Databáze firem a podnikatelů – Verbířské seznamy

Databáze firem a podnikatelůVerbířské seznamy se prodávají v Česku o sto šest. Nedávno mi přišla už pátá nabídka, abych si zakoupil tyto databáze. Podívejme se pod drobnohledem, na tyto databáze:

  • Databáze slouží pro získání kontaktu na ověřené cílové skupiny, bez složitého vyhledávání informací na internetu, nebo v nepřehledných všeobecných adresářích. Databáze se vydávají nepřetržitě již přes 12 let a pravidelně se několikrát ročně aktualizují.
  • Databáze obsahuje: název, adresa, kraj, mobil, telefon, fax, web, email, právní forma, doplňující informace k podnikání.
  • Databáze obdržíte na CD-Romu, standardně ve formátu xls (dle potřeby i jiném). Data je možné filtrovat dle potřeby(název, adresa, tel číslo, email, atd)

Databáze:

Praha přes 43tis záznamů Cena: 3000,- Kč
Jihočeský přes 17tis záznamů Cena: 2500,- Kč
Jihomoravský přes 34tis záznamů Cena: 3000,- Kč
Karlovarský přes 7tis záznamů Cena: 1500,- Kč
Královehradecký přes 17tis záznamů Cena: 2500,- Kč
Liberecký přes 18tis záznamů Cena: 2500,- Kč
Moravskoslezský přes 27tis záznamů Cena: 2800,- Kč
Olomoucký přes 16,5tis záznamů Cena: 2500,- Kč
Pardubický přes 12,5tis záznamů Cena: 2200,- Kč
Plzeňský přes 13,5tis záznamů Cena: 2200,- Kč
Středočeský přes 29tis záznamů Cena: 2800,- Kč
Ústecký přes 18tis záznamů Cena: 2500,- Kč
Vysočina přes 12tis záznamů Cena: 2200,- Kč
Zlínský přes 15tis záznamů Cena: 2500,- Kč

Jedná se o aktivní společnosti podnikající v daném kraji.

Města Obce ČR přes 6100 záznamů Cena: 1600,- Kč
Města Obce SR přes 2800 záznamů Cena: 1600,- Kč
Škola ČR vše od (MŠ – VŠ) přes 11500 záznamů Cena: 1900,- Kč
Škola SR vše od (MŠ – VŠ) přes 7900 záznamů Cena: 1900,- Kč
Státní Správa ČR přes 8500 záznamů Cena: 1500,- Kč
Právo ČR přes 5500 záznamů Cena: 1400,- Kč
Notáři ČR celá ČR Cena: 500,- Kč
Exekutoři ČR celá ČR Cena: 500,- Kč
Investice a Finance ČR přes 8000 záznamů Cena: 1600,- Kč
Ekonomika ČR přes 6500 záznamů Cena: 1400,- Kč
Autosalony ČR – všechny značky Cena: 1600,- Kč
Autopůjčovna ČR přes 800 záznamů Cena: 600,- Kč
Autoservis ČR přes 8000 záznamů Cena: 1700,- Kč
Pneuservis ČR přes 2500 záznamů Cena: 1200,- Kč
STK ČR přes 280 záznamů Cena: 400,- Kč
Doprava ČR přes 9500 záznamů Cena: 1700,- Kč
Zdravotnictví ČR přes 25000 záznamů Cena: 2600,- Kč
Veterina ČR přes 1300 záznamů Cena: 900,- Kč
Reklamní agentury, Tisk ČR přes 6100 záznamů Cena: 1500,- Kč
CK a CA ČR přes 3500 záznamů Cena: 1500,- Kč
Zastupitelské úřady v ČR Cena: 400,- Kč
Realitní kanceláře ČR přes 5600 záznamů Cena: 1700,- Kč
GOLF ČR – hřiště v ČR Cena: 400,- Kč
Letiště ČR – aerokluby a letiště v ČR Cena: 400,- Kč
Sport ČR přes 8800 záznamů Cena: 1800,- Kč
Kultura ČR přes 5000 záznamů Cena: 1400,- Kč
Ubytování ČR přes 13000 záznamů Cena: 1900,- Kč
Stravování ČR přes 15000 záznamů Cena: 2000,- Kč
Zemědělství ČR přes 6000 záznamů Cena: 1400,- Kč
Zahradní technika a centra přes 4500 záznamů Cena: 1200,- Kč
Stavebnictví přes 32000 záznamů Cena: 2600,- Kč
Plastová okna(výrobce, prodejce)přes 1800 záz Cena: 1000,- Kč
Bazény a bazénová centra ČR přes 500 záznamů Cena: 400,- Kč
Architekti a Projektanti ČR přes 3000 záznamů Cena: 1500,- Kč
Strojírenství ČR přes 11500 záznamů Cena: 1800,- Kč
Klimatizace ČR přes 2100 záznamů Cena: 1200,- Kč
Kanalizace ČR přes 7100 záznamů Cena: 1700,- Kč
Instalatéři Topenáři ČR přes 5800 záznamů Cena: 1500,- Kč
Potravinářství ČR přes 12500 záznamů Cena: 1800,- Kč
Odpad a Ekologie ČR přes 3000 záznamů Cena: 1200,- Kč
Nábytek ČR přes 10000 záznamů Cena: 1800,- Kč
Truhláři a Dřevo společnosti přes 8200 záznamů Cena: 1700,- Kč
Bezpečnost práce ČR přes 1200 záznamů Cena: 800,- Kč
Požární ochrana ČR přes 1700 záznamů Cena: 800,- Kč
Bezpečnostní služby, technika přes 3400 záznamů Cena: 1200,- Kč
Překladatelské služby ČR přes 2000 záznamů Cena: 1000,- Kč
Domovy důchodců ČR přes 1400 záznamů Cena: 1000,- Kč
Asociace a Cechy ČR přes 3000 záznamů Cena: 1300,- Kč
Pohřební služby ČR přes 550 záznamů Cena: 500,- Kč
Církve a Farní úřady přes 900 záznamů Cena: 800,- Kč
Úklidové společnosti ČR přes 3500 záznamů Cena: 1400,- Kč
Malíři ČR přes 3900 záznamů Cena: 1400,- Kč
Textil a Oděvy přes 8200 záznamů Cena: 1700,- Kč
Kosmetika Kadeřnictví ČR přes 5800 záznamů Cena: 1500,- Kč
Výpočetní technika, IT ČR přes 13500 záznamů Cena: 2000,- Kč
Poskytovatelé internetu přes 900 záznamů Cena: 500,- Kč
Elektro(prodej,montáž,servis) ČR přes 15000 za Cena: 2200,- Kč
Chemie ČR přes 1500 záznamů Cena: 800,- Kč
Manipulační technika(výroba,prodej)přes 500 Cena: 500,- Kč
Pošta ČR – všechny Pošty v ČR Cena: 1000,- Kč

————————————

Tyto Verbířské seznamy považuji za veliké zlo! Proč? Protože jsem dlouhodobě veden v těchto seznamech. Denně mi volá až deset verbířů, kteří nabízejí úplně všechno, např. akcie, software, auta, oblečení, předplatné časopisů… na firemní mobil volají i verbíři z Multi level marketingových společností: Herbalife, Lyoness, Dedra Innovations, Absolute Card… Mezitím ještě 2x do týdne zavolá operátor s „jedinečnou nabídkou“ tarifů a je plně dokonáno. Vezměte si, kolik strávím času, nad vyřizováním těchto nesmyslných a silně obtěžujících hovorů… A to ještě některé nabídky přicházejí emailem, což není zas tak obtěžující. Posledních pět let tyto verbíře posílám hned někam a hovor ukončuji, nezajímám se o to, co nabízejí. Pravidelně – jednou za tři měsíce, volá jakási ukrajinka, která nedokáže vyslovit jedinou větu souvisle… Potom zase volá slovák, kterej koktá… Prostě na palici!

Takové seznamy ničí podnikatelům život, ubírají je o čas. A to považuji za odporné a nepřípustné.

Co dělat, jak se tomu bránit? Před tím není obrany! Když si vyměním tel. číslo nebo email (což není problém), tak se stejně časem nové údaje dostanou na nový seznam, protože tyto seznamy jsou pravidelně aktualizovány. Pravděpodobně nějaký blb prochází internet (internetové stránky, katalogy…) a aktualizuje tyto údaje…

10 komentářů u “Databáze firem a podnikatelů – Verbířské seznamy

  1. Vezměte si, kolik strávím času, nad vyřizováním těchto nesmyslných a silně obtěžujících hovorů

    Opět další prezentace osobní ukňučenosti 🙂 Kdy ses pasoval do pozice oběti? To už bude dlouho, že? A kolik že tím strávíš? 🙂

    Tak asi 0,000001% času, který jinak trávíš naprostými hloupostmi, jako třeba hnusným bulvárem, pomlouvání Amway a lidí, které jsi nikdy neviděl, pasivní demonstrace Fašismu, Hitlera a dalších totalitních režimů, nebo jen prostě demonstrací své vlastní, nebetyčné blbosti 🙂

    Tvá ubrečenost nad tímto světem a pláč nad tvojí vlastní tragickou situací je až neskutečná 🙂

    Uloženo.

  2. To by mě vážně zajímalo, admine, jak získáváš zákazníky ty, jsi-li tedy tím podnikatelem, jak tvrdíš. Zatím jsi všechny běžné obchodní postupy označil za obtěžování či za projev sektářství, teď k tomu ještě přidáváš oslovení telefonem. Předpokládám, že když ty všechny obchodníky posíláš někam, stejně se chovají i tví potenciální zákazníci.

    Takže buď máš tak skvělý produkt, že se ti klienti sami cpou do dveří, nebo díky svým „zásadám“ marně čekáš na zakázky a krátíš si dlouhou chvíli psaním hloupostí. To druhé vypadá s ohledem na okolnosti mnohem pravděpodobněji.

  3. Architekti a Projektanti ČR přes 3000 záznamů Cena: 1500,- Kč

    Například moje hlavní podnikání by bylo bez této databáze celkem v problémech. Díky této databázi jsme velmi jednoduše kontaktovali potencionální spolupracovníky a klienty velmi efektivním a levným způsobem. Vložené prostředky se nám už mnohonásobně vrátily.

    Je to jasné, logické, smysluplné a proto to také existuje. Je o tyto služby skutečný zájem. Jinak by neexistovaly.

    Já si stále častěji pokládám otázku, jak ty vlastně podnikáš 🙂

    Z domu nevylézáš, abys nepotkal někoho z Amway, nebo aby tě neoslovil nějaký jiný člověk s nějakou nabídkou svých služeb. Jelikož v KLECH nemáte chodníky, nemohl bys přejít na druhou stranu ulice a soufalstvím by ses zbláznil.

    Nikomu nikdy zásadně nevoláš, aby někdo neměl ten „hnusný“ pocit, že někoho „naháníš“ se svojí nabídkou služeb. Pochybuji, že máš vůbec telefon. Pokud ano, tak snad jen na svolávání přátel na večerní pivo 🙂 nebo aby ti manelka napsala SMS co máš koupit k večeři 🙂

    Tvé poropojení se světem jen pomocí „drátů“ je zcela evidentní. Je to také hlavní důvod, proč jsi zcela mimo realitu skutečného, živého světa tam venku, proč v podstatě nemáš rád lidi a nesnášíš osobní kontakt s nimi.

    Aniž bys to vůbec vnímal, jsi mnohem víc izolovaný od skutečného světa tam venku za brankou tvého domu, než všechny „sekty“ dohromady 🙂

    Pokud neumíš najít informace na internetu, tak pro tebe prostě neexistují. Je tím pádem předem dáno, jak omezené závěry a dedukce plodíš.

    Mohl bych takto povídat do nekonečna, až tak moc jsi čitelný 🙂

  4. acz:
    My jsme také podobné seznamy využili a nevidím na tom nic špatného, ovšem také mě sere, když mi každý týden volají verbíři jedné velmi pofiderní společnosti, kteří stále nabízejí obchody na burze nebo když mi volají prodejci služeb či věcí, které nemají s náplní mého byznysu nic společného. 👿

  5. Odmítnout zdvořile nabídku, kterou neumíš využít je základním předpokladem každého slušného člověka, obchodníka, podnikatele a byznysmena obzvláště, neboť ten zejména chápe smysl činností (tedy pokud nemá v hlavě úplný srajdy, jak je vidět na tomto blogu nejčastěji) které druhá strana provádí. I takto se velmi snadno pozná charakter člověka.

  6. acz:
    Ano, když mi na telefon stavební firmy zavolá člověk, který má zájem o práci, prodejce stavebního materiálu nebo třeba autodopravce, tak mi to rozhodně nezkazí náladu.
    Ale nesmyslné a obvykle opakované nabídky nějakýc pofiderních společností, které nemají s mým oborem nic společného považuju za otravování. Nevím, co tě na tom překvapuje. :mrgreen:

  7. Hraesvelgr:

    On totiž amwayák ACZ nemá celé dny co na práci (proto je i zde na czblogu celý den), tak si 10x denně rád popovídá o nesmyslných nabídkách… Pro normálního člověka je to však silně obtěžující. On normální není, jak sám tvrdí:

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    Viz. http://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

  8. Komentuje acz, 22.7.2011 @ 7.29

    Odmítnout zdvořile nabídku, kterou neumíš využít je základním předpokladem každého slušného člověka, obchodníka, podnikatele a byznysmena obzvláště, neboť ten zejména chápe smysl činností (tedy pokud nemá v hlavě úplný srajdy, jak je vidět na tomto blogu nejčastěji) které druhá strana provádí. I takto se velmi snadno pozná charakter člověka.

    Když tu samou nabídkou, od stejného člověka – firmy, slyším pravidelně 2x do týdne, tak se to prostě nedá… Chápu, že jako distributor Amway ti to nepřichází divné, protože Když řeknete amwey byznysu NE, neznamená to NE!!! viz. http://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/

  9. Komentuje Slim, 21.7.2011 @ 9.15

    To by mě vážně zajímalo, admine, jak získáváš zákazníky ty, jsi-li tedy tím podnikatelem, jak tvrdíš. Zatím jsi všechny běžné obchodní postupy označil za obtěžování či za projev sektářství, teď k tomu ještě přidáváš oslovení telefonem. Předpokládám, že když ty všechny obchodníky posíláš někam, stejně se chovají i tví potenciální zákazníci.

    Takže buď máš tak skvělý produkt, že se ti klienti sami cpou do dveří, nebo díky svým „zásadám“ marně čekáš na zakázky a krátíš si dlouhou chvíli psaním hloupostí. To druhé vypadá s ohledem na okolnosti mnohem pravděpodobněji.

    Rozhodně nikoho neverbuju, jako se to má dělat v amway „byznysu“ – http://czblog.cz/category/spolecnost/amway/ Radí guru amwayák – Vůdce:

    „Když si koupíme startovní soupravu, tak otevírame svůj obchod. V případě, že si otevřete obchod a nebudete tam mít žádné zboží, nebudete mít nic na skladě… Kolik můžete vydělat peněz? Nula! Ten seznam lidí, to je váš inventář, to je inventář vašeho obchodu! A v případě, že vy začnete dělat emvej byznys a nebudete mít seznam lidí, tak je to, jako když si otevřete obchod a nemáte v regále ani Ň.“

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

  10. Slim:

    Amway byznsu je strašná ta manipulace s lidma, hovoří guru amwayák:

    „To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“

    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *