Multi-level marketing (MLM)

Udělá z vás Multi-level marketing (MLM) skutečně milionáře? MLM je cesta k milionářským majetkům? Pokud budete dělat „amwey“, tak si myslíte, že u benzínové pumpy budete moci načerpat vždy plnou nádrž?! Zkušenosti s MLM…

Multi-level marketing (zkráceně MLM) je jednoduše řečeno přímý prodej výrobků, nebo také síťový marketing. Způsob prodeje je realizován přes prodejce, distributory či poradce. MLM má rozhodně své místo v podnikatelské činnosti. Práce v MLM není klasické zaměstnání (zaměstnanecký poměr), je to podnikání (podnikáte jako fyzická nebo právnická osoba). Hovoříme snad o velkých penězích, ne? Podnikání v MLM vyžaduje patřičný výkon, dynamičnost, vytrvalost a také patřinou drzost, jinak těžko uspějete. V MLM jsou úspěšní pouze ti jedinci, kteří mají na to, nabízet – otravovat své příbuzné , kamarády, známé i zcela neznámé lidi.

Drtivá většina věřejnosti má k MLM negativní postoj, proto je velice těžké v tomto podnikání uspět (sehnat další lidi do systému, kteří budou kupovat – prodávat a verbovat další lidi). Proč tento negativní postoj? V devadesátých letech minulého století, po sametové revoluci, se v ČR vyskytovalo hodně firem, které zde „podnikalo“ pod záštitou MLM, jako nelegální „pyramida“, „letadlo“. Mnoho lidí zde doplatilo na nevědomost a zaplatilo vstupní poplatek v domnění, že rychle zbohatnou. Opak byl však pravdou… Jeden velký rozdíl mezi „letadlem“ a legálním MLM je ten, že u „letadla“ zaplatíte vstupní poplatek a nedostanete nic. V legálním MLM vaše příjmy pocházejí z prodaných výrobků – obratu.

MLM prodává své produkty celá řada firem, např. Amway, Avon Cosmetics, Lyoness, Oriflame, Mary Kay, Herbalife, atd. Jak známo, vše je zneužitelné, tedy i MLM. Nelegální MLM si dnes dovolí již málo firem, dalo by se říci, že v podstatě žádné firmy. Některé MLM firmy, resp. jejich distributoři – naháněči lidí, zneužívají MLM k negativní manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“. Vše, protože chtějí dostat co nejvíce lidí do systému. Někteří distributoři se neštítí doslova ničeho…

MLM a „Amwey business“

Samotný MLM není závadný, nic proti tomuto byznysu nemám. Je zde však „Amwey business“… Někteří amwejáci jdou tvrdě za svým cílem, chtějí vybudovat „vlastní business“, který jim bude vydělávat velké peníze. Je ale jejich představa reálná? Někteří amwejáci, zneužívají „Amwey business“ k uspokojení vlastních chtíčů, chovají se neeticky, někteří mají dokonce asociální chování a vykonávají stalking. Amwejáci často vyprávějí novým i stálým členům „milionářské příběhy“, ukazují jim obrázky luxusních vozů, jachet a další majetek milonářů. To považuji za negativní manipulaci s lidským myšlením. Amwejáci často útočí na intimní stránky lidí (finance, rodina, zaměstnání…), city lidí…

Jsem přesvědčen o tom, že drtivá většina amwejáků to myslí dobře (to myslel ale Hitler také…). Také musím souhlasit s tím, že MLM je teoreticky dobrý business… Bohužel, ale pouze teoreticky. Praxe je jiná. Myslím tím především selhání lidí… Největší problém vidím v nadměrné motivaci mnoha amwejáků, která mnohdy hraničí s fanatismem. Amwejákům jde především o jedno (jsou k tomu motivováni) – získat pod sebe nové a nové lidi, které budou kupovat „amvey výrobky“ a budou verbovat další a další lidi do systému. Vše z důvodu finančního prospěchu. Z mého pohledu je to nepředstavitelné, odporné…

Jak se pozná klasický Amweják?

  • Má arogantní a povýšené chování. Chová se jako ředitel Země, viz. ACZ, Lubo Pářa a další
  • Pokud vidí, že dotyčný nemá zájem o jeho „byznys“, upozorňuje na jeho byznys, tak vyhrožuje. Viz např. mafie, amway, Super Amway, Lubo Pářa a další
  • Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání (vstávají na budík). Ovšem paradoxní na tom je fakt, že drtivá většina amwayáků nevydělává NIC a také musí chodit do práce – vstávat na budík 🙂
  • To, že je jedná o „amwey“, řekne až úplně nakonec, nebo na dalších schůzkách. Amwejáci jsou učeni k tomuto… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům „amway“, prodej, výroky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné“.
  • Má připravené (naučené) odpovědi takřka na všechny vaše otázky. Většina těchto odpovědí je však značně zcestných, nereálných a demagogických!
  • Když nemáte zájem, tak vám vnutí další studijní materiály (knihy, CD…) k pročtení, poslechu.
  • Bude vám tvrdit, že si musíte udělat dlouhý seznam lidí a následně je kontaktovat. Někteří Amwejáci tvrdí… „K Amwey businessu potřebujete je mít velký seznam lidí. Je to strašně důležitá věc! Seznam je věc, kterou spousta lidí podceňuje“.
  • Má svá naučená hesla: „Amwey je nejlepší business na světě!“, „Amwey se vyplatí – na to můžete vzít jed!“, „Stát se milionářem“, „Finanční nezávislost“, „Vstávejte ráno, kdy se vám zachce“, „Poslední den v práci, pro vás přijede drahá, dlouhá limuzína s řidičem!“, „Doživotní renty z obratu“, „Pracujte na sobě a vzdělávejte se!“, „Pokořím co nejdříve 21%“, „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“, „S Amwey si nakoupíte vše co chcete!“, „Mítink Amwey má prioritu!“, atd. TOTO NEJSOU ŽÁDNÁ SMYŠLENÁ HESLA – VÝROKY! TOTO ŘÍKAJÍ NĚKTEŘÍ AMWEJÁCI!!!
  • Často chodí na setkání amwejáků (semináře, mítinky…), kde tleská, píská, poskakuje, dupe, skanduje hesla (GO DIAMOND…), atp. Raduje se z toho, že vidí americké milionáře, kteří se na seminářích vyskytují. Někteří amwejáci tvrdí… „Mítink Amwey má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna“.
  • Bezmezně obdivuje Vůdce motivačních organizací.
  • Je součástí zfanatizovaného davu na seminářích a mítincích. Amweják tvrdí… „Atmosféra „amwey konferencí“ je barvitá , někdy i nespoutaně živá, kdo je navštíví poprvé, tak může být překvapen“.
  • Bude vám říkat, že cena Startovacího balíčku je 1.130,- Kč. Což je pravda. Ale zároveň vám bude nutit předražené „amvey výrobky“ za další tisíce. Také vám může aweyák říkat: Zainvestujte 5-10 tisíc Kč a vydělávejte 50 000 Kč měsíčně!
  • Amwejáci říkají… „Pokud chcete s „amwey“ vydělávat velké peníze, tak musíte číst naši odbornou literaturu, poslouchat CD…. A hlavně choďte na semináře!“ Které mimochodem stojí nemalé peníze (vstupenky). Z tohoto plyne to, že amwejáci si platěji za vlastní vymytí mozku 🙂
  • Má stejné – naučené argumenty a hesla – „papouškují“ co slyší na seminářích…
  • „Amvey výrobky“ jsou pro ně nejlepší výrobky na světě. Nedají na ně dopustit! Tvrdí, že jsou bezkonkurenčně levné, ekologické, koncentrované, patentované… A hlavně mají „špičkovou kvalitu“! Můj názor je však jiný…
  • Jeho postup k získávání nového klienta vykazuje oblbování, mlžení, polopravdy, negativní manipulaci s lidským myšlením, „vymývání mozků“. Nejdříve vám vnuknou myšlenku, že váš život nestojí za nic – žijete jen průměrným životem (musíte chodit do zaměstnání, máte málo peněz, dluhy…). A že jedině „amwey“, je tou pravou spásou a vysvobozením…
  • Chtějí slyšet, jaký má „nová ovečka“ sen. Co si chce za vydělané, velké peníze z „amwey“ koupit – např. auto, dům, jachtu… Jsou nejraději, když si ty své sny – obrázky drahých vozů, letadel, ponorek, ostrovů pověsíte někam na dveře 😀

Závěrem o „amwey“

  • „Amwey business“ je legální MLM, podnikání. Není to tzv. letadlo.
  • Počínání některých amwejáků je přinejmenším neetické. Myslím tím především přesvědčovací proces nových členů, semináře, meetingy.
  • Jsem přesvědčen, že „Amwey business“ má pyramidovou strukturu.
  • Vadí mi oblbování a fanatizování lidí, vymývání mozků.
  • Fanatizování lidí a „vymývání mozků“ je také zjevné na některých mítincích.
  • Amwey je symbolem podomního prodeje – není důležité, že podomní prodej firma Amwey nyní nedoporučuje. Lidi to tam mají prostě zažitý. Proto se těžko hledají „nové ovečky“.
  • Některé semináře „amwey“ připomínají setkání sekty.
  • Na „amwey“ hodně amwejáků prodělává… Platí si školení (vstupenky na semináře a meetingy), vzdělávací knihy a CD… S naháněním lidí mají amwejáci i další náklady – technická média (telefon, internet…), pohonné hmoty, atd. Ze samotného „amwey businessu“ vydělávají nula nula nic – nanejvýš pár stovek. To ani nepočítám ztracený volný čas…
  • Amwejáci maji dokonale propracovaný psychologický systém. To se jim musí nechat.
  • Myslíte si, že z vás „amwey business“ udělá milionáře/milionářku? Těžko, pravděpodobnost je minimální! Drtivá většina amweyáků nevydělává NIC! Pokud vstoupíte do „amwey“, tak jste součástí velice rozvětvené větve distribuční sítě, z čehož plyne to, že vyděláváte, na ty nad sebou. Zbývá jediné – rozvětvit vlastní síť, což znamená nahánět lidi do „nejlepšího businessu“ na světě. Kde je sehnat? Kontaktovat svou rodinu, příbuzné, přátelé a známé, cizí lidi na ulici? Ne, ne! To je jistá cesta do pekel! Amwey je velice profláklej business, proto těžko dneska někoho seženete…
  • Chceš dělat „amwey“? Můžeš to vyzkoušet. Ale pokud budeš otravovat lidi (nahánět je do systému), tak počítej s tím, že přijdeš o své přátelé a známé, možná i o rodinu…
  • Propaganda „amwey“ je ideologie, která rozhodně nectí MLM. Někteří amwejáci dělají MLM velkou ostudu!
  • „Amwey business“ není má představa vydělávání peněz. Nikdy bych to nedělal!

Úplně na závěr

MLM není pro každého. Na MLM musíte mít člověk žaludek – oslovovat a nahánět lidi… Děkuji, ale nechci.

Děkuji za pozornost! Pište vaše zkušenosti s MLM či amwey byznysem.

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Související články:

Další články o Amwey na CzBlogu

Další články o Amwey na Amwey-Business.cz

289 komentářů u “Multi-level marketing (MLM)

  1. admin:

    Tobě jde o jediné. Aby ti co nejvíc lidí nalezlo do tvého NWA. Takže naháníš lidi na internetu, aby se ti zapojili do tvýho Mulťáku.
    Na to, abys šel mezi lidi a slušně jim to nabídnul osobně, na to nemáš. Radši budeš pomlouvat všechny Amwayáky se snahou „vytvořit nám negativní ohlas“. Haha. 😡

    TO TY JSI MANIPULÁTOR Z MANIPULÁTORŮ NEJVĚTŠÍ. 😯

  2. To admin:
    Promiň, ale na tohle mám jeden dotaz. Kolik lidí Tě tak hodně za posledních 10 – 20 let lanařilo a manipulovalo ? Vždyť celý obchod je jen snaha o to vmanipulovat člověka někam. Aby si koupil zrovna tu správnou ledničku, to správné auto a nebo tu jedinečnou elektroniku bez které se nedá žít( když člověk vidí ženskou, která stojí za hřích tak přemýšlí jak ji přinejmenším vmanipulovat na kafe 🙂 ). A to nemluvím o médiích, reklamě (kapitola sama o sobě). Pak je to jen a jen o tom co člověk ustojí. A musím podotknout, že nejsem slaboch, ale také mám doma nějakou tu elektroniku, auto atd. a s odstupem jsem si uvědomil co všechno mě v době nákupu ovlivnilo. Když si tohle všechno člověk uvědomí, tak je to jen fajn. A pak jsou lidi, kterým to nedojde nikdy. Jejich smůla. Taky mě oslovili lidi z MLM, kteří byli z firem kde se jede agresivní americký nátlakový marketing. A opět to bylo jen a jen o lidech. Pokecali jsme, já to nevzal a v dobrém jsme se rozešli. Po necelém půlroce jsme se potkali v hospodě a dali si spolu panáka aby nám naš kšeft šel.Takže i dobrý kšeft dokáže idiot utopit a špatnej kšeft špičkový obchodník pozvednout. A nahánění lidí ? Zeptej se co si bere kvalitní obchoďák, který jezdil u nadnárodní firmy v terénu do dalšího kšeftu. A na 99% to bude vizitkář, neboli seznam kontaktů (zákazníků). Každý obchodník nahání ten svůj okruh potencionálních zákazníků. A tak to prostě je a tak to každý obchodník podle mě bere. 🙂
    PS: Je to jen takový malý rozepsaný názor 😉

  3. Max:

    Presne samozrejme nevim kolik lidi, ale pravdepodobne desitky… Obchod znamena predevsim prodat! Je potom otazka, jak obchodnik prodava, to je urcite vzdy o lidech. Amwej je ale predevsim o nahaneni lidi…

    JA VUBEC NEMAM NIC PROTI MLM! Zde jsem to jiz nekolikrat psal. Ja vam vyhrady k nekterym emwejakum. To je opravdova tragedie, vzdyt emwejaci jsou uceni k tomuto (hovori-radi vyznamny emwejak):

    „Já osobně nikomu nedoporučuju, když se s někým sejdu, vysvětlím mu marketingový plán, aby první materiály, který tento člověk dostane do ruky, a který bude mít možnost číst, byly oficiální materiály firmy amway. Ono to možná zní divně, proč neoficiální, ale ten oficiální přístup je skutečně naladěnej tak, že tento byznys je hlavně maloobchodní distribuční obchod s čistícíma prostředkama – drogerií, kosmetikou, potravinovýma doplňkama, atd. Do dneška existují organizace, které takovýmto způsobem ten byznys budujou. A ty organizace nejsou úplně malý, a jsou tam lidi, který vydělávaji na tom byznysu peníze. Ale nikdo tam nevydělává tolik peněz jako Dexter Yager, Setzer a jako diamanti z tohoto našeho systému. Prostě oficiální postoj firmy k marketingovýmu plánu, a jak by se ten marketingový plán měl využívat, je takovej. Co je fantastický, já si myslím, že to je další ukázka naprostý geniality a originality toho našeho byznysu, je to, že nejsme zaměstnanci firmy amway, nejsme vázáni přesnýma interníma předpisama tý firmy, atd. Máme k dispozici marketingový plán firmy a rámec, ve kterým se máme a musíme pohybovat, je pouze etický kodex. Ale to jsou věci, který nám vyhrazujou určitej směr a mantinely, ale jsme nezávislý podnikatelé. A koncepce, jak ten marketingovej plán budeme využívat, je čistě na nás.“

    „Je složitý vysvětlit člověku marketingový plán, což je ten rámec, kterej máme od firmy, kterej v sobě zahrnuje, možnost pohodlně a výhodně nakupovat… Kterej v sobě zahrnuje možnost maloobchodního obratu s 30% ziskem. Všechny tyhle věci vysvětlit, aby člověk vůbec chápal, v jakým rámci se tento byznys odehrává. A současně mu sdělit, že to ale vůbec není o prodeji výrobků, že to vůbec není o nakupování, o učení lidí nakupovat, atd. Ale, že to je o budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, to je někdy nesmírně složitý.“

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že bychtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno 🙂 Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“

    „Napište si na seznam všech lidí, které znáte. Je to strašně důležitý!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako – pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    https://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znaji lidi z porodnice. Pánové znaji lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikaji – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydleji né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    ATD.

  4. Max:

    A jeste je tu prekrasna emwej „pohadka“ o dlouhe limuzine:

    „Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

  5. admin:

    Je to nuda tu od tebe číst pořád stejný odpovědi, když neumíš vůbec věcně argumentovat.

    Jediný tvůj protiargument vůči Amwayákům je Roman Čížek :mrgreen: Hmm, jeden z 25’000 Amwayáků, kterej je uplinem pro jednu dvacetinu z toho celýho počtu. To ses vyznamenal.

    Navíc kdo si tu nahrávku od Romana Čížka poslechne celou, tak tohle všechno chápe.

