Na majitele CzBlogu podáno trestní oznámení?

Na majitele CzBlogu bylo podáno trestní oznámení? Stojí za tím Amwayáci? Jsou Amwayáci fanatici, sektáři a „vymývači mozků“?

V souvislosti se zobrazováním reklam Hellspy.cz, podal Amwayák ACZ, který nemá rád normálnost – doslova ho normálnost děsí, oznámení na patřičná místa. Předpokládám, že to patřičné místo je Policie ČR. O průběhu šetření vás budu informovat v dalších článcích (i na dalších serverech s významnou návštěvností, na které mám přístup, nebo je vlastním).

Vzhledem k tomu, že Amwayák prokazatelně škodí mé osobě (pan ACZ), tak uvažuji o tom, že budu kontaktovat bulvár – deník Blesk, deník AHA… Článek o „amway“ by se jim určitě hodil 🙂 No, uvidíme, pokud uvidim mezi dveřma benga, tak má Blesk, AHA supr článeček!

Komentář pana ACZ zde

Screen komentáře ACZ:

Pan ACZ vyhlásil 26.9.2010 VÁLKU mé osobě 🙂 viz. screen e-mailu…

Výroky osoby ACZ, zde na tomto blogu:

„Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

„Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

„Amway ve svém oboru i v oblasti přímého prodeje je velmi velký, mimořádný byznys.“

„Negativní zkušenosti s Amway má mnoho lidí, stejně jako má negativní zkušenost mnoho lidí s chozením do práce…“

„Motivační výukové systémy v Amway jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“

„Amway generuje každý rok tisíce nových bohatých lidí, ale žádné nové chudáky, kteří díky Amway snad zkrachovali, nebo zchudli. Nic takového.“

„Víte, ze sociologického hlediska má totiž každý bloger docela slušnou poruchu osobnosti.“

Atd.

„Amway“ videa

Související články:

Další články o Amway na CzBlogu

Další články o Amway na Amwey-Business.cz

86 komentářů u “Na majitele CzBlogu podáno trestní oznámení?

  1. Tohle je opravdu hodně ubohé:) Opravdu, čím více článků čtu, musím se více smát.

    Je moc pěkné, že zmiňujete bulvární časopisy Blesk a AHA. Ano oni váš článek jistě ocení. Bude mít totiž stejnou informační hodnotu jako všechny ostatní, které jsou v těchto plátcích tištěné. Takže jen do toho, třeba budete slavný.

    Rád bych podotkl jednu zajímavost, které jsem si všiml. Většina článků zde začíná úplně stejně. Například takto: Jsou Amwayáci fanatici, sektáři a „vymývači mozků“? Tuto větu najdete téměř v každém článku.
    Už si připadám jako v těch dokumentech o UFO. Furt se řeší stejné otázky a furt žádný závěr.

    Ok. Tak já na to odpovím. Jsou semináře Amway vymýváním mozku? No defakto vše, co mění naše myšlení je tzv. vymýváním mozku. To, co je ale důležité je, jakým směrem nás to nasměruje. Jinak řečeno, zda jde o pozitivní vymývání nebo negativní. Nejlépe to poznáte na výsledcích. Takže ano Amway semináře jsou svým způsobem vymýváním mozku. Podobně jako tento blog. Ten taky mění myšlení lidem, kteří si zde čtou články a komentáře. Ovšem nejsem si uplně jistý zda jde o pozitivní vymývání mozku. Reklama je rovněž vymýváním mozku. Dalo by se říci, že je to její záměr. Takže taková je odpověď na tu nekonečnou otázku. A přátelé, buďme dospělí a přestaňme pořád řešit kraviny.

    Kuba

  2. Kuba:
    Ja se nesmeju! Jak sis všimnul, tak ACZ nahlasil, ze se na Czblogu zobrazuje reklama Hellspy.cz a bude vysetrovani!!! Vidim to jako zcela zbytecne a nesmyslne! Nicmene uz se stalo. Takze si to nenechavam libit! A budu konat protiutok (proto jsem zminil ty bulvarny platky). Jinak by me to ani nenapadlo…

    Takze, od teto chvile, co jsem o „amway“ napsal, je hodne slabej odvar, co bude nasledovat v budoucnu! Budouci clanky budou podstatne razantnejsi a utocnejsi!!!

    Bych zapomnel na pribeh o limuzine, kterej je pro mnoho amwayaku doslova fetisem. Tobe se taky urcite libi mooooooooooooc, vid?

    Pěkná „pohádka“ o limuzíně…
    Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.

  3. Kuba:
    Ok. Tak já na to odpovím. Jsou semináře Amway vymýváním mozku? No defakto vše, co mění naše myšlení je tzv. vymýváním mozku. To, co je ale důležité je, jakým směrem nás to nasměruje. Jinak řečeno, zda jde o pozitivní vymývání nebo negativní.

    Kuba nám zde opět potvrdil vyloženě sektářské chování Amway. Tato společnost totiž velmi ráda na seminářích hlásá o pozitivním myšlení. Je to znak naprosté většiny sekt a může to být pro lidskou osobnost velmi nebezpečné.
    Takže opět, pozor na to ❗

  4. To je hustej blog Bestmene!!! Fandim ti, jen těm emvejákům dej co proto! Matku otravujou snad už rok. Je to normální sekta!

  5. Klikla jsem na odkaz z jiný stránky a sem tady 🙂 Tady je ale živo. Hlavně to amway, to je hodně velká síla. To bude fakt nějaká sekta 😆

  6. Pavel: Takze ja pisu o pozitivnim mysleni a hned je to sekta? To mi opravdu zůstává rozum stát. Pavle, víte, co jsem tim vůbec myslel? A nebo jste nad tím ani nezapřemýšlel a hned jste to uzavřel?

    Například optimismus je jinýma slovama pozitivní myšlení. Spoustu významných lidí mluví o tom, že myšlení je základem. Bruce Lee na tom založil své bojové techniky popsané v knize Striking Thoughts, Henry Ford říkaval: Ať už si myslíte, že něco dokážete, nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu.Tohle nemá nic společného s Amway ani se semináři.

    Bestmen: vidím, že nahrávky ze seminářů znáte lépe než svoje boty. Asi je dost často posloucháte. Opět musím říci, že to co jste zde napsal jsou úryvky vytržené z kontextu. Každý novinář ví, že úplně vše se dá napsat tak, aby to působilo dojmem, kterého autor chce dosáhnout. To platí i o těchto úryvcích.

    K těm příběhům. No tak oni to takm možná udělali. Třeba se nechali odvést limuzínou třeba ne. Já nevím a je mi to jedno. Já po tom netoužím a neztotožňuju se s tím. Je pravda, že je to trochu odměřené. Já bych raději udělal firemní párty a s těma lidma se sprátelil. Ale to je věc názoru. Nicméně i vy pane Bestmene jste zde psal, že máte velký vozový park. Pokud to tak je, tak nejspíš také jezdíte hezkým autem a kdyby jste mohl určitě také nějakému Amwayákovi ukážete, čeho jste dokázal a on ne nebo se ve vás mýlím?

    Problémy které jsou mezi vámi a AZC jsou pouze vaše věc. Nemá to nic společného s Amway ani s ničím jiným a ani se mnou. Mě je úplně jedno, co zde máte nebo nemáte. Ale své osobní spory byste si měli vyřešit jinak.

    Tím že plánujete psát ještě útočnější a horší články jen poukazujete na to, že ve skutečnosti manipulujete s pravdou. Neboť jste prohlásil, že to, co píšete o Amway je pravda. A teď chcete články ještě zhoršit. Ale jen do toho:)

    Stačí to jako odpověď?

  7. Ne nesouhlasím s dojmem jaký to vrhá a vůbec už s vyjádřením. Já to tak nedělám. Ale víte co přestaňme se hádat. Napište zde raději lidem, co si myslíte o současné pracovní situaci a pokud rozumíte podnikání, což byste jako ředitel měl, tak doporučte lidem, kteří zde čtou příspěvky, co by měli dělat? Jaké je vhodné podnikání v současné době. Jak odstartovat svůj vlastní podnik? To by mě zajímalo.

    Kuba

  8. Maria:

    Vzhledem k tomu oznameni pana ACZ, jsem zahajit velkou kampan smerujici ke zviditelneni Czblogu. Takze nasleduji dny ocekavejme velky prisun novych navstevniku 🙂

    Kuba:

    Nestaci. Takze souhlasis s Cizkem nebo ne? Obhajovat jasne „vymyvani mozku“ je HNUS!

    Mohu ti ukazat sve prostory kancelare – je to mensi domek (wc, koupelna…). Pri te prilezitosti ti mohu ukazat firemni auto za 900 tisic. Potom ti mohu ukazat dalsi vuz r.v. 2010… Rozhodne se tim ale nepysnim a nemyslim si, ze jsem toho tolik dokazal! Ale uprimne receno, ukazovat nekomu majetek, povazuji prinejmensim za ubohost. Ale amwayaci si na tom zakladaji. Takze, pokud na tom trvas, muzeme si domluvit schuzku. Alespon si pokecas s mojima detma, ktery budou tak v tvojich letech…

    Vubec netouzim po velkych penezich, obrovskym majetku, to neni smysl meho zivota. Pro tebe asi nepochopitelny, co? Me staci to, co mam. Na co porse, luxusni rezidence, ostrovy…

    Bohuzel, nas spor s ACZ nejvice odnesou i dalsi amwayaci, coz je mi uprimne lito.

    Koukam, ze tvoje stranka „simplicityandspace.cz“ hostuje na banan.cz 😆

  9. Kuba:
    Chcete snad popřít, že v Amway se pozitivní myšlení nehlásá.. Hlásá a velmi důkladně. Je to prostředek manipulace v sektách, a tou amway bezesporu je, je to spojeno s takzvanym Kriteriem výkonu. Až neuvěřitelně to zvyšuje výkonnost členů. V náboru dalších a nebo i v prodeji. Takto přehnaně pozitivně namotivovaný člen se pak těžko před něčím zastaví.. A výsledek? Špatná pověst Amway.
    Já netvrdím, že myslet pozitivně je špatné, může to pomoct, ale taky si myslím, že nic se nemá přehanět a v Amway se to přehání velmi.. Je to zneužíváno..
    Neříkám, že to postihlo vás nebo že se tak chováte, ale v Amway se to děje, je to vidět na naprosté většině lidí když přídete na seminář..

  10. Kuba:

    Chapu, mas minimalni fantazii, takze ti starsi musi poradit. Muzes zacit podnikat napr. v tomto…

    Registruj si webove stranky a vydelavej… Vytvarej webove stranky zakaznikum. Vytvarej specialni php scripty a prodavej je. Naprogramuj redakcni system a prodej ho za statisice. Vytvarej obrazky, flash…

    Naprogramuj nejaky software…

    Muzes vest ucetnictvi firmam a podnikatelum (i amwayakum)…

    Mas zakladni vzdelani? Potom podnikej napr. v tomto…

    Potom si kup zednickou lzici a jdi opravovat omitky, podlahy…

    Kup si smetak a uklizej firemni kancelare (uklidove prace)…

    Kup si stetec, barvu a natirej postele… Nemas na barvu? Tak si vem od zakaznika zalohu.

    Kup si jehlu, nit a prisivej zipy na bundach a kalhotach…

    Atd. Atd.

    Odstartovat podnik, ktery ma celosvetove spatne jmeno, to je cesta do pekel. Takze „amway“ je naprosty nesmysl! Navic „amway“ je podnikani je zalozeno na shaneni lidi do systemu. Kde ty lidi sezenes? Kdyz nekomu reknes „amway“, tak lidi prchaji! Proto nesmite rict, ze se jedna o „amway“. A proto je „amway“ zalozeno na manipulaci s lidskym myslenim. Protoze nezmanipulovany clovek by do toho nelez…

    Napis uz konecne clanek „amway“ zde na Czblogu. Dlouho uz o tom jenom kecas!

  11. Pavel:

    Ale samozřejmě, že „amway“ je HNUS! Je to „vymývání mozků“ jako prase!!! Některý amwayaci se opravdu neštítěji ničeho! Je to PLÍSEŇ, HNIS, jsou to DOBYTKOVÉ, HNUSÁCI, který manipulujou s nevinnýma lidma. Člověk by až zvracel!

    Zde na Czblogu, amwayák v komentáři praví…
    „…nemám na to, abych lhal studentům a nemocným lidem.“

    P.S. Oni moc dobře věději, o čem tady mluvíme!

  12. To musí bejt teda hroznej debil, ten Čížek. Podle toho co řiká, je to jasnej vymejvač mozků 😯 Ten jeho známej acz je něco podobnýho 👿

  13. Tady zaznívaj opravdu velice silná slova. Ale zase na druhou stranu, jak jinak zacházet se sektou 😈

  14. Čížek je fakticky vymejvač mozků. Někdy okolo roku 2005 jsem ho viděl na vlastní oči, plácat to svinstvo a utek sem. Jsem rád, že toho manželka nechala. Žít s emvejákem, to je na blázinec 😐

  15. KUBA:
    „Napište zde raději lidem, co si myslíte o současné pracovní situaci a pokud rozumíte podnikání, což byste jako ředitel měl, tak doporučte lidem, kteří zde čtou příspěvky, co by měli dělat? Jaké je vhodné podnikání v současné době. Jak odstartovat svůj vlastní podnik?“

    Podnikat můžeš uplně v čemkoliv, čemu rozumíš nebo se chytat vhodných příležitostí.
    Ted například je sněhová kalamita, všichni chtějí čistit chodníky. Sežen si 10 lidí, obvolej pár firem a pozítří můžeš nastoupit.
    Pak přidej další lidi a do jara más vyděláno 200 tisíc… S tím se můžeš pustit už do smělejších projektů.
    Možností je hodně, hlavní je se nebát a nevěřit slibům amwayáků :mrgreen:

    Pěkný článek na toto téma jsem nedávno četl na stránkách http://www.anarchystan.com
    Název: Podnikatelské příležitosti

  16. „Opět musím říci, že to co jste zde napsal jsou úryvky vytržené z kontextu. Každý novinář ví, že úplně vše se dá napsat tak, aby to působilo dojmem, kterého autor chce dosáhnout. To platí i o těchto úryvcích.“

    Nevím jak ty, ale já nevidím na uvedení hodinové přednášky, a citování pětiminutového nejzajímavějšího úryvku, žádné vytržení z kontextu. To tu ovšem rád praktikuje ACZ, který půlí a vzájemně kombinuje věty svých oponentů a posléze je „cituje“.

    „Nicméně i vy pane Bestmene jste zde psal, že máte velký vozový park. Pokud to tak je, tak nejspíš také jezdíte hezkým autem a kdyby jste mohl určitě také nějakému Amwayákovi ukážete, čeho jste dokázal a on ne nebo se ve vás mýlím?“

    Já osobně nejsem člověkem, který by měl potřebu vyhazovat peníze za drahá auta, a někde se s tím ukazovat, ale jsem si jist, že můžu přijet nejméně dvěma auty, u kterých by průměrný amwayák nevydělal ani na provoz. :mrgreen: :mrgreen:

  17. DALŠÍ PORCE megasraček OD NAPROSTÉHO ANALFABETA 🙂 Samozřejmě, jako obvykle, jen obrporce hloupostí, lží, neprosto smyšlených frází, vlastních představ a hloupých úvah a td a td. Uvedené „nahlášení“ ve smyslu warezu navíc s Amway nijak nesouvisí. Jiné aktivity tohoto blbautora naopak ANO 🙂 Jen tak dál, Bestmene, on si tě nakonec někdo doopravdy „podá“ ve smyslu zákona, neboť jsi se už dávno utrhl z kontrolovaného řetězu 🙂

  18. Co je na tom, že je v Amway potřebujete dlouhý seznam lidí? V klasickém podnikání také kontaktujete své budoucí zákazníky 🙂 Já jsem v Amway Businessu tři roky a v pohodě vydělám 150 – 200 tisíc měsíčně. Ještě musím dodat, že distributoři Amway jsou zcela nezávislé osoby – podnikatelé. Takže zdejší „válka“ s tím ACZ nemá nic společného s firmou Amway!

  19. Milan B.

    Stále stejná pohádka. Po třech letech.. Nevím, nevím. Tomu se mi nechce moc věřit.. Toto chvástání se hlavně přednáší na seminářích..
    Připadá mi to opět jako papouškování 🙄

  20. Milan B:

    povezte nam jeste pohadku o Rusovlasce :mrgreen:

    Pavel:

    Po 3 letech v „amway“ a takovy prachy? To by musel byt hoooooodne velky „vymyvac mozku“ !!!

  21. Hellspy reklama je na plno webech. I pokud přehlídnu warfora. Ten „acz“ je normální udavač. Fakt skvěle jsem se pobavil, jak se ten „acz“ omlouvá za hrubky 😀 Chování toho blba vypovídá o celým systému amway 👿

  22. Komentuje Bestmen, 8.12.2010 @ 9.17
    „žádné smyšlené fráze ….“
    —-
    Že ne? Tak zde jsou ty smyšlené fráze v onom dalším, již X-tém megasračkoidním článku:

    Smyšlená fráze:

    – Na majitele CzBlogu bylo podáno trestní oznámení?

    – Amwayáci?

    – Jsou Amwayáci fanatici, sektáři a „vymývači mozků“? (jaký pozoruhodný odskok od warezu přes Amway až k vymývání mozků)

    – Předpokládám, že to patřičné místo je Policie ČR.

    – Amwayák prokazatelně škodí mé osobě (pan ACZ),

    – ACZ se plně ztotožňuje s těmito výroky:
    „Amway je nejlepší business na světě!“
    „S Amway si nakoupíte vše co chcete!“

    Je to dost smyšlených frází, lží a hloupostí, nebo chceš nášup? 🙂

  23. K osamocenému slovu „Amwayáci“ patří celý tento kontext:
    „Stojí za tím Amwayáci?“

  24. Mario Lopez:

    A to má být jakože argument? Že řada dalších blogů, resp. jejich majitelů si autorskými právy jen prostě normálně vytírá prdel a vyžírkuje na zlodějině? To jako když se krade jinde, tak já můžu taky? 🙂 Ty budeš ještě malé dítě s absurdní morálkou. Toť vše. O čem jiném by tak vypovídalo tvoje chování, ale především myšlení a závěry? Hm?

  25. Amway je svinstvo! Kamarád v to jede už dost dlouho. Je totálně zmagořenej a zmanipulovanej prachama a seminářema. Je to jasná sekta!

  26. Přesně.. Je to sekta se vším všudy. Snad kromě hypnotických stavů a izolace splňují všechy znaky. Do jednoho..
    Dnes už to ale sekta není ale nazívá se to Komerční kult.. Je to velmi nebezpečné..

  27. Komentuje Pavel, 8.12.2010 @ 16.23
    „Přesně.. Je to sekta se vším všudy.“

    Ale jdi ty žvanílku. Jediné co ty konkrétně víš o sektách, je to, co sis přečetl na Wikipedii, nebo na tomhle blogu, nebo na podobném blogu. Podobně jako o Amway. Ani o jednom ve skutečnosti nevíš téměř nic. A tak ti nedělá problémy nesrovnatelné, nespojitelné a neporovnatelné věci klidně srovnávat a spojovat 🙂 Nic ve zlém, hloupost byla je a bude.

  28. ACZ.
    Ty si fakt neskutečnej debil.. Nevim co to zkoušíš. Ty by sis měl jít někam o tom přečíst, přirovnat si to k sobě, aby ses konečně dozvěděl co se s tebou děje.. Jenže vy už se to dozvědět nechcete.. Už je vám to totiž jedno, co si o vás lidi myslej.. Ste na to dobře školeni aby ste byly vůči tomu imunní..

  29. Emvejácí jenom otravujou své příbuzné a známé. Na tom nic pozitivního nevidím. Musel bych se stydět takto otravovat lidi. Taky bych chtěl říct, že emvejáci maji plnou hubu keců peněz, ale jezději jenom oprejskanou Fábií 😀

  30. acz:

    Sluzby Hellspy neslouzi k ucelu porusovani autorskych prav! To, ze nekdo nahraje takovyto obsah, a Hellspy je na to upozorneno, tak Hellspy samozrejme tyto zavadne soubory smaze.

    Reklama Hellspy se zobrazuje pomoci iframe (jestli vis co to je). Hellspy, ale ani ja, neovlivnime to, jake soubory se v tomto iframe zobrazuji. Tudiz je tve obvineni – nahlaseni zcela nesmyslne a nicim nepodlozene ❗

  31. Pavlíčku:

    Ale já vím, co se to se mnou děje. Víš, já už nejsem jako ty 🙂 Díky bohu 🙂

  32. Řek bych, že mi tu zmizel příspěvek, resp. nebyl zvežejněn. Bylo v něm opět příliš mnoho pravdy, že, Bestmene?

  33. Komentuje kacan, 15.12.2010 @ 9.08
    „to je fakt dobrej magůrek ten acz“
    —-
    Tak vzhledem k tomu, jak se zde doposud projevuješ ty sám, včetně tvého originálního „avatara“, je tvůj názor VELICE CENĚNÝ 🙂

  34. acz:

    Nic jsem ti nemaznul, kometare tedka neschvaluju, automaticky zobrazuji. Automaticky jdou ke schvalovani pouze komentare s odkazem, zda to neni spam. Tedka nemam moc casu komentovat…

    Pa Prde 🙄

  35. Kuba:

    Pavel:
    Chcete snad popřít, že v Amway se pozitivní myšlení nehlásá.. Hlásá a

    Odpoveď: ne to nechci, jen tvrdím, že každý úspěšný člověk napadá ostatní, aby pozitivně mysleli. Nepleťte si ale pozitivní myšlení s nadšením, protože v tom je rozdíl. Vy jste mě nařkl, že se chovám sektářky, když jsem napsal o pozitivním myšlení. To je hodně mimo.
    Doporučuji knihu Mentor milionářu od Grega S. Reid a jeho kartička „Mám se tak dobře, že si dokonce přeju být sám sebou“. Pokud si myslíte, že i pan Reid je sektář a manipulátor s lidma, tak mu to napište. Je velmi přátelský a najít ho můžete třeba na Facebooku. Napište mu to a pak mi sem zkopirujte jeho reakci. Také doporučuji knihu nebo zfilmovanou podobu „Bruce Lee, the man I only knew“.

    Pavel:
    Až neuvěřitelně to zvyšuje výkonnost členů. V náboru dalších a nebo i v prodeji.

    Odpoveď: A to že nadšení a pozitivní myšlení zvyšují výkon je pravda. Proto se to dělá. Říká se tomu leadership a cílem je pomoci ostatním dosáhnout toho, co chtějí oni, abychom mohli dosáhnout toho, co chceme my. Je mi samozřejmě jasné, co sem zase napíšete. Ať už vy nebo pan Bestmen budete tvrdit, že je to manipulace s lidma nebo, že jsem zase sektář. Ale položte si sami otázku. Pokud jste zaměstnavatel či majitel firmy a máte pod sebou lidi, tak jim nejspíš platíte mzdu. Platíte jim proto, aby udělali práci, která vám pomůže dosáhnout vašich cílů. Pokud by jejich činnost vám nevydělávala peníze, tak byste je nezaměstnával. Má tedy smysl je pozitivně motivovat, aby více udělali (zvýšili výkon jak píšete)? Ano má neboť to přinese užitek všem.

    Bestmen:
    Mohu ti ukazat sve prostory kancelare – je to mensi domek (wc, koupelna…). Pri te prilezitosti ti mohu ukazat firemni auto za 900 tisic. Potom ti mohu ukazat dalsi vuz r.v. 2010…

    Odpoveď: S radostí se příjdu podívat. Rád vydím úspěch ostatních lidí, ať už materiální či jiný. Amwajáci ukazují majetek, aby lidi jednak motivovali a jednak aby jim dokázali, že to funguje. Protože jedna z prvních otázek, která padne, když někomu ukazuju plán je: „A kolik peněz tím vyděláváš ty“?. Ale je pravdou, že pokud nejde o obchod, tak je to minimálně hloupé.

    Bestmen:
    Nestaci. Takze souhlasis s Cizkem nebo ne? Obhajovat jasne „vymyvani mozku“ je HNUS!

    Odpoveď: Myslím, že jsem to napsal dost jasně výšše. Rozhodně nesouhlasím s útžkama něčeho. Když už tak s celou nahrávkou. Pana Čížka uznávám, neboť každý, kdo alespoň jednomu člověku pomohl si to zaslouží. A i když tomu nebudete věřit pan Čížek pomohl mnoha lidem. Nevím jestli to bylo kvůli tomu jak mluvil (mluví) nebo kvůli něčemu jinému, ale toto je fakt. Nicméně nelíbí se mi jeho vyjadřování v některých momentech a způsob taky ne. Ale to je můj osobní názor a nemá vliv na to, co si myslím o Amway nebo co si myslím o ostatních lidech, kteří Amway business dělají. Pan Čížek není jediný, kdo dělá Amway, takže nechápu proč se zde stále omýlá právě on. Zkuste napsat o panu Kingovi, který je profesorem kvantové fyziky nebo třeba o tom co říká Dexter Yager. Potom to pro mě bude alespoň trochu zajímavé.

    Bestmen:
    Koukam, ze tvoje stranka „simplicityandspace.cz“ hostuje na banan.cz

    Odpoveď: Ano to mám, ne nadlouhou, ale zatím ano. Web je starý a bude se předělávat. Je s tím nějaký problém?

    Bestmen:
    Bohuzel, nas spor s ACZ nejvice odnesou i dalsi amwayaci, coz je mi uprimne lito.

    Odpoveď: To je mi také líto. A asi to ani nepochopím. Je to jako zabíjet všechny mravence, protože mě jednou jeden kousnul. Asi nejsem tak pomstichtivý, abych to chápal.

    Bestmen:
    hapu, mas minimalni fantazii, takze ti starsi musi poradit. Muzes zacit podnikat napr. v tomto…

    Odpoveď: No možná ano, ale o to jsem šťastnější.

    Bestmen:
    Registruj si webove stranky a vydelavej… Vytvarej webove stranky zakaznikum. Vytvarej specialni php scripty a prodavej je. Naprogramuj redakcni system a prodej ho za statisice. Vytvarej obrazky, flash…

    Odpoveď: Ano to je práce dobrá, ale nevede k finanční nezávislosti. Na internetu lze vydělat velké peníze to je pravda, ale finanční nezávislost neznamená to stejné. Finančně nezávislý je člověk, který dokáže financovat svůj aktuální životní styl, pasivní složkou příjmu. To znamená, že pokud bude bezdomovec, kterému stačí víno a rohlík, tak pokud denně dostane 50 kč, tak je finančně nezávislý.
    Neboť internetové trendy se neustále vyvíjejí, tak u internetu platí, že to, co v jednu chvíli vydělává může za pár chvil zkrachovat. Proto je internet ještě méně finančně stabilní než cokoli v reálném životě.
    To stejné platí o software.

    Bestmen:
    Navic „amway“ je podnikani je zalozeno na shaneni lidi do systemu

    Odpoveď: Ano to je pravda. Jde o to sehnat lidi. A o to jde v každém podnikání. Znáte nějakého podnikatele, který by vydělával bez lidí? U všech různých nabídek, slev, affiliate progranů, reklam, smart bodů jde jen o jedno. Shánět lidi a udržet si stávající zákazníky.

    Citát od Tomáše Bati: Až obujeme celý svět, tak vyletíme do vesmíru obouvat mimozemšťany. A doufám, že mají alespoň čtyři nohy. (není doslovný, nechtělo se mi to vyhledávat na netu).

    Ale jde o to jakým způsobem se ty lidi shánějí. Každý z nás je spotřebitel. My ty věci prostě musíme kupovat. Takže se vlastně sháníme i sami. Je to poptávka a nabídka.

    Bestmen:
    Napis uz konecne clanek „amway“ zde na Czblogu. Dlouho uz o tom jenom kecas!

    Odpoveď: jj pořád:) Už je napsaný, ale zatím ho podrobuju analýze. Neboť nemám náladu, aby mi tady zase nějaký chytrák slovíčkařil, že jsem něco napsal tak a tak a že to nedává smysl. Protože už mě unavuje furt odpovídat na ty samý otázky. Někdy jak s malýma dětma.

    Pavel:
    Ste na to dobře školeni aby ste byly vůči tomu imunní..

    Odpoveď: Hehe:) Tak to už je dobrej mazec. Jasně jsme školení zabijáci, kteří jsou lepší než James Bond a agent 008 dohromady. Ne dost srandy. Osobně prohlašuju, že sice nevím, co si o mě lidi myslej, ale s každým, komu jsme kdy ukázal plán, dodnes udržuju přátelství a nikdy jsem takto proti sobě nepoštval jediného člověka. A to včetně rodiny (pro ty, co tu stále naráží na toto téma). Rodina si ode mě kupuje výrobky a dokonce i ta část rodiny, která byla proti Amway zaujatá si výrobky dnes pochvaluje.

    Na závěr krátký dotaz? Je u Shell dobrý benzín? Je třeba u nás stejná kvalita jako v Rakousku? Protože jezdím radši tam.

    Kuba:

  36. Komentuje Bestmen, 15.12.2010 @ 13.56
    Nic jsem ti nemaznul, kometare tedka neschvaluju, automaticky zobrazuji. Automaticky jdou ke schvalovani pouze komentare s odkazem, zda to neni spam. Tedka nemam moc casu komentoval…
    —-
    A ještě trpíš sklerozou a LHANÍM 🙂 Několik příspěvků zde chybí i z poslední doby. Nicméně, pokud tvrdíš, že jsi najednou změnil přístup, co takhle o tom spravit VEŘEJNOST? Oblažuješ svět o tvých výmyslech na Adresu Amway i mé osoby aniž by to mělo za mák smyslu, co třeba světu oznámit, že jsi pár věci pochopil a přestal korigovat a mazat příspěvky? Víš, takový MALÝ ČLÁNEČEK s názvem např. ZÁSADNÍ ZMĚNY V MODEROVÁNÍ DISKUSÍ a pod. A myslím, že by tě neubylo, kdybys vytvořil pár použitelných tagů i do diskuse, abychom mohli efektivně používat ODKAZY 🙂 Po celoživotním patlání se s internetem bys to měl zvládnout. Používáš blog/diskusní engin buď vlastní výroby 🙂 nebo jsi jej vyštrachal někde v minulém století 🙂 nebo v internetovém pravěku 🙂

  37. Víte co by mě zajímalo? Kolik lidí zde bestmen (a jemu podobní) už „spasil“. 😎

  38. Kuba:
    „Ano to je práce dobrá, ale nevede k finanční nezávislosti. Na internetu lze vydělat velké peníze to je pravda, ale finanční nezávislost neznamená to stejné.“

    A proto děláš Amway, kterým si většina lidí nevydělá ani na živobytí a díky kterému získá finanční nezávislost zlomek procenta amawayáků??

    Pokud jde jen o finanční nezávislost, nepřijde ti mnohem reálnější vydělat peníze a ty investovat do nečeho, co ti ten pasivní příjem potom přináší?

  39. Kuba:
    Pořád básníš o pasívním příjmu. Ale ten pasívní příjem v Amway je těžce nejistý. Pokud nechceš dělat nic – a tedy mít opravdu pasívní příjem, musíš udělat aspoň dvě jednadvacítky. A pak se samozřejmě modlit, aby pořád vydělávaly. Jak se jedna z nich propadne v obratu a nekvalifikuje se, tvůj pasívní příjem skončí taky. To už je v tomto směru jistější investice vydělaných peněz do akcií a vybírání dividendy. Vlastně jsi vždycky závislý na lidech. V Amway na lidech pod tebou. V akciích na lidech ve firmě. A všichni ti lidé jsou zase závislí na svých zákaznících. Jak ti v Amway tak ti v té firmě. Takže mluvit o nějaké nezávislosti je i v Amway nesmysl.

  40. Kuba:
    Říkáš, že prodáváš známým a příbuzným. Nezkusil už někdo na tebe žádost o slevu na zboží, když ví že ty to kupuješ o 23 procent levněji než jemu prodáváš? Kdyby navrhl řekněme 10 procent dolů. Jak se na to díváš? Přijmeš nebo nekompromisně odmítneš?

  41. mauron:
    Naprostý souhlas. Skutečně pasivní příjem v amway nezíská prakticky nikdo nebo ho případně dosáhne po mnoha mnoha letech.
    Pokud někomu jde jen o pasivní příjem a nemá žádné velké požadavky, tak je jednoznačně výhodnější peníze vydělat a koupit za ně například nemovitost.

Napsat komentář: Mario Lopez Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *