Už jsem skoro pološílený hledáním jak se přihlásit do banky k uhradě faktury, přes měsíc s tím bojuji, chybí málo a odcházím s usty plných sprostých slov
Pokaždé hledám jak se přihlásit rychle do ibcsob, vše dosud fungovalo tak skvěle a teď nelze rychle najít modrý rámeček na ID přihlášení, zase nějaká inovace MN
Už několik týdnů se nemohu přihlásit do internetbankovnictví – trvá to někdy 2-3 dny než se to podaří.
Většinou se objevuje hlášení – nepodařilo se navázat spojení s http://www.csob
Dobrý den, nedaří se mi přihlásit do internetbankingu, znám své identifikační číslo i PIN.
Děkuji za pomoc.
Marie Duffková
S tím Vám nedokážu pomoci, kontaktujte technickou podporu ČSOB – HelpdeskEB@csob.cz
Už jsem skoro pološílený hledáním jak se přihlásit do banky k uhradě faktury, přes měsíc s tím bojuji, chybí málo a odcházím s usty plných sprostých slov
Pokaždé hledám jak se přihlásit rychle do ibcsob, vše dosud fungovalo tak skvěle a teď nelze rychle najít modrý rámeček na ID přihlášení, zase nějaká inovace MN
nemohu se prihlasit do jnternetbanking s id
Je to opravdu příšerné, nemůžu se přihlásit!! Vaše inovace opravdu selhala !!!
Přesně tak jejich inovace selhala .Proč to nezkazit když to dlouho funguje.
Vždy to bylo bez problémů. Po smart klíči už to nejde. Novinka k horšímu. Jsme starší a novinky těžko chápeme.
Už několik týdnů se nemohu přihlásit do internetbankovnictví – trvá to někdy 2-3 dny než se to podaří.
Většinou se objevuje hlášení – nepodařilo se navázat spojení s http://www.csob