Amway – podvod, pyramida, letadlo?

Na tomto blogu jsem již několikrát psal o Amwayácích. Tyto články jsou nejdiskutovanější ze všech článků na CzBlogu. Řada komentujích je normálních a slušných, jsou to především ti, kteří nechtějí mít nic s Amwayáky společného, a kteří chápou, že se „emwejáctví“ jim nemůže dát slibované bohatsví. Proč? Protože drtivá většina Amwayáků vydělává prd! Samozřejmě, že komentují také Amwayáci (např. ACZ), který je na své „emwejáctví“ patřičně hrdý, tedy dle mého názoru. Pod tlakem ACZ jsem „nucen“ psát nové a nové články… Nebýt jeho, tak bych už ani veděl, že nějaký článek na CzBlogu je. Podle toho, jak „ACZ komentuje, tak předpokládám, že je již milionář, samozřejmě, že za to vděčí super byznysu – AMWAY. Jako bych viděl ty jeho luxusní rezidence po celém světě, služebnictvo, osobního čističe bot, vozový park těch nejluxusnějších vozů, letadla, ostrovy… S amway se přeci dají vydělat obrovské peníze… Nebo ne?

A teďka realisticky…

  • Amway funguje na Multi-level marketingu (MLM) – síťovém marketingu, na čemž není nic špatného. Nemám nic proti MLM! Avšak vše je zneužitelné, i Multi-level marketing! Používá amway tzv. pyramidový princip – pyramidové schéma? Na to se již názory různí…
  • Amwayáci mají vzdělávací systém. Některé semináře a další akce slouží k manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“ a fanatizování lidí, což je na Amwayácích to nejodpornější. Pro prachy jsou prostě lidi schopný udělat moc 🙁 Nadruhou stranu výplach mozku nikomu nikdo nemůže uškodit, ale ne amway výplach mozku. Skvělej výplach mozku je například z BOŽKOVA, nebo od GAMBRINUSOVA 🙂
  • Podívejme se pravdě do očí a otevřeně si řekněme, že Amwayáci jsou mj. zaměřeni na chudší část obyvatelstva, například studenty a důchodce, kteří si chtějí přivydělat. To je velice chytré…
  • Amwayáci shánějí lidi úplně všude (snad i v okolí naší modré planety) – zastavují lidi na ulici (mají verbovat lidi z dopravních prostředků…), otravují své okolí (příbuzné, známé…), otravují telefonicky, mají trapné inzeráty, hlásající nadprůměrné výdělky… Takové kamuflážované jsou inzeráty v tisku, na internetu… Amway nemá v Česku moc dobré jméno (viz. komentáře), proto se někteří Amwayáci představují například jako Reklamní agentura, King Associates… To, že se jedná o Amwayáky, se zpravidla dozvíte až za několik hodin, nebo dokonce dnů.
  • Drahé, avšak ekologické a koncentrované amwey výrobky, údajně velice levné. To je můj osobní názor! Amwayáci tvrdí, že pokud to zředíte, tak vás výrobky od Amway vyjdou několika násobně levněji, než výrobky v normálních obchodech. Proč jsou ale koncentrované? To nějak nechápu, to je přeci nesmysl! Také je to nepraktické. Pokud by to bylo rovnou naředěné, tak by byla zaručena správnost naředění a hned, na první pohled by bylo jasné, že jsou tyto výrobky hodně levné. Proč tolik sebedestrukce? Pravda bude totiž možná jinde – jsou drahé. Amwayáci, jak naředíte špagety nebo hrnce?
  • Jedno se musím některým Amwayákům nechat – jejich manipulace je vzkutku působivá a propracovaná do každého detailu, viz. komentáře na tomto blogu. Není divu, vždyť na to mají velké množství literatury, obrazového záznamu a hlavně semináře, mítinky, kde si i někdy zazpívají a zadupají 🙂
  • Reklamou některých Amwayáků je přesvědčovací proces, který někdy obsahuje manipulaci, totální „vymytí mozků“.
  • Amwayáci – způsob jejich prodeje a vlezlost je něco nepřijatelného a hnusného, normálním lidem jsou Amwayáci pro smích, jsou otravní a dotěrní, jako jehovisti. Pokud je něco dobré, tak to nepotřebuje velkou reklamu, už vůbec ne žádné přemlouvání a polopravdy…
  • Proč nelze na amway vydělat velké peníze – milony, miliardy…? Výrobky amwey jsou hodně drahé. Amway byznys má špatné jméno, když někdo slyší „amway“, tak radši přejde na druhý chodník. Z těchto logických úvah je jasné, že těžko prodáte větší množství zboží, těžko seženete dostatečné množství lidí pod sebe, čímž si rozhodně si nevyděláte slibované peníze (nadprůměrné výdělky)… Nestane se z vás milionář, nekoupíte si za ně luxusní jachty, drahé vozy, ostrovy, kosmickou loď, planetu Mars…
  • „Amway“ není pouze prodej výrobků! Pokud si myslíte, že systém amway je pouze prodej výrobků, tak se hluboce mýlíte. Pokud chcete moc vydělat, tak to obnáší to ještě něco, z mého pohledu nanejvýš odporného – musíte verbovat a přemlouvat další lidi – příbuzné, kamarády, neznámé lidi, pošťačku, pokladní v supermarketu… Budujete svou síť lidí, kteří budou kupovat výrobky a nahánět další lidi.
  • Co často ztrácejí Amwayáci? Je zde především fakt, že někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“, často žijí mimo realitu. Ztrácejí spoustu času, který lze využít určitě mnohem lépe a efektivněji, například s rodinou či kamarády. Mnoho Amwayáků ztrácí také kamarády a přátelé (a to navždy!), protože je přemlouvají a obtěžují. Bohužel, jsou i takové případy, kdy díky amway, přicházejí rodiny a manžela – manželky.
  • Amwayáctví není dobrý a efektivní způsob vydělávání peněz, považuji to velkou ztrátu času a peněz. Tolik můj názor.
  • Kdo jsou podle mého názoru Amwayáci? Jsou to především přemlouvači, verbíři, manipulátoři, část z nich je fanatiků a vymývačů mozků s omezeným myšlením. To si prostě o nich myslím.
  • Propaganda Amwayáctví je založena na maximálním zbohatnutí. Proč někteří Amwayáci argumentují bohatstvím? Proč při „vymývání mozků“ ukazují fotky amerických milionářů, drahé vozy, jachty, domy? Proč jsou na seminářích a mítincích milionáři s Ameriky? Protože pouze idiot argumentuje obrovským bohatsvím a ukazuje majetek!
  • Na Amwayáctví lze prodělat? Systém „amway“ je mj. založen na prodeji výrobků, čím víc těchto výrobků prodáte (a lidi ve vaší větvy), tím máte větší provizi. Jak jsem již psal: někteří Amwayáci mají „vymyté mozky“ až napadrť (je to mj. součást přesvědčovacích procesů), tak se může stát, že nakoupí značné množství zboží s vidinou velkého zisku, někde doma mají toto zboží uskladněno, z tohoto „prodeje“ dostanou patřičnou provizi (vrátí se jim pouze část investovaných peněz). Zboží se jim později nedaří prodat (je drahé), čímž prodělají. To je velice špatná strategie.
  • Osobně mám rád upřímné a férové jednání, což někteří Amwayáci hodně postrádají. Když jste přemlouváni Amwayákem, k nejvýnosnějšímu podnikání v celé galaxii, tak se název toho best businessu zpravidla dozvíte až nakonci rozhovoru, nebo dokonce na několikáté schůzce. Tohle tedy nepovažuji za upřímné a férové jednání – mlžení.
  • Když chcete prezentované pohádkové bohatství, tak sháníte – verbujete lidi, seženete pod sebe např. 10 lidí, těchto 10 lidí zase sežene dalších 10 lidí, atd. Ty lidi kupujou výrobky, naháněji další lidi… A najednou zjistíte, že jste pohádkově bohatý člověk – nemusíte ráno vstávat do práce, místo toaletního papíru používáte výhradně peníze nemalé hodnoty… . Ale pozor! Není to tak trochu pyramida? Nevím? Prý ne…
  • Chování některých Amwayáků považuji za sektářské – oni tomu říkají, že je to jejich styl života, já (a nejsem sám) si myslím ale své. Tolik můj názor…
  • Pokud někde negativně píšete o Amwayácích, tak počítejte s tím, že vám někteří budou vyhrožovat soudem, policií atp. Až taková pakáž to je!
  • V Česku se dají sehnat ekologické výrobky i od různých výrobců a to podstatně levněší. Podporujte i českou ekonomiku!

Myslíte si, že vám amway změní život? Já si myslím, že některým lidem ano, ale bohužel, směrem k horšímu. Používejte vlastní rozum, každého „manipulátora“ okamžitě vyhoďte! To je má rada …

Jsem člověk, který se nebojí podívat pravdě do očí, jsem člověk který žije v realitě, ne v nějakém snu. Opravdu, nechci být amway milonářem!

Amwayáky jsem považován za největšího odpůrce „amway“ – vycházím z jejich komentářů. Já musím prohlásit, že tomu tak není. Nejsem jejich odpůrce, zástávám názor ten, ať si každý podniká jak chce, je přeci demokracie, ale ať tím neotravuje (neverbuje) ostatní lidi…

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Nějaká ta videa:

Budete mít lepší manželství, lepší rodinu, váš celý život se zlepší! Protože jste v tomto byznysu…

Chcete snad dopadnout takto? Video Soused Amwayák…

Může vás také zajímat:

1 093 komentářů u “Amway – podvod, pyramida, letadlo?

  1. F.D.
    Nevím na čem se dá ušetřit. Možná na tom tarifu. Na výrobkách určitě ne.. A už určitě ne 5000 měsíčně. Nechápu co a kolik by člověk musel měsíčně od amway kupovat aby mu vyšla takováhle cifra. To je přeci naprostej nesmysl.. I po 30% slevě.. Zamyslete se..

  2. Komentuje Pavel, 1.12.2010 @ 21.24
    kdyz ja setrim 500 na tarifu a dam to dalsim 9 clenum v rodine, setri rodina 5000,- ok?

  3. Komentuje Bestmen, 1.12.2010 @ 21.28
    to ze piseme ze stejnyho pocitace, neznamena ze jsme stejna osoba 🙂

  4. Komentuje F.D., 1.12.2010 @ 21.54
    O.k. S tím se dá souhlasit. Nicméně jsem říkal, že ušetřit se dá snad jen na tom tarifu. Jinde myslím, že určitě ne.. Spíš naopak.
    Taky bych ale řekl, že poskytnutí tohoto tarifu od virtualu TMT je jenom jeden z několika prostředků, jak si několik MLM firem drží své ovečky pěkně v ohradě :mrgreen:

  5. robert (Kyosaki?):
    muzu se te zeptat…???

    Jsi v „amway“? Pokud ano, tak kolik s „amway“ vydelavas? 50, 200, 800 tisic mesicne? Nebo mnohem vic?

    Jak se libi povidani o dlouhe, drahe limuzine? Co rikas na „amway“ web RCE, na jehoz celni strance, je na obrazku, majetek milionaru………………. ? https://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/

    F.D.:
    Ale no tak! Ja myslel, ze se zde bavime o velkych penezich!!! Jake pak setreni na technickych mediich!!! 😆 :mrgreen:

    Tohle je preci hrozny…

    „Takze tobe se libeji ty prachy! O jakych penezich mluvime? 65, nebo 140 tisic? Uz si premyslel o tom co by jsi s nima udelal? Ja tusim, ze jsi mi minule na planu rikal, ze jsi chtel auto. Dokazes si predstavit, jaky by mohlo byt za tyhle penize?!“

    „Schvalne se snazim, a to si myslim, to je klic k tomu uspesnemu dovedeni toho procesu dokonce, ty otazky klast sugestivne. Tzn. snazim se ty otazky klast, tak aby ho navadely k pozitivni odpovedi, aby to nebyly takovy ty otazky, na ktery existuje mnoho ruznych odpovedi a vedu ho k tomu, aby odpovedel, tak ja chci slyset.“

  6. Ja bych mel dotaz pro amwayaky. Je Vas 20.000 (podle oficialnich stranek), berme v potaz, ze polovina je neaktivnich uplne, takze aktivnich je 10.000, kteri delaji amway byznys. Kazdej z vas zna nekoho (dle Vasich komentaru) kdo vydelava aspon 40-60tis mesicne. Ok, beru, budme maximalisti, existuje jich 20 v cele CR, berme prumer, tedy 50tis, tj. 600tis rocne x 20 lidi, tj. 12mil. rocne pro ne. Ted vezmeme, ze z toho zbytku bude 8000 lidi spis jen ti, co sem tam nekomu prodaj sampon ci prasek, takze budme velkorysy, vydelaji si 150,- mesicne, tj. 1.800,- za rok x 8.000 lidi, tj. 14.400.000,- Kč, takze techto 8.020 lidi bere cca 26,4 mil Kc. Zbyva nam cca 191,1 mil za vydane odmeny (217,5 – 26,4) pro 1.980 lidi. Techto 1.980 lidi tedy bere prumerne 8.042,- Kc mesicne. Takze si to shrnme, skvely bysnys pro 20tis. lidi, kde 10tis nebere ani korunu, 8tis lidi si nevydela ani na kredit, 1.980 lidi neni ani na polovine prumerneho platu a 20 lidi bere nadprumerny plat. A to nezapocitavam ty Vase vysnene milionove rocni zisky, a byl jsem primerene skepticky k vyssim ziskum, protoze pak by z toho vyslo, ze 100 lidi se ma mozna dobre, zbytek uz nema opravdu skoro nic. Prosil bych o vysvetleni, protoze me vypocty jsou v primem rozporu s Vasim ucenim, ze kazdy muze byt uspesny, ja tedy po 15 letem pusobeni vidim jako necelych 100 lidi s nadprumernym platem jako velkej propadak, nevim jak vy. A nebo jeste jina moznost, falsujete ucetni zaverky a pak berete ty miliony nacerno a nepriznany, v tom pripade se omlouvam 😈

