Multi-level marketing (MLM)

Udělá z vás Multi-level marketing (MLM) skutečně milionáře? MLM je cesta k milionářským majetkům? Pokud budete dělat „amwey“, tak si myslíte, že u benzínové pumpy budete moci načerpat vždy plnou nádrž?! Zkušenosti s MLM…

Multi-level marketing (zkráceně MLM) je jednoduše řečeno přímý prodej výrobků, nebo také síťový marketing. Způsob prodeje je realizován přes prodejce, distributory či poradce. MLM má rozhodně své místo v podnikatelské činnosti. Práce v MLM není klasické zaměstnání (zaměstnanecký poměr), je to podnikání (podnikáte jako fyzická nebo právnická osoba). Hovoříme snad o velkých penězích, ne? Podnikání v MLM vyžaduje patřičný výkon, dynamičnost, vytrvalost a také patřinou drzost, jinak těžko uspějete. V MLM jsou úspěšní pouze ti jedinci, kteří mají na to, nabízet – otravovat své příbuzné , kamarády, známé i zcela neznámé lidi.

Drtivá většina věřejnosti má k MLM negativní postoj, proto je velice těžké v tomto podnikání uspět (sehnat další lidi do systému, kteří budou kupovat – prodávat a verbovat další lidi). Proč tento negativní postoj? V devadesátých letech minulého století, po sametové revoluci, se v ČR vyskytovalo hodně firem, které zde „podnikalo“ pod záštitou MLM, jako nelegální „pyramida“, „letadlo“. Mnoho lidí zde doplatilo na nevědomost a zaplatilo vstupní poplatek v domnění, že rychle zbohatnou. Opak byl však pravdou… Jeden velký rozdíl mezi „letadlem“ a legálním MLM je ten, že u „letadla“ zaplatíte vstupní poplatek a nedostanete nic. V legálním MLM vaše příjmy pocházejí z prodaných výrobků – obratu.

MLM prodává své produkty celá řada firem, např. Amway, Avon Cosmetics, Lyoness, Oriflame, Mary Kay, Herbalife, atd. Jak známo, vše je zneužitelné, tedy i MLM. Nelegální MLM si dnes dovolí již málo firem, dalo by se říci, že v podstatě žádné firmy. Některé MLM firmy, resp. jejich distributoři – naháněči lidí, zneužívají MLM k negativní manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“. Vše, protože chtějí dostat co nejvíce lidí do systému. Někteří distributoři se neštítí doslova ničeho…

MLM a „Amwey business“

Samotný MLM není závadný, nic proti tomuto byznysu nemám. Je zde však „Amwey business“… Někteří amwejáci jdou tvrdě za svým cílem, chtějí vybudovat „vlastní business“, který jim bude vydělávat velké peníze. Je ale jejich představa reálná? Někteří amwejáci, zneužívají „Amwey business“ k uspokojení vlastních chtíčů, chovají se neeticky, někteří mají dokonce asociální chování a vykonávají stalking. Amwejáci často vyprávějí novým i stálým členům „milionářské příběhy“, ukazují jim obrázky luxusních vozů, jachet a další majetek milonářů. To považuji za negativní manipulaci s lidským myšlením. Amwejáci často útočí na intimní stránky lidí (finance, rodina, zaměstnání…), city lidí…

Jsem přesvědčen o tom, že drtivá většina amwejáků to myslí dobře (to myslel ale Hitler také…). Také musím souhlasit s tím, že MLM je teoreticky dobrý business… Bohužel, ale pouze teoreticky. Praxe je jiná. Myslím tím především selhání lidí… Největší problém vidím v nadměrné motivaci mnoha amwejáků, která mnohdy hraničí s fanatismem. Amwejákům jde především o jedno (jsou k tomu motivováni) – získat pod sebe nové a nové lidi, které budou kupovat „amvey výrobky“ a budou verbovat další a další lidi do systému. Vše z důvodu finančního prospěchu. Z mého pohledu je to nepředstavitelné, odporné…

Jak se pozná klasický Amweják?

  • Má arogantní a povýšené chování. Chová se jako ředitel Země, viz. ACZ, Lubo Pářa a další
  • Pokud vidí, že dotyčný nemá zájem o jeho „byznys“, upozorňuje na jeho byznys, tak vyhrožuje. Viz např. mafie, amway, Super Amway, Lubo Pářa a další
  • Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání (vstávají na budík). Ovšem paradoxní na tom je fakt, že drtivá většina amwayáků nevydělává NIC a také musí chodit do práce – vstávat na budík 🙂
  • To, že je jedná o „amwey“, řekne až úplně nakonec, nebo na dalších schůzkách. Amwejáci jsou učeni k tomuto… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům „amway“, prodej, výroky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné“.
  • Má připravené (naučené) odpovědi takřka na všechny vaše otázky. Většina těchto odpovědí je však značně zcestných, nereálných a demagogických!
  • Když nemáte zájem, tak vám vnutí další studijní materiály (knihy, CD…) k pročtení, poslechu.
  • Bude vám tvrdit, že si musíte udělat dlouhý seznam lidí a následně je kontaktovat. Někteří Amwejáci tvrdí… „K Amwey businessu potřebujete je mít velký seznam lidí. Je to strašně důležitá věc! Seznam je věc, kterou spousta lidí podceňuje“.
  • Má svá naučená hesla: „Amwey je nejlepší business na světě!“, „Amwey se vyplatí – na to můžete vzít jed!“, „Stát se milionářem“, „Finanční nezávislost“, „Vstávejte ráno, kdy se vám zachce“, „Poslední den v práci, pro vás přijede drahá, dlouhá limuzína s řidičem!“, „Doživotní renty z obratu“, „Pracujte na sobě a vzdělávejte se!“, „Pokořím co nejdříve 21%“, „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“, „S Amwey si nakoupíte vše co chcete!“, „Mítink Amwey má prioritu!“, atd. TOTO NEJSOU ŽÁDNÁ SMYŠLENÁ HESLA – VÝROKY! TOTO ŘÍKAJÍ NĚKTEŘÍ AMWEJÁCI!!!
  • Často chodí na setkání amwejáků (semináře, mítinky…), kde tleská, píská, poskakuje, dupe, skanduje hesla (GO DIAMOND…), atp. Raduje se z toho, že vidí americké milionáře, kteří se na seminářích vyskytují. Někteří amwejáci tvrdí… „Mítink Amwey má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna“.
  • Bezmezně obdivuje Vůdce motivačních organizací.
  • Je součástí zfanatizovaného davu na seminářích a mítincích. Amweják tvrdí… „Atmosféra „amwey konferencí“ je barvitá , někdy i nespoutaně živá, kdo je navštíví poprvé, tak může být překvapen“.
  • Bude vám říkat, že cena Startovacího balíčku je 1.130,- Kč. Což je pravda. Ale zároveň vám bude nutit předražené „amvey výrobky“ za další tisíce. Také vám může aweyák říkat: Zainvestujte 5-10 tisíc Kč a vydělávejte 50 000 Kč měsíčně!
  • Amwejáci říkají… „Pokud chcete s „amwey“ vydělávat velké peníze, tak musíte číst naši odbornou literaturu, poslouchat CD…. A hlavně choďte na semináře!“ Které mimochodem stojí nemalé peníze (vstupenky). Z tohoto plyne to, že amwejáci si platěji za vlastní vymytí mozku 🙂
  • Má stejné – naučené argumenty a hesla – „papouškují“ co slyší na seminářích…
  • „Amvey výrobky“ jsou pro ně nejlepší výrobky na světě. Nedají na ně dopustit! Tvrdí, že jsou bezkonkurenčně levné, ekologické, koncentrované, patentované… A hlavně mají „špičkovou kvalitu“! Můj názor je však jiný…
  • Jeho postup k získávání nového klienta vykazuje oblbování, mlžení, polopravdy, negativní manipulaci s lidským myšlením, „vymývání mozků“. Nejdříve vám vnuknou myšlenku, že váš život nestojí za nic – žijete jen průměrným životem (musíte chodit do zaměstnání, máte málo peněz, dluhy…). A že jedině „amwey“, je tou pravou spásou a vysvobozením…
  • Chtějí slyšet, jaký má „nová ovečka“ sen. Co si chce za vydělané, velké peníze z „amwey“ koupit – např. auto, dům, jachtu… Jsou nejraději, když si ty své sny – obrázky drahých vozů, letadel, ponorek, ostrovů pověsíte někam na dveře 😀

Závěrem o „amwey“

  • „Amwey business“ je legální MLM, podnikání. Není to tzv. letadlo.
  • Počínání některých amwejáků je přinejmenším neetické. Myslím tím především přesvědčovací proces nových členů, semináře, meetingy.
  • Jsem přesvědčen, že „Amwey business“ má pyramidovou strukturu.
  • Vadí mi oblbování a fanatizování lidí, vymývání mozků.
  • Fanatizování lidí a „vymývání mozků“ je také zjevné na některých mítincích.
  • Amwey je symbolem podomního prodeje – není důležité, že podomní prodej firma Amwey nyní nedoporučuje. Lidi to tam mají prostě zažitý. Proto se těžko hledají „nové ovečky“.
  • Některé semináře „amwey“ připomínají setkání sekty.
  • Na „amwey“ hodně amwejáků prodělává… Platí si školení (vstupenky na semináře a meetingy), vzdělávací knihy a CD… S naháněním lidí mají amwejáci i další náklady – technická média (telefon, internet…), pohonné hmoty, atd. Ze samotného „amwey businessu“ vydělávají nula nula nic – nanejvýš pár stovek. To ani nepočítám ztracený volný čas…
  • Amwejáci maji dokonale propracovaný psychologický systém. To se jim musí nechat.
  • Myslíte si, že z vás „amwey business“ udělá milionáře/milionářku? Těžko, pravděpodobnost je minimální! Drtivá většina amweyáků nevydělává NIC! Pokud vstoupíte do „amwey“, tak jste součástí velice rozvětvené větve distribuční sítě, z čehož plyne to, že vyděláváte, na ty nad sebou. Zbývá jediné – rozvětvit vlastní síť, což znamená nahánět lidi do „nejlepšího businessu“ na světě. Kde je sehnat? Kontaktovat svou rodinu, příbuzné, přátelé a známé, cizí lidi na ulici? Ne, ne! To je jistá cesta do pekel! Amwey je velice profláklej business, proto těžko dneska někoho seženete…
  • Chceš dělat „amwey“? Můžeš to vyzkoušet. Ale pokud budeš otravovat lidi (nahánět je do systému), tak počítej s tím, že přijdeš o své přátelé a známé, možná i o rodinu…
  • Propaganda „amwey“ je ideologie, která rozhodně nectí MLM. Někteří amwejáci dělají MLM velkou ostudu!
  • „Amwey business“ není má představa vydělávání peněz. Nikdy bych to nedělal!

Úplně na závěr

MLM není pro každého. Na MLM musíte mít člověk žaludek – oslovovat a nahánět lidi… Děkuji, ale nechci.

Děkuji za pozornost! Pište vaše zkušenosti s MLM či amwey byznysem.

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Související články:

Další články o Amwey na CzBlogu

Další články o Amwey na Amwey-Business.cz

289 komentářů u “Multi-level marketing (MLM)

  1. adminovi:

    Tak si srovnej cenovou úroveň nožů s cenovou úrovní nejvyšší řady značky Solingen. Pak ti to dojde.

    Na špagety se zeptej v nějaké lepší restauraci, kolik stojí kvalitní těstoviny.

    Sorry, ale Amway se snaží nabízet pokud možno to nejkvalitnější, když už to distribuují samotní distributoři. K čemu by bylo nabízet nižší řadu?

  2. Lubo:
    Jar je tam přesně na úrovni těch 4 průměrných (13 talířkových v prvním sloupci) prostředků za pár kaček, tedy dvou dolarů (= 38Kč) za litr. Prostě ta nejprůměrnější superlevná supermarketová generika – Jar, Pur, čert ví jak se všechna jmenují. Obsahují okolo 19 procent odmašťovacích látek a tím to končí. Žádná věda, žádné kecy, průměrný výkon, žádná snaha o úžasnou bioodbouratelnost, miniaturní cena.
    A ty mi zase dlužíš ten protokol toho měření z VŠCHT.

  3. Lubo Pářa:

    Takže opět velký argument… Co teď? Podívejme, jak někteří amwayáci nahánějí lidi (HNUS!):

    „Když si koupíme startovní soupravu, tak otevírame svůj obchod. V případě, že si otevřete obchod a nebudete tam mít žádné zboží, nebudete mít nic na skladě… Kolik můžete vydělat peněz? Nula! Ten seznam lidí, to je váš inventář, to je inventář vašeho obchodu! A v případě, že vy začnete dělat emvej byznys a nebudete mít seznam lidí, tak je to, jako když si otevřete obchod a nemáte v regále ani Ň.“

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    „Jaký je další zdroj lidí které známe? Lidi, který známe přes příbuzný.“

  4. Lubo Pářa:

    Ohledně toho jaru…

    Potřebuju umejt nádobí? Skončím si do krámu, koupim si jar za 30-40 Kč a meju s ním nádobí min. měsíc. Nemusim poslochat ty vaše cinty o milionářích, jak budu mít osobního sluhu, nemusím se registrovat… Normální člověk udělá tohle! Já vim, no… Ale vy si řikáte, že s každým umytým talířem už vyděláváte :mrgreen: Uvědomil sis, že tohle není normální?! Kterej člověk si řiká, u umývání nádobá, že vydělává? Měl by ses nad sebou zamyslet 🙄 Ty a spol… Uvědomuješ si vůbec, že si normálním lidem pro blázny??? Člověče, běž se starat radši o rodinu – děti, manželku…

  5. mauronovi:

    ŽÁDNÝ PROTOKOL VŠCHT JSEM TI JÁ NIKDY NESLIBOVAL! To jsi se asi domlouval s někým jiným.

    Přesto, odpovíš mi prosím?

    Hele, mně je fakt jedno, co nakupuješ, ale nepiš sem bludy. Jsme dost jiný trh oproti Austrálii a nezapomeň, že výrobci rychloobrátkového zboží nás jako ČR řadí ještě stále do východní Evropy, protože lidé jsou zde zvyklí vybírat zboží hlavně dle ceny. Takže zde není ani to co se prodává v Británii, ani to co v západní Evropě a ani v Austrálii.
    Proč si myslíš, že Jar udělali „nyní ještě koncentrovanější“ teprve asi před rokem.
    Výrobci mají možnost tu dodávat to nejkvalitnější, co mají. Ale proč by to asi dělali, když jim stačí napatlanej produkt a pár reklam no a lidi to stejně kupují. Proč ne, když neví co by kde jiného kupovali?

  6. adminovi:

    OPĚT DUPLICITNÍ KOMENTÁŘ. Admine, ty už to tu opakuješ po tolikátý, že nejen že by sis měl zakázat psát komentáře, ale měl by ses vybanovat z tohoto blogu bez jakékoli možnosti návštěvy tohoto blogu.
    Ty by ses měl normálně sám sobě zde zablokovat.
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  7. Lubo:
    No tak smůla, VŠCHT protokol nebude, akorát nevím proč potom odkazuješ na článek, který jen subjektivně básní o úžasném ředění a v těch básních se právě o ten protokol opírá.
    S tím Jarem snad uznáš že když jsou tam hned čtyři průměrné produkty za cenu nižší než stojí ten náš Jar tak asi nelze očekávat že zrovna v těchto superlevných supermarketových umývačích budou nějaké výkřiky posledního vývoje. Za ty prachy je tam klasický průměr s klasickou citronovou voňavkou. V počtu umytých talířů na jeden vynaložený dolar se s nimi ale nemůže DishDrops vůbec srovnat – je moc drahý. A když ho zředíš dosáhneš jen toho, že těch talířů umyje ještě násobně míň, protože jeho koncentrace v mycí lázni bude právě tolikanásobně nižší.
    Nakonec se stačí podívat v tom testu „mlm.marksman.su/tests/Dishdrops test.pdf“ na nejdůležitější položku pro šetřílky: počet umytých talířů na jeden vynaložený dolar. Amway Dish Drops je totální propadák s nejnižší hodnotou ze všech. Proti obyčejnému prostředku z Aldi (litr za dolar) je dokonce 9 krát(!) horší. Takže ponaučení pro šetřílky: Až pojedou zas někdy do Německa, pár těch superlevných Aldíků tam mohou koupit, ale když koupí náš Jar, zaplatí o trošku víc a budou na tom s výkonem jen o trošku hůř než ten Aldík, ale pořád mnohonásobně líp než s DishDrops. Lepší test jsem zatím nikde neviděl, dík za něj.

  8. mauron:

    To se ti právě snažim celou dobu vysvětlit, že když více ředíš přírodní detergent, tak nedochází tolik ke snižování účnnosti tak jak tomu bývá u chemických mycích prostředků.
    Ten test byl proveden u všech mycích prostředků na 5 ml na 5 l vody. Kdyby to bylo 2,5 ml na 1 l vody, tak ty chemické nemají žádnou šanci. Tam už by ta tvoje násobilka uplatnit nešla.

  9. Lubo:
    Moc pěkný nesmysl jsi tady napsal. Všechny ty ingredience jsou chemické. Nic přímo přírodní a přitom odmašťovací (neberu kapku Aloe Vera kvůli ochraně rukou) v DishDrops není. Jsou to jen chemické deriváty, z nichž některé mají původ v rostlinných látkách – kokosový olej. Tenhle blábol by jsi totiž pak mohl použít na jakékoliv mýdlo. Možná se budeš divit, ale většina mýdel má přírodní – tedy organický původ – je z organických tuků. Některá živočišných, některá rostlinných – třeba zrovna ten kokosový, nebo třeba palmový olej (mimochodem kokosový a palmový olej jsou absolutně nejlevnější jedlé rostlinné tuky a proto je všude cpou výrobci levných cukrovinek). U mýdla je zatraceně poznat jakékoliv zředění. A to že má v sobě přírodní zdroje omašťovadel na to nemá žádný vliv. Na tvé úvahy by fakt s údivem zírali i na té chemicko technologické vejšce. A to si piš že právě tam tyhle násobilky uplatňují dnes a denně.

  10. Dodatek: To jaký jsi napsal blábol nakonec i dokazuje chování firmy Amway. Kdyby totiž existovala šance nějakého ideálnějšího zředění – třeba 5ml na 10litrů místo 5litrů, při kterém by DishDrops vykazoval větší využití těch 5ml přípravku a tedy umytí většího množství talířů než jen 23, hned by se zástupci Amway ohradili proti pro ně nevýhodným podmínkám testu, který je znevýhodňuje (neukazuje skutečné kvality DD) proti konkurenci. Nic takového ale Amway neudělala a smířila se s posledním místem v disciplíně „množství umytých talířů na jeden vynaložený dolar“.

  11. mauron:

    Je mi tě líto. Nemá se cenu dohadovat s takovým chudákem jako jsi ty.
    Přečti si nejprve někde něco o detergentech a pak tu dělej chytrýho. Ubožáku. Takhle urážej svojí mámu a ne firmu Amway imbecile.

  12. Mauron:
    To teda jo. Zdá se, že si tu společnost všichni NVP berou až nebezpečně k srdci..
    Jako by Amway a její výrobky byly jejich součástí a když to někdo zpochybní, dotkne se to citelně i jejich osoby..
    Je to hrozný 🙄

  13. mauron:

    Omlouvám se, přehnal jsem to, beru zpět a omlouvám se.
    Ale ty taky pořád na někoho nadáváš a já nejsem tak zvyklý jednat s takovými přísně kritickými lidmi, jako jsi ty. Já vlastně většinou ani s takovými lidmi jako ty neztrácím čas.
    Hraješ si tu na znalce, ale myješ si doma v myčce a pak tu píšeš svoje domněnky a přitom se navážíš do lidí.
    Nejsem jist o tvých znalostech a i tak se ti omlouvám. Přesto odpovídáš jen na to, na co ty sám chceš, znalosti a domněnky nepodkládáš a tak nevidím důvod, proč bych se tu s tebou měl o čemkoli dohadovat. Je to ztráta času, protože jsi obyčejně zaujatý proti firmě Amway a jejím partnerům.

  14. Lubo:
    Já nejsem zaujatý proti Amway. Jsem zaujatý proti jejímu obrazu, který tady o ní vytváří Amwayjáci. Kroky firmy Amway jsou přísně logické, pochopitelné, sledovatelné. Firma Amway samotná nezveřejňuje nepravdivá nebo vymyšlená data. Proto taky firma Amway nikde nezveřejňuje nějaké dohady o tom kolikrát méně je potřeba jejího prostředku proti jiným prostředkům. Proto taky nikde v materiálech Amway nenajdeš že pro stejný účinek jako mají ty standardní superlevné supermarketové 19ti procentní odmašťovače (tedy Jar, Pur, nebo ten z Aldi ..) můžeš její dish drops zředit dokonce 1:8. Takovou nehoráznost by firma Amway nikdy nevydala. Dělají to jen Amwayáci, A protože sami chápou, že jako prodejci nemůžou být chápáni jako nestranní, klidně si vymyslí že existuje jakýsi VŠCHT test, který tento jejich výmysl dokázal. Ovšem šíří jen tu pověst, ten test samotný jaksi není k nalezení. Navíc když tu existuje jiný – nezávislý – Australský test, ze kterého vyplývá že by Amway DishDrops měla být minimálně dvakrát levnější, aby se aspoň trochu přiblížila ke konkurenci v nákladech na umytí daného množství talířů. A proti takové taktice samozřejmě zaujatý jsem.

  15. mauron:

    Dobře, přesto když rozředím Dish Drops v poměru 1:4, tak dostanu výrobek jehož cena není nižší než jar, ale je naprosto stejná.

    O VŠCHT testu nic nevím, ale na ten článek jsem tě odkázal, protože jej schválili tví zdejší přátelé, jimž web amway-business.cz patří. Schválili jej, přestože jsou odpůrci Amwayáků.

    Dále když se podíváš na ten Australský nezávislý test, tak si všimni že Dish Drops patří v Austrálii do top 7 produktů na trhu. To znamená, že kdo kupuje každý další produkt v pořadníku, tak myje dráž. Takže dohromady z celé té nabídky na trhu v Austrálii je Dish Drops na tom pořád dobře.

    Už sis přečetl něco o těch detergentech prosím?

  16. Lubo:
    Můžeš mi říct jak jsi z informace že DishDrops patří mezi asutralských Top7 produktů („mlm.marksman.su/tests/Dishdrops%20test.pdf“) vyvodil, že každý další (očekávám tedy jiný než jeden z těch sedmi) myje dráž? Těch Top7 nejlepších je 7 nejlepších v počtu umytých talířů na litr přípravku, ne na vynaloženou cenu. Tedy měřítko vhodné tak pro člověka který jede na dva roky na pustý ostrov a má jen jeden batoh, do kterého si může dát jen jednu půllitrovou láhev mycího prostředku. Tomu bude samozřejmě jedno kolik ta láhev stojí, protože je těžce omezen objemem. My normální lidé a taky šetřílci, kterým nevadí, že místo půllitrové láhve můžeme mít v lince litrovou láhev (nikdo neříká že si nemůžeme potom odlít půllitru do jiné, stajně jako to dělají Amwayjáci když si ředí DD) si samozřejmě setřídíme tu tabulku podle třetího sloupce tedy „počet umytých talířů na vynaložený dolar“ od největšího k nejnižšímu. A pokud ty používáš větu : „To znamená, že kdo kupuje každý další produkt v pořadníku, tak myje dráž“, tak budeš mít pravdu jen tehdy, když si ten pořadník taky uspořádáš právě podle toho třetího sloupce. Pak opravdu bude pravda, že ten osmý a všechny další produkty budou mýt dráž než prvních sedm. Takovým menším problémem pro tebe ale asi bude to, že mezi těmi sedmi vybranými produkty už Amway nebude. Bude totiž úplně na konci. Z uvedeného testu totiž přímo vyplývá tato věta: „Ze všech 33 testovaných přípravků myje Amway suverénně nejdráž“.
    A obávám se že na tom ani v nejmenším nezmění nic to kolik informací jsem si o detergentech už přečetl (budeš se divit, ale dost. Google dokonce nabízí i nějaké knihy zdarma a hodně si o účinnosti různých detergentů počteš přímo v patentech – doporučuju freepatentsonline.com, angličtina samozřejmostí).

  17. Dodatek: Ten test VŠCHT je uveden v článku nějakého Amwayáka. Z čeho usuzuješ, že je mým přítelem nebo člověkem stojícím na stejné straně jako já? Je to Amwayák se všemi svými bludy. To že má někde uveden článek není proto že zastává názor můj nebo bestmena nebo kohokoli z „naší strany“. Ten článek je tam jen proto že mu to tam ten admin umožnil dát a je jedno jaké pohnutky toho admina k tomu vedly, protože se od toho článku zcela distancuje. To jen ty sám se na ten článek odkazuješ i s vědomím že jediná ověřitelná informace v něm by byl právě jen ten test. Vše ostatní o ředění DD jsou tam jen řeči prodavačů zboží o svém zboží.

  18. Maurone, měl bych na Tebe takovou otázku. Celkem mě zaujalo Tvé počítání na téma, že v Amway není 30% jako 30%. Ale myslím, že jsi jim ukřivdil. Na stránkách Amway se píše, že má 30% z maloobchodní ceny, tedy oné koncové. Pokud tedy prodá výrobek za doporučwných 1000,-, musí mít v kapse 300 a tím pádem sám nakoupit tedy za 700. Ale v tom případě, pokud prodá, tak z nákupky má zisk nějakých 42%. Takže by to mělo být přesně naopak, než jsi udával Ty oněch 23%.

  19. mauron: pochopils plán? že ne, tak neberu tvoje slova vážně. Budu se vás ptát pořád dokud mi neodpovíte,aspon uvidíte na čem to stojí,abyste si udělai správný názor na Amway. 😐

  20. Zdeněk:
    Ne, ten rozdíl je opravdu 30% z té nižší částky – tedy z nákupní ceny. Podívejte se do nějakého Amagramu, mají tam občas i nějaké speciální nabídky – typicky u kosmetiky. Třeba tady: „http://www.amwaywiki.com/images/6/65/Cz1108.pdf“
    Většinou je to 30 procent. Pár výrobků tam počítá s 35 procenty.

  21. mauron:

    Neřekl jsem každý z těch sedmi, ale každý další. Myslím tím každý další, který není v top 7 myje dráž. Mysli trochu.
    Dále jsem ani neřekl, že ten článek psal tvůj kamarád, ale říkám, že jej schvaloval a umístil na web stejný kritik jako jsi ty.

    A o co se opíráš ty s těmi tvými tvrzeními o 2,5 násobku a těmi dalšími srovnávacími kecy?

    Na co odkazuješ ty? Na vlastní zkušenosti? Ty tu mají stejně nulovou váhu, jako ty moje, tak tu nežbleptej, že teď Dish Drops ze 33 výrobků myje nejdráž ty demagogu. Stejně nevíš co to je detergent chlapče.

    Dál se s tebou nehodlám bavit, protože tvoje mentalita je na úrovni desetiletého rozmazleného spratka co mu maminka myje nádobí v myčce.

  22. Lubo:
    Ty jseš asi fakt narušenej, že neumíš chápat psaný text. Pokud to čte ještě i někdo jiný tak na tvé reakce musí jen s údivem zírat. Přečti si to ještě jednou. Tobě asi fakt nedochází, že oni to seřadili podle počtu talířů na 5 ml, ale pokud chceš vědět, se kterým nejvíc ušetříš, musíš to seřadit podle počtu talířů na jeden dolar. Netuším kolik let jsi chodil do školy, ale asi se na tobě moc nepodepsala.
    No nic zkus to ještě takhle. V tom testu „mlm.marksman.su/tests/Dishdrops%20test.pdf“ se podívej tentokrát do čtvrtého sloupce. Snad aspoň podle něj ti to dojde. V tom čtvrtém slupci je totiž suma dolarů, které musíš za ten prostředek vysypat, aby se ti povedlo umýt 10000 talířů.
    Zkusím to hodně polopatě, protože nevím jestli jsi jinak vůbec schopen tu tabulku absorbovat. Vem si prázdný papír, v tom čtvrtém sloupci najdi ten, který má tohle číslo nejnižší (ten je totiž na peníze nejúspornější). Napiš ho na první řádek tvého prázdného papíru i s tou cenou. Pomůžu ti: Je to právě ten Unamat Green z Aldi s hodnotou 4,13 dolarů (Bomba co? Australani vyzkoumali že existuje prostředek, který za 4,13 dolarů tedy pod 100 korun čekých umyje 10000 talířů). Teď najdi další s nejnižší hodnotu a ten napiš na druhé místo na tom tvém papíře. Pomůžu ti: je to NO FRILLS Bio Lemon s hodnotu 5,40 dolarů. Tak a tímto způsobem pokračuj až budeš mít na svém papíře všech 33 produktů seřazených podle ceny v dolarech za umytí 10000 talířů. A nyní začneš hledat, kdepak je v tom seznamu Amway DishDrops. Hledej, hledej, jo, máš to, je na posledním, 33 místě s neskutečnou hodnotou 36,35 dolarů na umytí 10000 talířů. Rozumíš? Tedy ne jen všech 6 ze tvých vybraných top sedmi je uspornějších, ale dokonce úplně všech ostatních 32 prostředků z toho testu je úspornějších než Amway DishDrops. U žádného z nich totiž nepotřebuješ šílených 36 dolarů abys umyl 10000 talířů. V každém případě dík, že mi stále dáváš tu možnost připomínat tenhle test. Jak už jsem psal, je to zatím to nejlepší co sem kdo z Amwayáků dotáhl: „mlm.marksman.su/tests/Dishdrops%20test.pdf“

  23. Nezbytný dodatek: V tom testu je u Amway DD poznámka A: „When we used the unlikely-to-be-followed recommended dose of two
    thirds of a millilitre per litre of water, Amway washed 20 plates at $28.42
    per 10,000 plates — still the most expensive dishwashing liquid.“
    Překlad:
    „Když jsme použili zvláštní doporučené dávkování dvě třetiny mililitru na litr vody, umylo Amway 20 talířů, což vychází 28,42 dolarů na 10000 talířů – a tedy je stále nejdražším prostředkem na mytí nádobí.“
    Takže to hlavní z toho testu:
    AMWAY – STILL THE MOST EXPENSIVE DISHWASHING LIQUID
    (Amway – stále nejdražší prostředek na mytí nádobí)

  24. Lubo Pářa
    Ne, mauron to psal správně, psal to přesně jako ty.
    To jsem já nepozorně četl a protože jsem neměl k dospozici ceník, tak jsem vycházel z doporučené cenu, tedy počítal „odshora“, což je nesmysl.
    Asi k tomu přispěly všude psané příspěvky typu – „navíc ty výrobky odebírám s 30% slevou“.

  25. Mauron:

    To dost dobře nesedí 🙂

    „ekonomika.idnes.cz/vsechny-myci-prostredky-jsou-ekologicke-fpj-/test.aspx?c=A070713_781890_test_maf“

    V případě produktu JAR Vás vyjde umytí cca 10 000 talířů na 485,- viz uvedený test

    V případě Dish Drops nás vyjde dle tvého ocenění tohoto produktu umytí stejného množství talířů na 476,-

    Při nákupu -30% (resp. -23%) za velkoobchodní cenu jsme někde na 366,- na 10 000 talířů 🙂

    V případě, že mi bonusový systém již vydělává peníze, MEJU VŠECHNO ZADARMO 🙂

    Tvrzení o SUVERENITĚ NEJDRAŽŠÍHO PRODUKTU TAK BERE EVIDENTNĚ ZA SVÉ 🙂

  26. dave:

    Jedinej ten váš plán, je nehánět lidi. Někteří amwayáci jsou jako štěnice! To, že se někteří amwayáci vyznačují vlezlostí, dokazuje anketa na této stránce – https://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/

    Vždyť máte oslovit všechny příbuzný, kamarády, NEZNÁMÉ LIDI! Jste normální, takto nahánět lidi?! Do vašeho seznamu patří pošťačka, chlap co měří plyn…. Teďka si myslím něco o bláznech 😀

    Ten plán, o kterým tady hovoříš, ukazuje to, že můžeš vydělat 100 tisíc, 600 tisíc měsíčně… Ale taky řekni kolik lidí, do toho musíš nahnat! Stovky, tisíce…!!!

  27. acz:
    Chválím tě. Skvělé, že jsi dotáhl další dobrý test. Vypadá to že se mylo asi nějak jinak než v Austrálii co? Kdepak je v tom testu Amway? Abysme měli trochu porovnání. Pokud zapneš mozek, dojde ti že v tomto testu se pracovalo s o dost víc zašpiněnými talíři – víc mastnoty. Takže nepůjde přímo tyhle dva testy smíchat dohromady. Nebo že by měli v Austrálii měkčí vodu :-)? Bylo by dost zvláštní kdyby všechny výrobky prodávané v Austráli v obrovském cenovém rozpětí byly lepší než všechny výrobky prodávané v Evropě. Ale zkusíme to.
    Při dávkování podle sušiny je to navíc fakt dokonale vyrovnané a ty 19ti procentní prostředky umyjí v tom našem testu v Česku okolo 1000 až 1200 talířů na litr. V Australském testu umyjí 19ti procentní prostředky taky krásně vyrovnaně – ale tentokrát okolo 2400 talířů na litr. Copak z toho asi chytrá hlavička vyvodí? Ano: České talíře byly dvakrát špinavější než ty testované Australské. Stačí tedy cenu vydělit dvěma (spíš tedy 2,2 ale ať nežeru…). Tedy v případě Jaru je to 243 Kč (= 485/2). A to je lepší než Amway. Výsledkem tohoto testu je ale ještě důležitější informace. A to výrobek Denk Mit – fakt bomba – 50 procent sušiny. A zatraceně dobrá účinnost. Na 5000 česky zašpiněných talířů odpovídající 10000 australsky zašpiněným talířům nás cenou dostává na 75 Kč. Všimni si jak to pěkně odpovídá té jedničce z Australského testu – Aldi Unamat za 4,13 dolarů – tedy pod 80 Kč na 10000 australských talířů. Pěkně nám to i potvrzuje ten poměr 1:2 v testovaném znečištění. Takže dík. Opouštím Jar a vyrážím do DM. Mytí s jejich prostředkem je dokonce 5 krát levnější než s DishDrops (Zatraceně, proč jsou ti Němci vždycky nejlepší?). I tohle pěkně odpovídá Australskému testu, kde jednička byla dokonce 7 krát spořivější než Amway. Takže to vypadá, že ta v Austrálii stoprocentně platící věta
    AMWAY – STILL THE MOST EXPENSIVE DISHWASHING LIQUID
    (AMWAY – STÁLE NEJDRAŽŠÍ PROSTŘEDEK NA MYTÍ NÁDOBÍ)
    se bude muset v Evropě trochu modifikovat. Je tu totiž dost i ještě dražších. Jsme asi bohatším kontinentem.
    Vy Amwayjáci jste fakt skvělá studnice informací. Zeptám se tedy i tebe. Nemáš náhodou někde ten test VŠCHT o účinnosti Dish Drops, o kterém se píše v článku na který odkazuje Lubo? Nebo taky spíš souhlasíš s tím, že jde jen o vybájený neexistující test?

  28. Komentuje admin, 30.1.2011 @ 13.07
    Jedinej ten váš plán, je nehánět lidi. Někteří amwayáci jsou jako štěnice!
    ——

    Až jednou dostaneš rozum, tak pochopíš, že získávat klienty je normální práce, bez které by nefungoval ŽÁDNÝ OBCHOD NA SVĚTĚ 🙂

    Víc k tomuto tématu a názoru není třeba dodávat.

  29. Komentuje mauron, 30.1.2011 @ 17.46
    Pokud zapneš mozek, dojde ti že v tomto testu se pracovalo s o dost víc zašpiněnými talíři – víc mastnoty.

    ——–

    Zapínám mozek …. a …. nic. Žádné pocity o tom jak se asi testovalo, mi nedochází 🙂 Jestli to nebude tím, že:

    NIKDO Z NÁS, TY HŇUPE, U ŽÁDNÉHO Z TĚCH TESTŮ NEBYL, NEZNÁ JEJICH METODIKU, PRINCIPY A POSTUPY 🙂

    Mimo jiné, Amway uvádí ve svých materiálech výkonnost litrové láhve Dish Drops na 30 000 TALÍŘŮ 🙂 Kolik že to má JAR? 🙂

    A teď BABO RAĎ 🙂

    Abych to tedy shrnul. Až TY JEDNOU V BUDOUCNU, POPRVÉ V ŽIVOTĚ, ZAPNEŠ MOZEK, tak ti možná dojde, jak směšné je tohle tvoje HANDRKOVÁNÍ se s testy 🙂

    Nám je jedno co si o Dish Drops myslí ti, co jej nechtějí. Nás zajímají Ti, co jej chtějí. A nemusí to být ani půlka planety, stačí nám pár stovek klientů k tomu, abychom velmi dobře prosperovali. Žádný produkt na světě nikdy nebudou kupovat všichni. ŽÁDNÝ. Už tomu konečně rozumíš? Nerozumíš. Ukazuješ to tu KAŽÝD BOŽÍ DEN 🙂

    Podíváš-li se na různé testy, jsou tam desítky produktů na mytí nádobí. Desítky produktů od desítek firem. A všechny mají solidní byznys. Včetně Amway. Od těch nejdražších až po ty nejlevnější, od těch nejméně účinných až po ty nejvýkonnější. Všichni prosperují. Protože jsou chytří na rozdíl od tebe. Věnovat se byznysu s produkty, které jsou pro každého člověka každodenním chlebem, je to nejchytřejší podnikání.

    Není moc lidí, kteří neperou, nemyjí, neuklízí, nepoužívají kosmetiku.

    My jen hledáme klienty, které osloví zrovna ten náš produkt. Nic víc. Naprosto běžná obchodní činnost, jako s čímkoliv jiným.

    Tak pa, troubo 🙂

  30. bestmen: pořád nevidím ten plán, za to pořád vidím sračky a slova jako manipulace, nahnat tisíce lidí,máte oslovit příbuzný…..atd…atd..

    JÁ CHCI VYSVĚTLIT MARKETINGOVÝ PLÁN Z BROŽURY AMWAY, KTEROU JSEM DOSTAL PŘI REGISTRACI

    Dokáže to tady z vás někdo??? (z Bestmenovic party)

    Předpokládám,že asi ne, tudiž můžu s čistou hlavou konstatovat, že O AMWAY NIC NEVÍTE.

    Takové slova,které vy tady používáte může říct každý- JE TO STRAŠNĚ JEDNODUCHÉ kritizovat, to je nejjednodušší věc.

  31. ACZ:

    „Při nákupu -30% (resp. -23%) za velkoobchodní cenu jsme někde na 366,- na 10 000 talířů

    V případě, že mi bonusový systém již vydělává peníze, MEJU VŠECHNO ZADARMO“

    To je vrchol tvé tuposti a demagogie.
    tvé přirovnání je stejně debilní jako kdybych řekl, že dokážu postavit dům nejlevněji (přestože by stejně rozsáhlou a vybavenou stavbu ostatní firmy – včetně těch renomovaných – stavěly výrazně levněji) a argumentoval bych tím, že si materiál nakoupím za „nákupku“ a z peněz vydělaných na ostatních stavbách se mi zafinancuje zbytek, takže to mám vlastně zadarmo… 😐 😆

  32. abych upřesnil význam a mé srovnání bylo s tím tvým adekvátní, tak upravuji:

    …jako kdybych řekl, že stavím domy nejlevněji…. 👿

  33. acz:
    Hele troubo. Super, že ti došlo, že taky jde o nějakou METODIKU, kterou má každý tester JINOU, ale pro všechny NARÁZ testované výrobky STEJNOU. Najednou jsi tak strašně chytrej ohledně různé metodiky, ale jen o pár hodin dřív jsi výsledky těchhle dvou testů do sebe klidně zamíchal bez jakýchkoli pokusů aspoň o nějakou korekci – prostě s totálně vypnutou hlavou (takže souhlasím, tvůj mozek opravdu necvaknul – nic) – jen ať ten DishDrops proleze aspoň trošku dobře, typický Ambot. To jen nějakej Mauron tě musí upzornit, že to asi tak přímo nepude.

    Jen ať si Amway uvádí svých 30000 talířů na litr. Já ti taky uvedu 10000 talířů na litr pro Jar a udělám si svou metodiku že budu mít pravdu stejně jako má Amway. Každej Amway trouba ti řekne svoje číslo. A teď BABO RAĎ. A právě proto jsou tu ty TESTY. OK?
    A taky když zabuší Ambot a bude chtít ukecat manželku jak levně bude mýt s DishDrops tak je přímo nutné mít takovou munici v zásobě. Manželka se naštěstí v tabulkách testů orientuje, ale musí je mít po ruce – tedy aspoň vyhrabatelné na internetu.

    A že se testy nikdo neřídí? To bys zíral jak velký vliv mají na lidi, speciálně v Evropě. Ale musí to být fakt renomovaná testovací společnost, totálně bez škraloupu. Taková firma Electrolux si klidně mohla dovolit zvýšit cenu vysavače Ultra One o jednu čtvrtinu poté co absolutně s přehledem zvítězil v německém spotřebitelském testu před víc než dvakrát tak drahým Miele. Šel (a stále jde) tak na dračku, že je to dnes jejich hvězdný výrobek.

  34. mauron:

    „A že se testy nikdo neřídí? To bys zíral jak velký vliv mají na lidi, speciálně v Evropě“

    ACZ tím myslel, že amwayáci se žádnými testy neřídi, oni mají svou víru… :mrgreen:

  35. Komentuje hraesvelgr, 30.1.2011 @ 21.00
    To je vrchol tvé tuposti a demagogie.
    tvé přirovnání je stejně debilní jako kdybych řekl, že dokážu postavit dům nejlevněji (přestože by stejně rozsáhlou a vybavenou stavbu ostatní firmy – včetně těch renomovaných – stavěly výrazně levněji) a argumentoval bych tím, že si materiál nakoupím za „nákupku“ a z peněz vydělaných na ostatních stavbách se mi zafinancuje zbytek, takže to mám vlastně zadarmo… 😐 😆

    —–

    Již několikrát jsi předvedl, že disciplinu zvanou POROVNÁVÁNÍ ovládáš asi jako KOZEL ZAHRADNICTVÍ 🙂 A já ti to také už několikrát napsal. Zbytečně.

    Takže srovnání by mělo vypadat asi takto:

    Mám-li již produkty Amway zadarmo, neboť mi Amway vyplácí provize za vytvořený obrat, je to podobné, jako když obchodníkovi s cihlami vyplácí výrobce cihel provize, takže má cihly zadarmo, nebo když obchodníkovi s benzínem vyplácí výrobce provize, takže má benzín pro sebe už zadarmo. A td. Schéma?

    Naopak každý, kdo si přijde cihly, benzín, nebo Jar koupit do obchodu, musí za ně zaplatit peníze, které vydělal někde jinde, kde třeba nemůže uplatnit provizi na produkty, které potřebuje.

    Abys to pochopil. Já kdysi vytvořil spotřebitelskou síť Amway. Ta mi dnes generuje pravidelné provize, aniž bych hnul prstem. Je to něco jako důchod, nebo výsluha a td. Takže moje aktivita v oblasti obchodu s „prášky na praní“ mi vytvořila provize, díky nimž mám já dnes ty prášky na praní zdarma, můžu se klidně věnovat úplně jiným věcem. A každý měsíc mi dnes již bez práce připutují na účet peníze za které si znovu nakoupím to, co potřebuje moje rodina.

    Můžeš se na to koukat jak chceš, mě ty produkty dnes už nestojí VŮBEC NIC. TAKŽE JE MÁM CO? NO ZADARMO. Schéma?

    Nicméně neočekávám, že bys to kdy pochopil ty hlavo dubová 🙂

  36. Komentuje mauron, 30.1.2011 @ 22.04
    Najednou jsi tak strašně chytrej ohledně různé metodiky, ale jen o pár hodin dřív jsi výsledky těchhle dvou testů do sebe klidně zamíchal bez jakýchkoli pokusů aspoň o nějakou korekci …

    —-

    Ty NAIVKO 🙂 Ono zamíchání proběhlo naprosto úmyslně, abych se ti pokusil ukázat NESMYSLNOST tvého pachtění 🙂 Bohužel to vůbec nezabralo, naopak, ty jsi dokonce skočil na to, že já nechápu jak se zhruba testy dělají 🙂 a že je mezi nimi vždy rozdíl, kvůli rozdílným metodikám 🙂

    Neustále ukazuješ jak málo o Amway a lidech v ní víš. Většina z nás zná svoje produkty víc, než kdy ty budeš vůbec chápat.

    ——

    Vraťme se k onomu testu z nějakého portálu s koncovkou .su 🙂 Který byl proveden někde v .au 🙂

    Tento test je pro nás ABSOLUTNĚ NEPOUŽITELNÝ.

    1. První co falíruje je cena za DishDrops. Já vyplácím za litrovou láhev DishDrops 167,- Kč bez provizí !!! (jinak zdarma). Stejně jako každý zaregistrovaný čehůn, maďar, filipínec, a také samozřejmě klokan, a td. Tam je uvedená cena okolo 300,-, to je DVOJNÁSOBNÁ ČÁSTKA 🙂 Už jen tímto důkazem se nám prvotně nejdražší produkt v testu posouvá s cenou ÚPLNĚ NĚKAM JINAM 🙂

    2. Nikdo z nás nezná ty ostatní produkty v testu. ANI JEDEN. Takže nikdo z nás nemá žádné zkušenosti s tím, co je to zač. Jsou to produkty na úrovni českého Tomíka? Nebo jsou to obdoby českého Jaru? NEVÍME. NEVÍME VŮBEC NIC. Ale klidně použiješ takové materiály pro obviňování produktu amway.

    Papíru z druhé strany planety, vyrobeného bůh-ví kým, jsi ochoten svěřit svůj život a především svoje myšlení a rozhodování 🙂 Může být něco pitomějšího v lidském chování?

    Tím dokazuješ, jak je MANIPULATIVNÍ vaše útočení na Amway. Uděláte cokoliv a vyštrácháte cokoliv, abyste Amway očernili. Bez ohledu na to, jestli materiály, které používáte, mají nějakou vypovídající relevanci pro nás.

    Pro mě jsou důležité fakta a pro většinu mých klientů také. S litrem DishDrop uděláme 300 dřezů s nádobím. Když jsem kdysi používal Jar, litrovou láhev jsme spotřebovali zhruba za měsíc. Láhev DD mi vystačí na půl roku = 6 lahví jaru. Výdaje za jar pro mě tedy kdysi znamenali dvojnásobné výdaje do mytí nádobí. A nejen to, u Jaru jsem většinu celkové částy za 6 balení platil za vodu, které mám doma dost, takže ji nemusím nostit ze supermárketu a plastové obaly. TEČKA.

    A nepotřebuji k tomu AUSTRALSKÉ TESTY a naštěsti ani spokojení zákazníci Amway.

    IMHO, v Austrálii je jeden z největších byznysů Amway. V Austrálii je Amway velmi oblíbená. Navzdory onomu testu 🙂 A to nám ke spokojenosti ÚPLNĚ STAČÍ.

    Vás to ale neskutečně štve 🙂 Jste úplně nepříčetní 🙂

    Psi štěkají, ale karavana jde dál.

    P.S: Výsledky za loňský rok opět předčily očekávání. Amway pokořila 9 miliard USD obrat 🙂 Není to tak dávo, co jsme byli na OSMI.
    My jsme součástí tohoto byznysu a jsme tomu rádi. Rosteme s ním.

    A je úplně jedno, CO TVRDÍTE VY.

  37. Komentuje hraesvelgr, 30.1.2011 @ 23.35
    „A že se testy nikdo neřídí? To bys zíral jak velký vliv mají na lidi, speciálně v Evropě“

    —–

    Tak ukaž nějaké materiály jak se lidé řídí podle testů 🙂 ŽVANILE.

    Nám postačí praxe: viz např. zmiňovaný test produktů na mytí nádobí.

    Co myslíš, jaký obrat má v ČR vítěz testu Denk mit? Hm. Povím ti to. Většina lidí jej ani nezná.

    Naopak v regálech většiny supermárketů se i dnes, léta po uveřejnění onoho testu, prodávají produkty, které v onom testu nedopadli zrovna nějak lichotivě 🙂 A jejich výrobci na nich vydělávají. Mají tedy úspěšný byznys.

    Abych to shrnul, MLUV ZA SEBE. To co si myslíš ty, si nemusí apriori myslet každý člověk v zemi. A praktické zkušenosti ukazují, že si to ani nemyslí 🙂

  38. Bohužel musím souhlasit s acz v tom že u výrobků, které nakupují převážně ženy nemají testy velkou váhu. Jak se na něco naučí, berou to pořád. Tady pořád vyhrává hlavně televizní reklama. V technice jako jsou třeba ty vysavače, elektronika, bílá technika, auta je to jiné. Chlapy ty testy baví rozhodně víc. Ti ale zase většinu ten Jar, Pur nebo Dish Drops nekupují. Proto se tu uživí tolik výrobků a proto taky ten Jar tak drtí v prodejech konkurenci. Jenže i to se postupně mění a i testy na toto „drobkové“ zboží postupně začínají lidi zajímat, hlavně tehdy když jim začne valit do hlavy klíny o úspornosti nějaký Ambot.

  39. Komentuje mauron, 31.1.2011 @ 23.44
    ….i testy na toto „drobkové“ zboží postupně začínají lidi zajímat, hlavně tehdy když jim začne valit do hlavy klíny o úspornosti nějaký Ambot.

    —–

    A znovu sklouzáváš k úvahám, jak přemýšlejí ostatní na základě toho, jak přemýšlíš ty 🙂 Už jsem ti to psal 🙂 Všiml sis toho?

    Víš, ono je to celé úplně o něčem jiném. Obecně klidně můžeme souhlasit a také souhlasíme s tím, že dnes je na trhu velký výběr kvalitního zboží za odpovídající ceny.

    Skutečně dobrým obchodníkem, firmou, se ale stává především ten, který prodává zboží velmi kvalitní, dražší až drahé a i tak dokáže velmi dobře profitovat. Z toho vyplývá, že dokáže klientům nabídnout mnohem víc, než jen kus čehosi anonymního z regálu. Tady se filtrují armády průměrných obchodníků od těch schopných.

    A mít vlastní profit nákupu, mít možnost s produkty sám obchodovat, vytvářet si vlastní obchodní sítě, pracovat s klienty, budovat si vlastní tým, učit lidi, véz lidi a z toho všeho skvěle a trvale profitovat, to je v klasickém obchodním modelu regálového typu pro klienta NEMOŽNÉ.

    A my jen hledáme lidi, kteří v tom spatřují zajímavou příležitost pro sebe. Něco v životě chtějí vybudovat a něco usilovně hledají. Hledáme lidi, jako jsme MY SAMI. Víme, že jich není nijak moc, stejně jako jiných schopných lidí všude na světě. Ale na čele to nikdo napsané nemá, takže komunikujeme víceméně s každým, s kým se dáme někde do řeči a je nám sympatický.

    S nesympatickými a nepříjemnými lidmi žádné rozhovory nevedeme, nechtěli bychom s nimi podnikat, bylo by to pro nás nepříjemné.

    Chceme mít v podnikání pohodu, dobré přátele a spolehlivé partnery, kteří s námi chtějí táhnout za jeden provaz. A máme takové, protože si je vybíráme sami.

    Otázkou tedy VŮBEC NENÍ, jestli je Dish Drops nejlepší a nejefektivnější a nejúspornější produkt na mytí nádobí na světě. No to vůbec ne !!!

    Otázkou je, jak s tímto produktem úspěšně obchodovat a jak na takovém obchodu úspěšně profitovat.

    A měj na paměti, že Dish Drops není jediný produkt Amway, katalog má k dnešnímu dni okolo 600 položek. A to už je pěknejch pár regálů zboží KAŽDODENNÍ POTŘEBY. A v tom je ta logika.

    Máme v obchodu produkty, které KAŽDÝ POUŽÍVÁ KAŽDÝ DEN. Žádnou televizi, kterou si koupíš jednou za 10 let, žádný nábytek, nebo auto. Věci, které, když doma každému dojdou, tak hned utíká do obchodu koupit nové, další.

    Jsem inženýr, moji kolegové v Amway třeba architekti, bylo z počátku pod naší úroveň obchodovat s prášky na praní. TO SI PIŠTE !!

    Jenže naštěstí máme mi inženýři kromě VELKÉHO EGA i logické myšlení. A tak jsem museli ustoupit velké logice, jak obrovský smysl dává právě obchodování se sortimentem, který KAŽDODENNÍ POTTŘEBOU každého z nás PO CELÝ ŽIVOT.

    Stačí se zamyslet co za sortiment dělá největší obraty v obchodě, kromě potravin.

    KOSMETIKA (od šampónů na vlasy, přes péči o tělo, holení, krémy až po ŠMINKY)

    DOMÁCNOST (úklid všeho druhu)

    PÉČE O NÁDOBÍ (mytí a údržba nádobí)

    PÉČE O PRÁDLO (praní ve všech podobách)

    ZDRAVÍ (vše co souvisí se zdravím)

    Pokud pochopíme, jak velký a nekonečný a trvalý a opakovaný je tento byznys, můžeme pochopit i to, jak na něm sami profitovat.

    Každý z nás má z hlediska přístupu k penězům jen dvě možnosti:

    1. Můžeme ještě více šetřit, čili kupovat dle testů ty nejúspornější produkty – BOHUŽEL TÍM BUDEME JEN POMALEJI CHUDNOUT.

    2. Můžeme obchodovat, produkovat, prodávat, stavět obchod – A TÍM BUDEME BOHATNOUT.

  40. Tím že budeme kupovat úspornější a efektivnější produkty rozhodně nebudeme chudnout, protože nám jako zákazníkům zůstane víc peněz na jiné věci, které bysme si jinak nemohli dopřát. Možná budou chudnout prodejci drogerie, ale jiní prodejci s novými věcmi budou bohatnout. Pokud člověk dřív utratil půl výplaty za magnetofon, nemuselo mu už zbýt na mobilní telefon. A co je dnes užitečnější? Magnetofon nebo mobilní telefon? A tohle je vývoj. Tam kam zákazník směruje své peníze, určuje kam se budou obchodníci víc zaměřovat a pak taky kam vývojáři nových věcí zaměří víc své pozornosti a investoři víc svých investic. A z drahé ptákoviny, která ze začátku zajímala jen pár lidí se časem stane standardní věc pro hromady lidí, kterým snad trochu zlepší život. Ale aby ti lidé mohli ty své peníze na tu novou věc nasměrovat musí vůbec nějaké mít a to třeba tak že efektivně ušetří na nezbytnostech, které kupují pořád – třeba drogerii. Však i ten tekutý mycí prostředek byl nejdřív luxus, na který si dřív ušetřili ti, kteří třeba ušetřili na tom, že nekoupili nejznačkovější mýdlo (mýdlo samozřejmě tehdy kupovali všichni automaticky). No a kde je takové to luxusní pevné mýdlo dnes? Jen tento postup dokope obchodníky stále zjišťovat jestli není i něco lepšího, na čem by mohli trhnout víc a stejně tak vývojáře a investory. Právě tohle rozhýbává pokrok. Žádné usnutí na vavřínech.

  41. Hm, někteří tvrdíte, že amwayáci manipulují. A co děláte vy, kteří tady píšete negativa? Pro někoho, kdo neví, o co jde, je to taky manipulace!!!!

  42. Ahoj. Narazil jsem náhodou na tento blog. Je zajímavé přečíst si diskuzi 😉 . Jsou to dohady o ničem. Je pravda, že každý produkt si najde kupce (od salámu kde není ani 10% masa za babku až po špičkový super BIO produkt, který stojí kotel). Stejně tak jsou prodejní kanály jak se to má dostat ke spotřebiteli (standardní obchod, MLM, telemarketing atd.). Dělal jsem rukama, v kanceláři a teď mám zaměstnance. Je jasné že se ke mě dostal i MLM. A je to jako všude jinde. Rozhodující jsou lidé. Stejně jako šéf v práci dokáže udělat peklo, tak i v MLM dokáže trouba hodně pokazit. Poznatek na závěr. Nechme každému co ho baví a kde se dobře cítí. Znám lidi, kteří začínali od nuly jsou úspěšní v umění, ve stavebnictví i v MLM. Všem držím palce. Těm co jsou nahoře i těm co makají na tom aby se měli lépe. Ahoj Max

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *