Lékaři v IKEMu nutili pacientům amway výrobky

Amway byznys je založen na nahánění – verbování lidí, do této pyramidální struktury. Naverbovaný Amwayák, má za úkol verbovat do tohoto systému, ještě další známé i neznámé lidi (příbuzné, kamarády, spolužáky, sousedy, pošťačku, obsluhu benzínové pumpy, starostu…), pokud chce z toho rejžovat velký prachy. Prostě HNUS! Tyto lidi mají kupovat – prodávat výrobky, z čehož nejvíc rejžujou ti nahoře… Další věc, je potom rejžunk ze seminářů a mítinků (vstupenek), „motivačních“ pomůcek (CD, knihy, kazety…). Další HNUS!

Ovšem největší a nejhumusnější stragédie je taková, když lékař (amweják) nutí tyto drahé výrobky svým pacientům, kterým jde o život. Bylo by toto ještě „pouze“ etické? V současnosti, čelí lékařské pracoviště IKEM, skandálu, který nemá obdoby. Lékaři tam prý nutili pacientům amway výrobky. O to šokující je to, že se mělo jednat o pacienty čekající na transplantaci, a po transplantaci. To prostě nemá slov…

Pokud se vžiju pro do role pacienta, který nutně potřebuje nějaký orgán – jde mu doslova o život… Chirurg – ošetřující lékař, by mi nabízel nějakou kosmetiku vitamíny…, vychvaloval by to až do nebes, tak bych asi těžko odmítl a koupil bych za pár tisíc. V domnění, že pokud bych nekoupil, tak může dojít k omezení plnohodnotné lékařské péče 🙁

Amwejáci mají svůj psychologický systém dokonale propracovaný, dokonale dokážou oblbnout i chytré lidi, to se jim musí nechat. Takže pozor na to!

Podrobnosti zde: http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/55712/skandal-lekaru-v-ikemu-nutili-pacientum-kosmetiku.html

Screen:

Skandál lékařů v IKEMu: Nutili pacientům kosmetiku!

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

144 komentářů u “Lékaři v IKEMu nutili pacientům amway výrobky

  1. komentuje acz
    Kde ty na ty fooory chodíš 🙂 Neexistuje a nikdy nebude existovat žádný důvod, proč bychom pro TVOJI „omluvu“ měli provádět tebou navrhované kroky 🙂 Nám je skutečně, ale skutečně srdečně jedno, co ty si myslíš o Amway, o lidech v Amway a o Amway produktech 🙂 S tím je potřeba se smířit, milý JC 🙂

    To není pro mou omluvu,ale pro vás,pro váš obchod čoveče.Firma která si je jista kvalitou svých výrobků jako vy,by s radostí uvítala nezávislý test.Jistě si dokážeš představit kolik nových oveček by bylo lapeno,kdyby si jim ukázal vitězný certifikát v testech.Limuzína by již byla nadohled…
    Kdybych něco našel na googlu,tak tohle nepíšu.Minule sem ti psal můj mail,at mi pošleš odkazy na testy a nic mi nedošlo.Důvod?

  2. komentuje acz
    Dovolená na pultě v regále je stejný nesmysl, jako speciální produkt, určený, vyrobený, a vyvinutý právě a jen právě pro techniku přímého, osobního prodeje 🙂 Obojí nemá na klasickém regále žádnou šanci bez použití tradičních regálových postupů.

    Ale di ty,co je na vašich produktech speciálnííí?To takto nazýváš koncentráty a předražený?Představ si,že jsou i výrobci,kteří vyrábějí také speciální produkty(koncentráty) a musejí se spolehnout na regály.Ovšem aby mohli konkurovat,musí jít s cenou co nejníž.Amway by v regálech neuspěla,máš pravdu.To jen a jen kvůli ceně.Konkurence by amway donutila snížit ceny výrobků,kdyby se prodávali v regálech a možná byste se i vy divili,jakou by měli cenovku.

  3. admin: Jen si fetišisticky sbírej dál ty svoje kamínky, ty ne NEEMWEJÁKU.

    S: Tak už to docvaklo: paranoia jak vyšitá, učebnicový případ. Charakteristiku najdou zájemci třeba na Wikipedii po zadání příslušného hesla.