    Já nějak pořád nedokážu pochopit, co ti na tom nedochází. Že by to bylo dlouhé vedení?
    Nevadí. Možná že když si to pustíš ještě 100krát, tak na to možná i přijdeš.

    Hlavně si to zas neber osobně jako posledně.

  6. TO admin : Člověče já znám lidi co dělaj Amway a jsou fakt normální. Jsou 2 a jeden to dělá naplno a druhý si něco bere sám pro sebe. Znám lidi co dělají Zepter a ta holka si přivydělává k mateřský. A je normální. Stejně znám lidi co dělají kosmetiku, potravinové doplňky, vysavače atd atd. Jsou tam lidi všeho druhu. Znám lidi, kteří si vydělali opravdu velké peníze. Jak v klasickém byznysu, tak v MLM. A opravdu pak není problém dělat si co chceš. Kamarád vydělal a dal se na duchovno (Asie – včetně návštěv atd.), jiný si nechal na Floridě postavit dům, protože je tady v zimě opravdu zima. Peníze prostě dávají volnost. Dělám klasický obchod a máme v rodině i MLM (výdělek mezi 40-50tis). Když se bavíme u ohně tak vidím že je to tvrdý job a peníze jsou zasloužené. Opravdu nikomu ty peníze z MLM nezávidím. A beru to prostě tak že je to prodejní kanál ať se to někomu líbí nebo ne. Každý na to ale nemá. Nedělá mi problém mluvit před mnoha lidmi, ale uvědomuju si že jeden můj kamarád by zkolaboval kdyby jsem ho postavil na stupínek a měl mluvit před 3 lidma. Vrátím se k tvému tématu o tom jak lanaří a skandují. Já osobně z toho mám kopřivku. Ale vím že jako jsou extroverti a introverti, tak jsou lidi, kteří neumí dělat jinak než v týmu o který se musí opřít (včetně toho skandování). Proti tomu jsou sólisti, kteří kolektiv nesnášejí. Pokud se mi někde nelíbí, tak tam prostě nejdu. Je mi jedno jestli to je hospoda, obchod nebo autoservis (jezdil jsem 25km i když jsem měl jiný 2km daleko). Třeba by stálo se nad tím zamyslet a nechat lidi žít svým životem.

  7. Max:

    Vse je o lidech, samozrejme… Znam lidi, kteri delaji MLM a jsou normalni. Netvrdim, ze vsichni emwejaci jsou spatni, to urcite ne. I v MLM se daji vydela slusne penize, ne ze ne. ALE za jakou cenu…

    Nedela mi problem mluvit – jednat pred vice lidma – cinim tak radu let. Jednam s majitelama/zastupcema firem, atp. Z meho pohledu je to tak trochu zabava …

    Ja si hlavne myslim, ze amway neni pro kazdeho. Nekteri emwejaci vsak tvrdi opak.

  8. admin:

    No tak ty si to jenom myslíš. Máš ale pravdu. Jsi podnikatel, takže bys měl vědět, že podnikání rozhodně není výdělečnou činností pro nemakačenka.
    Ty máš nějaký jistoty, že když se půjdeš poptat všech podnikatelů, že od všech získáš zakázku? Byl bys skutečně machr, kdyby ano. Ale to je právě to na čem ztroskotává většina obchoďáků. Bojí se těch dalších odmítnutí a proto přestávají být aktivní.
    Kdyby rovnou museli mít živnosťák, museli by si navíc doplácet sociální a zdravotní. Ale když začínají jako privilegovaní zákazníci, mohou se dopracovat pasivního příjmu bez živnosťáku. Mohou dělat nebo nedělat, ale nemusejí nic doplácet, takže když budou nečinní, tak neprodělají.

    Ty jsi měl ve svém podnikání taky takovéhle možnosti?

    A kolik ty si vůbec myslíš že je normálních Amwayáků?
    Ty si myslíš, že ty, kterej donedávna nevěděl ani, že semináře pořádají samostatné organizace, že si tohle můžeš troufnout hodnotit? Tak když si troufneš, tak jaký je podle tebe poměr normálních vůči nenormálním Amwayákům? Pak taky nezapomeň sdělit, kolik jsi jich za svůj ubohej „děsně nespravedlivej“ život stačil poznat.

  9. Komentuje admin, 23.2.2011 @ 8.34
    Ja si hlavne myslim, ze amway neni pro kazdeho. Nekteri emwejaci vsak tvrdi opak.

    ono by to chtělo občas si pamatovat co vlastně říkáme.

    AMWAY NENÍ A NIKDY NEBYLA A NEBUDE PRO KAŽDÉHO.
    ALE MŮŽE JI DDĚLAT KAŽDÝ, RESP. KDO CHCE.

    CHÁPEŠ TEN ROZDÍL, MUDRLANTE?

    Máš-li potíže s konkrétními Amwayjáky, stejně jako máš problémy skonkrétními pekaři, cukráři, automechaniky, policisty, lékaři a td, buď tedy prosím konkrétní a adresný.

    TO NEJSI ANI NÁHODOU. Vytváříš zde manipulativní kampaň PROTI AMWAY, PROTI MLM, PROTI SYSTÉMU PŘÍMÉHO PRODEJE A PŘEDEVŠÍM PROTI VŠEM LIDEM, KTEŘÍ TYTO SYSTÉMY POUŽÍVAJÍ.

    Pokud si nedokážeš zapamatovat obsah vlastních článků ani dva dny, měl bys s tím něco dělat. Neboť obsahy tvých článků i příspěvků dost dobře nekorespondují s tvým občasným tvrzením že ty:

    „NEMÁŠ NIC PROTI AMWAY, NEMÁŠ NIC PROTI MLM a td.“

    Obecně se tomu říká SCHIZOFRENIE.

  10. Jakékoliv ortodoxní názory jsou k ničemu. A admine promiň mi to, ale MLM je prostě o tom že se to nabízí v okruhu svých známých. A pokud chce někdo z nuly a bez zkušeností začít, tak to beru jako obrovskou zkušenost pro každého, kdo do toho jde. Já se pohybuju v obchodu přes 20 let a kdykoliv mě někdo někam pozval, tak jsem šel. Právě proto abych viděl kdo jaké používá obchodní praktiky. A šel jsem i když po mě chtěli za „školení“ nebo „seminář“ poplatek. A musím přiznat, že jsem si poslechl opravdu ledacos. Snad na nikoho nezapomenu, ale jen tak v rychlosti Amway, Avon, Zepter, Rainbow, Vorverk, ZFP, LR, Brookers, Partners a já nevím co ještě. Teď v poslední době Aquel a NWA. U některých firem i třeba 2x když mě oslovili tak že mě to zaujalo. A nevadilo mi to, protože se ty firmy i firemní kultura časem mění tak jako všude. A beru to opravdu jako zkušenost. Mám i díky manželce registraci. A některé věci používám. A jak píše admin „I v MLM se daji vydela slusne penize, ne ze ne. ALE za jakou cenu… „. Kdekoliv se dá vydělat. A všude se dá napsat „ale za jakou cenu“. Admine já nevím co děláš, jak si vyděláváš, ale skoro kdekoliv kde děláš sám na sebe a začínáš s málem musíš makat pokud něco chceš a pak už je to jenom právě o tom jaké má člověk priority. Pak prostě automaticky vybíhá otázka Co za co ? Jinými slovy musím něco obětovat když něco chci. A pokud někdo dělá v kolbence s magnetickou kartou na zadku na směny (znám to) a nemá IQ jaderného inženýra, tak moc variant nemá. Proto mi MLM nevadí a proto ho toleruju. Ať si každý zkusí co chce a pak se rozhodne co mu sedí. A je jedno jestli je to zrovna Amway, nebo něco jiného.

  11. acz:

    Zcela souhlasim, ze amway neni pro kazdeho. Je to predevsim pro lidi, ktery na to maji zaludek (oslovovat zname i nezmane lidi), napr. lidi z kostela…

    Ja jsem napsal: „Czblog je pro každého…“
    ACZ (Ivanek) odpovedel: „Stejně jako Amway“
    https://czblog.cz/popirac-holocaustu-david-irving/#comment-8221

    Co z toho plyne? Ze amway je pro kazdeho.

    NEMAM NIC PROTI ZADNE FIRME AMWAY (ani jeji klony). NEMAM NIC PROTI MLM.

    Uvedomuji si totiz, ze zadna firma amway neporada mitinky, seminare, nenahani lidi…

    Max:

    Mam sve nazory, pokud s tim mas problem, tak je to jen tvuj problem…

    V amway byznysu je ta tragedie, ze je uprednostnovani verbovani lidi, viz. vudce RCE:

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že bychtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno 🙂 Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

  12. admin:

    A MĚ NEODPOVÍŠ?

    1) Ty „neotravuješ“ lidi, když sháníš zakázky?

    2) Ty jsi měl zpočátku ve svém podnikání taky možnosti, že by sis nemusel doplácet OSSZ a VZP i v případě, že bys nic nevydělal?

    3) A kolik ty si vůbec myslíš že je normálních Amwayáků?
    Ty si myslíš, že ty, kterej donedávna nevěděl ani, že semináře pořádají samostatné organizace, že si tohle můžeš troufnout hodnotit?

    4) Tak když si troufneš, tak jaký je podle tebe poměr normálních vůči nenormálním Amwayákům?

    5) Pak taky nezapomeň sdělit, kolik jsi jich za svůj „děsně nespravedlivej“ život stačil poznat.?

    6) Na jiné si dovolíš odpovídat a argumentovat a na mě ne?

    7) Budeš pokaždé, když nebudeš vědět jak odpovědět, odpovídat spornými větami vytrženými z kontextu ala Roman Čížek (RCE)?

    8) Myslíš si o sobě, že působíš jako samaritán nebo patron takovýmto jednáním a pomlouváním celého vzdělávacího systému partnerských organizací společnosti Amway a Amwayáků.

    NEVYHÝBEJ SE MÝM OTÁZKÁM! Předem ti děkuji za odpovědi

  13. Promin, tebe jsem uplne prehlednul 🙂 I kdyz multimilionar by mel byt neprehledutelny 😀

    add 1) Neotravuji lidi. Jak jsem nekolikrat psal – internet je mocny nastroj… Zakazky se mi hrnou sami. V soucasnosti jsem spis v takove situaci, kdy nove zakazky odmitam, protoze se mi to nevyplati.

    add 2) Ja zacal podnikat v polovine 90 let. Ziskal jsem hned prvni zakazku, kterou mam mj. dodnes. Mimochodem, dnes podnikam jako pravnicka osoba, takze usetrim mesicne min. 20 tisic. na pojisteni.

    add 3) Kolik emwejaku je normanich? To nevim (polovina?). Ty vubec nemuzes vedet, co jsem vedel drive, a co ne…

    add 5) Desitky… Nevim presne.

    add 6) Vis ja nemam zas tolik casu, jako vy, emwejacky milionari 🙂 Taky urcite vis kolik usili stoji rodina, deti…

    add 7) Ty vety od RC (RCE) jsou snad nepravdive? Nutno podotknout, ze RC je opravdu vyznamna osobnost, v tomto byznysu. RC neni jen tak nekdo! Neni to zadny radovy emwayak. A ver, ze ty vety chapu moc dobre… Ty vety jsou fakta, ktere rika emwej guru. Pokud si myslis, ze je chapu spatne, tak mi je můžeš vysvětlit…

    To, zda pusobim samaritan nebo patron, to opravdu nevim 🙂 Vy tomu rikate vzdelavaci system, ale ja tomu rikam negativni manipulace s lidmi…

    A co na tom, ze mame odlisne nazory? Ja na tom nic divnyho nevidim. To je normalni v demokracii.

  14. admin:

    „add 1) Neotravuji lidi. Jak jsem nekolikrat psal – internet je mocny nastroj… Zakazky se mi hrnou sami. V soucasnosti jsem spis v takove situaci, kdy nove zakazky odmitam, protoze se mi to nevyplati.“

    Tys měl v polovině 90. let internet jo? 😀
    Zakázky odmítáš spíš asi proto, že nestíháš verbovat kvalifikované pracovníky, kteří by pracovali za takový minimum, který jim platíš.

    „dd 2) Ja zacal podnikat v polovine 90 let. Ziskal jsem hned prvni zakazku, kterou mam mj. dodnes. Mimochodem, dnes podnikam jako pravnicka osoba, takze usetrim mesicne min. 20 tisic. na pojisteni.“

    Na to jsem se tě neptal. Já se tě ptal na možnosti. Ne každý přece získá hned velkou zakázku. Nevadí, zkus si to přečíst ještě jednou.

    „add 3) Kolik emwejaku je normanich? To nevim (polovina?)“

    Pravda, sám ses přiznal. NEVÍŠ.
    Každopádně jestli je těch nenormálních tolik, jak ty říkáš, pak se mezi Amwayákama najde určitě někdo, kdo se sníží na tvojí úroveň a vytvoří o tobě a tvých aktivitách stránku podobnou té tvojí o jakémsi hulánovi. Internet je přece mocný nástroj a tyhle tvoje stránky mluví samy za sebe.

    „Ty vubec nemuzes vedet, co jsem vedel drive, a co ne…“

    To máš sice recht, ale původně jsi na tomhle blogu a na amway-business.cz (nebo amwey-business.cz) nepomlouval jenom Amwayáky, ale i celou Amway. A pořád je vidět, že toho víš málo na to, abys mohl někde hrdě psát články.

    „add 7) Ty vety od RC (RCE) jsou snad nepravdive? Nutno podotknout, ze RC je opravdu vyznamna osobnost, v tomto byznysu. RC neni jen tak nekdo! Neni to zadny radovy emwayak. A ver, ze ty vety chapu moc dobre… Ty vety jsou fakta, ktere rika emwej guru. Pokud si myslis, ze je chapu spatne, tak mi je můžeš vysvětlit…“

    Ty tvoje vytržený větičky ti tady i na amway-business.cz vysvětlovalo plno lidí a nevypadalo to, že bys jevil známky nepochopení. Přesto jsi to sem znovu a znovu umisťoval jako duplicitní text, který jsi sám zakázal v „Pravidlech pro komentáře“.
    Neumíš věcně argumentovat. Jenom brečíš, jako by ti někdo ukradl hračku, protože ti někdo nabídnul příležitost, kterou jsi za celých 20 let ještě pořád nepochopil.

    „To, zda pusobim samaritan nebo patron, to opravdu nevim Vy tomu rikate vzdelavaci system, ale ja tomu rikam negativni manipulace s lidmi…“

    Opět nevíš. To je supr, protože na některých tvých bannerech se píše něco o vytváření lepšího světa. Je vidět, že sám neznáš vlastní směr a že o lepší svět ti rozhodně nejde.

    „A co na tom, ze mame odlisne nazory? Ja na tom nic divnyho nevidim. To je normalni v demokracii.“

    A kdo tu prohlásil něco o nenormálnostech odlišných názorů? To zas uhýbat nemusíš. To byl totiž překlep a měla to být otázka:
    Myslíš si o sobě, že působíš jako samaritán nebo patron takovýmto jednáním a pomlouváním celého vzdělávacího systému partnerských organizací společnosti Amway a Amwayáků?

    Mimochodem když hovoříš způsobem: „…to je přeci jasná manipulace“, jak tu často bývá, tak nejde o pouhý názor, ale už jde o tvrzení. To bys měl vědět první způsobilý bezpečáku.

  15. Lubo Pářa:

    Ja nikdy nechodil po firmach a nenabizel jsem jim sve sluzby. Pokud te to udivuje, tak to je tva vec, nezajima me to. Neveris mi? No tak never, je mi to fuk. Presne nevim, kdy jsem mel internet, ale bylo to pod rokem 2000.

    Kdo tvrdi, ze jsem ziskal velkou zakazku – neziskal. Provozoval jsem svou cinnost bez zamestnancu.

    Kolik emwejaku je normanich? To skutecne nevim. Ono taky hodne zalezi, co pro koho znamena normani-nenormalni. Takze to muze byt hodne individualni. Ja to nikdy nezkoumal. Proc taky? Staci mi emwejaci, co jsem potkal.

    Upozornuji na nesvary – mj. nektere emwejaky. Ano budu psat dal. Lidi si to chvali, tak proc ne?

    Ty vety RC, at si kazdy prebere, jak chce. Koneckoncu si je kazdy muze prehrat cele…

    Je mi jedno, zda si nekdo mysli, ze jsem samaritan nebo patron… Je mi jedno, zda si nekdo mysli, ze jsem zlej nebo hodnej. TO VUBEC NERESIM!

    Pokud jsem nekde napsal „…to je přeci jasná manipulace“. No to jsem prezentoval svuj nazor. To z meho pohledu neni zavadne, prezentovat svuj nazor. Chces mi to snad zakazovat? Toho jsem uzil za komunistu vic nez dost!

    Ver mi, ze nemam cas cely den odpovidat na tve hloupe otazky. Ty jsi milionar, ty mas spoustu casu… Coz rozhodne nechci zpochybnovat. Proc taky? Je mi to jedno. Je mi jedno kdo jsi, jaky mas nazory, zda chodis kalet na zachod nebo pod postel…

    NA TOMTO BLOGU PREZENTUJI SVE NAZORY. POKUD SE TI TYTO NAZORY NELIBI, TAK TO JE OPRAVDU TVUJ PROBLEM. NEMUSIS PRECI CIST ME CLANKY, KOMENTARE, NAZORY, BLOG…!

  16. admin: Poslední příspěvek 😉
    Admine. Je to tvůj blog a tvé názory. Opravdu s tebou nemám problém. Ostatně stejně asi jako cca 6 miliard lidí na této planetě. Když si tady čtu tvé názory, tak jsem si vzpoměl na Shreka. Ne jak mluvil o tom že je jak cibule a má vrstvy, ale tu chvíli kdy přišel před hrad, podíval se na oslíka a řekl mu, že si tady asi někdo něco kompenzuje 😉 . Pochopil jsem, že máme jiné názory a životní filozofii a nemá cenu dále přispívat. A navíc ti asi někdo od Amway hodně ublížil. Ale to je jiná kapitola. Každopádně ti přeju hodně zdaru a úspěchů ať už podnikáš v čemkoliv. Ahoj Max

    PS: To Lubo: Má to cenu ? Tady to není o diskuzi, ale o asertivitě. Konkrétně metoda zaseklé gramofonové desky. 😎

  17. Diky ti Maxi za tve prispevky a nazory. Opravdu, jsem za ne vdecny a cenim si jich.

    Vis kapitola „amway“, zde na tomto blogu, vznikla vlastne uplne nevinne. Proste jsem napsal obecny clanek, ale kdyz jsem pak videl ty reakce, tak jsem byl „nucen“ psat dalsi a dalsi clanky… Mozna se budes divit, ale za tyto clanky je jista cast navstevniku vdecna. Tedy alespon mi to pisi.

    Doufam, ze zustanes priznivcem tohoto blogu, vzdyt Czblog neni jen o amway 😉

    Jen tak mimochodem, Lubo Pářu nepovazuji za nejake velke emwej zlo 🙂 To jsou jiny adepti…

  18. admin:

    😀 Já ti vadim, že ti sem přispívám, že ti oponuju a že se tě ptám? 😀
    No to je zas tvůj problém. Chceš mi to zakázat?

    Jsi říkal, že zakázky jsi měl díky internetu. Ten jsi měl pod r. 2000, ale podnikat jsi začal v roce 1995, tak jak jsi sehnal zakázky? Přes v ČR neexistující internet? Jsi nemusel „otravovat lidi“?

    ad 2) Aha tak zřejmě to nebyla velká zakázka ta počáteční, ale máš ji dodnes:
    „Ja zacal podnikat v polovine 90 let. Ziskal jsem hned prvni zakazku, kterou mam mj. dodnes.“
    Dobře, zeptám se tě jednodušeji a pro tebe trochu pochopitelněji kritiku:
    Kdybys první půlrok neměl žádnou zakázku, tak by sis nemusel platit OSSZ a VZP? Otázka nebyla, jestli jsi měl zakázku, otázka byla zda jsi měl možnost dopracovat se příjmu nanečisto bez počátečních odvodů. Nemusíš odpovídat, protože odpověď zní jasně: „takovou možnost jsi prostě neměl“.

    Mě by zajímalo, kde si to ti tví příznivci tak chválí? Protože na tvých diskuzích jsem se žádných děkovných zpráv nedočetl.

    Kdo tu hovořil o zakazování vyjadřování něčích názorů? Ovšem chtěl jsem ti vysvětlit, že když o něčem tvrdíš, že „je to přeci jasné“, tak nehovoříš o názoru, ale že tvrdíš, že to tak je a jinak být nemůže a že kdo si myslí něco jiného, je asi hlupák.

    To bych rád viděl, který ten první článek byl tak nevinný.? Jo, pamatuju si, že jsi nám vyhrožoval, že když ti nepřestanem oponovat, tak budeš psát další články. 😀 😀 😀
    Ty jsi k tomu vlastně byl donucen. :mrgreen: Ještě, že už na ty články nemáš tolik času, protože jinak bys kvůli mě musel napsat další dvojnásobný počet takových článků reprezentujících tvoje subjektivní názory.

    Tvůj skutečný subjektivní názor i záměr bych se někdy dověděl rád. Bohužel to nevypadá, že bys zde sdílel nějaký svůj názor, protože v článcích si mnohdy protiřečíš.
    Nejprve hovoříš o „některých Amwayácích“ pak hovoříš negativně o typických nebo spíš „klasických Amwayácích“ no a pak se zas vracíš k „některým Amwayákům“. Vždycky to zakončíš větou: „V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.“ No a v diskuzi zas hovoříš o tvém „názoru“, že Amwayáci jsou jasní manipulátoři lidí.

    Proč s tebou tady přesto hovořim? Někdy se ptám sám sebe, ale přesto se vracim k jedinému cíli. Chtěl bych se někdy dovědět, co tě vede k psaní těchhle nevinných článků, ze kterých v diskuzi stejně vyplívá, že vlastně ani těm vlastním „subjektivním názorům“ z článků sám nevěříš.
    Pořád si řikám: „copak ho k tomu vede se tu takhle ztrapňovat? Copak si tenhle člověk nevidí na špičku nosu ani ve vlastním zrcadle?“
    Napadá mě, že asi nerad jednáš s lidma, když tu v různých kritických článcích (nejen o Amway) často hovoříš o negativních zkušenostech. Ono to totiž vypadá, že když někdo jedná způsobem, který je ti proti srsti, tak přestože se s těmi lidmi už nikdy neuvidíš, tak se jim to bojíš říct přímo a že si místo toho na internetu napíšeš o tom článek, který má upozornit na negativní zkušenost. Ono to tak vypadá, že ten problém je jednoduše v tom, že neumíš vyjednávat a zjistit tak skutečný záměr člověka, se kterým jednáš. To je ovšem můj subjektivní názor.
    To nemyslim nějak zle. Jenom mi přijde, že se mnohdy v životě naštveš natolik, že to přeruší jakékoli další vyjednávání a uděláš jednoduše emocionální rozhodnutí, že ten s kým jednáš, je špatný a že by si zasloužil nějak potrestat. To si pak logicky odůvodníš a před kýmkoli jiným upozorníš na daný problém, aby sis mohl obhájit před ostatními. Ono to taky vypadá, že těmi upozorněními vyhledáváš lidi podobného smýšlení, kteří tě ubezpečí o správném vnímání tvého problému.
    Možná často soudíš příliš brzo a to ti brání blíže poznat ty, kteří s tebou jednají. A někdy jejich jednání je závislé jen na určitých okolnostech. Přesto ty důvody a okolnosti nezjistíš, protože toho člověka odsoudíš příliš brzy.

    Tím jsem tě nechtěl žádným způsobem urazit, jenom bych chtěl poznat, jestli jsi tak špatný člověk, jak za tebe hovoří tvé jednání, nebo jestli je v tom nějaký tvůj vnitřní problém. Toť řečnická otázka.

  19. Lubo Pářa:

    Nic ti samozrejme zakazovat nemohu (a ani nechci). Je ovsem otazka, zda ti budu na takovy nesmyslnosti odpovidat 🙂

    Nikdy jsem nikoho neuhanel! Nikdy jsem nebehal/nejezdil (a nikdy nebudu) od firmy k firme a nabizel sve produkty ci sluzby. Mam takovy pocit, ze mas tezky chapani (nebo neumis cist?). Jsi zkratka v jistych vecech omezeny, jinak si to proste nedovedu vysvetlit. Nebo mi snad chces vsugerovat, ze jsem nahanec a verbir lidi, tak jak to mate delat vy? Ja nikdy nemusel nahanet svoje pribuzne, zname, postacku…, tak jak to mate delat vy.

    Myslet si muzes o me co chces, je mi to uplne jedno. Je mi jedno, jak na tebe pusobeji moje clanky ci ja. To zda me chces poznat, no tak to je tvuj problem. Ja tebe napr. poznavat nechci… Vis co me ale tesi? Kolik mam pozornosti v tech vasich komunach 😀 Tolik nepochopitelne pozornosti pro jednoho cloveka 😀

    Chvala od priznivce:
    https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/#comment-7161
    Dostavam take mejly.

    Jinak bezva psychologicky rozbor (takovy veci ja nastesti nepotrebuji), kteremu se jen smeju. Hodne stesti pri vymejvani mozku 🙂

    Dekuji za pravidelne navstevy tohoto blogu!

  20. Komentuje admin, 23.2.2011 @ 13.15
    Zcela souhlasim, ze amway neni pro kazdeho. Je to predevsim pro lidi, ktery na to maji zaludek (oslovovat zname i nezmane lidi), napr. lidi z kostela…

    Což není nic jiného, než jen DALŠÍ MANIPULACE Z TVÉ KLÁVESNICE.

    Ať už napíšeš na adresu Amway cokoliv, vždy si dáš záležet na tom, aby to vyznělo pro Amway a pro celý systém NEGATIVNĚ.

    Podsouváš lidem na internetu, které vůbec neznáš, že na Amway je potřewba něco jako SPECIÁLNÍ ŽALUDEK. Je to nesmysl, který pramení z tvého vlastního pocitu, že když to nemáš rád ty, tak to není v pořádku PRO NIKOHO, není to normální a je na to potřeba mít nějaké speciální vlastnosti, které nikdy neopomeneš definovat jako ZVRÁCENÉ !!!

    S tak omezeným myšlením to máš v životě velmi těžké, důkazem jsou tvé blogy.

    Prezentuješ zde naprosto nulové sebevědomí a vlastní strach z něčeho tak přirozeného, jako je OSLOVENÍ NĚKOHO JINÉHO.

    Na tomto vlastním strachu stavíš celou tuhle nnaprosto nesmyslnou křížovou výpravu proti Amway.

    Díky vlastní hlouposti a nevědomosti děláš cizím lidem i sám sobě tu nejhorší službu, jakou si vůbec dovedeš představit.

  21. celkem zajímavá diskuze zde pročítám to již několikátý den 😐 a zajímala by mě jedna věc kterou sem tu nenašel a to je vlastně popis toho jak to funguje (podrobnosti jako co musi člověk udělat aby z něj byl diamant, kdo je direkt kolik procent má člověk z lidí pod sebou atd) ❓

  22. Někdy v devadesátých letech jsem se zaregistrovala.Museli jsem stíhat lidi a přemlouvat je. Furt jsem slyšela jejich zákazy a příkazy. Bylo mi nakázáno, že mám mít na ledničce nalepený moje sny – auto, barák. Ukončila jsem to, ale zjistila jsem, že již nemám přátelé 🙁

  23. Komentuje koloman, 24.2.2011 @ 13.27
    …popis toho jak to funguje (podrobnosti jako co musi člověk udělat aby z něj byl diamant, kdo je direkt kolik procent má člověk z lidí pod sebou atd)

    A ani se to tady nedozvíš. Zde není prezentační portál Amway. Chceš-li vědět, jak to funguje, jdi tam, kde tyto informace jsou. Přímo u zdrojů. Tak jak je to u profesionálů obvyklé.

    Komentuje Markéta, 24.2.2011 @ 17.24

    Někdy v devadesátých letech jsem se zaregistrovala.Museli jsem stíhat lidi a přemlouvat je. Furt jsem slyšela jejich zákazy a příkazy. Bylo mi nakázáno, že mám mít na ledničce nalepený moje sny – auto, barák. Ukončila jsem to, ale zjistila jsem, že již nemám přátelé

    A nyní ještě tu o budulínkovi 🙂 Zeptám se tě co tvé sny? To Auto a Barák? Jak to s nimi nakonec dopadlo?

    Jak se ti podařilo přijít o skutečné přátele? Tys jim sprostě nadávala, urážela je, pomlouvala, nebo něco podobného? Tak ale v tom nemá prsty Amway, ale ty sama.

    Já jsem nepřišel a nikdy nepřijdu o jediného skutečného přítele. Naopak. Získávám nové. A ti stávající mě podporují a povzbuzují i když se mnou Amway nebudují. To skuteční přátelé dělávají. Stejně jako je já povzbouzuji a podporuji v tom, co dělají a budují oni i beze mne.

    A neznám osobně v Amway nikoho, kdo by v Amway přišel o nějaké skutečné přátele.

  24. Kdysi mě do toho lanařil kolega z práce, ten dělá amway určitě víc jak 10 let. Ale žádnej milionář z něj teda neni 😕

  25. to acz
    tak takové odpovědi sem se obával 😕 😕 😕 nechtěl sem soudit hned ze začátku, ale platí jedno pravidlo a platí vždy a všude….pokud nejde o nějakou ojebá**čku :mrgreen: :mrgreen: tak se karty vyložej na stůl hned na začátku…pokud ne, tak jaký je důvod ❓ ❓ ❓ jen pro info: podnikám už asi 15 let (nemám žádný zaměstnance) a pokud bych někomu něco nabízel bez udání ceny za kus či za provedení služby, s tím že mi nejdřív zaplatí a pak dostane všechno NEJLEPŠÍ ZA NEJLEVNĚJŠÍ CENU tak mě každej vyfa**je ❗ ❗ ❗

  26. koloman: přesně jak říkáš: „na stůl“. A proto je na tobě aby jsi se s distributorem sešel a na stůl mu předložil co nabízíš, aby se rozhodl jestli s tebou má význam spolupracovat, vzdělávat tě a pomáhat ti v začátcích.
    Situace není taková, že by tu byla firma Amway a jen ty, musíš mít sponzora (aktivního distributora, který ti nabídne spolupráci), se kterým budeš společně budovat svoji síť. Až se najde člověk, který bude mít nervy na spolupráci s tebou, tak ti zavolá, je zde i varianta, že zde necháš kontakt, ale to pak nevíš jakej „šikula“ se ti ozve.

  27. to sid
    to je sice hezké co píšeš, ale nechápu důvod proč tají základní informace, které každý solidní obchodník naopak všude vystavuje (např reklama) a ještě za to platí ❓ nejsem 12-ti letý analfabet, abych nepochopil základní podmínky fungování tohoto obchodu a pokud bych v tom viděl něco zajímavého, tak bych si vše nechal zajisté vysvětlit……ale jak se mám rozhodovat na základě něčeho jako (vše máme nejlepší a nejlevnější 😐 )……tak uveďte ceny výrobků s informacemi o účinnosti ajá se pak můžu rozhodnout zda o tom budu chtít více…příklad náš prací prášek stojí 200.-/kg na 5 kg prádla j potřeba 10 dkg….a je to já se zeptám manželky za kolik kupuje prášek a kolik ho spotřebuje na 5 kg prádla…..a můžu porovnávat…ale když mi manželka řekne že potřebuje 20 dkg a kilo stojí 60.-, tak se můžu rozhodnout, aniž bych ztrácel čas chozením někam na nějaké mýtinky ❗ proto je toto velmi velmi nedůvěryhodné….uveďte ceny a co to umí a je to nebo si myslíte že než si normální člověk koupí prací prášektak musí studovat nějaké cd a info brožury?? 😐 😐

  28. koloman: jak se zdá, nechápeš základní podmínky fungování tohoto obchodu. Jak se chceš o něčem rozhodovat, když si nechceš nechat nic vysvětlit? 😐
    Návštěva meetingu není podmínkou nákupu prášku, najdi si distributora, ten ti jistě nabídne cenová porovnání, která budeš moci s manželkou vyhodnotit.
    Co je nedůvěryhodné na tom, když tě nabádám abys bral informace přímo od zdroje? :mrgreen:

  29. Komentuje koloman, 25.2.2011 @ 15.16
    tak takové odpovědi sem se obával 😕 😕 😕 nechtěl sem soudit hned ze začátku, ale platí jedno pravidlo a platí vždy a všude….pokud nejde o nějakou ojebá**čku :mrgreen: :mrgreen: tak se karty vyložej na stůl hned na začátku…pokud ne, tak jaký je důvod ❓ ❓ ❓ jen pro info: podnikám už asi 15 let (nemám žádný zaměstnance) a pokud bych někomu něco nabízel bez udání ceny za kus či za provedení služby, s tím že mi nejdřív zaplatí a pak dostane všechno NEJLEPŠÍ ZA NEJLEVNĚJŠÍ CENU tak mě každej vyfa**je ❗ ❗ ❗

    A kde ty vidíš problém s vykládáním karet u Amway? Kromě toho popis tvých představ o tom, jak Amway funguje je na světelné roky vzdálen od reality. Ty už jsi se mnou seděl u stolu na marketingové prezentaci? Plánu? Neseděl. Tak co tu kecáš za kraviny, že Amway, nebo VPA něco skrývají? Jak by proboha mohli? Copak můžeš budovat byznys 50 let po celém světě od nuly k 9-ti miliardovému obratu v USD, založený na lžích a podvodech? Ty skutečně o podnikání na vysoké úrovni nic nevíš. Kdyby Amway podváděla, tak už DÁVNO NEEXISTUJE. Ona ale pořád roste.

    P.S: Nepodnikáš ani 15 let, ani 15 minut. Nelži nám tu.

    O AMWAY si můžeš zjistit okamžitě co tě napadne, co se ti zlíbí, z mnoha relevantních zdrojů. To tě ale nezajímá. Ty toužíš po babských tlacháních a žvanění 🙂 s lidmi, které ani neznáš.

    Např:
    „www.amway.cz“
    „www.amway.cz/cms/about_amway“
    „www.amway.cz/cms/opportunity/own_business“

    Základní informace o prodejním marketingovém plánu skutečně nejsou nic tajného, blbe:
    „www.amway.cz/cms/opportunity/own_business/sales_plan/how_the_plan_works“
    a jsou v češtině 🙂

    a td a td.

    Nejen, že nemáme co bychom tajili, naopak. Jsme hrdí na to, co Amway představuje, co dokázala, co pro nás dělá a co nám umožňuje.

  30. Z kámoše se stal zmanipulovanej a vygumovanej magor. Když mě do amway lákal, tak tvrdil, že do 2 let budu mít vlastní barák a luxusní auto. Hledají blbce, který maj zatahovat do amway všechny kamarády, který budou nakupovat a tahat další lidi. A ti nahoře si pakujou kapsy, těm dole daji jenom drobáky 😕

  31. Amway je lanaření lidí do jejich řad. Je to spíš jako nábor do sekty.. proto budu raději kupovat zubní pastu a prací prášek v drogerii. Amway je manipulace a to nemám rád, když se mnou někdo manipuluje. Spousta lidí tomu fanatismu jménem Amway bohužel podlehne.

  32. kenn: ukaž marketingový plán. Bohužel ti musím říct, že nevíš jak to celé funguje, jinak bys takhle nemluvil.

  33. Možná si to neuvědomujete, ale pokud koupíte zubní pastu a prací prášek přez amway nebo v drogerii, je to úplně jedno. V každém případě přijdete o peníze a v každém případě na tom vydělá buď majitel drogerie nebo obchodník amway 😐 jenže drogerie tu byly už za komančů, takže se to neřeší, ale MLM je systém, který nemají lidé v podvědomí… je to jako s mobily. Kdo měl dřív mobil, byl debil. Časem se přišlo na to, že to není zase tak špatná věc a teď ho má skoro každý. Za pár let se bude pohlížet na MLM jako na normální systém. A to, že někdo někoho manipuluje… Záleží na charakteru každého člověka jakou cestu v MLM si zvolí, ale je to jeho volba a nemůže za to korporace 😐 Dále bych rozlišoval dobrou manipulaci a špatnou manipulaci 😉 Závěrem chci říct, že vyzkoušet se má všechno a minimálně z toho bude další životní zkušenost. Je daleko lepší udělat si vlastní názor na věc, než poslouchat názory jiných lidí, kteří mají názory dalších cizích lidí 😕 Je potřeba rozlišovat NÁZORY a FAKTA. PS. nejsem amwayák

  34. Matt:

    Pochopil jsem, že nejsi amwayák…

    V každém případě děkuji za upřesnění, že na MLM se pohlíží jako na nenormální systém, je to tak. Proto se hledají špatně lidi do tohoto systému… Nenaženeš lidi, tak tě bohatství určitě nečeká 🙂

    Za pár let se bude pohlížet na MLM jako na normální systém? Skutečně? Pár let je co? Desítky, stovky, tisíce… let???

    Určitě to je o lidech (jako všechno), ale těch amwej demagogů je až příliš moc…

  35. Komentuje acz, 28.2.2011 @ 7.23
    Základní informace o prodejním marketingovém plánu skutečně nejsou nic tajného, blbe:
    „www.amway.cz/cms/opportunity/own_business/sales_plan/how_the_plan_works“
    a jsou v češtině 🙂

    Další informace o dodatečných sponzorských a vyšších odměnách (zde není uvedeno) naleznete v Manuálu Amway, který je součástí Amway Startovací soupravy, díl 2.

    aha a ta souprava je zdarma nebo se platí za něco co je evidentně zadarmo TAJNÉ
    😐 😐 😐
    evidentně ste vobložáři…co to má znamenat „a když nemá peníze na soupravu, tak s ním jděte domů nebo k bankomatu…ale hned než se rozmyslí…..a ta vaše doba na možnost stornovat vše s vrácením peněz???? tak roč každýho tak tlačíte??? od začátku sem si myslel že ste bandu vobložářů, ale nechtěl sem soudit, ale po tvých odpovědích /které sem čekal) a ony přišly, tak mě akorát nadáváš ❗ ❗ ❗ koho nedostanete a nevokradete, tak toho nazvete neschopných a blbem…..s takovými lidmi se občas také setkávám a můžu říct jednu kladnou věc na adresu amway……máte tu vobložárnu fakticky za těch 50 let vymakanou PERFEKTNĚ to se musí nechat 😛 😛 😛 na mě to vobložky zkoušej o hodně příměji nemaj balíčky a podobnej HUMUS ❗ ❗ ❗

  36. Komentuje admin, 3.3.2011 @ 20.52
    Za pár let se bude pohlížet na MLM jako na normální systém? Skutečně? Pár let je co? Desítky, stovky, tisíce… let???

    A není to jedno? Amway v roce 2010 zvedla obrat o dalších 10%. V době, kdy většina ekonomických subjektů šetří, rekonfiguruje, propouští, nebo rovnou ekonomicky kolabuje, Amway roste. Stejně jako každý rok už od dob svého vzniku.

    V ČR pracuje v MLM na 250 000 lidí už dnes. Chápeme, jak to vidíš ty, ale koho to zajímá? Ekonomika, obchod a peníze mají svá pravidla, ale především nezvratné procesy. Růst MLM je nejen předpověditelný, ale především reálný.

    Jako jediný umožňuje spravedlivé profitování největšímu počtu lidí, zainteresovaném na konkrétním obchodním modelu.

    Z ekonomického hlediska je nejhospodárnějším systémem vůbec.

    MLM je jednoznačně cesta kupředu.

    Navzdory Vašim představám a postojům.

    Dinosauří postoje a myšlení Dinosaury nakonec zabilo.

    Lidé, kteří budou v budoucnu dobře zvládad obchod, obchodní činnost, jednání s lidmi, prodejní praktiky a budou dobře rozumět penězům a investování, budou ekonomicky silní a profitabilní.

    Ti ostatní budou prosit o nějakou práci.

    Vyberte si sami, na které straně chcete, aby byli vaše děti. Vás se to už bohužel netýká. Vaše myšlení Vás samo odsoudilo do jasné konečné pozice NEZMĚNY.

  37. Komentuje koloman, 4.3.2011 @ 13.48
    Další informace o dodatečných sponzorských a vyšších odměnách (zde není uvedeno) naleznete v Manuálu Amway, který je součástí Amway Startovací soupravy, díl 2.

    aha a ta souprava je zdarma nebo se platí za něco co je evidentně zadarmo TAJNÉ

    Nic není tajné troubo. Ale každý ekonomický subjekt má právo na důvěrnost informací. Ty požaduješ informace, kterým ale ve fázi, které se nacházíš, nemůžeš rozumět. Takže ti je nikdo nenabízí jen tak pro nic za nic, protože ti jsou k ničemu.

    Jestli ti vadí, že některé informace nejsou zdarma, tak se rozhlédni. Za všechno, co má nějaký smysl a cenu, se platí. Zkus si najít zdarma nějaký podnikatelský vzdělávací program, blbe. za pár informací zaplatíš třeba i desetitisíce, aby ses vůbec něco naučil.

    Obecně se ví, že nejdražší rady jsou ty zdarma. Bohužel jen inteligentní člověk pochopí, jak je to myšleno.

    Ještě jsi v Amway nic nevybudoval, tak k čemu ti bude znát odměňovací strukturu Crown Ammasadora?

    Každopádně si buď jistý, že ve skutečnosti odměňovací systém Crown Ambasadorů v Amway nikoho nezajímá. Jsou to totiž takové peníze, že normální člověk nad jejich kontrolou už dávno ztratil přehled. Tyhle informace k ničemu nepotřebuješ. Malá startovací sada, kde je uvedeno vše potřebné nad rámec běžně dostupných informací, stojí 210,-

    Běžně utratím s přáteli v hospodě u piva za pár hodin 2x tolik.

    Jestli je pro někoho 210,- Kč za komplexní informace, materiály, katalogy a další potřebné součásti vstupu do podnikání moc, tak ať raději dál sedí u počítače a jen žvaní na internetu. Z toho nezbohatne zcela určitě.

  38. no já akorát vidim jedno…..bestmenovi zvedáte návštěvnost amwajáci tak asi o 1000% (já sám sem začal tento blog pročítat jen kvůli článkům o amwajácích 😕 ) takže závěr je, že děláte návštěvnost=podnikatelský zisk (návštěvnost) pro bestmena…..jen těma svejma reakcema zde..ani se nedivim, že bestmen udělal spešl amway stránky :mrgreen: :mrgreen: fandim mu a vy děte do ❗ ❗ ❗

  39. To je právě o té finanční gramotnosti – někdo o ní pořád píše a jiný si ji realizuje ve formě návštěvnosti stránek.

  40. Dělám MLM a jsem spokojená. Mám kvalitní produkty a výdělek převyšující výplatu ze zaměsnání. I když jsem byla kdysi odpůrcem tohoto systému- dnes jsem mile překvapena. 😉

  41. Zuzka:

    Na samotném MLM nic závadného není, to přeci nikde netvrdím 🙂

    JaraCimrman:

    Přesně tak, distributoři Avonu, Oriflame… neobtěžují své okolí (neverbují do toho své kamarády, kolegy z práce, příbuzné…), jako někteří distributoři amway…

  42. Vy dva jste skutečná expertíza MLM, esa v oboru, kteří rozumí skutečně ÚPLNĚ VŠEMU 🙂

    Ale ze všeho nejvíce rozumíte MLM a konkrétně pak Amway. V tom jste naprosto nedostižní experti. Kam se na Vás hrabou lidé, jako je Van Andel, De Vos, Jim Dornan, tisíce dalších Diamantů a nebo jen obyčejní Kunovjánkovi z Ostravy. Oni o Amway v porovnání s Vámi nevědí vůbec nic.

    Brouk pytlík je proti Vám směšná figurka 🙂

    P.S.: potřeboval bych se něco dozvědět o možnosti investovat do parkovacích prostor. Mohli byste mi fundovaně poradit, zpracovat expertízu, finanční plán, realizační projekt investice a spočítat návratnost? Popřípadě vyjednat u nějakého bankovního domu komplexní proinvestování? Potřebujete-li víc parametrů a proměnných, rád se s Vámi setkám a konzulaci samozřejmě profesionálně ocením. Máte jistě nedozírné zkušenosti.

    Děkuji předem, vy dva 🙂

  43. Komentuje JaraCimrman, 7.5.2011 @ 22.32
    Ale vždyt jo na MLM není nic špatnýho.Třeba avon je toho důkazem.

    Ztrácíš půdu pod nohama veřejně. S Avonem to už dávno vypadá z hlediska pohledu na filozofii a praktičnost MLM dost blbě. Kromě faktu, že už několikrát téměř zbankrotoval, několikrát téměř přišel o národní pozice v asociacích přímého prodeje díky klasické reklamě, možnosti nakoupit jejich zboží přímo v obchodě, čímž podráží nohy vlastním prodejcům, potížích s vyplácením provizí a velmi omezeným možnostem budovat skutečný byznys, je naprosto nesmyslná úvaha, že lidé v Amway nenabízejí možnost podnikat i ostatní. Je to lež a opak je pravdou. Každá, jen trochu ambiciozní Avon Lady nabízí možnost zaregistrovat se do pozice další Avon Lady svým známým, přátelům, prostě komu uzají samy za vhodné. Mají k tomu také připraveny školící semináře a další profesní školení. Žádná Avon Lady se nešla registrovat na pobočku. Vždy ji do systému přivede nějaká jiná Avon Lady 🙂 Blbouni.

    Akorát vy dva o tom nemáte prostě potuchy. Tak si myslíte, že Avon tuto část podnikání neprovozuje. Jistě, že neprovozuje. Amway taky ne. Vy dva mistři vědění.

    Rozšiřování prodejních sítí u obou firem provádějí svobodní podnikatelé s těmito produkty.

    P.S: co myslíte, mají Avon Ladyes živnostenské listy? 🙂 Hm?

  44. Co se týče AVONU. No, samozřejmě že to tak je. Mají školení o výrobcích a o prodeji atd. atd. Prostě MLM..
    Rozdíl je v tom, že u Avonu se nestávaj z lidí pominutí, zmanipulovaní a závislí šílenci, kteří by snad kvůli výrobkům a seminářům opustili i své vlastní děti..
    To je ten rozdíl.. Nejde o to, kolik to nese ale o to, co za šílence Amwey z lidí vyrobí..
    To, jak na to tady tak koukám, asi nepochopíte vy pane ACZ, protože vy už tim šílencem jste..

  45. acz:

    P.S: co myslíte, mají Avon Ladyes živnostenské listy? 🙂 Hm?

    A kolik amwayáků má živnostenské listy? Většina z nich si nevydělá ani na slanou vodu. Většinu z nich tato „nejlepší“ podnikatelská příležitost na světě http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/ NEUŽIVÍ takže prezentované bohatství se nekoná… ty milonáři s limuzínou 😀

    Co to je za „nejlepší“ podnikatelskou příležitost na světě, když drtivá většina zúčastněných ani nepodniká? 😀

    Sám potvrzuješ, že většina amwayáků nevydělává NIC:

    Už snad desetkrát jsem ti já, či Me a další psali, že 90% registrovaných zákazníků Amway je registrovaných v pozici Member, tedy jsou to pouze zákazníci, nakupující za velkoobchodní ceny produkty, které jim prostě vyhovují. nedělají žádný byznys, nechodí na žádné semináře, nijak s prdukty nepodnikají.
    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-13/#comment-10623

    Avon Lady neobtěžují své okolí, jak to mají dělat amwayáci… nedochází ke zbytečnému fanatizování…

    Pavel:

    Komentuje Pavel, 9.5.2011 @ 16.42

    Co se týče AVONU. No, samozřejmě že to tak je. Mají školení o výrobcích a o prodeji atd. atd. Prostě MLM..
    Rozdíl je v tom, že u Avonu se nestávaj z lidí pominutí, zmanipulovaní a závislí šílenci, kteří by snad kvůli výrobkům a seminářům opustili i své vlastní děti..
    To je ten rozdíl.. Nejde o to, kolik to nese ale o to, co za šílence Amwey z lidí vyrobí..
    To, jak na to tady tak koukám, asi nepochopíte vy pane ACZ, protože vy už tim šílencem jste..

    Přesně tak…

  46. Komentuje Pavel, 9.5.2011 @ 16.42
    Co se týče AVONU. No, samozřejmě že to tak je. Mají školení o výrobcích a o prodeji atd. atd. Prostě MLM..
    Rozdíl je v tom, že u Avonu se nestávaj z lidí pominutí, zmanipulovaní a závislí šílenci, kteří by snad kvůli výrobkům a seminářům opustili i své vlastní děti..
    To je ten rozdíl.. Nejde o to, kolik to nese ale o to, co za šílence Amwey z lidí vyrobí..
    To, jak na to tady tak koukám, asi nepochopíte vy pane ACZ, protože vy už tim šílencem jste..

    COž je samozřejmě další super blábol 🙂 Zajímnalo by mě, co tě vede k tomu, jednou za 14 dní sem v trhnout a napsat snůšku naprostých ptákovin 🙂 Stará ti zase nedala? No to se ale nediv, jednak my za to nemůžeme, to je tvoje vina a za druhé, je to zase jen tvůj problém. my ti ho nevyřešíme 🙂

    Bezpochyby opět lžeš. Lidé, kteří s Amway spolupracují jako obbchodníci nejsou žádný pominutí blázni, kteří opouštějí své rodiny a děti 🙂 Tuhle krávovinu vypouštějí do éteru idioti, jako seš ty 🙂

    Naopak, své rodiny milujeme. Velmi. Jsou naší oporou v tvrdé práci a jsou prvními, kdo oceňují dobré výsledky. Jsou přemýšliví a chápou, že tvrdou práci děláme pro ně. Tomu ty ale nerozumíš. Na to tvůj pidimozeček nestačí.

    Jediné, co umíš, je neustále se navážet do nás a do produktů, kterým taktéž naprosto nerozumíš a dokonce podle toho, co tady vypisuješ, je ani neumíš používat.

    Takovej klasickej chudáček, kterýho nikdo nemá moc rád.

Napsat komentář: koloman Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *