Špatná zkušenost s DPD

Mám velice špatnou zkušenost s dopravcem DPD, který není schopen doručit zásilku + nulová komunikace a dělání si blázny ze zákazníka.

Dne 17.11.2015 odpoledne jsem objednal zboží u e-shopu, 19.11.2015 ráno dorazila zásilka na depo dopravce DPD. Téhož dne měl kurýr zásilku dodat (zásilka č.13835008043911). Podle SMS zprávy měl kurýr dorazit od 17:04 -18:04 hodin. Nikdo nevolal a kurýr nedorazil. Ve sledování zásilky jsem se dozvěděl: „Zásilku se nám nepodařilo doručit. Příjemce zásilky nezaplatil za dobírku“.
Znechucen jsem ještě ten večer psal na DPD email – info@dpd.cz. Do dnešního dne nikdo neodepsal. 20.11.2015 mi přišla SMSka, že zásilku doručí v čase 18:32 – 19:32. Od 18:15 do 19:40 jsem čekal na kurýra DPD u vrat (v tom dešti!!!). Opět nikdo nedorazil! Ve sledování zásilky jsem se opět dozvěděl: „Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo“. Zavolal jsem tedy na tel. číslo, ze kterého byla odeslána SMS zpráva – 736370115. Na to číslo se nedá dovolat – číslo slouží jen k SMS komunikaci. Napsal jsem tedy zprávu. Odpovědi jsem se do dnešního dne nedočkal.

Vzhledem ke skutečnostem, jsem velmi nespokojen s přepravní společností DPD. Nejhorší je ta nulová komunikace a dělání si blázny ze zákazníka. Nechápu, jak dneska takto může někdo podnikat…

Nezbývá mi nic jiného, než kontaktovat odesílatele (e-shop) a vedení společnosti DPD (jednatele pana Daniela Mareše). Poznámka: i když posíláte zprávu  na email jednatele, který je uvedený na stránce DPD, přijde vám automatická  odpověď z emailu info@dpd.cz:

„Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš e-mail. Potvrzujeme tímto přijetí Vašeho požadavku, který právě zpracováváme. V případě doplňujících otázek či nejasností Vás budeme kontaktovat.
Zajímá Vás stav Vaší zásilky? Prostřednictvím naší hlasové služby na telefonním čísle 841 700 700 nebo webových stránek www.dpd.cz to není žádný problém, stačí znát číslo konkrétní zásilky.

S pozdravem

DPD CZ, Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.

Komerční zóna – Modletice 135
251 01 Říčany, Praha-východ
Tel +420 225 373 373 (Zákaznická linka)
E-mail: info@dpd.cz

www.dpd.cz
www.dpd.cz/dorucujemeradost“

DPD
zdroj: dpd.de

6 komentářů u “Špatná zkušenost s DPD

  1. Také neuvěřitelně špatná zkušenost.. Neochota.. Nejsou schopni pro vás nic udělat.. Zboží nedoručí po 13.00!!! Nehorázná společnost!!!!

  2. Za mne nikdy bych tuto společnost dobrovolně ne volila!!! Ne jen že nepřišla SMS s uoersněním času.. Na druhý pokus jsem zvolila změnu doručení od 12.00 a ooni si klidně přijeli v 9.30..takze opět mne nezastihl být jsem zvolila požadovaný čas!!!
    Tuto společnost naprosto nechápu jak se chovají k zákazníkům.

  3. Taky mám s DPD špatnou zkušenost. Zásilku nedoručili a vrátili po dvou týdnech zpět. Příjemce nebyl kontaktován, zadním způsobem, žádný telefonát, SMS nebo e-mailem. Kdo ví jestli vůbec na danou adresu někdo byl..a když jsem chtěla doručení reklamovat, napsali že se omlouvají ale že na zásilce chyběl tel kontakt…a když jsem jim v zápětí zaslala fotky balíku a vyplněný list kde je vidět že všechny kontakty včetně telefonů a emailové adresy, tak přestali komunikovat. To je úroveň! Už nikomu bych DPD nedoporučila!

  4. Dobrý den. Má zkušenost je podobná. Nespolehlivá společnost DPD. Takto mi už vozí balíček od 10.2.2022 a nikde nic, napíší datum a ten den nikdo nepřijel, každý den přepisijí na následující, tak to je už trochu moc. A do dnešního dne tj. 17.2.2022 nikde nic, má trpělivost už došla. Volala jsem a napsala stížnost na tuto společnost DPD. Čekám na vrácení peněz. A této společnosti bych dala tak vysokou pokutu, až by skrachovala. Přeji všem pěkný den.

  5. Absolutní nespokojenost s dopravní společností DPD!!!! Do poznámky jsem uvedla daný čas doručení ve 14:00 hodin , protože jsem normálně pracující člověk jako každý druhý. DPD mě poslalo zpávu že balík bude doručen v rozmezí 11:42 -12:42 kdy jsou normální lidi v práci, a děti ve škole že, aby měl kdo balík vyzvednout. Poté jsem volala řidiči že na té adrese nikdo nebude v daném čase doma že jsem psala do poznámky ať mě doručí balík až kolem té 14 hodiny a řidič mě arogantně řekl ALE PANINKO ve 14 hodin to já už budu dávno doma! No byla sem sprominutím nasraná jako prase. Myslela jsem si když volím tuhle dopravní společnost tak balík budu mít na druhý den doma, ale to sem se šeredně mýlila bohužel. Takže sem si ješte musela zařídit odvoz protože ten balík nebyl lehký že? Takže jsem napsala na jejich e-mail že na co mají ty kolonky s poznámkami když je stejnák nečtou a nevyhový zákazníkovi. A ještě jsem napsala že žádám o vysvětlení. NAPOSLED JSEM VOLILA TUHLE PŘEPRAVNI SPOLEČNOST!!!!!!!

  6. Dnes též špatná zkušenost s DPD. Dnes mezi 9.23-10.23 doručování balíčku. Sedím doma, čekám na telefon, nic.
    V 10.57 SMS, že se balíček nepodařilo doručit a je uložen na výdejním místě a hotovo.
    Tak jsem se s tím nehodlala smířit a zavolala na zákaznickou linku DPD a v monitorovaném hovoru podala stížnost.
    Balíček je sice lehký, ale objemný, takže ho táhnout v ruce z výdejního místa domů, je nereálné, takže budu muset někoho otravovat, aby mi balíček domů převezl. Nebyla možnost vybrat jiného dopravce, Baumax nabízel pouze tohoto dopravce.
    Prý potrestají řidiče a e-mailem pošlou info. tak jsem zvědavá. Samozřejmě tomu nevěřím.

Napsat komentář: Renata Lánová Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.