    Paranoikům ovšem nemá cenu něco vymlouvat. Buď se jim může přitakat, nebo odejít. Volím to druhé.

  4. Proč milionářskej, milionář s limuzínou?
    Tvrdíš, že souhlasíš s Čížkem:

    Tvé bravůrní dedukce jsou už proslulé 🙂 I kdybych s Čížkem souhlasil, což jsem samozřejmě rozhodně NIKDY NETVRDIL tak, jak to ty prezentuješ, tak to zcela určitě nijak nedokládá ani nedefinuje, že bych byl milionář 🙂 troubo.

    Jedinej, kdo tu pořád něco tvrdí, SEŠ TY 🙂 A nejčastěji tvrdíš, že my něco tvrdíme, aniž by to kdy byla pravda 🙂 Vymýšlíš si svá TVRZENÍ na základě naprosto zcestných úvah a dedukcí, které např. Slim přirovnal k úvahám malého dítěte 🙂 S tím souhlasím, to si klidně poznač 🙂

    Na adresu „výstřižků“ a víceméně tebou zmanipulovaných informací, rad či doporučení, které jsi si vytvořil a předložil světu jako Autorské dílo pana Čížka a neustále tyhle texty kopíruješ jako smyslu zbavený, jsem především uvedl, že ty informace naprosto chápu a že s nimi nemám žádný problém.

    Ani to však ze mě nedělá žádného milionáře 🙂 Takovou dedukci opět vyrobí pouze naprosto nemocný mozek 🙂

    Diskuse s tebou je jako diskuse s naprostým dementem 🙂

    Samozřejmě mi klidně říkej jak chceš, já pokaždé lehce poukážu na to, že je to nesmysl z tvé choré hlavy a doložím to velmi snadno pokaždé faktem. A lidé si to přečtou, pokud to ty nesmažeš, což víceméně něláš KAŽDÝ DEN 🙂

    Hlavně si nepleť hrušky s jablkama. A taky používej to, co máš 16 cm mezi ušima

    Děkuji ti za radu, kterou jsi opsal od nás a kdysi byla určena tobě, které se však bohužel ty sám zásadně nedržíš 🙂 Já naopak neustále 🙂

    ULOŽENO 🙂

  5. Komentuje Hraesvelgr, 21.7.2011 @ 19.38
    Pravda, předražené nebo minimálně drahé produkty se špatně prodávají těm, kdo na ně nemají (a jak sám dobře víš, drtivá většina amwayáků jsou chudáci)… Ovšem když se podaří tyto hlupáky přesvědčit o tom, že amway produkty jsou nejlepší a oni jednou budou milionáři, tak jde byznys perfektně

    Tvé dedukce a úvahy jsou už velmi podobné až shodné s těmi Bestmenovými. Takže na to ani nebudu reagovat. Proč se zabývat naprostou hovadinou a řešit ji s úplným pitomcem 🙂

  6. Komentuje JaraCimrman, 22.7.2011 @ 2.18
    Ale di ty,co je na vašich produktech speciálnííí? To takto nazýváš koncentráty a předražený? Představ si,že jsou i výrobci,kteří vyrábějí také speciální produkty (koncentráty) a musejí se spolehnout na regály. Ovšem aby mohli konkurovat, musí jít s cenou co nejníž. Amway by v regálech neuspěla, máš pravdu. To jen a jen kvůli ceně. Konkurence by amway donutila snížit ceny výrobků,kdyby se prodávali v regálech a možná byste se i vy divili,jakou by měli cenovku.

    Už jsem to řekl nejméně jednou. Proč bych zrovna tobě měl vysvětlovat v čem jsou produkty Amway jiné. Mě je srdečně jedno, co ty si myslíš o produktech Amway a Amway je to taktéž úplně šumák. Já vím, že o nich nevíš VŮBEC NIC a tak mi nedělá problém chápat naprosto zcestné úvahy o nich z tvé klávesnice 🙂

    Já, každý inteligentní VPA a celá firma Amway bude vždy hledat pouze ty klienty, které produkty pod značkou Amway zajímají. Tak, jak to dělá každý úspěšný podnik na celém světě. Nemáme ani trošičku zájmu ztrácet čas s lidmi, které naše produkty vůbec nezajímají. Ani trošičku. Stejnou praxi dělám i ve svých dalších podnikatelských aktivitách a náramě mi to vyhovuje a funguje. Naučili mě to světoví byznysmeni, že tak je to nejlepší.

    Soustředím se pouze na ty, které moje služby a produkty zajímají.

    Nakupuj si co chceš, kde chceš, za kolik chceš. Je to tvoje naprosto svobodná volba. A mě je to, představ si, úplně jedno 🙂

    Jediné, co mě zajímá, jsou lži na adresu mou, každého VPA a firmy Amway. Na ty reaguji a budu i nadále. To ostatní se mě netýká a je mi to ukradené 🙂 A je smutné, že to neumíš pochopit ani po tak dlouhém a opakovaném vysvětlování 🙂

  7. Komentuje JaraCimrman, 21.7.2011 @ 22.46
    To není pro mou omluvu,ale pro vás,pro váš obchod čoveče.Firma která si je jista kvalitou svých výrobků jako vy,by s radostí uvítala nezávislý test.Jistě si dokážeš představit kolik nových oveček by bylo lapeno,kdyby si jim ukázal vitězný certifikát v testech.Limuzína by již byla nadohled…
    Kdybych něco našel na googlu,tak tohle nepíšu.Minule sem ti psal můj mail,at mi pošleš odkazy na testy a nic mi nedošlo.Důvod?

    Opět ti musím připomínat opakované. Víš, není mi to vůbec milé, bavit se s tak neschopným idiotem co má v hlavě naprosté prázdno.

    Tvá neschopnost si vygooglovat pár nezávyslých testů na internetu mě skutečně nezajímá. Jistě se toho ujmě některý z tvých schopnějších soudruhů, společně inkvizitujících Amway 🙂 To je pouze tvůj problém.

    Tvůj požadavek, aby si Amway nechala udělat nezávislý test, zase dokládá tvoji naprostou neinformovanost ohledně nezávislých testů 🙂 Zásadní podmínkou pro nezávislé testy je to, že jej nesmí zadávat žádný z účastníků tohoto testu 🙂 I tyto informace najdeš na internetu poměrně snadno 🙂 Další parametry pro nezávyslé testy ti prostě vysvětlovat nebudu. Mě je jedno, že ty o tom nic nevíš. To je tvůj problém a jestli něco vědět chceš, tak si to prostě zjisti.

    Firma Amway pro jistotu kvality svých produktů nepotřebuje žádné testy z nějakých oficiálních kruhů 🙂 Ty o obchodě nevíš VŮBEC NIC. TROUBO 🙂

    Až konečně najdeš nějaké ty nezávislé testy, podívej se dobře, jestli vítězové těch testů jsou také nejúspěšnější obchodníci se svými produkty 🙂 Velmi rychle zjistíš, že značky a firmy, které v testu nijak zvlášť neexcelovali, mají 10x větší obraty a zisky a tedy úspěch, než značky, které v testech zvítězili. Není vůbec žádné překvapení, že dokonce někteří vítězové testu třeba už ani neexistují, protože svoji produkci postě ukončili 🙂

    Amway má k dispozici ten nejefektivnější a nejspravedlivější test, jaký může klientovi nabídnout po celou dobu existence nabídky konkrétního produktu:

    90-ti DENNÍ ZÁRUKU SPOKOJENOSTI 🙂

    Víš, co to je?

    Tuto záruku nenabízí žádný z tradičních producentů a výrobců regálového prodeje. Sám si pokládej otázku proč asi 🙂

    Nicméně, Mě je úpřimě úplně jedno, jestli to víš, či tušíš, nebo ne 🙂

    Ptáš se na důvod, proč jsem ti nic neposlal:

    1. V tomto bordelu je nemožné něco najít už následující den. Zkus ten příspěvek s tím emailem najít 🙂 Je to 100x složitější, než najít ony existující testy, ve kterých se objevily produkty Amway 🙂

    2. Jak jsem již uvedl, nemám potřebu dokládat něco o svých produktech lidem, kteří o moje produkty nemají zájem. Lidem, jejichž celodenní starostí je pomlouvat to, co dělám, aniž by tomu kdy rozuměli, nebo o tom vůbec něco věděli 🙂

  8. Komentuje Slim, 22.7.2011 @ 5.57

    admin: Jen si fetišisticky sbírej dál ty svoje kamínky, ty ne NEEMWEJÁKU.

    S: Tak už to docvaklo: paranoia jak vyšitá, učebnicový případ. Charakteristiku najdou zájemci třeba na Wikipedii po zadání příslušného hesla.

    Paranoikům ovšem nemá cenu něco vymlouvat. Buď se jim může přitakat, nebo odejít. Volím to druhé.

    Opravdu krásná virtuální diagnoza 🙂 Žij si v tom svém unikátním a neomylném světě, jako drtivá většina amwayáků. Ač sice nejsi amwayák (tvrdíš ty), tak máš zcela totožné způsoby ukájení se na tomto blogu.

    V tomto článku si určitě budeš libovat: Když řeknete amwey byznysu NE, neznamená to NE!!! https://czblog.cz/kdyz-reknete-amway-byznysu-ne-neznamena-to-ne/

  9. To je vůl 🙂

    Ač sice nejsi amwayák (tvrdíš ty), tak máš zcela totožné způsoby ukájení se na tomto blogu.

    Zato ty se na svém blblogu neukájíš ANI NÁHODOU 🙂 Zaskočíš sem defakto jen občas, náhodně a v podstatě nic nepíšeš 🙂 A když už jednou za čas na něco zareaguješ, tak je to krátké, výstižné, komplexní, faktické a jasné 🙂

    Ne nadarmo se v těch chytrých knihách píše o tom, že hloupí lidé těm druhým vyčítají především to, co na sobě nenávidí nejvíce 🙂

    Opravdu krásná virtuální diagnoza

    Pche, jakápak „virtuální“. Z naprosto jasných a velmi přesných indícií zcela logický závěr a velmi přesná diagnóza.

    Neexistuje žádný neomylný svět. Pan Jim i já to dáváme na jevo celkem zřetelně a ani já, ani on jsme nikdy neuvedli nikoho ani náhodou v pocit, že by takový svě existoval.

    Možná snad jedině nějakého neandrtálce, kterému jsme naznačili, že přemýšlí jako neandrtálec a on díky neandrtálskému myšlení to pochopil tak, že si myslíme, že my víme všechno na světě a nikdy se nemýlíme 🙂

    Jedná se o tradiční podsouvání nesmyslných úvah někomu jinému, v tomto případě Jemu a lidem v Amway 🙂

    Ve všech tvých článcích si libuješ pouze TY. 🙂 Nikdo z nás si v nich libovat nemůže a nechce, jelikož jsou plné bludů, hloupostí a naprostých nesmyslů od člověka, který v nich píše o tématech, o kterých neví vůbec nic 🙂

    Nad takovými výplody duševně nemocného jedince se dá pouze zvracet.

  10. acz
    Jistě že vítězství v nezávislém testu ti nezaručí vyšší prodeje,ale určitě by to nezpůsobilo nižší prodeje.Také záleží na ceně.
    Nevím jak tebe,mě testy velmi zajímají,jelikož sem nemocný lakotou a chci za co nejméně peněz dobrou kvalitu.Nedávno sem četl test kde prací prášek formil z lídlu skončil těsně druhý za arielem.Jelikož formil je cca o polovinu levnější než ariel,je jasné co si příště koupím.
    No a votom to je…

  11. Prosim nesnaz se nam zase podsouvat tve hloupe uvahy. Tzv votomtoje plati pro tebe, vypravis nam zde sve pocity. Tak si je dal s radosti uzivej ja ti je ze srdce preju. Ale prosimte zapomen velmi rychle na myslenku ze jako ty to citi vsichni ostatni. Ani nahodou a nikdy v budoucnu. Vic nemam co bych k tvym uvaham rekl.

  12. acz
    Určitě mé ambice nejsou bejt tvůj vůdce.Nopotřebuji aby si mě na slovo poslouchal,na co si evidentně zvyklí z amway.Je to můj názor

  13. Vsechny tve nazory zde prezentovane vychazeji z nulovych znalosti a absence zakladnich informaci a jsou to hlouposti, vcetne tohohle.

  14. Cimz jen potvrzujes vyrcene. Diky absenci znalosti a informaci nemas nejmensi potuchy, ze vsechny mnou prezentovane nazory s Amway nijak nesouvisi a jejich zdroj nepochazi z Amway 🙂 Nejakou dalsi pitomost?

  15. komentuje acz
    vsechny mnou prezentovane nazory s Amway nijak nesouvisi

    Počkej a já myslel,že si tady už asi půl roku s tebou a jinými píšu o amway?Má hlava děravá,vo čem teda?

  16. Komentuje JaraCimrman, 24.7.2011 @ 19.23
    Počkej a já myslel,že si tady už asi půl roku s tebou a jinými píšu o amway?Má hlava děravá,vo čem teda?

    Pokud bys obtěžoval svůj mozek přemýšlením, například proč jsem nezareagoval na tento tvůj příspěvek, obrať se s požadavkem na vysvětlení na Bestmena. On ví.

  17. acz:
    To je chytré 🙂 FLáknout do tématu haldu nesmyslů a potom vlákno uzamknout, aby nikdo nemohl reagovat 🙂 Tak nějak pracují ti, kteří vnucují okolí své názory 🙂

    Přesně, hlavně že my jsme ti manipulátoři a kdoví co všechno 😆 😆 Tady můžem vidět, kdo káže vodu a přitom pije víno. 🙂

  18. V Amway se učí manipulativní manažerskou psychologii, jak lhát lidem… Byl jsem opravdu nesmírně zklamám mojim kamarádem (již bývalým), díky kterému jsem se účastnil dvou seminářů. Nemám rád, když mi někdo lže a chce se mnou manipulovat!!

  19. Jééé, to je krásný příspěvek 🙂 Prosím Vás, co je to ta:

    MANAŽERSKÁ MANIPULATIVNÍ PSYCHOLOGIE

    Tuhle definici slyším prvně. V jaké odborné literatůře se o ní píše? V jakém oboru se o ní vyučuje? Mohl bych být poučen? Děkuji.

    Moh lbych se také dotázat na nějaké konkrétní LŽI, které Vám byly předkládány? I za ně děkuji předem.

  20. Dobrý den, jen bych chtěl podotknout že na tomto blogu není absolutně ani jeden příspěvek od admina (bestmen) založen na faktech.

    K tomuto lékařskému hnusu, bych jen podotkl že v podmínkách amway je že lékaři nesmí prodávat výrobky. to znamená že lékaři většinou ani nedostanou licenci. takže další smyšlený článek do sbírky hno..je.

    Čest práci vám všem přeji. Já už pracovat nikdy nebudu (v 19 a proč ne)

  21. Jo a ještě k koncentaci výrobků a kvalitě.
    Výrobky jsou opravdu ekologické jelikož firma Amway vlastní na vše certifikáty a měla je dřív než její konkrence. to se dá ověřit na webech institucí které udělují tyto certifikáty.

    Koncetráty to opravdu jsou! Jen se to neprodává naředěné a to z toho důvodu že je to prostě pobchodní politika firmy. kdyby to byla lež firma by rozhodně neměla takové obraty, takový růst a rozhodně by neměla hodnocení AA+ což je víc než má polovina států v rámci EU.

  22. Jen další Amwayak:

    Váš komentář beru jako váš názor a doměnky.

    Už nikdy pracovat nebudete, no dobře. Už máte doživotní pasivní příjem z amwaye? Kolik Vám amwey business sype (jaký je obrat Vašeho podnikání)? Nechci přesné číslo, jen desetitisíce, statisíce, miliony…/měsíc. děkuji za odpověď.

    Myslíte si, že amway je nejlepší podnikatelská příležitost na světě? Zdejší guru ACZ tvrdí, že to tak rozhodně není. Nicméně Hassmann prezenzuje – přednáší amway jako nejlepší podnikatelskou příležitost na světě.

    Zde není řeč o žádné firmě amwey, ani o firmě Amway company s.r.o., kterou vlastněji lidi z Ruské federace. Žádná firma amway neverbuje lidi, nepořádá manipulativní semináře… Amwayáci jsou samostatní podnikatelé, kteří podnikají na základě živnostenského listu, nebo jako právnické osoby (s.r.o., a.s., družstvo apod.).

    K těm výrobkům…

    Krájecí nůž – 2 240,00 CZK
    Malý nůž – 1 780,00 CZK
    Víceúčelové kuchyňské nůžky – 1 580,00 CZK
    Stojan na nože – 2 490,00 CZK
    6 dílná sada pánví s nepřilnavým povrchem s pokličkami (3 pánve) – 8 560,00 CZK
    BODY SERIES Deodorační tělové mýdlo (8×100 g) – 560,00 CZK
    Opalovací mléko SPF 30 – 790,00 CZK
    Obnovující peeling (20ml) – 1 930,00 CZK
    Creme LuXury (45ml) – 7 260,00 CZK
    Denní ochranný krém SPF 15 (50ml) – 1 270,00 CZK
    Eau de Parfum (50ml) – 940,00 CZK
    B Complex (100 tablet) – 460,00 CZK
    Žvýkací vitamin C (100 tablet) – 665,00 CZK
    Smetanová směs v prášku – vanilková příchuť (14 x 51 g) – 945,00 CZK
    Izotonický nápoj – příchuť ovocné směsi (20 sáčků) – 680,00 CZK
    Balsamikový ocet z Modeny (500ml) – 350,00 CZK
    Omáčka na těstoviny Rajčata, černé olivy a houby (4 x 350g) – 385,00 CZK
    Překapávaná káva (4 x 250 g) – 560,00 CZK
    Mletá káva Espresso (4 x 250 g) – 580,00 CZK
    Krémová rtěnka (3.8 g) – 555,00 CZK
    Vysouvací konturovací tužka na rty 0,20 g – 470,00 CZK
    Lak na nehty (10 ml) – 300,00 CZK
    Regenerační pleťové mléko (30 ml) – 1 130,00 CZK
    Noční regenerační emulze (50 ml) – 1 490,00 CZK
    Coenzyme Q10 (60 kapslí) – 1 170,00 CZK
    Jemný šampon pro každodenní použití (250 ml) – 215,00 CZK
    Hydratační kondicionér (250 ml) – 225,00 CZK
    Vlasové sérum pro vysoký lesk (75 ml) – 495,00 CZK
    Revitalizační sérum na vlasy (8 x 6 ml) – 1 040,00 CZK

    Fakt teda nejlevnější 😯

  23. No už nějakou dobu jsem o Amway neslyšel.
    Jejich „seminář/školení“ jsem absolvoval. Čistě ze studijních důvodů. Ono, když někdo nabízí hodně peněz za málo práce, vždycky mě zajímá co je to za levárnu. Musím říct, mám za sebou nějaký školení manipulativních technik, pravděpodobnost „zblbnutí“ prezentujícím se limitně blíží nule. Připravený to mají dobře, hodně lidí, co zajímaj jen peníze (nebo maskovaný peníze za úspěch) prostě zblbnou…..
    Nejsem Amwayák, kupodivu mám kde bydlet, co chci si koupit můžu (letadlo, porsche a podobný blbosti nechci). A peníze mě zbývaj, tak nevidím důvod. A ano, jsem zaměstnanec, ano mám větší plat (ale ne díky MLM a podobným věcem), ale protože něco umím a dělám to dobře.
    Zrovna nedávno mě otravovala nějaká společnost. Prej ušetřím a ještě můžu vydělat miliony. A doporučila mě kamarádka. A prej mám přijít na schůzku, ona tam bude. No podle jména jí neznám, kde vzala telefon nevím. Zato, o co půjde jsem věděl. Takže 3 vymívače mozku (Prazdroj) a jdeme na věc. Model jednoduchý, přidáš se k nám, budeš nakupovat potraviny za velkoobchodní ceny (tady malá odbočka, to co se prodává za „velkoobchodní ceny“ bych nejdl, snad jen v případě hladomoru……), když si seženu další lidi, budu vydělávat na tom, co koupí oni a jejich lidi. Dostal jsem číslo na onu „zmrdici“. Hurá, první do BL na telefonu. Pak začala diskuze na téma kvadranty, ekonomická aktivnost. První rána pro ní byla, že „kvadranty“ znám. Pak bylo pár otázek, kdy si povolala „mega zmrda“. Když i ten začal blekotat, tak mě pozval na další týden. Prý tam bude jejich manažer, ten mě dá odpovědi a vysvětlí mi to, pak jsem dostal kontak. Další do BL (to je úrodička….). Pak jsem za sebe a zmrdici zaplatil, poděkoval za pozvání a ujistil jí, že další kontakt je nežádoucí.
    K jejich cti musím říct, že manipulativní techniky mají najetý (sice je moc neumí používat), pobavilo mě, když mě ona ZM říkala, kolik si tak vydělá (no, vzdáleně se to podobalo mému platu jako zaměstnanci…..), plus kolik těma nákupy ušetří (proč bych, sakra, měl „žrát“ průmyslovej sajrajt, když to prostě k jídlu není????), jako pro to, že je to levný? Ne DĚKUJI.
    Jak někdo může na něco podobnýho naletět? Proč někdo potřebuje dávat na obdiv svůj majetek? Nejsou spíš zralý na psychiatra?
    Jinak majiteli blogu děkuji. Pár lidí jsem od AMWAY a podobných věcí uchránil. Díky tomuhle webu.
    Jednoho ne, pravda. Ten pak zkončil v dluhové pasti (ale ne jen kvůli AM, to si „pořídil“ jinak….), ale alespoň za byt dostal odpovídající cenu. Kdybych byl svině, tak jsem ten byt koupil za dlužných 200kKč a obratem prodal….. (no o něm taky něco vypovídá, má dluhy, že neví kudy kam. Vydělává 20kKč měsíčně a podepíše „půjčku“ na 120tis na TŘI měsíce, kde pak zaplatí něco přes 200tis, z čeho by to asi splatil???? (Realizovat prodej bytu, když je na něm zástavní právo během 2 týdnů je fakt mazec.) A ručí bytem……)
    Takže díky za web. Oni odpůrci časem prohlédnou a debilitu tohodle si uvědomí. Ano, funguje to léta, možná to někde má i jiný model, ale funguje to díky blbosti lidí. A těch je, bohužel, dost.

  24. Honza:

    Díky za komentář!

    Každý normální člověk pozná, jak se věci v amwayi maji. Oba víme, jací lidé k tomuto „byznysu“ tíhnou…

    Též věřím, že mnoho amwayáků časem procitne, ale bohužel jsou soustavně manipulováni a fanatizováni – semináře, CD, knihy… takže to někdy trvá delší dobu 🙁 K amwayákům necítím nenávist, je to jen lítost 🙁

    Přeji mnoho úspěchů 😉

  25. Jo víme. Děláte záslužnou práci. Jen tak dál a nenechat se znechutit těmi, co mají „vymytej“ mozek a ženou se za nesmyslem. Ono, těch lidí je mi líto…..

  26. acz:

    Vždyť ty nezvládáš ani sám sebe. Jak pak můžeš zvládnout nejlepší byznys na světě :mrgreen:

    Používej častěji a efektivněji to, co máš 18 cm mezi ušima 🙂

  27. S amway jsem se setkal a dle mého logického názoru je nemožné, aby to byla nějaká sekta nebo podvodný systém.Protože kdyby ano tak pochybuji, že by s Amway spolupracovaly firmy jako je : Unicef, Telefonica O2, Kasa.cz, office deppot, templářské sklepy čejkovice atd…. Prostě ani jedna z těchto firem by si nemohla dovolit se zaplést do nějaké pyramidy nebo letadla a už určitě ne do sekty 😀 a pochybuji že by firma amway byla nominována na nobelovu cenu za marketing kdyby to byl podvodný systém 🙂 je vidět, že admin neví o čem píše.Také bych chtěl mít tolik času jako má admin abych neměl co dělat a jen tu pomlouval firmy. 🙂 Měl by jsi se svým životem něco dělat protože s IQ jako máš ty to bohužel asi moc daleko nedotáhneš. Upřímě je mi tě líto a hodně štěstí v tvém normálním stereotypním životě, který už se nikdy nezmění:) Doporučuji ti přečíst si článek na dreamlifu kde o Amway píše děkan fakulty a píše o Amway jako o nejůspěšnější firmě v MLM který se vyučuje na vysokých školách.

  28. Dexter:

    S amway jste se setkal. Dobře. Ale nebyl to spíš amwayák?

    Nemám nic proti MLM ani žádné firmě amway… Zde není řeč o žádné firmě amway, ani o firmě Amway company s.r.o., kterou vlastněji lidi z Ruské federace.

    Žádná firma amway neprořádá ty manipulativní a zcestné semináře, neverbuje lidi… Amwayáci jsou přeci samostatní podnikatelé – fyzické (živnostenský list) nebo právnické osoby (a.s., s.r.o., družstvo apod.).

  29. Jsou-li lidé, proti kterým máš tak vyhraněné názory, samostatní podnikatelé a nejsou firmou Amway, proč je v každém tvém článku, komentáři, nebo pomluvách vždy slovo Amway, Amway praktiky, Amway výrobky, Amwayják, Amwayjáctví a podobně?

    Nemáš-li nic proti firmě Amway, proč tedy nevystupuješ proti konkrétním lidem, jejich firmám, organizacím a td?

    Tvé IQ ti nenapovědělo, že tu poškozuješ svým neandrtálstvím především značku a tudíž firmu Amway? Co to je pak za IQ?

    Existuje někdo, kdo by ti to mohl vysvětlit tak, abys to pochopil? 🙂 Žvanile?

  30. Vždyť ty nezvládáš ani sám sebe. Jak pak můžeš zvládnout nejlepší byznys na světě
    A jak jsi na to přišel? Opět se projevil DĚD VŠEVĚD? 🙂

  31. acz:

    Slova: amway, amwayák… neznamenají žádnou firmu amwey. Víš? Hm, asi ne. Pokud chceš někomu něco vsugerovat, tak to zkoušej někde jinde, třeba na semináři…

    Vystupovat proti konkrétním lidem? Proč ne. Ivan Vávra. Jsi to právě ty, kdo podporuje tyto články na tomto blogu + zakládání nových stránek na toto téma. Opět záležitost, ktero těžko chápeš.

  32. Asi se musím amwajáků zastat, nepovažuji se za amwejáka, mám tu licenci amway na nakupování výrobků, protože jsem si několik jejich výrobků oblíbyl, tak že se mi ta licence vyplatí. No tuže, jestli někoho vážně nesnáším, tak jsou to supermarkety a jestli že si můžu nakoupit jinde nakoupím jinde. Určitý sortyment zboží vysoké kvality za né tak velké peníze můžete pořídit u amway, kdo nezkusil ten tady krytizuje, taky sjem byl krytický než sjem tak trochu ze zvědavojti vyzkoušel. Do teď toho lituji. 😉

  33. A co je na tom? Kdyby ty vyrobky nefungovaly a byly k nicemu, pak ano, je to odporne a hnusne. Rad by jsem si precetl clanek, kde nekdo kritizuje doktora za to, ze mu rekl aby si vzal antibiotika. To se bohuzel ale nestane, a proc? Protoze to uz je zajeta vec, kazdy to zna a bere to jako ok. Take je rozdil mezi nutit a nutit. Podle obsahu clanku vlastnika techto stranek, bych si ten natlak predstavil asi takto „Nemel by jste zajem o pripravek, ktery by vam pomohl ….(a dale na co, proc a jak)“. Sam jsem pouzival enzymi po tom co jsem se dostal z nemocnice asi po mesici s popaleninami ruky od oleje, kdyz jsem chodil na kontroly, doktori ve Vynohradske nemocnici zasli, jak se mi kuze rychle uzdravuje.

  34. Amway je normální vymývání mozků, za tím si stojím! Bratr šel do Amway s tím, že bude kupovat výrobky, ale po pár měsících byl z těch jejich seminářů zblblej tak, že se k němu všichni odvrací. Kecy o milionářích a jak bude bohatej, jsou děsný 😈 I jeho manželka je z něj hotová 😯

  35. Už jsem tento blog dlouho nenavštívil. Jaká škoda. Vždycky, když čtu ty vypatlaný antiamwayácký komentáře, hrozně se bavím 😀 Nedochází Vám, že to antiamwayáctví je úplně fanatické? No nic, vážení antiamwayáci, dál si tu klidně nadávejte. Obdivuju amwayáky, kteří mají trpělivost sem psát. A je mi líto lidí, kteří se nechají zmanipulovat obdobnými stránkami, jejichž informační hodnota se blíží nule…

  36. Amway fakt není sranda – je to sekta. Sestřenice dělala Amway asi půl roku a stal se z ní demagog největší. Nejhorší je, že to odnáší rodina a celé okolí 🙁

  37. Amwayáci opravdu hrozně nutí lidem to jejich předražený zboží. Moje známá dokonce dává polibek každému muži, který si u ní něco objedná 😀 Jsou to prostě šílenci!!!

Napsat komentář: acz Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *