Výše S-Ranku závisí i na návštěvnosti webové stránky

Dlouho jsem měl registrovanou doménu, kterou jsem nijak nevyužíval. Řekl jsem si, že je škoda ji nevyužívat, tak jsem jí použil jako stránku pro přihlášení do jedné sociální sítě. Vytvořil jsem jednoduchou HTML stránku s minimálním textem (avšak unikátním). Byl jsem mile překvapen, že tato stránka brzy měla významnou návštěvnost (strovky UIP* denně). Vytvořil jsem tedy pár netématických zpětných odkazů. Výsledek se brzy dostavil – stránka získala GPR 1, S-Rank 4. Zmíněná stránka má více než rok S-Rank 4, a to nebuduji žádné zpětné odkazy. Mám některé stránky, které mají S-Rank 1 a spoustu zpětných odkazů, včetně tématických. Tyto stránky mají jedno společné – mizivou návštěvnost.

Z těchto zkušeností usuzuji, že výše S-Ranku nevychází pouze z počtu kvalitních tématických odkazů, ale také z návštěvnosti daného webu – čím vyšší návštěvnost, tím vyšší S-Rank. U Google PageRanku jsem nic takového nezaznamenal. Máte jiné zkušenosti?

*UIP – unikátní IP adresa

S-Rank

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *