| Pořiďte si do kuchyně nerezový bezdotykový odpadkový koš, který je zcela automatický. | Z pevného materiálu a celkově kvalitní PC stoly za dobrou cenu najdete na nabytek-prodej.cz | Specialista na interiérové dveře všech typů je firma Grimax. | Skvělým dárkem pro každou ženu je určitě sada na gelové nehty včetně UV lampy. | Nejlepší na prodloužení vlasů jsou clip in vlasy levně z pohodlí domova. | Levné kontaktní čočky | Kontaktní čočky |


Díky amwayi se vám zlepší celý život! Skutečně?

„Budete mít lepší manželství, lepší rodinu, váš celý život se zlepší! Protože jste v tomto byznyse“ Viz. video. Vskutku odvážné a neomylné tvrzení, zmanipulovaný člověk či hlupák by možná i uvěřil… Díky amwayi se vám zlepší celý život? Dá se tomu ale skutečně věřit? Nejsou to jen laciné, populistické a zcestné kecy o lepším životě? Rozhodně! Proč? No protože máte verbovat do tohoto systému všechny ZNÁMÉ i NEZNÁMÉ lidi! Protože seminář bude mít přednost před rodinejma oslavama, svatbama apod. To netvrdím já, ale vysoce postavení vůdci tohoto „byznysu“.

Když si představím, že budu verbovat své kolegy z práce, svou tetičku, spolužáky, pokladní v supermarketu, chlapa co měří plyn…, tak mi nepřipadá, že se tím zlepší mé manželství, můj celý život. Když si představím, že seminář bude mít přednost před svatbou mé dcery nebo syna, tak z toho mám minimálně špatný pocit. To přeci ani trochu nemůže zlepšit můj život! Není to snad logický závěr?

Nebo, že by to bylo myšleno tak, že se na seminářích vykonává grupen sex? To by mělo posílit manželství a celý život? Opět nesmyl! Takže se ptám, kdo může tak neomylně tvrdit to, že se díky nějakému byznysu, někomu změní manželství a celý život k lepšímu?

Rozhodně toto tvrzení beru jako nechutné oblbování lidí a negativní manipulaci s lidmi. Fakt se mi zdá, že někteří amwayáci říkají zcestné nesmysly a žijou naprosto mimo realitu…

Nahlásit nefunkční video

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Další články o Amway na CzBlogu

Další články o Amway na Amwey-Business.cz

 

Náhodné články

  • SonyEricsson Themes Creator zdarma
  • Gambrinus liga 18.kolo (2011)
  • Daniel Landa
  • Jak dlouho trvalo získat Google Pagerank, S-Rank, Jyxo Rank?
  • Ořechový beránek – recepty on-line
  • PhotoPerfect Express – program na úpravu fotek zdarma
  • Pád Třetí říše / Der Untergang (2004)
  • File & Image Uploader download
  • Pidgin multiprotokolový instant messaging zdarma a česky
  • Jak by měla vypadat reklama na mužské spodní prádlo?
  • Rudolf Hess
  • Návštěva zámku Blatná :-)
  • ČSSD se fláká a nepracuje, řekl Nečas-video

99 Komentáře

  • Komentuje vinny, 25.4.2011 @ 20.34

    Brácha na těch jejich výrobcích utopil strašný prachy a stejně vydělal prd. Akorát z lidí ždímou peníze :evil:

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 26.4.2011 @ 3.48

    vinny:

    Je to přesně tak… Jen bych chtěl říct, že ti „Amway vůdci“ ještě rejžujou z pomůcek k vymývání mozků (knihy, CD…) a vstupenek na semináře, mítinky :shock: A zmanipulovaní emwejáci platěji jak ovce a členové sety…

    Strašné je také stoprocentní používání výrobků, ten jejich guru/vůdce radí:

    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

    „Snažit se nebo pracovat na 98% vůbec nemá smysl. Buď dělám nebo nedělám, buď pracuju na 100% nebo nepracuju. Kdo pracuje na 98%, tak nepracuje! Kdo nepoužívá vlastní výrobky na 100%, tak nepoužívá vlastní výrobky. Pořád nechá vydělávat pana drogistu.“

    „Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“

    Proč bych např. kupoval Žvýkací vitamin C (100 tablet) za 665,- Kč, když ho můžu mít v lékárně za pár korun?! A to je právě o té manipulaci – normální člověk, za normálních okolností, by to nekoupil…

  • Komentuje Mates, 26.4.2011 @ 17.45

    To je magor na tom videu. Neznám Amwayáka, kterej by nebyl fanatik a vymytej mozek :mrgreen:

  • Komentuje Lubor, 26.4.2011 @ 21.29

    :D DD A tvoje kecy admine už někdy někomu zlepšily život?

    Ty jsi na Mělnicku známý ubrečánek stálý stěžoválek, takže asi těžko.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 27.4.2011 @ 6.08

    Komentuje Lubor, 26.4.2011 @ 21.29

    :D DD A tvoje kecy admine už někdy někomu zlepšily život?

    Ty jsi na Mělnicku známý ubrečánek stálý stěžoválek, takže asi těžko.

    Tento blog (mé názory) je silný nástroj, který mění svět k lepšímu. Ano, změnil jsem názor mnoha lidem a možná jsem mnohým zachránil život o břečky zvané „amway“. Ti lidé mi píší na mejl, viz. také komenář:

    Komentuje Senicus, 29.12.2010 @ 23.40
    Velice souhlasím s autorem těchto článků. Díky němu se už několik mých přátel obrátilo k Amwayáctví zády. Děkuji mnohokrát a doufám, že budeš psát dál.

    http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/#comment-7161

    Ač nepochopitelně, jsem se stal velice známým člověkem, díky vám jsem nestále „propírán“ v těch vašich komunitách, čtete blog jako šílení… Mé jméno, názory říká řadu lidí denně, díky za tu významnost :-) Pádím měnit svět k lepšímu…

  • Custom avatar

    Komentuje denis, 28.4.2011 @ 8.53

    Fakt hustej šílenec v tom videu, to je nějakej sraz sekty, ne co :!:

  • Komentuje falcon, 28.4.2011 @ 12.12

    Amway strašným způsobem ničí manželství a vztahy vůbec. Ostrašující případ je můj bratranec.

  • Komentuje acz, 28.4.2011 @ 12.46

    admin, 27.4.2011 @ 6.08
    Tento blog (mé názory) je silný nástroj, který mění svět k lepšímu.

    K tomuto blábolu postavme jiné tvrzení, např:
    „Díky amwayi se vám zlepší celý život!“

    Která z těch dvou frází je ověřená časem a fakty? :-)

    Máme však důkazy. Já mohu doložit nespočet případů, kdy vzdělávací systém v Amway naučil mnoho lidí vnímat lépe svoje okolí, naučil je vážit si vzácných hodnot, naučil je komunikovat se svými blízkými, a td, pokud to lidé sami chtěli a vzdělávací systém pro sebe maximálně shodnotili. Pro to máme skutečné, hmatatené a prokazatelné důkazy tisíců lidí z Amway, kterým vzdělávací systém změnil život k lepšímu.

    Na druhé straně bych rád viděl, jak blbův blog mění svět k lepšímu :-) Na takový žvást to už chce opravdu povahu nadřazené rasy.

  • Komentuje JaraCimrman, 29.4.2011 @ 2.21

    acz
    Tenhle blog vám amwejákům hlavně kazí kšefty a to tě sere.
    Pardon budu jak Nelson ze Simpsnů-Hííííííí Híííííííííííííííííííí:-)

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 29.4.2011 @ 3.45

    JaraCimrman:

    Nejparadoxnější je fakt, že si ACZ myslí, že zde ten svůj nejlepší byznys na světě – http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/ obhajuje, ale opak je pravdu, svým destruktivním a asociálním vystupováním, zde jen návštěvníky odrazuje o toho „super byznysu“. Díky, že zde ACZ je :-)

    Článek o ACZ – http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

  • Komentuje acz, 29.4.2011 @ 10.23

    Komentuje JaraCimrman, 29.4.2011 @ 2.21
    Tenhle blog vám amwejákům hlavně kazí kšefty a to tě sere.

    A na tuhle blbost jsi přišel sám, nebo ti to poradila pudlice? :-)

  • Komentuje JaraCimrman, 29.4.2011 @ 13.20

    acz
    Čoveče kolikrát si už použil ve větě slovo pudlice?Nešaháš ty náhodou nějaký sympatický pudlici na švába ty bejku?

  • Komentuje anife, 30.4.2011 @ 8.07

    Znám dvě rodiny, kterým Amway zničilo rodinné vztahy. Amwayáka máme i v rodině. Tetka na nás vždycky strašně řve, když si čistíme zuby pastou Sensodyne a myjeme nádobí jarem :razz:

  • Komentuje acz, 2.5.2011 @ 10.37

    Komentuje JaraCimrman, 29.4.2011 @ 13.20
    Čoveče kolikrát si už použil ve větě slovo pudlice?Nešaháš ty náhodou nějaký sympatický pudlici na švába ty bejku?

    Pokaždé, když to pasuje na nějaký příspěvek s obsahem, hodný myšlení tak maximálně pudlice. Co ti na tom připadá zajímavého prosímtě? Je to pochopitelné i pro tu pudlici.

  • Komentuje acz, 2.5.2011 @ 10.43

    Komentuje anife, 30.4.2011 @ 8.07
    Znám dvě rodiny, kterým Amway zničilo rodinné vztahy. Amwayáka máme i v rodině. Tetka na nás vždycky strašně řve, když si čistíme zuby pastou Sensodyne a myjeme nádobí jarem

    Kolikrát já už slyšel, četl tuhle blbost :-) To je zvláštní, já jsem v Amway, ale ještě jsem nikdy nikomu nenadával za to, že používá něco jiného a nikdo z lidí, které osobně v Amway znám, resp. s nimi spolupracuji v týmu, či u klientů Amway, jsem se s touhle stupiditou také doposud nesetkal.

    Že bych žil na nějaké jiné planetě, než vy?

    Nicméně dovedu si představit, že takový hloupý člověk existuje. HLoupost totiž kvete v každém věku, v každé profesi, u každého pohlaví.

    A jen hloupý člověk může hloupost a hloupé chování dávat za vinu Amway, nebo jiným lidem v Amway, nebo dalším faktorům spojeným s Amway.

    Pokud se někdo chová hloupě, je to jen a jen jeho vlastní, osobní vina. A to i v případě, že mu snad prý někdo tvrdil, že by se snad prý měl hloupě chovat.

    Přemýšlíte u těch svých příspěvků vůbec?

  • Komentuje JaraCimrman, 2.5.2011 @ 23.47

    komentuje acz
    Kolikrát já už slyšel, četl tuhle blbost.To je zvláštní, já jsem v Amway, ale ještě jsem nikdy nikomu nenadával za to, že používá něco jiného a nikdo z lidí, které osobně v Amway znám, resp. s nimi spolupracuji v týmu, či u klientů Amway, jsem se s touhle stupiditou také doposud nesetkal.

    Tak je jasné,že v týmu amway se s tím nesetkáš,tam to každý miluje a asi málokdo přizná že to doma vnucuje.Taky sem se s tím setkal osobně,kdy se amway kamarád pohádal s přítelkyní,proč nepoužívá jen amway výrobky.Poté vznikají ty rodinné spory,ju.
    Máš pravdu,že v každém zaměstnání se najde vůl.V amway jich je ale nějak nadprůměrně moc.Je to díky vašemu školení.Chceteli být milionáři musíte přesvědčovat okolí,aby používalo jen výrobky amway,jinak váš sen a cíl je v prdeli.Určitě si acz na školení nechyběl.Jasné že jsou i tací co výrobky nevnucujou,ale ti si vydělají asi tak na polívku z brabčích hoven či spíš se zadluží.A vo vo tom to je:-)

  • Komentuje klikin, 10.5.2011 @ 10.39

    vubec nic o tom nevite :D ale pisete tu kraviny, diky vam se mnoho mych pratel otocila k amway zady :D ….boze, kdyz to ctu tak brecim :D
    dementi…jen kradete lidem tu moznost si vydelat solidni penize (tem sikovnym)

  • Komentuje acz, 10.5.2011 @ 11.36

    Járo, Cimrmane, víš, že:

    „Žádné zvíře nemá dvě hlavy. Stejně tak firma má mít jen jednoho šéfa.“

    „Když chceš být bohatý, uč se od bohatých lidí.
    Neposlouchej chudé, nebo dopadneš jako oni.“
    (proč by tedy, Járo, měl někdo poslouchat tvoje žgrindy?)

    „Vyber si obor, na který se zaměříš. Na výběr máš buď technologie, peníze nebo lidi.“ Nic jiného neexistuje.

    „Důležité je dát lidem prostor k růstu. Je ale pouze na nich, jak s tím prostorem naloží.“

    VÍŠ? …. nebo nevíš?

    Také nám tvrdíš, že:
    Máš pravdu,že v každém zaměstnání se najde vůl.V amway jich je ale nějak nadprůměrně moc.Je to díky vašemu školení.

    Já bych to doplnil, v každé diskusi se také najde vůl. zde jich je díky absenci jakéhokoliv vzddělávání nadprůměrně moc :-)

    Tvá slova :-)

    Ale Járo, ty žádná naše školení, školící materiály, knihy, NEZNÁŠ. A to, co ti někdo vykopíroval na internet, jsou vytrhané fráze z kontextů, kterým ani trochu nerozumíš :-) a ti, co je povytrhávali, samozřejmě také ne.

    Kolik to je „nadprůměrně“ …?? Třeba to vyjádři procentuelně, ale prosím s relevantnímmi podklady. Co předpokládáš, nebo v co doufáš, to nikoho nezajímá. Fakta, to je oč tu běží :-) Ju? :-)

    Podívám-li se na jiná fakta, např. okolo sebe a vidím-li, že 90% lidí nevlastní ani 10% světového majetku, nerozumí penězům, neoddělitelné součásti jejich života, je závyslá na zaměstnání pro někoho jiného a další a další FAKTA, vychází mi ta TVÁ rovnice kdo je a kdo není VŮL poněkud jinak, než tobě :-)

    Zřejmě používáš zajímavé proměnné :-) Víš vůbec, co to je? :-) V hospodě se o tom moc nepíše.

    TAKŽE ZŮSTÁVÁ OBLIGÁTNÍ OTÁZKA:
    Ty slátaniny, co jsi napsal, ti poradila pudlice? :-) A když ti už po několikáté tak blbě radí, proč ji neustále posloucháš? :-)

  • Komentuje acz, 10.5.2011 @ 11.47

    Komentuje klikin, 10.5.2011 @ 10.39
    vubec nic o tom nevite ale pisete tu kraviny, diky vam se mnoho mych pratel otocila k amway zady ….boze, kdyz to ctu tak brecim
    dementi…jen kradete lidem tu moznost si vydelat solidni penize (tem sikovnym)

    Z toho si hlavu nedělej. Oni by se otočili i z jiných důvodů.

  • Custom avatar

    Komentuje jersy, 10.5.2011 @ 20.22

    To video mi něco připomíná :razz: Asi před dvěma lety sem byl do té sekty pozván. Už nikdy víc :x

  • Komentuje JaraCimrman, 10.5.2011 @ 21.01

    komentuje acz

    Ale Járo, ty žádná naše školení, školící materiály, knihy, NEZNÁŠ. A to, co ti někdo vykopíroval na internet, jsou vytrhané fráze z kontextů, kterým ani trochu nerozumíš a ti, co je povytrhávali, samozřejmě také ne.

    To co je tady napsaný jak se školíte v oblbování lidí,tak přesně tyto věty použily dva amwejáci na mě.Kdybych nezažil ty laciné oblbovací věty a to několikrát,tak držim hubu a vůbec bych nehledal tento blog.

    komentuje acz
    Já bych to doplnil, v každé diskusi se také najde vůl. zde jich je díky absenci jakéhokoliv vzddělávání nadprůměrně moc

    To si tvá hlavička opravdu myslí,že někteří či snad všichni odpůrci amway mají absenci jakéhokoliv vzddělávání?Opravdu?

    Komentuje acz
    Podívám-li se na jiná fakta, např. okolo sebe a vidím-li, že 90% lidí nevlastní ani 10% světového majetku, nerozumí penězům, neoddělitelné součásti jejich života, je závyslá na zaměstnání pro někoho jiného a další a další FAKTA

    Ano to je pravda a vždy to tak bude.Představ si kdyby to bylo naopak.Možná těch závyslích bude i více,díky globalizaci obrovské konkurenci nadnárodních společností,kterým ty menší podnikatelé nedokáží čelit.Amway,ale určitě není spása.Jediným čím se můžeš nazývat u amway je podnikatel.To slovo má ale auru bohatství,je tak ;-)

  • Komentuje acz, 11.5.2011 @ 5.45

    Je zbytečné se vymlouvt, stačí potrdit to, co píšu, že žádné naše školení, školící materiály, knihy, NEZNÁŠ.

    Já jsem zcela jistě nikde nepsal, že všichni odpůrci Amway jsou nevzdělaní. Pokus se prosím nevkládat mi do úst, resp. do klávesnice fráze, které jsem nikdy nenpasal. Dokazuješ tím akorát to, že v tvém případě to platí. A tak to také bylo napsáno. Stačí jen vypnout blokaci používání vlastního rozumu a přečíst si mé věty znovu. Nic víc není potřeba.

    O tom, že někteří odpůrci Amway mají naprostou absenci vzdělávání však pochybovat vůbec nemusím a ty také ne. To je na 100% a je to desetiletími ověřený fakt po celém světě. Ty jsi jedním z ukázkových příkladů, Bestmen a Pavel jakbysmet.

  • Komentuje JaraCimrman, 11.5.2011 @ 17.32

    acz
    Je tak jednoduché označit člověka že něco nezná.Řekni mi toho je ještě tolik čeho bych měl v amway poznat,no to potěš bánbůch ;-)

    Viděl si tam prosím ten otazník?Sem se tě ptal néééé odpovídal.Se vztekáš jak ruský moloděc Evgeny Artyukhin ;-)
    A to že někteří lidé v amway jsou naprostí retardi,pochybovat také nemusím to je desetiletími ověřený fakt po celém světě ;-)

  • Komentuje Pavel, 11.5.2011 @ 19.20

    Acz:
    Takže abych byl bohatý tak se mám učit a pohybovat se mezi bohatými lidmi? A tim zřejmě myslíš sektu amwayů abych jako tim nasáknul, že jo :mrgreen:
    Si ubožák. Myslíš, že tady někoho přesvědčíš, že jo. Trénuješ se.. Manipuluješ. Myslíš si, že je každej kdo sem přispívá nějakej chudák nebo co nebo se to alespoň snažíš v těch lidech vyvolat.. To je vám amwayům podobný :???:

  • Komentuje acz, 12.5.2011 @ 6.11

    Komentuje JaraCimrman, 11.5.2011 @ 17.32
    Je tak jednoduché označit člověka že něco nezná.
    To máš pravdu. Je to jednoduché, pokud svoji neznalost ten člověk prezentuje veřejně, tak je to velmi jednoduché. Co ti na tom zase připadá divné, nebo podezřelé? To je zase nějaká nová prezentace neznalosti? :-)
    –––

    Samozřejmě, že jsou někteří lidé, kteří „spolupracují“ s Amway, naprostí retardi. No a? Tak je to přece všude na světě ve všem co lidé dělají. Jen naprostý idiot z toho však udělá důvod, proč nenávidět Amway :-) Že? :-)

    Ve spojení s Amway je tu však jeden paradox, retardy v Amway vždy s železnou pravidelností definují pouze a jenom retardi mimo Amway.

  • Komentuje acz, 12.5.2011 @ 6.38

    Komentuje Pavel, 11.5.2011 @ 19.20
    Takže abych byl bohatý tak se mám učit a pohybovat se mezi bohatými lidmi? A tim zřejmě myslíš sektu amwayů abych jako tim nasáknul, že jo

    Další porce prezentace ne-chápavosti a domýšlivosti? :-) Ty jsi prostě kouzelnej :-)

  • Komentuje JaraCimrman, 12.5.2011 @ 13.19

    acz
    Jakou prezentuji neznalost?To že praktiky amway mi nejsou po chuti po mé vlatní zkušenosti s naháněči?To snad dokáže pochopit i tvůj naivní mozeček.Na ty vaše kecy skočí hodně málo lidí,ale já sem ten kterýmu to vadí a vozval tady.
    Zkuste verbovat lidi bez těch naivních keců že z nich budou milionáři a poté přehodnotím svůj názor na amway.

  • Komentuje acz, 13.5.2011 @ 6.14

    Komentuje JaraCimrman, 12.5.2011 @ 13.19
    Jakou prezentuji neznalost?To že praktiky amway mi nejsou po chuti po mé vlatní zkušenosti s naháněči?

    To je vtip, že? :-) Praktiky, které ty prezentuješ jako závadné, které ti nejsou pochuti, jsou praktiky, které si tady vymýšlí Bestmen a pár dalších neandrtálců na internetu. V reálu se pak najde pár víceméně zabedněnců, kteří si nenechají poradit, nedají si říct, skočí prvnímu kamarádovi za krk a tlučou ho do palice kvůli Amway tak dlouho, dokud se kamarád nevstekne a nenapíše na internetu názor, že Amwajáci jsou dementi.

    Napsal bych to taky, kdybych byl tak jednoduchý, jako ty. Ve skutečnosti bych jen konstatoval fakt, že zrovna tento člověk moc rozumu nepobral, dobrých rad nedbá a s Amway, stejně jako s čímkoliv jiným, skončí dřív, než pořádně začne. Samozřejmě, že také v Amway obščas takový člověk je. Většinou ale rychle končí.

    Systém Amway je totiž kromě jiných úžasných záležitostí, také skvělým sítem na blbost, na lenost, na vykutálenost, na vyjebávačnost. Takoví propadávají jako první, systém je vykopne automaticky sám velmi rychle.

    O ničem jiné tohle všechno, o čem tady žvaníte, není.

    Jsou lidé, kterým není ani rady ani pomoci. Vy tři králové jste toho zářným příkladem. A takoví lidé, to jsi částečně potvrdil i ty sám, se vyskytují úplně všude, takže samozřejmě logicky i matematicky také v Amway.

    Ale jen skutečný hlupák kvůli takovým lidem odsoudí celé odvětví, vymyslí nálepky o sektách, manipulacích, letadlech, pyramidách a podobné megahovadiny, kterými potom ve své vlastní tuposti a především naprosté nevědomosti, oblažuje celý svět, díky svobodnému a bohužel každému pitomci dostupnému INTERNETU :-)

    A ty, Járo, se pod takové hloupé a dětinské myšlení a počínání zcela zřetelně podepisuješ, bohužel, černé na bílém, na tomto blogu. A nikdo tě k tomu nijak nenutí. Děláš to zcela svobodně z vlastní vůle.

  • Komentuje acz, 13.5.2011 @ 6.23

    Zkuste verbovat lidi bez těch naivních keců že z nich budou milionáři a poté přehodnotím svůj názor na amway.

    Tuhle blbost vymýšlejí hloupí lidé, jako je třeba Bestmen a jiní ldé, jako seš třeba ty, tomu bláhově věří.

    My nikdy nikoho neverbujeme, to zaprvé. Pokud to někdo dělá, platí můj předchozí příspěvek.

    Stejně tak nikomu nepředkládáme byznys proto, že se z něj stane milionář. To je další nálepka, která je na světelné roky od pravdy. opak je pravdou.

    Zajdi někdy na OPEN N21, nebo si sedni s nějakou Platinou N21 na kafe.

    Takový blábol, že se z tebe stane milionář, když si založíš vlastní podnikání s produkty Amway, prostě NEUSLYŠÍŠ. Je to totiž blbost. A my blbosti neprezentujeme, na rozdíl od Vás.

    Milionářem se stává člověk pouze tehdy, pokud vykoná práci, která k takovým příjmům vede. A je úplně jedno, jestli je to Amway, nebo Reality, nebo stavebnictví, nebo IT, nebo orpavování aut v servisu (tomu asi budeš rozumět nejvíc).

    Jediné, co se dozvíš, je pravda, fakta, historie, a pokud budeš chtít, tak úspěchy ostatních, kteří to v Amway někam dotáhli.

    Jen tak mezi námi. Když si člověk zvolí cestu a cíl a odhodlání touto cestou jít za jakoukoliv cenu, která jej k cili dovede, může i obyčejný, špatně placený automechanik dobýt svět.

    „www.profit.cz/clanek/stronach-dravec-automobiloveho-prumyslu-ktery-kupuje-opel.aspx“

    Takže je úplně jedno, jakou profesi si zvolíš. Otázka je pouze, co s tím uděláš.

  • Komentuje acz, 13.5.2011 @ 6.47

    Zkuste verbovat lidi bez těch naivních keců že z nich budou milionáři a poté přehodnotím svůj názor na amway.

    K oné definici naivity jakýchsi keců bych ještě chtěl něco dodat.

    Jednoznačně se jedná o zveličování naprosto běžné informace.

    Jistě ti nemusím připomínat, že se s touto každodenní verbální technikou setkáváš pořád v každodenním životě a ani si to neuvědomuješ.

    Když jsi malé dítě, rodiče tě neustále k něčemu nabádají a ukazují ti příklady a možné výsledky, které vyplývají z činností, které po tobě vyžadují. Takže posloucháš informace o tom, že musíš hodně jíst abys byl zdravý (aniž by to byla pravda), musíš se dobře učit, abys našel dobře placenou práci (což opět není pravda), nebo že musíš hodně pracovat, abys byl bohatý (což je také obyčejná lež).

    Ráno vstáváš do práce, abys mohl vydělat peníze a zaplatit složenky. Protože ti bankéř řekl, že můžeš bydlet ve vlastním bytě už příští měsíc, ale je jen potřeba taková maličkost, vzít si hypotéku. A volba je jen na tobě. Chceš byt, nebo ne? Chceš být milionář, nebo ne?

    I v Amway, nebo kdekoliv jinde, musíš pro cíl něco udělat. Cíl si volí každý sám i v Amway. Nejen v Zetoru, nebo v Kauflandu.

    Volíš-li byt, musíš si vzít hypotéku a potom chodit do práce, každé ráno v 6 stávat a platit složenky. Jinak ti byt seberou.

    Volíš-li milionáře, musíš, stejně jako v případě bytu, udělat takové kroky, které k milionářství vedou.

    Volíš-li vlastní autodílnu, zase musíš udělat celou sérii kroků a činností, na jejichž konci je z brusu nová autodílna.

    A vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude.

    A nikdo z Vás na tom nic nezmění, kdybyste se rozkrájeli. A můžete tady plivat na co chceta a jak chcete, Amway z toho vždycky vyleze s čistým štítem.

    Už to tak dělá 52 let :-) po celém světě. A to není málo na to, aby to stačilo na kardinální a definitivní důkaz o pravě a faktech.

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 8.52

    acz:

    V tvé organizaci se možná (?) nemají verbovat všichni lidi (příbuzní, doktoři, rybáři, pošťačka….), ale jinde ano (hassmann, čížek…). Podívejme se, co radí guru amwayáci:

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znají lidi z porodnice. Pánové znají lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikají – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydlejí né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    „Napište si seznam chudejch, napište si seznam úspěšnejch. Úspěšný lidi, někoho o kom víte, že dosáhnul úspěchu, ať už ve svým koníčku, ve sportu, nebo ve svojim zaměstnání, v čemkoliv. Známe lidi, které známe díky pojistným událostem… Když si napíšete tyhle oblasti, ze kterých znáte lidi, tak každej z vás tam dokážete připsat spoustu dalších a dalších oblastí, ze kterých vy osobně znáte někoho, protože já jsem určitě na všechny nevzpomněl. Dámy můžou psát svýho gynekologa, pánové svého ornitologa, atd. atd Prostě známe obrovskou spoustu lidí.“

    „Každej z vás, by si měl udělat svůj seznam. A váš seznam by měl mít něco okolo 100 lidí – nejméně o 100 lidech. Pravda je ta: Pokud děláte byznys první měsíc, tak máte mít seznam asi tak 100 lidí. Pokud děláte byznys 3 měsíce, tak by váš seznam měl mít okolo 150 lidí. Pokud děláte byznys 6 měsíců, tak asi 200 lidí. A vy si říkáte: Snad ani tolik lidí neznám? Jak se ten seznam vůbec dělá? Nejdříve je potřeba mít tužku a papír. Napište si svůj seznam do hlavy, nejlepší je napsat si ho na papír a vyčleňte si čas, protože psaní seznamu vám zabere určitý čas. Za přímého distributora máme odměnu asi tak 16 tisíc měsíčně. Minimálně! Když budete psát seznam, tak si uvědomte, že na tom seznamu napíšete 100 lidí, že tam budou 1, 2, 3 možná 5 přímejch distributorů. V případě, že si ho napíšete na seznam a budete ho kontaktovat, tak si můžete i spočítat, jakou hodnotu ten seznam má. Jestli někdo z vás má seznam, na kterým je 5 přímejch distributorů, tak já ho od vás koupim za 300 tisíc. Ten má obrovskou hodnotu, ten seznam!“

    „Na seznam si napiště lidi… máme 3 kritéria: 1/ museji dejchat. 2/ museji mít zprávnou tělesnou teplotu, něco mezi 36-37 stupni. 3/ musíte vy ochotni s nima spolupracovat“

    „Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“

    „Když si napíšete na seznam pošťačku, a se seznamem pravidelně pracujete, koukáte se na něj a vždycky vidíte: pošťačka, chlap co měří plyn, zrzavá pokladní z potravin…“

    „Dávejte se s těma lidma do řeči. Nazýváme při kontaktování… kontaktujeme rodinu, kontaktujeme známé i kontaktujeme neznámé. Když kontaktujeme neznámé, tak tomu říkáme „studenej kontakt“.“

    „Nebojte se psát i neznámé lidi, na váš seznam.“

    Je to doslova o tom verbování lidí (a blbnutí lidí):

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že by chtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno :-) Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 8.57

    acz:

    A nyní bych chtěl upozornit na to, že ty čížka znáš osobně:
    „Já vím dobře, kdo je pan Čížek, znám jej osobně !!!“
    http://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/#comment-4287

    Dokonce s čížkem souhlasíš – http://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Takže souhlasíš i touhle debilitou o dlouhý, drahý limuzíně:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

    Ty milionáři s limuzínou :D :D

  • Custom avatar
  • Custom avatar

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 9.12

    acz:

    Popiš nám tedy, jak máte v N21 sestavovat seznam a kontaktovat lidi. Děkuji. Doufám, že ne takto, jako v jistých „amway organizacích“:


    Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům Amway, prodej, výrobky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. . Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.

    „Nejdřív toho člověka oslovím a pak se představím. Potom řeknu, že spěchám, ale mám pro tebe důležitou věc: Začal jsem spolupracovat s firmou, kterou si můžete říct jakou chcete – my používáme třeba firmu Kim asociec… nemůžu ti nic slíbit, ale daji se vydělat slušný peníze…“

  • Komentuje acz, 13.5.2011 @ 11.12

    Prosímtě a z jakého důvodu bych měl tady popisovat, jak pracujeme v N21?

    Cokoliv tady napíšu, tak ty to většinou smažeš. Dnes jsi smazal opět další moje příspěvky :-) Ještě pořád chceš někomu tvrdit, že jsi úplně v pořádku? :-)

    Taktéž jsem ti nejen já už mnohokrát vysvětloval, že byznys na internetu neděláme.

    zásadní informace o N21 povídám lidem v reálu a pouze v reálu. A nikdy tomu nebude jinak.

    Specialistou na internetový byznys jsi ty, já ne. Viz tento tvůj „výdělečný podnik“ s názvem CZBLOG :-)

  • Komentuje Pavel, 13.5.2011 @ 17.36

    Dělá se to tak pořád a Acz se z toho nevykecá. Akorát lže..
    Zrovna nedavno jsem tomu byl svědkem. Zatajování o co jde je při verbování na schůzku stále aktuální.. Poté si onu oběť vezmou do parády hned nejméně dva a více Amwayů aby na oběť vyvinuli tlak a ta poté neměla šanci a čas se svobodně rozhodnout.. Je to hnus a absolutní trapnost a manipulace..
    Všichni jedou podle návodu čížka a hassmana.. Všichni amwayáci se po čase stanou jejich klony :???:
    Akorát s tím rozdílem, že ty klony nebudou mít nikdy takový peníze a Hassmann, Čížek a spol. se budou smát jak jim ovečky pěkně slouží :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 20.29

    Pavel:

    Přesně tak. ACZ zarytý „čížkovec“, kterej mele dokola nesmysly a lži. Je to znamnipulovanej blázen a čížkův nohsled!

  • Custom avatar

    Komentuje SiD, 13.5.2011 @ 20.56

    bestmenův poskoku: mohl bys uvést podle jaké části odměňovacího plánu nelze překonat příjmy členů sponzorské linie?
    Samozřejmě že nemohl, protože jsi troll.

  • Komentuje Pavel, 14.5.2011 @ 5.15

    Překonat se to možná dá. Ale to je otázka a práce tak na 70 let..
    A že by se někomu chtělo až do smrti skákat a otravovat lidi.. Určitě ne.. Vyplívá z toho vaše obrovská fluktuace.
    Budu se opakovat. Vydrží jen ten, u kterého se vám povede vymít mozek.. Kdo je silnej a rozumnej, brzy toho nechá a nebo vás pošle někam rovnou.. Teče vám do bot. V týhle zemi to brzy skončí.
    Amway už zde investuje i do reklamy :mrgreen:
    Takže další lež, že obcházíte reklamu. To je jedna z největších lží, kterou propagujete :???:

  • Komentuje acz, 15.5.2011 @ 15.37

    Komentuje Pavel, 14.5.2011 @ 5.15
    Překonat se to možná dá. Ale to je otázka a práce tak na 70 let..

    Takže znovu, asi po padesáté:

    K teorii o Osypkách z prášku na praní, nám předkládáš další nesmysl, který si myslíš, ale jinak o tom nic nevíš.

    Kdy konečně přestaneš žvanit o věcech, o kterých nevíš vůec nic?

    Chápu, že by to pro tee znamenalo definitivní konec rozhovorů o Amway, ale to je tvůj problém.

    Překonat v příjmu člověka, který tě zaregistruje, je otázka jednoho měsíce. Je to jen a pouze o množství odvedené práce.

    Ty prostě budeš žvanit hovadiny až do své smrti, že?

  • Komentuje acz, 15.5.2011 @ 15.42

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 20.29
    Přesně tak. ACZ zarytý „čížkovec“, kterej mele dokola nesmysly a lži. Je to znamnipulovanej blázen a čížkův nohsled!

    :-) Šašci. Jakékoliv materiály, které velmi snadno vyvrací tahle vaše lži, okamžitě smažeš, tak jak můžeme svobodně a spravedlivě diskutovat, Hm?

    Nijak. Vy si tu budete dál lhát ty naprostý kraviny a my na t obudeme reagovat. Čtenář si pak přečte pouze to, co Ty dovolíš.

    A to je celá diskuse na téma Amway na tomto BLOGU.

    O DŮVOD VÍC ZJISTIT SI PRAVDU A FAKTA RADĚJI TAM VENKU. V REÁLU.

    Naštěstí těc lidí tam venku je tak asi milionkrát víc, než těch několik málo hlupáků, kteří jsou ochotni věřit VÁM DVĚMA MAZALŮM, MANIPULÁTORŮM, LHÁŘŮM A ŽVANILŮM :-)

  • Komentuje acz, 15.5.2011 @ 15.49

    Kdo je silnej a rozumnej, brzy toho nechá a nebo vás pošle někam rovnou..

    Cokoliv napíšeš ja krávovina jako Brno :-)

    Je zcela obvyklé, že silní a rozumní lidé jen tak něčeho nenechají. Naopak. V Amway to platí dvojnásob. Skutečně zajímavých výsledků, stejně jako v čemkoliv na světě, zde dosáhnou jen lidé silní, zodpovědní, pracovití s jasnou vizí vytýčených cílů.

    A jen totální blb bez mozku můe tuto lidskou vlastnost popisovat jako VYMYTÝ MOZEK :-)

    Tradičním jevem je naopak to, že málokdy něco dotáhnou k smysluplnému výsledku lidé slabí a hloupí.

    Je neuvěřitelné, jak hloupý ty jsi :-) S bestmenem jste totálně vygumovaná dvojka českého internetu. Už se o Vás dvou začíná štěbetat docela dost, ukazujeme Vás jako odstrašující příklad kdekomu :-)

  • Komentuje acz, 15.5.2011 @ 15.56

    Teče vám do bot. V týhle zemi to brzy skončí.

    A kdyby se náhodou ukázalo, že to neskončí, že zase kecáš, do bot nám neteče, nikdy neteklo a samozřejmě ani nepoteče, tak to svalíš na VYMÝVÁNÍ MOZKŮ :-) neo nějakou jinou kardinální békovinu :-) Jak jinak :-) A ukáže se to samozřejmě hned po zveřejnění obratů za rok 2010 :-) zase bude větší, než ten loňský.

    Celosvětově jsme za loňský rok zvedli obrat o cca 8 % :-) Ostatně jako každý rok v posledních letech, kdy se už nové trhy tak moc neotvírají a především se poctivě pracuje.

    Prostě žvaníš, žvaníš a žvaníš a když přestaneš žvanit, tak přemýšlíš o dalším žvanění :-)

    Už z tebe mám OSYPKY :-)

  • Komentuje acz, 15.5.2011 @ 16.02

    Komentuje admin, 13.5.2011 @ 9.12
    Popiš nám tedy, jak máte v N21 sestavovat seznam a kontaktovat lidi. Děkuji. Doufám, že ne takto, jako v jistých „amway organizacích“

    Já odpověděl a tys to smazal :-) tak co ještě chceš? :-)

    Vezmi Pavla za packu a jděte se bodnout. Jste ostuda jak blogerů českého internetu, tak všech diskutérů, používajících v diskusi hlavu.

    Jsem zvědav co ještě všechno lidem na internetu předvedeš za manipulace.

  • Komentuje Pavel, 15.5.2011 @ 19.03

    Aha. No chápu, že cz blog ap. je odstrašující případ pro tu vaší sektu..
    Vůbec se nedivim. Musíte včas upozornit a varovat vaše ovečky, že to je špatné. A ještě lépe to zesměšnit. Aby náhodou neodhalili pravdu a neprocitli, ale naopak, dostali větší podnět k tomu aby zůstali ve vaší ohrádce. Co??
    Zase sektářskej hlavu vymívající rys, kterej už tu byl několikrát přednesen..
    Opět manipulace s lidským myšlením.

    Říká se tomu Řízené informace..
    Viz. Sekta, kult, psychická manipulace a amway?

  • Komentuje acz, 16.5.2011 @ 5.10

    Ty jsi vážně strašnej vůl :-)

    Praktiky řízené informace dokonale předvádí tento blog. Opakované kopírování uložených textů.

    Ty sám sis toho za celou tu dobu, co tady žvaníš, ani nevšiml :-) Ale budeš cizím lidem vnucovat myšlenku, že Amway je totálně zmanipuluje.

    Každý člověk si pravdu ověří pouze v reálu při konfrontaci s fakty.

    Naopak na internetu se dozví jen snůšku teorií.

    Vy o Amway nic nevíte, co by se tak tedy asi lidé mohli o Amway dozvědět od Vás?

    Kde jsou nějaké známky logiky a myšlení z vašich klávesnic, že předkládáte tak stupidní teorie? :-)

    Bláhově doufáte, že každý, kdo dělá Amway, s tím po přečtení Vašich stupidit praští :-) Pravda je ale taková, že každý, kdo dělá Amway, se po přečtení vašich stupidit jen válí smíchy :-) Stejně, jako já.

  • Komentuje Pavel, 16.5.2011 @ 18.17

    Kdo už je totálně zblblej, smíchy se válí. Nic nového..
    Jelikož jste prolhaní a tajemní, s čímž mám velmi spolehlivou zkušenost, tak ti nevěřim ani slovo..
    Někdy mi připadáte jako dealeři drog co nabízej fet malým dětem..
    A ještě. Nedavno jsem viděl dealerku amway která byla oblečená jak haré krišna..
    Ale že se vůbec divim.. Na seminářích si taky tak pěkně zpíváte :mrgreen:
    Proč asi :idea:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 16.5.2011 @ 21.58

    “ Skutečně zajímavých výsledků, stejně jako v čemkoliv na světě, zde dosáhnou jen lidé silní, zodpovědní, pracovití s jasnou vizí vytýčených cílů.

    A jen totální blb bez mozku můe tuto lidskou vlastnost popisovat jako VYMYTÝ MOZEK“

    Ale těch pár skutečně úspěšných amwayáků nikdo vymytými mozky nenazývá!!! Těchto pár chytráků jsou právě těmi manipulátory, na které vydělává zbytek – tedy drtivá většina – amwayáků (těch vymytých mozků, které žádných výsledkuů nedosáhnou, jen ztratí peníze) :mrgreen:

  • Custom avatar

    Komentuje hraesvelgr, 16.5.2011 @ 22.03

    „Pravda je ale taková, že každý, kdo dělá Amway, se po přečtení vašich stupidit jen válí smíchy :-) Stejně, jako já.“

    Když budu fetáky informovat o škodlivosti drog, tak se také pravděpodobně budou válet smíchy.
    Ovšem normální lidi, kteří si ještě nevymyfetovali mozek to může od drog odradit.

    Krásná paralela s amwayem….

  • Komentuje acz, 17.5.2011 @ 5.01

    Komentuje Pavel, 16.5.2011 @ 18.17
    Kdo už je totálně zblblej, smíchy se válí. Nic nového..
    Jelikož jste prolhaní a tajemní, s čímž mám velmi spolehlivou zkušenost, tak ti nevěřim ani slovo..
    Někdy mi připadáte jako dealeři drog co nabízej fet malým dětem..
    A ještě. Nedavno jsem viděl dealerku amway která byla oblečená jak haré krišna..
    Ale že se vůbec divim.. Na seminářích si taky tak pěkně zpíváte :mrgreen:
    Proč asi

    Už mnohokrát jsem upřesnil fakt, že kdokoliv, kdo považuje Amway za sektu, tak je sám zmanipulovanej blb, který tvrdí kraviny o kterých nic neví. Konkrétně tobě už jsem to psal několikrát. Jak vidíme, nijak tě to nepoznamenalo, jako blb přemýšlíš i nadále :-)

    Tvoje úvahy o tom, kdo má co v hlavě podle toho, co má zrovna na sobě, pak hovoří vše celkem zřetelně.

    Ty jsi přesně ten týpek, který má svět nalinkovaný a cokoliv a kdokoliv do tvých linek nezapadá, je divný, podezřelý a měli by ho zavřít. Bohužel, až takhle hloupý jsi, Pavle.

    Rozdíl mezi námi dvěma bude vždy nebetyčný. Tebe zajímá, jestli holka není náhodou v sektě kvůli oblečení, bez toho, abys s ní musel mluvit, ji odsoudíš.

    Mě zajímá, jestli jí to sluší, popřípadě, co má v hlavě zajímavého, co bych mohl já využít pro sebe. A holce to může sakra seknout i v prostěradle s kytkou ve vlasech. No a co?

    Na seminářích si fakt nezpíváme. jaké krávoviny nám ještě budeš podsouvat? Co třeba hormadný sex? Nebo vyvolávání satana. Divím se, že jste s tím už nepřišli dávno.

    Nemáme na to čas. Jedině na WES, když je volný program, nějaký koncert, diskotéka, tak to si třeba i zatancujeme. No a? Všude je hromada hezkejch „amwajaček“ s mozkem v hlavě. Jen ustrašenej trouba by si nezatančil.

    Prezentuješ svůj pokřivený charakter čím dál lépe.

    Pochop ty troubo, že nás skutečně nezajímají jelita, kteří nic nechápou, ničemu nerozumějí a v hlavě maj tmu. Co s nima? S takovýma se nic dělat nedá. Jako s tebou. Umřeš a nic nepochopíš. Smutnej život, hlavně dost zbytečnej.

  • Komentuje acz, 17.5.2011 @ 5.14

    Komentuje hraesvelgr, 16.5.2011 @ 21.58
    Ale těch pár skutečně úspěšných amwayáků nikdo vymytými mozky nenazývá!!! Těchto pár chytráků jsou právě těmi manipulátory, na které vydělává zbytek – tedy drtivá většina – amwayáků (těch vymytých mozků, které žádných výsledkuů nedosáhnou, jen ztratí peníze)

    Hehehe :-) To je teda myšlení :-) Ty je nenazýváš vymytými mozky, ale chytráky a manipulátory :-)

    To ale dost dobře není možné, troubo :-) jak jsem už mnohokrát upřesňoval, leadeři v Amway nezpadli z Marsu. Ještě před několika lety se téměř všichni usilovně bránili na první schůzce, většina z nich měla ÚPLNĚ STEJNÉ NÁZORY, jako vy tři :-)

    S jediným rozdílem, měli hlavu otevřenou, ego pod kontrolou, takže si dokázali přiznat, že jejich názor na Amway je pouze vyposlechnutá informace od někoho jiného, kterého ani neznají.

    A ten, kdo přemýšlí a uzná, že ve skutečnosti o tom nic neví, tak zcela logicky chce pravdivé informace a fakta.

    Takže abys to pochopil, každý z dnešních leaderů kdysi začínal úplně od piky. Někdo před rokem, jiný před pěti, nebo deseti. Prostě se na své pozice vypracovali stejnou prací a stejným přísupem, jak je to učili jejich leadeři.

    V tom je ta jednoduchost a zároveň genialita.

    Takže bohužel, ty troubo, každý leader, o kterém tvrdíš, že hlavu vymytou nemá, ale je vychytralej manipulátor, naopak musí mít systémem hlavu řádně vymitou :-) Jinak by se leaderem a úspěšným Amwayjákem nikdy nestal.

    Vy, troubové bez základních znalostí o věcech, o kterých žvaníte, si pořád myslíte, že v Amway to funguje tak, že naverbuješ lidi a oni na tebe makají :-)

    ŽE SI TO MYSLÍTE? Bohužel, blbý jste na to dostatečně. Takže bez pochyby.
    –––
    Splácávat dohromady Amway a drogy? Tak to musí být jedinec skutečněj dement, aby mu v hlavě blikla takto stupidní myšlenka :-)

    Vy jste vážně partička naprostejch neandrtálců :-)

  • Komentuje Pavel, 17.5.2011 @ 16.22

    ACZ:
    Takže ty si na seminářích pěkně tancuješ s krásnejma amwayačkama. Pak už to k sexu nemá daleko, že jo? To je pěkný.

    A co na to tvoje pudlice? Co?

    Mimochodem už to tu někdo i psal, že amway je i o sexu, někomu utekla manželka i od dětí kvůli amwayi..
    Pěkná podpora rodiny.. Jen co je pravda..
    Už jen proto, že v rodině to zkrátka nemůže klapat, pokud ten druhý dělá amway, tak je někde něco špatně..
    Hele a ty si mi ještě nikdy neodpověděl na mou otázku?
    Nevím jestli si to díky tvé vymyté hlavě vůbec dokážeš představit.
    Ale kdyby tvůj protějšek si z nějakýho důvodu zamanul, abys přestal s amwayem..
    Co bys dělal? Nechal bys toho? Nebo ne a nechal bys to dojít až k rozchodu :|

  • Komentuje acz, 18.5.2011 @ 5.33

    Moje pudlice většinou křepčí hned vedle se stepilými Amwayjáky, troubo :-) My se totiž mezi sebou docela dobře známe. :-)

    Tady už zacházíš od tématu hodně daleko. Pokoušíš se odvézt obsah základní diskuse kamsi do oblasti úvah o nevěrných Amwayjácích a podobný nesmysly, což potvrzuje obvyklé tvrzení, že inkvizitoři Amway si prostě najdou jakékoliv nesmyslné „důvody“ pro diskreditaci.

    Kdyby si můj protějšek zamanul konec Amway, měl by velký problém.

    Nevzal jsem si ale ženu, která si jen tak něco zamane bez rozumné úvahy, smyslu, logiky, porady se mnou. Nevím, jak je tomu u Vás, ale u nás je manželství o komunikaci a jednoznačném tažení za jeden provaz společným směrem. když se na něčem domluvíme, tak to potom děláme. Máš s tím problém?

    Zajímá-li tě, jestli nutím manželku kupovat jenom Amway, tak ani náhodou. Kromě toho, že je sama aktivní v kosmetice Artistry a Beautycycle, tak si plní nákupní košík Amway objednávek sama od sebe. Nepotřebuje mě k tomu, díky bohu.

    Kromě Amway chodí i do obchodu, no představ si to :-) Ale co vím tak jen do DM drogérie a to jen kvuli malým dětem, které máme, kvůli produktům, které v Amway prostě nemáme. A nikdy jí nekontroluji, jestli náhodou nekoupila něco, co máme i v Amway. Jsme dospělí lidé s mozkem v hlavě.

    Navíc neznám ženu, která by nabádala svého manžela, aby se vzdal pěkných příjmů z Amway, nebo vynikající prestižní kosmetiky Artistry zdarma díky vypláceným bonusům, špičkovou péčí o prádlo, úklid i nádobí a další luxusní zboží :-)

    Musela by být blbá jako ty a já bych si nikdy nic takového za manželku nevzal :-)

    Měl by sis totiž už konečně spočítat, že nám stačilo rok práce, abychom měli díky bonusům veškeré nákupy pro naši domácnost ZCELA ZDARMA. Do konce našeho života, resp. do konce životnosti naší registrace. :-) Je to jednoduchá matematika, troubo.

    Vás, inkvizitory nejvíc štve právě to, že někteří prostě tu práci udělat umějí a nyní si užívají výhody a peníze na pořád.

    A vo tom to je :-)

    Nevadí ti, že už ze sebe tlačíš vyloženě násilím jednu hyperptákovinu za druhou? Že tvé „argumenty“ už pozbyly jakékoliv náznaky přemýšlení, inteligence, rozumu? :-)

  • Komentuje acz, 18.5.2011 @ 5.43

    Už jen proto, že v rodině to zkrátka nemůže klapat, pokud ten druhý dělá amway, tak je někde něco špatně

    Kecáš naprostý kraviny Pavle. Takhle někoho žvanit jsem skutečně ještě nepotkal ani na internetu.

    Důkazy:

    Zhruba 80% VPA co já osobně znám, jsou manželské páry. 95% Všech leaderů, to jest od 21% výš, jsou opět pouze manželské páry. Můžu ti to doložit odkazem na seznam, je celkem aktuální i na internetu. Což jednoznačně vyvrací tvá nesmyslná tvrzení o tom, že Amway musí zákonitě ničit vztahy a celé rodiny. Opak je pravdou.

    V ČR máme neobvykle vysoké procento rozvodovosti. Můžeš nějak doložit, jaký podíl má na toto číslo práce v Amway? :-) Troubo?

    Je to 0,001%
    nebo 0,01%
    nebo 0,1%

    ?????

    Změnila se úroveň rozvodovosti po té, co do ČR vstoupila Amway? :-) ???? Troubo?

    Ve své nebetyčné hlouposti nejsi schopen pochopit, že pokud se dva lidé dokáží klidně rozejít kvůli Amway, dokáží se rozejít kvůli čemukoliv, jakékoliv jiné blbosti, které se jiné, stabilní vztahy jen smějí, a jejich rozchod byl na 100% jen otázkou času i bez Amway? Kdy to už konečně pochopíš?

    Proč žvaníš o věcech, o kterých NAPROSTO NIC NEVÍŠ ….. POŘÁD DOKOLA?

  • Komentuje acz, 18.5.2011 @ 5.49

    Hele a ty si mi ještě nikdy neodpověděl na mou otázku?

    Pavle !!!

    Na každou, která je zveřejnitelná, není čistě osobní a důvěrná a týká se tématu, jsem vždycky odpověděl komukoliv. Takže si laskavě srovněj v hlavě co tady zase žvaníš za kraviny. Protože důkazy jsou zde opět černé na bílém.

    Byť zrovna zde skutečně abnormálně špatně dohledatelné. Tomu se ale nelze divit, když něco řídí amatér, jsou výsledky amatérské.

  • Komentuje Pavel, 19.5.2011 @ 15.35

    Takže si si opět nedoved představit jednoduchou věc a zase to okecáváš..

    Tak ještě jednou..
    Co kdyby toho tvá paní náhodou z nějakých neznámých důvodů nechala :idea:

    Pověz? Jakej by měla problém?
    Co by se stalo?
    Rodina by přestala klapat, dobře to víš, že jo?
    A vedlo by to k rozchodu :???:

  • Komentuje Pavel, 19.5.2011 @ 15.51

    Samozřejmě že amwayáci jsou šichni spárovaní..
    O to mi tady de. Proto jste sekta..
    Dobře víš, že nemůže fungovat rodina, pokud jeden z členů dělá amway..
    A proč asi?
    Protože ten z rodiny kterej je v amway je amwayem manipulovanej.. Už se sám o ničem nerozhodne, natož společně. Na všechno má totiž odpověďi Amway.. Vznikají názorové neshody protože člen začne přebírat názory sekty amway, je převychován, zůstává stále chudý ale o 1000% víc vytížený a vztah de někam..
    Tak to je a ty to dobře víš :idea:

  • Komentuje JaraCimrman, 19.5.2011 @ 23.54

    Pavle moje řeč.
    Bejt ve vztahu jen jeden amweják(fanatickej),to nemá šanci na úspěch.Podobný jako alkoholika,většinou to končí krachem,nebo musí bejt tvůj protějšek taky alkáč či nehorázně tolerantní.Jistě s alkoholem se nevydělají miliony já zapoměl:-))
    Kámoš amweják má hodně velký problémy s přítelkyní právě kvůli amway.On tím žije je poblázněnej jakej bude pracháč a ona mu to stále vymlouvá,at si sundá růžový brejle.Možná už se rozešli,jelikož se kámošovi amwejákovi vyhýbám co mi síly stačí ;-)

  • Komentuje acz, 20.5.2011 @ 5.46

    Komentuje Pavel, 19.5.2011 @ 15.35
    Takže si si opět nedoved představit jednoduchou věc a zase to okecáváš..
    Tak ještě jednou..
    Co kdyby toho tvá paní náhodou z nějakých neznámých důvodů nechala

    Promiň, že neumím odpovědět na hypotetickou otázku, pravděpodobnou asi tak, jako je pád meteoritu na náš dům :-) Něco jako NEZNÁMÉ DŮVODY bohužel NEZNÁME :-)

    Nemám tedy důvod cokoliv okecávat, nikdy to nedělám, na rozdíl od tebe konkrétně :-)

  • Komentuje acz, 20.5.2011 @ 6.06

    Komentuje Pavel, 19.5.2011 @ 15.51
    Samozřejmě že amwayáci jsou šichni spárovaní..
    O to mi tady de. Proto jste sekta..
    Dobře víš, že nemůže fungovat rodina, pokud jeden z členů dělá amway..

    Zato ovšem ty „spárovanej“ nejsi :-) Možná proto ti leze obsah varlat už až na mozek a na přemýšlení ti už nezbývá prostor.

    To mi prosímtě vysvětli, proč by nemohla rodina fungovat, když je v podnikání s Amway aktivní jen jeden člen rodiny. Zkus mi to nějak logicky vysvětlit :-) Není to nikterak neobvyklé, asi 20% aktivních lidí v Amway jsou sólisté.

    Ty tedy vážně kecáš naprostý kraviny až to bolí :-)

    Uvědom si laskavě, že to, co tvůj pidimozeček není sto pochopit, člověk s řádným objemem mozku chápe celkem snadno :-)

    Nic jako AMWAYJÁCKÉ NÁZORY NEEXISTUJE ty troubo :-) Amway nikdy nevymyslela žádný jakýsi extra názor, který je nějak lidstvu či jednotlivci škodlivý.

    Iluze o tom, že jě někdo v Amway o 1000% vytíženější, než byl bez Amway a pořád je chudý, je prosím naprostá demagogie :-) To se v Amway ještě nikdy nestalo :-)

    Pokud je někdo, kdokoliv, při spolupráci s Amway pořád stejně chudý, tak je to proto, že se jeho vytížení nezměnilo ani v řádu procent. A vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude.

    A naopak. Pokud je někdo díky Amway vytížen o 1000% víc, než byl před započetím spolupráce s Amway, tak se ve velmi krátké době v penězích doslova koupe a následně může svoje vytížení v Amway zase vykorigovat jen na pár procent, protože vybudovaná síť už nese provize sama.

    Následuje tedy to, že lidé díky vytížení v Amway svých vysněných pozic dosahují.

    A díky tomu mají konečně k dispozici ČAS I PENÍZE.

    Je to nejčastější důvod všech lidí, spoolupracujících v Amway, kteří své vysněné pozice dosáhli. Mít v životě dostatek času i peněz. Proto to dělali, proto několik let tvrdě makali, aby si potom konečně mohli užít celoživotní odměny za odvedenou práci.

    Ty totiž především nejsi schopen pochopit, že ani náhodou nepracují aktivní lidé v Amway stejně. A jen a právě proto mají také rozdílné výsledky.

    Podobně, jako tvoji rodiče a ty možná ještě také, získají za celoživotní práci ve stáří odpovídající důchod. Nebo ne?

    A že by zrovna tohle bylo nějak zvlášť těžce pochopitelné, to tedy nevím. Nebo myslíš, že jo? :-)

  • Komentuje acz, 20.5.2011 @ 6.21

    Komentuje JaraCimrman, 19.5.2011 @ 23.54
    Pavle moje řeč.
    Bejt ve vztahu jen jeden amweják(fanatickej),to nemá šanci na úspěch.Podobný jako alkoholika,většinou to končí krachem,nebo musí bejt tvůj protějšek taky alkáč či nehorázně tolerantní.Jistě s alkoholem se nevydělají miliony já zapoměl:-))
    Kámoš amweják má hodně velký problémy s přítelkyní právě kvůli amway.On tím žije je poblázněnej jakej bude pracháč a ona mu to stále vymlouvá,at si sundá růžový brejle.Možná už se rozešli,jelikož se kámošovi amwejákovi vyhýbám co mi síly stačí

    Ach ty troubo :-) Srovnávat alkoholismus a spolupráci s Amway to chce opravdu extrémě dutou klenbu lebeční :-)

    Zatím z Vás tak nějak nevypadlo, proč by se měl nějaký vztah rozejít díky Amway :-) Pořád to z Vás ne a ne vypadnout a já se tak těším na ten stupidní důvod :-)

    Pokud je někdo spoluprácí s Amway opravdu hodně poblázněný a opravdu hodně aktivní a pracuje, tak si můžete být jistí, že síť vybuduje. Ono je to totiž pouze otázka statistiky v čase.

    Člověk, který ukazuje zhruba 15 marketingových plánů měsíčně, roste velmi rychle. To jsou ti aktivní, bohužel jich je jako šafránu. Jsou to jednoznačné a 50 let ověřené, 100% platné údaje.

    Obyčejně je to ale bohužel tak, že jen kecají, jací jsou podnikatelé, ale ve skutečnosti neukáží ani jeden marketingový plán měsíčně. Ale to je přece naprosto samozřejmě, že takoví Amwayjáci nikdy nic nevydělají.

    Copak vy znáte nějakou práci, kde dostáváte peníze i když ji neděláte? :-) Tak možná nějaké zašívácké druhy zaměstnání, ale jinak NIC takového neexituje.

    Amway doopravdy nikdy negenerovala koláče bez práce anikdy tomu tak nebude. Lálínci :-)

    Zkuste se nad tím už konečně zamyslet, blbouni :-)

  • Komentuje acz, 20.5.2011 @ 6.33

    Ke statistikám výkonosti hyperaktivních lidí v Amway mohu třeba doložit tento údaj:

    Průměrná doba dosažení úrovně DIAMAT byla u všech Diamantů, kteří této úrovně dosáhli, 5 let. je to statistika zhruba 4500 současných diamantů po celém světě.

    Abyste to pochopili, neznamená to, že každý, kdo se zaregistruje, bude za 5 let Diamant. Je to statistika těch, kteří této pozice dosáhli. To snad ještě stíháte chápat. Některým to trvalo 10 let, jiným třeba jen 2-3 roky.

  • Komentuje JaraCimrman, 20.5.2011 @ 14.25

    komentuje acz
    Zatím z Vás tak nějak nevypadlo, proč by se měl nějaký vztah rozejít díky Amway Pořád to z Vás ne a ne vypadnout a já se tak těším na ten stupidní důvod

    Důvod:málo času,způsoby verbování nových oveček,manipulace,drahé výrobky,fanatismus,lži a polopravdy atd.Jistě uznáš že většina lidí v ČR kvůli těmto důvodům a jiným,amway nemusí či ignoruí.
    Zkus na chvíli zapnout svůj amwaymozek a co by si dělal kdyby ti manželka dala na vybranou já nebo amway.tohle se děje v mnoha profesích například kdybys byl kamionák.a ti mají velmi dobré peníze,ale ve vztahu doplácí na málo času.nebo kdyby tvé děti měli názor o amway stejný jako jsou mé důvody?Byli by rodinné neshody?

  • Komentuje Acz, 21.5.2011 @ 5.42

    Jaro, kdyby tys zapnul mozecek, doslo by ti, ze ony „duvody“ ktere jsi vypsal, nejsou zadne duvody, proc by manzelstvi automaticky nemohlo fungovat. Navic ty duvody nejsou zadne Amway duvody, ktere generuje jenom prace v Amway. Dukazem jsou miliony stastnych manzelstvi, kde lide velmi tvrde pracuji, maji malo casu, maji nevdecnou praci a vse co jsi popsal a naopak jsou miliony nestastnych manzelstvi, ktere uvedene duvody neznaji.
    Pricinou rozvodu je totiz uplne neco jineho. Neucta, zavist, namyslenost, hloupost, sobectvi, egoismus, absence pokory, vdecnosti a predevsim opravdove lasky spolecnych snu a cilu.

    Samozrejme jsem ocekaval jen stupidni duvody a samozrejme zadne jine ani nemate :-) Cerne na bilem:-)

  • Komentuje acz, 21.5.2011 @ 8.05

    Jaro, Jaro, ty jsi jeste hloupe dite, ktere nema zadne zkusenosti a vedeni.

    Kdyby tys zapnul mozecek, doslo by ti, ze ony „duvody“ ktere jsi vypsal, nejsou zadne duvody, proc by manzelstvi automaticky nemohlo fungovat. Navic ty duvody nejsou zadne Amway duvody, ktere generuje jenom prace v Amway. Dukazem jsou miliony stastnych manzelstvi, kde lide velmi tvrde pracuji, maji malo casu, maji nevdecnou praci a vse co jsi popsal a naopak jsou miliony nestastnych manzelstvi, ktere uvedene duvody ani poradne neznaji.
    Pricinou rozvodu je totiz uplne neco jineho.

    Neucta, zavist, namyslenost, hloupost, sobectvi, egoismus, absence pokory, vdecnosti a predevsim opravdove lasky a spolecnych snu a cilu.

    Samozrejme jsem ocekaval jen stupidni duvody a samozrejme zadne jine ani nemate :-) Cerne na bilem:-)
    Odesláno z iPhonu

  • Komentuje JaraCimrman, 21.5.2011 @ 12.56

    acz
    Zase si mi odpověděl jako politik,nic sem se nedozvěděl.Můžeš mi odpovědět na otázku,jestli by byli rodinné neshody kdyby tvá manželka nebo děti měli negativní mínění o amway.A tím že se vykrucuješ s odpovědí a důvody proč nemít rád amway přeci žádné nejsou,mě dokonale přesvědčuješ o svém fanatismu.Přeci každej člověk je jinej má jiné názory a co kdyby jiný názor měli tvá manželka či děti?Jak by to fungovalo?Byli by rodinné neshody nebo by ti to nevadilo?

  • Komentuje acz, 22.5.2011 @ 6.07

    Ale odpověděl. Ale ty prostě neumíš dobře číst a už vůbec nepoužíváš rozum. Napíšu to tedy z mého pohledu naprosto polopatě, jak je vhodné tvému intelektu:

    NEBYLY BY ŽÁDNÉ NESHODY, NAD RÁMEC OBVYKLÝCH NESHOD VŠECH ZDRAVÝCH MANŽELSTVÍ, TEDY I NAŠEHO, NEBOŤ NESHODY POVAŽUJEME ZA SOUČÁST ŽIVOTA VŠECH LIDÍ, MY, PŘEMÝŠLÍCÍ LIDÉ VŠAK S NIMI UMÍME INTELIGENTNĚ PRACOVAT A SPOKOJENĚ ŽÍT.

    JEDNODUŠEJI UŽ TO PROSTĚ NAPSAT NEUMÍM. :-)

    Otázka názoru je pak disciplína, které absolutně nerozumíš. Jediné, co jsi náhodně trefil, je fakt, že každý člověk má nějaký názor a často nejsou tyto názory mezi lidmi shodné.

    Pak už ale dál nevidíš ani na krok.

    Názor je lidský postoj k něčemu. Tento postoj se od základu definuje informacemi. Má-li člověk nesprávné informace, má obvykle nesprávný postoj a naopak.

    Zásadní roli v tom hraje přirozená schopnost přemýšlet a dělat správné závěry. A v tom je pes zakopán nejhlouběji.

    Jakýkoliv vlastní názor má i pětileté dítě, proto odmítám myšlenku, že je důležíté mít vlastní názor a nic víc už není potřeba. Důležité je mít správný názor a to je bohužel velmi velmi těžké a stojí to hodně práce. Proto je tak časté spíš to první, bohužel špatné „pravidlo“. Lidem se obvykle tak nějak MOC NECHCE. :-) Že?

    Jak jsem již mnohokrát uvedl, někteří lidé nepoužívají mozek vůbec, převážná zbývající většina pak jen občas.

    O těch, co jej používají téměř pořád, tak, jak by to ale mělo být u každého člověka, pak čteme s úctou v knihách.

    TAKŽE ANI SPRÁVNÉ INFORMACE MNOHO LIDÍ BOHUŽEL NEPŘIVEDOU KE SPRÁVNÉMU NÁZORU, POSTOJI. BOHUŽEL.

    Skupinka okolo Admina, do které také patříš, to v celku jasně a zřetelně ukazuje.

    V překladu to znamená, že když jsem si vybíral manželku, volil jsem takovou, která přemýšlí a svoje postoje umí upravovat podle správných informací. Sama pátrá po faktech a když zjistí, že se prostě jen dlouhodobě mýlila, nemá prolém s tím, postoj změnit. A když ty informace nemá a máme spor, hledáme je společně a děláme splečné závěry, pokud se týkají rodiny.

    K tomu vedeme od malika také naše děti, takže představa, že by se naše děti postavili proti nám, je nesmysl.

    Proto jsou tvé úvahy o tom, CO BY KDYBY vzhledem k mé rodině, jen bláhové plácnutí neználka do vody.

  • Komentuje kalhan, 22.5.2011 @ 10.19

    Semináře slouží k pěstování šílenství a fanatismu. Amway jsem dělal asi rok, bohužel jsem víc utratil, než vydělal :sad: Zatáhnul mě do toho známej, který pořád tvrdil, že se ze mě stane milionář, stačí prý chodit na semináře :???:

  • Komentuje JaraCimrman, 22.5.2011 @ 10.25

    acz
    Děláš machry,ale jen by mě zajímalo,jestli narážku o mém intelektu mě dokážeš říci do očí.
    Tak by ti to vůbec nevadilo,kdyby manželka skončila v amway,protože si přemýšlivý člověk ano?
    Z dětí chceš mít malinkatý a poslušnoučký amwejáčky ano?

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 22.5.2011 @ 18.46

    Komentuje kalhan, 22.5.2011 @ 10.19

    Semináře slouží k pěstování šílenství a fanatismu. Amway jsem dělal asi rok, bohužel jsem víc utratil, než vydělal :sad: Zatáhnul mě do toho známej, který pořád tvrdil, že se ze mě stane milionář, stačí prý chodit na semináře :???:

    Je o přesně tak… drtivá většina amwayáků víc utratí (literatura, CD, vstupenky na semináře…), než vydělá. Všechno je to jenom o manipulaci a blbnutí lidí :shock:

  • Komentuje acz, 23.5.2011 @ 5.12

    TŘEBA NĚCO MÁLO POCHOPÍTE, NEVÍM. ZKUSTE:

    http://www.dreamlife.cz/svet-uspesnych/podnikani/kiyosakiho-financni-gramotnost-proc-rici-sve-ano/article.html?id=2549

    APELUJI NA TEBE, ABYS UDĚLAL VŠECHNO PRO TO, ABY TENTO ODKAZ TADY MOHL ZŮSTAT.

    Uloženo.

  • Komentuje Pavel, 23.5.2011 @ 15.53

    ACZ:
    To mi prosímtě vysvětli, proč by nemohla rodina fungovat, když je v podnikání s Amway aktivní jen jeden člen rodiny. Zkus mi to nějak logicky vysvětlit Není to nikterak neobvyklé, asi 20% aktivních lidí v Amway jsou sólisté.
    ––––––––––-
    Tak ještě jednou. Pro absolutního a nepřekonatelného demagoga ACZ..

    A proč asi?
    Protože ten z rodiny kterej je v amway je amwayem manipulovanej.. Už se sám o ničem nerozhodne, natož společně. Na všechno má totiž odpověďi Amway.. Vznikají názorové neshody protože člen začne přebírat názory sekty amway, je převychován, zůstává stále chudý ale o 1000% víc vytížený a vztah de někam..
    Tak to je a ty to dobře víš :idea:

    Pa,pa..

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 23.5.2011 @ 19.26

    Pavel:

    Přesně tak, k tomu nemám co dodat ;-)

  • Komentuje JaraCimrman, 23.5.2011 @ 21.43

    komentuje acz
    TŘEBA NĚCO MÁLO POCHOPÍTE, NEVÍM. ZKUSTE:

    Číst knihy a vzdělávat se je potřeba to máš pravdu.Co tvé děti o tobě říkají ve škole:Máme chudýho tátu nebo bohatého tátu či tátu jistě budoucího boháááče :|
    Já netoužím být boháč,sem spokojenej co chtít víc a pokud chci poradit s malou investicí jdu za kámošem co je ekonom a má velmi úspěšnou firmu.Hlavně rada je zadarmo a zatím vždy byla výborná.

  • Komentuje Acz, 24.5.2011 @ 4.05

    Jenze to je naprosty nesmysl. Amway neni sekta, takze ten clen rodiny zadne manipulace prebirat nemuze. Take neni nijak manipulovan. Proste jsou to obycejne kecy, na ktere ti to tvoje trdlo jeste pritakava. Takze znovu: proc by se melo manzelstvi rozbit prave kvuli Amway a tentokrat prosim fakta a ne smyslene bachorky.

  • Komentuje acz, 24.5.2011 @ 5.02

    Jinak zajímavá taktika, Pavle. :-) Ty svoje prostoduchosti o 1000% tam a 1000% sem a co z toho plyne jsi psal už zde:
    http://czblog.cz/diky-amwayi-se-vam-zlepsi-cely-zivot-skutecne/comment-page-2/#comment-10822

    Poměrně jednoduše jsem ti to vyvrátil a prokázal, jaké jsou to naivní úvahy, ty tvoje představy, zde:
    http://czblog.cz/diky-amwayi-se-vam-zlepsi-cely-zivot-skutecne/comment-page-2/#comment-10828

    Tuto jasnou reakci na tvé choré výplody nesmyslů jsi takticky přeskočil bez reakce, počkal několik dní, až to zmizí v minulosti, a začal si s tím nesmyslem znovu:

    zůstává stále chudý ale o 1000% víc vytížený a vztah de někam

    Ty opravdu mozek používat neumíš. Zato umíš papouškovat pořád stejné hlouposti. To jo. To ti de :-)

  • Komentuje acz, 24.5.2011 @ 5.03

    Komentuje admin, 23.5.2011 @ 19.26
    Pavel:
    Přesně tak, k tomu nemám co dodat

    Tak to je 100% pravda, to opravdu sedí :-) Tvůj mozek bohužel jakýkoliv dodatek, který by tu pitomost rozebral jako žádost na byt, není schopen vymyslet :-)

  • Komentuje acz, 24.5.2011 @ 6.06

    Komentuje JaraCimrman, 23.5.2011 @ 21.43
    komentuje acz
    TŘEBA NĚCO MÁLO POCHOPÍTE, NEVÍM. ZKUSTE:
    Číst knihy a vzdělávat se je potřeba to máš pravdu.Co tvé děti o tobě říkají ve škole:Máme chudýho tátu nebo bohatého tátu či tátu jistě budoucího boháááče
    Já netoužím být boháč,sem spokojenej co chtít víc a pokud chci poradit s malou investicí jdu za kámošem co je ekonom a má velmi úspěšnou firmu.Hlavně rada je zadarmo a zatím vždy byla výborná.

    Obecně se mezi investory traduje pravidlo, že „nejdražší rada, je rada zadarmo“ :-) Pravděpodobně jsi tedy objevil něco jako „novou Ameriku“. :-)

    Proč tomu tak je já chápu velmi dobře, tobě to ale vysvětlit bohužel neumím. Třeby by to zvládl někdo jiný. I když tady na tomto blogu, no, nevím ….

    Moje děti jsou ještě malinké a do školy nechodí, já ti potom napíšu, co o mě ve škole říkají. Musíš vydržet :-)

    Nikdo ti tady nikdy nepodsouval myšlenku, že bys snad měl chtít být boháčem. Takže je zcela zbytečné tuhle myšlenku používat jako obhajobu hloupostí, které zde vypisuješ.

    Odmítáte si jeden vedle druhého přiznat, že zde pomlouváte něco, o čem nic nevíte a čemu naprosto nerozumíte. A abyste to zakamuflovali, tak vytváříte jezera diskusní omáčky, která s podstatou vámi vyslovených hloupostí nijak nesouvisí.

  • Komentuje acz, 24.5.2011 @ 6.41

    Bestmen po dlouhé době udělal pozitivní krok, ponechal odkaz na zajímavé a hodnotné informace. Viz zde:
    http://czblog.cz/diky-amwayi-se-vam-zlepsi-cely-zivot-skutecne/comment-page-2/#comment-10867

    Budu jej tedy dráždit dál. právě jsem dočetl velmi zajímavou knížku:
    „www.grada.cz/nekonvencni-mysleni_4281/kniha/katalog/detail/?det=16893&pro=4281″

    Můžete si ji i prolistovat, onen portál to umožňuje. Všimni si Admine především obalu oné knihy:

    Ony šedé hlavy zástupů, davů „normálních“ lidí a mezi nimi jednu „zlatou“. Třeba by ti potom, po přečtení oné knihy už konečně docvaklo, co jsem myslel tím, když jsem napsal, že „nemám rád normálnost“ :-)

  • Komentuje Pavel, 24.5.2011 @ 19.03

    Acz:
    Zase to lepíš a lepíš.. Pořád samý důkazy a nic z toho.. Amway sekta prostě je a tim to hasne..
    Přečti si konečně nějakou neutrální literaturu o sektách a zhoubných kultech od několika různých autorů třeba i z celého světa. Všechny znaky se s amwayem shodují..
    Jenže toho vy se bojíte. Co?
    To vám totiž vaši Guru nedoporučí. Co?
    To je totiž ten okolní svět ty blbe..
    Jediná vaše literatura a zdroj informací je z Internet service corporation což je všechno účelově zaměřeno a poupraveno..
    To je ta separace literatury ty blbe..

    Jste prostě kult, který hledá spásu v hledání dalších stoupenců stejně jako jakákoliv jiná sekta :idea:

    K tomu aby ste se udrželi je potřeba s lidmi manipulovat a vytvořit v nich závislost.
    Stejně jako v jakýchkoli jiných kultech :mrgreen:

    Pa.pa :x

  • Komentuje Acz, 25.5.2011 @ 4.20

    Co lepim? Bud konkretni alespon jednou v zivote. Kolikrat jsem uz napsal ze je volem kazdy kdo veri za je amway sektou? Rada specialistu na sekty zaroven zduraznuje ze obecne definice sektarstvi se daji s trochou chteni nasadit defakto na vsechno, takze tyto materialy nejsou bohuzel urceny amaterum kteri znaji tuto problematiku z rychliku.
    Separace literatury je u podnikatelu nesmysl cteme vsechno co se prodava v obchodech a souvisi s podnikanim, vztahy, myslenim, planovanim, efektivitou a pod.
    Takze kdyz te opet po milion pate pozadam abys nejak dolozil ty svoje hlouposti, co se dozvime? Nic, jako obvykle z tve klavesnice.

    Napsat hloupost, ze deti nosi cap a tak to proste je a ty mi to nevymluvis umi kazdej trotl, jako ty.

  • Komentuje Lubor, 25.5.2011 @ 10.59

    ACZ:

    Ty nejsi Amwayák, ty jsi CzBloger, tak nám Amwayákům nekaž pověst.

  • Komentuje Pavel, 25.5.2011 @ 17.40

    Acz:
    To že emway neni sekta tvrdíte akorát vy Amwayáci stejně jako každý člen nějaké sekty či podobné zhoubné organizace..
    O tom co se k čemu dá zařadit ohledně této problematiky seš úplně vedle..
    Stejně jako v tom, co a kdo já sem nebo čím se zabývám..
    Zavolej si někdy na nějakou z linek důvěry a nebo třeba rovnou na CPoNS či Společnost pro studium sekt a nových náboženských směrů.
    Ti všichni ti k emwayi řeknou svý..
    Maj s tím bohaté zkušenosti.
    Ne tedy s amwaiem, ale s lidmi, kterým emway zničil život :???:

  • Custom avatar

    Komentuje admin, 25.5.2011 @ 19.22

    Lubor:

    Především pan ACZ odmítá být normální člověk, zakládá si na nenormálnosti, na tom, že není normální, což zde všem denně dokazuje! Vždy on sám tvrdí:

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    Prostě magor na dvě promile :???:

    ACZ není jediný „amway demagog“, zdatný demagog byl také Lubo Pářa (multimilionář) – http://czblog.cz/czblog-navstevuji-bohati-lide-take-multimilionar/

    A samozřejmě nemohu zapomenout také na SiDa – http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-15/#comment-3708 nohsleda ACZ :-)

    Pavel:

    K té sektě – sektářským rysům… zajímavé je, co říká Steve Hassan – http://czblog.cz/steve-hassan-a-amway-je-amvej-sekta/

    A co říkám já – http://amwey-business.cz/jsou-amvayaci-vymyvaci-mozku/#comment-1506

  • Komentuje Pavel, 25.5.2011 @ 19.51

    :mrgreen: :mrgreen:

  • Komentuje CZBloger/acz, 26.5.2011 @ 5.00

    Komentuje Pavel, 25.5.2011 @ 17.40
    To že emway neni sekta tvrdíte akorát vy Amwayáci stejně jako každý člen nějaké sekty či podobné zhoubné organizace

    To je lež jako věž. Mám k dispozici docela slušnou zásobu odkazů, kde odborníci, znalci a obecně uznávaní lidé jednoznačně vyvracítvé lživé napadání. Bohužel je nemohu vložit, je to zakázáno.

    Amway je leaderem mezinárodních a také české Asociace přímého prodeje a dalších mezinárodních obchodních organizací. V žádné takové prestižní organizaci by nemohla být společnost, která je sektou :-)

    Se sektami nespolupracují specializované vysoké školy a uznávané společenské organizace.

    Sekty většinou (alespoň já takovou žádnou neznám) nepomáhají postiženým lidem při různých katastrofách, nejsou aktivní v humanitárních pomocích, neorganizují výstavby škol, nemocnic a vzdělávání dětí bez rodin v různých zapadlých částech světa.

    K sektám se většinou nevyjadřují pochvalně lidé z WallStreet, elitní ekonomové a byznasmeni našeho světa, vysocí politikové, prezidenti, poradci, vědci.

    Sekty nemývají velmi podrobné materiály o způsobu sektaření svých sektářských organizací na internetu.

    Ze sekty je většinou velmi problematické vystoupit, v případě Amway si musíte dát velký pozor, abyste tam vůbec mohli zůstat. Ukončit spolupráci s Amway je asi tak složité, jako sníst rohlík.

    Děkuji dále za rady:

    Zavolej si někdy na nějakou z linek důvěry a nebo třeba rovnou na CPoNS či Společnost pro studium sekt a nových náboženských směrů.

    Na uvedené organizace jsem již odeslal email s žádostí o vyjádření.

    cpons@centrum.cz

    K CPONS mám jen tolik, že se jedná o aktivitu křesťanského združení: Young Men’s Christian Association, které samo o sobě mnohem více připomíná nábořženskou sektu :-) CPONS má DVA ZAMĚSTNANCE, kteří prý studují sekty a pak se o svých zkušenostech baví s lidmi, kteří se na ně obrátí.

    Mení to žádná odborná oficiální organizace, zaštítěná skutečnou odbornou komorou např. ministerstva zdravotnictví.

    Už to samo o sobě budí „velkou důvěru“ :-) Ale dotaz dostali s žádostí o oficiální stanovisko organizace.

    sekty@sekty.cz

    To už je jiná káva, regulérní registrovaná organizace. Takže uvidíme, jak se oficiálně vyjádří jménem svých organizací a zřizovatelů.

  • Komentuje CZBloger/acz, 26.5.2011 @ 5.12

    Pavle, Ty znáš nějaké odborníka přes podnikání, podle kterého se řídí masa lidí? Tzn. ty znáš odborníka, který určuje kvalitu podnikání? Co má takový odborník splňovat? Vzdělání, praxe, věk.

    Děkuji za odpověď.

  • Komentuje weall, 26.5.2011 @ 6.25

    To CZBloger: Odborník přes podnikání? Že by Ivan Vávra?

  • Komentuje acz, 26.5.2011 @ 7.02

    Ivan Vávra ano, odborník přes podnikání ne.

  • Komentuje Pavel, 26.5.2011 @ 15.48

    Neznám, nepotřebuju, mám se docela dobře, narozdíl asi od vás co si potřebujou od někoho vyhulákat hlavu a snít o milionech a jachtách..

    Slovo sekta se nikde moc neužívá. Je vidět, že o tom moc nevíš..

    A to že někdo s amway spolupracuje nebo se na ní přiživí? Proč ne, když z toho maj nějaký prachy.. Pro amway zase dobrý, že se má čim obhajovat. Tomu se řiká průnik do vyšších institucí.
    (Pro sekty je to bytostně důležité a hlavně pro tu vaší)..
    Otázka je, jestli ti, co s Amw. nějakým způsobem spolupracují dělají taky tenhle byznys aktivně.. O tom silně pochybuju.

    A to že se nějakej tamhle Amw. guru vyfotí s nějakou známou osobností a pak se tim všude ohání. To je typický obelhávání veřejnosti vám a jiným spolkům podobný :idea:

    Už vidim, jak se Bill Gates nebo kým se oháníte, meje Amweyáckym šamponem :mrgreen:

    Nemám nic proti vašemu byznysu. Prodávejte, vydělávejte. Je mi to putna. To je jasný, že se o MLM v tomhle směru učí na obchodních či ekonomických školách.
    Ale o motivačním programu. Seminářích ap.. se už nikde nedozvíte. Bodejď by jo..
    Je to hnus a tam se právě užívají ony sektářské praktiky :???:

    A asociace osobního prodeje?
    To je stejná parodie asi jako celá naše republika :mrgreen:

  • Komentuje Pavel, 26.5.2011 @ 18.13

    CZbloger:

    Jo a ještě jsem zapomněl.
    Zase nám tu plácáte naposlouchané a opakovaně dokola ty vaše naučené fráze a názory vtlučené do hlavičky z těch vašich školení a přednášek..
    Ani jedno není váš vlastní úsudek..
    To všechno je Amw. nauka, pravda. Jediná pravda a amway jediný řešení vašeho života..

    A že odejít od toho je lehké?
    To se velmi mýlíte.. Ani náhodou..
    Odkážu vás na článek: Sekta, kult, psychická manipulace a amway?
    Jsou tam řízné emoce.. Jedna podtržená věta, kterou jste nám tady jako jeden z dalších amwayáků opět přednesl, dalo by se říct jako důkaz :razz:

  • Komentuje CZBloger/acz, 27.5.2011 @ 4.50

    Pavle, Pavle.

    Už tolikrát jsem se tě ptal, abys nám vypsal, vypíchnul, nebo nějak jinak vydefinoval ty NAUČENÉ FRÁZE, které nejsou pravda a lžou. NIKDY, opkuji, NIKDY jsi to neudělal. Pokaždé jsi to v tichosti obešel a po nějaké době s touhle obehranou písničkou vždy vylezeš znovu.

    Bude to tak i nyní? Opět se nedozvíme cio jsou to ty naučené a lživé fráze, které jsem já napsal v předchozím postu? Které by snad mohli někoho zmanipulovat?

    Co víc může člověka zmanipulovat, ohloupnout, než přímá, účelová lež. A co víc jsou tvé příspěvky, než jen hloupé, účelové LŽI člověka, který nemá nejmenší tůšení, co klepou jeho prsty do kláves.

    Kde jsi přišel na tu pošetilost, že kvalitní byznys, nabídka, se pozná podle toho, že nabízené služby a produkty kupují všichni? :-) Takže kde jsi přišel na tu zázračnou spojitost, že nějaký uznávaný člověk prokáže mimořádnou kvalitu byznysu tím, že si kupuje jeho služby? Jak chceš najednou ocenit Audi a BMW? Zakouením obou vozů najednou? :-)

    O produktech Amway s tebou nemá cenu hovořit. Tvoje hlava je tak hloupá, že ani tak jednoduchou diskusi naprosto nezvládá.

    Fakt, že jsou produkty Amway vyhledávané, dokazuje prostě VÝSLEDEK. Prokazatelný, spočítatelný, jasný.

    9.2 MILIARD USD v loňském roce.

    Zcela jistě tvůj hloupý moztek odpoví, že obrat v Amway dělají zmanipulovaní blázni :-) Ale to nesedí :-) jak už jsem několikrát uváděl, aktivních VPA je na světě asi tak 300 000. S různou úrovní aktivity, od těch co se vyloženě flákají a jen si na něco hrají, až po ty, co provozují spolupráci s Amway jako svoje hlavní zaměstnání.

    Pokud bychom tedy byli jediní klienti Amway, tak průměrná roční spotřeba by byla okolo 500 000,- Kč za produkty Amway na jednoho z nás bez rozdílu aktivity.

    To bychom museli LOC pít místo piva, zubní pastu si mazat na chleba místo marmelády, práškem na praní solit, peořit, cukrovat a i tak bychom to neuměli spotřebovat.

    Nevokecávej něco, co vokecat nejde. 9,2 MILIARDY USD velkoobchodní obrat nevokecá ani takový trouba, jako seš ty.

    Proč to prostě neshrneme ať se ta hloupá diskuse ukončí?

    Napiš rovnou, já jsem ten, který je skálopevně přesvědčen, že organiace Amway v ČR jsou sekty a basta fidli, Pavel.

    A každý si udělá obrázek po svém, no ne? Proč okolo toho kecat metry diskusních příspěvků? Musíš si každý svůj hloupý postoj obhajovat dalšími hloupými příspěvky? Tak dlouho se pokoušet lidem lhát a žvanit, doufaje, že se nesmysl stane faktem? :-)

  • Komentuje CZBloger/acz, 27.5.2011 @ 4.59

    A asociace osobního prodeje?
    To je stejná parodie asi jako celá naše republika

    Takovými výroky jen potvrzuješ, jaký jsi žvanil. Nic o tom nevíš, nemáš ponětí o čem žvaníš, ale klidně uděláš stupidní závěr jako malé děcko.

    P.S.: Republika je taková, jací jsou její občané. Obviňováním z parodie na stát naši republiku obviňuješ z parodie na občana především sám sebe. A já souhlasím.

    Tentokrát to sedí jako prdel na hrnec.

    Ty jsi skutečná parodie myslícího člověka.

    Pokud tedy na tom druhém konci drátu u těch kláves nesedí šimpanz Adolf.

  • Komentuje Pavel, 31.5.2011 @ 17.01

    Neskutečná demagogie. To je hrozný.. Plácáš dokola neskutečný věci..
    Ještě jednou teda. Zřejmě neumíš moc dobře číst :roll:

    Nemám nic proti vašemu byznysu. Prodávejte, vydělávejte. Je mi to putna. To je jasný, že se o MLM v tomhle směru učí na obchodních či ekonomických školách.
    Ale o motivačním programu. Seminářích ap. se už nikde nedozvíte. Bodejď by jo..
    Je to hnus. Tam se právě užívají ony sektářské praktiky :???:

    Takže s nějakejma 9 miliardama nebo co se jdi víš co.. I kdyby to bylo 100 000 miliard.. Tak je mi to u pr. Díky vašim praktikám jsou to prostě špinavý prachy..
    Tak se s témi miliardami furt tak bezmocně neohánějte..
    Nic jinýho vám ale při přesvědčování ovcí nezbívá. Opět se není čemu divit..

  • Komentuje acz, 1.6.2011 @ 5.38

    Pavle. Používáš slova, jejichž význam nechápeš a naprosto nerozumíš činnostem, které představují.

    Např: Demagogie, Motivace a pod.

    Chci tě tedy požádat, abys nám hloupým lidem vysvětlil, vydefinoval, konkrétní demagogii, kterou máš na mysli, v mých příspěvcích.

    Rozeber podstatu oné demagogie, o které hovoříš a uveď jasné demagogické souvislosti a parametry, které jednoznačně ukazují na demagogii.

    Pravděpodobně by bylo záhodno, abys také osvětlil celý tento termín – demagogii :-)

    Jen na okraj, o něco podobného jsem tě už žádal několikrát a nikdy ses k tomu neodvážil. Vždy ponecháš své bezmyšlenkovité příspěvky několik dní mrtvé, aby se ztratily v minulosti a potom začneš s těmi stupiditami znovu :-)

    Naprosto zřetelně pak ve svých příspěvcích dokazuješ, že termín MOTIVACE jsi prozatím vůbec nedešifroval a činnostem, které z tohoto termínu vyplývají, vůbec nerozumíš, nechápeš je a jsou ti tudíž odporné. :-)

    Další kapitola diskuse, která je ti naprosto cizí a jejíž chápání je nad tvoje síly, je akceptování faktů jako takových, faktu, jako konkrétního pojmu.

    Patříš mezi nejhloupější a nejamatérštěji vystupující diskutéry, kteří se na českém internetu vůbec kdy objevili :-)

  • Komentuje Pavel, 1.6.2011 @ 17.32

    No jo, no jo.
    Nevim co bych ti tu měl definovat.
    Ví to každej, co to znamená a každej to hlavně vidí o co se tu snažíš..
    Když se tak koukám co mi tady píšeš tak se nedivim, že se ještě najde pár lidí co vám uvěří a naletí..
    Manipulace, demagogie.
    Snaha vyprovokovat v člověku touhu zjistit, co se skrývá za tim vašim tajnůstkařením a v neposlední řadě vnutit člověku myšlenku, že je v podstatě nula, a že ti amwayáci jsou vlastně božští a nejchytřejší lidé na světě :mrgreen:

    Dobrý tah, amwaům podobný. Je z tebe dobrý sektář. Jsi Pašák :mrgreen:

  • Komentuje acz, 1.6.2011 @ 20.21

    Nejčastější, nejfrekventovanější a ohužel nejnaivnější definice jsou právě ty ve stylu:

    „To ví přece každý, tak co bych vysvětloval“ a td. Jedná se o tradiční výmluvu, když je požadováno nějaké to podložení vyžvaněného osahu :-)

    EGO opět nedovolí napsat, „já tomu fakt moc nerozumím, nejsem v tom odborník“ a tak EGO velí, něčím to zakamuflovat. Bohužel EGO nemá žádné vědomosti, tak kamufláž bývá zpravidla další megapitomost.

    Velmi staré a velmi známé techniky diskutérů, kteří ve skutečnosti jen spekulují bez jakýchkoliv podkladů, informací, znalostí a především vědění.

    Zrovna jsem dočetl zajímavou kapitolu z jedné velmi staré knihy, která se zmiňuje o stejných zjištěních už ve starověku, autorem je jistý Šalamoun:

    „Šalamoun popisuje naivní osobu jako člověka, který se nesnaží záležitost pořádně prozkoumat, než si zvolí způsob jenání. Většina takto naivních lidí selhává v projevení skutečné píle, která by je přivedla ke skutečným informacím. Inklinují k jednoduchosti, chtějí okamžitě rozhodnout, pátrání po informacích je zdržuje, chtějí rozhodovat a konat aniž by byli nuceni „otevřít manuál a udělat domácí úkol“ ….“

    V přísloví 1:22 Šalamoun dokonce píše:

    „Do kdy budete, Vy prostoduší, milovat prostoduchost?“

    Důležitá rozhodnutí nikdy nejsou jednoduchá. Pod povrchem se vždycky skrývají velmi důležité faktory, které je potřeba vyhledat, promyslet a zvážit.

    Toto je typický postoj každého inkvizitora nejen Amway.

    Fakty jsme už nesčetněkrát prokázali, že žvaníte a děláte závěry o něčem, o čem ve skutečnosti nevíte vůbec nic, nerozumíte tomu a nechápete to. K odsuzování pak používáte další „pomůcky“, které však opět z naprosté nevědomosti a amatérizmu používáte naprosto špatně, naině a bohužel destruktivně.

    Ano, tak hloupí lidé už byli definováni před tisíci lety v knihách a jak vidíme, nevymřeli dodnes. Naopak. ROZMNOŽILI SE. K tomu totiž žádné studium nepotřebují ani v 21. století.

    K tomu ostatnímu však bohužel ano.

  • Komentuje Pavel, 2.6.2011 @ 18.38

    Skutečně dobrý sektář :idea:

  • Custom avatar

    Komentuje Jenda, 22.6.2011 @ 21.30

    JaraCimmrman,Pavel,Admin..pánové děkuju!..:) dnes sem tam byl ze slušnosti k pozvání,jinak bych tam nešel..plár známejch to zkusilo a rychle skončilo a taky mě z okolí nikdo žádný jejich výrobky nenabízí,díky za to že se motám okolo normálních lidí!

Díky za návštěvu CzBlogu!

RSS komentářů k tomuto příspěvku.

Napsat komentář

Vyber si vlastní avatar:

Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar

Komentáře jsou moderované - musí je schválit administrátor CzBlogu!►► Pravidla pro komentáře zde ◄◄

icon_wink.gif icon_neutral.gif icon_mad.gif icon_twisted.gif icon_smile.gif icon_eek.gif icon_sad.gif icon_rolleyes.gif icon_razz.gif icon_redface.gif icon_surprised.gif icon_mrgreen.gif icon_lol.gif icon_idea.gif icon_biggrin.gif icon_evil.gif icon_cry.gif icon_cool.gif icon_arrow.gif icon_confused.gif icon_question.gif icon_exclaim.gif 

Opiste kod z obrazku

Chci být informován e-mailem, pokud k tomuto článku někdo přidá nový komentář. Chci být informován e-mailem, aniž bych musel přidávat komentář.

CzBlog.cz │ Hosting Krasl │ design blogchemistry