  7. bestmen:
    No, jestli se to takhle vyplati, tak bych si radsi ten jed vzal, pustit kvuli tomu treba praci :-). Jinak by tam mel pridat jeste, kdyz nekdo predlozi argument, zamerne ho ignoruj, protoze moje dotazy na konkretni castky a hospodarske vysledky nejak nikdo nekomentuje a neodpovida, hadaj se jen porad dokola, ze to tak je a ze to fungovat musi, protoze jim to tam nekdo rekl na seminari a tam se prece nelze 🙂

  8. Maminka, pan farar a pan amwayak nikdy nelzou :mrgreen: . A jeste me napadla jedna moznost, jak vsichni tvrdej, ze znaj nekoho, kdo si vydela 40tis, neni to nahodou vysledek za rok, mozna i dva? 😆

  9. kralpoutniku:

    jenom se neboj, ze se nekdo neozve, napr. ACZ. Co myslis, ze ti na to rekne? Mas na to nejaky dukazy?! LZES!!! 😆

    „amway“ se samozrejme nevyplati – s tema mega vydelkama lzou, vydelavaj nula nic (spis jeste prodelavaj), akorat si jenom znepratej svoje okoli (rodinu, pratele…)

  10. Sem taky zvědavej, jestli se někdo ozve na tyto argumenty.. Budou se asi muset hodně snažit něco vymyslet. A pak to dopadne jak řiká Bestmen. Lež!
    A možná ještě: Vy to asi nikdo nikdy nepochopíte..
    Možná si taky drbou hlavu, odkud že k nim ty informace tečou, když máme tak pěkně utajenou komunitu 🙄

  11. Ty jo, hustá diskuze!

    No pravda je, že dost lidí to jméno amway dost sesadili, alespon, co se tyce Ceske Republiky. Pred tema X lety, kdyz se to tady rozjizdelo, tak to tech „Amwayaku“ nezkusenych az agresivnich bylo fakt dost. Za tu dobu se ale trochu hnul ten podnikatelsky sektor, vzniklo vic literatury, nebo alespon vesla vic v povedomost. Hulvati jsou tu porad, ale kazdy se muze zmenit, ale malokdo to udela. To bylo vicemene ke vsem typum podnikani i zamestnani, ve kterem clovek jedna s lidmi, klienty…

    V něčem musím souhlasit s Bestmenem. Ja osobně si myslím, že to není tak úplně vymývání mozků, ono není špatný člověka nakopnout a zvednout mu ambice. Mě se osobně na seminářích nelíbila ta občasná fanatická atmosféra. Jasně někdo si libuje v tom jít na podium, vykřičet tam tu víceméně pravdu. Skandovat jak na fotbalovým zápase. Ale já jsem spíš introvert a pojal bych to víc v poklidu, kdybych měl své semináře, ale to nevypovídá nic o „špatnosti“ amway. Semináře mě z části bavili, dost věcí si člověk z toho veme i do života a spoustu taky ne.

    Taky mi docela vadila ta neférovost při ukazování plánu, jak tu nějací lidé říkali. Jenže to je víceméně i jakási definice nemálo odvětví podnikání. Za rok si bude vydělávat 200 tisíc Karle… Ono to není nic nerealného. Když ten člověk bude makat, tak bude. Pro ty ala neutrální – kdyby vám někdo řekl, že hele ze začátku budeš mít stovku, know how nemáš žádný, materialní ambice (malej byt a auto, co jezdí). Ani se pořádně neumeješ, když jdeš z továrny a po cestě si dáš 5 piv. Než se ten člověk zapojí, trochu přeskupí smýšlení a ambice, bude to půl roku a bude mít dvě stovky. No a většina s tim stejně do tý doby sekne. Ale většinou právě z těch „nejhorších“ se stali ti, co něco dokázali. Ne jen v podnikání.

    Verim, ale že to opravdu nekteri a neni jich malo prehaneli(prehaneji) na tech meetingach. Na nekoho to proste tak pusobi, ne že by kecali, ale prostě zběsile povídají a motivují až vymývají. Ti co se tady tak krutě navážejí do amway by se měli navážet do těch konkrétních lidí. Ne opravdu do těch, kteří to berou sportovně.

    Nechápu: Jak může pomoct amway někomu napomoct krachnout. Jak někdo podepíše licenci s 20 lidma, dá výpověď v práci a myslí si, že teď už bude do konce života brát rentu 20 tisíc a hotovo..no:).

    Když si vytvořim stabilní infrastrukturu, tj bude tám pár lidí, kteří prostě budou chtít totéž – klasický multi-level jakého je ve světě hodně. V životě bych nikomu necpal výrobky! Nesnášim lidi, kteří vám vlezou až do bytu a cpou vám to až pod nos, ano i takhle se to dřív s amway dělalo. To jsou lidi na pěst. Ale mě bohatě stačí, že si tam já a moji příbuzní můžou doplňovat sortiment. Říká se, že tam je všechno, asi je to pravda. Ale hafo věcí bych tam stejně nekoupil. Ale v klidu když udělam měsíčně objednávku za pár tisíc za spotřební zboží(jídlo tam není, aspoň tam dřív nebylo, těstoviny nepočítám – i když jsou chutný, ale zbytečně drahý podle mě). A prostě se přeučim kupovat pár věcí ve svém internetovém obchodě a to samé udělá i vaše skupina, tak si rychle zvyknou a těžko odvyknou. Je pravda, že ceny jsou odstrašující, ale u dost výrobků opravdu výhodnějsí, to si nakonec spočte člověk se základní školou. Ale netvrdim, že všechny výrobky. Do supermarketu budu jezdit pořád. Ale když jsi někdo z mojí skupiny prostě koupí jar, keterej neobsahuje po.sraný saponát, a vám z toho jde koruna, protože vy jste ta reklama. No mě to neprijde jako něco, na co člověk nepotřebuje žaludek. Spíš ok.

    Amway jsem dělal dva roky. Spíš jsem se hodně vzdělával a byl pasivní, stydlivý člověk, kterej když vypotřeboval všechny svoje známí a z toho povětšinou studenty. Tak jsem prostě dál nepokračoval, nebylo pro mě kam. Jasně, amwayaci by řekli, že všechno jde a je to pravda, ale moje motivace, ambice nebyly proste dost silny, velky. A docela jsem byl i rad, ze jsem vypadl z toho presa. Měl jsem klid.

    Tim chci rict, ze nesouhlasim s vyrokem, že amway může dělat kazdej. Někdo na to opravdu neni. Ja bych nemohl vest skupinu lidi, v zadnem vetsim podnikani. Mam rad svuj klidek. Jsem mladej programator, co si vydelava slusny penize. Ono taky prachy nejsou v zivote vsechno. A typek s 15cti muze byt casto o dost stasnejsi nez borec s milionem. Ale u lopaty bych uz fakt delat nechtel, leda prechodne, ne 40 let v kuse, nezlobte se na me. Ten kdo rika. Kdo rika, ze chce 50 tisic mesicne? Hodne lidi, to tu padlo a kdo pro to neco dela? Skoro nikdo, ja vim, je to tezky prijit z prace a smyslet nad tim, jak na to. Ale kdyz budu neco delat, tak to driv ci pozdeji budu mit budu, kdo rekne, ze ne je prizemni hnup. A na vzdelani ani nezalezi.

    ALE:

    Do ted jsem clovek, kterej si obnovuje licenci. A sem tam neco poridi. Na nutrilite vitaminy, ke kterym se diky tomu dostanu nedam dopustit.

    Acz – Musíš pochopit, že opravdu těch fanatiků špatných amwayaku tu bylo hodně, ne málo a díky tomu vlastně vznikají i tyhle diskuze.

    Bestmen – Musíš pochopit, že amwayků je ještě víc v pohodě a jsou to normalní lidi, kteří se tim baví, v klidu živý, či prividělávají. A nesnaží se nějak zákeřně otravovat. Prostě jen špatný zkušenosti. Ale to je povaha daných lidí. Vem si kolik lidi ti nabidne za den v Praze kolik blbosti? nacpou ti to az do krku taky no a presne takovy typy se najdou i u lidi kteri delaji v amway.

    Hezky vecer!
    Pedro

  12. „…., kterej když vypotřeboval všechny svoje známí a z toho povětšinou studenty. Tak jsem prostě dál nepokračoval, nebylo pro mě kam…..“

    A to je přeně ten okamžik, kdy ti, kteří chtějí za každou cenu ještě pokračovat, musí začít používat finty, jak se dostat k dalším, cizím lidem. Odvolávat se nějaké známé s neurčitým popisem nabídky. Protože naprostá většina lidí by se s nimi jinak nebavila.

  13. -> Zdenek

    Aha, takze, kdybych chtel ty podnikat. Rekneme v zelerarstvi. Tak bys hledal poptavku jen u znamych jo? Jasne kdyz nebude chtit tvoji kolegove z vysoky koupit trubky za 3 mega, tak to proste utnes. Zeptat se nejaky firmy nema smysl, to bys musel pouzit finty.

    !!
    Ne skoncil jsem, protoze jsem ostychtavej proste od mala a delalo mi problem stat i pred tabuli, natoz oslovit nejakyho ciziho cloveka. To je pointa.

  14. Pedro:

    predevsim diky za prispevek.

    Dle tebe to „vymyvani mozku“ to neni! Co to tedy je? Jak by jsi to nazval???

    Pokud nekdo kupuje „amway“ vyrobky, tak je to ok. Tragedie je potom marketingovy plan, seminare, nahaneni lidi…

    Na „amway“ musis mit zaludek. Vom to zadna!

  15. Zdeněk má pravdu. Dojdou známí a když chceš pokračovat dál, je třeba vytahnout onen veledůležitý SEZNAM. Jinak to nejde. Pokud se chce člověk dostat na vysněných a na seminářích tak často zmiňovaných 21% 😀

  16. Bestmen:

    Přesně tak. Žádnej amwayák neřekne nikdy, že jejich metody Čížka, Hassmana, Bendy atd. jsou špatné. Maximálně že sou trochu razantní, ale ve skutečnosti byly, jsou a budou pro všechny vždycky obrovským vzorem..

    Pedro:
    Amway je od dob založení stále stejná. Kromě toho, že vstoupili na internet, se vůbec nic nezměnilo. U koryt, na vrcholku tý pyramidky, sou pořád ty samý prasata.. Takže stimul je stále stejnej..

  17. Dovolím si s Váma pánové nesouhlasit. Vámi zmínění lidé to naopak dělají velice dobře a mají (svou) pravdu. O tom také svědčí jejich výsledky.
    A je na každém, jak posoudí své šance a své možnosti v tom uspět. Celý spor z mé strany spočívá v tom, že slovo zaměstnanec nepovažuji za nadávku, ani sprosté slovo. A patřím k těm, kteří nemají problém s myšlenkou, že nebudou milionáři.

  18. Pavel a jeho extempore o něčem, o čem zase nic neví:

    „Nevím na čem se dá ušetřit. Možná na tom tarifu. Na výrobkách určitě ne.. A už určitě ne 5000 měsíčně. Nechápu co a kolik by člověk musel měsíčně od amway kupovat aby mu vyšla takováhle cifra. To je přeci naprostej nesmysl.. I po 30% slevě.. Zamyslete se..“
    —-
    Můžeš, skutečně můžeš doložit nějaký PŘEDRAŽENÝ produkt Amway? Abychom se měli čeho chytit?

    Malá nápověda jak hluboce se mýlíš:
    „www.home.karneval.cz/01070036/glister_voda.pdf“

  19. Komentuje karl, 3.12.2010 @ 9.41

    A je na každém, jak posoudí své šance a své možnosti v tom uspět. Celý spor z mé strany spočívá v tom, že slovo zaměstnanec nepovažuji za nadávku, ani sprosté slovo. A patřím k těm, kteří nemají problém s myšlenkou, že nebudou milionáři.
    —-
    Ačkoliv se to mnohým nepozdává, tak se podepisuji pod celé tohle vyjádření. Přesně takhle uvažuji i já, v tomto duchu vedu svá podnikání, Amway tým, školení, semináře a td.

  20. Kdo ti řekl, že pan Čížek je „můj vzor“? Já to tu někde psal? UKAŽ! 🙂

    Mám vlastní vzory, které neznáš.

    Jsi expert na vaření z vody, všechno, co tady plácáš, jsou jen tvoje výplody vlastní fantazie. Velmi podnětné a smysluplné počínání 🙂

  21. Bestmene, nerozumíš, nerozuměl jsi nikdy a nejspíš ani nikdy rozumět nebudeš. A jedinej, kdo to může nějak změnit, seš ty, ale tomu ty taky nerozumíš. Není to k posrání? 🙂 Tvůj mantinelismus je ukázkově „zelený“. Pokud něco není v pozici „NULA“ tak to musí tudíž být v pozici „NEKONEČNO“. Tolik Tvoje uvažování. 🙂

    P.S.: jelikož netuším, jestli to vůbec chápeš, to co ti píšu, ta vysvětlím takto:

    NE, nemůžeš tomu tak rozumět, jak se ptáš. Vůbec nic z toho opět není pravda.
    —-
    Jak může vypadat vymývání mozků podle Bestmena, varianta „sebevymytí“:

    „Když v roce 2004 koupil rakouský miliardář Dietrich Mateschitz ve formuli 1 skomírající stáj Jaguar, VYSNIL SI (rozuměj vytvořil si sen, k němu strategii, čili cestu, jak toho snu dosáhnout a potom už jen obětoval vše co mohl, aby toho snu dosáhl) že by chtěl do deseti let titul mistra světa.“ (dnešní stáj RedBull ověnčená čerstvými tituly).

    Přitom pravděpodobnost, že to dokáže, byla více než mizivá, přece tolik velmi bohatých lidí před ním selhalo, no ne?

    Každý den máme „na talíři“ nějaký příběh jako okopírovaný z filozofie Amway. každý den z tisíců sfér lidské činnosti. Nicméně uznávám, že slepota je mnohem silnější a jen málokomu je dáno do vínku t ocelé chápat, vidět a především tomu rozumět. A bez chtění o už nejde vůbec.
    —–

  22. Dokonalý blábol acz. Jen nějak ten komik acz zapomněl dodat že ten miliardář samozřejmě vlastní půlku společnosti Red Bull. Takže prachy byly a stáj F1 je prakticky vozičem reklamy jeho vlastní veleúspěšné nápojové firmy. Za prachy se koupí technika i lidi okolo. Takže zapomeň na sen. Prostě potřeboval pořádnou propagaci pro svou firmu a tahle se mu zdála nejvhodnější.

  23. Bestmene, nerozumíš, nerozuměl jsi nikdy a nejspíš ani nikdy rozumět nebudeš. A jedinej, kdo to může nějak změnit, seš ty, ale tomu ty taky nerozumíš. Není to k posrání? 🙂 Tvůj mantinelismus je ukázkově „zelený“. Pokud něco není v pozici „NULA“ tak to musí tudíž být v pozici „NEKONEČNO“. Tolik Tvoje uvažování. 🙂

    P.S.: jelikož netuším, jestli to vůbec chápeš, to co ti píšu, ta vysvětlím takto:

    NE, nemůžeš tomu tak rozumět, jak se ptáš. Vůbec nic z toho opět není pravda.

  24. Komentuje mauron, 3.12.2010 @ 14.06
    „Dokonalý blábol acz. Jen nějak ten komik acz zapomněl dodat že ten miliardář samozřejmě vlastní půlku společnosti Red Bull. Takže prachy byly a stáj F1 je prakticky vozičem reklamy jeho vlastní veleúspěšné nápojové firmy. Za prachy se koupí technika i lidi okolo. Takže zapomeň na sen. Prostě potřeboval pořádnou propagaci pro svou firmu a tahle se mu zdála nejvhodnější.“
    —-
    Další vejvar z vody. Tak především já nikde netvrdil, že Mateschitz neměl peníze, ty pako 🙂 Ale mít peníze nestačí ani ve formuli 1, proto jsem uvedl, že mnoho jiných před ním neuspělo i kdy byli bohatí. Ukazuješ jaký jsi hlupák, vaříš z vody, myslíš si, že bohatí lidé dělají všechno jen proto, aby ještě více zbohatli. Jenže on Mateschitz tvrdí něco jiného. Tvrdí přesně to, že mít stáj F1 byl jeho celoživotní sen, stejně jako získat s ní titul mistra světa. Úspěch si nemůžeš koupit ty MAGORE !!! Ten musíš tvrdě odpracovat.

  25. acz, ty vypatlanče, MAGOR jseš ty. Ten bohatý borec ti samozřejmě bude plácat o snu, protože takhle to zní skvěle, hlavně troubům jako seš ty. Je to reklama a každý sen se v ní hodí. Reklama jsou emoce, sen jsou emoce. Do reklamy se chladný kalkul nehodí, málo prodává. Proto ti tam naperou sen, nejlépe celoživotní, aby byli hezcí pro masy. Sny se krásně poslouchají, snům se fandí. Sen, kdy malý se může stát velkým. Takový sen se krásně vyjímá v rozhovoru pro noviny, v pozadí reklamní kampaně stejně jako v hollywoodském trháku. Tohle bys už taky mohl vědět. Tohle je základ úspěšných public relations – popsat svůj uskutečněný sen (Určitě víš že i Obama měl svůj sen a splnil se mu, asi).
    Mít stáj F1 je jen otázka peněz. Mít vyhrávající stáj F1, to už je otázka schopných lidí (tedy zase peněz) a štěstí. To štěstí pro Red Bull dnes především představují těžce svazující pravidla – především okolo výdrže motorů a těžká omezení v aerodynamice, která brání opravdovým špičkám jako je MacLaren nebo Ferrari ukázat záda těm ostatním. Tohle štěstí pomohlo Red Bullu. Ale jo, jen si představuj toho milionáře jak o tom několik let po nocích snil a fotky svých aut F1 si lepil na ledničku, aspoň ti to bude trochu připomínat tebe samotného.

  26. ACZ:
    Můžeš, skutečně můžeš doložit nějaký PŘEDRAŽENÝ produkt Amway? Abychom se měli čeho chytit?

    Můžu. Například SA8 Premium, 2,25kg sice. Nicméně vydrží cca 60 praní. Dobrý výkon na 2,25kg. Ale taky dobrá cena a to 715kč..
    Naše rodina používá prací prášek Trenza. 4,5kg. Vydrží taky 60 pracích dávek. Je od českého výrobce, takže splňuje všechny naše dost přísné ekologické normy. Ale pozor. Cena cca. 100kč.. A věřte mi, že ve špinavym nechodíme a pračku máme 20 let takže s timhle argumentem, že běžné prací prášky ničí pračky, s tim na mě nechoďte.. A můžu pokračovat..
    Tak je to totiž téměř se všim
    😆

  27. Pardon, musim se opravit. Trenza 4,5kg = cca 70kč.
    Ale já vim. Amwayáci mají na pračce jen malou krabici a nemusejí pro to chodit do obchodu.. :mrgreen:

  28. Pavel:

    Jejda mane. To je ale závěr. Tak předně nekupujeme SA8 za 715,- ale za 528.- Jedno praní nás stojí cca 8,- Kč, což je v porovnání se všemi „ostatními pracími prášky kategorie A“ méně. Kromě tvojí Trenzy. 🙂 On to sice nikdo nezná, dokumentace je k tomu poloprázdná, ale co na tom. Cena pod 100,- zlomí nejednu nedůvěru 🙂

    Tvé tvrzení o přísném dodržování českých ekologických norem českými výrobci je víra především v iluze, protože ty naše jsou v rámci EU víceméně úplně stejné.

    O vlivu na samotné prádlo a přírodu samozřejmě nemůžeš vědět nic. Doložit něco jako odbouratelnost, rozložitelnost, vstřebatelnost, alergologické, nebo dermatologické testy taky nejsou nijak k dispozici, ani zmínka že by je někdo vůbec dělal. Chemik nejsi a datové listy produktu Trenza jsou plné důležitých informací asi jako tento blog 🙂

    Jsou lidé, kteří budou vždy s nadšením doporučovat to nejlevnější, co se dá vůbec na trhu koupit a budou na život a na smrt odsuzovat vše, co je dražší. My víme, proč to tak je, stejně jako co jsou tito lidé zač.
    —-
    —-

    Bestmene, kromě toho, že opět používáš neautorizované skreenshoty (autorská práva, pak se nediv, že policajti kradou, nebo blogeři krádeže podporují) a manipuluješ s cenami produktů Amway, doposud jsi nebyl schopen jediného srovnání produktů, které zde předkládáš za „předražené“.

    Co kdybys ty hrdino tedy srovnal tyto produkty s přímou konkurencí cenově, hm?

    Tak dělej. Máš tam:
    iCook Sadu 5-ti profesionálních nožů i s březovým stojanem – 8800,- to jsem zvědav co proti tomu vytáhneš za šmejd.

    Opalovací krém PE, OF UVB/UVA30 – 608,-
    s unikátním složením se 100% přirodními vytamíny A,E,C + AVera, 100% vodě odolný, hydratační, nestékavý, prostě luxusní produkt, prodávaný na trhu exclusive produktů v ceně 1000,- tady nevytáhneš nic, co by se dalo srovnat.

    Pánev 30cm s poklicí s povrchem DURAMIC(patent) (keramickotitanová směs), 304ka ocel, feromagnetická ocel, OPTITEMP(patent) dno, 5 let záruka ne všechno, včetně keramického povrchu. – 3450,- tady toho na srovnání taky moc nebude.

    Olivový olej EP, třídy EXTRA, lisovaný ze speciální odrůdy nedozrálých oliv, trhaných ručně (jinak to u nedozrálých oliv totiž nejde), s normativními hodnotamy mnohonásbně nižšími, než dovolují povolené limity pro extra třídu olejů tohoto typu. – 350,- (0,7l)
    (P.s.: oleje téhle kvality běžně stojí 600-800 Kč/L) na to stačí juknout třeba do Kauflandu, kde na tyto unikáty bohužel pálí světlo ze zářivek zvláště vnejvyšším regále s nejvyšší cenou, takže za pár týdnů je tam po kvalitě.
    – Olejů stejé kvality je docela dost, většinou však stojí 2x tolik 🙂 Abys tomu rozuměl, ty joudo, tento olej je asi taková kvalita, jako 12-ti letý Cognac.

    Špagety Trafilatora al Bronzo, unikát mezi špagetami, něco jako pravý Pršut mezi Godhaji. Cena za 0,5Kg balík závratných 38,-. Garofallo, srovnatelný produkt, má cenu dvojnásobnou a kupuje se v obchodě na regále.
    – tady nevytáhneš víceméně nic, tradiční italská technologie trafilatura al Bronzo je luxus, mimořádná kvalita špičkových těstovin, prodávaných převážně ve specializovaných labužnických obchodech.

    Vitamín C – 100% přírodní produkt, 100% přírodní výtažek z několika druhů na vitamíny bohatých druhů ovoce, kde je vitamín C s komplexní přírodní sadou nutrientů, takže funguje, nikoliv jako chemicky vyrobená kyselina askorbová, která víceméně neúčinkuje, takže si kupujete předražené placebo – 494,-/ 100 tablet. 100 tablet tohoto produktu se rovná cca 35 kilogramům špičkového čerstvého ovoce nejvyšší kvality, které by Vás na pultech českých obchodů s kvalitním ovocem, tedy nikoliv v supermárketech, stálo cca 1750,- 🙂
    – Tady seš úplně bez šance, technologie, postupy, výzkum, který má k dispozici Amway (Nutrilite) nemá nikdo na světě. Ne na zaplatitelné úrovni. Na českém trhu není nic, do by se čemukoliv z Nutrilite jen podobalo.

    Wistful – dámský parfem (EdP), špičková kvalita, vyráběno speciálně pro Amway ve Francii u špičkové parfumérské společnosti v kategorii parfému dvakrát dražších – platíme 678,- (podobný parfém (EdP) stojí běžně cca 1500-2000,-)
    – Mraky vůní, parfémů, všude kam se podíváš. Odpovídající kvalita však za dvojnásobné ceny. Tohle není spray „Fa“ za 85 Kč 🙂

    Tak pojď ty frajere, který všude byl a všechno zná. Porovnej některý z našich produktů, které jsi zde vypíchl bohužel v kategorii EXLUSIVE – pro pitomce = luxusní výroby nejvyšší kvality, na kterých byznys Amway samozřejmě založený není, ale jedná se o doplňkový prodej pro ty z nás, kteří si umějí peníze vydělat a požadují 100% kvalitní, popř. prestižní produkty.

    PŘEDRAŽENÉ, PŘEDRAŽENÉ, PŘEDRAŽENÉ. Tak většinou praví ten, kdo tomu ani trochu nerozumí, ale především na to prostě NEMÁ.

  29. Mauron:

    Další ukázka tvého myšlení, založeného na předsudcích, naprosto zcestných úvahách, nepodložených žádnými informacemi, argumenty, důkazy. Ale především ukazuješ své ploché myšlení 🙂 Ano, naprostá většina chudých, obyčejných, ustaraných, utrápených, negativních, pasivních lidí věří, že prostě nemají štěstí, nebo že „na to“ prostě nemají a ti druzí štěstí mají.

    Mateschitz by nad tvojí hloupou úvahou jen mávl rukou, jako nad každou jinou blbostí, vyřčenou hloupým člověkem.

    Jediný rozdíl je pouze v informacích a v tom jak s nimi nakládáš. Nespravedlnost bohatých lidí spočívá v tom, že oni vědí to, co „nebohatí“ nevědí. Potíž je v tom, že „nebohatí“ se těmto informacím krutě brání, považují je za blbosti a lži 🙂 A bohatí lidé skutečně nemají chuť to „nebohatým“ lidem vtloukat do hlavy snad násilím.

    Ani netušíš, jak hloupý jsi 🙂

  30. ACZ:
    Tak za prvé, neberte kolik vás stojí praní, ale kolik uděláte praček. SA8 = 60, Trenza = 60, poměr cena výkon nesrovnatelná. Vezmem Persil, 60 praní = 365kč. Cena nesrovnatelná.. A co se týče alergií tak kvůli citlivosti a svědění při praní v nejznámějších značkách naše rodina přistoupila na používání právě tohoto, protože je to minimálně parfemováno atd.. Takže sice to nijak nevoní, ale prádlo je čistý a barvy nijak neblednou, nikoho nic nesvědí, atd. pohoda.. A co se týče rozložitelnosti. Nevim. Mrknu do dávkovače a žádné usazeniny. Nejjednodušší kontrola.. Složení výrobku je na internetu plně zveřejněno na stránkách výrobce. Jenom u toho není takových zbožných řečí, že to naše je zkrátka nej. Prostě nepotřebují reklamu. Kterou už Amway má poměrne slušnou a pořád tvrdí že jí nepotřebujou, nebo eliminujou. Taky pěkná blbost. Nikomu to nevnucuju. Říkám, proč si myslim, že Amway výrobky jsou drahý.. U nás v rodině, když sem si to počítal, by se to zkrátka nikdy nevyplatilo. Ani po 30% slevě..
    A nechte si poznámky, že se asi nemejem.. To používáte rádi na seminářích, když někdo klesne v obratu. Ne?

  31. Nepoznal jsem na světě negativnější lidi než jsou Amwayjáci. Negativně vidí celý tenhle svět, pro který je podle nich spásou jedině Amway. Negativně vidí váš prášek Persil, váš olivový olej i váš parfém od Diora. Prostě negativita kam se podíváš. Ani smát se neumí upřímně. Prostě utrápení negativní Amboti.

  32. Dobrá zpráva dne pro neúspěšné uťápnuté Amboty. I s vašimi Amway sponsory se můžete úspěšně soudit za to že vám nepodloženě slibují modré z nebe a tahají z vás prachy za všechny ty obchod podporující materiály (kazety, vstupenky, ..).
    Tady se to jedněm povedlo dotáhnout k soudu a bývalí sponzoři se radši domluvili na mimosoudním vyrovnání – vyklopí v celkové výši 155 milionů dolarů:

    „www.businessweek.com/news/2010-11-03/ex-amway-unit-to-pay-155-million-in-suit-lawyers-say.html“

    I když se to vleklo několik let, nakonec to radši bývalí sponsoři společně s Amway (tehdy Quixtar) zahnali do autu a vyplatili peníze.

    Tady je samotná žádost o dovolení provedení vyrovnání podaná právníky žalovaných k soudu:

    „www.amwaywiki.com/images/1/16/PokornyBlenn_vs_Quixtar_-_Britt_Motion_to_Compel_Dispute_Resolution.pdf“

  33. Perfektní. Chtělo by to ještě více důkazů, že tato společnost není opravdu nic dobrého a lžou..
    Bohužel koukám, že se zde obhájci tohoto skvělého buisnessu poněkud odmlčeli. Sem zvědav jestli na to zareagují.. Ale na fakta se bohužel reaguje velmi těžko :mrgreen:
    Nezareagovali ani na jednoduchý výpočet Králpoutníků 💡 https://czblog.cz/amway-podvod-pyramida-letadlo/#comment-6307

  34. A ještě bych sem chtěl vložit jednu informaci pro hledače informací o firmě AMWAY. Tato společnost si nechala na internetu vytvořit jakýsi projekt potlačování negativních zpráv Beaufort. Tyto negativní zprávy by měli být potlačovány na zadní místa ve vyhledavačích aby na začátku zůstávali jen ty pozitivní.. Má to distributorům pomoct v podnikání.
    Nevím jestli to funguje. Ale pokud ano tak je to pěkný svinstvo..
    Kdo tedy chce najít info o tom co je Amway skutečně zač, a nebude mu stačit tento blog, buďte vytrvalý a pátrejte hloub.. Já osobně ale myslím, že tento blog je velmi dostačující a perfektní.. A je to opravdu jedno z velmi mála míst, kde se lidi můžou dozvědět pravdu o této společnosti..

  35. ACZ:
    Tak pojď ty frajere, který všude byl a všechno zná. Porovnej některý z našich produktů, které jsi zde vypíchl bohužel v kategorii EXLUSIVE – pro pitomce = luxusní výroby nejvyšší kvality, na kterých byznys Amway samozřejmě založený není, ale jedná se o doplňkový prodej pro ty z nás, kteří si umějí peníze vydělat a požadují 100% kvalitní, popř. prestižní produkty.

    Jed sem ty špagety, a divte se, chutnali jako špagety. Žádný rozdíl. Ani se mi nezdálo, že by na nich ta omáčka nějak líp držela, myl sem si ruce v tekutym mýdle(koncentrovanym), nevim, ruce to umylo a žádný rozdíl od běžného mýdla a dávkovač moc nefungoval, jed sem salát s tim vaším olejem a opět sem nepoznal žádný rozdíl.. Dokonce sem se mazal i tím vaším opalovacím mlékem a výsledek? Normální opalovací mléko.. Jediný rozdíl je jen v ceně.. Taky sem zkoušel zubní pastu a opět žádný rozdíl.. Prostě pasta..
    Zboží je neprodejné a není konkurence schopné 🙄

  36. Pavel: ono by to chtelo aspon jeden jediný důkaz, to že si Kralrolniku vycucá z prstu nějaká čísla, která mu pak nevycházejí není žádný důkaz.
    Není divu, že každý zná svého platinového, jen poupravým, že například jen v organizaci Romana Čížka, kterou on sám vzdělává jich je přes 20. Všechny tyhle výpočty vypadají hezky, jenže zde počítáš s lidmy, s jednotlivci, kteří se nechovají stejně.
    Ano, všichni mohou být bohatí, protože platí jedno pravidlo, které ti neprozradím, ale zeptám se tě na něj 🙂
    Kdo rozhoduje o tom kdo díky Amway bude bohatý nebo ne?

    A to, že ty hodnotíš biologickou odbouratelnost prášku podle nánosu v odpadní rouře také není důkaz.
    Mimochodem, máš nějaké podklady pro své tvrzení o „Beaufort“ nebo aspon nějaký smysluplný princip na základě kterého by byli články hodnoceny a pak ochcávali SEO?

  37. Pavel: špagety chutnaly jako špagety? zvláštní, podívej se ale na ceny, 0,5kg špaget mě vyjde maximálně na 38kč, v kauflandu nebo tescu je nekoupíš pod 40kč. Dávkovač na mýdle má takový kolíček, kvůli zabezpečení při transportu, nepředpokládám, že by si jej člověk jako ty všiml.
    složení by mohl rozebrat ME, pokud by mel náladu se s tebou zabývat.
    Na to jak je zboží neprodejné, je docela zajímavé, že v září s nim byl udělán obrat přes jednu miliardu USD 🙂

  38. Pavel:

    „Ale na fakta se bohužel reaguje velmi těžko“

    Však na tomu tu amwayáci již několikrát vyhořeli.
    Stačí se podívat výše do diskuze, kde například ACZ tvrdí, že 73% živnostníků do tří let ukončí živnost.
    Vzhledem k tomu, že podle oficiálních statistik počet OSVČ přibývá a blíži se 2 milionům, tak je logické, že acz lže, až se mu od huby přáší…
    Mimochodem touto lží se snažil vyvrátit fakt, že člověk, který chce začít podnikat a rozjede drobnou živnost, tak se obvykle více či méně dobře uživí a může v podstatě obratem ukončit zaměstnanecký poměr, kdežto amwayák se s největší pravděpodobností neuživí amwayáctvím vůbec (pokud si ovšem tu tisícikorunu nepřipočítá k sociální podpoře :mrgreen:)

  39. Pavel:

    „Zboží je neprodejné a není konkurence schopné“

    Hlavně není konkurenceschopné!
    Poměr cena-výkon je u výrobků jako jsou čistící prostředky velmi pofiderní (i když amwayáci tvrdí, že jsou strašně výhodné. Zajímavé, že jsem ještě neviděl úklidovou firmu, která by používala výrobky amway – leda tak nějaká firma, spolupracující s mašinfírou Standou, manželem perly Šárky).
    U rádoby exclusive zboží zase Amway nemá šanci prorazit už díky tomu, že exkluzivní zboží si nebude většina lidí kupovat od nějakého fanatika spolu s jarem na nádobí a dále mu chybí prestiž (exclusivní zboží je do jisté míry snobárna a tak slečnu „ohromím“ mnohem více sadou parfému od Dolce a Gabana, než když budu mít v koupelně pět parfému Amway :mrgreen: – nepočítám samozřejmě s náštěvou amwayačky, pokud ovšem nepřijede na escort, za účelem navýšení kapitálu k nákupu amway výrobku 😮

  40. Sid:
    „Na to jak je zboží neprodejné, je docela zajímavé, že v září s nim byl udělán obrat přes jednu miliardu USD“

    Důvod tohoto jevu jsme tu uváděli již několikrát a je velmi prostý:
    Většinu zboží nakupují přímo amwayáci, věřící tomu, že díky amway budou jednou milionáři. :mrgreen:

  41. SiD:
    Pavel: ono by to chtelo aspon jeden jediný důkaz, to že si Kralrolniku vycucá z prstu nějaká čísla, která mu pak nevycházejí není žádný důkaz.
    Není divu, že každý zná svého platinového, jen poupravým, že například jen v organizaci Romana Čížka, kterou on sám vzdělává jich je přes 20. Všechny tyhle výpočty vypadají hezky, jenže zde počítáš s lidmy, s jednotlivci, kteří se nechovají stejně.

    Král poutníků si ty čísla z prstu necucá. Sou to čísla z obchodního rejstříku jednoduše vyprůměrovaná. Úplně stejně jako se Amway ohání svým výdělkem, který je braný globálně z celého světa. Ovšem tento zvyšující se výdělek
    je dán převážně expanzí do rozvojových zemí kde o této společnosti ještě stále nic neví. Stejně jako tady před revolucí..
    Oháníte se cenou špaget 38kč. Já mluvím o ceně pro koncového zákazníka bez regisrace. Ta je velmi odlišná stejně jako u všeho ostatního. Což nám přesně potvrdí zcela pravdivý argument od: hraesvelgr.
    Většinu zboží nakupují přímo amwayáci, věřící tomu, že díky amway budou jednou milionáři.

    A mimochodem dávkovač u mýdla fungoval tak jak má. To mýdlo sem použil u distributora Amway který v tom jede 5 let.. Tímto tvrzením, že asi neznám transportní kolíček ste se pro mě a pro spoustu ostatních hodně shodil..

  42. A ještě co se týče Beaufort. Nepopíráte teda, že to existuje.. Jistě vám to jako členu přišlo jako e-mail od upline.. Já nevím jak ochcávají SEO a nebo jak to funguje.. Jen říkám že to existuje.. Upline by to neposílali jen tak. Leda že by to byla jedna ze lží jak se o své distributory Amway pěkně stará 😀
    A so se týče nánosů v odpadní rouře. Tak já říkal v dávkovači. A zmínil sem to pro to, že vy obhajujete SA8 taky tím, že vám čistí pračku. Já říkám, že ostatní prášky jí nezanášejí.. Hlavně toto sem chtěl zdůraznit..
    Opět musím říct, že papouškujete to co ste naučeni a na co Vás přeprogramovali. Je mi vás líto.. Stal ste se obětí manipulace..

  43. to acz: v pracim prasku Vas financne, ucinnosti i ekologicky porazi treba Frosch ci cesky qalt (viz. test ekolistu) a qalt ma dokonce značku ekologicky setrny vyrobek, coz ten vas zazrak nema. To jen na okraj, urcite bych ke kazdemu Vasemu vyrobku nasel kvalitnejsi (nebo alespon stejne kvality) a za lepsi cenu. Ale s tebou se nema cenu prit. Argumenty zasadne preskakujes a meles porad to same dokola.

  44. SiD: Tebe ani nekomentuju, jen me utvrzujes v mem presvedceni a jak jsem doted byl pasivni sberac a uverejnovac informaci, ted asi amway vyhlasim valku a zacnu sebrane poznatky vnaset mezi amwayaky, ty zatvrzely to nevezmou, ale ostatni to mirne rozvikla a kdyby Vam jen 100 z nich chtela zpetne vratit zbozi a prachy za startovaci balicky, budu to brat jako uspech :-). Amway zmar :-).

  45. A protoze me acz a sid pekne nastvali, premyslim i o letakove akci pred jejich seminarema, letaky, s textem: Pouze 4% z vas si muzou vydelat prumernou mzdu a to jen za predpokladu, ze zbylych 96% nevydela ani korunu. Vazne do toho chcete jit? a pod tim vypocet, zadne vycucy z prstu, odkazy na oficialni informace, dostupne kazdemu. Kdo do toho jde se mnou??

Napsat komentář: acz Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *