Lidi vkládají články do PR webů jako šílení. Mají odkazy z PR webů smysl?

PR web je takový web, který umožňuje publikovat PR články. Zpravidla tato publikace článků je zcela zdarma. Zkratka PR znamená Public relations (ne PageRank, jak se mnoho lidí mylně domnívá), což je v překladu překlad vztahy s veřejností.

Já provozuji jeden PR web. A mohu prohlásit, že lidi vkládají články do tohoto PR webu jako šílení. Denně přibude na webu několik desítek nových článků, pochopitelně s externími odkazy. Přesto, že je v Pravidlech o umístění článku podmínka, vložit do jednoho článku max. 3 odkazy, tak někteří uživatelé toto nedodržují (a neni jich zrovna málo). A to i přesto, že je na každé stránce na toto upozornění. S některejma lidma je zkrátka špatná domluva.

Mají odkazy z PR webů smysl?

Lidi vkládají do PR webů své články s odkazy i přesto, že to nemá velký význam. Proč? PR weby mají prakticky nulovou návštěvnost, nulový Google PageRank (GPR), většina PR webů je velmi obecných, takže odkaz z nich má velmi malou váhu (v mnoha případech stoprocentně nulovou). A bohužel většina článků je duplicitních – zobrazují se už na jiných PR webech.

Z výše uvedeného plyne, že odkazy z většiny PR webů smysl nemají. Smysl by to mělo, kdyby měl PR web alespoň GPR dvojku, každý článek na PR webu by byl originální a PR web by byl tématický (např. na PR web, který publikuje pouze články o bydlení, vložit článek o bydlení a umístit do něj odkaz na webovou stránku, která je o bydlení).

www

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *