Pozor na internetový obchod Mobilky.cz – Mobilky, s.r.o.

Chci Vás upozornit na přinejmenším prapodivné chování internetového obchodu s mobilními telefony Mobilky, s.r.o. (www.mobilky.cz), vedená u rejstříkového soudu v Praze, C 125256, IČ: 27901271, se sídlem Za Mototechnou 1114/4, Praha 5 Stodůlky, jejímž jediným jednatelem a společníkem je jistý ukrajinec Ivan Khuda, Užgorod, Ukrajina (dříve Viktor Vávra Prahy 3 – Žižkov). V tomto internetovém obchodu jsem zakoupil mobilní telefon, jehož kvalita byla již v prvních dnech užívání velice mizerná, odpadával celý zadní kryt telefonu. V zásilce s mobilem zcela chyběla faktura – daňový doklad, záruční list naštěstí nechyběl. Několikrát jsem urgoval vydání faktury k telefonu, až když jsem pohrozil Českou obchodní inspekcí – www.coi.cz, tak mi telefonicky ozvala jistá paní, která mi slíbila zaslání faktury na můj e-mail, říkal jsem se tak je to v pořádku. Šok následoval po shlédnutí faktury, faktura má název Daňový doklad o prodeji zboží ve zvláštním režimu, doklad byl vydán na základě §90 zákona 235/2004 sb., o DPH. Nalistoval jsem tedy Daňové zákony a neveřil jsem vlastním očím – §90 znamená zvláštní režim pro obchodníky s použitým zbožím. Společnost Mobilky s.r.o. prodává mobilní telefony jako použité! Faktury měla ještě další nesrovnalost, která by jim na Finančním úřadě rozhodně neprošla – razítko na faktuře je zcela jiné firmy PV – trade, s.r.o., Libčice nad Vltavou, Letecká 120, která neexistuje a ani v minulosti se taková firma takto nejmenovala, nicméně z razítka jsem vyčetl spisovou značku C 138027, která patří firmě Mobilky-trade s.r.o., IČ: 28388267, se sídlem Libčice nad Vltavou, Letecká 120. Jak tvrdím, přinejmenším prapodivné chování …

Faktura od Mobilky s.r.o. je zcela nepoužitelná v účetnictví, už vůbec nelze odečíst DPH z výrobku. Faktura nepoužitelná a prodávané zboží šmejdy, jen blázen by kupoval!!!

Zvýše uvedených důvodů nedoporučuji kupovat mobilní telefony v internetovém obchodě Mobilky.cz!

Daňový doklad o prodeji ve zvláštním režimu

Mobilky.cz

Faktura od Mobilky.cz potvrzuje, že prodávají použité mobily!

Nákupní řád Mobilky.cz – prodávají mobily ve zvláštním režimu

Mobilky.cz

Mobilky.cz používají razítko jiné firmy
Mobilky.cz

Související články:

63 komentářů u “Pozor na internetový obchod Mobilky.cz – Mobilky, s.r.o.

  1. s mobilkama mám obdobnej problém, po týdnu se mobil rozbil a k opravě se nemaji, takže sem si musel koupit novej telefon v normální prodějně 🙁

  2. …tak já mám od mobilek už několik telefonů a zatim vždy vše ok…doporučila jsem tuto adresu i známým a zatim jsou také spokojeni,takže já s nima problém nemám…ale může to být náhoda.

  3. S touto firmou mám taky nedobrou zkušenost.Koupila jsem si právě od této firmy mobil,fungoval 5 měsíců a musela jsem ho poslat zpět k opravě.Je to již bezmála dva měsíce,volám tam,píšu tam a jen se vymlouvají.

  4. Zdravim.Kupoval sem od nich telefon před dvěma roky a žádnej problém.vše v pořádku.setkal sem se s pár lidma co tak taky kupovaly a také bez problému.

  5. Problem vznika zpravidla, kdyz je reklamace. Ja neobdrzel radny danovy doklad a to uz je z mojeho pohledu velky problem 🙁

  6. Tak tohle je přesně můj problém.Neobtěžovali se mi poslat ani číslo reklamace,několikrát jsem tam volala,každý říká něco jiného.Když jim pošlu mejl.tak mám obratem zpět jejich reklamační řád,který nepotřebuji a o mém mobilku ani zmínka.Jsem zdrcena z tohoto přístupu,ale v naší zemi je to asi normální.Dovolání se nedočkáte!

  7. pani dagmar doporucuju jim pohrozit ceskou obchodni inspekci Coi.cz Taky sem to tak udelal ohledne danoveho dokladu …

  8. Ještě k tomu mám jednu připomínku:Před týdnem jsem tam volala,a kdosi mi řekl,že můj mobil mě byl odeslán 5.2.10,dnes jsem opět volala a dověděla jsem se,že mobil posílali 8.2.10.Nabyla jsem dojmu,že pravá ruka neví co dělá levá.Moc ráda bych se dozvěděla,kde vlastně můj mobi pendluje!Poradí mi někdo co s tím?Nemám totiž na rozhazování,neboť jsem jen obyčejná ženská.

  9. No já mám už třetí vlastně ještě bracha mamina a přítelkyně má od nich mobil a v pořádku já stím telefonem vždy hodím nakonec o zed když se roštílím u telefonátu no a ted se chystám si tam koupit dalším tak pak dám vědět čau

  10. Já s manželem máme už několikátý telefon koupený u Mobilků a nikdy jsme neměli sebemenší problém… Myslím si, že ty problémy vyhledáváte. Zkuste se na to podívat jinak.. i v nejlepším a nejdražším obchodě si někdy koupíte výrobek, který musíte reklamovat. Jen se prostě o tom nevypisuje na internetu. Jen nechápu to, když už si na ten obchod stěžujete, jak je špatný, že jsou to zloději a prodávají použité a špatné telefony… PROČ TAM TEDY CHODÍTE NAKUPOVAT ??? KDO VÁS NUTÍ ??? Připlaťe si i o pár tisícovek víc někde ve značkové prodejně a kupte si tam tedy telefon, který se Vám stejně může pokazit a budete ho reklamovat..

  11. Vazena pani Katko,
    je jasny, ze se vse muze rozbit, protom je ale potreba, aby se prodejce postaral o naslednou opravu, coz se bohuzel v nekterych pripadech nedeje. Dale je nutno vydavat radne danove doklady, coz se take nedeje. Vsichni ponauceni samozrejme nyni nakupuji jinde, stacilo jednou, ale je potreba upozornit na neferove jednani tohoto obchodu…

  12. Vážená paní Katko,mobil jsem si touto cestou objednala poprvé.Nemám zkušenosti,což mě neomlouvá,ale myslím si,že když přístroj dokážou prodat,tak by neměl být problém ho i opravit.Já jsem svůj mobil dostala až po několika urgencích.Telefon už mi ani nezvedali a tak jsem je bombardovala mailem,a až po mém upozornění,že je předám čoi-ce,tak najednou byl mobil na mé adrese zpět.Možná,že vy máte lepší zkušenost a já vám jí neberu,ale věřte,že jsem si to nevymyslela ba naopak jsem byla zklamaná,protože nemám na vyhazování.Přeji vám jen samé férové jednání.

  13. No,to taky díky vám.Vy jste mi dal popud k tomu,abych se nedala.Mobil přišel v pořádku.

  14. pani dagmar jsem skutecne rad, ze vse dopadlo dobre, tak to ma byt a to byl take cil tohoto clanku 🙂

  15. mobilky.cz jsou podvodnici a curysove, po mesici se mi rozbil mobil a reklamace proste neuznavaji, moji dva kamosi tentyz problem. Dokonce sem slysel ze prodavaji kradeny telefony !!! Radsi si priplatte a kupte jinde !!!

  16. Ahojte , taky jsem si vzala telefon od této firmy , ku podivu byl v pořádku , bylo tam vše ale asi 5 dní před ukončení záruky jsem chtěla aby se mi na něj koukly že se vypíná , bohužel mi řekl ,že než dojde do Prahy bude po záruce . HAHAHA , nezdálo se mi jak mi to vymlouvá tak jsem se nato vykašlala a dala ho opravit u nás , ale bohužel už opravit nešel.

  17. Paní Katko,předpokládám,že jste s manželem spokojeni s nákupem u Mobilek z jednoho prostého důvodu:Objednali jste,obdrželi jste a používáte mobily,které jste nemuseli bohudík reklamovat.Taky nechcete před těmi známými,co jste jim obchod doporučili vypadat jako lamy.Chápu.

