Zákazník je bez internetu a Telefonicu O2 to nezajímá!

Před nedávnem jsem řešil problém s Telefonicou O2 a jejich mobilním internetem CDMA. Jednalo se o vyřešení problému, kdy při přechodu na nový modem služba nefungovala. Obratem jsem pochopitelně volal na jejich infolinku, kde jsem byl ujištěn, že problém brzy vyřeší. Zde jsem zanechal svůj telefonní kontakt s příslibem, že ještě ten den se ozvou zpět. Myslel jsem si, že během několika hodin bude problém vyřešen a někdo od O2 zavolá. Jenže problém nebyl dokonce nebyl vyřešen ani druhý, třetí ani čtvrtý den. A nikdo od O2 nezavolal! A to jsem jim 2x denně volal (ráno a večer). Nejhorší bylo, že jsem vždycky mluvil s někym jiným, takže to byla debata na dlouho, protože každý operátor si zprvu myslel, že chyba v mém modemu. Několik dní bez internetu – strašný! Pátý den jsem se už fakt rozčílil a vyrazil jsem do značkové prodejny O2 v Mělníku. Zde mi O2 guru modem vyzkoušel a někam zavolal. Uznal, že závada je u nich. Do zapůjčení jsem dostal jiný modem se stejnou službou (tedy oproti záloze 2000 Kč). Takže se dá říct, že zde jsem byl spokojen. Jenže je k neuvěření, že tento prolém byl ze strany O2 vyřešen ještě až za měsíc, a to je doslova neslýchané! Já bych byl bez internetu měsíc a O2 by to bylo čurafrk. No to je doslova hnus a děsná představa 🙁

Ale šokován jsem i tím, že O2 nedokáže vyřešit technický problém do 24 hodin, a že je vůbec nezajímá, že zákazník je bez internetu. Když si ho platí. A tenhle internet (bez FUP) není vůbec levný – 1000 Kč měsíčně (nyní po slevě 770 Kč).

Máte taky nějakou patálii s O2?

Internet email

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *