Amwayáci jsou naháněči lidí?
Pravidelný čtenář tohoto blogu ví, že upozorňuji na nešvary… Za velký nešvar považuji některé Amwayáky – verbíře lidí, které považuji za nesmírně odporné lidi – odpad společnosti, protože obtěžují slušné a normální lidi (manipulují s nimi). V minulosti jsem byl akcentovaně přemlouván – obtěžován Amwayákem, který praktikoval své „nahánění“ stalkingem. Prostě děs! Amwayáci – naháněči, verbíři lidí, používají různé praktiky k naháněné lidí a vymývání mozků, např. knihy, zvukové záznamy (CD), ve kterých se mj. dozvíte, že nejdůležitější je mít Seznam lidí – lidi, který máte kontaktovat – uhánět, přemlouvat, otravovat… Kde se dozvíte, že mají verbovat všechny ZNÁMÉ i NEZNÁMÉ lidi! Např. lidi z chaty, z kostela, neznámé lidi na autobusové zastávce…
Taktika Amwayáků je prostá: nahánět lidi – vymýt jim mozek, např. pohádkou o nadprůměrných příjmech, ukazovat jim obrázky amerických milonářů – podpořit v nich závist, atp. To mají někteří emwejáci skutečně dokonale propracované, to se jim musí nechat. Považuji to však za velice ohavné a bezohledné.
V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.
Související články:
Další články o Amway na CzBlogu
Další články o Amway na Amwey-Business.cz










Komentuje acz, 30.8.2010 @ 19.24
Kolovrátek vrtí dál.
Myslím, že tady už je účel víceméně jasný. Jedná se o sledovanost. Nyní už nelze nijak zakrýt fakta, že diskuse o Amway je naprosto a drtivě převažující na celém tomto blogu. Počet příspěvků v sekcích Amway dosáhl víceméně součtu včech příspěvků na všechny články, které tu jsou. A to láká. Bestmen se zhlédl v Natalii Sadness. Jak jsem poukázal v jiném vlákně, účel světí prostředky. Bestmen díky převážně mé aktivitě koneně objevil jak zviditelnit blog, respektive jak rozproudit diskusi. Prospěch je evidentní a jasný. Více diskustérů, více příspěvků = více bubáčků za reklamu. Hle, i pro Bestmena je nové setkání s Amway pro něj poučné a pozitivní s kladným výsledkem. Díky Amway získává vyšší povědomí a sledovanost. Ale možná se pletu. Možná to vše dělá z lásky a z darma jen proto aby Vám, světu řekl to, co jste doposud ještě nevěděli. Možná, že konečně objevil smysl svého života, křížovou výpravu vůči Amway. Nebude ani první, ani poslední. Za 50 let takových bylo skutečně mnoho. Kdepak dnes asi jsou? Nikdo o nich neví. Diamanti v Amway zůstávají. Navždycky. Přesto jeho počínání není nic jiného, než ztráta času. Za 10 let bude v Amway zaregistrováno dvojnásobek spokojených klientů oproti dnešku. Budou noví a noví milionáři, desetitisíce lidí získá velmi dobré další příjmy, naučí se podnikat ve svých profesích, poznají finanční ínteligeci, naučí se myslet tak aby uměli mnohem lépe vydělávat peníze. Naučí se starat sami o sebe beze strachu ze státního důchodu, nebo absolutní závislosti na zaměstnavatelích a státu. Ale především vzniknou noví úspěšní podnikatelé. Co myslíte? Že to tak nebude?
Komentuje __-Ek-__, 30.8.2010 @ 19.31
Amway je hnůj.
Komentuje __-Ek-__, 30.8.2010 @ 19.49
Obrázek
http://img827.imageshack.us/img827/2672/72897602.png
Komentuje admin, 30.8.2010 @ 20.00
acz: ty snad jeste nemas ten svuj seznam lidi, ktery budes nahanet
?! Ja vim, ze mas, ale je jich 10 000
Komentuje acz, 30.8.2010 @ 20.19
Můj seznam vznikl před dvěma lety a za tři měsíce byl „vystřílený“. Mezi tím jsem se naučil s lidmi komunikovat otevřeně, seznámit se se zajímavým člověkem, navázat s ním smysluplný vztah a v případě, že má pozitivní zájem jsem schopen s ním pohovořit o příležitosti, kterou Amway poskytuje. Nic na tom není. Stejné kroky dělám i v klasickém podnikání. Dělá je každý úspěšný podnikatel. Neustále navazuje nové kontakty, rozvíjí nové vztahy, ty dobré si hýčká a s těmi zbytečnými neztrácí čas. Profesionální přístup k tomu, co dělá.
–
Od Vás neočekávám, že byste to někdy pochopili. To už jste prokázali mnohokrát.
Komentuje SiD, 30.8.2010 @ 23.42
Nedávno se ženil můj kamarád, napsal si seznam lidí a ty pozval na svatbu asi je to tedy naháněč lidí. Včera kolegu napadlo že by mohl jít na expandables (postradatelní), ale nechtěl tam jít s přítelkyní, nebavilo by jí to, a tak vzal telefon, obvolal několik přátel a vlastně je sprostě nahnal do kina, obvolal jich asi deset, jak nechutné… Tyto praktiky jsou odsouzení hodné, proto nikdy nikoho nikam nezvěte, protože pozvat někoho někam = nahánění lidí.
Komentuje David, 31.8.2010 @ 20.16
souhlasím s autorem článku – amwayáci jsou naháněči lidí. taky jsem to zažil. díky za ty články o amway. lidem to snad otevře oči
Komentuje acz, 31.8.2010 @ 21.59
Davide, v čem podnikáš? Tedy jestli to není tajné?
Komentuje Viki, 4.9.2010 @ 15.39
Nejsme naháněči lidí! Já vydělávám s Amway 600.000-900.000 Kč měsíčně. Lidem musíme říct o tomto bezva biznysu. Mám nejraději mítinky.
Komentuje SiD, 4.9.2010 @ 17.36
Viki vydělává prd, chodí na základní školu a myslí si, že nás má všechny v kapse.
Komentuje Jirka Volf, 5.9.2010 @ 7.30
Amwayáci jsou velký naháněči lidí, koneckonců to tento článek – záznam dokazuje. Mám známého, který nemá v hlavě nic jiného, než Amway. Furt přemýšlí komu ještě zavolat, koho ještě oslovit. V práci se mu každý směje a vyhýbá. Každýmu říká, že s Amway vydělává 50 tisíc měsíčně. Ale každý si také říká, proč chodí teda do práce? Kdyby vydělával 50 tisíc měsíčně, tak by přeci nedělal za 10 tisíc hrubého
. Lže, jinou odpověď neznám.
Komentuje acz, 5.9.2010 @ 8.03
Jirka Volf:
Ty mu děláš šéfa, nebo makáš jako on za 10K hrubého? Povídej.
Komentuje Rohn, 11.9.2010 @ 9.12
Emvejáci naháněji lidi, to je pravda. Je to jejich hlavní poslání. Byl jsem u amway rok a půl. Já to taky dělal
Všem se dneska omlouvám. Dneska jsem už hodnej človíček
.
Komentuje man, 11.9.2010 @ 9.58
rohn:výmluvy
Komentuje man, 11.9.2010 @ 10.39
viki:lidé kteří vydělávají 600.000-900.000 by tady asi nemarnili svůj čas. Ti mají trošku jiné myšlení,než psát příspěvky na tady tyhle negativní blogy
Komentuje admin, 11.9.2010 @ 18.53
man: znam lidi, ktery vydelavaji velke penize. Prichazim s nimi do kontaktu, spolupracuji s nimi. Jsou to majitele nebo reditele firem v CR. Tito lide jsou skromni a nechlubeji se vlastnim majetkem. Protoze to dela jenom ubozak. Vysoky prijem ukazuje jenom debilek. Jsou to uplne normalni lide, kteri mohou prispivat i na tento blog. A proc ne?
Komentuje acz, 12.9.2010 @ 6.29
Rohn:
–
To jsi napsal přesně. Už jsi zase „hodnej a poslušnej človíček“. Zařadil ses zpět tam odkud jsi vyšel. Tvůj sen, kvůli kterému jsi Amway zkusil, jsi zase a opět zahodil. Je to životní přístup, který bohužel předáváš dál na své potomky. A vůbec to nemá co společného s jakousi Amway.
Bestmen:
–
Již po mnohokráte dokazuješ, jak tomu celému rozumíš méně, než koza petrželi. Splácáváš tu dohromady dvě naprosto odlišné myšlenky a postoje. V Amway především není mezi jednotlivými podnikateli ve spojených sítích žádná rivalita, nebo konkurence, takže ti lepší a chytřejší a znalejší usilovně pomáhají těm, kteří o to stojí. To v konkurenčním prostředí klasického podnikání nenajdeš. Když za tebou např. přijde tvůj přítel, že má rozjetý skvělý podnikatelský záměr, který vydělává velké peníze a chtěl by tě za partnera, tak první, co tě bude zajímat, co to je a jak a kolik to tedy je schopno vydělávat. Takže ti prostě jednoduše ukáže svůj nový dům a svoje nové letadlo, pak ukáže na souseda, „hle, tam staví vilu náš obchodní a támhle dole provozní“ … abys viděl, že byznys, do kterého tě zve, prostě peníze skutečně generuje. Naši nejlepší a nejbohatší Amwayjáci se svým bohatstvím vůbec nechlubí. Ukazují nám na naši žádost všechny výhody a možnosti tohoto podnikání. Na semináře totiž chodíme dobrovolně proto, abychom je slyšeli mluvit a viděli jak žijí, abychom si mohli udělat představu a sesumírovat vlastní touhy a sny v kontextu s tím co je a co není v Amway možné. Je to obyčejná a snadno pochopitelná MOTIVACE.
–
Tohle ale tvůj mozeček opět nepobral. ŽÁDNÝ DIV, prezentuješ to tady všude jako blázen.
–
Stejně tak žádný ze zdejších zastánců Amway nevěří, že posty (příspěvky), kde se nějaké individuum chlubí s příjmem 900 000 měsíčně, psalo individuum, které vůbec ví, co to Amway je. Všichni do jednoho podezříváme především TEBE, že to píšeš sám kvůli VELMI ŽÁDANÉ PROVOKACI, která udržuje „zájem“ o ten tvůj blog. Protože žádný rozumný a logicky uvažující amwayják by takovou debilitu nikdy nenapsal. Zvláště pak poté, co v ČR je jen několik lidí v Amway, kteří se mohou chlubit příjmem v milionech ročně. My známe jejich jména i osobnosti a víme, že žádný z nich po diskusích nechodí. Generálové nepotřebují chodit „do pole“, k tomu mají své vojáky a důstojníky a jen z těch nejlepších mohou být jednou generálové. Ale nejprve musejí vybojovat mnoho bitev a zasloužit si mnoho postupů nahoru a hodně studovat svůj obor. Prostě si musejí jen vymít mozek tak, aby mohli jednou na ty generálské frčky dosáhnout. S myšlením zákopového vojáka nelze generálský post dosáhnout.
Komentuje man, 12.9.2010 @ 7.31
bestmen:ano,je pravda,že nemám rád lidi,kteří se chlubí svým majetkem atd..ale já mít 600.000 příjem,tak jsem vysmátý někde v Karibiku a neřeším tady naké problémy,takže mi příjde trochu divný,že někdo s takovým příjmem ztrácí čas tady tím.
Komentuje admin, 12.9.2010 @ 9.10
acz: ses fakticky neskutecnej… . Uvedom si, ze jak se tady prezentuje, tak to je jiz pod urovni standartniho cloveka. Ale co se vlastne divim, vzdyt ty „nemas rad normalnost – desi te“
viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/
Nikdy bych nerekl jinemu cloveku, ze mam nejakej podnikatelskej zamer, at mi s nim pomuze. Vzdycky se spoleham pouze sam na sebe. Me podnikatelske pravidlo c. 1 je jsane: nespolehej na nikoho, pouze sam na sebe, podnikej sam. Nikdy nezamestnavej sve pribuzne a kamarady. A jak vidno, vyplatilo se mi to…
Nevim kdo psal „900 000 mesicne“, zda je to pravda ci ne. Ani to neminim zjistovat. Proc taky? Jen chci pripomenout, ze zes to prave ty kterej pise komentare pod ruznama jmena. Ses to ty, kdo je usvedcenej z „internetovy schizofrenie“. Ja nic takovyho nedelam!
man: ty mozna nemas rad lidi chlubici se svym majetkem, ale amwayaci to tak delaji. Tak to proste je! Stejne je fakt, ze AMWAYACI JSOU NAHANECI LIDI.
Komentuje Stanislava, 12.9.2010 @ 11.58
Od samého začátku říkám, že nemáš o podnikání ani základní povědomí. Je to přesně opačně. Pokud chce podnikatel v podnikání alespoň trošičku něčeho dosáhnout, tak první, s čím musí počítat a plně to akceptovat, je fakt, že sám NEDOKÁŽE NIC. NIKDO NIKDY NA CELÉM SVĚTĚ NEDOKÁZAL SÁM TO, O ČEM DNES S ÚCTOU LIDSTVO HOVOŘÍ. Když už odmítáš veřejně největší moudra světových podnikatelských elit, přečti si třeba několik knih Tomáše Bati. Ten na důvěře a spolupráci s jinými lidmi postavil svůj byznys, který obletěl celý svět. Dokonce i vytvořil vlastní moto v tomto kontextu:
–
Důvěřuji lidem, kteří si to nezaslouží, ale tento omyl je mi milejší, než přílišná podezřívavost.
–
Ať člověk dělá cokoliv, sám nezmůže nic. NIKDY.
–
Ad internetová schíza: tak nevím, kdo tady tak rychle zapomíná, kdo komu zakázal přístup, znemožnil komunikaci a kdo koho přinutil používat jiné formy přístupu jen proto, aby mohl psát dál. Pokud jsem mohl přispívat veřejně, bylo to vždy pod jedním znakem. Ty, navíc, na rozdíl ode mne, víš kdo jsem, jak se jmenuji a v čem všem podnikám. O tobě můžeme s čistým svědomím říci toto:
NIKDO NEVÍ KDO JSI, CO JSI ZAČ, CO DĚLÁŠ, JAK ŽIJEŠ, jak se jmenuješ, přesto klidně lidem cpeš do hlavy ty svoje „články“. A lidé, přestože nemáš žádnou identitu, ti klidně důvěřují. Tak nevím, co je pro ně nebezpečnější.
Komentuje admin, 12.9.2010 @ 12.18
Stanislava: furt stejna amwayacka retorika…
Ja te ujistuji, ze samotny clovek dokaze podnikat uplne v pohode, dokaze tak hodne. Jake si to udela, takove to ma, nikdo mu do toho nekeca. Mam sva moudra, nepotrebuje moudra ostatnich. Kdo jsem? Do toho nikomu nic neni. Co zde budu psat, o tom rozhoduju pouze ja, nikomu do toho nic neni. Pokud nekdo porusuje pravidla, tomu zakazu pristup. Ja zde rozhoduju! Za virtualni schizofrenii povazuji cloveka, ktery ma rozdvojenou osobnost…
Komentuje acz, 12.9.2010 @ 13.49
Ty mě často ujišťuješ o samých blbostech

–
Samotny člověk dokáže velmi omezeně „podnikat“ do doby či bodu, kdy jeho nabídka překročí jeho vlastní fyzické schopnosti jednoho člověka a čas, který je ohraničený 24 hodinovým dnem. Tím je limitován v nabídce, která, bohužel, díky těmto nepřekonatelným bariérám, bude vždy velmi limitovaná. A končí v momentě, kdy se cokoliv stane a předmět smlouvy nemá kdo jiný udělat či dodělat. Tehdy ono „podnikání“ na jedinou osobu končí. S takovými nabídkami je riziko počítat, pokud se nemohu spolehnout na dodávku, nebo službu, kterou může kdokoliv zastoupit a kdokoliv jiný z týmu dokončit, zadělávám si na problémy. Pro mě je záruka silného týmu a zástupnosti prioritou, stejně jako pro každého profesionála. Amatérizmus kouká nejenom z tvých postojů a neodborné neznalosti.
–
Nevíš co to je rozdvojená osobnost, tak o tom laskavě nepindej. Stejně tak pouze neodborně polemizuješ o výrazu schizofrenie, zvláště pak ve spojení s výrazem „virtuální!
–
Je dobře, že veřejně přiznáváš a také prezentuješ svoji nadřazenost na tomto blogu. Nicméně o tom jsem už hovořil na počátku našich diskusí,ono se to pozná nejen podle tvého „jména“ a vlastního hodnocení blogu
Komentuje acz, 12.9.2010 @ 14.05
A další porce samozřejmých věcí, které jsi doposud nevěděl:
–
Nahánět můžeš koně do ohrady, krávy do kravína, prasata do vepřína, nebo kozy do chlívku. Ještě možná slepice do kurníku. Ale ne člověka. Systém v Amway i v jiných MLM je založen na ukazování možností a příležitostí ostatním lidem. Na tom není nic neobvyklého, každý z nás to víceméně dělá každý den se svými přáteli. Kdykoliv narazím na něco zajímavého, hovořím o tom s lidmi, které by to mohlo zajímat. Ale jen oni určují, jestli je to zaujme, nebo ne. Kolikrát už jsem hovořil s někým o tom, kde dobře vaří a kde ne, jak chutná kde pivo, který film stojí za zhlédnutí, co zajímavého doma máme nového. Ženy si snad neustále povídají o kosmetice, šminkách, kadeřnicích, oděvech a nebo věcem k dětem. neustále něco propagujeme, aniž bychom se nad tím pozastavili. V Amway, resp. v MLM této každodenní činnosti pouze dáváme úroveň profesionality a získáváme za to peníze. Jen velmi omezený rozum tuto činnost chce považovat za nepřípustné NAHÁNĚNÍ, které samozřejmě odmítáme a odsuzujeme.
Komentuje admin, 12.9.2010 @ 14.15
acz: samotny clovek omezene nepodnika, vlastni firmu, napr. akciovou spolecnost, s.r.o., kde zamestnava lidi. On tu firmu ridi. A o tom ja tady celou dobu mluvim. Jak jsem jiz nekolikrat psal: „amwayactvi nepovazuji za standartni podnikani“. Ukaz mi, kterej amwayak ma vlastni firmu – pravnickou osobu?
Rozhodne netvrdim, ze znam vsechno. Nikdo nezna vsechno. Kazdy podnikani ma svoje specifika. Clovek poznava nove a nove veci, uci se stale. To myslim obecne.
Nechapu, jak muzes oznacit cloveka, ktery podnika 15 let za amatera, tomu se musim jenom smat
Komentuje acz, 12.9.2010 @ 18.18
Člověk, který má firmu, kde má zaměstnance, spolupracovníky, nebo dokonce partnery, NENÍ SÁM. Pracuje pro něj a s ním celý tým lidí. Sám by nic nedokázal. Ach jo, jak ty jsi chápavej, to je tedy něco
Stačí číst tvoje bláboly, v každém druhém dokazuješ svoje unikátní antipodnikatelské vlohy
Za to já nemůžu, je to tady z tvé klávesnice černé na bílém
–
Až budeš chtít skutečně podnikat, najdi si k tomu pár knih a kup si k tomu i několik zákonů, kde ti bude vysvětlen rozdíl mezi právnickou a fyzickou osobou. Podnikání vzniká v momentě, kdy máš vlastní IČO. I OSVČ čili živnostník je vlastníkem podnikání. Jako OSVČ můžeš být klidně třeba největším investičním makléřem v Evropě. Tam je to omezené pouze výší obratu, kde nad určitou hranici musíš ze zákona přejít na právnickou osobu. Doporučuji ti se do těchto diskusí o podnikání raději nepouštěj a zůstať u svých oblíbených ataků na Amway. To zvládáš v pohodě.
–
Amatér může podnikat třeba 50 let a pořád to bude Amwatér. Už jsem to psal mnohokrát i tobě, když dva dělají totéž, nikdy to není totéž
Komentuje Bestmen, 12.9.2010 @ 18.48
acz: totalne vymytej, prip. vypitej mozek
Podnikatel na ICO ma sve podnikani. Pokud neni zapsan v obchodnim rejstriku, tak zadnou firmu nema. Predpokladam, ze amwayci maji vysoke obraty, tak si museji zalozit nejlepe akciovou spolecnost
Jen tak mimochodem, mj. ovladam zalozeni firem, ucetnictvi, DPH, mzdy …
Komentuje Amimay, 12.9.2010 @ 19.31
Pravda o Amway:
S Amway vyděláte pouze v případě, že máte v sobě dostatečnou drzost a dokážete manipulovat s lidma, čímž naverbujete do Amway dostatek lidí – lidi pod sebe. Ale velké peníze stejně nečekejte.
Amway znám, byl jsem u nich 3 roky. Materiály Amway jsou opravdu velice manipulující pro lidskou psychiku. Propagují se tam polopravdy. Manipulace Amwayáků je zřetelná: nejprve vám vnutí myšlenku, že jste pouze průměrní lidé s průměrným platem. Vědí jak na to – zeptají se na vaše zaměstnání, rodinu… Potém vám řeknou, že Amway vás z toho průměru dostane. Amway je pro vás jediná spása. Amwayáci dokážou člověka úplně zblbnout. Koupíte si ty jejich manipulující materiály a všude kam přijdete, tak vykládáte ty jejich řeči z propagačních materiálů. Stane se z vás otravný člověk, který na Amway nedá dopustit. Myšlenku Amway říkáte úplně všude – doma, v práci… Kupujete si jejich drahé výrobky, hřeje vás pocit, že jsou ekologické. Zisk nic moc, ale máte dobrý pocit, že můžete pracovat pro nejlepší firmu na světě
Nevěřte Amwayákům, jsou to skutečně manipulátoři a „vymývači mozků“, jak tvrdí autor tohoto blogu.
Komentuje SiD, 12.9.2010 @ 20.47
Bestmene…
tvuj předpoklad, jak už tak bývá, je milný.
Velké obraty nejsou podmínkou velkého zisku. Můžu mít obrat v řádech tisíců a příjmy v řádech desetitisíců.
Kouzlo MLM spočívá mimojiné v tom, že třeba i s maličkým stotisícovým ročním obratem lze vydělat milion.
Komentuje acz, 13.9.2010 @ 8.26
Bestmen píše:
Blábolista tvého formátu … ani náhodou. Jsou prostě věci, které jsou a které určitě zase nejsou možné. A možnost, že by žvanil jako ty, který má naprosto zkreslené povědomí, postoje a znalosti o podnikání obecně dělal to, co píšeš, je nemožné.
–
„Jen tak mimochodem, mj. ovladam zalozeni firem, ucetnictvi, DPH, mzdy …“
–
No jasně, a já jsem prezidentův poradce. Jistě uhodneš kterého prezidenta
–
Věřím, že jsi nějaký znuděný AJŤÁK, popř. programátor účetního software u nějaké firmy a z nudy se patláš s blbostma formátu tohoto blogu. To by se snad ještě bylo možné, ale to je tak asi všechno.
Komentuje man, 13.9.2010 @ 10.10
acz: že je Bestmen „AJŤÁK“ tak to je celkem výstižné. Nejspíš tomu tak je
Ale kdoví, třeba dělá všechno dobře, vždyť je to prostě BESTMAN-nej.nej.nej.
Komentuje zappaf, 28.9.2010 @ 8.37
Jsou jen dva druhy lidí v naší zemi Ty kteří, táhnou vozík a Ty kteří sedí na vozíku. Lidé kteří sedí na vozíku tak chtějí aby měli větší výhody. Rozhodnutí je na Vás kde chcete být.
Obchodní filozofie
Vytváříme přímé obchodní spojení mezi výrobcem a zákazníkem bez mezičlánků. Prostřednictvím výrobce se podílíme na všech obratech. Tento podíl je časově a finančně neomezený
Best of AMWAY
Komentuje hraesvelgr, 28.9.2010 @ 10.25
„Velké obraty nejsou podmínkou velkého zisku. Můžu mít obrat v řádech tisíců a příjmy v řádech desetitisíců.“
Obrat je součet všech přijatých finančních prostředků, takže těžko může být nižší než zisk-příjem.
„Jsou jen dva druhy lidí v naší zemi Ty kteří, táhnou vozík a Ty kteří sedí na vozíku.“
A kolik amwáků (faktické číslo nebo procenutelně) podle tebe sedí v tom vozíku?
„Podnikání vzniká v momentě, kdy máš vlastní IČO. I OSVČ čili živnostník je vlastníkem podnikání.“
Ano z pohledu zákonů je i OSVČ podnikatelem.
Ovšem jen málokdy se dá hovořit o tom, že by živnostník měl firmu.
Mimochodem ve vašem oblíbeném kvadrantu celkem striktně oddělujete živnostníka a podnikatele: (spolu)majitele nějaké skutečné firmy.
„Takže ti prostě jednoduše ukáže svůj nový dům a svoje nové letadlo, pak ukáže na souseda, „hle, tam staví vilu náš obchodní a támhle dole provozní“ … abys viděl, že byznys, do kterého tě zve, prostě peníze skutečně generuje.“
Já si raději než nové auto a barák nechám ukázat dobrý obchodní plán…
A když už bych se šel na ten barák podívat, tak možná jednou, ale rozhodně nepotřebuju, aby mi ho někdo ukazoval každý týden…
„Me podnikatelske pravidlo c. 1 je jsane: nespolehej na nikoho, pouze sam na sebe, podnikej sam. Nikdy nezamestnavej sve pribuzne a kamarady.“
„Samotny člověk dokáže velmi omezeně „podnikat“ do doby či bodu, kdy jeho nabídka překročí jeho vlastní fyzické schopnosti jednoho člověka a čas, který je ohraničený 24 hodinovým dnem.“
Podnikat sám podle mého názoru neznamená podnikat bez zaměstnanců, ale nemít žádného partnera. Tento způsob podnikání bych rozhodně nezavrhoval (i když já žádnou firmu nemám sám), protože podnikání ve více lidech přináší sebou spoustu nevýhod a znám osobně spoustu firem, které zkrachovaly jen díky hloupým sporům mezi vlastníky. Ovšem, když se vytvoří silný tým, je to obrovská výhoda.
Zaměstnávání příbuzných a kamarádů je také častý zdroj problémů, sám jsem na to mnohokrát dost narazil, ale rozhodně to nezavrhuju. Jen je potřeba si velmi striktně nastavit pravidla.
Komentuje Bestmen, 28.9.2010 @ 10.42
hraesvelgr: rozhodne velke obraty nejsou podminkou velkych zisku. Z mojich zkusenosti maji firmy zisk cca 15-20% z celkoveho obratu, samozrejme hruby zisk.
Obe firmy (pravnicke) mam sam (jednatel, spolecnik) – nechci se s nikym hadat
Byl jsem svedkem toho, ze spor spolumajitelu vyustil az v nasilny konflikt…
Naprosto ve vsem s tebou souhlasim
Komentuje hraesvelgr, 28.9.2010 @ 11.04
Bestmen:
Samozřejmě záleží na oboru, my třeba děláme i stavební poradenství a kdybychom ho oddělili od další činnost, tak máme ziskovost přes 50 procent. naopak známý, který dělá algoritmické obchodovani, má ve firmě zisk ve zlomcích procenta. (ovšem bilardové -10na15 – obraty).
Komentuje Bestmen, 28.9.2010 @ 14.08
hraesvelgr: na amwayáky ale nemáme. Tam se daj vydělat prachy
Komentuje j.horacek, 29.9.2010 @ 5.47
nic horšího než amway sem nezažil. amway je velká pakárna
Komentuje gunnersfan, 1.10.2010 @ 13.54
Bestmen: Já bych moc rád viděl, jak můžeš mít podíl ve dvou právnických společnostech a přitom mít spoustu času psát sem tyhle nesmysly?
Většina jednatelů a podílníků nemá na takovéto blbosti čas. Takže buď ti to moc neklape, nebo kecáš, k čemuž bych se přiklonil já.
Komentuje admin, 1.10.2010 @ 16.29
gunnersfan: je mi uplne jedno co si myslis, to je tvuj problem …
Komentuje man, 27.10.2010 @ 8.46
gunnersfan: přesně
pochybuju že naký generální ředitel má čas, řešit jestli je Amway dobrý nebo ne. Je to nejspíš nakej IŤák jak říkal „acz“, který řeší nevyřešitelné a ztrácí spoustu času.
Komentuje Knihomol, 27.10.2010 @ 12.46
Bestmenn a právník? Jste spadli za Marsu?
Ten tlučhuba o právu neví vůbec nic, převážně jej tu v diskusích, myšlení a svém předvádění porušuje denně několikrát
Komentuje Zdeněk, 27.10.2010 @ 14.01
Knihomole, ale to by sis nesměl plést hodinky a holínky, o když se oboje natahuje.
Právnická osoba a právník je úplně něco jiného. A o právníkovi tady nikdo nepsal.
Komentuje admin, 27.10.2010 @ 16.07
man: pokud pochybujes, tak se mylis, ale to jen a pouze tvuj problem. Musim jeste upozornit, ze nic neresim, pouze mj. upozornuji na nesvary. Amwayactvi povazuji za velky nesvar, ale to se uz zase po nekolikate opakuji…
Knihomol:
je tak, jak rika pan Zdenek pravnicka osoba neznamena, ze jsem pravnik, pravnik vubec nejsem, to netvrdim a nikdy jsem netvrdil
Pravnicka viz. wikipedie http://cs.wikipedia.org/wiki/Pr%C3%A1vnick%C3%A1_osoba
Komentuje admin, 28.10.2010 @ 5.58
acz / Knihomol:
ses fakticky neskutecnej! Vkladej laskave komentare pod jmenem, ktere sis urcil – acz. Tohle je fakticky ubohost, kouknete na screenshot, ktery dokazuje, ze acz vklada komentare pod ruznymi nicky

Komentuje libor, 28.11.2010 @ 19.04
chcete vědět pravdu o amway zkuste to a uvidíte ale hlavně se zamyslete sami nad sebou jestli si život řídíte sami a nebo vam ho řídí někdo jiný
Komentuje admin, 28.11.2010 @ 19.30
libor:
http://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/
tobe se taky velice libi „pohadka“ o limuzine, vid?
Komentuje acz, 28.11.2010 @ 22.22
Tvoje averze vůči příběhu s limuzínou je neskutečně zábavná. Tapetuješ vlastní blog touhle povídkou jako blázen, nechápaje o co jde. Docela mě zaráží, jak dospělý člověk nechápe souvislosti s reálným příběhem a motivací k jeho uskutečnění. V životě je to naprostá samozřejmost, že jsme vyučováni příběhy, které se udály. Je to součást vzdělávání a vývoje každého jedince od narození. Jsem docela rád, že hodláš celý život promarnit bojem proti Amway. Na smrtelné posteli možná, když dáš svému rozumu šanci, zjistíš, jak bláhová to byla činnost. Až budeš umírat, bude v Amway 10x víc lidí, než dnes. Čímž jednoznačně již dnes mohu potvrdit, že tvoje počínání, kterému objetuješ většinu svého života, bude mít naprosto mínusovou bilanci
Ale jen tak dál, z blbosti si my děláme srandu a zábava musí bejt
P.S.. někteří negramoti zde neustále argumentují jakousi statistikou pravděpodobné úspěšnosti. Copak, že se jí najednou jaksi zapomínáte držet. Hm? Nebo snad chcete tvrdit, že se zbytečnými činnostmi zabýváte s oblibou a nadšením?
Komentuje Jirka, 11.12.2010 @ 18.34
Tenhle blog napsal a spravuje DEBIL, jinak se to vyjádřit fakt nedá… Lidi, navrhuji, abyste místo hanění Amway tu příležitost vyzkoušeli a sami uvidíte, jak bude fungovat pro Vás. Pokud se Vám to líbit nebude, do 6 měsíců můžete registraci vrátit a bude Vám vrácena plná cena licence!!!
Komentuje Bestmen, 11.12.2010 @ 18.41
Jirka:
Nahaneni lidi, negativni manipulace s lidskym myslenim, vymyvani mozku?
To je neco…
„Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“
„K Amway businessu potřebujete je mít velký seznam lidí. Je to strašně důležitá věc! Seznam je věc, kterou spousta lidí podceňuje.“
„S Amway si nakoupíte vše, co chcete!“
„Amway se vyplatí – na to můžete vzít jed!“
„Schvalne se snazim, a to si myslim, to je klic k tomu uspesnemu dovedeni toho procesu dokonce, ty otazky klast sugestivne. Tzn. snazim se ty otazky klast, tak aby ho navadely k pozitivni odpovedi, aby to nebyly takovy ty otazky, na ktery existuje mnoho ruznych odpovedi a vedu ho k tomu, aby odpovedel, tak ja chci slyset.“
Atd.
Komentuje Jirka, 11.12.2010 @ 19.27
Myslím, že mozek by sis měl nechat vymejt hlavně ty… protože tím co tu píšeš jenom zbytečně odrazuješ lidi, kteří o Amway nic neví a třeba by to chtěli zkusit. Věřím, že jsi zakomplexovanej debílek, kterej bere max. 15 hrubého a o podnikání nemá nejmenší šanc
A taky si myslím, že jsi Amway zkusil, ale dělal jsi hovno (tzn. NIC) a teď po tom prskáš jak to nefunguje a snažíš se tu psát kydy o seminářích… Víš co? Nedávno měl v ČR seminář Stephen Covey (kdo to je, co?) říká ti něco firma Franklin Covey?? Jestli ne, tak je to firma, která patří do FORTUNE 500 (co to je, že??) No, Stephen nemá s Amway nic společného a jeho seminář taky nebyl pro Amwayáky… Tento seminář trval 2,5 hodiny a víš kolik stála vstupenka? 27.000 Kč vč. DPH… A víš kdo se účastnil? Vrcholoví manažeři nadnárodních společností, úspěšní právníci, doktoři, podnikatelé, investoři. Žádná dělnická třída… Úspěšní lidi se setkávají s úspěšnými lidmi a učí se od nich, to je součást kapitalismu… Chceš vydělávat peníze? Jdi za někým, kdo vydělává peníze a je ochoten tě to naučit…
Komentuje Bestmen, 11.12.2010 @ 20.21
Jirka:
Neopovrhuji „delnickou tridou“, jako vy amwayaci. S tim jste doslova HNUSNY!!! Vas chtic po penezich je NECHUTNEJ! Je to neco odsouzenihodneho! UCHYLNEHO! A ty vase mitinky? Tim dokazujete jenom to, ze jste SEKTA!!!
To je hruza…
„Pokud si myslíte, že je to člověk perspektivní, tak ho nenechte být a sejděte se s ním znovu, a klidně 5x.“
„Mítink Amway má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna.“
„Pokud ten první měsíc napojíte na systém dva lidi, tak můžete mít po půl roce 64 lidí. Co když každej měsíc přivede každej jednoho dalšího do systému? Tak to máme 128. Další měsíc jen jednoho, to je 256, další měsíc 1024, další 2048 lidí, a po 12 měsících máte 4000 lidí ve skupině napojených na systém. Myslíte, že sami zvládnete zasponzorovat za rok 4000 lidí? Myslíte, že sami zvládnete naučit 2048, ať zasponzorují každej jednoho? Ani náhodou! To za rok neni možný! Ale pokud na začátku roku napojíte 2 lidi na systém, dáte je do líhně, tak po roce jich máte 4000. Co když dáte první měsíc do líhně 3 lidi? Druhý měsíc, když každý přivede jednoho, tak máte 6. Další měsíc každý přivede zase jednoho – je to 12. Pak 24, 48 a po 6 měsících můžete mít 96 lidí ve skupině. Sedmej měsíc by to bylo 192, pak 384. A po 12 měsících, když začnete na 3 lidech, které napojíte na systému, a každý z nich se naučí přinést do systemu jenom jednoho. Tak máte po roce 6144 lidí ve skupině. Pokud by to bylo dobře rozdelený do šesti větví, tak je to diamant. Co když začnete na pěti lidech? Schvalně si to spočítejte. Ja to nebudu rozebírat, řeknu vám jenom tu radu…. Kdyby každej, každý měsíc přivedl jenom jednoho… Pět lidí dáte do líhně, pět lidí dáte do systému a každej by přivedl jenom jednoho. První měsíc 5, druhý měsíc 10, 20, 40, 80… a po 6 měsících 160 lidí. Další měsíc 320, 640, 1280, 2560… Jedenáctý měsíc máme 5120 lidí, a kdyby každý přivedl jenom jednoho, tak po 12 měsících máme 10240 lidí ve vaší skupině. To je ředitelký diamant a průměrnej příjem 400-600 tisíc měsíčně! Když první mesíc napojíte do systemu 10 lidí? 10, 20, 80, 160, 320 po půl roce. Sedmej měsíc 640, pak 1280, 2560, 5120, 10240. A po 12 měsících 20480 lidí ve vasí skupině! Dokážete si představit, co by to udělalo s vaším příjmem, kdyby to bylo spravně rozdělený třeba do 10 větví?! Nebo do 15?! To už mužete přemýšlet asi takovým způsobem jako Rick Setzer, Billy Florenz a další diamanti, který chapou náš systém. To potom by jste měly ty příhody jako vypravujou oni… Když vysvětlujou, co je to náš byznys, tak říkají… To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf! Tohle to se vám podaří! Pokud budete chápat, že systém tu není pro systém, systém je tu pro vás! Že je chytrý ten systém využívat, že to je klíč k našemu byznysu a pokud vy budete chtít v tomhle byznysu vydělávat velký peníze! Tak, já se na vás těším na systémovejch akcích a budu se těšit, že vy budete svoje lidi na systém napojovat.“
Komentuje Bestmen, 11.12.2010 @ 20.24
Jirka:
A co „pohadka“ o limuzine? Znas? …
Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.
Komentuje Jirka, 12.12.2010 @ 11.42
Samozřejmě, že Romana Čížka znám… já dělnickou třídou taky neopovrhuji, ale vím, že dělník nikdy nevydělá 100 tisíc za měsíc… Pokud nezmění způsob myšlení…Opakuji se, úspěšní lidi se musí učit od úspěšných, k tomu je ten systém víš? Nejen semináře, ale i knihy (to bys nesměl být ale shnilej jako veš
) a audio CD od lidí, kteří jsou už na pravé straně kvadrantu, což Roman rozhodně je. A pohádku o limuzíně vypráví a motivuje tím lidi Roman Hassmann, to ses trošku „usek“ 
Hele, napiš mi co děláš a tvoje jméno a příjmení, příp. název firmy. Pak se s tebou budu bavit jako rovný s rovným. Ale z těch sraček co tu píšeš, z toho je mi akorát zle. A co ten Stephen Covey??? Nemáš argumenty, co? Sráči. Posero. Nulo. Loosere
Komentuje Marta, 12.12.2010 @ 12.07
Tak konečně už někdo začal zbrojit proti Amway! Ať se co nejvíc lidí dozví, co je to zač. Já díky Amway přišla o syna. Úplně ho ta sekta zblbla. Z normálního – inteligentního člověka se stal demagog. Velice děkuji autorovi tohoto blogu. Jistě zachráníte mnoho lidí.
Komentuje franta šiška, 12.12.2010 @ 12.12
Amwayáci jsou socky, co chodi do práce za 15 litrů měsíčně a tady ze sebe dělají milionáře. Jsou to šašci.
Komentuje Bestmen, 12.12.2010 @ 13.19
Jirka:
aaa dalsi milionar s limuzinou
Nebo snad s ostrovem, jachtou? Fanatik, pro nehoz jsou penize modlou, fetisem, nejvyssim poslanim. Nenapadlo te nekdy, ze delnik muze byt spokojen s tim co ma, co vydelava? Proc vydelavat 100 tisic mesicne? Nesmysl… Penize rozhodne nejsou vsechno! Jsou mnohem relevantnejsi veci! Ale to vy, zfanatizovany a zmanipulovany… amwayaci proste nemuzeme pochopit. Mate vymyty mozky – z tech vasich seminaru, knih, CD… Jste normalni sekta, nahanenci lidi…! HNUS! HNUS! HNUS! Pred vama radsi kazdej prcha, proto nesmite rict v pocatcich, ze se jedna o „amway“. Prichazite o rodinu, pratele… A vubec vam to nevadi. „amway“ je obecne povazovano za pyramidu, letadlo a sektu. Pyramidovou hru neprovozujete, nejste ani letadlo. Avsak „amway“ pyramidovou strukturu ma! A jste sekta jako prase!!! Negativne manipulujete s lidma!
Stephen Cove me nezajima, jde mi o to vase vymyvani mozku, sektareni, nahaneni lidi… Nechte uz konecne lidi bejt na pokoji!!!
Taky vydelavas 100, 200, 900 tisic za mesic? Jako ty amwayaci pred tebou?! A pohadku o Karkulce bys mi nepovedel?
amwayaci vydelavaji:
100 000 euro měsíčně
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-2914
první měsíc jsem vydělával 8.000 Kč. Za tři měsíce již 40.000 Kč, a dneska vydělávám 600.000-900.000 Kč měsíčně
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-3837
200 tisíc měsíčně s AMWAY není problém!!!
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-3911
S firmou Amway vydělávám min. 7 milionů Kč ročně
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-3918
S Amway vydělávám 40.000 měsíčně za 3 hodiny práce týdně!
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-3909
150 000 tisíc měsíčně
http://czblog.cz/nekteri-amwayaci-jsou-valecnici-nebo-to-jsou-dokonce-psychousi/#comment-4822
100 tisíc za měsic
http://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/#comment-4303
desítky tisíc Kč měsíčně za 2 hodiny práce denně
http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-3771
45 – 51 Kč měsíčně
http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-5808
já sem pod amway skoro rok a vydělavám 60 tisíc čistá ruka
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-3762
130 tisíc Kč měsíčně
http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-3823
250 – 350 tisíc Kč měsíčně
http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-5919
šest lidí z jeho rodiny vydělává v „amway“ 40 – 60 tisíc měsíčně
http://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/comment-page-8/#comment-6154
minimálně 70 tisíc a výš
http://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/#comment-6191
minimálně 150 000 měsíčně
http://czblog.cz/kdo-je-amway-solidni-firma-podvodnici-nebo-sekta/comment-page-8/#comment-6677
Atd. Atd.
Komentuje admin, 12.12.2010 @ 13.21
Marta:
Ano, „amway“ je velky svinstvo! Snad se syn z toho brzy dostane
Preji Vam noho stesti!
franta šiška:
Mas pravdu. Drtiva vetsina amwayku nevydelava nic! Jeste prodelavaji – za seminare, knidy, CD, tel. hovory, pohonne hmoty pri nahaneni lidi…
Komentuje DLong, 12.12.2010 @ 14.44
Někdy v létě jsem dostal nabídku od kamaráda. Šlo o Amway. Samozřejmě jsem si zjišťoval informace na internetu. Četl jsem i tento blog. Zděsil jsem se. Kamarád říkal, že tento blog píše nějakej magor, kterej Amway vůbec nerozumí. Vstoupil jsem tedy do Amway. Po několika měsících zjišťuji, že je to fakticky sekta. Fanatizují tam lidi. To, co se tam děje není vůbec v pořádku. Nevyhovujeme mi jejich přístup, chování a hlavně ty jejich meetingy. Takže od Amway fakt ruce pryč!
Komentuje Jirka, 12.12.2010 @ 18.38
Bestmen… doporučoval bych ti okamžitě stáhnout veškeré materiály, které tady máš ke stažení!!! Nejen, že to silně pobuřuje Amway, ale hlavně je to v nesouladu s Všeobecnými obchodními podmínkami, takže je to tu ILEGÁLNĚ!!! Jo a lidi, ještě jednou… není AMWAY jako AMWAY… V zásadě je Amway RETAIL (výrobní a dodavatelská firma, která působí 50 let ve světě v 89 zemích s MO obratem 8,4 MLD USD, společnost, která po Microsoftu vyprodukovala druhý největší počet dolarových milionářů po celém světě. Firma, která je známa svou kvalitou a která dává na veškeré zboží 90 denní záruku, firma která získala cenu OSN za ekologii, atd atd…
Tou „druhou“ je tzv. Amway TRADE, to jsou skupiny distributorů (nezávislých vlastníků podnikání), kteří s Amway retail SPOLUPRACUJÍ!!! Tzn, že nejsou zaměstnanci firmy Amway, pouze mají franchizu (chápejte, oprávnění k podnikání) Úplně stejně funguje Mc Donalds, KFC, Benzinky, … V „mekáči“ je to jídlo oproti Amway opravdu předražené a stejně tam všichni chodíte žrát!
Takže si udělejte vlastní názor a neposlouchejte tady toho debilního BESTMANa…
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 19.01
Jirka:
„já dělnickou třídou taky neopovrhuji, ale vím, že dělník nikdy nevydělá 100 tisíc za měsíc…“
Pokud mezi dělníky počítáš i všechny manuálně pracující a ne jen pomocníky ve fabrice, tak tě musím ujistit, že se hluboce mýlíš.
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 19.05
„Hele, napiš mi co děláš a tvoje jméno a příjmení, příp. název firmy. Pak se s tebou budu bavit jako rovný s rovným. Ale z těch sraček co tu píšeš, z toho je mi akorát zle.“
Nevím jaké ma Bestmen příjmy, ale pokud dlouhodobě podniká, tak předpokládám, že se pohybuje alespon nad hranicí průměrného platu – a nad tu se většina amwayáků nedostane a silně pochybuju, že zrovna ty jsi vyjímkou, takže raději víc makej (a to nejlépe někde mimo amway) abys mohl kecat o rovnosti…
Komentuje Jirka, 12.12.2010 @ 19.10
Můžu tě ujistit, že jako obchodní zástupce u společnosti Centrum Holdings si dokážu vydělat relativně zajímavé peníze (pracuji na IČO), ale v Amway jsem dosáhl úrovně tzv. Zlatého NVP (licenci mám rok a půl), tzn. dosáhl jsem maximální výkonnostní úrovně 21% po dobu 3 měsíců. U CH jsem fakturoval za listopad 34.570 Kč a Amway jsem fakturoval 44.071 Kč… Když už se teda chceš bavit v číslech
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 19.16
Jirka:
Co se týče seminářů pořádanými FranklinCovey:
Nevím jak ty, ale já nevidím velkou souvislost mezi vzdělávacími školeními, na kterých se manažeři a podnikatelé učí jak zvýšit efektivitu práce a sektářskými mítingy amway, kde řečník něco blábolí o limuzínách a ukazuje fotky rezidencí, které vlastní nějaký člověk na druhé straně zeměkoule.
Navíc semináře FranklinCovey platí v drtivé většině firmy aby zvýšily svou prestiž a měli lepší zaměstnance, kdežto semináře amway si platí lidé ze svých podprůměrných zaměstnaneckých platů s vidinou, že jednou budou boháči.
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 19.20
Jirka:
Nebudu zpochybnovat tebou uváděná čísla, ale pokud by to byla pravda, tak jsi jeden z mála a připadají na tebe stovky hlupáků, kteří nemají nic…
Jinak, co se týče zde uváděných částek, je jasné, že většina lidí lže a nebo se tu sešli všichni opravdu vydělávající amwayáci.
Komentuje Jirka, 12.12.2010 @ 20.52
Nevím, v čí skupině jste byl na semináři, nicméně naše sponzorská linie je smaragd Laďa Turoň > dvojitý diamant Zbig Rek > Diamant Don King > Crown Ambassador 60 FAA Dexter Yager… A od těchto lidí se učíme, jak se má náš byznys dělat. Je pravda, že sem tam někdo ukáže svůj dům nebo auto, ale všechno to slouží jako motivace, když to dokázali oni, tak VY můžete taky… Nemám důvod psát lži, čísla jsou skutečná, stejně jako to, že Amway tu bude, bez ohledu na to, jestli v ní budete vy nebo ne… Pěkný večer. J.
Komentuje mauron, 12.12.2010 @ 21.08
Jirka:
Můžu se zeptat jen jednu otázku? Kolik peněz jste dával do Amway byznysu na začátku (semináře, CDčka, Opens vstupenky, atd.) a kolik těch peněz na tyto vzdělávací a motivační aktivity dáváte teď?
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 21.14
Jirka:
)
Oháněl jsi se tu semináři FranklinCovey, ale nevyjádřil jsi se k propastnému rozdílu mezi nimi a semináři amway…
Nebo snad chceš tvrdit, že na běžných vzdělávacích seminářích ukazují podnikatelům a manažerům fotky vil a aut??
Samozřejmě že ne – vždyt je to jen laciný trik platící na hlupáky, kteří postrádají racionální uvažování. Základ je působit na jejich emoce a nejnižší pudy (stejně jako to dělají levicové strany ve svých volebních programech
A víš sám moc dobře, že na amwayáckých akcích to není tak, že by „sem tam někdo ukázal svůj dům nebo auto“…

Navíc spousta z toho, co čeští řečnící-manipulátoři ukazují, je prakticky nedostupná i pro ně samotné.
Komentuje yyyyyy, 12.12.2010 @ 21.58
Komentuje acz, 13.12.2010 @ 7.43
Komentuje hraesvelgr, 12.12.2010 @ 19.16
Jirka:
Co se týče seminářů pořádanými FranklinCovey:
Nevím jak ty, ale já nevidím velkou souvislost mezi vzdělávacími školeními, na kterých se manažeři a podnikatelé učí jak zvýšit efektivitu práce a sektářskými mítingy amway, kde řečník něco blábolí o limuzínách a ukazuje fotky rezidencí, které vlastní nějaký člověk na druhé straně zeměkoule.
Navíc semináře FranklinCovey platí v drtivé většině firmy aby zvýšily svou prestiž a měli lepší zaměstnance, kdežto semináře amway si platí lidé ze svých podprůměrných zaměstnaneckých platů s vidinou, že jednou budou boháči.
––
Jen pár informací na Okraj:
FranclinCovey je hlavním partnerem Amway ČR v profesi Covey Business. Připravuje pro nás vzdělávací materiály, semináře a sortiment svého byznysu.
Tou ptákovinu o rozdílech mezi mnažerskými semináři Coveys a Amway mítíngy jsi potvrdil další tvoje hypotetické závěry a bludy. Především pak proto, že jsi nikdy neabsolvoval ani jeden seminář jak Amway tak Covey byznys. Pokud by se tak stalo, považoval bys totiž oboje za jednoznačné vymývání mozků. Řekl bych, že seminář Covey byznys snad ještě větší, než zábavu Amway seminářů. Jako vyjádření k „propastnému rozdílu“, který vidí jen zdejší skupina myšlenkových neandrtálců, je to postačující
P.S. zrovinka dočítám jednu z knih Coveys,
Detailně.
http://www.pknihy.cz/knihy/S03125/Jak-dosahovat-predvidatelnych-vysledku-v-nepredvidatelnych-c.html
V řadě kapitol se píše zrovna o týpcích, jako jste vy tady
No nic, jako obvykle přibyla hromada sraček od pořád stejných autorů. Pěkné podnělí, pánové
Verglovi:
„Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota.“ Píše Covey. Tak si to zapiš za uši, až zase budeš vykřikovat, jak důležitá je ta jistota
Komentuje acz, 13.12.2010 @ 7.52
Komentuje mauron, 12.12.2010 @ 21.08
Jirka:
Můžu se zeptat jen jednu otázku? Kolik peněz jste dával do Amway byznysu na začátku (semináře, CDčka, Opens vstupenky, atd.) a kolik těch peněz na tyto vzdělávací a motivační aktivity dáváte teď?
Říká se tomu „zlatý kolotoč“.
––
Na tuto otázku ti můžu také odpovědět. Ročně mě stojí kompletní vzdělávací a zcela dobrovolný program Amway v AMO N21 (Network Twenty One)cca 20 000,- Ne víc. Na tento program si vydělám jen přímým prodejem zhruba za tři až čtyři měsíce. Těžko najdeš smysluplnější činnost, než vydělávat si na vzdělávání, které učí vydělávat
Kdybych měl hovořit o tom, kam mě tento vzdělávací systém posunul, byly by to romány. Díky nim nyní vyděláván několikrát více, než v minulosti po dvacet let svého života bez jakékoliv vize změny a příjem se neustále zvyšuje.
Docházka do intenzivního kurzu angličtiny mě ročně stojí zhruba stejně. Ještě jsem díky angličtině nevydělal ani korunu. Je to jednoznačně mínusová investice, ale i tak ji podstupuji. Smysluplná investice do vzdělávání nakonec vždy vytvoří profit.
Také jsem tyto peníze mohl utratit za blbosti. Což by znamenalo, že by se žádný finanční profit nikdy ani v budoucnu nekonal.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 9.09
Mauron: V prvé řadě, abys mohl být úspěšný, musíš se učit. Prostě musíš. Neznám jediného úspěšného byznysmena, který by dokázal všechno sám. Dokonce takové kapacity jako D. Trump přeštou každý den aspoň jednu knihu. Takže když to sečtu, tak jednou za měsíc je seminář místní, ten je za 300 Kč. Potom si objednávám sadu 4 cd, jednou za 3 měsíce za 720 Kč. Na semináři si vždy koupím nějakou knížku – cca. 200 Kč. No a 3x do roka jsou velké semináře, z nichž největší je Free Enterprise Celebration (loni byla v Pardubicích) a vstupenka stála cca 1.700 Kč. Ale tohle jsou investice… Základem kapitalismu je kupovat AKTIVA a ne pasiva… Aktiva jsou věci, které ti dávají peníze, pasiva jsou věci, které z kapsy peníze berou… Takže v průměru asi 1.000 Kč za měsíc… je to hodně? Kolik z Vás to nechá za 2 večery v hospodě, hm??
Komentuje mauron, 13.12.2010 @ 10.34
Jirka:
. Toho Kiosakiho si tam taky půjčím, když chci, ale je fakt, že výběr je o dost omezenější (kde jsou ty doby, kdy jsem měl k ruce univerzitní knihovnu při studiu na vejšce). Hodně věcí člověk dnes čte stažené z internetu a placení vůbec neřeší (stejně jako v té studentské knihovně). Neříkám že je to úplně košer, ale ptoč to nepřečíst, že?
Ok, díky. Tisíc za měsíc není nijak strašný. To jde. I když my co chodíme do knihoven máme knihy za stovku na rok
Ty semináře asi budou docela potřeba k udržení pospolitosti a motivace, ale co tak čtu, tak absolutně nejdůležitější a klíčem k úspěchu je to kdo vám dělá sponsora. Toho by si měl člověk hodně dobře vybírat když už to chce dělat. Rozhodně se nenechat zverbovat tím prvním, který ho kontaktuje.
Acz:
Taky dík za info.
Komentuje hraesvelgr, 13.12.2010 @ 11.52
acz:
„Tou ptákovinu o rozdílech mezi mnažerskými semináři Coveys a Amway mítíngy jsi potvrdil další tvoje hypotetické závěry a bludy.“
Rozdíl tam samozřejmě je, nebo snad chceš tvrdit, že manažerům ČSOB a Metrostavu, ukazují na třídenním školení za 25 tisíc obrázky vil a aut, nutí je společně jásat a povídají jim příběhy o tom, jak zbohatli na nejlepším byznysu na světě??
„„Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota.“ Píše Covey. Tak si to zapiš za uši, až zase budeš vykřikovat, jak důležitá je ta jistota“
Nejistota je všude. Navíc já jsem nikdy neříkal, že člověk musí mít v podnikání jistotu, pouze jsem poukázal na to, že pravděpodobnost zbohatnutí v amway je naprosto mizivá (i když tvrdíte opak) a pravděpodobnost uživení se je mnohanásobně nižší oproti klasickému podnikání. (Což jsi se snažil vvrátit lží o tom, že 83% živnostníků do 3 let ukončí živnost a že na rozjezd potřebují alespon milion – sakra, tady musí být ale lidí a navíc s milionem)
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 13.20
hraesvelgr:
Mám známého, který je vysoce postaveným managerem v Coca-Cola ČR a ten mi řekl, že oni sice mají taky“jakási“ školení, ale vůbec se to prý nemůže rovnat našemu školicímu systému, který založil Dexter Yager. Je to neuvěřitelně detailně vypracovaný plán, který vede k úspěchu. Ten člověk je taky v Amway a daří se mu, tento měsíc bude perla, stejně jako např. Šárka Grossová
Jak můžeš říct, že pravděpodobnost úspěchu v Amway je mizivá? Je to firma, která po Microsoftu vyprodukovala druhý největší počet dolarových milionářů(majetek nad 1 Mil USD). Steve Van Andel (Předseda Amway Global) je prezidentem Hopodářské komory USA. Dexter Yager byl poradcem tří Amerických prezidentů. Zbig Rek byl vynikajícím fyzikem, který pracoval v NASA a v Boeing. Myslíš si, že jsou to hloupí lidé? Nevzdělaní? Sakra lidi, tenhle byznys dělá ELITA!!! Víte kolik je v Amway právníků, lékařů, inženýrů??? Ale taky podlaháři, tesaři, zedníci. Prostě Amway může dělat každý, bez ohledu na vzdělání, původ, rasu, náboženství… Je to příležitost pro všechny, kteří chtějí změnit svůj život…
… k lepšímu.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 13.20
hraesvelgr:
Mám známého, který je vysoce postaveným managerem v Coca-Cola ČR a ten mi řekl, že oni sice mají taky“jakási“ školení, ale vůbec se to prý nemůže rovnat našemu školicímu systému, který založil Dexter Yager. Je to neuvěřitelně detailně vypracovaný plán, který vede k úspěchu. Ten člověk je taky v Amway a daří se mu, tento měsíc bude perla, stejně jako např. Šárka Grossová
Jak můžeš říct, že pravděpodobnost úspěchu v Amway je mizivá? Je to firma, která po Microsoftu vyprodukovala druhý největší počet dolarových milionářů(majetek nad 1 Mil USD). Steve Van Andel (Předseda Amway Global) je prezidentem Hopodářské komory USA. Dexter Yager byl poradcem tří Amerických prezidentů. Zbig Rek byl vynikajícím fyzikem, který pracoval v NASA a v Boeing. Myslíš si, že jsou to hloupí lidé? Nevzdělaní? Sakra lidi, tenhle byznys dělá ELITA!!! Víte kolik je v Amway právníků, lékařů, inženýrů??? Ale taky podlaháři, tesaři, zedníci. Prostě Amway může dělat každý, bez ohledu na vzdělání, původ, rasu, náboženství… Je to příležitost pro všechny, kteří chtějí změnit svůj život…
… k lepšímu.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 14.02
„www.novinky.cz/finance/219498-kalouska-sokovala-financni-negramotnost-cechu.html“
Tak a teď agrumentujte vy neználkové… Co učí Amway? Finanční inteligenci a KAPITALISMUS!!!
Komentuje mauron, 13.12.2010 @ 14.46
Jirka:
No tak o tom „produkování“ milionářů to je trochu nesmysl. Amway je jen firma, která vyrábí a prodávám lidem (podnikatelům) výrobky. Ti je pak prodávají dál za nějakou marži. To je stejné jako když firma Procter & Gamble generuje milionáře. Taky je dost obchodníků, kteří prodávají výrobky P&G (typicky majitelů drogerií) dnes milionářů.
Takže ti milionáři rozhodně nepatří pod firmu Amway – ta se od nich dokonce distancuje, stejně jako se distancuje od špatných prodejců výrobků Amway. Vždy jen říká: Amway není špatná, to jen někteří podnikatelé prodávající její výrobky jsou špatní.
Na to abyste získal u Amway odměnu – marži – ve výši 21 procent musíte mít obrat okolo půl milionu měsíčně. Buďte si jist, že pokud budete mít takový obrat – tedy 6 milionů za rok, dá vám P&G minimálně takovou slevu – tedy 21 procent – taky.
Kdyby se měl brát počet milionářů „vygenerovaných“ z prodejců nějakých výrobků tak absolutními vítězi by rozhodně byli výrobci léků. Takový lékárenský gigant Glaxo&Smith, nebo třeba německý Bayer už vygenerovaly hezkých pár stovek milionářů – majitelů lékáren.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 14.58
According to the Quixtar US business office, Amway/Quixtar has produced second largest number of millionaires in the US, next only to the Microsoft Co. How many? About 2.200 dollar millionaires. Microsoft has produced above 4.000
––––-
Takže s pár stovkama jdi někam
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 15.03
Mauron: Jde vidět, že ti nikdo nevysvětli Marketingový a prodejní plán, věděl bys totiž, že Amwayáci nejsou placeni jen z toho, co prodají (jak píšeš „marží“), ale že lze získat dodatečnou odměnu 4% z vytvořeného obratu 400.000 Kč a víc z jedné větve, což je min. 16.000 Kč. Takových větví můžeš mít třeba 5, pak je to slušných 80 tisíc za měsíc
Takže přestaň plácat hovna a řekni nějakému Amwayákovi, ať ti ukáže možnost, jak se zabezpečit a nemuset chodit pracovat pro někoho jiného… Ty máš svého šéfa asi hodně rád, co?
Komentuje mauron, 13.12.2010 @ 15.16
Jirka:
Jasně, 4 procenta. Jen je důležité dodat, že pokud nechci sám prodávat, musím mít takové větve minimálně dvě. No a pokud budu mít fakt obrat milion měsíčně (za dvě větve) tak marži 25 procent (21+4) dostanu od P&G taky. A že jsou ty 4 procenta v Amway bez práce a napořád? To tedy ne. Jak se jedna z těch větví nedej bože dostane pod 21 procent, mám problém. Peníze končí. Takže je taky třeba se o ně pořád starat.
Komentuje Ketty, 13.12.2010 @ 15.22
Ahoj všem. Já se musím smát tomu, jak někdo může věřit, že v Amway vydělá miliony
Podle to, co vím z mého okolí, tak každý jen začal Amway dělat a do roka přestal. Neznám nikoho, kde v Amway vydělává větší obnos. Jednou jsem byla na tom jejich setkání. Co k tomu říct? Jediné slovo – sekta!
Pa Ketty
Komentuje mauron, 13.12.2010 @ 15.27
Jirka:
Svého šéfa mít rád můžu, ale ten mi neplatí. Platí zaměstnavatel. A to docela dobře. Pokud děláte v odborném týmu lidí tak je dost často výhodnější být zaměstnancem – alespoň co se organizace práce týče.
Mimochodem firma Amway Česká republika, s.r.o. má okolo 25 zaměstanců. Co myslíš, kolik z nich nenávidí svého šéfa a svého zaměstnavatele – tedy firmu Amway?
Komentuje hraesvelgr, 13.12.2010 @ 15.51
„Je to neuvěřitelně detailně vypracovaný plán, který vede k úspěchu.“
Je to jen velmi detailně propracovaná manipulace s hlupáky. Prohlížením si fotek aut a vil člověk ničeho nedosáhne a na normálních vzdělávacích seminářích to také samozřejmě nikdo nedělá.
„Jak můžeš říct, že pravděpodobnost úspěchu v Amway je mizivá? Je to firma, která po Microsoftu vyprodukovala druhý největší počet dolarových milionářů“
Pravděpodobnost úspěchu přece nezáleží jen na tom, kolik lidí na nějakém byznysu zbohatlo nebo kolik mají jeho zakladatelé…

Množství milionářů vypovídá jen o tom, že má amway velké množství distributorů. Ale faktem je, že většina z nich s tím nevydělá ani na obživu.
„Takže přestaň plácat hovna a řekni nějakému Amwayákovi, ať ti ukáže možnost, jak se zabezpečit a nemuset chodit pracovat pro někoho jiného“
Možností, jak se zabezpečit, je spousta, na to není potřeba amway.
)
A pokud někdo nechce pracovat pro svého šéfa, doporučuji klasické podnikání na živnost v nějakém normálním oboru – pravděpodobnost zbohatnutí tam není menší než u amway a dotyčný má hlavně reálnou šanci se touto činností uživit – narozdíl od amwayáků z nichž si většina amwayáctvím nevydělá ani na žrádlo a pracuje pro svého šéfa do konce života (což musí být pro ně opravdu hrozné
Komentuje acz, 13.12.2010 @ 16.50
Naprosto precizně vysvětleny TEORIE O NEMOŽNOSTI, NEBO JEN MALÉ PRAVDĚPODOBNOSTI USPĚT:
„www.naakup.cz/blog/2007/09/28/byl-jsem-na-prezentaci-amway/comment-page-57/#comment-10769″
Maurone, jestli skutečně chceš něco vědět, tak si to přečti. Protože jinak si budeš jen pořád dokola obehrávat vlastní, bohužel chybnou písničku. A s tím a to bys pochopit mohl, se samozřejmě nikan nedostaneš a nic nepochopíš.
Vergl ať tam ale nechodí, tan na to nemá. V tomhle životě ne.
Komentuje krokoš, 13.12.2010 @ 17.02
kamarád do amway nacpal deset táců a prachy sou fuč
Komentuje Pavel, 13.12.2010 @ 17.33
Já myslím, že aby člověk v amway vydělal alespoň na živobití, musí se hodně otáčet, ale opravdu hodně, musí otravovat opravdu každýho, koho potká, dá to obrovské úsilí.. Je na to potřeba opravdu hodně ovládat zmíněnou manipulaci. Ke které vás amway vyškolí. Musíte tomu úplně propadnout. Strašně tomu věřit. Jinak to nejde.. Tuto víru vám pěkně vtlačí do hlavy na seminářích, které také zvýší vaši výkonnost. A co se pak stane z takového člověka? Magor, naprostej magor.. Nezůstane vám nic, zřejmě přídete o přátele, možná o rodinu atd. Zůstanete jen vy a váš byznys.. Nebudete schopen se seznámit s někým z venku.. Rozumět si budete jen s lidmi s amway. Celej svět bude špatnej. Jen v amway bude dobrej, možná z toho pak upadnete do depresí, budete navštěvovat ještě více seminářů, které vás možná povzbudí, budete sledovat a číst spoustu knih o pozitivním myšlení aby ste na to nemysleli. A když jako člověk totálně krachnete a systém to zjistí, tak vás vyplivne, aby se neřeklo, že produkuje špatné distributory. Ano i mnoho takových případů se stalo a jistě více, než vzniklo oněch dolarových milionářů. Ale o těchto případech se už bohužel nemluví.. Platí tu jedno přísloví: Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.. A nepřipomíná tohle náhodou něco? Neni to náhodou podobný sektě?
Amwayáci sou naháněči lidí. Pouhou distribucí výrobků nevydělají tolik aby si mohli dovolit to o čem sní..
Pro mě a pro spoustu lidí, jako jsou psychologové, filosofové, výstupní poradci ze sekt, soudní znalci v oboru psychologie, pracovníků krizových linek a dalších, Je AMWAY zcela jasně SEKTA..
A ACZ to stejně stále převrací, že ne.. Jeho demagogie je až neuvěřitelná..
Komentuje admin, 13.12.2010 @ 19.04
Pavel:
Presne tak, pokud chce nekdo v „amway“ uspet – vydelat prachy, tak se z nej musi stat fanatik nahanejici lidi. Take je velice „dulezita“ manipulace s lidma
ACZ je typickym prikladem demagogickeho amwayaka…
Je to hrozny!
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 19.54
Když je to tak hrozná firma a nahánění lidí, proč pomáhá, kde jen může? Unicef, povodně, školy v Turecku… hm? Já každý měsíc pošlu přes Amway 600 Kč na konto Unicef, co posíláte Vy? Když je to přece tak neetické a nemorální podnikání.
––
Amway Česká Republika sro. pomáhá občanům postiženým povodní
2010-08-25
Ihned po zničujících povodních, které postihly zejména Severní Čechy reagovala Amway ČR vyhlášením sbírky finančních prostředků na pomoc postiženým touto přírodní katastrofou a zasláním materiální pomoci.
K 22.8.2010 věnovali distributoři Amway přes Kč 30.000,- zaměstnanci vybrali částku Kč 16.000,- a firma věnuje též částku Kč 30.000,- Tyto prostředky budou předány nadaci Člověk v tísni, která je adresně použije na pomoc postiženým. Sbírka dále pokračuje.
Firma též ihned zaslala do zasažené oblasti materiální pomoc v hodnotě několika tisíc korun. Jednalo se především o unikátní čisticí prostředky Amway z výrobkové řady LOC, prací řady SA8 a další výrobky.
Vedle toho samozřejmě pomohli i distributoři, kteří v dané oblasti působí nebo tam mají své partnery.
Zde chceme především vyzdvihnout pomoc distributorské skupiny vedené manželi Alicí a Romanem Čížkovými z Úval, která také předala zástupcům krizového centra Hrádku nad Nisou výrobky Amway v celkové hodnotě přes Kč 160.000,- Starosta města vysoce ohodnotil tuto rozsáhlou pomoc, která jistě přispěje k obnově zaplavených objektů města. Přiložené fotografie ukazují předání pomoci v Hrádku nad Nisou.
Děkujeme všem, kteří touto pomocí naplňují hodnoty Amway, pomáhat lidem žít lepší život.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.02
Je to přesný opak toho, co tu píšete. Že amwayáci jsou posedlí penězi. Jsou to lidi, kteří uznávají jisté hodnoty, o kterých nemáte ani páru. Rovnost, rodina, přátelství, odměna. Když už peníze vyděláme, tak většinu z nich se učíme investovat a přispíváme na různé charity a organizace. Protože, nemůžeš jen brát, musíš taky dávat… Čím víc dáváš, tím víc dostaneš. Jenže na to vy se zaměstnaneckým myšlením nepřijdete, pokud Vám o tom někdo neřekne…
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.03
Amway spojila své síly v Evropě pro děti v Turecku
2010-10-13
Amway otevřela předškolní zařízení pro děti v provinci Van, Turecko
Guverner provincie Van Munir Karaloglu, Vice president Amway Evropa pro korporátní záležitosti Michael Meissner, vlastníci podnikání Amway a zaměstnanci Amway otevřeli dne 4.10. 2010 dvě předškolní zařízení pro děti v turecké provincii Van. Od roku 2009 shromáždili vlastníci podnikání Amway, jednotlivé pobočky ve všech 24 evropských trzích včetně české a slovenské a jejich zaměstnanci 600.000 dolarů, aby poskytli předškolní výchovu pro více než 400 dětí ročně. Tento projekt vznikl ve spolupráci s UNICEF Turecko , ministerstvem školství a generálním ředitelstvím pro předškolní výchovu, které potřebu předškolního výchovy považují za jeden ze stěžejních projektů pro děti v Turecku.
Děti jsou v Turecku největší demografickou věkovou skupinou, Devět procent veškeré populace tvoří děti ve věku tři až pět let. Zatímco v západní Evropě získává skoro každé dítě předškolní výchovu, je v Turecku tento poměr velmi nízký, tvoří ho jen cca 11% dětí.
Amway se rozhodla pomoci dětem v provinci Van, neboť v současné době je tam jen 32 předškolních zařízení pro 24.000 dětí. Michael Meissner vysvětluje proč:
„Předškolní výchova je pro děti velmi důležitá, pomáhá jim rozvíjet jejich intelektuální a společenské schopnosti a dovednosti, integrovat se do společnosti, komunikovat a žít s ostatními dětmi a připravovat se tak na život. Tato příležitost by měla být poskytnuta každému dítěti. A to Amway nabízí, chceme aby každé dítě v životě využilo celý svůj potenciál a možnosti.“
Výstavba předškolních zařízení pro děti v Turecku je součástí celosvětového projektu Amway „One by one“, který pomáhá dětem plnohodnotně žít, vzdělávat se, hrát si a dosahovat úspěchu. Každé z těchto 2 zařízení má 5 tříd pro více než 200 dětí, kuchyni a hřiště. Amway shromaždˇuje další prostředky, aby v tomto projektu pokračovala i v dalších letech.
Komentuje admin, 13.12.2010 @ 20.07
Jirka:
Na tomto blogu se hovori – pise z 99-100 procent o distributorech Amway (Amwayaci). Ne o samotne firme Amway (pravnicke osobe). Samozrejme, jsou to zcela nezavile osoby… Rozhodne netvrdim, ze jsou vsichni Amwayaci stejny – je to o lidech. O tom zadna… Ale… To, co se deje pri vykladani marketingovych planu, mitincich, atp. To je desny. Myslim tim negativni manipulaci s lidmi, fanatizovani lidi, atd. Myslim, ze presne vis o cem mluvim… To tak nemuzu nechat! Musim upozornovat na tento nesvar.
Se vsim co napsal Pavel ve svem komentari, s tim se zcela ztotoznuji http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/comment-page-2/#comment-6787
Komentuje Bestmen, 13.12.2010 @ 20.19
Jirka:
Je to hrozny…
„U benzínové pumpy budete moci načerpat vždy plnou nádrž.“
„Už nikdy nebudete muset vstávat v určitou hodinu – chodit do práce. Celý zbytek života budete spát do kolika se vám zachce.“
„V případě, že vy se rozhodnete, že vybudujete skupinu na diamantovou úroveň, že vy se rozhodnete mít úspěch, pak pravděpodobnost, že se vám to podaří je 100%.“
Atd.
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.24
Ne, právě naopak, haníš tady amway!!! Protože je to psáno, jakoby semináře byly pořádané Amway a tak to sakra není!!! Amway dokonce má Etický kodex, který je součástí licence a absolutně tam zakazuje sektařské praktiky!!! Takže ty skupiny, které to dělaj, to dělaj proti zákonu. Naše distributorská skupina Yager > King > Rek to ale rozhodně takto nedělá!!!
Tak nepiš že Amway je sekta, že výrobky jsou drahé, když jsou to silné koncentráty a navíc ekologické, nepiš, že Amwayáci jsou OODPAD SPOLEČNOSTI!!!
Odpad jsi TY!!!
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.26
Ty vypatlanče, 99% je o Amwayácích? Názvy témat!
Kdo je Amway? Solidní firma, podvodníci nebo sekta? 
Výrobky Amway
Amway – podvod, pyramida, letadlo?
Je to diskotéka? Anebo seminář Amway?!
Jsi doprdele normální???

Vážně už mě sereš
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.36
S tímhle debilním blogem končím, nemám na to náladu ani čas. Kdo je chytrý, vstoupí a vyzkouší na vlastní kůži. Nebo když ti „kamarád“ řekne, že ten bavorák, co se ti celkem líbí, je úplně na hovno a moc to žere a kdovíco ještě, tak ho poslechneš předtím než by sis ho vyzkoušel a projel??
Pokud je tvá odpověď ANO, tak jsi zmanipulovaný!!!
Přeji spoustu spokojených dnů a hezké Vánoce, já se jdu teď osprchovat a dostanu za to zaplaceno. Potom si uvařím čaj (indický Darjeeling) a taky za to dostanu zaplaceno. Pustím si CD Dona Kinga, budu se půl hodinky učit a k tomu si dám vínko od Templářů, za což taky dostanu nějaké korunky. Pak si vyčistím zuby supr pastou Glister, a věř nebo ne, zase dostanu zaplaceno. Ráno se vzbudím, uvařím si 100% arabicu od Amway, zase za to dostanu zaplaceno. Než vyjedu na schůzky a ke klientům, oblíknu si košili a dám si na sebe kravatu z partnerského obchodu e.tie.cz a zase za to dostanu peníze. Než vyjdu, navoním se parfémem od Amway, který vydrží celý den a opět za to dostanu peníze. Ukážu nějaký plány, někdo vstoupí, někomu prodám třeba sprej na okna nebo zubní pastu > z toho jsou taky peníze. Během dne udělám pár kontaktů a provolám pár minut – mám tarif přes Amway za body, takže dokonce dostanu zaplaceno za to, že telefonuji. Odpoledne si třeba uvařím špagety nebo si udělám salát s extra virgin olivovým olejem z Amway, samozřejmě zase dostanu nějaké penízky zpět. Ptáte se, kdo to zaplatí? Přece Amway, ta neetická a nemorální firma, o které tady píšete, že je to sekta. Víte o něčem lepším? Jestli ano, sem s tím…
J.I.R.K.A.
Komentuje hraesvelgr, 13.12.2010 @ 21.18
Jirka:
Stejně jako spousta tvých kolegů si pleteš zisk se slevou…
Komentuje hraesvelgr, 13.12.2010 @ 21.24
Jirka:
„Když je to tak hrozná firma a nahánění lidí, proč pomáhá, kde jen může? Unicef, povodně, školy v Turecku… hm?“
Mám jmenovat vrahy a mafiány, kteří stavěli školy a nemocnice, zakládali nadace…
„Jenže na to vy se zaměstnaneckým myšlením nepřijdete, pokud Vám o tom někdo neřekne…“
Kde jsi přišel na to, že každý, kdo nesouhlasí s amway, je zaměstnanec??
Mimochodem, stejně jako tvůj kolega ACZ jsi se zapomněl vyjádřit k mým poznatkům, prot je ješte jednou opakuji:
„Jak můžeš říct, že pravděpodobnost úspěchu v Amway je mizivá? Je to firma, která po Microsoftu vyprodukovala druhý největší počet dolarových milionářů“
Pravděpodobnost úspěchu přece nezáleží jen na tom, kolik lidí na nějakém byznysu zbohatlo nebo kolik mají jeho zakladatelé…

Množství milionářů vypovídá jen o tom, že má amway velké množství distributorů. Ale faktem je, že většina z nich s tím nevydělá ani na obživu.
„Takže přestaň plácat hovna a řekni nějakému Amwayákovi, ať ti ukáže možnost, jak se zabezpečit a nemuset chodit pracovat pro někoho jiného“
Možností, jak se zabezpečit, je spousta, na to není potřeba amway.
)
A pokud někdo nechce pracovat pro svého šéfa, doporučuji klasické podnikání na živnost v nějakém normálním oboru – pravděpodobnost zbohatnutí tam není menší než u amway a dotyčný má hlavně reálnou šanci se touto činností uživit – narozdíl od amwayáků z nichž si většina amwayáctvím nevydělá ani na žrádlo a pracuje pro svého šéfa do konce života (což musí být pro ně opravdu hrozné
Komentuje Pavel, 13.12.2010 @ 22.27
Jirka:
Tak ste nám to tady pěkně zidealizoval. Jak můžete říct, že zrovna vaše skupina se nevyznačuje sektářstvím. Tvrdíte to všichni. Ať jste z jakékoliv skupiny. Všude je to ale stejný. Všechny semináře objíždějí všichni z toho vršku a stále se střídají pořád dokola. Občas i někdo z ciziny. Mluví a mluví a vy jim to polykáte..
Komentuje Jirka, 13.12.2010 @ 20.02
Je to přesný opak toho, co tu píšete. Že amwayáci jsou posedlí penězi.
A pak napíšete příspěvek, jak za všechno dostanete zaplaceno a skoro jako by vám to dělalo dobře, jak zase dostanete nějaké penízky zpět. Takže penízky, penízky, penízky se nám vrací.. Ale nevrací. Na samospotřebě určitě ne tolik než kolik by ste ušetřil při koupi běžného zboží stejné kvality. Hřát vás tam může akorát ta sleva. Při použití jakéhokoliv prostředku, máte blažený pocit, jaký ste chytrý spotřebitel a jak se vám generujou peníze. Peníze vidíte zkrátka za vším..
Jinak s tou charitou všechna čest.. Je to dobrý skutek.. Ale vše je zneužitelné a myslím, že právě v Amway to také slouží jako jeden z prostředků manipulace. O tom by se tu dalo hodně rozepisovat. Je to velmi propracované, ale to už asi patří jinam
A přesně jak říká hraesvelgr:
Mám jmenovat vrahy a mafiány, kteří stavěli školy a nemocnice, zakládali nadace…
Komentuje acz, 14.12.2010 @ 7.17
Komentuje krokoš, 13.12.2010 @ 17.02
kamarád do amway nacpal deset táců a prachy sou fuč
––––
On je idiot, ten tvůj kamarád? když se tě zeptám, jak to udělal, tak mi asi neodpovíš, že?
–––
8:14, tak co je dnes nového v BULVÁRU?
Plastické operace, autonehoda století, hm, reklama na mužské prádlo, hm. No jo, dokonalý svět tenhle CZBLOG
––-
Tuhle jsem tu někde zahlédl jak se Bestmen chlubí, že už podniká 15 LET !!!!
Bestmene, JAK TO, ŽE JEŠTĚ NEJSI MULTIMILIONÁŘ? Nějaké divné, ne? Není někde něco špatně? Proč to děláš, když to NEFUNGUJE? Jaká je pravděpodobnost, že to ještě někam dotáhneš, když už 15 let a miliony nikde? Nezmanipuloval tě náhodou někdo? nevymyl ti někdo mozek?
Poznáváš své stupidní otázky?
A Vy ostatní?
Komentuje acz, 14.12.2010 @ 7.29
Půjčím si texty od známého:
„V dnešním světě existují 3 typy lidí. Jsou to „well poisoners“ (obrazně řečeno lidé, kteří otravují vodu ve studni), kteří Vás od všeho odrazují, ubíjejí Vaši kreativitu a říkají Vám, co všechno nemůžete dokázat. Pak existují „lawn mowers“ (sekači trávníků) – lidé, kteří mají sice dobré úmysly, ale jsou pohlceni sami sebou; upínají se na své vlastní potřeby, posekají svůj vlastní trávník, ale nikdy „nepřesáhnou“ svůj pozemek, aby pomohli někomu jinému. A nakonec jsou tu „life enrichers“ – lidé, kteří se „natáhnou“, aby obohatili životy jiných, aby je povzbudili a inspirovali. My potřebujeme být právě takoví „life enrichers“ a potřebujeme se obklopovat těmito lidmi.“
Toliko z klávesnice -Me-
Je evidentní do které skupiny patří Bestmen, Pavel, Vergl, Mauron, Zdeněk, Karl a někteří další. Ukázkoví „well poisoners“ na 100%.
Tahle filozofie není autorstvím ani Me, ani Čížka, ani Hassmana, ani nikoho z Amway. Definoval ji člověk, který svůj byznys vybudoval z úplné nuly jako naprosto nevzdělaný člověk. Nepotřeboval Amway školení, aby definoval hloupost a idiotství, které zde po hromadách každý den prezentujete.
Avšak díky jeho myšlenkám byla Amway založena, přesně na těchto základech, ji Van Andel se svým partnerem, po letitých zkušenostech v MLM s Nutrilite a po mnohonásobném ověření v praxi, že ony filozofie 100% existují a jsou reálné a fungují.
Poznáte, kdo definoval ony myšlenky rozdělené lidí do tří kategorií?
Poznáte a pochopíte, proč jste do puntíku v kategorii „well poisoners“ …? Hm?
Nepoznáte. Protože jste „well poisoners“. A nikdo, kromě Vás, s tím nic neudělá.
Komentuje Pavel, 14.12.2010 @ 8.10
To je všechno moc krásný. Jenže v amway jsou tyto krásně věty, postoje, texty ze skutečných návodů na úspěch na seminářích zneužívány jen a pouze pro zvýšení výkonnosti distributorů.. Opak se stane pravdou. Z distributora se stane člověk, myslící jen na sebe a svojí karieru. Aby si distr. neuvědomovali tohle neštěstí, je do amway vsunuta ona charitativní činnost.. Distriutora to utvrdí, že co dělá je správné a činní ho to šťastným a vzbudí to v něm pocit, že když ho okolí začne odmítat, tak mu to asi závidí. A amway má ovečku pěkně v ohradě
Komentuje acz, 14.12.2010 @ 15.49
Pavle:
Co to zase blábolíš? Proč hovoříš o naprosto cizích lidech co se z nich stane, nebo stalo? Ty jsi taky ten, no …. ehm ..jo … VŠEZNÁLEK? Co každýmu, včetn těch, které vůbec nezná, vidí do hlavy?
Ty skutečně věříš, je to bohužel vidět, že lidé, kteří berou Amway profesionálně, odevzdali při registraci svoje mozky, občanské průkazy, vědomí a stali se z nich ZOMBIE
Jenže to je bohužel velmi smutné pro tebe. Je to ukázka, jak hloupý ve skutečnosti jsi a jak daleko a hluboko Ti vůbec nevadí dělat závěry bez toho, abys vůbec rozuměl tomu, k čemu závěry děláš. Je to ukázka tragédie lidského charakteru a degenerace normálního logického myšlení.
Komentuje Pavel, 15.12.2010 @ 10.10
Řikám tady jen to, co vidím na svých známých, kteří tomu propadají, co sem viděl na seminářích na které sem se dostal, prezentuju tu vlastní názor a názory odborníků se kterými sem o tom mluvil.. Měl sem možnost nahlédnout do několika diplomových prací, které byly na téma Amway vypracovány.. Četl spoustu článků jak ze zahraničí, tak od nás. A vše směruje k jednomu názoru. A to, že amway se vyznačuje sektářskými rysy. Řadí se mezi zhoubné Komerční kulty. Je hodně sledovaná z tohoto hlediska. Ví to skoro celej svět a ty to furt vyvracíš. Ale to chápu. Máš to zřejmě v popisu práce..
Komentuje jkr, 15.12.2010 @ 10.59
Zajímavý návod na nahánění – originál od 21%!!!
Jaké jsou možnosti kontaktování?
1) vybereme si typově vhodné jedince nebo pár, zastavíme je … “ promiňte,
jste místní ? (čekají, že se budeme ptát na cestu a zastaví a dají nám čas)
… podnikáme v oblasti internetu a propagace a v současnosti rozvíjíme své
podnikání do tohoto regionu, mohu vás požádat o pomoc ? (žádost o pomoc se
neodmítá a vzbuzuje to jejich zvědavost) … hledám zde 1 – 2 schopné lidi,
kteří by nás zastupovali – hledáme někoho kdo by přivítal zajímavou
podnikatelskou příležitost a chtěl by si vybudovat velmi slušný zdroj příjmu
vedle svého zaměstnání nebo podnikání, někoho kdo hledá příležitost jak
vydělat slušný peníze a mít víc volného času pro sebe… znáte někoho
takového ? (ptáme se jich sice na doporučení na třetí osobu, ale otázka ve
skutečnosti směřuje na ně)“
Odpovídají, že znají, neznají, že by to zajímalo přímo je … „výborně,
organizujeme tady dnes pracovní schůzku kolegů z různých regionů a rádi Vás
na ni pozveme abyste získali informace“
2) vybereme si typově vhodné jedince nebo pár, zastavíme je … „“ promiňte,
jste místní ? (čekají, že se budeme ptát na cestu a zastaví a dají nám čas)
… vypadáte sympaticky a jako šikovní lidé … podnikáte ?“ …Ano, ne …
a uvažovali jste někdy o podnikání ? zajímají vás peníze ? … výborně,
prezentujeme zde dnes podnikatelskou příležitost založenou na rozvoji
internetu a hledáme 1- 2 šikovné lidi z Jihlavy nebo okolí, které by
zajímalo podnikání a slušné peníze.“ „zajímá vás to ?“
3) forma ankety : „Mohu vám položit 3 otázky pro anketu ? nakupujete věci
denní spotřeby jako kosmetika, drogerie, potraviny, potravinové doplňky
apod. vy osobně nebo jiný člen rodiny ? nakupujete tyto věci v kamenných
obchodech nebo na internetu ? zajímala by vás možnost jak stejné věci, které
nakupujete dosud v maloobchodě nakupovat výhodněji na internetu a vydělat na
tom ?“ ANO … “ výborně, právě dnes zde prezentujeme internetový obchod
budoucnosti.. zajímá vás to ?“
To je jen několik námětů a typů, každému samozřejmě sedne něco jiného…
Komentuje Balyš, 15.12.2010 @ 11.31
Co tady furt řešíte. Amway je jasná sekta
Komentuje acz, 15.12.2010 @ 12.36
Komentuje Pavel, 15.12.2010 @ 10.10
Co kdybychom si je začali po jednom odkrývat?
) je jen tvůj vlastní úhel pohledu, který nejsi ochoten korigovat. Jsi přesvědčen, že tak jak to vidíš ty, je naprosto správně a jakákoliv odchylka od tvého vidění je špatná až sektářská. Co mi to kurňa připomíná
„Řikám tady jen to, co vidím na svých známých, kteří tomu propadají, co sem viděl na seminářích na které sem se dostal, prezentuju tu vlastní názor a názory odborníků se kterými sem o tom mluvil.. Měl sem možnost nahlédnout do několika diplomových prací, které byly na téma Amway vypracovány.. Četl spoustu článků jak ze zahraničí, tak od nás. A vše směruje k jednomu názoru. A to, že amway se vyznačuje sektářskými rysy. Řadí se mezi zhoubné Komerční kulty. Je hodně sledovaná z tohoto hlediska. Ví to skoro celej svět a ty to furt vyvracíš. Ale to chápu. Máš to zřejmě v popisu práce..“
–
–
Vezmu to odspodu. V popisu práce to mám. Zcela opodstatněně. Hájit si vlastní podnikání je tak trochu povinností každého, kdo jej bere profesionálně. Amatérů se to ale těžko vysvětluje.
–-
Tvá tvrzení o tom, co ví celej svět, je akorát fraškoidní pokus o globalizaci vlastního názoru. toho tvého. Pak už ale vůbec nic. Jinak špičkový blábol.
–-
Rád bych měl seznam oněch „spoustu článků“. Byly to názory jednotlivců na svých soukromých blozích, jako je tento, nebo oficiální rozbory uznávaných odborníků ve svých profesích? protože já zase četl dost článků od skutečných profesionálů, které vyšli v regulerních periodikách a ohledně Amway jen samá chvála. Podivné, že máme každý jiné zdroje
–-
Na kterém semináři jsi byl? Kdy to bylo, kde to bylo, jak dlouho trval, kolik tam bylo lidí, kdo jej vedl, jména, která podpůrná organizace seminář sponzorovala, kolik stálo vstupné, kdo tě na něj pozval. Čekám na odpovědi. když jsi tam byl, musíš je znát.
–-
To ,co ty vidíš na svých známých (by mě zajímalo, kolik jich je, někteří zdejší tvrdí, že mají desítky známých v Amway
Komentuje Pavel, 15.12.2010 @ 16.02
Kolik je známých, to je snad jedno, může bejt jeden, může jich bejt pět.. Na seminářích figurovali jména Bendovi, Hassman, Piotr Lach s manželkou(omlouvám se pokud sem to napsal špatně), Mark a Kateřina Dzirasa.
Z jakejch je to organizací nebo větví, to si doplníš sám.. A kdo mě na ně pozval a nebo jak sem se tam dostal, to tě nemusí zajímat.. Ani to, kdy to bylo.. A semináře trvají cca 8 hodin plus pauza.. Je to náročná vymejvárna. To snad víš..
Články nejsou ze soukromých blogů, to bych byl sám proti sobě, kdybych papouškoval nepodložené názory.. A jména lidí, kteří se zajímají o tuto problematiku ti sem taky nebudu vypisovat.. To se nemůžeš zlobit..
Ale jsou nestranní. Tu společnost z tohoto hlediska jen dlouhodobě studují.. Tak asi tak..
Komentuje Víťa, 6.1.2011 @ 12.18
Dovolím si k článku připojit malou analýzu. Také jsem se setkal s návštěvou člověka s Amwaye. Protože mám v životě vždycky oči otevřené co se nových příležitostí týče, tak jsem se s ním setkal 3x. Ptal se na vše možné, počítal a koupil i tu první sadu za +- 5500 CZK. Nyní jsem došel k následujícímu. V porovnání se standartním byznysem výrobce->velkoobchod->maloobchod-& gt;spotřebitel, tedy 3 marže, jedna u výrobce, druhá u velkoobchodu a třetí u malobchodu je jich u Amway kolem 27. Mají tam různé stupně v té struktuře, kde s každého prodaného kusu dostane každý nějakou korunku. Tedy konkrétně ty jejich stupně se jmenujou: první je tzv „Stříbrný“ , „Zlatý“ atd atd . a končí to „Zakladatelský korunní velvyslanecký 70″ je tam ještě pár podskupinek pod tím „Stříbrným“ tedy přesně 6, ale ty pomiňme. Tak a nyní co se děje při koupi mýdla, které se u nich nazývá přesně C&H Pleťové mýdlo je ho 250g a stojí 213 CZK (pro představu jsou to 3 kostky mýdla) – voní pěkně. Pro jasnější přestavu stanovme, že mýdlo stojí třeba 100 CZK, jevo výrobní cena je třeba 10CZK. Oněch 90 CZK se dělí právě mezi těch 27 pozic v multilevlu. Nebudu se zde zabývat přesnější matematickou studií MLM, stačí zadat do vyhledávače např ponzi scheme (tenhle borec to všechno začal), tyto pyramidy se postupně měnily, vyvíjely, mutovaly a jednou z nich je právě Amway. Oproti schématu „alberto ponzi“, kde je zisk klientů výplácen s dalších příchozích a tedy se to jednou nutně musí rozsypat (viz devadesáta léta v česku) jsou amway provize vypláceny dle obratu z prodeje zboží, cena zboží je spočítána tak, aby z každého prodaného kousku dostal každy ve struktuře část své provize. Z ničeho jiného provize vyplácena není jen s toho kolik se prodá. Abyste postoupil na další pozici musíte jednoduše vyprodukovat větší obrat (tuto větu přesně analyzovat znamená trochu studovat MLM). Na Amway se mi líbí, že mají zajímavá školení ohledně pohledu na život, svět a obecně byznys. Když chytnete toho správného člověka „nad sebou“ určitě vás naučí spoustu i o obchodních technikách-toto je samozřejmě dobré jen pro ty co se obchodováním chcou živit. Občas s člověkem mírně manipulují, ale to je v byznysu na všech úrovních normální, není to nic nového či špátného. Jsem rád, že jsem více mohl zahloubat do fungování této společnosti a matematicky si vše spočítat. Určitě mě to posunulo. Platit ale provize s koupi produktu 27 „meziskladů“ nebudu. Další věc co na mě působilo trochu úsměvně byla diskuze o vitamínech. Protože jsem aktivní sportovec trochu se v tom vyznám. Jejich základní stavební kámen pro koupi drahého vitaminu např A byl že je přírodní. Toto se linulo jako červená nit celou diskuzí o všech jejich produktech. Ano, věřím, že je vše přírodní a tzv. BIO. Nicméně vitamin A má svou přesnou krystalickou strukturu (toto jsem diskutoval s vývojáři vitamínu-jen kvůli Amway). Na wikipedii ji přímo můžete vidět. Tato kristalická strukturu vitamínu je jasně daná. Není zde důvod se domnívat že vitamin A zakoupený v lékarně je jiný než vitamin a zakoupený přes Amway. Trochu složitější je spočítat, kolik platíte za mg vitaminu např. A protože ty jejich tablety obsahujou různé koncentrace (gramáže) různých vitamínu. Na trhu najdete težko něco se stejnou gramáží. A čistý jeden vitamín Amway nemá (tam by to bylo jasné kolik stojí mg přes Amway oproti lékarně zarohem). Takže když to celé srovnám s vysokými cenami dálnic které platíme my (daňoví poplatníci) do kapes různých subjektů nevidím na Amway nic špatného
Další věc je že mají již nasmlouvané různé obchody (kasa.cz), operátory (konkértně O2) atd atd. kde když dostanete do struktury pod vámi člověka a on koupí výrobek či službu od daného obchodníka (operátora) tak taky máte provize ale ty jsou podstatně podstatně podstatně (schválně napsáno 3x) nižší. Bylo mi řečeno, že zhruba 50% obratu Amway je přes jejich výrobky, 15% O2 a zbytek to ostatní.
Komentuje acz, 7.1.2011 @ 7.38
Víťo, pokoušel jsem tě korigovat v prvním vystoupení tvého „názoru“ v blogu pana Kounovského. Pravděpodobně jsi moji reakci vůbec nečetl, jinak by si nemohl opakovat svoje představy o tom, jak se věci mají, téměř do písmene stejně, ZDE. Budu tedy nucen použít reakci na tvá tvrzení a vložit je i sem, neboť nemohu připustit, aby zůstali na veřejnosti vysloveny vysloveně nesmysly. Věřím, že to pochopíš, doplníš si vzdělání v oblasti vitaminologie a pozměníš svůj pomýlený názor:
––-
Víťo, přestože o sobě tvrdíte, že jste sportovec, musím Vám jednoznačně vyvrátit vaše představy o vitamínech jako takových. Nic o nich nevíte, bohužel. V diskusi zůstanu jen u vitamínu A, který zmiňujete, nebudu zatahovat řeč k těm ostatním. Akorát bychom to zbytečně roztahovali v tématu, které s tím nesouvisí. Rozdíl mezi syntentickým vitamínem a přírodním není v chemickém vzorci sloučeniny konkrétní „kyseliny“ ale v doprovodné struktuře, která je na konkrétní „kyselinu“ bezporstředně navázána, nejde vyrobit, ale je naprosto zásadní z hlediska účinků každého vytamínu. Nyní již k věci:
Zdroje vitamínu A
- potrava živočišného původu – retinoidy (retinal a retinol).
- potrava rostlinného původu – provitamíny, které musí být později v těle převedeny na aktivní formu vitamínu A . Jedná se zde o zeleninu a ovoce, obsahující žluté, oranžové nebo tmavě zelené pigmenty, známé jako kartenoidy (nejznámější z nich je beta karoten).
Pro určení množství vitamínu A potřebného pro normální lidský provoz se proto používá společná jednotka, na kterou je možné převést jak retinal, tak i beta-caroten a umožní tak vypočítat denní potřebu vitamínu A (viz. níže). Tato jednotka se jmenuje Retinal Equivalent (RE). 1 RE = 0,001 mg retinalu nebo 0,006 mg beta-carotenu, z čehož je vidět jednoduchost příjmu vitamínu A z živočišných zdrojů (ovšem, jak je zde uvedeno, vitamínem A (retinoidy) se lze předávkovat, zatímco provitamíny se předávkovat nelze) …
Vstřébávání beta karotenu – karetenoidů je mezi 1/5 až 1/10 míry vstřébání retinolu).
1 RE = 0,001 miligramů = 3,3 IU (international unit – mezinárodní jednotka) vitamínu A.
Ve střevech je vitamín A chráněn před přeměnou ve vitamín E. Jelikož je vitamín A rozpustitelný v tucích, pro organismus je možné jej velmi lehce uskladnit v těle. Většina vitamínu A je uložena v játrech, které jej dle potřeby uvolňují do krevního řečiště.
Retinoidické formy vitamínu A jsou aplikovány na kůži ve formě krémů apod. v lékařství a kosmetice při léčbě akné a při nadměrném rohovatění kůže. Absorbcí vitamínu A do kůže se zvyšuje regenerační schopnost kůže.
Přebytek vitamínu A:
Maximální hranice příjmu vitamínu A je pro dospělého muže kolem 10 000 IU (tj. asi 3 miligramy) / den.
Přebytek je možné, jak už bylo řečeno, způsobit pouze příjmem živočišné potravy (retinoidy). Při užívání provitamínové formy vitamínu A tělo přeměňuje jen takové množství vitamínu A, jaké bude potřebovat a vysoká hladina provitamínu A není toxická. Dříve bylo předávkování vitamínem A pozorováno zejména u polárních expedic a u lidí žijících za poláním kruhem nebo v severských oblastech – živili se totiž zejména živočišnou potravou a spotřebovali celé zvíře i se střevy a játry, severská zvířata mají v játrech daleko vyšší obsah vitamínu A, než je obvyklé u jejich jižnějších kolegů.
Projevy přebytku vitamínu A:
nevolnost, zvracení, únava, padání vlasů, krvácení, bolesti kloubů, poruchy vidění.
Zdroje vitamínu A:
živočišného původu (retinyl estery) – vnitřnosti a játra, mléko, vejce
rostlinného původu (provitamin A – kartenoidy)- sladké brambory, mrkev, špenát, kapusta, dýně, sladké papriky, trvanlivé tykve, meruňky, oranžový meloun, (kantalupský), mango, brokolice
!!! POZOR SYNTETICKÁ FORMA VITAMÍNU „A“ JE PODOBNÁ FORMĚ ŽIVOČIŠNÉHO PŮVODU A JE JEŠTĚ VÍCE TOXICKÁ!!!
Zdroj:
„www.mizici.com/article.php?aid=49″
Odborný referát, zaměřený na pochopení zásadních rozdílů, mezi syntetickými a skutečně přírodními vytamíny:
„www.home.karneval.cz/01070036/ref.pdf“
Ještě někde pohledám natočený rozhovor ohledně několika proběhlých výzkumů syntetických vitamínů. Věda dnes postoupila do fáze, kdy už je víceméně jasné, že syntetické vitamíny ŠKODÍ. Odebírají si (laicky řečeno) z těla právě to, co přírodní vitamín obsahuje ve formě doprovodných fytonutrientů a doprovodných látek, ovlivňujících jeho funkci. Tento tvar přírodního vitamínu věda vytvořit neumí. Pomeranč vyrobit nelze J
Zastávám názor, že toto není prostor pro diskusi ohledně vitamínů. Zavádíte, ač možná nevědomky, do problematiky vitaminologie síťový marketing a nesprávnou interpretací a naznalostí ovlivńujete názory a myšlení lidí, kteří o tom vědí ještě méně, než vy. A to je velmi nesprávné počínání, které nikomu neslouží dobře.
Komentuje acz, 7.1.2011 @ 7.51
Zde ještě malý důkaz o tom, že Vaše tvrzení, že Vitamín A je stejný, nechť je původu kteréhokoliv, není nic jiného, než obyčejné tvrzení nepravdy:
„www.mizici.com/pop-up.php?url=./article/49_2.png“
Komentuje acz, 7.1.2011 @ 8.05
Víťo: Později zde podrobně rozeberu Tvoji naprosto scestnou úvahu o tom, jak funguje odměńovací systém v Amway. To, co zde popisuješ, není nic jiného, než nashromáždění vlastních úvah a představ, jak to asi celé je. Bez jakýchkoliv znalostí skutečnosti, bez materiálů a podkladů. Celé je to naprostý nesmysl, kdyby takto, jak to popisuješ měl fungovat „výplatní systém“ Amway, tak už tato firma dávno neexistuje
Je to další příklad jak se rozšiřují o Amway naprosté nesmysly. Až se zase budete všichni čertit, proč na kontaktovacím pozvání nikomu neříkáme JDE O AMWAY, tak je to právě pro tohle. Právě díky naprostým dezinformacím, které šíří po internetu takoví lidé, jako je třeba tento Víťa
Mají svoje představy, předkládají je světu jako fakta a neznalí lidé tomu věří
Děs pomyslet na to, kam tohle jednou svět přivede. Do totálního chaosu nevědomosti a bludů.
–-
Add Nutrilite a Sport. Jako sportovec jistě uznáváte sportovní lékařskou vědu. Předpokládám, že chápete, jak významný podíl má lékařská věda na špičových výkonech špičkových sportovců. Stravování, životospráva, příjem energie, potravinové doplńky. Jedním ze světových lídrů v této doprovodné činnosti pro profesionální sport jsou odborné vědecké laboratoře slavného fotbalového klubu INTER MILÁN.
Vlastní laboratoře MILANLAB. Jsou to uznávané sportovní subjekty, pracující pro desítky a stovky sportovních organizací celého světa. A hádejte kdo je jejich hlavní vědecký partner?
NUTRILITE
Laboratoře NUTRILITE a laboratoře MILANLAB spojili své kapacity, aby ještě více pomáhali tam, kde jsou jako doma. V oblasti správné výživy, vitaminologie, životního stylu, zdraví a výkonu člověka.
Double X prostě nejsou Marťánci, přestože si to mnoho lidí myslí
Komentuje hraesvelgr, 7.1.2011 @ 9.08
ACZ:
Věřím tomu, že jsou vaše výživové doplnky kvalitní, ale strašně je přecenuješ a vyzdvihuješ. Z toho, co píše, to vyznívá, že kvalitní je jen jen nutrilite a zbytek je shit.
Bohužel zbytek shit není a tak je důležité poměřovat zejména poměr cena – výkon (pro většinu lidí, kteří profesionálně nesportují nebo nemají finanční omezení) a z tohoto pohledu již nutrilite není zdaleka tak špičkový.
Když jsem aktivně sportoval, tak jsem konzumoval docela dost výživových doplnků a rozdělil bych je do tří kategorií:
1, Nízká cena, ale nedostatečná kvalita.
2, Kvalitní výrobek s dobrým poměrem cena-výkon
3, Top kvalitní, ale drahé výrobky. Přínos u neprofesionálního sportovce oproti druhé kategorii minimální.
Komentuje acz, 7.1.2011 @ 12.43
Další porce předpokladů a-lá HREASVERGL
Hele, nechceš už zanechat toho předpokládání, iluzioniství, čtení mezi řádky, doufání, usuzování a začít používat tu věc, co máš mezi ušima?
Zcela jednoznačně se všude ve svých diskusích na tém Nutrilite zaměřuji na to podstatné – na 100% čistý přírodní produkt. Nutrilite je jen firma, která v této branži hraje světový prim (60% světového trhu drží ona, jediná firma) s výrobními postupy, které jsou tak ojedinělé, že celou značku staví do naprosto ojedinělého postavení na trhu. Nic víc. Skutečně nemůžeme za to, že Nutrilite je prostě nejlepší. Mimochodem byla založena 25 let před vznikem Amway. Naopak, jsme na to hrdi, že můžeme obchodovat s produkty, které jsou prostě nejlepší. Podobně, jako je hrdý každý obchodník s produkty stejné kategorie.
Tvé postřehy o kvalitě produktů směřují jiným směrem. Nutrilite produkuje především vitamínové a minerální doplňky stravy a o těch hovořím. Diskusi o energetických podpůrných „koktejlech“ pro růst výkonu či svaloviny ponecháme na jinou diskusi.
Věřím, že i průměrný neználek rozumí o čem jsem v oponentuře k vitamínu A na Víťu psal.
P.S.: poměr cena/výkon nikdy nezajímá toho, kdo chce konkrétní kvalitu. Tam se na cenu nehledí, neboť ona požadovaná kvalita pro konkrétní výsledky je naprosto zásadní bez ohledu na to, co to stojí. Říká se tomu PRIORITY. Buď chci NĚCO, bez ohledu na to, kolik to stojí, nebo chci jen něco za předem daný finanční výdaj. To ale ty vůbec nechápeš, bohužel. A já nechápu sebe, proč se s tebou pokaždé zatáhnu do diskusí úplně mimo témata. Ty mudrlante na všechno
Komentuje Lubo Pářa, 19.1.2011 @ 21.56
Bestmane, ty jsi perfektní odhaněč lidí. Kolik bereš za negativní reklamu? Jsi fakt profík. Možná bych si tě pronajmul.
Funguje ti to i s mouchama? Já bych tě zaměstnal na disco párty, kde bys v létě odlákával mouchy a pak na konci bys vždycky odháněl lidi. Bereš to?
Komentuje admin, 23.1.2011 @ 19.52
Lubo Pářa:
Na to bys neměl, samozřejmě, že mě platí Procter & Gamble
Lepší než naháněč lidí – http://czblog.cz/amwayaci-nejprve-si-vytvorte-seznam-lidi-a-kontaktujte-je/
Jo a co třeba tohle:
„Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
„Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“
„Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
„Dneska, v době sociálních sítí, facebooků, lidí cz, spolužáků cz, atd. Dneska není problém sehnat kontakt na kohokoliv“
„Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům Amway, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“
TO JE NAHÁNĚNÍ LIDÍ JAKO PRASE!
Komentuje admin, 25.1.2011 @ 16.18
Lubo Pářa:
Něco dalšího o nahánění lidí amwayáky (je to síla, hnus!):
„Napište si na seznam všech lidí, které znáte. Je to strašně důležitý!“
„Když si budete psát seznam rodiny a příbuzenstva – zkuste si vzpomenout, když je svatba nebo nějaká taková rodinná akce, kolik se vám tam sejde.“
„Když každej den si domluvíte schůzku s dvěma lidma a vysvětlíte jim 15 minutový plán, tak budete dostávat plnej plat, plus odměny a prémie, a každej den pracovní doba tím končí.“
„Když si koupíme startovní soupravu, tak otevírame svůj obchod. V případě, že si otevřete obchod a nebudete tam mít žádné zboží, nebudete mít nic na skladě… Kolik můžete vydělat peněz? Nula! Ten seznam lidí, to je váš inventář, to je inventář vašeho obchodu! A v případě, že vy začnete dělat emvej byznys a nebudete mít seznam lidí, tak je to, jako když si otevřete obchod a nemáte v regále ani Ň.“
„Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“
„Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“
„Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“
„Jaký je další zdroj lidí které známe? Lidi, který známe přes příbuzný.“
Komentuje Ferko Lakatoš, 18.6.2011 @ 5.12
Hej more ten amway moc dobri biznis ja jezdil v tramvaji 22 a lovil penazenky gadzum ted more delam amway a pohoda penez jak slupek more mam mercedes i moje aranka ma noveho zigulika amway je moc dobry delejte to vsichni romaci