  18. tak tento obchod rozhodne nedoporucuji!!!dostal jsem telefon, nevyhovoval mi, poslal jsem ho zpet(odstoupeni od smlouvy do 14dnu)tzn. vraceni penez. Cekam mesic nic se nedeje, 3x volam pakzde mi rekli jo jo uz to bylo davno predano financnimu oddeleni penize okamzite posilaji, ubehl dalsi tyden a maji z toho srandu penize nikde, na meily neodpovida nikdo!v poslednim telefonatu mi rekli at si podam stiznost na ceskou obchodni inspekci.

  19. Bohužel se musím připojit k řadě těch, kteří mají s firmou Mobilky.cz výhradně negativní zkušenosti. Od srpna 2009 je můj mobilní telefon ( stále v záruční době ) počtvrté u této firmy se stejnou závadou,kterou nejsou schopni odstranit, proto jsem uplatnil právo na odstoupení od smlouvy. Přístup pracovníků reklamačního oddělení je naprosto neuvěřitelný, zjevně se domnívají, že vše závisí na jejich libovůli a nabízejí mi opět údajně opravený telefon, jiná možnost pro ně jakoby neexistuje. Myslím, že by se obtížně hledala jiná firma, která by takovýmto způsobem porušovala zákon a dělala ze svých zákazníků stádo oslíků. Navíc pracovníkům firmy při hovoru uklouzlo,že už mají údajně opět jiného majitele, tato firma je permanentními změnami majitelů poměrně pověstná, zjevně se tak snaží ztížit vymahatelnost zákaznických pohledávek vůči nim. Kdyby existoval katalog nejméně důvěryhodných firem, firma Mobilky.cz ( respektive nyní RS Mobilky s.r.o ) by dle mého názoru bezkonkurenčně patřila na 1. místo. 😈

  20. Zdravím Vás všechny, náhodou jsem včera narazil na Váš blog a mám, tedy moje dcera, skoro stejný problém s dotyčnou jednatelkou Mgr. Soběhrdovou-Tejbalovou. Nejdříve jsem si vyjel spoustu podkladů z obchodního rejstříku a protože pocházím z HK, dal jsem se do pátrání. V místě jednotlivých adres uvedených v OR jsem se ptal lidí a mám spoustu indicií, které mě utvrzují v informacích, které již na tomto a dalším blogu byly zveřejněny. Je zajímavé, že dotyčná bydlí na adrese, která není uvedena v žádném obchodním rejstříku, ale při mém pátrání v HK jsem ji objevil. Ta adresa je 30m od policejní služebny, kterou jsem poté navštívil a celou záležitost s nimi prokonzultoval-jak pokračovat dál.
    Teď k mému problému. Po uznání 3 násobné reklamace mi bylo sděleno prodávajícím formou zprávy SMS, že mám mobil zaslat na firmu a požádat o vrácení peněz jednatelku firmy (Mgr. Soběhrdovou-Tejbalovou podle OR). Do dnešního dne jsem neobdržel žádnou zprávu, žádné peníze a telefony nikdo nebere. Poslední pokus o smír jsem poslal na doručenku s modrým pruhem. Zatím čekám na návrat doručenky a potom chci celou věc předat na Okresní soud v HK formou žaloby. Pánové z PČR, s kterými jsem věc konzultoval, mi na základě mých podkladů potvrdili, že mám velmi velkou šanci vše vyhrát. Trestní oznámení podat nelze z toho důvodu, že se jedná o občansko-právní spor dle občanského zákoníku. Proto bychom se měli spojit a žalobu podat všichni na jednatelku firem RS Kurýr, Mobil Kurýr atd. Zde je skrytý kontakt na mě:
    8642@seznam.cz. Na základě něho bych se Vám ozval ze svého soukromého e-mailu a sdělil Vám telefon na mě. Poté bychom se dohodli, jaké podklady budeme našemu problému potřebovat. Při podání společné žaloby máme daleko větší naději na to, že spor vyhrajeme. Můžeme se domluvit i tak, že podklady potom zašlete přímo na Okresní soud v HK. To vše bych ještě zjistil.
    Děkuji a budu se těšit na zaslání Vašich kontaktů.
    V. Petera, Liberec

  21. mám s touto firmou taky problém…dřívější mobil sem měl taky od nich a jel uplně v pohodě..ale ted druhej měl sem ho tak 3 týdny a přestal mě jet..dal sem ho na reklamaci a vyjádření bylo že mě přeinstalovali software…když se vlastně jednalo o to že se mobil tk za 2 hodiny sám vybil po úolném nabití i když sem s ním nic nedělal…oni to jen přeinstalovali napsali že je všechno v pořádku a samozřejmě nebylo…dělá to to stejný…a jen tak mimochodem sem tak zaslech že firma mobilky odkupuje telefony z francie za pakatel a tady je prodává i když nejsou ani určeny pro čr…mají být prý prodávány v číně vietnamu atd…ale nejsou určeny pro čr…s touhle firmou je prý hodně soudních sporů ale všechny odloženy protože jsou tady v česku zákony na nic…dělají si co chcou..prodávájí telefony ve špatné kvalitě…ale tady to nidko řešit nebude…

  22. Ahojky lidičky,když si tak pročítám ty vzkazy je to hrůza.můj syn si koupil u nich taky mobil a asi po 4 měsících ho dal reklamovat. Prý mu ho poslali do Německa na opravu a je na to 60 dní. Což ale už uplynulo a dnes si ho šel vyzvednout a ono ejhle firma neexistuje a telefon není vlastně nikde. Prý se má obrátit na justice. Ve Stodůlkách firma nikdy nebyla to jen aby uvedly nějaké sídlo společnosti. Ten náš zákon stojí za ho… poradíte mi někdo co dělat? Díky Pavla

  23. Zdravím všechny,tak to je mazec,ted se pročítám všemi řádky a polilo mě horko,poprvé jsem něco koupila na internetovém obchodě a hned se mi to nevyplatilo…no,mám stejný problém s reklamací..takže to vypadá,že zajdu do kamenného obchodu,a koupím si nový telef.Chtěla jsem ušetřit,nebot starý mobil se mi rozbil a ke své práci ho potřebuju a v té chvíli nebylo moc peněz,tak jsem volila tuto internetovou variantu..jo,jo chybami se člověk učí celej život…tak se mějte Tána 😐

  24. jako účastník Vodafonu jsem dostal za dva roky novou Nokii 2330. Výborný telefon za 77.- Kč. Telefonica, ho prý dává hned za 200.- pokud si dáte tarif 😈

  25. Mobilky.cz jsou neskutečný hajzlové, po měsíci přestal mobil fungovat, reklamci neuznávaj. Neberou telefony, mejly.

  26. Velmi odbobná zkušenost. Při reklamaci neuvěřitelný přístup, neberou telefony, sliby, že se ozvou. Koupená Nokia E72 má německou klávesnici, výměna nelze, protože takovou klávesnici nemají. Podle IMEI jde o telefon koupený v Německu s načerno dohranou češtinou a tím – podle Nokia ČR – prodejce porušil záruku, tzn. jediná možnost je nezáruční oprava. Tento obchod velmi vřele nedoporučuji, protože s podobně ignorantským přístupem jsem se nesetkal už roky. A pravda je, že vše mají velmi pěkně ošetřeno smluvně – prodávají telefon jako použitý. Neskuteční grázlové.

  27. jj mobilky.cz staří známí zloději. Takhle fungují již řadu led spoustu žalob a furt jim to prochází.
    Mě taky okradly. Telefon mi v reklamaci neopravili a naopak mi ho rozbili, přehrály soft a od té doby jsem ho nezapl.

  28. Asi před čtyřmi lety jsem si také u mobilky.cz koupila mobil. Že jde o prodej ve zvláštním režimu, na to jsem přišla hned po příchodu domů, nalistovala v zákoně a vypravila se do prodejny, aby mi vysvětlili, zda jde o mobil nový nebo použitý. Prodavač mi tvrdil, že mobil je nový a prodej ve zvláštním režimu vysvětlil tak, že před prodejem vždy otevřou krabici, mobil si prohlédnou, tudíž už je použitý. Vrchol byl, když jsem si na internetu dohledala, že mobil dané značky se v barvě, kterou jsem si u nich vybrala, oficiálně vůbec nedovážel. Pak mě dostalo, že jsem zjistila, že na tohoto prodejce byla podána hromadná žaloba. Při poslední návštěvě prodejny, kdy jsem již písemně odstupovala od smlouvy, jsem byla svědkem incidentu, kdy jiná zákaznice neúspěšně reklamovala mobil. Po urgenci jsem peníze po měsíci dostala zpět. Raději jsem nějakou korunu přidala a mobil jsem si koupila od autorizovaného prodejce a mám ho dodnes.

  29. kdyby šlo jen o mobilky.cz,ale jde také o zvláštní web „hypermobil.cz“. tam jsem si objednal mobil,a prapodivně mi přišla zásilka-u mobilu bylo dodání do týdne,a však přišel až skoro za 2 měsíce,a nebyl jsem jedinej komu se to stalo.navíc chyběl záruční list,prodejka,a ještě u toho byla nabíječka na BRITSKE zasuvky(dokonce k tomu dali redukci) 😡

  30. mobilky a nakupovani ano lze si tam koupit mobil ale mobil dejme tomu do 2000 ktery kdyz se rozbije tak je to celkem jedno ale proboha nikdy si tam nekupujte drazsi telefon…. jeden priklad koupil sem si tam mobil a uz v nem byli nejake fotky nafocene cizich lidi tak bych i veril tomu ze prodavaji bazarove telefony jako za nove. reklamace nikdy neviriziju a kdyz jo tak ji neuznaji. mluvim z vlastni zkusenosti. 👿

  31. Dal jsem u nich za mobil 12.000. Po pěti měsících se rozbil a na reklamaci není šance. Arogantní chování a neberou telefony 🙂 To už je o přes hubu 👿

  32. Řeknu Vám teda jedno …. lituju, že zde nelze použít vulgární výrazy.. Rád bych totiž okomentoval tuto podvodnickou firmu. Nicméně telefony jsou prodávány použité ( přečtěte si co podepisujete při převzetí telefonu – neudělejte chybu jako já, která Vás jěště dlouho bude mrzet ) 3700,- Kč Vám nikdo za nefunkční věc nedá. Reklamace u této firmy ? Můžete reklamovat do haleluja. 😈 Toho kdo tuhle firmu založil a právnicky si ji ošetřil aby na něj nikdo nemohl, bych nakopal do tý jeho prdele.

  33. Tak i já se hlásím do klubu 😥 V prosinci 2008 jsem u mobilek zakoupil mobilní telefon, který asi měsíc před koncem záruky začal vykazovat nestandartní chování, které začalo velmi rychle zhoršovat až se telefon stal nepoužitelným – začal si v podstatě dělat co chce. Vypravil jsem se tedy do prodejny kde jsem telefon zakoupil, předvedl prodavači závadu a předal mu veškeré dokumenty, které jsem při koupi obdržel. Záhy mi bylo vysvětleno, že jsem telefon zakoupil u MOBILKY s.r.o., a že současná firma se jmenuje RS Mobilky s.r.o. a že tudíž nemůžou telefon přijmout do záruční opravy. Bylo mi nabídnuto, že za poplatek 50Kč mi telefon zdarma opraví, ale nezáručně a že to může trvat i několik měsíců. Rozhodl jsem se tuhle nabídku zatím nepřijmout a zjistit si více informací. Zasedl jsem tedy k internetu a na obchodním rejstříku jsem si našel současné sídlo firmy MOBILKY s.r.o. – Za Mototechnou 1114/4, Praha 5. Takže jsem se tam vypravil – adresu jsem našel, ale ani jsem nebyl příliš překvapen, když mi vrátný sdělil, že jsem asi milióntý člověk, co je tam hledá, a že už tam dávno nesídlí a že ta adresa v obchodním rejstříku není aktuální. Dokonce prý ani v době kdy tam sídlo ještě měli tam byla snad prý pouze poštovní schránka, ale nikdo z formy tam prý nikdy z zastižení nebyl. Tak zvažuju jak dál postupovat – můžu poslat stížnost na ČOI, a zároveň podat trestní oznámení, ale vzhledem k prodeji zboží ve zvláštním režimu (ano vím, moje chyba, ale nemám právní vzdělání, tuhle větičku jsem při koupi přešel bez povšimnutí) si od toho těžko můžu něco slibovat. Dávat jim to do té bezplatné opravy, k čemuž jsem byl ještě před chvílí rozhodnutý jsem po přečtení této diskuze zjistil, že nemá valného smyslu – telefon mi vrátí buď neopravený, nebo vůbec. Velmi vážně zvažuji, že si natisknu informační letáky a budu je před prodejnou rozdávat všem, kdo půjdou dovnitř, abych varoval případné kupující, aby jim nesedli na lep, podobně jako já. Musím ještě konzultovat s právničkou, jak to formulovat, aby mě pak nemohli žalovat. Jediné co mě trochu uklidňuje je to, že jsem telefon bezproblémově používal alespoň těch 23 měsíců, co jsem se tu dočetl, jsou tu lidé, kteří měli problémy velmi krátce po koupi. Co teda radíte? 😥

  34. mobilky.cz jsou podvodníci. Mám s tím vlastní zkušenost. Při poruše u nich zakoupené Nokie N82 jsem se obrátil na autorizovaný servis Nokia. Po ověření IMEI (výr.č.) mobilu se mi vysmáli, nebo´t telefon nebyl vůbec určen k prodeji v ČR, ale na Taiwanu. Samozřejmě jej odmítli přijmout k opravě. Neustále na něm kolabovala čeština, která na telefon byla nějakou horkou jehlou nabastlena. Mobilu jsem se co nejdříve zbavil a koupil si ten sám u autorizovaného prodejce a zatím maximální spokojenost. MOBILKY NIKDY VÍCE !!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. dobrý den,
    nedá mi to a musím se tady přidat k této konverzaci. Zakoupila jsem si u této společnosti také mobilní telefon ( za první pořádnou výplatu co jsem dostala). Asi po měsíci se projevila závada, kterou s nimi řeším do teď ( mobil jsem si koupila v červenci 2010). Smsky mi chodí třeba i s 8h zpožděním. Někdy smska dorazí až další den nehledě na to, že pamět telefonu, která má mít 500smsek je sotva 200, ale to bych ještě přešla, ale to, aby smsky měly takové zpoždění nejde. K čemu pak ten tel člověk má? Dvě reklamace mi byli uznané, ale když jsem přišla se třetí s tim, že to není už možní, že chci odstoupit od smlouvy, bylo mi zděleno, že na to nemám právo, protože reklamace musí být 3x uznaná. Nutno dodat, že tel jsem reklamovala už po šesté a stále se nějakým záhadným způsobem u nich závada neprojevuje. Došla jsem si k operátorovi, který mi řekl, že moje sim je v pořádku a ještě mi ochotně dal novou. Toto sem podala na čoi. Jim jsem donesla mail o tom jak jsem to podala, potvrzení o nové sim i seznam toho jak mi smsky chodí. Po měsíci jsem si tel vyzvedla a opět závada neuznaná a to ani nemluvim o aroganci prodavačů. Když si tam tel chcete koupit usmívají se a jsou ochotní. Jakmile jdete reklamovat řvou na vás už od dveří. Říkala jsem jim pokaždé o té samé závadě a prodavači mi jenom řekli, že je MŮJ problém s telefonem opravdu nezajímá a dokonce na mě začali řvát. Zákazník náš pán u nich opravdu neplatí. Už nevim co s nimi dělat, člověk opravdu nemá žádné zastání a výplaty nemám takové, že bych mohla vyhazovat 3tis jen tak do vzduchu 😐

  36. Chci se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s odstoupením od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodu. Jsou i s tímhle problémy???

  37. Také jsem se i mobilky.cz nachytal na cenu mobilu SE Satio. Že se jedná o koupi ve zvláštním režimu mi prodavač sdělil, až když jsem šel reklamovat, že v krabičce není instalační CD a pořádně jsem si prohlédl daňový doklad, kde nebylo vyčíslené DPH.“instalační “ CD bylo přepálené s fixem napsaným popisem, mobil začal blbnout a vypínat se. Opět jsem se dostavil do prodejny, kde se mi jiný prodavač snažil namluvit, že se to se u Satia stává, ale že se to usadí (!!!) Raději jsem oželel peníze a vyběhl ven, protože bych mohl sedět za ublížení na zdraví. Dalo mi to potom moc přemáhání, abych se ho taky nepokusil usadit. Jsou to podvodníci. mobilky cz – NIKDY!

  38. Pavel:
    Kdyby Jste je tam usadil tak Vám udělám snad aliby 😀 Já vždycky, když tam jdu pořád se stejnou závadou tak se mi vyloženě a nezakrytě chcechtají do obličeje. Minule mi prodavač řekl, že i zkoušeli pamět mého telefonu (má se tam vejít 500smsek a mě se tam vejde 180 a ne opravdu tam nemám odeslané ani nic jiného) tak mi to nedalo a ptala sem se. Jeho odpověď byla, že do toho telefonu poslali 500smsek a že dobrý, ale proč to nefunguje mě? Podala sem to už na obchodní inspekci 22.2. mají mobilky poslat vyjádření co s tim na ČOI tak uvidíme co z toho bude(ale popravdě myslím, že nic, protože obyčejný člověk nemá zastání) 🙁

  39. Fakt mě dost mrzí, že jsem na tuhle stránku nenarazila dřív.. v lednu jsem si v mobilkách koupila Sony Ericsson Vivaz Pro, cena byla ze všech obchodů nejlepší a měla jsem i dobré doporučení od známého, tak jsem neváhala a jela si pro něj. Pan prodavač vyndal ten můj z vitríny, kde jsou všechny telefony vystaveny a každý si je může vyzkoušet a k mému úžasu ho zabalil do krabičky a za 6300,- byl můj. Cestou domů jsem zjistila, že k němu nemám návod v češtině..překvapilo mě to a docela naštvalo, ale co, na internetu jsem ho našla, tak jsem to neřešila. Ale po 3 měsících se mi telefon začal sekat, zamrzal, vypínal se a pomalu reagoval..potom začal špatně ukazovat stav baterky, takže ikdyž mi ukazoval, že je nabitej, se mi z ničeho nic vypnul a byl totálně vybitej. A před týdnem se mi nadobro vypnul a už jsem ho nerozchodila. Do toho mi moje ségra „včas“ oznámila, že si tam telefon taky kupovala, taky se jí rozbil a taky ho reklamovala a nakonec jí řekli, že si ho prej rozsedla a tim zničila základní desku a tudíž, že reklamaci neuznávaj.
    Teď čekám na jejich vyjádření..ale když jsem ho tam vracela, prodavač si telefon důkladně prohlížel a začal že je trochu poškrábanej a tak a hned bylo jasný, kam tim míří..hodit vinu na mě a mít klid. Ale tohle jim neprojde. Tak uvidíme, jak to dopadne..

  40. Tak je to tady..jak jsem výše uváděla měla jsem u nich v reklamaci SE Vivaz Pro za 6000,- a dnes jsem si ho jela vyzvednout. Bohužel jsem trochu doufala ve spravedlnost, ale tu mě během vteřiny pohřbili!! Základní desku jsem si prý zničila sama – (po 4 měsících užívání, to bych ho musela házet snad z 12.patra) a dál, že mi ho za 5000 opraví a nebo, že se s nima můžu soudit..jsou to vyčůránci a vědí, jak na to.. a přijde mi nefér, že taková firma, co se živí na úkor druhých, tím že je podvádí, existuje! mělo by se rozhodně něco změnit, vždyt to není normální!!! Jak je to s tou hromadnou žalobou???? přidala bych se, ale nevím, jestli máme proti nim šanci, jsou dost krytí..!

  41. Zdravím, i já patřím mezi „pitomce“ kteří nečetli dříve.
    DVkrát jsem zakoupila telefon u zmiňovné firmy, nebylovšak potřeba je reklamovat, takže v poho.Nyní jsem před vánoci zakoupila třetí. Klekl po 4 měsících.Po třicetidenní zákonné lhůtě nic, na maily neodpovídali na reklamace se nedovolám, napsala jsem tedy na všechny dostupné maily a světe div se, po 3 dnech se někdo ozval. Prý ještě nepřišel z autorizovaného servisu! No to mě nezajímá neboť lhůta vypršela a já trvám na vrácení peněz – tedy odstoupení od smlouvy.Takže na mě vyrukovali s tím že: jsem telefon zničila a že to není reklamace a kecy meci. Pokud mi prachy nepošlou ( moc s tím nepočítám ) Jdu za právníkem,pokud se budete někdo chtít přidat tak se ozvěte peparda@seznam.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *