Poškození zákazníci Mobilky.cz, nedejte se!

Internetový obchod s mobilními telefony Mobilky.cz neustále mění provozovatele, v současnosti ho vlastní a provozuje firma RS Mobilky s.r.o., kde je jedinou jednatelkou, společnicí Mgr. Zdeňka Soběhrdová-Tejbalová z Hradce Králové. Tato pani vlastní i doménu Mobilky.cz, viz. whois databáze. Dříve tento internetový obchod provozovalo několik společností, naposledy firma Mobilky, s.r.o., jejímž jediným jednatelem, společníkem je ukrajinský občan Ivan Khuda z Užgorodu, což působí nedůvěryhodným dojmem.

Mám velké ohlasy nespokojených zákazníků s tímto internetovým obchodem, proto píši další článek (ten první je zde), který bude návodem, jak postupovat v případě nespokojenosti či potíží s tímto internetovým obchodem.  Všem nespokojeným zákazníkům s internetovým obchodem Mobilky.cz doporučuji kontaktovat  Českou obchodní inspekci – http://www.coi.cz/cz/o-coi/kontakty-inspektoraty. Uveďte tam co nejvíce podrobností o vašem problému. Pokud váš problém nevyřeší Česká obchodní inspekce tak doporučuji podat trestní oznámení na Policii ČR. Nenechte se odradit policisty, kteří vám budou toto trestní oznámení rozmlouvat (aby s tím neměli práci…), je to jejich zákonná povinnost. Důrazně jim sdělte, že požadujete podat trestní oznámení, protože se cítíte být podvedeni, proto chcete podat  toto trestní oznámení. Pokud nechcete jít na policii, tak můžete trestní oznámení podat i písemně. Uveďte tam – co, kdy, kde, kdo, jak a čím. Dále v tomto oznámení – na konci uveďte, že chcete být informováni o výsledku šetření. Policie vás musí podle zákona vyrozumět do 30 dnů.

Zpráva zoufalé zákaznice internetové obchodu Mobilky.cz:

… mohu potvrdit, že jsem tak naštvaná protože mám pocit bezmoci. Mobil jsem si koupila po dlouhém uvažování, protože jsem vždy přístroj podědila po svých dětech a tento byl první, který jsem si dovolila pořídit. Nejsem bohatá abych to mohla hodit za hlavu. Nevzdám to, ale v žádném případě protože aby se obohacoval někdo na úkor (např.důchodce), tak to je i na mě trochu silná káva. Promiňte mi to, že jsem se tak rozepsala, ale já to ze sebe musím nějak dostat. Se srdečným pozdravem Dagmar.

Poznámka, která sem možná patří:

V posledních letech se na českém trhu objevilo značné množství telefonů, které nejsou určeny pro český trh, jedná se především o mobilní telefony z Polska a dalších zemí.

I do budoucna budu tento internetový obchod sledovat, v případě novinek obratem napíšu článek 🙂

Formulář na stránkách České obchodní inspekce vyplňte takto:

Mobilky.cz

Související články:

39 komentářů u “Poškození zákazníci Mobilky.cz, nedejte se!

  1. ty mobilky.cz jsou fakticky šmejdi, prodávaji mobilní telefony, který nejsou určeny pro česko. Kamarád děla do mobilů víc než deset roků a mobilky.cz zná. NEKUPUJTE!

  2. Ano mobilky jsou smejdi.Vsechny telefony jsou dovezeny na cerno.Nikoho to nezajima ani COJ.Uvazuju o trestnim oznameni.Telefon za 10000kc je ko. Tak to nemuzu nechat.

  3. dovážeji mobily z polska, prodávaji kradený mobily. Hlavním problém u mobilek je ten, že neustále mění firmy, pokaždý jinej majitel, jednatel. Fakt jedině trestní oznámení, nejlíp hromadný trestní oznámení

  4. tato paní figuruje i jako jednatel Mobilkurýr.cz… taky firma co prodává mobily… Zkušenosti velmi špatné! Pošlou telefon který je evidentně používaný a jiná barva a rok nereagují na výzvy k řešení!! Telefony mají 4 a ani na jeden se nedovoláte!!! Jirka 😈 😈 👿

  5. Zdravím Vás všechny, náhodou jsem včera narazil na Váš blog a mám, tedy moje dcera, skoro stejný problém s dotyčnou jednatelkou Mgr. Soběhrdovou-Tejbalovou. Nejdříve jsem si vyjel spoustu podkladů z obchodního rejstříku a protože pocházím z HK, dal jsem se do pátrání. V místě jednotlivých adres uvedených v OR jsem se ptal lidí a mám spoustu indicií, které mě utvrzují v informacích, které již na tomto a dalším blogu byly zveřejněny. Je zajímavé, že dotyčná bydlí na adrese, která není uvedena v žádném obchodním rejstříku, ale při mém pátrání v HK jsem ji objevil. Ta adresa je 30m od policejní služebny, kterou jsem poté navštívil a celou záležitost s nimi prokonzultoval-jak pokračovat dál.
    Teď k mému problému. Po uznání 3 násobné reklamace mi bylo sděleno prodávajícím formou zprávy SMS, že mám mobil zaslat na firmu a požádat o vrácení peněz jednatelku firmy (Mgr. Soběhrdovou-Tejbalovou podle OR). Do dnešního dne jsem neobdržel žádnou zprávu, žádné peníze a telefony nikdo nebere. Poslední pokus o smír jsem poslal na doručenku s modrým pruhem. Zatím čekám na návrat doručenky a potom chci celou věc předat na Okresní soud v HK formou žaloby. Pánové z PČR, s kterými jsem věc konzultoval, mi na základě mých podkladů potvrdili, že mám velmi velkou šanci vše vyhrát. Trestní oznámení podat nelze z toho důvodu, že se jedná o občansko-právní spor dle občanského zákoníku. Proto bychom se měli spojit a žalobu podat všichni na jednatelku firem RS Kurýr, Mobil Kurýr atd. Zde je skrytý kontakt na mě:
    8642@seznam.cz. Na základě něho bych se Vám ozval ze svého soukromého e-mailu a sdělil Vám telefon na mě. Mohl bych Vám i zaslat informace, které jsem do dnešního dne zjistil. Je to velice zajímavé. Poté bychom se dohodli, jaké podklady budeme našemu problému potřebovat. Při podání společné žaloby máme daleko větší naději na to, že spor vyhrajeme. Můžeme se domluvit i tak, že podklady potom zašlete přímo na Okresní soud v HK. To vše bych ještě zjistil.
    Děkuji a budu se těšit na zaslání Vašich kontaktů.
    V. Petera, Liberec

  6. Mám podobnou zkušenost s uvedenou firmou, a rád se připojím k žalobě.Pokud má někdo zájem,zde je můj mejl:festfor@seznam.cz, nebo tel: 721-353535
    Pokoušel jsem se poslat mejl na uvedou adresu p.Vladimíra Peteru, na 8642@seznam.cz, ale nejde to poslat.Takže pokud se někdo připojí, tak to rozjedeme.

  7. Přeji pěkný den všem. I já se mohu přidat s negativními zkušnostmi ani nevím s jakou firmou, jak se to neustále mění. Na začátku všeho stál dobrý úmysl mého přítele pořídit mi k Ježíškovi nový mobilní telefon. I když mi to Ježíšek naznačoval a já protestovala, že přece nový telefon potřebuji radost z něj byla obrovská, ale netrvala moc dlouho. (Měla bych zmínit, že mobilní telefon byl zakoupen u firmy RS mobilkurýr s.r.o.) Telefon se bohužel porouchal. Tak ho přítel odnesl na reklamaci. Stále nebylo nic podezřelého. Uplynulo 30 dní, žádná smska, žádný telefon, že si máme vyzvednout telefon z opravy. A telefonní čísla uvedená na stránkách mobilkuryr.cz nikdo nezvedal. V protokolu k opravě jsme se dočetli, že ve výjímečných případech může být oprava prodloužena o 30 dní, tedy max. 60 dní. Po 60 dnech zašel přítel na prodejnu. Telefon samozřejmě opravený nebyl, takže zbyla jediná možnost, vrácení peněz. Já jsem si však vybrala v téže prodejně jiný telefon. Potud bylo vše relativně v pořádku (telefon jsme dle paragonu zakoupili u firmy 1.mobilkuryr s.r.o.) Jenže ani tento nový telefon jsem si nestihla pořádně užít a objevila se vada. Tak se přítel znovu začal chystat, že navštíví prodejnu a dá telefon na opravu v záruční době. Než přítel vyrazil, objevilo se na jejich internetových stránkách, že prodejna na Rumunské ulici je zrušena a že se reklamace vyřizují v OC Chodov. Když přítel dorazil na místo, kde měla být pobočka této firmy, byla tam již jiná firma, taky zabývající se mobily, jejichž pracovník mu oznámil, že firma, u které mobilní telefon zakoupil je v konkurzu, tudíž nemáme nárok na záruční opravu. Ale že pokud chce, můžou nám tu vadu opravit za poplatek 50 Kč. Tak přítel tam telefon nechal. A to byla asi veliká chyba. Doma mi pak sdělil jak pořídil a mě to nedalo a začala jsem pátrat v obchodním rejstříku, v rejstříku úpadců i v živnostenském rejstříku. Firma RS Mobilkurýr v rejstříku úpadců nebyla. Říkala jsem si, že třeba se to tam objeví až třeba ke konci měsíce. Na začátku měsíce května jsem se podívala do evidence úpadců a firma RS Mobilkurýr tam rozhodně není. V obchodním rejstříku se však udála změna, změnil se jednatel. Poté co přijel přítel domů, mrkla jsem do protokolu, který k té opravě dostal. A mrkla se, u koho, že si necháváme telefon upravit. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistila, že tato firma pod názvem RS mobilky s.r.o. podle všeho velmi úzce souvisí s předchozími dvěmi firmami. Nehledě na to, že mi přišlo hodně divné, že je jeden protokol k opravě, a v něm je uvedena jak firma RS mobilkurýr s.r.o., RS mobilky s.r.o. a 1. mobilkurýr s.r.o….No a můj příběh je u konce uplynulo 30 dní, opět se nikdo neozval, ač mám telefon „jen“ v opravě a když přítel přišel dnes na prodejnu, pan prodavač mu samozřejmě řekl, že telefon tam není, a když se přítel začal rozčilovat, že lžou a hraje tam víc firem dohromady, že je to podvod, tak mu ten prodavač řekl, že on tam jen prodává, že tam na něj ječí každej, a že on za nic nemůže a ať si to řešíme přes právníka. Takže nemám telefon, nemám peníze, nemám nic. A podvodníci si zde můžou dělat co chcou. Takže bych se asi taky přidala k té hromadné žalobě, nebo prostě k nějakému řešení. Nevím, jestli nám pomůže nějaký státní orgán. Ty od tady těch věcí dávají ruce pryč, spíš by to chtělo možná zkusit přes média jako Občanské judo na Nově nebo Černé ovce na České televizi.
    Autorovi tohoto článku chci moc poděkovat, že věnuje svůj volný čas této tématice akorát nadpis bych rozšířila na Poškození zákaznici firem RS mobilky s.r.o., R.S. mobilkurýr s.r.o., a 1. mobilkurýr s.r.o.
    Jinak přikládám kontakt na sebe: 16092006@email.cz

  8. Je třeba se dát dohromady, sehnat co nejvíce poškozených zákazníků a zastavit jejich činnost. Už v roce 2003 měli oplétačky s PČR, kdy v kamenné prodejně v Rumunské prodávali mobily pocházející z ukradenýho kamionu. A další a další minimálně od roku 2003 ! V roce 2007 o jejich jednání byl i pořad ČT Černé ovce: ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801080206-cerne-ovce/obsah/71237-mobilkuryr/

    obchody.heureka.cz/mobilkuryr-cz/diskuse/

    potrebitele.info/poradna/dotazy.phphledej=1.Mobilkurýr&partner=0

    Je třeba se dát dohromady, sehnat co nejvíce poškozených zákazníků a zastavit jejich činnost. Už v roce 2003 měli oplétačky s PČR, kdy v kamenné prodejně v Rumunské prodávali mobily pocházející z ukradenýho kamionu. A další a další minimálně od roku 2003 ! V roce 2007 o jejich jednání byl i pořad ČT Černé ovce: ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801080206-cerne-ovce/obsah/71237-mobilkuryr/

  9. tak na mobilkach jsem pred 3/4rokem koupil svoji 5800 a nic mene musim souhlasit s tim ze telefony jsou urceny pro cizi trh. Delalo mi to peknej binec pri prehravani Firmwaru. Jinak telefon zatim chodi (pisu vam z nej) v poradku tak doufam ze se mi nic neprihodi 🙁

  10. Zdravím,
    z mobilek nikdo nic nekupujte,nyní řeším reklamaci a jejich chování je naprosto sprosté. Telefon na reklamační oddělení neexistuje, další telefony nikdo nebere, na maily odovídá automat, který uvádí informace, které jsou na webu a jak jsem popsal buď nexistují, nebo nareagují 😐 Když jsme balík s pokaženým telefonem poslali na jejich adresu jak to je popsané na jejich serveru tak nám ten balík zase poslali zpět. Moc děkuji autorovi tohoto článku, že mi poradil jak se mám alespoň pokusit domoct svého práva.
    S pozdravem Jan Khýr

  11. Já byla na začátku únoru reklamovat mobil v Centum Černý Most, do dněšního dne, tedy do 5.7. 2010 nemám ani mobil ani peníze. Na dopisy a maily mi nikdo neodpovídá. Jsem v kontaktu s ČOI,ale jde to pomalu a v podstatě měsíc co měsíc mi jen napíšou že nikoho nikde z Mobilkurýru nesehnaly. ( dál jsem kontaktovala SOS, černé ovce, občanské judo) Přitom jak je asi většině známo, Mobilkurýr, RS mobil a RS kurýr, vede p. Pelíšek, jen firmy přespal na někoho jiného aby byl mimo!.

    JELIKOŽ MI DOŠLA TRPĚLIVOST JSEM PRO DOMLUVIT SE SPOLEČNĚ NA MEDIALIZACI, PŘÍPADNĚ PODAT HROMADNÉ TRESTNÍ OZNÁMENÍ.

    Nic jiného mě v tuto chvíli asi nenapadá. Co se mi doneslo, tak Mobilkurýr prodával telefony koupené někde v číně nebo tak někde, a vůbec nebyly pro tenhle trh určeny, proto se všem ty telefony po cca 3 měsích podělali. Jsou to kšunty co neměli jít na trh!! Napíši na sebe mail a případně se ozvěte vy, co to máte v plánu nějak řešit. MISKA.TO@SEZNAM.CZ

    Nedokážu pochopit jak je možné, že dál prodávají mobily když úřady a instituce musejí mít spousty oznámení!!! Že jim to už konečně někdo nezavřel.A ty podvodníky by také měli zavřít!!!

  12. Dobrý den, mám naprosto stejný problém… telefon Giorgio Armani, (puv.cena 15.000,-) jsem si zakoupila min. rok. Telefon bohuzel nefungoval-nesly mms atd. Bylo toho opravdu spoustu, co opravovat..Trikrat jsem mela telefon v oprave-na poprve na me zkusili 60-denni lhutu na reklamaci..bohuzel jsem ji podepsala, na podruhe a na potreti jsem telefon musela dat telefon na OC Chodov, nybrz pobocka v Rumunské zmizela. Na Chodove po me chteli poplatek pokazde 50,- naprosto neopravnene, protoze telefon byl v zaruce. Oznamili mi, ze mi jinak telefon nevezmou do reklamace a ze je ten poplatek 50,- v ramci zmeneni jmena firmy. Nasledne na to jsem po podepsani smlouvy zjistila, ze ten poplatek napsal jako poplatek za nezarucni opravu (pritom v odevzdanem zarucaku i s telefonem bylo napsane datum, ze telefon byl zakoupen min. rok a ze je stale v zaruce). ❗ Nejde o 50,-, jde o princip a to uz vubec nemluvim o duchodcich, kteri dostali od pribuzenstva telefon a maji s tim takoveto vydaje. Kazdopadne na podruhe a na potreti jsem nesouhlasila s 6O-denni prodlouzenou lhutou pro vyrizeni reklamace. Treti reklamace-30 dni ubehlo a zadna kontaktni sms, ze je telefon opraven nebo ze mi vrati penize, nic…presne tricaty den jsem nastoupila na OC Chodov, ke stanku,m ještě s moji mamkou..stanek byl prazdny, na informacich mi sdelili, ze ta „moc prijemna“ slecna si chodi, kdy se ji umane..na stanku nebylo napsano ani oznaceni firmy, oteviraci doba, provozovatel, kontaktni informace, absolutne nic az na list papiru, kde byla napsana pevne danna odpoledni prestavka dle predpisu od do (cca pul hodiny) ..dale pak papirove hodiny, ktere ukazovaly prestavku-na hodinach bylo 19:10, ja prisla v 18:15, takze sme musely cekat-jelikoz jsem mimoprazska a nemam moc casu. Kdyz pak „slecna“, ktera si nakracela se zpozdenim bez slova omluvy, pozdravu, otevrela ten svuj stanek, nastoupily sme na ni s protokolem o reklamaci, že 1.7.2010 mela byt reklamace po triceti dnech vyrizena, rekla, ze nic nevi, ze to na stanku vyrizene nemá a ze ona tu není od toho a ze jen predava a sepisuje reklamace…Hned jsem ji rekla, ze chci okamzite vratit penize..ona byla NESKUTECNE drza, ze to mi teda nevrati..chtely jsem mluvit s majitelem provozovny. Tato namyslena cca 17-leta slecna s piercingem (vypadajici jako fetacka prvni tridy)rekla, ze ji spadnul cely systém. Pak když ji mamka upozornila, ze zavola policajty, zazracne ji systém naskočil a dokonce ji (zrejme) majitel hned po par vteřinách zvedl telefon. Dala ho mamce na ucho a zkousel to na nas , ze nemame narok na telefon a nemame vlastne narok skoro na nic, ze to není v jeho kompetenci..tento pan se ani nepredstavil a slecna nam nechtela sdelit jmeno..oba se nam ve finale vysmivali-slecna se „rechtala“ po telefonu a reci jako „to je narez co“…nas uz totalne vytocily..nevahaly sme ani minutu a hned jsme volaly policajty. Policajti prisli, vzali si od slecny kontaktni udaje a sly sme na sluzebnu, kde sme sepsaly protokol, ze nam skutecne slecna v 30-tem dni nevydala ani telefon a ani peníze..pak jsem volala na COIku a tam mi rekli, ze tato firma jim něco pripomina, ze musim protokol okopírovat a zaslat jim to. Dále mi rekli, ze nemaji pravo vybirat jakekoliv poplatky a pokud menili nazev firmy a prebrali ci neprebrali jejich zavazky, měli sme byt informovani…jenze i když je to podle zákona, stejne majitel firmy spoleha na to, ze se to soudne potahne a ze to vzdame…pak mi poradila, at zajdu na polii CR a sepiseme zalobu. Takze tam se ted chystam. Dal se chystam napsat na OC Chodov, co to tam mají za nesolidni nájemníky, ze jim to kazi jmeno..Kazdopadne jdu do jakéhokoliv tahu, na kterem se tu vsichni shodneme. Vim, ze to spoustu lidi vzdava nebo vzdalo, ale to by nemeli..ja tento clanek nasla az přes občanské judo-na webovkach. Mělo by se to poradne zveřejnit. Budu na maiu: v-kunova(zavinac)seznam.cz , nebo na telefonnim cisle: 776 819 017. Budu rada za jakoukoliv odezvu, protože to tem „šmejdům“ nedaruju! ❗

  13. Dobrý den,

    Jsem velmi ráda za tento článek. Zakoupila jsem telefon přes aukro že je ještě v záruce, jako to dělám pokaždé, ale netušila jsem že i se zárukou u prodejce mohou být takové problémy. Telefon chodil v pohodě dlouhou dobu, než jsem zjistila že se mi sám od sebe restartuje když mě má upozornit budíkem na nějakou událost. Zašla jsem tedy dnas na prodejnu v Bělehradské ulici, kde mi bylo sděleno že firma změnila majitele, ale že telefony odesílají za poplatek 50,- k původnímu prodejci. Naštěstí jsem skrblík a šetřím každou korunu, takže jsem zaplatit odmítla s tím že telefon budu reklamovat na sídle u původního prodejce, kde to ovšem je mi sděleno nebylo. Přijdu do práce že vyhledám původního prodejce a ejhle co, objevila jsem tento blog. K žalobě se nejspíš nepřipojím jelikož jsem telefon nezakoupila osobně, ale nevím co dělat. Telefon už mám zase jiný (z aukra) a naštěstí se zárukou od kasa.cz se kterou jsem zatím problém neměla, ale stydím se prodat ten starý který má zaprvé vadu a zadruhé je od velmi nesolidního prodejce, takže na tom nejspíš velmi prodělám. Doufám že firma rychle s končí s pořádnou ostudou a žalobou, ale jak znám české zákony tak to potrvá leta a pak přijde zase někdo jiný co to bude zkoušet !!

  14. Mám naprosto stejný problém jako Michaela. Od dubna telefon nikde a jsou sprostý, prý at si stěžujeme kde chceme, že je to nezajímá. Přidávám se k žalobě. Tady je můj email lipik@napis.to

  15. mam trosku odlisny problem.v minulosti jsem reklamoval u mobilku telefon a uspesne.

    ale momentalne mam rok a pul stary N96 koupeny v Belehradske ulici od firmy mobilky s.r.o.(koupeny prosinec 2008).telefon fungoval az do chvile,kdy mi ho mamka omylem vyprala.no a pro pojistovnu potrebuji fakturu od tohoto telefonu.original se nekam zasantrocil behem rekonstrukce bytu 🙁

    jenze,volam na mobilky s.r.o. a dovidam se,ze tuto firmu odkoupily RS mobilky s.r.o. a ze oni nemaji dokumentaci o probehlych nakupech pred dobou odkupu firmy.coz chapu.ale at hledam kde hledam,i telefonni cisla z roku 2008 me vzdy nasmeruji na RS mobilky.jak se tedy mam dovolat tak,kde mi fakturu vystavi?a to mam stesti ze se telefon neporouchal bez meho zavineni,protoze netusim,kde bych uplatnoval zaruku.uvitam kazdou radu.piste na kudrna@polac.cz

  16. Bestmen:ja si procetl oba clanky.pochopil jsem ze jsou k nicemu,ale proste by se mi hodilo mit v ruce nejaky papir,na kterym figuruje castka.protoze momentalne mam jen komplet krabici se zarucnim listem ve kterem je pouze datum nakupu a ne castka.po porade s pojistovakem uz mam zjisteno,ze v pripade ze faktura nebude,bude se vychazet ze soucasne ceny telefonu.ta je porad kolem 11 tisic.ale predtim rokem a pul to bylo krapet vic no

  17. Před rokem jsem si na stránkách mobilkurýru vyhlédla telefon, mimo jiné tam stálo, že tel. zakoupím v Centru Černý Most. Osobně jsem si tam pro něj zajela a minulý týden, jsem ho chtěla reklamovat. To jsem ještě nevěděla o téhle stránce. Jedu do Prahy jak ta p**a a stánek nikde. V celym čerňáku ani stopa po obchodu s těmahla telefonama. Vlezu na net, na stránky mobilkurýr.cz, již nikde žádná praha ale jen Brno. Volám na infolinku, tam mi bylo sděleno, že žádný stánek oni na čerňáku neměli, že to měla jiná firma, která pouze prodávala jejich telefony a že jméno firmy naleznu v záručním listě na razítku. Razítko bylo 1. mobilkurýr s.r.o., volám na číslo z razítka – neexistuje. Na titulce zaručáku jsou 3 další pražský adresy a tel. čísla. Jedu na rumunskou ulici, Nám. Jiřího z Poděbrad, nikde nic, volám na všechny čísla, neexistuje, druhý je soukromý nějaký holky a třetí vlastní uplně cizí firma na OC Chodov. Volám znovu na infolinku mobilkurýru do brna, nikdo to nebere, už týden. Chttěla jsem to do toho brna poslat, ale po přečtení tohodle blogu to snad radši neudělám. Po firmě 1. mobilkurýr s.r.o. nikde ani památky. Přišla jsem o devět litrů a tel. mám nefunkční v šuplíku. Kam a jak se můžu připojit k hromadné žalobě? Protože mám chut do brna jet a rozmlátit jim huby! Hlava mi nebere, jaktože stránky těhle firem furt fungují. Nejraši bych si nafackovala, jak pitomě jsem se nechala nachytat! Hnuus ten pocit bezmoci! Když mi řeknete jak, hned se připojím, ale i tak si myslím, že to nikam nepovede, jsme Česká Republika…. To se potáhne léta…. Jestli vůbec. Neskutečný, co dokážou některý lidi vymyslet…a jak jsou ze všech směrů krytí…ale přece musí existovat nějaký východisko!

  18. Dobrý den, jsem psycholog s dlouholetou praxí. Dlouhodobě se zajímám o Amway. Navštívil jsem víc než 20 Amway seminářů, mítinků a pozoroval jsem tam chování lidí. Z tohoto průzkumu potvrzuji, že Amway je sekta! A díky tomuto blogu se všichni dozvídají pravdu. Jako lékař nedoporučuji navštěvovat mítinky, semináře Amway! Skutečně tam dochází k „vymývání mozků“ !!!

    1. 😀 Taky bych o sobě mohl důležitě napsat že jsem psycholog a teolog aniž bych uvedl své pravé jméno a pod záštitou těchto titulů a osobních zkušeností konstatovat že Amway sekta ani nic podobného není a že se žádné vymývání mozků nekoná. 😀 😉

      Nejsem psycholog, teolog, ani ekonom, nicméně na základě vlastních zkušeností získaných dlouholetou spoluprácí s firmou Amway a zkušeností přátel z Amway i těch kteří s firmou už nespolupracují, ale naučené principy jen aplikovali do vlastních podnikatelských aktivit a rodinných vztahů což jim přineslo úspěch v podnikání i v životě, mohu s čistým svědomím a zcela otevřeně konstatovat že spolupráce s firmou ssebou nese pouze přínos. Ať už jde o kvalitu produktů, finanční potenciál a nebo další.

  19. Této formě… resp. jejímu majiteli když bych měl „tu čest“ bych na potkání rozmlátil držku! šedý dovoz, mobily kradené beztak, neurčené pro čr.. blabla.. záruka- 😀 no comment, zárukou se to nazvat nedá- vlastní servis, který považují na svém webu jako výhodu bych taktéž označil jako nevýhodu 😀 jako né že by byl naprosto na ho*vno ale je uplně na p**u 😀 To nechce posílat žaloby, ale vypálit prodejnu! 😀

  20. Helena:
    Mám stejný problém, chci uplatnit reklamaci, koupila jsem ho taky na Rumunské u spol. 1.mobilkuryr s.r.o… na zadne cislo se dovolat nejde, na strankach Mobilkuryru mi rekli ze s touto spolecnosti nemaji nic spolecneho, ze si pouze pronajali jejich stranky a ze se mam obratit na Ceskou obchodni inspekci… kdyby mel nekdo nejake dalsi informace, prosim napiste, nevim jestli se snazit vubec telefon reklamovat… hajzli.. diky

  21. Chtěla bych se připojit k negativním rekcím na tuto firmu,nefirmu.Kolik lidí musi ještě naletět,aby se s tím něco udělalo?Mají nejlevnější telefony,ale jsou to podvodnici.Zkušeností stejne jako u předchozích komentářů,uplně shodné.Osobně koupila tel.na pobočce Brno,tel. bez CD a českého návodu,po 2 měsících se několikrát denně restartuje(ukazuje vložte SIM).Po 60 dnech v opravě vyzvednut jako opravený,ale problém přetrvává.Navíc došel poškrábaný a celkově jako kdyby ho někdo používal.V obchodě Brno IBC řečeno,že firma mění majitele a že oni s ni nemají nic společného.Že dostali vypověď,ale provozuji prodejnu dál se stejným razitkem.A vlastně jim ani nevadí a vlatně doporučuji podat věc na ČOI a vzit si pravnika.Byli arogantní a vlastně se lidem vysmívají.Takže tel.mam na další 2 měsice v opravě a nebude z toho nic.4000 vyhozeno oknem.Vubec nechapu,že takový podvodníci jedou na trhu dál a navíc vám vyjedou na netu jako jedni z prvních!!Kolik lidi už přišlo o penize.Beru si právníka a rozhodně to tak nenechám.Internetový server by s tím měl něco dělat!Můj mejl. d.slunicko@seznam.cz Myslím,že bude stačit jeden právník pro všechny……

  22. Já jsem v minulosti koupil v 1.mobilukrýr s.r.o. postupně 3 telefony, 1. (už je to asi 4 roky) bez potíží, u 2. reklamace po 30 dnech nevyřízena (to ještě sídlili na Rumunské, přes 6 let jsem chodil okolo denně do práce, proto jsem měl důvěru)-prý jsem jim podepsal (neupozornili na to, byla to kupodivu pravda), že souhlasím s reklamační lhůtou 60 dní-od té doby čtu, co podepisuju), to už na protokolu o reklamaci bylo krome stejného mobilkuryr.cz nove firma RS-Mobilkuryr s.r.o. . I jak jsem na jaře na Chodově zažil prodavače, kt. byl už dost nešťastný, že mu každý nadává, chtěl 50 Kč … – telefon jsem u něj nenechal. teď u další závady vidím, že nemá cenu reklamovat, 1.mobilkurýr patří nově neznámému Ukrajinci, bydliště na Ukrajině, to by pro soud nebylo. Zato jsem tuhle zahlédl asi 2-metrového prodavače, kt. tam léta pracoval, vycházel ze stejného domu na Bělehradské (že by tam bydlel? – dle všeho byl jedním z majitelů, nyní vypadá „vysmátě“ – je to dobrý kšeft,když postupně zakládají další a další s.r.očka, všechny mají doménu mobilkuryr.cz jen se každých pár měsíců změní provozovatel – ten nový neručí za ty předchozí prodeje – převedou na Úkáčko a jedou dál. Proto varování, kupovat orpavdu jen buďto od operátorů, nebo z prověřených internetových obchodů typu Alza apod., jinak se dovolat spravedlnosti je těžké.

  23. Píšu jen,že podávám na rs mobilky trestní oznámení,i-když možná není šance něco vyřešit,ale holá huba,holý neštěstí.stalo se mi,že jsem posílal mobil k reklamaci,po měsíci balíček přišel nazpátek,tak jsem se pídil proč.zjistil jsem že adresa biskupský dvůr není,tak jsem to poslal na aktuální adresu bělehradská a po týdnu,kdy balíček byl už předán firmě rs mobilky mi zaměstnanec tvrdil,že balíček tam nemají.obrátil jsem se na dodací poštu praha depo 702 a bylo mi posláno reklamační zdělení,že balíček byl předaný firmě rs mobilky.volal jsem tam neustále a stále dokola mi bylo řečeno,že balíček tam prostě nemají.když jsem jim oznámil i jméno zaměstnance,který balíček převzal,tak mi tvrdil,že takový u nich někdo nepracuje.chtěl jsem napsat,že se to táhne už od 9.11.2010.nyní mi došla trpělivost a vše jak mi bylo řečeno a nic jiného mi nezbývá,podávám na firmu rs mobilky trestní oznámení!!!!DOKLADY O PŘEDÁVCE VÁM ČESKÁ POŠTA DO RUKY NEDÁ JEN POLICII ČR::PROSÍM VŠECHNY LIDIČKY N I C N E K U P U J T E V E F I R M Ě R S M O B I L K Y.podvodníci

  24. Ahojte mam též negativni zkušenost a uz jsem vytoceny jsem pro abysme to medializovali napr. pres Občanské judo.mam mobil za 8000kc a nenecham se okradat trikrat jsem uz prisel i o postovne a pokazde mi to vratily zpet.ozvete se na email trestni oznameni asi nema cenu media jsou lepší bych rekl.email Rudik44@seznam.cz

  25. Problémy ze 3 mobilama Nokia 6300 to samé všechny 3 do měsíce nešli jel jsem tam přímo do obchodu.Chtěl jsem zpatky peníze a nešlo to.U všech mobilu nahráli noví program a bylo to v pohodě tak cirka 3 týdny.Opět ani jeden nešel zapnout.Tvrdili,že se na to záruka nevstahuje.Pak jsem jel ověřit mobily do Plzně přímo do Nokia prodejny.Čísla byli v pořádku,ale zdělili mě jak to tam kamarádi dělají.Mobily jsou přivezený za kačku z nějakýho státu a oni tam sami nahrají svuj sovtware.Ten mobil se tváří pro laiky prý jako by tu v ČR vubec neměl být,tak pořád padá.Nezbývalo mě nic jiného než si každý mobil nechat přehrat za 700 kč tak, aby byl jako v ČR a šlape jak hodinky ale za cenu 2100KČ.Zrušil bych jim obchod nedovoláte se reklamace.Svedou to na vás a sovtware se reklamace také týká!!!!!OVĚŘENO

  26. Také jsem si u Mobilek kdysi csi koupil, bylo to levnější, než jinde (a pochopitelně neurčené pro český trh), jenomže se ukázalo že nebyli plátci DPH (resp. ten telefon vedli jako „použité zboží“ bez možnosti odpočtu DPH), takže to levnější nebylo. S telfonem naštěstí nebyl problém, to mě nakrkli, protože dali svůj záručák s tím, že NESMÍM chodit do značkový záruční opravny.
    Nakonec jsem skončil tak, že teď všechno kupuji u T-mobile, většinou ne ve značkový prodejně, nebo přes Internet či operátorskou linku; na rozdíl od prodejny jsou tam příjemnější a vstřícnější). Protože mám telefon na smlouvu a jsem živnostník, tvrdí, že jsem VIP zákazník (pokud jsem sondoval, tvrdí to každýmu), ale podmínky mají výhodnější, než jinde. A mám taky nějaké dovolání, chovají se celkem slušně (narozdíl od Kyslíkářů) a profesionálně.
    Možná to vypadá jako agitka, to si holt přeberte každej sám. Já se nevnucuju. Každopádně moc nedoporučuju chodit do jejich značkové prodejny (máme tu jeinou v Pardubicích), moc vám neporadí (ledaže byste byli totální láma), nemají na vás moc času. Přes telefon mi sice kolikrát nepomohou hned, ale za chvíli zavolá nějakej kvalifikovanej technik. A reklamace (třeba vyúčtování), který nedokážou vyřešit za 24 hodin se považují za oprávněné…

  27. Zdravím,zkuste na rs mobilky podat hromadnou žalobu u české obchodní inspekce.já jsem se už pokoušel u čoi,ale zaměstnanec mi řek,že by bylo lepší,kdyby se ozvalo více podvedených klientů,aby to mělo význam.jinak mě odkázali,abych znovu napsal dopis do rs mobilek a vyžádal si mobil zpět.to jsem ale okamžitě zamítnul,protože po mojí zkušenosti s firmou rs mobilky,by to nemělo stejně cenu.tak zkuste a žádám lidi co tady byly podvedeni ať to nezahazujou do kouta a obrátí se na ČOI.tahle firma by měla zaniknout!!!!děkuji

  28. Dobrý den, také mám špatnou zkušenost s tímto obchodem, protože jsem telefon zde koupený reklamovala, a čekala 60 dní, pak jsem volala do Prahy a tam mi odpověděli, že mi pošlou zpět peníze. Koupila jsem si tedy jiný mobil, ale peníze od nich mi nedošly. Po měsíci jsem volala na mobilky, proč mi tedy ty peníze ještě neposlali a tam mi řekli, že mi opravený telefon poslali do Brna na prodejnu po – 69 dnech!! Telefon od nich už nechci, protože už jsem si koupila dávno nový – chci vrátit peníze. Ty mě ale dát nechtějí.
    ČOI to asi moc nezajímá.
    Lze ty peníze dostat zpět????

  29. Zdravím, taky i já bohužel patřím mezi podvené výše zmiňované společnosti.
    Poslala jsem mobil k reklamaci (4měsíce starý), nikdo se neobtěžoval mi sdělit přijetí reklamace, tedy jsem zjišťovala sama,bylo mi tedy po mém snažení sděleno číslo reklamace. Po měsíci jsem ověřovala stav, dle jejich stránek se u mého čísla ověvuje info, že z technických důvodů nelze stav ověřit (pokud ale zadám číslo větší než je má reklamace, funguje to). Nikdo se mnou nekomunikuje, na reklamace se nelze dovolat na maily nereagují.Dnes posílám doporučeně písemné odtoupení a vrácení peněz.Pokud tak neučiní( jakože zcela jistě neučiní) obrátím se na ČOI i na Policii.
    Dere mě to neuvěřitelně, protože ho dostal syn k vánocům vysněnej dotykovej s wifi a má …ovno!

  30. nu tak musím říct že sem tam telefon kupoval před třemi lety a musím zaklepat funguje doteď vše originál zabaleno a v pořádku ale bratr si tam teď koupil telefon manuál v němčině a software na vypáleném cd verbatim 🙄 :mrgreen: 😕

  31. Ahoj…. Koupila jsem si od mobilky s.r.o. mobil.. LG..Datum vystavení 9.12.2010 zaruka 24mesicu.. Ale az teprve dnes jsem to zacla resit.. koukla jsem do Daňového dokladu a tam stojí !ZBOZI JE PRODAVANO VE ZVLASTNIM REZIMU.. 90ZAKONA 235/2004 SB.. o DPH… Dostala jsem ho na Vánoce.. od ty doby ho neustalo nabijim.. den co den noc co noc.. Pokousela jsem se zavolat na uvedena cisla ale nedovolala jsem se… JSOU TO SVINE! POZOR.. at se nenapali nekdo dalsi!! 💡

  32. take ja sem se synem naletela ne mobilkovy prodej uz pomalu pul roku se pretahujem o mobil ,syn pres internet si koupul mobil a ne levny a po dvou mesicich zacal vypadavat nesel nabit pres nabijecku original v balicku sel obcas nabit jen pres pc.poslan na reklamaci ,vracen po mesici ale ouha sice nabijel ale zase bliikala obalka ze je plna pamet simkarty coz nebyla pravda at jsme daly jakoukoliv nesla blikalo porad ,tak volame a pisem a odpoved“ neumime zachazet s mobilem nabijime spatne a rady jak se obalky zbavit nepomohly tak se posilal znova ,prisel neopraven po mesici a odpovedi ze nenasly zadny problem a ze si mame koupit original nabijecku coz me nastvalo nebot vse co nam dali do krabicky bylo tak jak poslalioni,hovory neochotnych lidi nekomentuji odpovidali me jak bezmocnemu decku,poslala sem znova na reklamaci a co se nestane po necelem tritydenim odeslani prisel balicek zpatky ze si ho nikdo vubec nevyzvedl no to me dostalo po telfonatu tak nas odpalkovali ze jsem je i poslal nekam vse jen ze je nase chyba buhvi co jsme s nim delali a proc si h nevyzvedli ikdyz byl poslan doporucene dodnes nevim ,a telefon je od nich ponicen krty po otvirani praskle a ulamane pacicky ale to neni pravda vse je nase vina ikdyz vim a mohu prisahat podslala sem mobil vporadku ale dohadujte se snima kdyz neni to podlozeno a mam doma telefon drahy ale k nicemu dela si co chce a ikdyz ho chci nehcat opravit za penize nikdo mi to neudela jakmile reknu od koho je tak bych za to jejich jednani chtela aby dostali co jim nalezi ale moc tomu neverim nebot tady se niceho nedockame pochybuji ze to vysjde a oni budou potrestani jak se ma ale drzim palce a snad nekdy i dobra zprava bude ze stiznosti byly duvodne a pomohlo to k jejich zavreni

  33. Zdravím v klubu naštvaných lidí na mobilky.cz. Koupil jsem od nich mobil v a už má třetí reklamaci a chtěl jsem vrátit peníze ale oha dozvěděl jsem se že mobilky.cz neexistují a firma která je má na starost koupila pouze obchodní jméno ale veškeré závazky jsou na starou společnost. Mobilky.cz budou mít docela problém s Čojkou.

  34. Zdravím. Také mám problém s mobilky.cz. Po třetí, co mi byla uznána reklamace mi bylo řečeno, že odstoupení od smlouvy musím udělat u prodejce a ne v obchodě, kde jsem reklamaci mobilu nechával vyřídit. Když jsem našel sídlo firmy RS mobilky, nikdo tam nebyl. Rád bych se také připojil k žalobě (kontakt na mě: Quaron@seznam.cz). U této firmy už bych si nic nekoupil, jsou to podvodníci a zloději! Škoda jen, že jsem na tento blog nenarazil dříve.

  35. Jedna z vlastnic firmy – Marcela Šmuková Lohenická 518, Praha 9 – si tímto okrádáním a podváděním zákazníků pomohla k výstavní rezidenci v Přezleticích. 😆 😆 😆

  36. Snad na ty povedené kšefraře-podvodníky ruka zákona dosáhne a majetek zkonfiskuje:
    aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=775391

    Trestná činnost měla spočívat v pořízení a dovozu spotřební elektroniky, zejména mobilních telefonů a tabletů, v cenách bez DPH ze zemí EU (např. z Německa a Slovenska) prostřednictvím uměle vytvořených nekontaktních obchodních společností, které měli ovládat organizátoři trestné činnosti prostřednictvím nastrčených osob. 💡

Napsat komentář: Honza Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *