Ing. Ivo Toman

Ing. Ivo Toman je majitel firmy TAXUS International, s.r.o., který je disgrafik, a který trpí od dětství Touretteovým syndromem – nevyléčitelnou neuropsychologickou poruchou, která se projevuje tiky (cukání, mrkání…). I přes svůj handicap pan Toman vystudoval vysokou školu a je úspěšný podnikatel. Jeho firma se zabývá školením tuzemských i zahraničních podnikatelů a manažerů (osobní rozvoj, psychlogie prodeje, marketing, zavádění změn…).

Pan Toman vydal řadu motivačních knih, které se zaměřují na úspěch v podnikání a rozvoj osobnosti, např. Motivace zvenčí je jako smrad, Stroj na peníze, Jak začít multilevelmarketing, Jak budovat multilevelmarketing, Debordelizace hlavy, Úspěšná sebemanipulace, atd.  Toman vydal také řadu motivačních audionahrávek: Jak začít MLM – strašák nebo příležitost, Proč jen 5% lidí uspěje, Závist si musíš zasloužit, Pozitivní myšlení není pro každého!, Jak vydělat miliony. Zajímavé je také videoškolení Marketingová psychologie – Instinkt zabijáka (1.díl: Strategie, 2.díl: Marketing, 3.díl: Nabídka, která opravdu prodává, 4.díl: Zavádění změn ve firmách), které je návodem, jak úspěšně podnikat.

Ivo Toman je nekonvenční motivační řečník, který je v Česku i zahraničí často vyhledávaný.

Video: Ivo Toman v rozhovoru s J. Mühlfeitem, šéfem Microsoftu pro Evropu

Nahlásit nefunkční video

17 komentářů u “Ing. Ivo Toman

  1. Sním, či bdím? Copak ty nevíš, že Ing. Ivo Toman má velmi pozitivní postoj k Amway? 🙂

  2. 🙂 NO TO JSOU ALE DOST PROTICHŮDNÁ VYJÁDŘENÍ. V tom uvedeném odkazu totiž zase tak pozitivní postoj k MLM nemáš, jak zde tvrdíš formou „nemám proti MLM nic“. Taktéž dost dobře nevysvětluješ, co znaména „samotné MLM“ a v korelaci s tím pak „nesamotné MLM“.

    Suma sumárum, akorát zase žvaníš o nečem, o čem víš hovno.

    Podnikání v MLM vyžaduje patřičný výkon, dynamičnost, vytrvalost a také patřinou drzost, jinak těžko uspějete. V MLM jsou úspěšní pouze ti jedinci, kteří mají na to, nabízet – otravovat své příbuzné , kamarády, známé i zcela neznámé lidi.

    Nemít nic proti MLM a zároveň definovat podmínky pro úspěšné vykonávání podnikání v MLM jako „drzost“ „otravování“ a pod spolui tak nějak NEHRAJE 🙂

    O TOM, JAKÉ BLBOSTI V TAM TOM ČLÁNKU O MLM PÍŠEŠ SI MŮŽEŠ PŘEČÍST TAM V PŘÍPĚCÍCH 🙂 A kdybys jim náhodou nerozuměl, vysvětlí ti je Ing. Toman ve svých knihách. Velmi podrobně a srozumitelně o tom píše 🙂

  3. Víš, kdybys místo žvanění raději o svých tématech něco četl od znalců a odborníků. Ale to ty ne 🙂 Ani nápad, že?

    Kdybys totiž přečetl/poslech třeba knihu/CD:
    „www.pknihy.cz/knihy/S00192/Proc-jen-5%25-lidi-uspeje-CD-ROM.html“

    … polovina článků a většina diskusí k nim by z tvé klávesnice nikdy nevznikla. Chápal bys totiž věci, které doposud ne a ne pochopit a pořád o nich žvaníš.

    Dále si třeba všimni ceny onoho CD. V N21 takové vzdělávací CD stojí od 150-180,- Kč, to jen až budeš zase žvanit, jak organizace v Amway odírají vlastníky podnikání na vzdělávacích pomůckách 🙂

    Poslechnutím a pochopením dalšího CD:
    „www.intuitivnimarketing.cz/shop/Pozitivni-mysleni-neni-pro-kazdeho.html“
    … by ti mohlo dojít, proč je tolik lidí, kteří Amway nechápou a prezentují z nevzdělanosti a neinformovanosti svopje naivní postoje a představy o věcech, o kterých nic nevědí, přesně jak to děláš ty 🙂

    A rázem by nebylo o čem psát, že? A právě proto se těm informaqcím bráníš, aby ti náhodou „nevymyly mozek“ směrem, který rozhodně nepotřebuješ pro svoje záměry 🙂 Špinit co špinit dá.

    Zcela na větvi by byl pan Ing. Toman z tvých diskusních „pravidel“ a jejich dodržování tebou samotným 🙂 Záhy by měl námět na další CD 🙂

    A td 🙂

    Uloženo.

  4. acz:

    Vůbec nevím o čem chceš tady diskutovat. Napsal jsem článek na téma: Ing. Ivo Toman. Napsal jsem, že vydal knihy, CD. Také jsem napsal, že je je nekonvenční motivační řečník, který je v Česku často vyhledávaný. Já na tom nic závadného nevidím. Budeš snad určovat, co zde mám psát? Pokud máš problém s tímto článkem, tak ho prostě nečti! Pokud máš problém s mou osobou, tak czblog prostě ignoruj, nečti ho!

    Načnul jsi téma Amway (což nebyl můj záměr), dobře, pojďme se podívat jak to v tom byznysu chodí. Guru Amwayák R. Čížek tvrdí-radí:


    „Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
    https://czblog.cz/seminar-amway-ma-prednost-i-pred-svatbou/

    „Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“

    „Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“

    „To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“

    „Je složitý vysvětlit člověku marketingový plán, což je ten rámec, kterej máme od firmy, kterej v sobě zahrnuje, možnost pohodlně a výhodně nakupovat… Kterej v sobě zahrnuje možnost maloobchodního obratu s 30% ziskem. Všechny tyhle věci vysvětlit, aby člověk vůbec chápal, v jakým rámci se tento byznys odehrává. A současně mu sdělit, že to ale vůbec není o prodeji výrobků, že to vůbec není o nakupování, o učení lidí nakupovat, atd. Ale, že to je o budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, to je někdy nesmírně složitý.“

    „Pokud někdo uvidí tento byznys, jako napojování lidí na internetovou stránku, nabízí prodej drogerie, no pak se mu nemůžou splnit žádný velký sny. Ale v momentě, kdy člověk začne vidět tento byznys jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak nemá problém, že by chtěl mít barák 30+5. Pak nemá problém představit si, že bude mít garáž na 7,8 aut. A bude to výběr jednoho vedle druhýho – Maserati, Lamborghini, Jaguar… A když mu někdo řekne: Proč más 7 aut? Tak on řekne: Na každej den jedno 🙂 Proč máš na každý den jiný auto? To je materialistický svinstvo. Tak ten člověk mu řekne: Víš proč mám na každej den jiný auto? Protože můžu! V takové chvíli, kdy tento byznys začnete vidět jako budování bohatství na základě budovaní budovatelů podnikání, tak toto všechno začne bejt… mnohem větší smysl to dávat. V momentě, kdy to člověk vidí jako prodej drogerie, tak to je blbnutí hlavy, zbytečný!“

    „Skutečně není jednoduchý, předat nejenom informaci, jako takovou, ale předat pocit. Tohle je byznys, který je hodně o pocitech. Jakej pocit z toho byznysu budou lidi mít, tak na něj budou reagovat.“

    „Já osobně nikomu nedoporučuju, když se s někým sejdu, vysvětlím mu marketingový plán, aby první materiály, který tento člověk dostane do ruky, a který bude mít možnost číst, byly oficiální materiály firmy amway. Ono to možná zní divně, proč neoficiální, ale ten oficiální přístup je skutečně naladěnej tak, že tento byznys je hlavně maloobchodní distribuční obchod s čistícíma prostředkama – drogerií, kosmetikou, potravinovýma doplňkama, atd. Do dneška existují organizace, které takovýmto způsobem ten byznys budujou. A ty organizace nejsou úplně malý, a jsou tam lidi, který vydělávaji na tom byznysu peníze. Ale nikdo tam nevydělává tolik peněz jako Dexter Yager, Setzer a jako diamanti z tohoto našeho systému. Prostě oficiální postoj firmy k marketingovýmu plánu, a jak by se ten marketingový plán měl využívat, je takovej. Co je fantastický, já si myslím, že to je další ukázka naprostý geniality a originality toho našeho byznysu, je to, že nejsme zaměstnanci firmy amway, nejsme vázáni přesnýma interníma předpisama tý firmy, atd. Máme k dispozici marketingový plán firmy a rámec, ve kterým se máme a musíme pohybovat, je pouze etický kodex. Ale to jsou věci, který nám vyhrazujou určitej směr a mantinely, ale jsme nezávislý podnikatelé. A koncepce, jak ten marketingovej plán budeme využívat, je čistě na nás.“

    „Výrobky firmy amway, ty co jsou v papírovém katalogu, to je základ. Nikdo a jiný prací prášek, nikdo a jinej deodorant a jinej šampon…! To znamená sebevraždu! A já se omlouvám, že vám to musím říct takto na tvrdo… Ale bez určitejch závazků, kterej člověk udělá, do Maroka nepojede a jednadvacítka nebude!“

  5. acz:

    No a takto máme v amway byznysu vervovat lidi:


    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
    https://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/

    „Jaký je další zdroj lidí, které známe? Spolužáci. A máme spolužáky ze Základní školy, ze Střední školy nebo odborného učiliště, z vysoký školy. Ale máme taky třeba spolužáky z různých kurzů – kurz počítače, kurz angličtiny. Nebo spolužáky, které známe z Lidové školy umění. To jsou taky spolužáci. Co třeba lidi, který známe přes školu? To nemuseji být jen spolužáci, ale každej známe svého učitele, nebo několik učitelů. Svýho učitele agličtiny, práce na počítači, atd. atd. Kolik je to lidí? Ze základky takových 20, 30. Ze střední školy nebo učiliště, takových 20, 30. Z Vysoký školy? Možná celý ročník! A když se na to podíváme ještě z druhé strany, tak váš partner nebo partnerka, taky maj školy… A když si napíšete společnej seznam, spolužáků…“

    „Pak začnou chodit děti do školky. A maj spolužáky, a ty maj rodiče. A s těma rodičema, vy se můžete znát a setkávat. A můžete si je napsat na seznam. Pak začnou chodit do školy. Tam jsou rodičovský sdružení, že jo. Možná, že neznáte všechny rodiče spolužáků svých dětí, ale víte, že tady sedí pani Dvořáčková, a tady paní Nováčková, atd. atd. Můžete si je napsat na seznam a na příštím rodičovským sdružení se s nima seznámit. Vaše děti možná choději hrát hokej, nebo do hudebky a maj tam i trenéra, spoluhráče a ty maj rodiče. Anebo choději do hudebky, a tam maj učitele a spolužáky, a ty maj rodiče. Obrovský seznam lidí, který známe přes děti. Další seznam lidí je přes zvířata. Kdo máte domácí zvířata… Chodíte s nima k veterináři, možná tam někoho znáte z čekárny, váš veterinář je váš známej. Můžete si ho napsat na seznam. Někdo má psa a chodí s ním na cvičák.“

    „Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znají lidi z porodnice. Pánové znají lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikají – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydlejí né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“

    „Napište si seznam chudejch, napište si seznam úspěšnejch. Úspěšný lidi, někoho o kom víte, že dosáhnul úspěchu, ať už ve svým koníčku, ve sportu, nebo ve svojim zaměstnání, v čemkoliv. Známe lidi, které známe díky pojistným událostem… Když si napíšete tyhle oblasti, ze kterých znáte lidi, tak každej z vás tam dokážete připsat spoustu dalších a dalších oblastí, ze kterých vy osobně znáte někoho, protože já jsem určitě na všechny nevzpomněl. Dámy můžou psát svýho gynekologa, pánové svého ornitologa, atd. atd Prostě známe obrovskou spoustu lidí.“

  6. Ovšem vrcholem všeho je oblbování lidí, např. touto „pohádkou“ o dlouhé drahé limuzíně:


    „Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“

    „“Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“

  7. Strašné je také v amway byznysu stoprocentní používání výrobků. Toto přikazuje vůdce jedné motivační organizace:


    „Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“

    „Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!

    „Snažit se nebo pracovat na 98% vůbec nemá smysl. Buď dělám nebo nedělám, buď pracuju na 100% nebo nepracuju. Kdo pracuje na 98%, tak nepracuje! Kdo nepoužívá vlastní výrobky na 100%, tak nepoužívá vlastní výrobky. Pořád nechá vydělávat pana drogistu.“

    „Vždycky mít u sebe LOC!!! Když máte auto, noste sebou celou lahev. Když nemáte auto, tak můžete sebou nosit malinkej vzorek v kufříku, ale LOC noste všude! Nikdy nevíte, koho můžete pomazat LOC, kde můžete koho zachránit. Někdo se pomaže rtěnkou, na někoho kápne omastek… každý problém jste schopni s LOC vyřešit, a zároveň ho zasponzorujete. LOC je kouzelnej výrobek.“

  8. Tentýž vůdce motivační organizace také nařizuje svým „podřízeným“:


    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

    „Zvířata by neměly bejt v místnosti, pokud máte psa, tak ho můžete zastřelit, kočku pustit z balkónu, protože ona se stejně nezabije, pokud máte třeba v obýváku rybičky a ty rybičky se neustále pohybujou, tak tam nalejte trochu sádry nebo nějakým způsobem je zastavte, kolikrát
    stačí je přišpendlit ke dnu nebo tak něco…“

    „vždycky si připravte míň židlí do místnosti, než kolik očekáváte lidí. Když pozvete patnáct lidí, mějte připravených pět židlí, nebo tři, to je jedno. (…) Vždycky, když někdo přijde, řekněte: „Ježišmarjá, kam my vás dáme? (…) Počkejte si chvilku, já zkusím sehnat nějaký židle, jestli já bych tady jěště jednu našel!“ Jdu do ložnice, vytáhnu tu seshora… (…) Je blbý, když tam máte deset židlí připravenejch a na tom sedí dva lidi, jo? (…) Zaškolte si distributory, aby neměli hloupý otázky!“

    „Každej z vás, by si měl udělat svůj seznam. A váš seznam by měl mít něco okolo 100 lidí – nejméně o 100 lidech. Pravda je ta: Pokud děláte byznys první měsíc, tak máte mít seznam asi tak 100 lidí. Pokud děláte byznys 3 měsíce, tak by váš seznam měl mít okolo 150 lidí. Pokud děláte byznys 6 měsíců, tak asi 200 lidí. A vy si říkáte: Snad ani tolik lidí neznám? Jak se ten seznam vůbec dělá? Nejdříve je potřeba mít tužku a papír. Napište si svůj seznam do hlavy, nejlepší je napsat si ho na papír a vyčleňte si čas, protože psaní seznamu vám zabere určitý čas. Za přímého distributora máme odměnu asi tak 16 tisíc měsíčně. Minimálně! Když budete psát seznam, tak si uvědomte, že na tom seznamu napíšete 100 lidí, že tam budou 1, 2, 3 možná 5 přímejch distributorů. V případě, že si ho napíšete na seznam a budete ho kontaktovat, tak si můžete i spočítat, jakou hodnotu ten seznam má. Jestli někdo z vás má seznam, na kterým je 5 přímejch distributorů, tak já ho od vás koupim za 300 tisíc. Ten má obrovskou hodnotu, ten seznam!“

    „Na seznam si napiště lidi… máme 3 kritéria: 1/ museji dejchat. 2/ museji mít zprávnou tělesnou teplotu, něco mezi 36-37 stupni. 3/ musíte vy ochotni s nima spolupracovat“

    „Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“

    „Když si napíšete na seznam pošťačku, a se seznamem pravidelně pracujete, koukáte se na něj a vždycky vidíte: pošťačka, chlap co měří plyn, zrzavá pokladní z potravin…“

    „Dávejte se s těma lidma do řeči. Nazýváme při kontaktování… kontaktujeme rodinu, kontaktujeme známé i kontaktujeme neznámé. Když kontaktujeme neznámé, tak tomu říkáme „studenej kontakt“.“

    „Nebojte se psát i neznámé lidi, na váš seznam.“

    „Když se vás někdo zeptá: Není to náhodou amway? Tak se zeptejte vy: Co to je? Na otázku odpovídejte otázkou!“

    „Musíte se pravidelně věnovat svému seznamu a kontakt,stujte čas do seznamu, investujte čas do kontaktování. K tomu, že nakontaktujete 10 lidí, potřebujete strávit na telefonu třeba i třičtvrtě hodiny nebo hodinu, to není záležitost, která trvá pět minut. To je potřeba si uvědomit… Náš byznys, v případě, že chcete vydělávat 50 tisíc měsíčně, vezme to nějakej čas…“

  9. acz:

    Mermomocí si chtěl navodit diskuzi na amway byznys. Fakt se ti to povedlo. Seš prostě bezva manipulátor, ty milionáři s limuzínou 🙂

  10. Mermomocí si chtěl navodit diskuzi na amway byznys.

    A to je co? ten Amway byznys? Já si nějak nevybavuji, že bych se v posledních dnech snažil o nějaké navození diskuse o čem?, někde nějakou mermo a ještě k tomu mocí 🙂

    Žádnou moc nemám.

    Takže můžeš být klidně konkrétní 🙂 Nebuď tak skoupý na slovo po tom tapetářském extempore 🙂

  11. ACZ:

    Je vidět, že ne Amway, ale CzBlog je tvůj život. Ty určitě kromě toho, že se tady neustále s někým hádáš, nic jiného neděláš, a rozhodně asi ne Amway.

  12. Tomana poslouchá moje ségra, co dělá Amway. Už je to s ní k nevydržení, jak každýmu řiká, že brzo bude vydělávat 100 tisíc měsíčně 🙂

  13. Ivo Toman je pro ně něco jako Roman Hassmann, stejný nesmysly učí. Dokonce známý byl s Hassmannem ve Starbucku a seděl tam Toman, tak ho šel Hassmann pozdravit a Toman na něj, co to má za to nový Cd, kde ho může koupit… 😀 Podle mě to kopíruje od něj.

Napsat komentář: admin Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *