Předražené amway výrobky?

Amwayáci milují ekologické výrobky – je to pro ně obrovská modla, na kterou nikdo z nich nedá dopustit. Prý jsou tyto výrobky bezkonkurečně nejlevnější a nejkvalitnější…

Ceník amway výrobků:

Eau de Parfum for Women OPPORTUNEE (50ml) – 915 Kč
Eau de Parfum for Women SUN DAPPLEES (50ml) – 915 Kč
Eau de Toilette for men OPORTUNEE (50ml) – 779 Kč
Eau de Toilette for men Sport (50ml) – 779 Kč
Aviváž změkčovač tkanin (1 litr) – 279 Kč
Jemný tekutý prací prostředek (1,5 litr) – 839 Kč
Baby prací prášek (2,5 Kg) – 985 Kč
Prostředek na čištění oken  Spray (500ml) – 269 Kč
Prací prášek Premium bioquest (2,25 kg) – 715 Kč
Color Prací prášek na barevné prádlo (3kg) – 929 Kč
Víceúčelový čistící prostředek  (1 litr) – 235 Kč
Univerzální bělící prostředek (500g) – 249 Kč
Předpírací sprej (400 ml) – 305 Kč
Jemný čistící prostředek (500 ml) –  195 Kč
Čistící pěna na obličej (125 ml) – 645 Kč
Gel na holení (200 ml sprej) – 435 Kč
Hydratační pleťové mléko (200 ml) – 645 Kč

Multivitamínový doplněk stravy (balení se standartní náplní na 31 dní) – 1 869 Kč
Italské těstoviny – Penne Rigate (balení 6 x 500g) – 275 Kč
Extra panenský olivový olej (balení 2x 0,75 litru) – 838 Kč
Nutrilite Daily (vitamíny a minerály, balení  90 tablet) – 1 129 Kč
B Complex (balení  100 tablet) – 459 Kč
Biotin C Plus (balení  90 tablet) – 585 Kč
Nutrilite Chewable Iron (balení  100 tablet) – 375 Kč
Nutrilite Natural Multi Carotene (balení  90 kapslí) – 775 Kč
Vitamin C plus (100 tablet/dávkování 1 denně) – 849 Kč
Lecithin E (100 tablet/dávkování 1 denně) – 579 Kč
Nutrilite Fiber Powdeer (balení  30 sáčků) – 929 Kč
Pro zvýšení Vašeho výkonu doplněk stravy (balení  15ml x 10 lahviček) – 949 Kč
Complex (balení 90 měkkých gelových kapslí) – 1 029 Kč
Prostředek na mytí nádobí (1 litr) – 225 Kč
Nerezové drátěnky (4 kusy) – 219 Kč
Dávkovací váleček – 25 Kč + 75 Kč poštovné
Láhev s rozprašovačem – 48 Kč + 98 Kč poštovné
Láhev s revolverovým uzávěrem – 35 Kč + 85 Kč poštovné
Pumpička – 42 Kč + 92 Kč poštovné

174 komentářů u “Předražené amway výrobky?

  1. A amway vůně se na očuch pozná? Do toho parfému mícháte vůni peněz či pižmo milionářů nebo co ….

    NEPOZNÁ, ALE JAK JSEM UŽ VYSVĚTLIL, NÁS TO VŮBEC NETRÁPÍ. Nekupujeme si parfémy podle nápisu na obalu, aby každý věděl, že máme právě tuto značku 🙂 V případě např. VERSACE když už za lahvičku vyhodíš 5-tis., tak zhruba 3 tisíce jsou jen za ten nápis.
    Nepotřebujeme to. Naše EGA to po nás nevyžadují.

    Ale nechť si každý koupí, co chce. To je fér, ne? Kdy Vám přestal fungovat mozek, že se pokopušíte vytvořit ideu co si má kdo kupovat?

  2. komentuje acz
    V případě např. VERSACE když už za lahvičku vyhodíš 5-tis., tak zhruba 3 tisíce jsou jen za ten nápis.

    Nevím kde jsi vzal 5 tisíc za vercace,podívej se na net i kolem pětikila dáš za originál!Levnější než to vaše pižmo milionářů a ta značka.

  3. Amwayáci už nemají ani ponětí, kolik co stojí..
    To je účel..
    V běžných obchoďácích se mají pohybovat nezávratnou rychlostí, aby jako že ušetřili, ale spíš aby náhodou nezjistili, že taky existuje něco stejně kvalitního a levnějšího. Nebo spíš, aby je to nezačlo trkat..
    Své ovce ovládá Amway do posledního detailu :mrgreen:

  4. Jo takhle 🙂 Tak Rolexky si taky koupim za 5 tisic, internet jich je plny 🙂 Vy jelita 🙂

  5. DžejSí:

    Nebylo by pro tebe lepší, skutečně si někde povídat raději o autech? Co víš o parfémech? Ruku na srdce, NIC.

    Chápeš vůbec, jak to hloupě vypadá, když žvaníš o věcech, o kterých nic nevíš?

    Že je pavel blb to už víme dávno, ten je pro diskusi ztracený. Ale ty jsi automechanik a automechanici jsou tvrdí, ale féroví romatici, co voněj benzínem a ještě sní.

    Nedovedu si vůbec představit, že by můj automechanik měl takhle hlopupé postoje, jako máš ty. Nejspíš bych mu svojí káru už nikdy nepřivezl.

    Zkus si to srovnat v hlavě, jestli máš za potřebí zvyditelňovat se společně s idioty, jako je tady Pavel, Admin, a těch několik dalších.

    Pokud nekecáš, tak něco i umíš a baví tě to. Tak se toho drž a rozviň to do polohy svých snů.

  6. DžejCí:

    Mám pro tebe slabost, takže ti to trochu osvětlím, jak to s parfémy je:
    „www.home.karneval.cz/01070036/ovunich.pdf“

    V odkazu je mnou zpracovaná technická část Vánoční nabídky pro moje zákazníky.

    Zejména si všimni, že tvoje odkazy na Versace za 500-1000,- za lahvičku, jsou odkazy na nikoliv parfémy, ale na obyčejné toaletní vody (Eau de Toilette).

    Dámské vůně Amway jsou parfémované vody (Eau de Parfum).

    Je v tom zásadní rozdíl, samozřejmě také cenový 🙂

    Vždy, když se zde někteří pokoušejí dokazovat, jak je Amway předražená, nabádám je, aby se naučili srovnávat srovnatelné produkty. Bohužel, zřejmě je to pro některé jedince velmi náročné 🙂

  7. Na internetu jsem našla inzerát, který nabízel zaměstnání, kde se vydělává 35000 měsíčně. Až na druhé schůzce mi bylo sděleno, že se nejedná o zaměstnání, ale o podnikání v Amway. Když jsem si vše ověřila u rodičů, tak mi bylo sděleno, že mám dát od toho ruce pryč, že se náš strýček s Amway dostal akorát do dluhů. Je fakt, že ten, kdo lže hned zpočátku, tak to nemůže být nic dobrého!

  8. Eau de Parfum od Versace se prodávají v rozmezí cca 700 – 2500.
    Parfém od Versace za 5000 jsem ještě neviděl. Možná nějaký takový bude, rozhodně to ale není ani zdaleka běžná cena. Ta se pohybuje kolem tisícovky.

    Viz. např.: „www.parfemy-elnino.cz/Parfemovana-voda/versace“

  9. Inzeráty s tímto textem jsou v Amway komunitě jednoznačně zavrhovány. Odmítáme je a odsuzujeme. Nicméně víme, že se to občas děje.

    Dělají to lidé, kteří si založili podnikání s Amway s představou, že si to mohou dělat podle svého jakkoliv je napadne s předtavou, že se to dá nějak ošulit, ojebat.

    NEDÁ !!!

    A samozřejmě takoví lidé ze spolupráce s Amway vypadávají jako první téměř okamžitě. BOHUŽEL SVÉ DÍLO SKÁZY UŽ STIHLI VYKONAT. Inteligentní člověk to však s přehledem pochopí. Není to tak těžké.

    Je to podobné, jako mizerný doktor, neschopná úřednice a pod. Jen minimum lidí dělá svoji práci skutečně maximálně odpovědně, o tom se snad nebudeme přít.

    Někteří lidé prostě mozek nepoužívají vůbec a bohužel, ti ostatní jen občas. S tím se nedá nic dělat. To je život.

    Co je ale naprosto zavádějící je Vaše tvrzení, že snad nějaký STRÝČEK na tom prodělal a proto je spolupráce s Amway špatná. Nekoresponfuje to s tím, že jiní strýčkové díky spolupráci naopak vydělávají. Takže na každý pád je to zase jenom o tom, kdo jak tu práci vykonává a její smysl vlastně vůbec chápe.

    je přece známo, že na jakékoliv jiné lidské profesi, nebo výdělečné činnosti, jedni pěkně profitují a jiní hrubě krachují. na úplně stejné lidské činnosti. Je to jednoduché k pochopení.

    Prostě jedni tu činnost dělají správně a ti druzí bohužel špatně.

  10. Komentuje Vebia, 18.5.2011 @ 9.05
    Až na druhé schůzce mi bylo sděleno, že se nejedná o zaměstnání, ale o podnikání v Amway.

    Ještě bych se rád zeptal, co jste řešili na té první schůzce. Docela by mě to zajímalo. Není to snad tajné, nebo ano?

  11. Zbývá Vám tedy už jen prokázat, nebo nějak vyargumentovat, v čem má být nějaký parfém od Versaceho, který tedy nestojí 10x tolik, co Amway, ale jenom asi 2x tolik, lepší, než parfémy Amway.

    Protože fakt, o kterém nevíte a proto se ptám, co víte o parfémech, tak Versace i Amway si nechávají míchat své vůně u stejných výrobců parfémů.

    To, co kupujete pod různými značkami v obchodech, jsou výrobky naprosto neznámých parfumerií, které se zabývají pouze výrobou a mícháním dle poptávky konkrétního klienta.

    A u všech produktů Amway je zásada na velmi vysoké požadavky kvality u jakéhokoliv produktu. Tedy včetně parfémů.

    Dámské parfémy (Eau de Parfum) 50ml špičkové kvality, namíchané podle nejnáročnějších požadavků na kvalitu a vyjímečnost, si kupujeme za 700,- Kč a to je cena nejvyšší, jakou za ně můžeme dát, takže o nějakém předražení nemůže být opět žádná řeč. Obyčejně je míváme levněji díky vlastním obchodním aktivitám.

    Následně s těmito parfémy můžeme, když chceme, obchodovat, takže vyděláváme peníze. To nás baví a dává nám to smysl.

    Vám ne, za to my ale nemůžeme.

  12. Časopis RENEE zařadil dvě novinky parfémů Amway do prestižní kolekce po boku naprostých špiček, jako je Esté Lauder, Helena Rubinstein, Armani a pod. Stačí zagooglit.

    Prostě zanechte neustálého osočování a obviňování produktů Amway z nějaké podřadnosti na jedné straně a předraženosti na druhé straně.

    Není to pravda, jenom lidem lžete a nikdo neví proč, ani vy sami ne.

  13. ACZ:
    Jak jsem ti výše ukázal, parfémy od Versace stojí stejně. Do tisíce korun si jich vybereš spoustu (samozřejmě Eau de Parfum a 50 ml)

    „www.parfemy-elnino.cz/parfemovana-voda-versace-woman-15223.html“
    100ml
    Versace Woman
    890 Kč

    A ted kontrolní otázka: Kolik % žen dá přednost parfému amway před parfémem od Versace?? :mrgreen: :mrgreen:

  14. Děkuji za ukázku, nicméně neříkáš pravdu.

    Žádnný Eau de Parfum pro ženy od Versace nestojí 700,- jako všechny parfémy od Amway 🙂

    Že se dá někde v akci někde na internetu objednat JEDEN za slušnou cenu, blízkou té od Amway nepotvrzuje samozřejmě nic, to víš moc dobře.

    Ženská, která by si kupovala jeden parfém kvůli ceně musí být blbá. Kupovat si parfémy přes internet má smysl pouze tehdy, pokud je už zákazník zná. Žádný ze známých internetových obchodů totiž neumožńuje vrácení parfému, který je použitý, např. z důvodu, že: „mi vůně nesedí“. U Amway je to samozřejmost.

    Stejně jako jsi nepředložil žádné kvalitativní srovnání. Takže nemůžeme posoudit, jestli třeba některé produkty Versace nepatří do nižší ligy, že?

    Vzhledem k tomu, že výrobu, vývoj a distribuci kosmetiky Amway má pod křídly ARTISTRY, což je nejprestižnější značka kosmetiky na světě (E.Lauder, Clinique, Lancome, Shiseido a Artistry tvoří nejvyšší skupinu nejprestižnější kosmetiky) srovnával bych raději naše parfémy třeba s Clinique, nebo Shiseido, nebo třeba Este Lauder. Versace je z hlediska renomované prestiže mnohem níže. Stačí si porovnat vůně Versace a vůně Shiseido, nebo Este Lauder.

    Kolik % žen dá přednost Versace před Amway nevím, asi by to chtělo statistiku prodeje Eau de parfum od Versace a od Amway v ČR. Teprve potom by bylo po ruce něco skutečně hmatatelného.

    Když se zeptáš kolik % žen dá přednost Avonu před Versace, kdo asi vyhraje? Versace? 🙂 Obrat říká, že Avon 🙂

    Ty ke svým diskusím hmatatelné argumenty ovšem nepotřebuješ, že? 🙂

    P.S: ptal jsem se, co víte o parfémech? Tak povídej, experte na všechno?

    Čím začnete zítra? NOŽE? 🙂 Zbytečná práce. Předložit fakta, že je nějaký produkt předražený oproti konkurenci NEMŮŽETE, protože to prostě není pravda 🙂

    A basta fidli 🙂

  15. Tak mě napadá, když se koukám na ten tvůj odkaz, že je trochu podivné, Bestmen by řekl KRAJNĚ PODEZŘELÉ, že některé parfemované vody Versace jsou levnější, nebo stejně drahé, než obyčejné toaletní vody Versace i při stejném objemu.

    Kde asi udělali soudruzi od Versaceho chybu, že vlastní parfémy prodávají za cenu vlastní toaletní vody? 🙂 Že by výprodej skladů „po pěti letech na slunci“ ..?? Určitě ne, to bych je obvinil neprávem, nemám pro to žádné důkazy.

    To já si raději koupím 100% jistotu 100% kvality od svého dodavatele, kterého 100% znám. Ale vy si to dělejte jak chcete. Nám je to jedno.

  16. acz:

    Všechny amway výrobky jsou nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na světě, je to tak? Nebo jen některé amway výrobky jsou nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na světě?

    I tvůj kamarád Olafson, který vydělává v amwayi více než 100 tisíc měsíčně:

    „Poslední příspěvek tady máš z 11.1.2011, to je skoro 3 měsíce… Za tu dobu mi Amway na bonusech vyplatila 124.567 + 119.211 + 131.194 Kč = 374.972 Kč… hrubýho“ – http://amwey-business.cz/drahe-amvey-vyrobky/#comment-1204

    tvrdí (a je celkem vulgární): „dražší, ale nejvyšší kvality“:

    23.04.2011 na 12:03

    @ admin

    „Debilní vylízanej trapnej idiote, pro TEBE:

    AMWAY™ Mletá káva Espresso 100% Arabica 4x 250g = 1.000 g za 493,- (resp. 590,-)
    „www.cerstvakava.cz/362-cerstva-kava-espresso-gusto-zrnkova/“ 250g za 159,- to máme 1.000 g za 636,- a to je ještě káva kdoví jaká!!!

    AMWAY™ Extra panenský olivový olej kyselost 3% – 2x 750ml – 712 Kč (855 Kč)
    „www.kupsivino.cz/vino/eshop/2-1-OLIVOVE-OLEJE/22-3-OLEJ-ITALIE/5/99-EXTRA-PANENSKY-OLIVOVY-OLEJ-LA-RIPE-BLEND“ 750 ml za 470 Kč, tj 2x 750 ml za 940 Kč!!!

    Tak co, ty čuráčku, pořád si myslíš že je Amway zboží drahé? Je dražší, ale je NEJVYŠŠÍ KVALITY!!!“
    http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/#comment-1298

  17. Komentuje admin, 18.5.2011 @ 19.42
    Všechny amway výrobky jsou nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na světě, je to tak?

    NE. NENÍ. Tyhle kraviny tady tvrdíš akorát ty a podsouváš to nám.

    Mě je celkem fuk, co tvrdí nějakej Olafson. Nikdy jsem toho člověka neviděl, takže to není můj kamarád a vůbec bych se nedivil, kdyby neexistoval a příspěvky jsi psal ty sám. Povahu na to bohužel máš.

    Jen idiot bude stavět názory na fungující celosvětový byznys podle nějakých vyjádření neznámého člověka v diskusích 🙂 Jsi idiot?

    Proč ti najednou vadí na sousedním blogu vulgární výrazy a proč to najednou řešíš tady? Vyřeš si to tam. Troubo.

    Kopec „hoven, chcanek, šoustání“ od tvého přítele COZE ti vůbec nevadil, naopak, pěkně jste si tam spolu notovali.

    Tak co vlastně chceš a co chceš vůbec po mě?

  18. komentuje acz
    Čím začnete zítra? NOŽE?Zbytečná práce. Předložit fakta, že je nějaký produkt předražený oproti konkurenci NEMŮŽETE, protože to prostě není pravda

    Čoveče ty už seš jak Horst Fuchc z teleshoppingu,vsadil bych se vo jeden pár fuchseklí,že i tak vypadáš 😉 Nebo spíš z tele tele,když tam gencer se suchošem nabízely kabelku z kuřete.a není to skvělé,ale je to skvělé a to se vyplatí.Krásný jak se urputně biješ za svůj byznys.Dělat to v jiné firmě stejně,tak je z tebe i milionář 😉

  19. acz:

    Komentuje acz, 18.5.2011 @ 20.09

    Komentuje admin, 18.5.2011 @ 19.42
    Všechny amway výrobky jsou nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na světě, je to tak?

    NE. NENÍ. Tyhle kraviny tady tvrdíš akorát ty a podsouváš to nám.

    Mě je celkem fuk, co tvrdí nějakej Olafson. Nikdy jsem toho člověka neviděl, takže to není můj kamarád a vůbec bych se nedivil, kdyby neexistoval a příspěvky jsi psal ty sám. Povahu na to bohužel máš.

    Jen idiot bude stavět názory na fungující celosvětový byznys podle nějakých vyjádření neznámého člověka v diskusích 🙂 Jsi idiot?

    Proč ti najednou vadí na sousedním blogu vulgární výrazy a proč to najednou řešíš tady? Vyřeš si to tam. Troubo.

    Kopec „hoven, chcanek, šoustání“ od tvého přítele COZE ti vůbec nevadil, naopak, pěkně jste si tam spolu notovali.

    Tak co vlastně chceš a co chceš vůbec po mě?

    Říkáš, že všechny amway výrobky nejsou nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na světě. To zní realisticky, cením si tohoto prohlášení.

    Já Olafsona taky neznám.. Je ubohost tvrdit, že jeho komentáře píšu sám, a ty víš moc dobře, že to tak není. Např. Olafsona komentář:

    „Nějaká fakta, ať vůbec víš, co to ten Espring je

    • Účinně odstraňuje více než 140 různých znečišťujících látek, včetně olova a rtuti (více než jiné filtry na bázi uhlíkového filtru). Omezuje výskyt částic tak malých jako 0,2 mikronu. Zlepšuje chuť vody, zbavuje ji zápachu a zanechává ji mnohem průzračnější.
    • Ničí více než 99,99 % bakterií a virů, které se mohou nacházet v pitné vodě a zlepšuje tím kvalitu a nezávadnost vody.
    • Potvrzení nezávislou třetí stranou, jednou z předních organizací na světě, která se zabývá úpravou vody. Dodává tu nejvyšší důvěryhodnost tvrzením týkajícím se výkonnosti Vodního filtru eSpring.
    • Zabírá málo místa a zaručuje větší pohodlí. Zajímavé moderní provedení umocňuje atraktivnost výrobku.
    • Sleduje čas a počet litrů přefiltrované vody a poskytuje uživatelům přesné informace o zbývající době použitelnosti vložky filtru. Po výměně vložky filtru se systém vynuluje a automaticky znovu spustí.
    • Spolehlivý provoz; eliminace propojení elektrickými vodiči zvyšuje odolnost vložky a usnadňuje její instalaci nebo výměnu.
    • Jednoduché a snadno pochopitelné ikonky/piktogramy zobrazují zbývající životnost vložky filtru a stav filtru.
    • Flexibilita při instalaci umožňuje, aby byl filtr umístěn na nejvhodnější místo.
    • V případě potřeby umožňuje uživateli snadnou výměnu.
    • K instalaci není potřeba žádné speciální nářadí.
    • Trubice může být zkrácena tak, aby vyhovovala potřebám instalace.
    • Kompaktní jednotku lze snadno propojit s většinou vodních kohoutků.
    • Umožňuje transport jednotky s již instalovaným uhlíkovým/UV filtrem. Zmenšuje velikost balíku a snižuje spotřebu obalových materiálů.
    • Kryto 7 patenty (v USA) a další jsou projednávány.“

    http://amwey-business.cz/filtr-na-pitnou-vodu-aspring-za-24-000-kc/#comment-917

    Nebo tento komentář Olafsona:

    „To není žádná manipulace, každé podnikání je totiž založeno na lidech – na tom, rozšiřovat postupně svůj seznam. Pokud jsi sám psal, že máš firmu(y), tak ty jako funguješ bez lidí? Bez zaměstnanců, bez obchodních partnerů, bez klientů? To, co my děláme, je, že rozšiřujeme svůj seznam tím, že hledáme obchodní partnery – nepracujeme přece s každým, ale jen s lidma, kteří za to stojí a do kterých se oplatí investovat – když někoho zasponzoruju, tak schválně, kdo víc riskuje? On, který podepsal registraci, nebo já, který budu investovat svůj čas a své peníze do něj, abych mu pomohl dosáhnout finanční svobody? Je to vztah výhra – výhra, já mu dám závazek, že mu pomůžu a naučím ho jak dělat tenhle byznys, od něj naopak očekávám závazek, že bude na každém semináři, na každém open meetingu v místě svého bysliště, bude číst každý den knihu, poslechne si denně 1 CD a každý měsíc bude dělat obrat minimálně 100B, později ho naučím, jak dělat 300B a více na jeho klientech. Dáme si na to ruku jako chlapi a nikdy už se o tom nebudem bavit. Pokud udělá 21% a vydrží půl roku, můj úkol je splněn a on má taky velice slušný příjem. O tom je tohle podnikání. Ti lidé, kterým ukazujeme plány ani netuší, že my bojujeme o ně, o svobodu pro ně a jejich rodinu. Podnikáme v oblasti rozvoje budovatelů podnikání. To je náš obor. Žádný maloobchodní prodej kosmetiky nebo vitaminů – ještě jednou: PODNIKÁME V OBLASTI ROZVOJE BUDOVATELŮ PODNIKÁNÍ.“
    http://amwey-business.cz/roman-hassmann-tento-byznys-je-o-snech/#comment-929

  20. DzejCi, radeji budu 1000x Horst Fuchs s jeho penezi, schopnostmi a uznanim, nez 1x hloupej a od smiru usmudlanej automechanik s vyhlidkami k placi. Mam totiz moznost volby.

  21. acz
    Horste mě mechaničina neživý,je to můj koníček ze kterého mám trochu peněz.Ve středu byl u nás ve firmě majitel američan a jeto asi 40. nejbohatší člověk světa.Ses měl přijít podívat to bys měl teprv orgasmus,až by se větve vohejbali 😉

  22. Komentuje Pavel, 19.5.2011 @ 18.46
    ACZ:
    Ty už si svojí možnost volby dávno promarnil

    Troubo, to jde? Promarnit možnost volby? Obvykle má myslící člověk možnost volby po celý svůj život až do smrti 🙂 Proč tak usilovně odmítáš používat tu věc mezi ušima? Ono tě to snad nějak bolí?

  23. Ten LOC vyjde hrozně draho! Když myjete nádobí pod tekoucí vodou, tak toho spotřebujete stejně jako Jaru 🙁

  24. Komentuje Martina, 16.7.2011 @ 10.49


    Ten LOC vyjde hrozně draho! Když myjete nádobí pod tekoucí vodou, tak toho spotřebujete stejně jako Jaru

    Emwejáci mejou nádobí v napuštěným dřezu – ve vlastní špíně. Teda aspoň s těma co jsem nedávno seznámil 🙂 Jsou to neandrtálci. Pokrokovej člověk „nahází“ nadobí do myčky a jde dělat užitečný věci 😉

  25. zkuste si koupit a samozřejmě použít sprej pro zpevnění účesu Satinique za 310 kč/ks a porovnejte s jakýmkoliv lakem na vlasy,opravdu hodně velký rozdíl takže na amwejácký lak nedám dopustit,používám ho již 6 let 😡

  26. Dobrý den tak za prvé ten kdo to dal na aukro by měl dostat po čuni pač to není přímí prodej.Nahlaste jméno na účtu aukra a ihned u amway končí.Za druhé ty ceny jsou slušné, ale musíte počítat.Je pro Vás drahé 30 kč za půl litru prostředku na nádobí.Ta sračka JAR je mnohem dražší.Nikdo tu nenapsal, že přípravky jsou koncentráty.Bližší info nebo objednávky na zdrill@seznam.cz osobně Zlínský kraj.

  27. Martina
    I kdybych jednou lahví toho vašeho zázraku vydrhnul celou costu concordii,tak bych si to nekoupil.Nikdy nebudu podporovat sektu a lidi co se povyšují nad normální lidi jako jsem já.Holt má zkušenost s amwejáčky.

  28. JC: Tak jestli se tu nekdo povysuje nad nekoho, tak jsi to ty a jeste par chytrolinu, co se povysuji nad kazdeho, kdo ma neco spolecneho s Amway, zde vsude cerne na bilem, kaspare 🙂

  29. acz
    Tak jestli povyšováním myslíš mé jemné cukání koutku,při pomyšlení jak jste přesvědčeni,že se určitě stanete milionáři,tak klidně tomu tak říkej.

  30. Diky, vy teda muzete take psat, ze se nad nekoho povysujeme. Jsem rad, ze jsi tak prejici 🙂 A to i vcetne obvyklych titulu, jako jsou fanatik, blazen, hlupak, socka, sektar, vymyvac ci snad vymytac, zlodej, manipulator, lhar a td. Jak vidis, je toho hodne cim se obvykle povysujete a to jsem jeste neuvedl vase „neobvykle rozsahle“ znalosti o Amway, kterymi se taktez nabubrele povysujete nad temi, kteri sice s Amway primo spolupracuji, ale nic o ni podle vas nevedi 🙂

  31. acz
    No vydíš a já doufal,že tituli jako fanatik, blazen, hlupak, socka, sektar, vymyvac, zlodej, manipulator, lhar a td jsou u vás v sektě lichotka.tak sorry

  32. K té sektě…

    Jsou některé motivační organizace sekty? Jsou tam sektářské rysy? …

    Nejprve se pojďme podívat, čím se taková sekta vyznačuje: Tajnůstkaření, má svého Vůdce, mají své modly, izolují se, musí dodržovat daná pravidla, sekta deformuje osobnost, v sektě se často vykonává manipulace, vymývání mozku…

    1/ TAJNŮSTKAŘENÍ – do poslední chvíle musejí Amwayáci zamlčovat, že se jedná o amway byznys. Amway motivační organizace mají zaheslované weby – RCE, SETZER… – https://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/

    Vždyť jejich Vůdce nařizuje…

    „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výrobky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    „Nejdřív toho člověka oslovím a pak se představím. Potom řeknu, že spěchám, ale mám pro tebe důležitou věc: Začal jsem spolupracovat s firmou, kterou si můžete říct jakou chcete – my používáme třeba firmu King asociec… nemůžu ti nic slíbit, ale daji se vydělat slušný peníze…“

    Výukové systémy jsou v komunitě:

    Vždyť Amwayák ACZ říká…

    „Motivační výukové systémy v amwey jsou v komunitě, která vzdělávání rozumí (tou nejste) za jedny z nejefektivnějších, nejúčinnějších a nejsmysluplnějších na celém světě.“ viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    Jejich materiály jsou určeny jen pro vyvolené!

    2/ VŮDCE – Každá amway organizace (RCE, SETZER…) má svého Vůdce – Čížek, Hassmann… Na seminářích je lidi doslova obdivují, jako nějaké nadlidi. Tleskají jim, poskakují, dupají, tancují…

    3/ MODLA – pro Amwayáky jsou velkou modlou amway výrobky, semináře + vůdci motivačních organizací. Amwayák Vůdce:

    „Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“

    „Jsou věci, se kterýma neustále pracuju – seznam, obrázek skupiny – pořád si je nosim sebou. Lístky na seminář, to samé, ty sebou noste extra, vždycky! Prodávejte je, to samé bude dělat vaše skupina.“

    4/ IZOLACE – Amwayáci často přicházejí o své přátelé, kamarády, známé, příbuzné… A to především díky své vlezlosti, nahánění lidí, verbování, fanatismu, demagogickému myšlení a konání. Ano, Amwayáci se vyznačují vlezlostí a dotěrností. Koukněte na anketu a video na tomto blogu – https://czblog.cz/vyznacuji-se-amwayaci-vlezlosti/

    Amwayáci jsou učeni – manipulováni k verbování lidí do toho jejich kultu. Vůdce jim radí:

    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    https://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    „Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znají lidi z porodnice. Pánové znají lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikají – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydlejí né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    5/ DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL:

    Nucení chodit na mítinky, semináře (guru Amwayáci rejžují na vstupenkách, které stojí nemalé peníze). Vždyť jejich vůdce tvrdí… „Mítink amway má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna.“

    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
    https://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/

    Amwayáci si museji napsat dlouhý seznam lidí. Vždyť Vůdce říká… „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“

    Zatajovat věci. Vždyť jejich Vůdce tvrdí… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům amway, prodej, výroky, sehnat lidi, … Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné.“

    Atd.

    6/ DEFORMACE OSOBNOSTI – z některých Amwayáků se stávají demagogové a fanatici, což vede k izolaci k okolnímu světu. Každý se jim raději vyhne, protože mají oslovovat všechny lidi (známé i neznámé), který znaji – příbuzné,. známe, pošťačku, pokladní, lékaře, starostu, lidi z kostela… Jediné, co poté Amwayákům zbývá, je ten jejich kult.

    Ten styl života je pro Amwayáky jen to JEDINÉ možné, to nejdokonalejší a nejlepší na světě. Vše ostatní je špatné a zlo. A to včetně Admina.

    7/ POVAŽOVÁNÍ SE ZA NENORMÁLNÍHO ČLOVĚKA – ano, je to tak, někteří Amwayáci se nepovažují za normální lidi. Amwayák ACZ tvrdí:

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

    8/ VYMÝVÁNÍ MOZKU-MANIPULACE – některé knihy, cédéčka, semináře a další setkání slouží k manipulaci s lidma… Něco z negativní manipulace (hovoří Vůdci motivačních organizací):

    „Už nikdy nebudete muset vstávat v určitou hodinu – chodit do práce. Celý zbytek života budete spát do kolika se vám zachce.“

    „To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“

    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

    O sektě hovoří i odborník přes sekty a kulty Steve Hassan – https://czblog.cz/steve-hassan-a-amway-je-amway-sekta/

  33. Dovolil sem si zkopírovat tento článek v jiné diskuzi o amwey.Velmi krásně a vystižně napsáno.Doporučuji všem,kteří tento článek ještě nečetli,tak PŘEČÍST!!!

    Odpověď na otázku, zda jsou vrcholní představitelé MLM systémů vymývači mozků, poskytuje již kratičká studie tehdejšího studenta, nyní psychologa Mgr. Daniela Štrobla.
    Článek byl publikován v periodiku Psychologie dnes, č. 4/1996. Jak se dozvíte níže, metody a praktiky emelemkářů se ani za více než 15 let ani trochu nezměnily:
    ************
    TRENDY V PSYCHOLOGII
    PSYCHOLOGICKÁ MANIPULACE V MULTI-LEVEL MARKETINGU

    V poslední době se hodně hovoří o tzv. psychologické manipulaci v sektách. Jen někdo však tyto praktiky vztahuje na multilevel marketing (dále jen MLM). Je to pochopitelné, neboť tato forma podnikání je u nás v podstatě mladá a tudíž daleko méně známá než řekněme Svědci Jehovovi, kteří zde mají delší tradici, a tak jsou pro psychology snáze definovatelní. Tuto mezeru bych se rád pokusil alespoň stručně vyplnit na základě poznatků, kterých se mi o tomto fenoménu dostalo.

    Začněme tím, jak probíhá získávání nových členů. V případě sekt máme speciální termín lovebombing – který znamená, že jedinec je konfrontován se skupinou lidí, projevujících mu naprosto nekritické přátelství, lásku, náklonnost atd. Účel je jasný. Získat sympatie potenciálního člena a tím jej dostat. Následuje cosi, co lze nazvat vize – ujištění, že pokud se člověk stane členem té či oné náboženské skupiny, čeká jej věčný život, vykoupení, spása atd. U MLM to vypadá velmi podobně. Adept je kontaktován (svým známým po telefonu, pomocí lístečků rozdávaných v metru apod.) a pozván na schůzku. Ta obvykle probíhá tak, že je mu vysvětlen tzv. marketingový plán. Ten je vypracován tím způsobem, že se nejdříve hovoří o obecných věcech týkajících se vydělávání peněz. Pomocí často velmi demagogických metod se dojde k tomu, že ať uděláme cokoli, je to špatné a nepřinese nám to ani peníze, ani štěstí. Dále jsme dotazováni na to, co bychom si přáli a pořídili, kdybychom na to měli. Poté nám náborář vysvětlí, že toho nemůžeme nikdy dosáhnout, a proto bychom si měli najít alternativní zdroj financí.

    Nato je předložen systém určité MLM firmy. Vždy je to jakási pyramida prodejců či spotřebitelů, která svými nákupy vytváří kapitál, jehož část je později zpětně rozdělována členům přímo úměrně k jejich obratu. Částky, které tak vznikají, narůstají do astronomických výšek a potenciální člen se chtě nechtě dostane do zajetí svých vlastních pudů, které prahnou po osobním vlastnictví. Tvrzení, že vstup je ryze dobrovolný, tedy kulhá, neboť člověk ovládaný svými pudy jedná v podstatě nevědomě a tedy nesvobodně. Tolik tedy o vizi u MLM.

    Co se týká metody lovebombing, ta je zde zastoupena též. Vysvětlování marketingového plánu totiž probíhá obvykle veřejně a s aktivní účastí členů. Ti vytvářejí záměrně atmosféru hlubokého přátelství a pohody. Navíc je zde neustále omílán fakt, že se v podstatě jedná takřka o charitativní činnost. „Ty pomůžeš řekněme šesti kamarádům stát se milionáři a staneš se jím sám“. Jedinec je vystaven tlaku lidí, tvrdících, že jen oni jsou jeho přátelé, chtějí jeho dobro (na rozdíl od zlého šéfa), že mu pomohou stát se bohatým a šťastným. Na této úrovni se peníze kladou na místo jen jakéhosi vedlejšího produktu. Potenciálnímu zájemci se dostane ujištění, že je nesmírně milý a inteligentní, že o něj bude postaráno a veselejší zítřek je tedy nevyhnutelný.

    V okamžiku, kdy člověk neodolá a stane se členem, psychologické metody manipulace pokračují. Vzhledem k tomu, že některé firmy dávají svým dealerům různě dlouhou dobu na zrušení licence, spojené s vrácením peněz, je prvořadým úkolem distributorského systému napojeného na mateřský podnik, nového člena udržet. K tomu slouží především tzv. semináře. Konají se obvykle jedenkrát za měsíc a praktiky, kterých se zde užívá, jsou skutečně na velmi vysoké psychologické úrovni. Nováček je nejdříve několik týdnů dopředu ujišťován o jedinečnosti, dokonalosti a neopakovatelnosti takové akce. Ta probíhá většinou v nějakém velkém sále či sportovní hale, kam se sjedou dealeři z celé republiky a čeká je přednáška člověka (často cizince), který už „to dokázal“. Vlastní výstup je formován tak, aby vznikl dojem, že se to může podařit skutečně každému, a hlavně, že peníze jsou jediné a skutečné štěstí, které může člověka potkat. Po pódiu defilují úspěšní snobi, předhánějící se v počtu aut, domů, váze zlata, které mají na sobě apod. Současně je však apelováno na mravní dokonalost takového počínání. Vše bylo přeci vykonáno a vyplynulo jen z pomoci jiným.

    Divák je ujišťován o nepřátelství, hlouposti a špatném charakteru okolí, které jeho myšlenku nepřijalo (POZNÁMKA STANDY: VŠIMLI JSTE SI UNIVERZÁLNÍ ARGUMENTACE ZASTÁNCŮ MLM? TY JSI VŮBEC NIC NEPOCHOPIL!). Úvod, průběh i závěr je navíc doprovázen různým druhem skandování až po frenetický řev. Jak se to celé odrazí na osobnosti jedince je myslím zřejmé. Kromě seminářů existuje další element posilující pevnost sítě. Jsou jím knihy a audio či video kazety, ideologicky zaměřené ke změně osobnosti. Knihy samy o sobě nejsou nijak závadné, neboť se jedná především o publikace zaměřené na jednání s lidmi (Dale Carnegie) a myšlení podnikatelů. Většina z nich je k dostání v knihkupectvích. Jejich nesprávný výklad a naprosto nekritické pojetí však může napáchat velké škody.

    Kazety už jsou jednoznačnější. Jsou namluveny lidmi, kteří jinak hovoří na seminářích, a tak člověk, který by jinak týden či dva po takové akci vystřízlivěl, je nadále bombardován těmi samými informacemi ve dne v noci. Návrat k normálu je tedy o to těžší.

    Společně s řekněme mediální manipulací je zde ještě jedna metoda, kterou však známe i ze sekt, totiž dvojná vazba (double bind). U MLM je dvojná vazba uplatňována tak, že člen je na jednu stranu neustále ujišťován o přátelství, dobrých úmyslech atd. a na stranu druhou je vystaven aroganci a často i bezohlednosti člověka, který je na pyramidě výše. Vzhledem k tomu, že každý dealer má pocit, že nutně potřebuje pomoc shora a že bez ní by byl ztracen, dostává se tak do stavu naprosté nekritičnosti a odevzdanosti. To vše je ještě umocňováno požadavkem pozitivního myšlení, které zakazuje jakékoli negativní vztahy a názory vůči komukoli. Tím se do pavučiny zaplétá stále víc a víc a případný odchod je tak ještě těžší. Přispívá k tomu i skutečnost, že své přátele buď dostal do sítě a nebo je jako pitomce, nepřátele a bezcharakterní opustil. Od double bind je jen krůček ke klasickému brain-washing – výplachu mozku jak je znám z korejské války, ale i odjinud. Člověk déle vystavený tomuto tlaku začne velmi rychle přijímat názory, postoje, ale i chování svého výše postaveného kolegy. Vytváří obdobný tlak na jedince, kteří jsou v hierarchii pod ním, a vše se opakuje.

    Oproti sektám tu však je jeden velký rozdíl. Na jednu stranu nebezpečí snižuje, na stranu druhou je však paradoxně zvyšuje. Mám na mysli možnost ověřitelnosti. Pokud je nám v sektě slíbeno, že budeme spaseni, těžko můžeme zjistit, zda je to pravda či ne. To však u MLM neplatí. Každý má možnost na seminářích, ale i jinde potkat lidi, kteří už dokázali zbohatnout. To je pádný důkaz pro všechny, kteří si myslí, že toho mohou dosáhnout také.

    Vzato kolem a kolem mají v podstatě pravdu. Málokoho však napadne za jakou cenu. Pokud si vezmeme papír a tužku, zjistíme například, že pokud na počátku fungování firmy stačilo k dosažení určité finanční úrovně několik dnů či týdnů, za rok, za dva se už jedná o měsíce ne-li roky. To je však to nejmenší. Pokud kladu otázku „za jakou cenu?“, mám na mysli především osobnost, která se díky neustálým atakům mění. Z lidí po určitém čase mizí jejich individualita, stávají se jakýmisi produkty systému, který následují. Nejsou schopni vnímat jakékoli duchovní hodnoty, umění, vzdělání atd. Vše předesílají otázkou „a kolik mi to vydělá?“. Jediné, co má v jejich očích skutečnou cenu, jsou peníze, moc a hmotné statky z toho plynoucí. V tom vidím vůbec největší nebezpečí, které z toho jednotlivci, ale hlavně společnosti hrozí.

    Je jasné, že v zájmu demokracie a ekonomie není možné tento fenomén zakázat. Účinná osvěta by však byla jistě na místě, neboť riziko je skutečně vysoké.
    PSYCHOLOGIE DNES 4/1996

  34. 🙂 Ona je tam i odpoved 🙂 Tu take zkopirujes? Povazujes obvykle zakovske ukoly za verohodnou profesionalni argumentaci? Ty jsi studovany psycholog a profesionalni obchodnik, ze si dovolujes tvrdit, ze je to skvely clanek? Pokud vim, tak jsi automechanik 🙂 Hlupaci se vzdy chytaji cehokoliv aby mohli stale hlasat to svoje, priznat ze nevedi na to nemaji dost sebevedomi 🙂

  35. acz
    Jakou jinou odpověd bych od sektáře čekal,já naivka.
    Je to můj názor,že tento článek považuji až do puntíku za naprosto výstižný.
    Psycholog nejsem,ty snad ano?
    Tak sem dej názor jiného psychologa,klidně budoucího,at jejich názory můžeme konfrontovat.

  36. Jakou odpoved? Jsi k te sve megahlouposti navic jeste slepy? Napsal jsem predevsim hromadu otazek, ne odpovedi 🙂 Troubo 🙂 Dekuji za priznani, ze psycholog nejsi a ze Amway neznas, takze nemuzes rozumet tomu co tam ten zacek pise 🙂 coz ti ale vubec nevadi 🙂 Kdy ti to dojde? 🙂 Tvuj nazor? I petilete dite ma svuj nazor. A neni divu, ze je mate oba tak podobne 🙂

  37. acz
    Ty jsi psycholog,že víš co tam ten žák(ted již dávno psycholog) píše? 🙂
    Kdy už ti dojde,že tyto tvé krásně barvyté větičky daleko víc poškozují ten váš byznys,než výše uvedený článek.
    Každou svou větou mě jen utvrzuješ,že má Štrobl naprostou pravdu.
    Ten kdo nemůže,ztratil v sebe víru.
    Takže ti to v sektě zakázali,proto nemůžeš?chápu musíš poslouchat vůdce

  38. Nechapes samozrejme nic Jaro. V Amway nic zakazane nemam, to tady v tomto blogu, ale ani o tom ty nic nevis. Ktere me veticky poskozuji firme Amway podnikani? Hm? Jak muzes tvrdit ze Strobl ma pravdu, kdyz o Amway nic nevis, stejne jako o jeho studentske praci? Aha, to ti vlastne nikdy nevadilo pri zvaneni 🙂 Psychologem byt ani nechci, zivit se oblbovanim lidi me nelakalo nikdy, ale predevsim jsem v Amway, takze na rozdil od vas dvou kasparu vim o cem mluvim 🙂 Coz u vas neni ani nahodou 🙂

  39. Co poskozuje podnikani v Amway 🙂 Jak oba vidite, ani negativni clanek v casopise o psychologii firmu Amway nepolozil 🙂 Od roku 1996 kdy ten student sepsal par svych mladickych domenek, se ztrojnasobila 🙂

  40. acz/Milionář s limuzínou:

    To, co hlásají Vůdci (Hassmann, Čížek…), to je těžký oblbování lidí. Oni učeji lidi, jak oblbovat lidi a manipulovat s nimi… Je to hnus, svinstvo!

    Vrchol všeho oblbování je cint o drahý limuzíně, co poslední den přijede pro Amwayáka do zaměstnání – https://czblog.cz/delat-amway-nebo-ne-zahadny-web-rce-jedna-se-amway/ :mrgreen:

    Toto ti připadá logické a v pořádku!…

    Komentuje acz, 6.12.2010 @ 15.39
    Slova, věty a myšlenky, které Čížek vyslovil, natočil, nahrál, mě osobně připadají naprosto v pořádku, jsou logické, mají hlavu i patu a pro přemýšlivého, nikoliv domýšlivého člověka mají také významnou hodnotu. Ještě něco?
    Viz. https://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/#comment-6420

    Anonymní pisálku.

  41. Amwayákům:
    Jaká pak mladická doměnka. Mgr. Štrobl tam zkrátka píše jak to je.
    Semináře nejsou školení a motivace, ale manipulace.. Mezitím je zkrátka rozdíl, který vy amwayáci už nepoznáte.
    Kdy to už konečně pochopíte.
    Cílem těchto prací není poškodit a nebo položit nějakou firmu jak si každý amwayák myslí.
    Ale upozornit na nebezpečí které člověku, v tomto případě jeho osobnosti, hrozí..
    To je celé 😉

  42. No jako máte pravdu, drahé to je, o tom žádná. A co teprve pro mě jako nevydělávajícího studenta. Ale měla jsem opravdu zničené nehty a vlasy a tak jsem si ušetřila na Biotin c plus a zkusila ho ta cena je na 3 měsíce a musím říct, že mi to pomohlo. Před tím jsem zkusila z lékárny biosil plus a to mi nepomohlo, ale každopádně nemůžu vychvalovat tento jediný produkt, třeba by mi pomohl i správný z lékárny ale věřím, že za stejnou cenu jako z Amway.

  43. Souhlas s Pavlem.
    Amwejáci už maj velký problém rozpoznat manipulaci od školení.
    Proto jsou mezi námi psychologové co to rozeznají a mohou lidem pomoci.
    acz
    Jo tak v tomto blogu to máš zakázaný.To je to nemůžu?Hlavně,že to máš na co svést.Aby ses už nemohl vymlouvat,tak mi tvé myšlenky či odkazy,pošli na mail fcbarcelonaa@seznam.cz.Už sem ti mail jednou dával a tenkrát mi nic nedošlo,proč asi.Příště žádné nemůžu,ou kej!!!

    Strobl pravdu má,to je můj názor a s tím nic nenaděláš.Jeho práci znám,protože umim česky číst,tak sem si ji přečet.Asi sme jeho práci pochopili stejně,když mě se líbí a tobě jako zarytému zastánci amweje ne.Ani nemusíme bejt psychologové,vidíš.
    Amway sem nedělal,tak o něm nic nevím nebo vám dokonce závidim,proto kritizuju.Kdybych amway dělal a poté kritizoval,tak sem vlastně neuspěl.Na všechno máte odpověd.I v článku na to poukazuje:Divák je ujišťován o nepřátelství, hlouposti a špatném charakteru okolí, které jeho myšlenku nepřijalo (POZNÁMKA STANDY: VŠIMLI JSTE SI UNIVERZÁLNÍ ARGUMENTACE ZASTÁNCŮ MLM? TY JSI VŮBEC NIC NEPOCHOPIL!
    komentuje acz
    Psychologem byt ani nechci, zivit se oblbovanim lidi me nelakalo nikdy, ale predevsim jsem v Amway.
    Tak po přečtení téhle věty,sem se křenil 10minut přátelé 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *