Co je amway? Podvodníci, sekta?

Společnost Amway Corporation založili v roce 1959 pánové Jay Van Andel a Rich DeVos v USA. Amway vlastní svou holdingovou společnost s názvem Alticor Inc., dále také dceřiné společnosti Quixtar Inc., Access Business Group LLC. Amway má mnoho poboček po celém světě včetně států tzv. bývalého východního bloku, dokonce i v komunistické Číně, Asii atd. . Od roku 1994 působí Amway také v České republice. Amway se zabývá výrobou a distribucí svých vlastných výrobků, které jsou údajně šetrné pro životní prostředí – ekologické. Tyto výrobky Amway nabízí tzv. přímým prodejem (v domácnostech – donáškou do domu , distribucí do firem…) a přes internetový portál.

Výrobky Amvay

NUTRILITE (doplňky stravy přírodního a rostlinného původu – vitamíny, minerální látky atp.), ARTISTRY (kosmetika), E.FUNKHOUSER NEW YORK (dekorativní kosmetika, BODY SERIES (tělový šampon, tekuté mýdlo, antiperspirační sprej…), SATINIQUE (péče o vlasy), HYMM (kosmetika pro muže na holení – žiletky, krémy, pěny), GLISTER (péče o ústa – zubní pasty, vody, zubní kartáčky…), DISH DROPS (čistící prostředky na nádobí – tablety do myčky…), eSpring (úprava pitné vody), iCook (výrobky do kuchyně – hrnce…), SA8 (prací prostředky, odstraňovače skvrn…), L.O.C. (čistící prostředky).

Je nějaký vstupní poplatek?

Ano, vstupní poplatek – registace do Amway skutečně je (více vám řekne VPA). Tento poplatek je přes tisíc korun. Ale počítejte s tím, že vám mohou být vnucovány i výrobky za další tisíce…

Nějaký nešvar?

Z hlediska výroby produktů, je vše v pořádku. Nicméně z hlediska jejich prodeje a náboru nových členů, tam vidím velký problém. Ale za to nemůže žádná firma Amway (ani Amway Corporatin, s.r.o., kterou vlastněji rusáci), ale někteří její distributoři nebo motivační organizace (Amway motivational organisations – AMO). Zde je ještě nutno podotknout, že tito distributoři, jsou samostatně podnikající subjekty – podnikatelé, kteří podnikají na základě živnostenského listu, nebo právnické osoby (s.r.o., a.s., …).

Amway Business

Hnacím motorem Amway Businessu je Multi-level marketing (MLM), na čemž není vůbec nic špatného.

Reklamou pro Amway Business je mj. přesvědčovací proces, jehož častou součástí je v některých případech manipulace s lidmi (to provádějí někteří distributoři amway, ne zaměstnanci firmy Amway). Což je rozhodně špatně! Celý systém Amway funguje tak, že Amwayáci prodávají zmíněné výrobky mj. přímým prodejem, webovou prezentací, atd. Z tohoto prodeje mají určité procento zisku. Amwayáci přesvědčují nové „ovečky“, ať jdou do Amway Businessu. Nábory nových Amwayáků, v některých případech, obsahují manipulaci s lidmi. Amwayáci organizují veřejné mítinky a semináře, které jsou opravdu barvité 🙂 Některé tyto mítinky považuji za trapné, až nechutné. Tyto semináře a mítinky nepořádná žádná firma Amway! Jsou snad Amwayáci někdy označovány za vymývače mozků, oblbovače lidí, či dokonce sektu?

Závěrem

Některé tyto výrobky jsou drahé (alespoň z mého pohledu). V Česku na to lidi nemají peníze. Tyto výrobky kupují především sami Amwayáci. Jen těžko dneska někoho zapojíte do Amway Businessu, protože drtivá většina lidí má k Amway Businessu negativní postoj… Veřejnost si myslí, že se jedná o pyramidovou hru, letadlo. Já vím, že to tak ale není! Kde tedy seženete lidi pod sebe? Nikde! A proto tedy nic nevyděláte… Drtivá většina Amwayáků nevydělává prakticky nic. Jen investuje / prodělává – vstupenky na semináře, telefonické hovory, pohonné hmoty při nahánění lidí, atd.

Někteří Amwayáci jsou zaslepeni bohatsvím, které na ně přes business údajně čeká, a to je špatně. Amwayáctví rozhodně není standartní a seriózní způsob vydělávání peněz, to je můj názor. Pokud se hodláte zabývat tímto byznysem, hodláte přesvědčovat své okolí, jak je to nejlepší business na světě, jak se na tom neskutečně vydělá hodně peněz, tak počítejte s tím, že můžete přijít o přátele, kamarády, příbuzné a okolí si o vás bude myslet něco o bláznech.

Obdoba tohoto byznysu (MLM) je např. Herbalife, Lyoness… .

Nikdy nevěřte obrovkým ziskům a nereálným slibům. Pozor také na vymývače mozků!

V tomto článku jsou uvedeny subjektivní názory autora článku.

Anketa:

 

BlueBoard.cz

Nějaká ta videa:

Budete mít lepší manželství, lepší rodinu, váš celý život se zlepší! Protože jste v tomto byznysu…

1 284 komentářů u “Co je amway? Podvodníci, sekta?

  1. acz
    Máte v nabídce přece hajzl papír amway.Na školeních vám říkaj,jednou budete mít tolik peněz,že si s nima budete vytírat prdel 😉 😉

  2. JaraCimrman:

    Přesně tak, vždyť ten jejich Vůdce říká:

    „Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“

  3. Komentuje acz, 25.8.2011 @ 18.03

    A ja ti zase znovu opakuji, ze Amway nema v nabidce ani hajzlak ani popcorn. Takhle je to s vami pokazde, informace mate zridka kdy presne, obvykle zadne. A to je vse 🙂

    Seš máslo …děláš ve firmě a ani neznáš její produkty …….. a pak že to vypadá, jak to vypadá …..By mě zajímalo kolik vyděláš ty, když nevíš co teď letí v Amway :D:D Jo a informace mám od kamaráda, kterej dělá Amway, takže si nejdřív zjisti a pak otvírej hubu 😀 😀 😀

  4. PetrV: máš mylné informace, popcorn dodává nově TMT, toaleťák možná Office Depot (pokud vůbec je, i kdyz mohl by, je tam fůra nesmyslností). Nejedná se o produkty Amway, jedná se o spotřební zboží partnerských společností a jelikož jsou za něj body při každém nákupu vyplývá z těchto dvou uvedených zkutečností, že nemůžou zas tak „letět“, zvláště toaletní papír při svém objemu/ceně.
    Jena: vy opravdu žijete v bludu, že prodejem produktů Amway se dá zbohatnout? :mrgreen:

  5. Komentuje PetrV, 26.8.2011 @ 5.56

    Žvanění odpůrců Amway je vždy stejné. V ruce nikdy neměli žádné podklady, argumenty ani důkazy. Ani se netají s tím, že vlastně o Amway nic nevědí, že to nikdy nedělali a produkty žádné nepoužívali. Přesto jsou chytří jako DELFÍNI. Předkládají názory z doslechu, obvykle deformované dalšími stupni „tiché pošty“. 🙂 Zkuste si to zahrát, je to jednoduchá hra. Třebas Vám i něco konečně docvakne. A nebo taky ne 🙂

    PROTO NÁM OBVYKLE SLOUŽÍTE AKORÁT K POBAVENÍ.

    Ani v tomto případě tomu není jinak.

    Ty, žvanile, nemáš v ruce žádný materiál, že by Amway vyráběla, nebo svým prodejcům třeba jen distribuovala v rámci smlouvy o obchodní činnosti hajzlák, nebo popcorn. Nemá, nikdy neměla a bůh ví, že nikdy mít ani nebude. Nejsou to produkty, o které by se Amway zajímala.

    Mé podklady jsou zcela snadno ověřitelné, jako vždy v souvislosti s Amway:

    Na stránkách wewewe.amway.cz/catalog si může každý člověk s připojením na internet ověřit, jaké produkty Amway v systému přímého prodeje nabízí pro své obchodníky.

    Budu ti povděčen za katalogové, nebo objednávkové číslo hajzláku, nebo popcornu 🙂

    Takže znovu, když lidem lžete, ověřujte si alespoň základní informace.

    Ohledně tvého kamaráda, vím odkud vítr vane. Jako obvykle, jsi při výkladu jeho informací o Amway poslouchal prdelí a z toho, co ti říkal, jsi si zapamatoval slova „popcorn“ a „toaletní papír“. Bohužel už nemáš tušení v jaké souvislosti to bylo. Tak sis tu souvislost doplnil po svém.

    A tak je to pokaždé a u každého DELFÍNA, který odsuzuje Amway.

    Jak píše JC, jediný „hajzlák“, o kterém vím, jsou ty peníze 🙂 Ty nám ale Amway nedistribuje pro další prodej 🙂 ale pro vlastní potřebu. 🙂

    Pa. DELFÍNKU.

  6. Ja Amway neodsuzuju a jediny co mi rekl , tak to mi rekl, že prodava toaletni papir ..a ja se ho ptam to mas pres Amway ? a on ANO… to mi staci a vice jsem se o to nezajimal. Dalsi vec je ze mi prijde, ze abych videlal penize, tak proto nepotrebuju druhou ruku…nap Amway …moooc praace malo penez…. to je jediny ty delfinku ….:D tak rikej své lasce ne me! nejsem gay sorry 😀

  7. komentuje acz
    PROTO NÁM OBVYKLE SLOUŽÍTE AKORÁT K POBAVENÍ

    No vidíš,já se vám amwejákům též řechtám jako kůn a určitě nejsem sám.Je to napohodu,všichni se zasmějem,no ne 😉

  8. Ano, je to fajn, že se všichni bavíme. A tak to má být. Tak u toho zůstaňte. Protože na nic jiného v diskusi nejen o Amway nemáte. To byste totiž nejprve museli začít hluboce pátrat po informacích a faktech. A to je moc pracné 🙂 Žvanění vám jde samo od sebe 🙂

    Komentuje PetrV, 28.8.2011 @ 18.19

    Ja Amway neodsuzuju a jediny co mi rekl , tak to mi rekl, že prodava toaletni papir ..a ja se ho ptam to mas pres Amway ? a on ANO… to mi staci a vice jsem se o to nezajimal.¨

    To je velmi dojemné, ale nijak tě to neomlouvá. Příště, než použiješ klávesnici, zjisti si fakta. Nebudeš pak vypadat jako žvanil. A to radím všem. Mě taky máma léta tvrdila, že děti nosí čáp a v zhledem k její pozici matky, „rodící děti“, to vypadalo velmi důvěryhodně. Já si ale raději ověřil fakta.

    Dalsi vec je ze mi prijde, ze abych videlal penize, tak proto nepotrebuju druhou ruku…nap Amway …moooc praace malo penez

    Pokud někdo rozumíte tomuto sdělení, tak prosím o pomoc, já to neumím rozšifrovat, děkuji předem.

  9. ACZ: PetrV si sám vyrábí a vymýšlí zboží, sám ho dováží svým zákazníkům a sám si řeší případné reklamace

  10. A pak si zjistil jako u Amway, že děti nosí čáp :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nevím je mi to fuk… bráníš někoho kdo si díky tobě utírá prdel pozlaceným hajzlákem a ty sám přes Amway nevyděláš víc než 10 000 Kč . Leda že by jsi začal dělat v Amway jak to tu tehdy začalo, tak to by jsi mohl mít dobrou pozici, ale ted ji získat je až skoro nemožné. Prosím tě, řekni mi aspoň 5 lidí, které znáš opravdu ze své blízkosti, kteří už opravdu mají pasivní příjem ….tedy aspoň 10 lidí a řekni to naférovku. A hlavně řekni jak dlouho trvalo, než se k tomu pasivnímu příjmu dostal.

  11. Komentuje SiD, 29.8.2011 @ 5.05

    ACZ: PetrV si sám vyrábí a vymýšlí zboží, sám ho dováží svým zákazníkům a sám si řeší případné reklamace

    To víš jsem borec 🙂

  12. Dělat cokoli je pořád výnosnější než pouhé konverzace o tom, zda je možné vydělat na tom či onom. Je vidět, že zvláště na tomto blogu se o práci pouze konverzuje.

  13. acz
    Čím víc pátrám po informacích a faktech,tím víc se musím vám amwejákům řechtat…;-)

  14. Činí mi problém pochopit to, jak tolik lidí nedovede stále pochopit, že do podnikání Amway stále vstupují i ti lidé, kterým nečiní problém s Amway skutečně uspět.

  15. JC, to je od tebe moc hezke. Skoda, ze jsi doposud zadna fakta o Amway nepredlozil, jen same domenky 🙂

  16. Komentuje Lubo Pářa, 29.8.2011 @ 23.28

    Činí mi problém pochopit to, jak tolik lidí nedovede stále pochopit, že do podnikání Amway stále vstupují i ti lidé, kterým nečiní problém s Amway skutečně uspět.

    A kolik jich v ČR uspělo? Tedy kolik lidí v ČR vydělává díky amway 80 000 Kč a víc (měsíčně)?

  17. Je pravda, že jsou lidi, kteří opravdu s (pro) Amway chtějí vydělat peníze… jen by mě zajímalo kolik % lidí v ČR co dělá Amway už toho dosláhlo…ano vydělat pár tísícovek dokáže hodně lidí, ale vydělat pár desítek tísícovek už tady vydělá tak 5 % ze 100% Amwayaku. A proto mi ty papíry pořád leží doma ….protože jen jak jsem to viděl ….. a chtěli po mě zaplatit vstup… tak mě to odradilo… a po dvou letech zjištění u kamaráda co to ještě pořád poblázněně dělá, jsem i rád. ikdyž je pravda že jemu už se vstup vrátil … Ale zase nic závratnýho.

  18. PetrV: jsou tvé schopnosti a výsledky snad omezeny schopnostmi a výsledky jiných? Si jako myslíš, že když nákej Franta s Emilem nevidělávají je zákonité, že ty nebudeš taky vydělávat? 😐 :mrgreen:

  19. Prádlo po vyprání v tom jejich prášku smrdí tak, že z toho pěkně štípou oči. A navíc to nejde ani vymáchat 😆
    Nevim, kdo by s takovejma výrobkama uspěl a vydělal miliony :mrgreen:
    Kdo to používá a nedejbože prodává tak tomu mueli amwayáci pěkně vyčistit hlavu..
    Je to neůnavná sekta a nikdo je nemá rád
    😛

  20. Průměrný plat v České republice se pohybuje kolem částky něco přes 2 desítky tisíc měsíčně. Ovšem 13 lidí z 15ti na něj nedosáhnou. Samozřejmě že nadprůměru v síťovém marketingu nemohou dosáhnout všichni.

    Kromě toho, nejen v síťovém marketingu při práci podnikají lidé zvláště v regionech s vysokou nezaměstnaností, aniž by dosahovali převratných výdělků. V některých okresních městech jde až o 60% práceschopné populace. U některých živností je pro základní vybavení vynakládáno převratně mnohem více nežli v jakémkoli MLM.

  21. Komentuje SiD, 30.8.2011 @ 11.27

    PetrV: jsou tvé schopnosti a výsledky snad omezeny schopnostmi a výsledky jiných? Si jako myslíš, že když nákej Franta s Emilem nevidělávají je zákonité, že ty nebudeš taky vydělávat? 😐 :mrgreen:

    Ne to ne ……….věřím, že v Amway se dají vydělat peníze, jen mě udivuje…. že ty peníze vydělavají tak 5% ze 100% Amwayaků a vůbec jím to nevadí. Ještě se chvástaj, že Amway je nejlepší. Nevím no a těchto lidí jsem potkal více než těch co by mi řekli, že Amway je opravdu živí.

  22. To Jena:
    Nápodobně.
    Můj synek taky přišel s rozhodnutím vstoupit do Amway, nicméně jsem neměla a nemám v povaze zrazovat někoho od jeho plánů a snů. Vy jste možná „amwayáka“ vyrazili z bytu a jste na to pyšní, ale my je přijali a pochopili, že tento systém je dávno jinde, než byl v devadesátých letech. Že nenabízí jen pár drahých produktů a nic víc.
    Musím říct, že jsme naopak rádi, že se syn začíná díky tomu zajímat o spoustu věcí, které šly mimo něj. Jsem ráda, že se díky tomu setkává s různými lidmi a učí se tak komunikovat. Jsem ráda, že na jejich setkáních může potkat zajímavé lidi a získat kontakty.
    A řeknu Vám, že i kdyby to bylo to jediné, co získá, tak získal dost:)
    Jen ještě: Taky si přes léto vydělal 20 tisíc a čekala jsem, že je „rozhází“ za nějaké celkem nepotřebné věci, ale použil to právě na registraci do Amway. To mne příjemě překvapilo.
    Držím palce všem, kteří se do toho dali, aby se jim jejich sny, uskutečnily:)

    1. Zdravím, moc děkuju za pozitivní názor, podložený dobrou prací Vašeho syna. Doufám, že na sobě stále pracuje a jste na něj náležitě hrdá. Nelíbí se mi názory lidí, ktaří nevědí, co se životem, za ničím nejdou, jsou ovlivnění názory jiných lidí. Já jsem v obchodu pár let a musím říci, že mám kliku, že jsem se s tímto obchodem seznámil. Nemohu zatím odejít ze zaměstnání, ale hlavně díky vzdělávacímu systému jsem právě v zaměstnání tam, kde jsem. Přeji Vám ať se daří.

  23. Tak to je teda chvályhodné! 🙂 syn chudák zarobil krvopotne nejaké peniaze, ktoré teraz hneď odovzdá amwayákom, aby si oni pomastili vrecká! Tak to je skutočne výchovné!! :-))

  24. Zdravim. Presel jsem vsem co Amway nabizi – ziju v Rakousku a produkty lidi zajimaji – jsom opravdu kvalitni. Co se tyce VYDELKU …. se ale neda ani z daleka porovnat s LYONESS . Pracuju jako fyziotherapeut – a muj prijem z prace se pohybuje nad 2.000 Euro. V Lyones jsem teprve 2 roky a kazdy tyden mi posila Lyoness na konto 400 – 600 Euro !!!
    At se to nekomu libi nebo ne – vsichni jak tady pisete JITE – TANKUJETE – OBLIKATE SE atd .a Lyoness z techto nakupu nabizi penize spet na konto. RAd poradim dalsim zajemcum piste na : maser.grizlyZAVINACcentrum.sk

  25. Rakusak: opravdu nesrovnatelne, až bude lyoness nabízet opravdu něco víc než Amway zase napiš.

  26. Komentuje Gabka, 7.9.2011 @ 22.21
    Tak to je teda chvályhodné! 🙂 syn chudák zarobil krvopotne nejaké peniaze, ktoré teraz hneď odovzdá amwayákom, aby si oni pomastili vrecká! Tak to je skutočne výchovné!!

    Děkujeme za důkazy, že o výchově vítě velký kulový. Také děkujeme za důkazy, že o Amway nevíte nic, viz vaše naivní a nepravdivá doměnka, že někdo odevzdává peníze nějakému Amwayjákovi, který si mastí vrecko 🙂

    Takže jen zůstává otázka, o čem vlastně je ten Váš výplod fantazie?

  27. acz
    Jo výchova pardon převýchova v amwejsektě je dokonalá,votom žádná…Jěště v tom synka podporovat,nu což lidé jsou různí…

  28. Jen chci říct, že Amway je mi u zadnice a můj nazor je, že peníze se dají vydělat i bez Amway a možná i jednodušeji.

  29. Komentuje JaraCimrman, 28.9.2011 @ 23.00
    acz
    Jo výchova pardon převýchova v amwejsektě je dokonalá,votom žádná…Jěště v tom synka podporovat,nu což lidé jsou různí

    Jako obvykle, ani nyní naprosto netušíš o čem to žvaníš 🙂

    Jen chci říct, že Amway je mi u zadnice a můj nazor je, že peníze se dají vydělat i bez Amway a možná i jednodušeji.

    Marně hledám logiku a důvod ve sdělení, co člověka nezajímá, co má u zadnice 🙂 Nedovedu si představit, že by to někoho zajímalo, co tebe nezajímá 🙂 Takže smysl tohoto příspěvku je?

  30. acz:

    Ale kdeže… seš to právě ty, kdo v několika tisících kometářích, na tomto blogu, výhradně používá doměnky, sugestivní úvahy, své zcestné úvahy či dokonce rádoby pravdy… Používej radši to, co máš mezi ušima, jak by řek ten váš guru 🙂

  31. Ano, takhle se ucelove ozivuji mrtva temata, splichne se nejaka blbost az na pudu, na kterou je snadne reagovat, vid? 🙂 Jiny duvod tveho pridpevku v tomto vlakne je? Hm? Zadny, cistokrevny umysl a ucel.

  32. Polozim tedy obvyklou otazku, kterou jsem jiz polozil mnohokrat ali nikdy jsi mi na ni neodpovedel. Pritom ty sam me ciste pokrytecky stale obvinujes, ze ja neodpovidam tobe. Takova obvykla diskusni sarada 🙂

    K otazce:
    Co je to sugestivni uvaha? Jak se lisi od obvykle uvahy?
    Co je to radobypravda?
    Napis jednu domnenku, kterou jsem o Amway napsal a ona se zahy skutecne ukazala jako omyl.
    Proste uz konecne ty svoje zvasty zacji podkladat fakty 🙂 Komediante 🙂

  33. acz:

    A proč bych asi zde záměrně otevíral diskuzi? Vždyť je k tomuto článku bezmála 1.000 komentářů.

    Co je sugestivní úvaha… doměnky, rádoby pravdy… Těch tady je:

    „Víte, ze sociologického hlediska má totiž každý bloger docela slušnou poruchu osobnosti.“

    „Inteligentní člověk nikdy nediskutuje veřejně o tom, o čem nic neví. Pan bloger to bohužel neví.“

    Žádný z úspěšných podnikatelů s Amway lidské vztahy zničené nemá.

    Nechceš být definován jako „normální“ člověk, takže tě definuju jako nenormálního člověka.

    ACZ POŽADUJE:

    „Nemám rád normálnost. Děsí mě. Je průměrná, šedá, nudná, nepohne se, nikam nejde, pořád hnije na místě.“

    „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    Viz. https://czblog.cz/amwayak-nemam-rad-normalnost-desi-me/

  34. Lidé co nevěří v amway mě jen nakopávají k větší a větší snaze mít víc a víc..amway je super a ti co v to nevěří,tak se snaží odradit ostatní těmito hloupými řečmi. je v tom skrytá závist,že amwayáci se mají mnohem lépe než ti co tomu nevěří a věřit nebudou..a ti co jim to u amway nevyšlo a spíš prodělali,tak jsou hloupí..měly malé cíle a nejspíš žádné sny a už vůbec žádnou snahu. 😉

  35. Patrik:

    Hm. A Kolik je lidí v ČR, kteří mají z amwaye doživotní pasivní příjem (nemusí ráno vstávat do práce, již nechodí na semináře, neverbují žádné lidi do systému…)? Kolik je v ČR amwayáků a kolik z nich vydělává (má obrat v podnikání) díky amwayi slušné peníze (80 000 a více)?

    Je amwey podle tebe nejlepší podnikatelská příležitost na světě???

  36. „Víte, ze sociologického hlediska má totiž každý bloger docela slušnou poruchu osobnosti.“

    „Inteligentní člověk nikdy nediskutuje veřejně o tom, o čem nic neví. Pan bloger to bohužel neví.“

    Žádný z úspěšných podnikatelů s Amway lidské vztahy zničené nemá.

    Přeskošil jsi srabácky, jako obvykle, všechny ty otázky, až na jednu. Tu však komnetuješ jako blb 🙂 Takže, která z oněch tří „sugestivních úvah“

    NENÍ PRAVDA? 🙂 Hm? 🙂 Třeba ta o tom, že inteligentní lidé nežvaní o tom, o čem nic neví? Nebo ta o zničených vztazích úspěšných ochodníků s produkty Amway? Nebo která?

    ZASE SE NIC NEDOZVÍME, ŽE? 🙂 SRALBOTKO PODĚLANÁ 🙂

  37. „Nechci být definován jako „normální“ člověk.“

    Hehe 🙂 A kdo může za to, že naprosto nechápeš, co je tím myšleno a to ani po té, co jsme ti to několikrát vysvětlili? 🙂 Bůh? :-)Vláda? Tvoj maminka? Co myslíš? 🙂 Kašpare? 🙂

  38. patrik
    Je vidět na tobě,že amway má pracovní motivaci naprosto dokonalou.Ted si představte kdyby takto byli u nás motivováni všichni zaměstnanci.Ty brdo kam by se na nás prdělo Japonsko,Německo s produktivitou práce.Co k tomu stačí?Kouzelná větička:Když budete snaživý,budou z vás milionáři.
    Největší paradox je,že když budete snaživý v zaměstnání v podnikání,tak na 99,9% budete mít více pěnez než v amway.Za vše může motivace…

  39. Komentuje acz, 29.9.2011 @ 16.53

    Se nedivím, že marně hledáš 😀 protože seš marnej Amwayak 😀

  40. Zatímco řikáte Amway vymývání mozků, necháte si vymývat mozek tímhle blogem a nejvíc to haněj ti co to nikdy nezkusili. necháte si radit od těch co to nezkusili nebo od těch úspěšných?

  41. Ad Matěj: Ano, zkusili jsme. Jenže jsme slušní lidé a nepotřebujeme se snižovat k nadávkám a manipulaci, jako vy. Protože jsme zkusili víme, že existuje „guru“ poučka „Pokud chcete být bohatí, nechte si radit od bohatých, protože od chudých se bohatství nenaučíte“. Jen se potvrzuje to, co říkám — AW vám vymění vaše názory za jejich. To by možná bylo pro někoho v pořádku. Ale šířit je dál za cenu toho, že se ztrapním… dělá to špatné jméno distributorům i AW a ne všichni si to zaslouží. Takže doufám, že i Amwayáci — ti slušní a normální — čtou tento blog a reakce lidí, kteří si na AW jen hrají…

    Sory, ale byznis, kde někdo řekne „Nebavte se s nima, nemá to cenu“ je pro mě pod úroveň…(to výše tvrdí nějaká slečna, ať se s lidmi AW lidi nebaví)

  42. Klusik:
    Jestli chces stavet uspech na tom, ze se nikdy pred nikym neztrapnis, tak to ti drzim palce, budes to potrebovat. Z historie vsak vime, ze kazdy, o kom se kdy v zivote mluvilo a mluvi, byl z pocatku za blazna 🙂 Ale vnucovat ti to nebudu. Kazdy mame pravo svobodne rozhodovat o vlastnim zivote. Tedy i ty. A ano, souhlasim s tebou, pokud ti nekdo svuj byznys nevnucuje, tak si ho ani nevsimej 🙂 Je opovrzenihodny 🙂 Troubo 🙂

  43. ACZ: Zdravím, díky za komentář, reaguji postupně:

    úspěch & neztrapnit se) Samozřejmě, to nejde 😉 Přesně, jak říkáš (doufám, že je v pořádku tykání), většina převratných myšlenek byla zprvu kacířských.

    právo na rozhodování) Přesně tak, každý se nějak rozhodneme. Problém je v tom, že lidé z AW trošku „nutí“ (ne nijak moc, ale i 100× nic umoří vosla…) do něčeho, co člověk (který to dělat nechce) nechce dělat (logika, žejo :-D) Kdyby to bylo tak, že si lidi z AW řeknou, že když to ten danej dělat nechce, tak ho nebudou nutit, pak bych proti tomu nic neměl. Jenže lidi z AW ti skoro řeknou, že jsi pitomec, když to neděláš jako oni. Je to taková „obchodní forma nacionalismu“ 😉 😉

    opovrženíhodnost) No, možná kdyby v AW nebyli lidi, kteří tvrdí takové hlouposti, lidé by vúči tomu nebyli tak negativní. Jenže těžké je začít u sebe, chápu…

  44. Tak to jsme moc radi, ze proti Amway nic nemas a vetsine lidi v ni. Protoze zakladni stavebni kamen Amway skoly je hledat pouze a vyhradne ty, ktere to zajima a kteri to po te, co se jim to zalibi, delat chteji. A ze se najdou i lide, kteri si spletli na chvili Amway s necim, kde se da snadno vydelat? No a? Jednak lide jsou ruzni ve vsech znamych profesich a jednak Amway system talovehle pravidelne „vyplivuje“ jako prvni. Cvicenou opici za krkem totiz nema rad nikdo. Ani Amway a lide v ni. Spis me prekvapuje tva „sebevedomost“ v hodnoceni, proc nemaji nekteri lide Amway v lasce, vcetne tech, kteri ani poradne nevedi, co to je 🙂 Zvlastni pak je, ze na to hledate odpovedi vsude mozne, predevsim pak ty smyslene a stupidni, ale u zdroju se zasadne neptate 🙂 To jest tam, kde se tim profesionalne zabyvaji uz pres 50 let. Tam to prece vedet nemuzou, no ne? 🙂

  45. acz + klusik:

    Je vidět, že vy 2 jste se tak dlouho hledali, až jste se konečně našli. Ale bohužel z toho všeho textu, který sem píšete, lze vyčíst, že oba jste jen teoretici. Ale to mnoho zdejších přispěvovatelů.

  46. Zdravím, zase postupně… 😉

    základní kámen) Jasně — to je chvályhodné, bohužel praxe je fakt jiná. Resp. chápu, že „ve vší čistotě“ to tak je, ale tu čistotu prostě asi lidi nedodržují.

    cvičené opice) Jo, to je přesné. Možná taky způsob, jak zformulovat můj problém s lidmi v AW 😉

    sebevědomí) To, že hodnotí lidé AW negativně — chápu-li to — je způsobeno jednak neinformovaností, ale pak i tím, co píšeme kolem; lidi nemají rádi manipulativní a křivé jednání. A i když si to vědomě neuvědomují, cítí, že je jimi manipulováno.

    hledání odpovědí) Ano, lidé hledají odpovědi všude možně — protože se jim přímo „hnusí“ se ptát někoho z AW, protože dostane podobnou odpověď, co píšeš ke konci: „My to musíme vědět nejlépe, protože jsme tu XY let blablabla…“ Ano, jste tu 50 let. Tak to je tak možná pogratulováníhodné (opravdu je!), ale postavit na tom firemní politiku oblbování… já nevím, no 😉

  47. Je úsměvné, kolik lidí se tu snaží školit lidi rozdílných názorů vlastními úvahami a tezemi. A kam to vede? Nikam, každej chce jen prokázat, že jen on má pravdu a ten druhý je blbec, takže výsledkem je vlastně jen spor.

    Takové jednání bych ovšem nečekal od „normálních“ ne-Amway lidí. Ukažte nám alespoň v té diskuzi, že jste vy ti poslušní občané, ať se skutečně máme od koho učit, když už se nás tu snažíte poučovat svými teoretickými tezemi o tom jací jsou Amwayáci vlastně „pod-lidé“.

    1. Ahoj Lubo,
      máš naprostou pravdu. Problém je v tom, že vy v Amway nemůžete ustoupit ani o píď, jediné, na čem naprosto cíleně pracujete, je iluze úspěchu. Musíte vytvářet iluze, protože kdybys natvrdo ukázal čísla z byznysu i ty sám, nikoho bys asi nenalákal. Ale na druhou stranu chápu, že se to může podnikatelům hodit na „tvorbu nákladů“ a nějaké daňové pohrávání si.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *