Multi-level marketing (MLM)

Udělá z vás Multi-level marketing (MLM) skutečně milionáře? MLM je cesta k milionářským majetkům? Pokud budete dělat „amwey“, tak si myslíte, že u benzínové pumpy budete moci načerpat vždy plnou nádrž?! Zkušenosti s MLM…

Multi-level marketing (zkráceně MLM) je jednoduše řečeno přímý prodej výrobků, nebo také síťový marketing. Způsob prodeje je realizován přes prodejce, distributory či poradce. MLM má rozhodně své místo v podnikatelské činnosti. Práce v MLM není klasické zaměstnání (zaměstnanecký poměr), je to podnikání (podnikáte jako fyzická nebo právnická osoba). Hovoříme snad o velkých penězích, ne? Podnikání v MLM vyžaduje patřičný výkon, dynamičnost, vytrvalost a také patřinou drzost, jinak těžko uspějete. V MLM jsou úspěšní pouze ti jedinci, kteří mají na to, nabízet – otravovat své příbuzné , kamarády, známé i zcela neznámé lidi.

Drtivá většina věřejnosti má k MLM negativní postoj, proto je velice těžké v tomto podnikání uspět (sehnat další lidi do systému, kteří budou kupovat – prodávat a verbovat další lidi). Proč tento negativní postoj? V devadesátých letech minulého století, po sametové revoluci, se v ČR vyskytovalo hodně firem, které zde „podnikalo“ pod záštitou MLM, jako nelegální „pyramida“, „letadlo“. Mnoho lidí zde doplatilo na nevědomost a zaplatilo vstupní poplatek v domnění, že rychle zbohatnou. Opak byl však pravdou… Jeden velký rozdíl mezi „letadlem“ a legálním MLM je ten, že u „letadla“ zaplatíte vstupní poplatek a nedostanete nic. V legálním MLM vaše příjmy pocházejí z prodaných výrobků – obratu.

MLM prodává své produkty celá řada firem, např. Amway, Avon Cosmetics, Lyoness, Oriflame, Mary Kay, Herbalife, atd. Jak známo, vše je zneužitelné, tedy i MLM. Nelegální MLM si dnes dovolí již málo firem, dalo by se říci, že v podstatě žádné firmy. Některé MLM firmy, resp. jejich distributoři – naháněči lidí, zneužívají MLM k negativní manipulaci s lidským myšlením – „vymývání mozků“. Vše, protože chtějí dostat co nejvíce lidí do systému. Někteří distributoři se neštítí doslova ničeho…

MLM a „Amwey business“

Samotný MLM není závadný, nic proti tomuto byznysu nemám. Je zde však „Amwey business“… Někteří amwejáci jdou tvrdě za svým cílem, chtějí vybudovat „vlastní business“, který jim bude vydělávat velké peníze. Je ale jejich představa reálná? Někteří amwejáci, zneužívají „Amwey business“ k uspokojení vlastních chtíčů, chovají se neeticky, někteří mají dokonce asociální chování a vykonávají stalking. Amwejáci často vyprávějí novým i stálým členům „milionářské příběhy“, ukazují jim obrázky luxusních vozů, jachet a další majetek milonářů. To považuji za negativní manipulaci s lidským myšlením. Amwejáci často útočí na intimní stránky lidí (finance, rodina, zaměstnání…), city lidí…

Jsem přesvědčen o tom, že drtivá většina amwejáků to myslí dobře (to myslel ale Hitler také…). Také musím souhlasit s tím, že MLM je teoreticky dobrý business… Bohužel, ale pouze teoreticky. Praxe je jiná. Myslím tím především selhání lidí… Největší problém vidím v nadměrné motivaci mnoha amwejáků, která mnohdy hraničí s fanatismem. Amwejákům jde především o jedno (jsou k tomu motivováni) – získat pod sebe nové a nové lidi, které budou kupovat „amvey výrobky“ a budou verbovat další a další lidi do systému. Vše z důvodu finančního prospěchu. Z mého pohledu je to nepředstavitelné, odporné…

Jak se pozná klasický Amweják?

  • Má arogantní a povýšené chování. Chová se jako ředitel Země, viz. ACZ, Lubo Pářa a další
  • Pokud vidí, že dotyčný nemá zájem o jeho „byznys“, upozorňuje na jeho byznys, tak vyhrožuje. Viz např. mafie, amway, Super Amway, Lubo Pářa a další
  • Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání (vstávají na budík). Ovšem paradoxní na tom je fakt, že drtivá většina amwayáků nevydělává NIC a také musí chodit do práce – vstávat na budík 🙂
  • To, že je jedná o „amwey“, řekne až úplně nakonec, nebo na dalších schůzkách. Amwejáci jsou učeni k tomuto… „Když budete kontaktovat lidi, tak se rozhodně vyhněte výrazům „amway“, prodej, výroky, sehnat lidi, pořádáme sezení, Multi-level marketing, MLM, atd. Toto jsou termíny, které mohou být při kontaktovaní velice nebezpečné“.
  • Má připravené (naučené) odpovědi takřka na všechny vaše otázky. Většina těchto odpovědí je však značně zcestných, nereálných a demagogických!
  • Když nemáte zájem, tak vám vnutí další studijní materiály (knihy, CD…) k pročtení, poslechu.
  • Bude vám tvrdit, že si musíte udělat dlouhý seznam lidí a následně je kontaktovat. Někteří Amwejáci tvrdí… „K Amwey businessu potřebujete je mít velký seznam lidí. Je to strašně důležitá věc! Seznam je věc, kterou spousta lidí podceňuje“.
  • Má svá naučená hesla: „Amwey je nejlepší business na světě!“, „Amwey se vyplatí – na to můžete vzít jed!“, „Stát se milionářem“, „Finanční nezávislost“, „Vstávejte ráno, kdy se vám zachce“, „Poslední den v práci, pro vás přijede drahá, dlouhá limuzína s řidičem!“, „Doživotní renty z obratu“, „Pracujte na sobě a vzdělávejte se!“, „Pokořím co nejdříve 21%“, „Napište si na seznam všech lidí, které znáte!“, „S Amwey si nakoupíte vše co chcete!“, „Mítink Amwey má prioritu!“, atd. TOTO NEJSOU ŽÁDNÁ SMYŠLENÁ HESLA – VÝROKY! TOTO ŘÍKAJÍ NĚKTEŘÍ AMWEJÁCI!!!
  • Často chodí na setkání amwejáků (semináře, mítinky…), kde tleská, píská, poskakuje, dupe, skanduje hesla (GO DIAMOND…), atp. Raduje se z toho, že vidí americké milionáře, kteří se na seminářích vyskytují. Někteří amwejáci tvrdí… „Mítink Amwey má prioritu! To je něco, co vám může vydělávat obrovské peníze do budoucna“.
  • Bezmezně obdivuje Vůdce motivačních organizací.
  • Je součástí zfanatizovaného davu na seminářích a mítincích. Amweják tvrdí… „Atmosféra „amwey konferencí“ je barvitá , někdy i nespoutaně živá, kdo je navštíví poprvé, tak může být překvapen“.
  • Bude vám říkat, že cena Startovacího balíčku je 1.130,- Kč. Což je pravda. Ale zároveň vám bude nutit předražené „amvey výrobky“ za další tisíce. Také vám může aweyák říkat: Zainvestujte 5-10 tisíc Kč a vydělávejte 50 000 Kč měsíčně!
  • Amwejáci říkají… „Pokud chcete s „amwey“ vydělávat velké peníze, tak musíte číst naši odbornou literaturu, poslouchat CD…. A hlavně choďte na semináře!“ Které mimochodem stojí nemalé peníze (vstupenky). Z tohoto plyne to, že amwejáci si platěji za vlastní vymytí mozku 🙂
  • Má stejné – naučené argumenty a hesla – „papouškují“ co slyší na seminářích…
  • „Amvey výrobky“ jsou pro ně nejlepší výrobky na světě. Nedají na ně dopustit! Tvrdí, že jsou bezkonkurenčně levné, ekologické, koncentrované, patentované… A hlavně mají „špičkovou kvalitu“! Můj názor je však jiný…
  • Jeho postup k získávání nového klienta vykazuje oblbování, mlžení, polopravdy, negativní manipulaci s lidským myšlením, „vymývání mozků“. Nejdříve vám vnuknou myšlenku, že váš život nestojí za nic – žijete jen průměrným životem (musíte chodit do zaměstnání, máte málo peněz, dluhy…). A že jedině „amwey“, je tou pravou spásou a vysvobozením…
  • Chtějí slyšet, jaký má „nová ovečka“ sen. Co si chce za vydělané, velké peníze z „amwey“ koupit – např. auto, dům, jachtu… Jsou nejraději, když si ty své sny – obrázky drahých vozů, letadel, ponorek, ostrovů pověsíte někam na dveře 😀

Závěrem o „amwey“

  • „Amwey business“ je legální MLM, podnikání. Není to tzv. letadlo.
  • Počínání některých amwejáků je přinejmenším neetické. Myslím tím především přesvědčovací proces nových členů, semináře, meetingy.
  • Jsem přesvědčen, že „Amwey business“ má pyramidovou strukturu.
  • Vadí mi oblbování a fanatizování lidí, vymývání mozků.
  • Fanatizování lidí a „vymývání mozků“ je také zjevné na některých mítincích.
  • Amwey je symbolem podomního prodeje – není důležité, že podomní prodej firma Amwey nyní nedoporučuje. Lidi to tam mají prostě zažitý. Proto se těžko hledají „nové ovečky“.
  • Některé semináře „amwey“ připomínají setkání sekty.
  • Na „amwey“ hodně amwejáků prodělává… Platí si školení (vstupenky na semináře a meetingy), vzdělávací knihy a CD… S naháněním lidí mají amwejáci i další náklady – technická média (telefon, internet…), pohonné hmoty, atd. Ze samotného „amwey businessu“ vydělávají nula nula nic – nanejvýš pár stovek. To ani nepočítám ztracený volný čas…
  • Amwejáci maji dokonale propracovaný psychologický systém. To se jim musí nechat.
  • Myslíte si, že z vás „amwey business“ udělá milionáře/milionářku? Těžko, pravděpodobnost je minimální! Drtivá většina amweyáků nevydělává NIC! Pokud vstoupíte do „amwey“, tak jste součástí velice rozvětvené větve distribuční sítě, z čehož plyne to, že vyděláváte, na ty nad sebou. Zbývá jediné – rozvětvit vlastní síť, což znamená nahánět lidi do „nejlepšího businessu“ na světě. Kde je sehnat? Kontaktovat svou rodinu, příbuzné, přátelé a známé, cizí lidi na ulici? Ne, ne! To je jistá cesta do pekel! Amwey je velice profláklej business, proto těžko dneska někoho seženete…
  • Chceš dělat „amwey“? Můžeš to vyzkoušet. Ale pokud budeš otravovat lidi (nahánět je do systému), tak počítej s tím, že přijdeš o své přátelé a známé, možná i o rodinu…
  • Propaganda „amwey“ je ideologie, která rozhodně nectí MLM. Někteří amwejáci dělají MLM velkou ostudu!
  • „Amwey business“ není má představa vydělávání peněz. Nikdy bych to nedělal!

Úplně na závěr

MLM není pro každého. Na MLM musíte mít člověk žaludek – oslovovat a nahánět lidi… Děkuji, ale nechci.

Děkuji za pozornost! Pište vaše zkušenosti s MLM či amwey byznysem.

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Související články:

Další články o Amwey na CzBlogu

Další články o Amwey na Amwey-Business.cz

289 komentářů u “Multi-level marketing (MLM)

  1. Komentuje admin, 9.5.2011 @ 21.51
    P.S: co myslíte, mají Avon Ladyes živnostenské listy? Hm?
    A kolik amwayáků má živnostenské listy?

    Já se ptal první, tak odpověz. Něco tu vychvalujete, tak chci vědět, jestli vůbec víte, co 🙂

    Vzhledem k tomu, co tady o Avonu píšete, o něm víte stejný kulový, jako o Amway 🙂

    VY DVA 🙂

  2. Adminova erupce bezmozkovitosti:

    https://czblog.cz/multi-level-marketing-mlm/comment-page-4/#comment-10702

    Kdo může za to, že máš mozek vybrakovaný jako starej pařez?

    Copak snad někdo něde v nějaké činnosti vydělává miliony tím, že si jen nakupuje spotřební zboží pro vlastní potřebu? Ty jsi o tom někdy slyšel?

    I malé dítě chápe, že pokud je někdo, kdokoliv, v Amway zaregistrovaný pouze jako koncový zákazník, nakupující si za V.O. ceny, nepodniká s produkty, tak logicky také nemá žádné výdělky.

    Tobě někdo platí za nic nedělání? Pak nejlepší byznys na světě, je ten tvůj a já bych jej rád poznal.

    Kdo ti může za to, že tvůj mozek není schopen rozlišit člověka, který s produkty podniká, má živnostenský list a člověka, který nepodniká a jen si pro sebe nakupuje, když chce.

    No kdo za to asi může, co? 🙂 Hlavo dubová? 🙂

    A právě ta naprostá většina koncových registrovaných zákazníků, jsou právě tím důkazem, který potvrzuje mimořádnou kvalitu produktů Amway. Těžko by si je lidé opakovaně kupovali, kdyby pro ně nebyly výhodné i když s nimi vůbec nepodnikají.

    Kde jste dali rozum, že Vám tohle není jasné?

    VY DVA 🙂

  3. Acz napsal: COž je samozřejmě další super blábol Zajímnalo by mě, co tě vede k tomu, jednou za 14 dní sem v trhnout a napsat snůšku naprostých ptákovin Stará ti zase nedala? No to se ale nediv, jednak my za to nemůžeme, to je tvoje vina a za druhé, je to zase jen tvůj problém. my ti ho nevyřešíme
    —————-
    Pěkně ubohý. Akorát zase jen zcestně ponižuješ.. Na víc se nezmůžeš.

    Jasně že jednou za 14 dní. A jak to víš? Zapisuješ si to do diáře? Já vlastně zapoměl, že amwayáci mají život rozplánovaný v diáři do poslední hodiny.
    A víš proč sem tu jednou za čas? Protože mám taky jiný zájmy, než sedět u pc a vyvracet ty vaše světonázorový, 50let stále stejný předpovědi, vize a pravdy. Což o tobě se říct nedá..
    Ty máš stejně asi sklony k závislosti, že jo?
    Jinak by si tady ten amway tak nepropagoval a nebyl by si tim tak posedlej..
    Je mi tě líto. Vsadim se, že už na nic jinýho nemyslíš, než jak sem zase vlepit nějakou amwyáckou moudrolež aby ste ovládli diskuzi a příspěvky se špatnými zkušenostmi ostatních odsunuli někam vdáli.
    Neskutečná manipulace a snaha zatajit skutečnost 😕

  4. Komentuje Pavel, 11.5.2011 @ 19.04
    Ty máš stejně asi sklony k závislosti, že jo?
    Jinak by si tady ten amway tak nepropagoval a nebyl by si tim tak posedlej.

    A tenhle bezmyšlenkovitý závěr tě napadl z jakého důvodu? Jaké podklady máš k takovému závěru? Vlastní intucii? Vlastní domění? 🙂

    Kolikrát ti mám vysvětlovat, že tady nikdo z nás Amway nepropagujeme a nikdy to ani dělat nebudeme? Kolikrát ti mám znovu, opakovaně vysvětlovat, že tvá makovička nechápe ani zbla z toho, co tady píšeme a proč?

    Proč se s tím odmítáš smířit, že o tom fakt nic nevíš? Je to pro tebe tak bolestně nepřekonatelné?

    Kdo ti zase nakukal, že posedlost prací, vlastním byznysem, je škodlivá? Ty jsi nikdy nesylšel, že každý, kdo v životě něco dokázal, byl tím skutečně posedlý, samozřejmě v tom dobrém slova smyslu?

    Kdy jsi se naučil dělat hloupá rovnítka ve smyslu:

    Posedlost = zvrácenost
    Obhajoba = sklon k závisti
    Osypky = prášek na praní 🙂

    … a další krávoviny, které tady vesele, jednou za čas, zaskočíš odprezentovat? 🙂 A co tě k tomu vede? Zkus to natáhnout na měsíčni pauzy, potom to zdvojnásob a nakonec tě to přejde úplně. Uvidíš, zkus to.

    Všechno je o zvyku 🙂 Stačí to jen pochopit a naučit se zvyk ovládat. Pracovat s ním. Tak držím palec. Ty to dokážeš. Máš na to.

  5. P.S.: ještě mě napadlo, v kontextu s tvými příspěvky zde, mohu naprosto odpovědně konstatovat, že posedlý Amwayjí jsi ty 🙂 A to velmi silně. 🙂

    Jsi totálně posedlý nenávistí vůči společnosti, produktům a všem lidem, kteří se spoluprácí s Amway zabývají. 🙂

    jsi tak posedlý, že ti nic nebrání vymýšlet si naprosté blbosti a konstruovat nesmyslné úvahy, jen abys jakkoliv poškodil tvůj objekt posedlosti 🙂

    No není to k zbláznění? 🙂

  6. Nejsem sice „Amweják“, ale protože mám co do činění s byznysem, nemohu uvěřit vlastním očím, co tu čtu. Jen namátkou reaguji na některé perly:

    Amweják má arogantní a povýšené chování
    S: Jak by s takovým chováním získával zákazníky?

    Posmívá se pracujícím lidem, kteří chodí do klasického zaměstnání
    S: Spíš upřímně žasne, když mu takoví lidé mají odvahu kázat, jak má vypadat úspěch.

    Má připravené (naučené) odpovědi takřka na všechny vaše otázky.
    S: Což je běžná výbava schopného obchodníka v každé firmě.

    Bude vám tvrdit, že si musíte udělat dlouhý seznam lidí a následně je kontaktovat.
    S: Proboha, ty jsi skutečně ještě nikdy neslyšel, jak pracují obchodníci v jakékoliv firmě po celém světě? Když už jsi nedotčený takovými základními vědomostmi, tak to prosím alespoň o sobě veřejně nevytrubuj.

    Má svá naučená hesla
    S: Baťa měl podobnými hesly pokrytou celou zeď kolem továrny. Ale možná ho také považuješ za zloděje a podvodníka, což by mnohé vysvětlovalo.

    Často chodí na setkání amwejáků
    S: Jiní chodí denně do hospody, aby tam přikyvovali řečem, jak není možné poctivou prací zbohatnout. Hádej, kdo z nich je úspěšnější.

    Bezmezně obdivuje Vůdce motivačních organizací
    S: Ty někoho takového znáš? Je pravda, že lidé, kteří přednášejí o motivaci, jsou obvykle charismatické osobnosti – bez toho by to nešlo. Ale nikdo je bezmezně neobdivuje, ani v Amway, ani nikde jinde. Jejich posluchači se spíš zajímají o to, co říkají, než o ně osobně. Skutečný podnikatel obdivuje úspěch, ne nějakého vůdce.

    Raduje se z toho, že vidí americké milionáře
    S: Teď nevím, jestli to není vtip pro pobavení obecenstva. Ale já tě chápu. Normální člověk má přece při spatření amerického milionáře skřípat zuby závistí a přemýšlet, jak mu to zdanit ve prospěch tobě podobných.

    Amwejáci si platěji za vlastní vymytí mozku
    S: Za komunistů to alespoň bylo zadarmo, že. A jak je vidět, povedlo se jim to dokonale, dokonce i teď to ještě u mnoha lidí funguje.

    „Amvey výrobky“ jsou pro ně nejlepší výrobky na světě. Nedají na ně dopustit!
    S: Nedovedu si představit, jak by někdo prodával třeba Zetory slovy: „Nejsou sice nic moc a navíc jsme je předražili, ale kupte si je.“ Věřit tomu, co prodávám, je základní podmínka obchodního úspěchu. Bože, bože…

    Nejdříve vám vnuknou myšlenku, že váš život nestojí za nic – žijete jen průměrným životem (musíte chodit do zaměstnání, máte málo peněz, dluhy…). A že jedině „amwey“, je tou pravou spásou a vysvobozením…
    S: Kdepak vnuknou. On totiž každý, kdo vstává na budík, to podvědomě ví. Včetně tebe. Vám nevadí Amway ani MLM, ale aktivní lidi. Jsou totiž nepříjemným špatným svědomím.
    Člověk, který pochopí, že může žít jinak, má už pak tolik inteligence, aby nevěřil, že to jde jen s Amway.

    Chtějí slyšet, jaký má „nová ovečka“ sen. Co si chce za vydělané, velké peníze z „amwey“ koupit – např. auto, dům, jachtu… Jsou nejraději, když si ty své sny – obrázky drahých vozů, letadel, ponorek, ostrovů pověsíte někam na dveře.
    S: Mít cíl a mít ho na očích je jedním ze základních atributů motivace k úspěchu a Amway na to zcela jistě nemá patent. Neúspěšní lidé se snadno poznají právě podle toho, že žijí bezcílně ze dne na den a podobným požadavkům se hlasitě smějí.

    Jsem přesvědčen, že „Amwey business“ má pyramidovou strukturu.
    S: Pyramidovou strukturu má každá firma a dokonce i náš stát.

    Na „amwey“ hodně amwejáků prodělává… S naháněním lidí mají amwejáci i další náklady – technická média (telefon, internet…), pohonné hmoty, atd
    S: To je skutečně objevné zjištění. Podnikatelé v jiných oborech se zřejmě takovými náklady trápit nemusí. A všichni vydělávají… Je mi jasné, co chceš říct. Zaměstnanci nikdy neprodělávají a o mzdu se jim postarají odbory. Tak přece není normální, aby někdo podnikal!

  7. Tak ty jestli nejsi amwayák tak já sem nejspíš prezident usa..
    Tenhle lživej příspěvek jenom svědčí, jak jste prolhaní a falešní..

  8. Slim:

    Konečně zas někdo, kdo to tu osvítil trochou humoru. Souhlasim s vámi, ale neberte je zas tak vážně. Vždyť jsou to jenom docela trochu negativní srandysti. To už lze vyčíst třeba z Pavlovi odpovědi.

  9. Pavel:

    Samozřejmě že je to nějaký amwayák. Pravděpodobně zdrogovaný acz zašel cestou ze semináře do internet coffee, aby pod jinou IP a přezdívkou napsal tento „skvost“.
    Ovšem klasická amwayácká demagogická rétorika (vstávání na budík, úspěch na očích, Bata) ho prozradila… :mrgreen: :mrgreen:

  10. hraesvelgr + Pavel = radši ani nevědět

    Hoši, vy už jste asi oba opravdu vyšinutí. To vypadá, jako když každej, kdo řekne něco chytřejšího než vy dva a zároveň na to nedokážete trochu inteligentně odpovědět, že je to nějakej Amwayák. Nechci vám nějak radit, ale čtěte si po sobě dobře, co píšete, protože někdy se tu opravdu až moc ztrapňujete.
    A to neni ani tak k smíchu jako spíše k lítosti. 😛 😐

  11. Hraesvelgr: Ovšem klasická amwayácká demagogická rétorika (vstávání na budík, úspěch na očích, Bata) ho prozradila…

    S: Že by? „Vstávání na budík“ jsem opsal od toho veleducha, co s tím tady začal. „Úspěch“ na očích“ a podobné věci jsou obecně známé psychologické zásady, na které nemá Amway žádný patent. A spojovat Baťu s Amway, to vyžaduje rozhled nadšeného konzumenta Ordinace v růžové zahradě a desítky z plastové lahve.

  12. Lubo: Souhlasim s vámi, ale neberte je zas tak vážně. Vždyť jsou to jenom docela trochu negativní srandysti. To už lze vyčíst třeba z Pavlovi odpovědi.

    S: Vždyť já je vážně neberu, to bych nad nima musel brečet od rána do večera. Naopak oceňuji jejich odvahu. Každý by se neodvážil jít s takovými bláboly na veřejnost.

  13. Pavel: Tak ty jestli nejsi amwayák tak já sem nejspíš prezident usa..

    S: To bych ti nepřál. To by ses musel radovat, že vidíš americké milionáře…

  14. Kéž bych to byl já, Pavle, po cestě z hospody 🙂

    Úpřimě – já nad bravurností Slimovy reakce žasnu, beru si ji na víkend jako studijní materiál pro argumentaci s blci a jemu osobně samozřejmě děkuji za ochotu sem vůbec něco napsat.

    Pěkný veekend, žvanilové.

  15. Slim:
    Opět lhaní a demagogie…
    Sám, jakožto amwayák, moc dobře víš, že vstávání na budík, nutnost být obklopen fotkami s vilami a ohánění se batou jsou klasické amwayácké obraty, které jsou navíc nesmyslné, protože spousta (troufám si říci že většina) úspěšných lidí na budík vstává, spousta (zejména západoevropských) podnikatelů nemá potřebu bydlet ve vile a jezdit v rolss-royce, natož aby si někam lepili jejich fotky a že Bata je jen amwayáky zneužívaná osobnost, která s nimi nemá nic společného.

  16. hraesvelgr:

    Nebo bys možná potřeboval o trochu víc praxe i vzdělání*

    *) vyjádření je prezentováno pouze jako názor a neslouží k urážce něčí osobnosti.

  17. Luboš pářa:
    Jako obvykle nemáš argument, protože výše uvedená fakta jsou jednoznačná, tak napíšeš nic neříkající „názor“, který má jen urazit…

    :mrgreen:

  18. Hraesvelgr:

    Jednou z typických vlastností fanatických odpůrců čehokoliv je, že na jakýkoliv argument odpovídají: „A stejně je to tak, jak říkám já.“ Člověk si říká, jestli má vůbec cenu s nimi diskutovat. Ale ber to z mé strany jako osvětovou charitu.

    1. Už jsem tu jednou řekl, že s amwayáky nemám nic společného, takže to tak je, i kdyby ses stokrát stavěl na hlavu. Na setkání Amway jsem byl pozván jednou někdy v polovině 90. let a rovnou jsem řekl, že ne.

    2. Termín “vstávat na budík“ je v úvodním článku. Předpokládám, že číst umíš, tak se o tom můžeš přesvědčit.

    3. Netvrdil jsem, že musíš mít na očích vilu a luxusní auto. Řekl jsem „cíl“ a to je hodně široký pojem. Není na tom vůbec nic zvláštního, tenhle mechanismus programování podvědomí zná psychologie už dlouhá léta. Asi si říkáš, že když to tedy funguje, proč nejsou všichni úspěšní, že?
    Problém je v tom, že většině lidí, kteří útočí proti MLM a podnikavosti vůbec, nevadí obrázky luxusních vil, ale představa, že by oni sami měli o něco usilovat. Děsí je výhled, že jim jednoho dne manželka nebo někdo jiný řekne: „Podívej se na souseda, jak zbohatl. Přestaň se válet u televize a běž taky něco dělat!“ Takže je potřeba z podnikavých udělat magory, zloděje, vymývače mozků, podvodníky a já nevím co ještě, jen abyste pak mohli říci, že chcete zůstat poctiví a proto nic dělat nebudete.

    4. Já Baťu obdivuji kvůli němu, ne proto, že ho obdivuje někdo jiný. Nemám stádní způsob myšlení. Ostatně když jsme u toho nálepkování, kam by ses zařadil ty? Mezi lidi, kteří pracují do výše svého platu?

  19. Dobrý den, jmenuji se Petr a rád bych s výdělkem pomohl a také něco nového o MLM řekl, ale bojím se někomu něco navrhnout, když vím jaká je všeobecně apatie k jakékoli nabídce. Nedivím se, že lidé mají špatnou zkušenost se všelijakými nesmysly. Jak potom mám nabídnout něco dobrého? Snad jen kdybyste mi napsali vše čeho se bojíte a co nechcete dělat. Hlavně mi nepište konkrétnosti jako propisky, klikačky, MLM, Dedru a pod. Ale pište třeba, nechci nikoho obtěžovat, nechci prodávat, nechci dojíždět, prostě vše co nechcete. Já podle toho poznám, jestli to co myslím je pro vás a třeba jestli půjde z některého vašeho nechci, slevit. Pište na pratelsky@seznam.cz

  20. Komentuje admin, 4.6.2011 @ 10.14
    Slim:
    Amwayák možné nejsi, ale myšlení máš totožné

    To je opravdu tragické 🙁 Přemýšlím, kolikrát už jsem se ti nejen já pokoušel vysvětlit, ži nic takového, jako jakési „Amwayjácké myšlení“ NEEXISTUJE.

    I Slim. Několikrát ve svých příspěvcích vysvětluje, že na uvedené myšlenky Amway žádný patent nemá a že se jedná o naprosto běžné myšlení v jakémkoliv oboru či provesi, ano, těch lidí, kteří se koukají na svět trochu jinak, než drtivá většina těch ostatních a díky tomu dosahují také úspěchů.

    Nikdy nepochopíš, že stav a postoj kteréhokoliv člověka vždy odpovídá úrovni a způsobu jeho myšlení.

    Ale s tvým nyšlením je to prostě tragičtější, než je zdrávo. Tobě tak nějak ne a ne něco dojít. 🙂

    A tak si opět přesně podle vzoru, který Slim představil a popsal, vysvětluješ svoje NECHÁPÁNÍ po svém 🙂

    Abys nemusel použít vlastní rozum a přemýšlet, vykonat tu práci, která vede k poznání, použiješ to nejjednodužší vysvětlení, proč on přemýšlí jinak, než ty:

    MÁ bezpochyby to zrůdné, Amwayjácké myšlení 🙂

    Ano, až tak hloupý a naivní jsi 🙂

  21. Komentuje hraesvelgr, 3.6.2011 @ 12.43
    Slim:
    Opět lhaní a demagogie…
    Sám, jakožto amwayák, moc dobře víš, že vstávání na budík, nutnost být obklopen fotkami s vilami a ohánění se batou jsou klasické amwayácké obraty, které jsou navíc nesmyslné, protože spousta (troufám si říci že většina) úspěšných lidí na budík vstává, spousta (zejména západoevropských) podnikatelů nemá potřebu bydlet ve vile a jezdit v rolss-royce, natož aby si někam lepili jejich fotky a že Bata je jen amwayáky zneužívaná osobnost, která s nimi nemá nic společného.

    Ono jde spíš o to, že ty tomu pořád naprosto nerozumíš. Vůbec nejde o nějaké stávání na budík, ale jestli tak někdo stávat chce, nebo nechce a podle toho si zařídí život. Bohatí a úspěšní lidé, cela jistě pokud stávají „na budík“, tak to dělají proto, že chtějí. Lidé, odkázáni za jediné zaměstnání, to dělat „musejí“. A to je onen zásadní rozdíl, který se pokoušíme vysvětlit, ale bohužel, tobě nelze nic vysvětlit.

    Stejně tak jen žvaníš o tom, co kdo kde nalepené má a nemá v kontextu s tím, jak je bohatý. Většina velmi bohatých lidí, kteří o svých úspěších napsali nějaké knihy, tuto techniku vizualizace cílů používá neustále, mají svoje vlastní způsoby vizualizace snů, samozřejmě neexistuje žádná „povinnost“ mít cosi nalepené na lednici a nikdy jinak, blbe.

    Jde o funkční princip, funkční tisíce let, používaný nejvíce právě u těch, které ty moc neznáš a odsuzovaný těmi, kterými jsi obklopen :-).

    Co je to za termín „ohánět se Baťou“? Copak to nejste vy, kdo tvrdí, že žádní bohatí a úspěšní lidé praktiky, o kterých píšeme, NEPOUŽÍVAJÍ? Baťa je pravděpodobně nejznámější a nejúspěšnější český podnikatel a je zcela logické, že jej tedy můžeme použít jako příklad, že jste to vy, kdo si vymýšlí a lže.

    Je zcela pochopitelné, že tedy používáme kromě stovek jiných i Baťův příklad, vzor a fakta. Potvrzují, jak se věci mají a kdo tu jen žvaní s prázdnou hlavou.

  22. Komentuje acz, 6.6.2011 @ 5.37

    Komentuje admin, 4.6.2011 @ 10.14
    Slim:
    Amwayák možné nejsi, ale myšlení máš totožné

    To je opravdu tragické 🙁 Přemýšlím, kolikrát už jsem se ti nejen já pokoušel vysvětlit, ži nic takového, jako jakési „Amwayjácké myšlení“ NEEXISTUJE.

    I Slim. Několikrát ve svých příspěvcích vysvětluje, že na uvedené myšlenky Amway žádný patent nemá a že se jedná o naprosto běžné myšlení v jakémkoliv oboru či provesi, ano, těch lidí, kteří se koukají na svět trochu jinak, než drtivá většina těch ostatních a díky tomu dosahují také úspěchů.

    Nikdy nepochopíš, že stav a postoj kteréhokoliv člověka vždy odpovídá úrovni a způsobu jeho myšlení.

    Ale s tvým nyšlením je to prostě tragičtější, než je zdrávo. Tobě tak nějak ne a ne něco dojít. 🙂

    A tak si opět přesně podle vzoru, který Slim představil a popsal, vysvětluješ svoje NECHÁPÁNÍ po svém 🙂

    Abys nemusel použít vlastní rozum a přemýšlet, vykonat tu práci, která vede k poznání, použiješ to nejjednodužší vysvětlení, proč on přemýšlí jinak, než ty:

    MÁ bezpochyby to zrůdné, Amwayjácké myšlení 🙂

    Ano, až tak hloupý a naivní jsi 🙂

    Emwejácké myšlení, že neexistuje? Opakujete naučené fráze ze seminářů, papouškujete ty čížkoviny a hassmannoviny… Máte čížkovské a hassmannové myšlení (jsou to prostě vaši vůdci, no). To co řekne ten váš guru, to berete jako fakt a nadpravdu. A pak, že podnikatelé 😀

    Zajímalo by mě, zda i opitej emweják je takovej demagog a ubožák opakující ty čížkoviny. Při promile mu svítí hlava, až takový je to nadčlověk 😀

  23. Admin: Amwayák možné nejsi, ale myšlení máš totožné

    S: To je stejné, jako kdybys řekl, že pes je kočka, protože má také čtyři nohy. Potřebuješ zkrátka všechny nepřátele dostat pod jednu hlavičku, v tom je to.

    Ale když tedy považuješ všechny „amwayácké“ myšlenky za nepřijatelné, jaký je tvůj recept na úspěch? Co nabízíš místo nich?

  24. slim
    Víš podle mě žádný recept na úspěch neexistuje,všechno to jsou rady a teorie.Kdybych znal recept na úspěch,tak ho nikomu neřeknu a chechtáky si nechám pro sebe 😉 co myslíš?

  25. Komentuje JaraCimrman, 7.6.2011 @ 15.42
    Kdybych znal recept na úspěch,tak ho nikomu neřeknu a chechtáky si nechám pro sebe 😉 co myslíš?

    Doměnka, že neexistuje recept na úspěch, je právě ten omyl naprosté většiny lidí. A tvůj další postoj, co bys prý s tímto receptem udělal, právě dokresluje, proč úspěšný nejsi.

    V podstatě všichni úspěšní lidé, jejichž úspěch není založen na singlové činnosti, ale spolupráci, se stali úspěšní až po té, co pomohli k úspěchu, nebo alespoň vídělku, mnoha jiným lidem.

    Sobectví a úspěch nejdou dohromady a jsou společně nefunkční. Sobec nemůže být úspěšný a úspěšný nemůže a samozřejmě ani není sobcem.

    Pořád se motáš okolo toho, že odmítáš přiznat, že tomu nerozumíš, že o tom nic nevíš a že zmińované filozofie nechápeš. A proto je odmítáš.

    Odmítat důležité informace moc chytré není. Bohužel je to ale nejčastější lidská chyba vůbec. Takže v tom rozhodně nejsi sám.

    Pevně věřím, že tyto argumenty opět budou označeny za sektářské vymývání mozku 🙂 Jak už to na tomto blogu bývá 🙂

  26. Komentuje JaraCimrman, 7.6.2011 @ 15.42
    …..všechno to jsou rady a teorie.

    Spojit radu a teorii je docela pěkná hloupost 🙂 Jsou to nespojitelné termíny. Fak, že o tom nic nevíš, ti nedává žádné právo tvrdit, že je cosi jen teorií. Rada ve významu tohoto slova je informace, vedoucí k nějakému výsledku. Ověřenému výsledku.

    Co také nevíš, jsou fakta o tom, že ony „teorie a rady“, napsali a vyslovili lidé až po té, co si funkčnost oněch „rad a teorií“, ověřili v praxi. Obsahy oněch rad a teorií se ověřily v praxi už před tisíci lety a až do dnes tyto funkční věci trvale ověřují a logicky také neustále opakují tisíce lidí.

    Tvůj problém je pouze v tom, že obsahy těchto „rad a teorií“ zpravidla vůbec neznáš a to málo, co jsi zaslechl, naprosto nechápeš, neboť jsi nikdy neučinil to, co je potřeba, abys to pochopit mohl. Otevřít hlavu, přestat poslouchat pomatence, jako je tadyhle Bestmen a vzít to pěkně od samého začátku, jednu knížku za druhou a číst a přemýšlet nad tím.

    Ještě jednou: PŘEMÝŠLET NAD TÍM.

  27. JaraCimrman: Víš podle mě žádný recept na úspěch neexistuje,všechno to jsou rady a teorie.Kdybych znal recept na úspěch,tak ho nikomu neřeknu a chechtáky si nechám pro sebe co myslíš?

    S: Na Yalské univerzitě v USA probíhal výzkum, zahrnující období dvou desítek let. Zkoumaly se postoje čerstvých absolventů a jejich situace po dvaceti letech. Mladí lidé, mající už tehdy svůj cíl, se úspěšně prosadili v praxi. Bývalí studenti, kteří konec studií chápali jako možnost si nějaký čas jen užívat („a pak se uvidí“), ve srovnání se svými cílevědomými spolužáky příliš úspěšní nebyli.

    Takže minimálně jeden základní recept by tu byl. Problém je v tom, že většina lidí se lekne, že by museli něco dělat, a tak raději sebe i jiné přesvědčují, že žádný recept neexistuje.

  28. Slim
    Jo jo tento výzkům mi byl také prezentován jedním kámošem amwejákem.Je krásné jak to máte všechno naučený jako básničku.
    Jistě výzkum má pravdu člověk musí chtít,ale nejdřív bych začal bejt vámi studiem na nějaké té universitě né v amweyi.
    Ovšem naše republika je vzorný příklad toho,že poctivou prací zde moc lidí nezbohatlo…

  29. JaraCimrman:

    To je smutný. Představovat si, že poctivou prací lze jen těžko zbohatnout. V tom případě je tu všude bída, protože většina těch nepoctivců se vlastně tedy vezou na té menšině poctivců. Není to tak?

  30. A mě by zase zajímalo, co je to ta POCTIVÁ PRÁCE podle vzoru JC 🙂 Na tuhle jeho myšlenkovou bravuritu se těším už teď 🙂

  31. Komentuje JaraCimrman, 9.6.2011 @ 22.50
    Jistě výzkum má pravdu člověk musí chtít,ale nejdřív bych začal bejt vámi studiem na nějaké té universitě né v amweyi.

    Kdybys pořádně četl a alespoň částečně pochopil Slimovo vyjádření, všiml by sis jistého závěru: Že jistá nemalá skupina absolventu Yalské university ničeho v životě nedosáhla ani po té, co absolvovali tuto skvělou universitu 🙂 Takže tvůj recept/rada na studium university samozřejmě nic neřeší 🙂 Studium vědy, která učí, že je nejdůležitější chtít, mít cíl a jasnou vizi, naopak smysl má a to zcela zásadní. A o tom a nejen o tom je také obsah vzdělávacích programů nejen v Amway. A nikdo z nás nemůže za to, že ty tomu nejsi schopen porozumět.

  32. Lubo Pářa
    Bída tu není zatim,ale když se podívám jak politici,úředníci,podnikatelé a jiní si plní svůj sen a cíl(kradou) a nic se jim nestane je mi do pláče.Ti poctiví jsou nasraní,že si nenakradli taky.

  33. Komentuje Slim, 9.6.2011 @ 13.49

    JaraCimrman: Víš podle mě žádný recept na úspěch neexistuje,všechno to jsou rady a teorie.Kdybych znal recept na úspěch,tak ho nikomu neřeknu a chechtáky si nechám pro sebe co myslíš?

    S: Na Yalské univerzitě v USA probíhal výzkum, zahrnující období dvou desítek let. Zkoumaly se postoje čerstvých absolventů a jejich situace po dvaceti letech. Mladí lidé, mající už tehdy svůj cíl, se úspěšně prosadili v praxi. Bývalí studenti, kteří konec studií chápali jako možnost si nějaký čas jen užívat („a pak se uvidí“), ve srovnání se svými cílevědomými spolužáky příliš úspěšní nebyli.

    Takže minimálně jeden základní recept by tu byl. Problém je v tom, že většina lidí se lekne, že by museli něco dělat, a tak raději sebe i jiné přesvědčují, že žádný recept neexistuje.

    Výzkumy považuji za nepřesné, tudíž za irelevantní. Proč? Protože lidi v takových případech často lžou.

    Recept na úspěch… Co je to úspěch? Pro každého člověka něco zcela odlišného. Takže je jasné, že unikátní a univerzální recept na úspěch neexistuje!

  34. komentuje Lubo Pářa
    A to kradou všichni ti podnikatelé

    Jistě že ne,samo že je hodně i těch poctivých.I kdyby byl jedinej co krade a prošlo mu to,je něco špatně.

  35. JaraCimrman:

    Já tě na jednu stranu chápu, ale na druhou stranu je mi líto tvého přístupu (neber si to osobně). Myslím, že moc zohledňuješ veškerá negativa, která se kolem nás dějí a se kterými my můžeme těžko něco dělat. Na druhou stranu ale zase přehlížíš spoustu pozitivních věcí a to tě vede k tomuhle negativnímu postoji.
    Žádné cíle nebo sny rozhodně nemůžou za nějaké krádeže nebo jiné lumpárny. To spíš záleží na tom, jakou si každý jednotlivec vybere cestu nebo prostředek, jakým se k cílům a snům dostat. Někteří si bohužel vyberou tu rychlejší. Na druhou stranu, když se jednou pošpiní, pak už se to s nimi táhne po celý život a musejí zatajovat, lhát a skrývat se, jenomže touhle stále krátkou cestou přibývá podvedených svědků a spolupachatelů a už není cesty zpět.
    Naopak pokud poctivci jsou pracovití a mají dostatek pevné vůle, pak se mohou třeba stejně jako moji prapředci dopracovat k životnímu nadstandardu. Kdyby o něj přišli, dokázali by jej díky životním zkušenostem získat mnohem rychleji a bez oněch zklamání ze ztrát peněz, kdy narazili na nějaký podvod.
    Já teď hovořím úplně mimo Amway. Pokud jsi někde narazil a zjistil jsi, že někudy cesta nevede, pak máš alespoň dobrou životní zkušenost a příště už tě to samé nezaskočí. Je čas jít dál a nestát na místě a rozhodně se nenechat ovlivňovat špatnými informacemi z televizních zpráv, které sami příliš neovlivníme. Můžeme se nad tím bavit a spekulovat hodiny a nebo můžeme udělat něco užitečného sami pro sebe – třeba sbírat ony další zkušenosti.
    Ó, to znělo skoro jak do nějakého filmu že? No nic no, jinak to napsat prostě neumim.

  36. Teda vážení admin, + Lubo Pářa, chvíli vás tu sleduji, jakou tu vedete přestřelku výměny názorů a nejspíš vám uniká, že máte každý kus pravdy. Víte, v čem lidé většinou dělají chybu při podobných sporech? Všechno o čem hovoří, zevšeobecňují a neuvědomují si, že vlastně mluví za všechny a ne za sebe. Třeba říkají, nejlepší cigarety jsou Sparty, nejlíp vaří u Bumbrlíčků, dělám nejlepší MLM apod. Místo aby říkali sami za sebe, mě nejlépe chutnají Sparty, u Bumbrlíčků mi nejvíc chutná guláš, MLM který dělám, mi ohromě vyhovuje apod. Tvrdit, že je něco nejlepší, je akord dobrý základ pro nesmyslné podobné spory. Mě třeba kupříkladu pomohl nový projekt spuštěný nedávno v ČR, kde dle mého názoru MLM má zajímavý systém založený na Bináru, který umožňuje uvolnit zúčastněným ruce, uvolnit psychiku a začít si plnit sny, které dosud snili. Pokud chcete, vědět o čem hovořím a přestat vést tyto žabomyší války, pojďte se raději podívat na zajímavou prezentaci a můžete mi na ní říci svůj názor, Petr pratelsky@seznam.cz

    Pozvánka na on-line prezentaci od 17h nebo 21h. Klikněte na http://www.TeamTalkFusion.cz zvolte krok č. 2, klikněte do prostoru karty LIVE, pak na červenou značku a zvolte 1 z možností prezentace 17h nebo 21h, do Enter Guest Name napište své jméno a pak enter.

    Pozvánka na prezentaci ze záznamu ke zhlédnutí ihned. http://www.TeamTalkFusion.cz Po kliknutí na adresu zvolte krok č.2,, pak Click Here, do Enter Guest Name vepište své jméno a Enter

    🙄 💡

  37. Komentuje admin, 12.6.2011 @ 12.50
    Výzkumy považuji za nepřesné, tudíž za irelevantní. Proč? Protože lidi v takových případech často lžou.

    Recept na úspěch… Co je to úspěch? Pro každého člověka něco zcela odlišného. Takže je jasné, že unikátní a univerzální recept na úspěch neexistuje!

    Tvá obecná podezíravost a nepřehlédnutelná paranoja ovládá celé tvé myšlení, projevy a bohužel také konání. Bohužel. Tvé blogy jsou toho naprosto zřetelným důkazem.

    Považuješ-li výzkumy obecně za nepřesné proto, že lidé lžou, za co považuješ svůj blog, kde nic jiného, než lži z tvé klávesnice, nejsou? 🙂

    Takhle bagatelizovat výzkumy může skutečně jen naprostý blb. A ještě větší blb na tomto přístupu definuje svoje myšlení a konání 🙂

    I přesto, že pro každého člověka znamená výraz „úspěch“ něco jiného, tak existuje ověřený recept, jak konkrétního úspěchu může konkrétní člověk dosáhnout.

    Bohužel nejsme schopni nijak zajistit, abys to pochopil.

  38. Komentuje JaraCimrman, 12.6.2011 @ 17.53
    I kdyby byl jedinej co krade a prošlo mu to,je něco špatně.

    A co je špatně? Buď konkrétní. V diskusi mají nicneříkající výroky nulovou hodnotu. A nebo raději neříkej nic, protože to bude zase superblábol.

  39. JC: Jistě výzkum má pravdu člověk musí chtít,ale nejdřív bych začal bejt vámi studiem na nějaké té universitě né v amweyi.

    S: V Amway jsem „nestudoval“, vysokou školu ano. Problém je v tom, že univerzita tě maximálně připraví na kariéru zaměstnance. Ne podnikatele.

    Před časem jsem mluvil se dvěma lidmi. Jeden byl český emigrant, dnes milionář. Začínal od pověstného mytí nádobí a jak říkal, bral jakoukoliv práci, která ho posunula výš.
    Druhý, také Čech, vystudoval prestižní americkou univerzitu, měl dva doktoráty a byl nezaměstnaný. Stěžoval si, že mu nikdo nic pořádného nenabízí.

    Takže ono je opravdu důležité být na prvním místě cílevědomý a potom až vzdělaný.

  40. Admin: Výzkumy považuji za nepřesné, tudíž za irelevantní. Proč? Protože lidi v takových případech často lžou.

    Recept na úspěch… Co je to úspěch? Pro každého člověka něco zcela odlišného. Takže je jasné, že unikátní a univerzální recept na úspěch neexistuje!

    S: Je trochu rozdíl mezi průzkumem, kde se tě ptají třeba na nákupní preference, tam se opravdu lidi často přetvařují, a dvacetiletým sledováním konkrétního člověka s použitím vědecké metodiky.

    Mám ale dojem, že ty zásadně nevěříš ničemu, co by nabouralo tvůj postoj.

    Úspěch může sice každý vidět v něčem jiném, ale nějak přece musí člověk poznat, že je úspěšný, ne? Z toho plyne, že úspěch je splněný cíl. Jinak se to posoudit nedá. Proto také platí, že kdo nemá cíl a nejde za ním, nemůže být úspěšný.

  41. Petr:

    Víš co, mluv za sebe. Ty jsi přece stejnej jako admin. Taky jenom kritizuješ. A to je tvůj způsob prezentace produktu? Ty ses taky zrovna nepředstavil nejlíp. Mimo to, admin je tu spíš pro smích a pokud to tu sleduješ, tak bys měl sám vyčíst, že nedokáže vůbec odpovídat na otázky populisto. Když neumí obhájit vlastní „subjektivní“ názor, tak proč bych se do něj neměl trefovat?
    Mimo to ty věříš, že videomail a videokonference a veškerej neosobní přístup má budoucnost? Neřikám, že mám v rukou nejlepší MLM, nebo co jsi to o mě napsal (je vidět, že tvé názory jsou také příliš subjektivní), ale já psal, že kdo bude znát lepší příležitost, ať mi napíše na maila, který jsem tam v příspěvku zanechal. Bohužel jsi mi nic neposlal, takže tomu TalkFusion asi sám ani moc nevěříš. Chtěl bys uspět bez práce. No v tom případě hodně štěstí.

  42. Ahoj Admine.

    Myslel jsem si, že už sem nenapíšu 😉 . Ale nikdy neříkám nikdy… Měsíc na to co jsem dal poslední příspěvek, tak mi to nedalo (přiznávám že velký díl na tom má tenhle blog) a podepsal jsem smlouvu s jednou MLM firmou. Diskuze tady je zajímavě vyhrocená. A protože nejlepší je kašlat na řeči a zkusit si něco na vlastní kůži, tak jsem vyhodnotil že ta sranda za ty 2.000,- stojí. Schválně jsem nechal vše běžet dle návodu (doporučení – i když jsem samozřejmě něco podle sebe korigoval). Dal jsem si na to čas 6 měsíců a pak uvidím. Tohle je info v poločase… První měsíc mi bylo doporučeno vyzkoušet produkty. To chápu, protože než jsem koupil auto, tak jsem se musel také svézt. Byla z toho investice cca 4tis. Domluvil jsem nějaké schůzky se známými. „Kupodivu“ se jim to líbilo 😐 a tak se mi něco vrátilo (2 lidi si něco koupili a 1 podepsal smlouvu). Za první měsíc ztráta cca 4.200,-. Druhý měsíc mi byl ještě ukázán prodej a prezentace. Výsledkem bylo že jsem ztrátu srovnal a byl jsem na nule. Třetí měsíc jsem dělal to samé co měsíc druhý a jsem v plusu. Ještě to nemám spočítané, ale vychází to s provizí cca 6tis. Všechny tři měsíce jsem tomu dal cca 20-30 hodin za měsíc s tím, že jsem hlavně dodržoval pravidelnost (zvyk ze cvičení kdy jsem věděl že když nebudu chodit 2x – 3x týdně, tak to nenakopnu a výsledky nebudou 😉 ). Pracoval jsem v okruhu lidí které znám. Nepodbízel jsem se. Oznamoval jsem. Systém chceš nebo nechceš. Je to na tobě. Jsem zvědavý na to co z toho bude za další tři měsíce. Já to pro pár tisíc dělat nebudu, ale zatím musím konstatovat, že pro člověka s nízkým příjmem to je velice primitivní možnost jak si celkem markantně zvednout měsíční příjem. Tak zatím. Ahoj Max

  43. Max:

    Rozhodně nemám nic proti MLM, to určitě ne. Nejde mi o výrobky… Jde mi jen o některé „amwayáky“, kteří negativně manipulují s lidmi. Určitě hodně záleží do jaké skupiny se dostaneš a na jaké narazíš lidi. Taky je to hodně o štěstí, ostatně jako každé podnikání…

    P.S. Taky nezapomeň počítat zákonné pojištění, které musíš za sebe platit, když máš ŽL – když prodáváš výrobky, tak musíš mít ŽL. A s tím samozřejmě souvisí další platby – daň z příjmu, náklady na účetnictví……..

    A poč jsou zde články o amway? Upozorňuji na negativní stránky tohoto tajemného byznysu. Když vidím zpovědi lidí, kterým tento „byznys“ nepříjemně zasáhl do života, tak je mi přinejmenším smutno…

    Dobrý den, tak jsem zjistila, že je tu vypíchnutý můj téměř rok starý příspěvek, který jsem psala v zoufalství, protože syn se místo studií dak k amwey. Mohu říci, že to byla tvrdá škola jak pro nás rodiče, tak i pro něj. Krátce po tom, kdy jsem hledala názory obou stran a téměř se nechala zviklat 😐 , můj syn s tím, že jsme negativní a řádně nevzdělaní (ty jejich knihy a DVD), se sebral a utekl z domova. Utekl s amwayačkou jejíž otec se tomuto „podnikání“ věnuje už několik let. To mě tak naštvalo, že nějaký rádoby milionář, který nás ani neznal, takto dokázal klukovi vymlátit mozek, že jsem se zasekla a nechala syna, ať tedy jde za svými modlami, ale bez našich financí. A jak to dopadlo? Syn se opravdu snažil, otravoval kde koho, půjčoval si, a nakonec neměl ani na jídlo a naštěstí ani na vstupenky na semináře a na baterky do diskmena, domů jezdil pouze když jsme nebyli doma a to se mi ztrácelo jídlo. Vrátil se po 3 měsících, o 15 kg lehčí (ještě, že měl dobrý základ 😉 a co hůř, duševně ztrápený a jeho mladistvá bezstarostnost byla pryč. Dost dlouho se z toho dostával. Dnes mám zase doma mého skvělého kluka, a i když nestuduje, tak si našel práci ve který je úspěšný a tím se mu navrátilo i sebevědomí.
    Závěr, stydí se za to, jak se sebou nechal manipulovat, ale doma mu to nikdo nepřipomíná.
    Díky, že se našel někdo, kdo na tento nešvar manipulace s lidmi upozorňuje- Bestmene máte můj dík.

    https://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-15/#comment-11215

    A další… Krutá realita amway byznysu – http://amwey-business.cz/kruta-realita-amway-byznysu/

  44. A poč jsou zde články o amway? Upozorňuji na negativní stránky tohoto tajemného byznysu. Když vidím zpovědi lidí, kterým tento „byznys“ nepříjemně zasáhl do života, tak je mi přinejmenším smutno

    Nám je z těch článků smutno ještě víc, než tobě. Je zde ale zásadní rozdíl. Ty takové „výlevy“ lidí, které ale vůbec neznáš a nemáš tušení, jaké mají záměry, pohnutky a co je přimělo k tomu, aby sem napsali, používáš velmi účelově proti systému Amway obecně. Ruku na srdce, rozlišování ti dělá zásadní problém. Nikdy ses s ním ale nezdržoval. Rozlišovat není tvůj záměr ani volba.

    Pak je tu ještě ta aféra s příspěvky, které si píšeš sám …. no, nechme to …. jaký to má asi smysl a důvod? Co myslíš? Chránit jakési potencionální poškozené, kteří zřejmě asi vůbec poškozeni nebyli? 🙂 Vytvořit uměle přesvědčení, že co čech, to podvedený Amwayjí? 🙂 🙂

    Nám je z takových článků smutno především proto, že my skutečně známe fakta, pravdu, systém, práci, prostě Amway známe velmi dobře, protože s ní spolupracujeme. Ty ji bohužel ale neznáš.

    Takže velmi snadno poznáme, kdo si tak trochu vymýšlí, kdo si přikrášluje fakta, kdo manipuluje s informacemi a skutečností tak, aby to vyznělo proti nám. Protože to je jejich účel. Žádný jiný.

    Tobě je to jedno ze dvou důvodů. Fakta neznáš, takže ti nezbývá, než jim bezmězně důvěřovat 🙂 A to je směšné, vzhledem k tomu, jak všem radíš: NEDŮVĚŘUJTE !!!

    Druhý důvod je snadné použití pro svůj plán. Tvá cesta je poškozovat cokoliv s nálepkou Amway.

    Tvrdíš sice občas, že nemáš nic proti MLM a že ti vadí JEN NĚKTEŘÍ, ale sám netušíš vlastně kteří a i kdybys to tušil, nikdy jim to nedokážeš říct přímo do očí, k čemuž jsem tě já několikrát vyzval a ty jsi slabošsky couvl.

    Nemáš v sobě kouska cti si s nimi o tom, co ti na nich vadí, pohovořit. Raději anonymně pomlouváš a co víc, pomluvám věnuješ skutečně hodně času a to opakovaně.

    Abys mohl upozorňovat na nějaká negativa, musel bys nejprve doopravdy znát a chápat na co že to vlastně chceš poukazovat. Bohužel to ale nechápeš.

    Chováš se úplně stejně, jako většina českých politiků, snažíš se vehementně kecat do všeho, do toho, čemu nerozumíš, pak 2x tolik. Ale především hraješ pro vlastní zájmy.

    Výsledkem takového diletantského počínání je rekordní dluh české republiky za celou její historii, naprostá absence plánu, jak jej vyrovnant, stejně jako žádná smysluplná koncepce, co dál. Jak řešit nové problémy, které vznikají.

    ULOŽENO.

  45. Nejsmutnější na celé téhle frašce ale není těch pár „příspěvků poškozených“, které se prý snažíš hájit.

    Nejsmutnější je to tvoje nekonečné pokrytectví.

    Píšeš články a následně už ani neumožńuješ na ně reagovat. Uzmul sis právo jediné pravdy a druhé straně, proti které je článek namířen, jsi odebral veškeré možnosti obhajoby, obrany, vysvětlení.

    Mažeš mnoho příspěvků, zejména pak takové, které tě z podvodů obviňují, poukazijí na jasné nesrovnalosti a lži.

    To není prostor pro diskusi, TO JE DIKTATÚRA TVÉHO NÁZORU.

    Už dávno se ti to vymklo z rukou, bohužel to nevidíš.

    A samozřejmě také dřív, nebo později, velmi tvrdě narazíš. Tak už je to na světě zařízené, pravda nakonec stejně zvítězí a lháři budou veřejně zesměšněni. Potkalo to Stalina, Hitlera, Usámu Bin Ládina a tebe to taky nemine.

    Každý diktátor jednou dostane přesně to, co si zaslouží. Sám o tom často píšeš, tak si na to vzpomeň.

  46. Téměř ideální návrat ztraceného syna, dalo by se říci nad textem, který sem zkopíroval admin. Interpretovaný ovšem z pohledu dominantní matky, která jistě chce pro svého syna to nejlepší: mladistvou bezstarostnost pod svými ochrannými křídly alespoň do čtyřicítky, zajištěné zaměstnání (jen ne proboha něco tak riskantního, jako je podnikání). Nějak se tu ale nemluví o otci – to ona se naštvala, ona se rozhodla…

    Táta by možná synovi řekl, že nabít si hubu je cenná zkušenost. Alespoň člověk ví, co mu jde a co ne. Matka to ovšem nedokáže, ta bude tvrdit, že syn se snažil jak mohl, ale to ten zlý systém… Z takových synáčků pak bohužel vyrůstají lidé, kteří v životě nic nedokážou, pořád se snaží, ale vždycky jim to někdo nebo něco překazí. V Itálii už hledají způsob, jak tyto maminčiny mazánky dostat po třicítce z domu.

    Jak to tak čtu, tak to ani nevypadá, že by syn chtěl vyzkoušet něco nového. Okolnosti spíš ukazují na vzpouru a útěk z matčiny až příliš ochranné a diktátorské náruče. Jinak mohl Amway klidně dělat při studiu a ne kvůli tomu utíkat z domu. Chápu, že matka to interpretuje jako vymytí mozku. Pro ní je těžké pochopit, že by to mohl být jinak. Vždyť za svoji péči si nemůže zasloužit nic jiného než vděk! A ke všemu ta konkurentka, amwayačka, kterou si syn dovolil zvolit sám (vsadil bych se, že už předtím matka udělala všechno pro to, aby mu ji „vymluvila“). V textu je dobře poznat, jak se ještě dnes zalyká vzteky, když o ní a její rodině mluví.

    Takže jediné provinění Amway je, že synova přítelkyně s ní měla něco společného. Kdyby byla komediantka, matka by dnes dštila oheň na všechny cirkusy světa. Doporučil bych jí, aby se spíš zamyslela nad sebou. Nebo ze svého syna udělá duševního eunucha.

  47. acz: Tvrdíš sice občas, že nemáš nic proti MLM a že ti vadí JEN NĚKTEŘÍ, ale sám netušíš vlastně kteří a i kdybys to tušil, nikdy jim to nedokážeš říct přímo do očí, k čemuž jsem tě já několikrát vyzval a ty jsi slabošsky couvl.

    S: Myslím, že admin je typickou ukázkou čecháčka, který všemu rozumí a čemu ne, to zuřivě nenávidí.

  48. A další… Krutá realita amway byznysu – http://amwey-business.cz/kruta-realita-amway-byznysu/

    S: To není krutá realita amway byznysu, to je sbírka stupidit. Tohle je asi ta nejlepší: „Amway dělaji hlavně nemakačenkové, co si mysleji, že lehce zbohatnou.“

    Skutečně se domníváš, že sloužíš lidstvu, když šíříš takové nesmysly?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *