednávka Vzduchovky.comŘekl jsem, že ještě počkám. Celkově jsem čekal od 13.6.2011 do 7.7.2011 (25 dnů), poté jsem se rozhodl, že objednávku zruším a zboží koupím jinde. Odeslal jsem e-mail, že objednávku ruším a požaduji zaslat peníze zpět na účet (do 3 dnů):

Objednávka Vzduchovky.com

Marně jsem čekal na odpověď i na peníze, a čekám dodnes. Vzduchovky.com mají stejnou banku jako já (ČSOB), takže částka by měla být připsána druhý den. Dnes je 13.7.2011 (30 dnů od objednávky) a očekávám vrácení celé částky na účet. Doufám, že se dočkám… Vzhledem k tomu, že jsem již objednávku zrušil, tak o zboží nemám a nebudu mít zájem.

Internetový obchod Vzduchovky.com provozuje jistý pan Novosád. Lze toto přinejmenším nestandartní počínání nazvat neetické nebo dokonce HNUSem? Zda se jedná o HNUS, rozhodne datum 18.7.2011 (pokud nebude PŘIPSÁNA částka na můj účet tohoto dne, tak se jednoznačně jedná HNUS). Uvidíme,  budu vás informovat v dalším článku, který může mít např. název Vzduchovky.com = HNUS všech HNUSů!!!

Bohužel nejsem jediný nespokojený zákazník:

Vzduchovky.com nespokojenost

Vzduchovky.com nespokojenost

Výborné zkušenosti mám s internetovým obchodem Cybex.cz. Pokud zboží nemají na skladě, tak ještě ten den zavolají, zda budu na zboží čekat 5 dnů. To je upřímné a férové jednání. A hlavně je Cybexu jasné že, v dnešní době, nebude zákazník čekat na objednávku 30 dnů či dokonce déle!

Související články:

3 komentáře u “Neetické počínání internetového obchodu Vzduchovky.com?

  1. Patří ti to a i všem ostatním podvedeným!!!
    Jediné, čím se řídíte je cena, cena, cena a vyhledávání na Heurece, hledejceny apod.
    ZA KVALITU SE PLATÍ…nejen kvalitu zboží, ale i servisu.

  2. I já mám zlú skusenosť s týmto pánom 400 e je preč ale ešte som neskončil.Novosáda síce odsúdili dostal rok s podmienkou na tri roky a nahradiť škodu ale mám informácie, že poškodený peniaze nedostali nič ešte ale nieje stratené stačí napísať na príslušný policajný orgán a oni vám pošlú formulár ktorý podpíšete,pošlete naspäť a tým pádom je to u prokurátora ktorý dá všetko pekne dohromady a Novosáda predvolajú a stanovia mu termím a finančnú čiastku na splácanie.Ak to nikto neurobí podmienka mu za pár mesiacov vyprší a my budeme bez svojích peňazí.Možno to niektorí už vzdali ale verte mi stojí to zato.Peter.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *