Nordic Telecom končí s neomezeným mobilním internetem

Nordic Telecom (dříve Air Telecom) končí s neomezeným mobilním internetem (298 Kč měsíčně). Nordic Telecom začne budovat vlastní LTE síť. Nejdříve mi přišel doporučený dopis, poté i email:

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vám poděkovali za využívání našich služeb a zároveň Vás chceme seznámit s probíhajícími změnami v naší společnosti.

V průběhu roku 2018 se chystáme vybudovat a spustit síť nové generace na technologii LTE. Tato síť nahradí dosavadní síť na technologii CDMA, která již ztratila podporu mezi výrobci.

Změna sítě obnáší i to, že dosavadní CDMA technologie, přes kterou Vám poskytujeme současnou službu na čísle XXXXXXXXX, bude postupně utlumována, a z toho důvodu již nebude v této síti podporována služba, kterou využíváte. Služba přestane 1.12.2017 fungovat. Budeme velice rádi, pokud i nadále zůstanete naším zákazníkem. Nabízíme Vám proto změnu Vaší služby na jinou, kterou pro Vás budeme provozovat na partnerské síti operátora O2.

Tato síť Vám zlepší dostupnost, stabilitu i kvalitu využívané služby. V rámci přechodu na novou technologii musíme pouze vyměnit Váš modem, současný v této síti nebude fungovat. Spolu se změnou modemu dojde i k úpravě Vašeho tarifu. Na výběr máte z tarifů, jejichž podobu naleznete v tabulce níže. Pokud nabídku přijmete, nadále zůstanete naším zákazníkem.

V následujících dnech Vás budeme telefonicky kontaktovat, abychom se domluvili, zda naši nabídku přijímáte. Zároveň nás můžete kontaktovat na bezplatném telefonním čísle 800 667 342, kde s Vámi rádi společně změnu zařídíme.
Poučení o ukončení smlouvy v případě nepřijetí nabídky

V souladu se zákonem i Všeobecnými podmínkami máte právo ukončit k výše uvedenému dni svou službu (i v případě, je-li smlouva uzavřena na dobu určitou), a to bez jakékoli sankce za předčasné ukončení, neboť ke shora uvedené změně smluvních podmínek dochází ze strany poskytovatele.

Pokud se rozhodnete nevyužít naší nabídky přechodu na novou službu a neučiníte ani kroky k ukončení služby z Vaší strany, berte prosím tento dopis jako Výpověď služby ze strany Poskytovatele ve smyslu čl. 2.5.1., a 3.4. písm. f) Všeobecných podmínek, resp. § 63 Zákona o elektronických komunikacích 127/2005 Sb., v platném znění, pro službu s tarifem Mobilní internet 8 GB vedenou pod telefonním číslem XXXXXXXXX a k ukončení tak dojde dne 30.11.2017. Nemusíte tudíž činit žádné další kroky z Vaší strany.

UPOZORNĚNÍ – V případě, že jste již v termínu od 2.října 2017 na základě probíhající infomační kampaně využili i pro tuto svou službu naší nabídky migrace na novou technologii, berte tento e-mail prosím jako bezpředmětný.

Váš Nordic Telecom s.r.o.

Gabriela Dostálová
Customer Care Manager

——————

Co dál?
U Nordicu jsem měl 3 internety (na firmu). Dva končí k 30.11.2017. Jeden k 31.12.2017. Nordic Telecom sice nabízí dva tarify: 298 Kč měsíčně (FUP 4GB), 398 Kč měsíčně (FUP 6GB). Díky tomu (minimálnímu) FUPu, jejich nabídku nevyužuji. Co dál? Alternativou je mobilní internet od Vodafone: 554 Kč měsíčně (FUP 60GB). Cena modemu je 2 777 Kč. Jelikož je pro mne nepřijatelná smlouva na 24 měsíců, píšu ceny bez smlouvy. To je v současnosti asi nejlepší nabídka na trhu. Nebo víte o něčem lepším?

Jeden komentář u “Nordic Telecom končí s neomezeným mobilním internetem

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *