Amway semináře: křičení a jásání, milionáři a multimilionáři…
Seminář amway: milionáři a multimilionáři, křičení a jásání. Amway business: Za rok na 21%.
Amway byznys je založen na multi-level marketingu (MLM). Je to prý nejlepší podnikatelská příležitost na světě, tvrdí Amwayáci. Zde se naskýtá otázka: Ovládnou jednou Amwayáci celý trh? Podívejte se na tento „super byznys“ na videu (online video), na YAGER Group Free Enterprise seminář. Amwayáci se mnohdy prezentují podivně, především při verbování lidí a na seminářích. Podívejme se, jak se prezentují na internetu. Za zmínku stojí říct, že příznivcem tohoto tajemného byznysu je i novinář a politik Radek John. A že když tomuto byznysu řeknete NE, neznamená to NE!
Amway semináře nepořádá žádná firma amway, ale Amwayáci, kteří jsou samostatní podnikatelé. Na seminář je potřeba nejprve zakoupit vstupenku, velký víkendový seminář stojí i 1 700 Kč. Co je to vlastně amway seminář? Toto: křičení a jásání, milionáři a multimilionáři… To netvrdím já, ale guru Amwayák zde. Jde prostě o bláznění lidí. Nebo snad o manipulaci s lidma, je to sekta? Podívejte se (online video), co si o amway myslí Steve Hassan. Realita amway byznysu je skutečně drsná, více zde (zpovědi lidí). Děsné je to, že seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp.
S Amway k obrovskému bohatství? Prý ano, za půl roku vás to může živit (pokud budete dobrý verbíř lidí a manipulátor), a za rok můžete být na 21%, což je vrchol tabulky tohoto byznysu. Není to skvělé? Pokud si myslíte, že ano, tak už si pište seznam všech lidí: pošťačku, pokladní v supermarketu, lékaře, lidi z chaty, spolužáky, kamarády, příbuzné, lidi na autobusové zastávce…, které budete verbovat. Podívejte se (online video) na amwayácké sny: milionáři, Porsche, Lamborghini, luxusní vily, drahé exotické dovolené… Tento byznys je o snech! To netvrdím já, ale guru Amwayák.
Mou máti „verbovali“ na to, že si může přivydělat peníze. Za rok byla na 21% a od půl roku jí to živilo. Celé tvrzení Amwayáka zde.
V tomto článku, jsou uvedeny subjektivní názory, autora článku.
Související články:









Komentuje admin, 12.6.2011 @ 14.18
Emwejácká „pohádka“ o dlouhé, drahé limuzíně a finanční svobodě:
„Na poslední den v práci pro vás přijede velká, dlouhá limuzína, a teďka vrátný volá šéfovi „Pane řediteli, je tady nějaká státní návštěva, která přijela velikánským autem. Vy nekoho čekáte? Ne, nikoho!“ V čele kancelářské budovy je z toho haló, co tam dělá to velké bíle auto, které stojí už hodinu před vchodem? Pro koho to přijelo, nebo kdo s tím přijel? Jestli náhodou nepřijel nějaký ministr, nebo něco takového. A vy si děláte v klidu svoji práci a hodiny odtikávají a blíží se konec pracovní doby. A všichni ti, co se vám celou dobu smáli, tak maji oči na vrch hlavy a už stojí na autobusových zastávkách a koukají, kdo bude do toho auta nasedat, co je to za honoraci. A vy v tom sáčku, v kravatě vycházíte… Vycházíte z těch dveří, do kterých jste museli chodit každé ráno a odcházet každé odpoledne. Takhle se ohlédnete a říkáte si „Tak tady už nikdy, po celý zbytek svého života, nebudu muset strávit ani minutu!“ A říkáte si „Stálo to za to!“ Příchazíte k té bíle limuzíně a borci tam stojeji na těch autobusových zastávkách, a teď se strkaji, stouchaji do sebe loktama a říkaji „Hele podívejte se na něj, to je ten emveják“. To jsou oni, co se choději koukat na ty auta, oni si blázni snad mysleji, že jednou něčim takovým budou jezdit, nebo co. Hele, běžte někdo za nim. On k tomu jde, on si snad do toho chce sednout! Vždyť to jestě poškrábe, aby nám neudělal ostudu! Teďka vy tam prostě přijdete k tomu auťáku a zaťukáte na okénko, řidič si tam čte noviny, protože měl přijet o 3 nebo 4 hodiny dříve, a když se mu představíte, tak on si okamžite nasadí placatou čepici, vyleze a otevře vám dveře, klaní se. Vy si sednete do toho velikánského, obrovského auta, kde je prostor jak na letišti, nalejete si z baru colu a říkáte „Pane řidiči, tak jedem!“. Ale tak patnáct kilometrů za hodinu, já si to chci užít!“. A teďka kolem těch autobusových zastávek, který jsou obležený kolegama z práce, kteří se vám smáli a ukazovali si na vás prstem, tak vy kolem nich pojedete tou limuzínou, těch patnáct kilometrů za hodinu a budete jim připíjet – čau kluci, už se neuvidíme… Když se vám budou smát moc, tak jim můžete třeba udělat tu kulišárnu – bylo to ve středu, a druhý den ve čtvrtek, až ti vaši kolegové ve čtvrtek ráno budou muset v půl šestý jít do práce, tak před tou budovou je bude vítat bilboard – na něm bude vaše rozesmátá tvář a nad tim bude napsáno „Já už jsem svobodný! A co vy?“. Taková velká mechanická ruka jim bude mávat. To nebude špatný! Takže teďka si napište velký seznam lidí a uvidíme se na semináři.“
Jsou to prostě milionáři s limuzínou
Komentuje acz, 12.6.2011 @ 19.38
To je aspoň pořádnej šaškec
Napsat si článek a pod něj pak sám vlastní komentář
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 8.10
Amwey semináře: křičení a jásání, milionáři a multimilionáři
Obvyklá blbost, prezentovaná blbci
Chodím na mezinárodní víkendové semináře v české republice poměrně často. Nekřičí se tam, nejásá, nicméně vždy tam hovoří také několik milionářů a multimilionářů. Vždy totiž mají co říct a kvůli tomu tam lidé jezdí, aby si poslechli názory, myšlenky, zkušenosti a historii těch, kteří „to“ vybudovali. Je to logické, pozvání Bestmena na podium by asi nikoho nezajímalo, neměl by co říct. Umí jen anonymně žvanit ve svém blogu. Stoupnout si před lidi a přednést reálné myšlenky, to může jen ten, kdo má praktické zkušenosti a prakticky ověřené to, o čem chce hovořit.
A také jsou tam pokaždé vidět na vlastní oči lidé, kteří postupují, mají výsledky a vydělávají peníze. Pokaždé jak úplně noví tak i staří, kteří od minulého semináře zase o kousek postoupili. Je to veřejné, každý to vidí na vlastní oči, každý si poslechne jméno, odkud je, profesi, popř. vzdělání a krátký projev jak svou práci dělá a nic není utajováno.
Je to prý nejlepší podnikatelská příležitost na světě, tvrdí amweyáci.
Počet lidí, kteří toto tvrdí, spočítáme obvykle na prstech jedné ruky. Jen idioti z toho dělají globální problém
Zde se naskýtá otázka: Ovládnou jednou Amweyáci celý trh?
Naivní, idiotské spekulace často slouží jako materiál k pomlouvání.
Na seminář je potřeba nejprve zakoupit vstupenku, velký víkendový seminář stojí i 1 700 Kč. Co chtěl tímto sdělením slaboduchý autor vlastně říci neví ani on sám. Jako protiklad nechť je zaprotokolováno, že žádný seminář na světě nebývá obvykle zdarma, neboť takové akce jsou finančně značně nákladné, pro porovnání několikahodinový seminář pro jakoukoliv veřejnost R. Kiyosakiho, připravovaný v Praze stojí 9000,-
Proti tomu je cena 1700-2400,- za víceméně třídenní akci celkem v pohodě
Ale někdo to může vidět jinak. Taková je svoboda.
Nebo snad o manipulaci s lidma, je to sekta? Podívejte se (online video), co si o amway myslí Steve Hassan.
Argumentovat tímto „pomatencem“ je už skutečný projev naprostého zoufalství. Steve Hassan je v odborných kruzích považován za velmi kontroverzního člověka, není odborník a jeho práce v oblasti, kterou se prrezentuje, doposud nikdo neuznal jako profesionální a vědeckou. Spíše se jedná o náboženský fanatismus. O tomto člověku si na internetu najdete hodně. Ale jednodužší, bezpracné a pohodlné je věřit tomu, co tvrdí Bestmen. Bohužel.
Podívejte se (online video) na amwayácké sny: milionáři, Porsche, Lamborghini, luxusní vily, drahé exotické dovolené
Máte-li v hlavě úplně vymeteno, dokážete nalepit nesmyslnou nálepku i na naprosto běžné věci, konání, fakta. Neexistuje něco jako Amwayjácké sny, nebo nějaké jiné onálepkované sny.
Mít jednou vysněné auto, jet na vysněnou dovolenou, bydlet v pěkném velkém domě, je obvykle snem téměř každého člověka na této planetě. Jsou to materiální sny. Lže každý, kdo tvrdí, že on mezi ně rozhodně nepatří.
Mít kromě jiného také materiální sny není rozhodně nic závadného. Naopak. V monetárním světě je materializmus hybnou silou každé ekonomiky. Jak všichni asi víme, komunismus se asi už dobudovat nepodaří.
Ale možná o tom někteří SNÍ I NADÁLE
Rozdíl je pouze v tom, kdo své sny zrealizuje a kdo ne. A že lidé své sny často realizují, dokazují jak existující krásná auta, tak krásné velké domy a také samozřejmě překrásné dovolenkové destinace. To nejsou žádné výmysly a lži, ale skutečná realita.
Každý byznys je o snech. Každý podniká kvůli nějakému svému vlastnímu snu. Jsou ale mezi námi debilové, kteří to považují za zvrácené
Uloženo.
Komentuje admin, 13.6.2011 @ 9.18
acz:
Myslíš si, že je reálný se za 1 rok dostat na 21%? Vycházím z tohoto komentáře Amwayáka:
„Mou máti „verbovali“ na to, že si může přivydělat peníze. Za rok byla na 21% a od půl roku jí to živilo.“
http://czblog.cz/co-je-amway-podvodnici-sekta/comment-page-14/#comment-11158
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.07
Komentuje admin, 13.6.2011 @ 9.18
Myslíš si, že je reálný se za 1 rok dostat na 21%?
Ach bože, ty jsi moula
Realitu určují jednotlivci svým výkonem. V Amway jsou případy, kdy 21% úroveň lidé dosáhli za 3 měsíce a také případy, kdy lidé registraci vrátili a z Amway odešli
Těch druhých je podstatně více.
Největší plochu zabírají jednotlivci, kteří víceméně nic moc nedělají, sem tam něco prodají, s produkty jsou spokojeni a převážně spíše využívají vzdělávací program k jiným činnostem.
To je ale v reálném životě zcela obvyklý jev nechť se lidé věnují čemukoliv. Nebo ne?
Stačí se podívat na tvoji vlastní podnikatelskou aktivitu
Jak chceš proboha určovat co je a co není pro konkrétního člověka reálné?
O tom rozhodují oni tím, co dělají, nebo nedělají.
Je naprosto v pořádku lidem hovořit o tom, že je možné za jeden rok dosáhnout 21% úroveň, protože to mnoho lidí dokázalo. Tím je to naprosto reálné. A nejsou to v žádném případě jen příklady z minulosti, kdy Amway začínala. Průměr nárůstu je konstantní po celá desetiletí, i dnes máme konkrétní raketové nárůsty i naprosté stagnovače.
A je také zcala obvyklé a správné, aby tito lidé hovořili s těmi ostatními, které to zajímá, jak toho dokázali, jak to dělali, čeho se vyvarovali, na co se soustředili a td.
Zároveň je jim ale také hovořeno o tom, že mnoho jiných lidí této úrovně nikdy nedosáhlo a z Amway odešli. I toto všichni lidé, kteří jsou v Amway zaregistrování jako VPA, vědí. A nemusí se jim to ani nijak vysvětlovat, protože to vidí na vlastní oči okolo sebe. V Amway si nemůžeme mezi sebou něco tajit.
NEJDE TO.
Ale jak to vysvětlit tobě, abys to pochopil, to bohužel v Amway nikdo neví
Komentuje admin, 13.6.2011 @ 10.20
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.07
Ach bože, ty jsi moula Realitu určují jednotlivci svým výkonem. V Amway jsou případy, kdy 21% úroveň lidé dosáhli za 3 měsíce a také případy, kdy lidé registraci vrátili a z Amway odešli Těch druhých je podstatně více.
Moula jsem jen proto, že jsem se zeptal na tvůj osobní názor?
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 8.10
Na seminář je potřeba nejprve zakoupit vstupenku, velký víkendový seminář stojí i 1 700 Kč. Co chtěl tímto sdělením slaboduchý autor vlastně říci neví ani on sám. Jako protiklad nechť je zaprotokolováno, že žádný seminář na světě nebývá obvykle zdarma, neboť takové akce jsou finančně značně nákladné, pro porovnání několikahodinový seminář pro jakoukoliv veřejnost R. Kiyosakiho, připravovaný v Praze stojí 9000,- Proti tomu je cena 1700-2400,- za víceméně třídenní akci celkem v pohodě Ale někdo to může vidět jinak. Taková je svoboda.
Ty na Kiyosakiho půjdeš? Za jak dlouho vyděláš oněch 9000 Kč v amwayi?
Na semináře mají chodit amwayáci jednou měsíčně. Je pravda, že takový seminář stojí třeba 300 Kč, ale když k tomu připočtu knížky, CD… pohonné hmoty, tel. hovory při verbování lidí, čas… tak se vyšplhá docela na slušnou částku, která může být pro mnoho rodin významná.
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.33
Existují reálné statistiky, v „mé“ organizaci N21, podpořené skutečnými výsledky.
Obvykle jsou výsledky definovány množstvím odvedené práce, kromě profesí, kterým se věnuješ ty.
V naší organizaci to znamená asi toto:
15 marketingových plánů měsíčně = statisticky cca 3-5 zaregistrovaných lidí/ měsíčně. Ze začátku méně než 3, později i více, než 5. To je za rok zhruba 30-60 registrovaných. Z toho je cca 10% aktivních VPA = 3-6, cca 40-50% s tím během několika let úplně skončí a zbývajících cca 40% z půvdního počtu zaregistrovaných zůstává jako koncoví zákazníci.
Reálně tedy má 15-ti plánovač ročně 3-6 aktivních VPA a cca 15-20 nakupujících klientů. Později více. Intenzivní praxí rostou i výsledky.
K tomu měsíční obrat na přímý prodej s výdělkem zhruba 5-20 tis. brutto u takto aktivních VPA (15-ti plánovači).
Z uvedených 3-6 aktivních VPA je jeden taktéž 15-ti plánovač. Ostatní na to víceméně „dlabou“, ukazují plány huboko pod 8 měsíčně. 8 plánů měsíčně je zhruba minimální hranice smysluplné efektivity. Se třemi plány měsíčně nikdy žádný trošičku větší byznys nevybuduješ bez velkého štěstí na lidi.
Pokud najdeš 6 lidí 15-ti plánovačů, máš reálnou šanci do 5-ti let dosáhnout diamanta. Každý z nich má totiž reálnou šanci vybudovat Platinu. 15-ti plánovači téměř vždy vybudují Platinu, pokud toho nenechají.
Nedostakty jsou pouze v tom, že patnáctiplánovačů je málo, prostě skutečně aktivních, zapálených lidí na světě moc není. O to větší úsilí je potřeba vyvinout, najít je, protože to nikdo z nás nemá napsáno na čele.
Úspěšní Amwayjáci na rozdíl od těch neúspěšných se definují pouze odvedenou prací. Ukázali takové množství marketingových plánů, kolik bylo potřeba, aby dosáhli těch pozic, které mají.
Diamanti ukázali tisícům lidí marketingový plán. To je ten rozdíl mezi Diamantem a tím, který nevydělává v Amway nic.
A to nemluvím o tom, že jsou jednotlivci, kteří ukazují měsíčně třeba 30 a víc marketingových plánů, dělají skupinové a td. Věnují se Amway profesionálně jako svému hlavnímu „zaměstnání“.
Ti rostou nejrychleji. To je ale jak logické, tak pochopitelné. Koláče jsou všude na světě jen a pouze za práci, která přinesla výsledky.
Výpočet příjmů je taktéž veřejný a známý.
30% z maloobchodního obratu, který každý definuje pouze svou vlastní aktivitou, pílí.
3-21% z velkoobchodního obratu ve vytvořené síti, vypláceno od spodu, takže nejprve dostanou svůj díl ti, kteří konkrétně učinili obrat, sponzoři získají až to, co ponich zbude. Je to nejspravedlivější odměňování, jaké si dovedeš představit. Ale je fakt, že tvoje představy jsou mi naprosto cizí. Takže se mohu mýlit.
Od 21% úrovně spadáš do 4% provize z vlastní sítě bez ohledu na srážky v síti. Toto je doživotní, děditelná renta.
Jak vidíš, žádné tajnosti, tyto údaje si můžeš ověřit přímo na stránkách Amway.
S kalkulačkou si tedy každý páťák spočítá, kolik může vydělat. KAŽDÝ PÁŤÁK. Může si udělat naprosto konkrétní plán s naprosto konkrétními výsledky.
Pozor však na smysl slova MŮŽE. To neznamená, že to tak bude u každého, kdo se zaregistruje. Registrací podnikání začíná, nikoliv končí.
Čili přesně opačně, než jak to tady prezentuješ ty, špičkový „odborník“ na Amway
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.35
Poslechni, pokud hodláš i nadále prezentovat ty svoje bláboly, jakože:
„AMWAYJÁCI MAJÍ DĚLAT TO A TO“, nemám se s tebou o čem bavit. S kolovrátkem bez mozku diskusi nevedu.
Dej vědět, až se rozhodneš s tím přestat.
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.41
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.33
Ty na Kiyosakiho půjdeš? Za jak dlouho vyděláš oněch 9000 Kč v amwayi?
Ne, nepůjdu. V ten samý termín mám třídenní seminář shodné kvality za 2400,-
Kiyosakiho mám doma každý den, nemusím na něj chodit na semináře.
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 10.50
ACZ:
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.33
Existují reálné statistiky, v „mé“ organizaci N21, podpořené skutečnými výsledky.
Obvykle jsou výsledky definovány množstvím odvedené práce, kromě profesí, kterým se věnuješ ty.
V naší organizaci to znamená asi toto:
15 marketingových plánů měsíčně = statisticky cca 3-5 zaregistrovaných lidí/ měsíčně. Ze začátku méně než 3, později i více, než 5. To je za rok zhruba 30-60 registrovaných. Z toho je cca 10% aktivních VPA = 3-6, cca 40-50% s tím během několika let úplně skončí a zbývajících cca 40% z půvdního počtu zaregistrovaných zůstává jako koncoví zákazníci.
Reálně tedy má 15-ti plánovač ročně 3-6 aktivních VPA a cca 15-20 nakupujících klientů. Později více. Intenzivní praxí rostou i výsledky.
K tomu měsíční obrat na přímý prodej s výdělkem zhruba 5-20 tis. brutto u takto aktivních VPA (15-ti plánovači).
Z uvedených 3-6 aktivních VPA je jeden taktéž 15-ti plánovač. Ostatní na to víceméně „dlabou“, ukazují plány huboko pod 8 měsíčně. 8 plánů měsíčně je zhruba minimální hranice smysluplné efektivity. Se třemi plány měsíčně nikdy žádný trošičku větší byznys nevybuduješ bez velkého štěstí na lidi.
Pokud najdeš 6 lidí 15-ti plánovačů, máš reálnou šanci do 5-ti let dosáhnout diamanta. Každý z nich má totiž reálnou šanci vybudovat Platinu. 15-ti plánovači téměř vždy vybudují Platinu, pokud toho nenechají.
15 marketingových plánů měsíčně? To je ale děsný! Nějak si nedovedu předtavit, že bych vykládal patnácti lidem marketingový plán, resp. jde o to, kde ty lidi vzít. Leda, že bych bych si vzal ponaučení od guru amwayáků (Vůdců motivačních organizací), kteří radí:
„Sestavit seznam znamená, napsat všechny lidi, který znáte. Né ty, na který máte telefon. Ale všechny, který znáte!“
„Dokonce na seznam patřeji i lidi, u nichž nevíte ani jméno! Na seznam patřeji i takový lidi jako… pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní ze supermarketu, atd.“
http://czblog.cz/amwayaci-jsou-nahaneci-lidi/
„Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“
„Známe lidi z chaty, známe lidi z kostela, když chodí do kostela. Známe lidi ze sousedství, sousedi a jejich příbuzný. Obrovskej zdroj lidí na seznam! Dámy znají lidi z porodnice. Pánové znají lidi z armády, vojska. Co třeba z nemocnice? Někdo kdo ležel v nemocnici, na pokoji se 3, 4 lidma, seznámil se s nemocničním personálem, atd. atd. Známe lidi z obchodů, úřadů, tanečních, ze svých tanečních, nebo tanečních svých dětí. Známe lidi z různých zábav, diskoték, plesů, atd. Známe lidi z hospody. Potom si můžete třeba napsat stranou seznam lidí, o kterých víte, že podnikají – seznam podnikatelů. Nebo kdo z vás jste podnikatel. Nebo pracujete v obchodě, tak máte seznam zákazníků. Nebo seznam dodavatelů. Obrovskej zdroj jmen lidí na seznam. Známe lidi z různýho cestování, z dopravních prostředků – taxiku, vlaku, autobusu… Kdo jezdí pravidelně vlakem, někam do práce, nebo autobusem nějakou linkou. Vždyť tam furt jezději ty stejný lidi! A není problém, si je napsat na seznam! Já vím, že třeba nevíte jak se jmenujou, ale můžete si napsat nějaký poznávací znamení – chlap v černým kabátě, který jel půlšestkou, třeba.. A až se s ním příště sejdete, můžete se s ním seznámit. Známe lidi z místní politiky – svého starostu, svého poslance, členy zastupitelstva, atd. Známe lidi, který bydlejí né v našem městě. To je další poznávací znamení některých lidí, který znáte – lidi mimo město. Známe lidi bohatý, o kom víte, že je bohatej…“
„Každej z vás, by si měl udělat svůj seznam. A váš seznam by měl mít něco okolo 100 lidí – nejméně o 100 lidech. Pravda je ta: Pokud děláte byznys první měsíc, tak máte mít seznam asi tak 100 lidí. Pokud děláte byznys 3 měsíce, tak by váš seznam měl mít okolo 150 lidí. Pokud děláte byznys 6 měsíců, tak asi 200 lidí. A vy si říkáte: Snad ani tolik lidí neznám? Jak se ten seznam vůbec dělá? Nejdříve je potřeba mít tužku a papír. Napište si svůj seznam do hlavy, nejlepší je napsat si ho na papír a vyčleňte si čas, protože psaní seznamu vám zabere určitý čas. Za přímého distributora máme odměnu asi tak 16 tisíc měsíčně. Minimálně! Když budete psát seznam, tak si uvědomte, že na tom seznamu napíšete 100 lidí, že tam budou 1, 2, 3 možná 5 přímejch distributorů. V případě, že si ho napíšete na seznam a budete ho kontaktovat, tak si můžete i spočítat, jakou hodnotu ten seznam má. Jestli někdo z vás má seznam, na kterým je 5 přímejch distributorů, tak já ho od vás koupim za 300 tisíc. Ten má obrovskou hodnotu, ten seznam!“
„Na seznam si napiště lidi… máme 3 kritéria: 1/ museji dejchat. 2/ museji mít zprávnou tělesnou teplotu, něco mezi 36-37 stupni. 3/ musíte vy ochotni s nima spolupracovat“
„Pište si na seznam svoje spolužáky ze základní školy, ze střední školy, svoje spolupracovníky z prvního zaměstnání, z druhýho zaměstnání, i z patnáctýho zaměstnání. Pište si tam svoji první holku, svoji devatenáctou holku, pište si tam sousedy, napište si tam třeba i někdo tchýni, rodinu… Pro seznam máme takovouhle pomůcku – tady to jste vy a tady je vaše rodina… takže napíšete okruh vaší rodiny… potom je tady okruh vašich známejch, známejch je víc než rodiny. Zpravidla to tak bývá, že víc lidí znáte, a všichni co znáte, nejsou ve vaší rodině. A potom je tady ještě další okruh lidí, a těm mi říkáme, že to jsou neznámé lidi – těch je nejvíc. I vy máte asi víc neznámejch lidí, než známejch. Na seznam píšete rodinu a známý. A jsou tam ještě některý lidi, který vy znáte, ale oni vás neznaj, anebo ještě neznáte jejich jméno, např. pošťačka. Já se vždycky ptám: Máš na seznamu pošťačku? No já nevim, jak se jmenuje…“
„Když si napíšete na seznam pošťačku, a se seznamem pravidelně pracujete, koukáte se na něj a vždycky vidíte: pošťačka, chlap co měří plyn, zrzavá pokladní z potravin…“
„Dávejte se s těma lidma do řeči. Nazýváme při kontaktování… kontaktujeme rodinu, kontaktujeme známé i kontaktujeme neznámé. Když kontaktujeme neznámé, tak tomu říkáme „studenej kontakt“.“
„Nebojte se psát i neznámé lidi, na váš seznam.“
„Když se vás někdo zeptá: Není to náhodou amway? Tak se zeptejte vy: Co to je? Na otázku odpovídejte otázkou!“
„Musíte se pravidelně věnovat svému seznamu a kontaktování, investujte čas do seznamu, investujte čas do kontaktování. K tomu, že nakontaktujete 10 lidí, potřebujete strávit na telefonu třeba i třičtvrtě hodiny nebo hodinu, to není záležitost, která trvá pět minut. To je potřeba si uvědomit… Náš byznys, v případě, že chcete vydělávat 50 tisíc měsíčně, vezme to nějakej čas…“
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 11.04
ACZ:
Komentuje acz, 13.6.2011 @ 10.35
Poslechni, pokud hodláš i nadále prezentovat ty svoje bláboly, jakože:
„AMWAYJÁCI MAJÍ DĚLAT TO A TO“, nemám se s tebou o čem bavit. S kolovrátkem bez mozku diskusi nevedu.
Dej vědět, až se rozhodneš s tím přestat.
Radím jen to, ať se nenechávají manipulovat! Ta manipulace je především na seminářích a při verbování. Je to HNUS! Tohle je negativní manipulace (hovoří-radí guru amwayák – Vůdce motivační organizace):
„Už nikdy nebudete muset vstávat v určitou hodinu – chodit do práce. Celý zbytek života budete spát do kolika se vám zachce.“
„To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf!“
„Uvařte všem lidem silný kafe. To se vyplatí, protože lidi si dají kafe, voni řeknou, že to je silný, ale když už jste jim ho dali, tak ho vypijou, a podívají se na plán, půjdou domů, lehnou si do postele,(…) teďka si lehne, ona na něj kouká, v jednu hodinu v noci on pořád…, ona: „Co se ti děje, proč pořád koukáš takhle na strop?“, a on říká: „Já vidím kruhy!“, on neví, že to je silný kafe! A manželka se na něj podívá ve čtyři, a on už tam ani není, v tý posteli! Sedí na záchodě, už má odmotanou půlku ruličky a píše seznam, jo?“
„Schválně se snažím, a to si myslím, to je klíč, k tomu uspěšnému dovedení toho procesu do konce, ty otázky klást sugestivně. Tzn. snažím se, ty otázky klást, tak aby ho naváděly k pozitivní odpovědi, aby to nebyly takový ty otázky, na který existuje mnoho různých odpovědí. A vedu ho k tomu, aby odpověděl, tak já chci slyšet.“
„Když hodinu a půl na tom marketingovým plánu stravím, tak potom bojuju za každýho toho člověka, snažím se ho získat, protože i kdyby to mělo bejt prázdný kolečko, který si jednou za čas něco nakoupí, tak ho budu mít raději ve skupině já, než někdo jiný. Protože nikdy nevím, jestli třeba za rok nebo za dva se situace nezmění a on nedostane chuť se do toho pustit, anebo jestli mi třeba náhodou nepřivede k někomu, koho bych mohl zainvestovat. Když už jsem s někým strávil ten čas… Pokud mi rovnou neřekne – hele jdi do prdele, tohle to nechci… ani čtrnáctimetrovou tyčí bych se toho nedotkl… Prostě nemám zájem, a jestli mi vlezeš na pozemek, tak tě zastřelím brokovnicí do hlavy. Tak furt ještě bojuju. Když mi řekne tohle, tak mu řeknu – tak jdi do prdele. Já nemám zájem se s tebou dál bavit… Jinak bojuju, bojuju, bojuju…“
„Je strašně důležitý pracovat na 100% a používat na 100% vlastní výrobky! Kdo nepoužívá na 100% vlastní výrobky, tak nedělá tento byznys – jenom dělá, jako že dělá. A náš byznys je bohužel tak spravedlivej, že se to na nás, vás objeví. Já jsem měl problém vysvětlit svojí mámě, že když nepoužívá náš prášek na praní, kterej má hodnotu 11,75 bodu, že mě tím připravuje o velký peníze. Pracuje v gastronomii a její šéf jí dává prací prášek zadarmo.“
„Nebo vám řekne: Já používám skoro všechny výrobky. Já řeknu 100%! On říká: Já nemůžu používat mýdlo, já jsem na mýdlo alergickej. To nevadí! Tak si udělej ve zdi díru, dej si tam trezor, od kterýho budeš mít klíče jenom ty a tam si dej mejdlo, na který nejsi alergickej. Ale na umyvadle bude naše mejdlo!!!
Komentuje Lubo Pářa, 14.6.2011 @ 11.12
Já v tom problém nevidim pane podnikateli. Jen tak mimochodem už tu asi po tisícátý cituješ něčí autorská práva, tak co kdybys odrecitoval třeba něco od Iva Tomana. Třeba tam taky najdeš něco z toho, co tu pořád opakuješ dokola a nelíbí se ti to.
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 11.28
Ing. Toman:
„Nedůvěřovat bezhlavě odborníkům! Odborník je člověk, který se stane odborníkem pouze dvěma způsoby:
1.Sám se prohlásí za odborníka
2.Někdo ho prohlásí za odborníka.
Spousta lidí bere názory odborníka jako fakta.“
„Mnoho úspěšných lidí nehovoří o penězích a svým majetcích. Proč? No protože těch peněz mají dost a nepotřebují o nich hovořit. Na peníze myslí především chudí!“
Komentuje acz, 14.6.2011 @ 13.38
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 11.28
„Nedůvěřovat bezhlavě odborníkům! Odborník je člověk, který se stane odborníkem pouze dvěma způsoby:
1.Sám se prohlásí za odborníka
2.Někdo ho prohlásí za odborníka.
Spousta lidí bere názory odborníka jako fakta.“
Fajn, takže tobě věřit můžeme, nebo v žádném případě?
Co myslíš? Jsi odborník, který o Amway ví vše, nebo jsi diletant amatér, který o Amway neví v podstatě nic? Neustále si nabíháš jako trouba. Mnohokrát jsem ti vysvětloval, že jako argumenty používáš materiály, kterým ale naprosto nerozumíš. A přesně takhle to potom dopadá.
Mnoho úspěšných lidí nehovoří o penězích a svým majetcích. Proč? No protože těch peněz mají dost a nepotřebují o nich hovořit. Na peníze myslí především chudí!
V Amway také nikdo nehovoří o svých penězích jen tak z bůhdarma. Tuhle teorii jsi vymyslel ty a lidé se stejně hloupým myšlením, jaké máš ty.
Amway je příležitost k mnoha cílům, nejen penězům. Kdybys tomu jen trochu rozměl, chápal bys to, věděl bys to. V Amway se předvším učí, že peníze jsou jen obyčejným, v podstatě jinak bezceným prostředkem k tomu, aby si člověk mohl své sny vyplnit. Ale nemůže za to, že to prostě mnoho lidí nepochopí. Nic na světě nemá patent na schopnost jednoduché a logické věci vysvětlit každému tak, že to 100% pochopí. Sám jsi toho jedinečným příkladem
.
Na moje vyjádření opět tapetuješ naprosto nesouvisející blbosti
Jak jsem řekl:
DEJ MI VĚDĚT, AŽ SE ROZHODNEŠ S TÍM KONEČNĚ PŘESTAT.
Komentuje acz, 14.6.2011 @ 13.42
Radím jen to, ať se nenechávají manipulovat! Ta manipulace je především na seminářích a při verbování. Je to HNUS.
A jak to víš? Ty jsi na to „odborník“, nebo jen diletant amatér? Jaké máš vzdělání v oboru rozlišování negativní manipulace? Copak nechápeš, že ses v tomto případě na onoho odborníka kazatele SÁM PASOVAL?
Jsi hloupější, najivnější a bohužel i prostší, než sis kdy sám dokázal byť jen vzdáleně přiznat.
Komentuje Lubo Pářa, 14.6.2011 @ 16.14
admin:
„Nedůvěřovat bezhlavě odborníkům! Odborník je člověk, který se stane odborníkem pouze dvěma způsoby:
1.Sám se prohlásí za odborníka
2.Někdo ho prohlásí za odborníka.
Spousta lidí bere názory odborníka jako fakta.“
No a ty tady prezentuješ názory nějakého Steve Hassana, který sám sebe prohlásil za odborníka přes sekty. To ses uhodil na hlavičku viď?
„Mnoho úspěšných lidí nehovoří o penězích a svým majetcích. Proč? No protože těch peněz mají dost a nepotřebují o nich hovořit. Na peníze myslí především chudí!“
Ano, a mimo to stejně tak i ti úspěšní odborníci o sobě nemusí tvrdit, že jsou Best(men) nebo neskonale dobří SEO optimalizéři. Jsi prostě magor a narcis a pořád sám sobě protiřečíš. Pako, alespoň že ta reklama ti hodí sem tam nějaký ty drobný.
Neboj, já ti i u Tomana najdu to, o čem prohlašuješ, že je nemorální.
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 16.46
Lubo Pářa:
Ty si snad myslíš, že pan Toman je pro mě nějaká modla
Ty sis nad myslíš, že souhlasím se vším co učí
To rozhodně ne! Některé jeho myšlenky jsou dobré, a některé zase ne…
Ty s ACZ, vy dva jste takový demagogové, že to nemá obdoby. Prostě vymatlaný amwayáci, no
Komentuje Lubo Pářa, 14.6.2011 @ 17.45
admin:
„Ty si snad myslíš, že pan Toman je pro mě nějaká modla Ty sis nad myslíš, že souhlasím se vším co učí To rozhodně ne! Některé jeho myšlenky jsou dobré, a některé zase ne…“
Některé dobré a některé ne? Ty si myslíš, že máš dostatek zkušeností a referencí na to, abys toto mohl hodnotit? Ivo Toman a kdokoli kdo pořádá semináře osobnostního rozvoje to dotáhnul dál než ty a ty si myslíš, že můžeš určovat co je dobré a co ne?
„Ty s ACZ, vy dva jste takový demagogové, že to nemá obdoby. Prostě vymatlaný amwayáci, no“
Ok, respektuji tvůj opět čistě subjektivní názor.
Komentuje acz, 15.6.2011 @ 6.39
Komentuje admin, 14.6.2011 @ 16.46
Ty sis nad myslíš, že souhlasím se vším co učí To rozhodně ne! Některé jeho myšlenky jsou dobré, a některé zase ne
Čímž jen potvrzuješ to, co píše Luboš.
Blbče
Kdo ti asi tak dal „právo“ definovat, které jeho mylšenky jsou dobré a které zase ne?
NARCIS, a ještě k tomu NARCIS BEZ MOZKU.
Vražedná kombinace, zejména, je-li spojena s určitou mocí, například mocí mazat příspěvky, manipulovat s fakty a pod. Mocí, kteou sis vytvořil ty sám na vlastním blogu.
Kdysi sis změnil svoje internetové jméno z Bestmen na Admin. Musím ti prozradit jedno velké tajemství:
Admin SE NEROVNÁ BŮH, co ví vše nejlépe a po něm už jsou všichni jen hlupáci
Obouváš se do neznámých lidí z Amway, že si DOVOLUJÍ MYSLET A VĚŘIT, že Amway je nejlepší byznys na světě. A na základě tohoto jejich vlastního postoje rozpoutáváš nesmyslné kampaně.
V kontextu s tvým NEJLEŠÍM BLOGEM NA INTERNETU, VIZ ZÁHLAVÍ, jsou však jejich představy vcelku REÁLNÉ
Hlavně je to ale od tebe fakt srandovní a úsměvné. Za co jiné kritizuješ, to sám ěláš nejvíce
Komentuje Szuk, 15.6.2011 @ 15.10
Můj kamarád mě chtěl do amway zatáhnout, nedal mi pokoj, přemlouval a přemlouval, snad dva měsíce. A já mu pořád dokola říkal, že zájem nemám. Tolik slibů jsem nikdy v životě neslyšel: koupíš si auto svojich snů, skončíš v práci atd. Jsem normálně myslící tvor, ale je mi jasné, že si za rok přeci nemohu vydělat na auto za dva miliony. Dneska když ho vidím, tak vidím jen lovce duší, který se snaží ukecat chudáky, co chodí za pár kaček do práce. Ztratil tak všechny kamarády, ale když ho vidím, tak směje jako měsíček na hnoji
Komentuje acz, 16.6.2011 @ 5.06
Admine, ty jsi vážně magor. Fakt psychopat.
Komentuje george, 23.6.2011 @ 7.29
Nechal jsem se ukacat od distributora Amway a šel jsem na seminář. Seminář ze mě udělal normálního blbce. Slušně mi bylo řečeno, jaký jsem vůl, že ještě nedělám Amway. Předstoupilo přede mě pět lidí, který prý vydělávaji 70000 měsíčně, prý za 10 hodin práce týdně
Tolik nesmyslnejch keců jsem nikdy neslyšel. Takovej výplach mozku jsem nikdy nezažil. Fakt hrůza! Nebojte, nenechal jsem se do týhle kraviny ukecat
Komentuje acz, 23.6.2011 @ 8.17
My se nebojíme, my jsme rádi
Co s tebou v byznysu?
To bychom se udřeli, než bychom tě něco naučili
Komentuje admin, 23.6.2011 @ 11.42
george:
70 tisíc měsíčně… no jo, milionáři s limuzínou
Komentuje JaraCimrman, 23.6.2011 @ 12.47
acz
Co byste george naučili?Možná tak jak jiným loveným ovečkám co možná nejdůvěryhodnějc lhát,že bere 70 litránků.Divím se,že většina amwejáků nemá z toho lhaní o příjmech rypák jak pinokio.
Komentuje dave, 23.6.2011 @ 12.59
přesně tak, jak řekl acz, takové lidi jako je george nehledáme, my hledáme lidi, kterým se to prostě bude líbit, nadšené a cílevědomé. Co s takovýma ,kteří věčně kritizujou a nadávají, už to pochopte, takové my nechceme.
Komentuje dave, 23.6.2011 @ 13.03
george: a zase píšeš kravinu, že ses nechal ukecat.NIKDO TĚ NIKDE NENUTIL JÍT.Šel si tam jedině TY sám, tak se pořád nevymlouvej na jiné.
Komentuje acz, 24.6.2011 @ 5.59
Komentuje JaraCimrman, 23.6.2011 @ 12.47
Co byste george naučili?Možná tak jak jiným loveným ovečkám co možná nejdůvěryhodnějc lhát,že bere 70 litránků.Divím se,že většina amwejáků nemá z toho lhaní o příjmech rypák jak pinokio.
Už asi 5x jsem ti psal, že za tebe přemýšlet nebudeme.
Pochopitelně nemůžeš vědět, co by se mohl kdokoliv v Amway naučit, když o Amway nevíš vůbec nic. Logičtější už to být ani nemůže
Mě jen překvapuje, jak svoji naivní hloupost dáváš světu na obdiv opakovaně pořád dál.
Pro tebe je lhář každý, kdo nenadává na Amway a pravdu mluví každý, kdo Amway nenávidí a odsuzuje
Samotné pátrání po pravdě tě už nezajímá.
Už jen toto samo o sobě naprosto stačí, abys mohl získat hodnocení hlupák měsíce
A zřejmě ani tohle opět nepochopíš. Že?
Komentuje Hraesvelgr, 24.6.2011 @ 7.18
acz:
furt blábolíš…demagogie ti jde dobře- je vidět, že posloucháš svého amway guru!!
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 7.44
admin:
Co máš pořád s tou limuzínou?
Komentuje Radek J., 24.6.2011 @ 7.52
Jako normální zaměstnanec si vydělám podstatně víc než 99% Amwayáků poctivou a užitečnou prací, která přináší užitek. Neoblejzám po večer své kamarády a spolužáky, jako oni. Nekřičím na seminářích zfanatizovaně „Go Diamond“. Tyhle argumenty stačí, proč nedělat Amway.
Komentuje acz, 24.6.2011 @ 8.36
Komentuje Hraesvelgr, 24.6.2011 @ 7.18
furt blábolíš…demagogie ti jde dobře- je vidět, že posloucháš svého amway guru!!
Jestli je něco vidět, tak to, že zase nemáš tušení o čem to bláblíš. Prostě jen blábolíš
Zeptám-li se tě, abys mi vydefinoval tebou zmiňovanou „demagogii“ a vypíchnul tebou zmiňované „blábolení“, co z toho asi vzejde?
Komentuje acz, 24.6.2011 @ 8.42
Komentuje Radek J., 24.6.2011 @ 7.52
Jako normální zaměstnanec si vydělám podstatně víc než 99% Amwayáků poctivou a užitečnou prací, která přináší užitek. Neoblejzám po večer své kamarády a spolužáky, jako oni. Nekřičím na seminářích zfanatizovaně „Go Diamond“. Tyhle argumenty stačí, proč nedělat Amway.
„Jako vlastník podnikání Amway na úrovni Stříbrného odznaku, si vydělám podstatně víc, než 99% zaměstnanců poctivou prací obchodníka a podnikatele, která přináší užitek mě, mé rodině a všem lidem, kterým jsem pomohl taktéž vydělávat peníze. neoblejzám po večerech své kamarády, ale ukazuji lidem, se kterými se jednoduše sweznámím, jaké jsou možnosti spolpráce s Amway a ponchávám na jejich rozhodnutí, jak s informacemi naloží. Nekřičím na seminářích vůbec nijak, není to ani povinné, ani nutné pro profitabilní podnikání.!“
Tyhle argumety stačí, proč spolupracovat s firmou Amway.
Jak už to tak v životě bývá, na jakoukoliv věc existuje několik úhlů pohledu. Že?
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 8.55
Radek J.:
Je to tak, drtivá většina amwayáků nevydělává nic. Potom nechápu, jak to může být nejlepší podnikatelská příležitost na světě – http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/
jeep:
To jsou emwejácký sny… že pro ně, poslední den v práci, přijede dlouhá, drahá limuzína. A všichni se budou divit, pro koho ta limuzína přijela… Nebo, že před barák Amwayáka přijede drahá limuzína a odveze ho na večeři. A sousedi budou závidět! Šusteji záclony, lidi choději s košem, choději venčit psa, lidi v baráku trhaji tapety, ať mají co vyhazovat… Chtějí se podívat na tu limuzínu, koho poveze! To netvrdím já, ale guru amwayáci na seminářích – http://depositfiles.com/files/v2zb2shac
Prostě milionáři s limuzínou
acz:
Kolik tobě sype, ten super byznys???
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 10.01
Admin:
A pokud podnikáš, tak nám můžeš sdělit jméno své firmy, že
Jestli znáš podnikání, které je lepší (co se týče výše investice a záruky, že o investici nepřijdeš), tak prosím, pochlub se.
Jo a že jsem tak smělý, podnikáš nebo chodíš do práce?
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 10.36
admin:
Můžeš mi povědět, kde jsi sebral ten blábol, že má seminář přednost před svatbou? Ptám se, protože, když se mému sponzorovi vdávala kamarádka, tak šel nejdřív na svatbu a až POTOM jel na seminář.
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 10.52
jeep:
Co se mi strašně příčí, je právě ono chlubení, které produkuje amway byznys. To mohu nazvat HNUSem! Jinak podnikám 15 let. To zde zúčastnění „byznysmeni“ vědí. Já vim, no, vám stačí zainvestovat 5-10 tisíc Kč a budete vydělávejte 50 000 Kč měsíčně – http://amwey-business.cz/zainvestujte-5-10-tisic-kc-a-vydelavejte-50-000-kc-mesicne/
Máš v seznamu pošťačku a pokladní v supermarketu?
Je podle tebe amway business nejlepší podnikatelská příležitost na světě? – http://amwey-business.cz/amway-je-nejlepsi-podnikatelska-prilezitost-na-svete/
Co je to prosím tě za podnikání, když drtivá většina zúčastněných ani nepodniká?! Hlavně, že máte plnou hubu slova „podnikání“. Jste doslova k smíchu
Kolik ti sype ten tvůj super byznys, pane podnikateli
Realita amwey byznysu je děsná a krutá, stojí za ním zničené vztahy, manželství… – http://amwey-business.cz/kruta-realita-amway-byznysu/
Prostě hnus produkovaný šílenci, co si myslí, že budou vydělávat velký prachy
Komentuje acz, 24.6.2011 @ 11.00
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 8.55
Je to tak, drtivá většina amwayáků nevydělává nic. Potom nechápu, jak to může být nejlepší podnikatelská příležitost na světě
Když je hloupost hlavní náplní každodenní činnosti, tak pak jsou k mání holt takto stupidní komentáře
Jednoznačně nejčastějším uživatelem fráze, že je Amway nejlepší podnikání na světě. JSI TY SÁM
Ani všichni „amwayjci“ na českém internetu tuto ffrázi ani dohromady nepoužili tolikrát, jako ty sám. Obecně se tomu říká PODSOUVÁNÍ a zcela to dokresluje tvoji naprostou demenci, zoufale se pokoušející NÁM NEUSTÁLE COSI PODSOUVAT
Jsi v tom velmi usilovný, ale z hlediska možnosti v tom uspět zcela bláhový
Původně jsem ti chtěl také znovu, asi po sté, zopakovat, že drtivá většina lidí, nechť se příležitostně věnuje čemukoliv, taktéž nic nevydělá, pokud této činnosti nedá tolik úsilí, které výdělek přináší. A že fakt, že v něčem lidé neuspějí, neznamená, že je „to“ špatné, zvláště pak poté, co v „tom samém“ jiní uspějí.
na to tvoje IQ bohužel nikdy nestačilo
Ale ty bys to nepochopil
Proč se mě ptáš, kolik mě „sype“ můj byznys? Já sám jsem se tě několikrát ptal, kolik sype po 15-ti letech tobě tvůj byznys a ty jsi tuto otázku dokonce SMAZAL
Rád bych věděl, proč
To je hodně velká prezentace pokrytectví, nemyslíš?
Obecně lze jednoznačně konstatovat, že každý, kdo se v Amway věnuje 15 let, 8 hodin denně, jako ty svému „podnikání“, vydělává asi 100x víc, než ty
A vo tom to je
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 11.01
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 10.36
admin:
Můžeš mi povědět, kde jsi sebral ten blábol, že má seminář přednost před svatbou? Ptám se, protože, když se mému sponzorovi vdávala kamarádka, tak šel nejdřív na svatbu a až POTOM jel na seminář.
jeep:
Tvůj sponzor neposlouchal svého Vůdce…
To je výňatek z amwey semináře, zde dne 24. 07. 2010 – Hradec Králové (RCE, R. Čížek).
„Seminář má přednost před rodinejma oslavama, svatbama, atp. Byznys je to, co nás živí a vydělává na to, aby jsme vůbec měli, kdy takovýhle slavnosti pořádat, a z čeho. Prostě byznys má přednost! A mít lístek na příští seminář, už na tomto semináři, je jedno z takových závazků! Protože čím dřív, máte takový lístek u sebe, tím dřív ho můžete prodat někomu dalšímu.“
Chceš snad říct, že Roman Čížek je lhář???
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 11.14
acz:
Proč se mě ptáš, kolik mě „sype“ můj byznys? Já sám jsem se tě několikrát ptal, kolik sype po 15-ti letech tobě tvůj byznys a ty jsi tuto otázku dokonce SMAZAL
Rád bych věděl, proč
Obrat mojí firmy za loňský rok byl bezmála 10 milionů korun. Kolik je obrat tvého podnikání?
Žádný komentář s touto otázkou jsem ti nikdy nesmazal. Jinak samozřejmě nejsou schvalovány komentáře, které porušují pravidla tohoto webu – http://czblog.cz/schvalovani-komentaru-je-dnes-nutnosti/
Komentuje acz, 24.6.2011 @ 11.15
Komentuje admin, 24.6.2011 @ 10.52
Co se mi strašně příčí, je právě ono chlubení, které produkuje amway byznys. To mohu nazvat HNUSem!
Tobě se obvykle příčí záležitosti, které sis vykonstruoval především ty sám. O víkendu jsem byl účasten na mezinárodním WES semináři za účasti asi 5-6 tis. lidí z 6-ti států Evropy. Dále bylo přítomno asi 30 Diamantů, několik Crownů a nepočítaně nižších úrovní.
Za celé tři dny jsem nepostřehl ani jedinkrát nic, co ty popisuješ jako CHLUBENÍ a nebo něco, co by mělo někomu připomínat něco jako HNUS.
Abych řekl pravdu, nepozoroval jsem to ani na předchozím WES a ani na žádném jiné, kterého jsem se zůčastnil.
Na rozdíl od tebe to také mohu komukoliv dokázat, ty nemůžeš dokázat vůbec nic z toho, co tady tvrdíš a doposud jsi tvrdil
Co je to prosím tě za podnikání, když drtivá většina zúčastněných ani nepodniká?!
Plácáš takový hlouposti, že je to zralé NA NÁSTĚNKU stupidit století
Předpokládejme, že ve svém podnikání pracuješ alespoň 6 hodin denně 5 dní v týdnu už 15 let. Jaký máš pasivní příjem po 15-ti letech?
Na úrovni Diamanta Amway, nebo Smaragda, nebo přímo Crowna?
Nebo? Nebo průměrného Amwayjáka, který si ten samý příjem, ale pasivní, to znamená trvalý bez další nutné práce, vytvoří s prstem v nose?
Jak dlouho můžeš nic nedělat, aby ti vyschly penězovody? Týden? Měsíc? Rok?
Komentuje Hraesvelgr, 24.6.2011 @ 12.38
„Nebo? Nebo průměrného Amwayjáka, který si ten samý příjem, ale pasivní, to znamená trvalý bez další nutné práce, vytvoří s prstem v nose?“
Milý ACZ, přece sám moc dobře víš, že pasivní příjem ve výši ubohých 30 000,- si nevytvoří za celou svou kariéru ani 1% amwayáků…
Tak nám tu nepovídej pohádky, na to ti skočí leda nějací teenageri nebo uplní hlupáci…
Komentuje JaraCimrman, 24.6.2011 @ 13.14
acz
Mám tak stejnou šanci jako vy a bez práce!Už ted sem vlastně milionář,pudu si za snem a budu vsázet
Přece kolik lidí na světě se stalo milionáři díky loterii.
Ty tomu taky fakt věříš,že jednou budeš z amwey boháč?Tak to hodně štěstí
Já si vsadim sportku a budu boháč vám říkám
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 21.05
admin:
Tvůj sponzor neposlouchal svého Vůdce…
Ale on ho poslouchal, protože nás učí, že si program máme naplánovat tak, abychom se účastnili rodinné oslavy, svatby (nebo jiné akce) a zároveň abychom stihli seminář.
Kolik ti sype ten tvůj super byznys, pane podnikateli
Klidně ti to povim, jestli na tom budeš trvat, ale „ruku na srdce“: Budeš vůbec věřit jinému číslu, než je nula?
A k tomu co říkal Čížek v Hradci Královém: Máš to na nějakém audio (nebo video)?
Komentuje jeep, 24.6.2011 @ 21.07
A k tomu co říkal Čížek v Hradci Královém: Máš to na nějakém audio (nebo video)?
Nebo je to výplod tvé fantazie?
Komentuje admin, 25.6.2011 @ 6.50
jeep:
Třetí část 01:06:46 – http://www.uloz.to/5537946/roman-cizek-a-panel-speakerov-24-7-2010-hradec-kralove-rce-mp3-exe
V té třetí části je také o seznamu: napsat si všechny lidi, který znáte – pošťačka, chlap co měří plyn, pokladní v supermarketu…
Komentuje Sabrinka, 25.6.2011 @ 7.42
Nikdy bych nemohla pracovat pro něco, co je založené na lži. A to Amway je! Pamatuji si z dob studia (to je už asi 6 let), že jsem hledala časově nenáročnou brigádu, tak jsem odpověděla na inzerát: Za dvě hodiny práce denně příjem 30 000 měsíčně (nebo něco podobného). Dodnes si pamatuju, jak jsem byla v telefonu přesvědčována, že se nejedná o prodej, shánění lidí, ani o pojišťovnictví… tak jsem tedy šla na domluvenou schůzku. Byl tam pán v obleku a kabátě, který působil důvěryhodně, to se mu musí nechat. Nejdřív se ptal, kde a v čem chci bydlet, jakým autem jezdit.. no, a vyšlo z toho nehorázná suma (miliony)
A on řekl: Tak tohle se budete moci pořídit, když budete spolupracovat s naší firmou! To jsem už začala čmuchat nějakej podraz. Vykrucoval se, ale potom z něj vyšlo, že se jedná o Amway. Tak jsem mu pěkně vynadala, že lhal do telefonu
Jsem totiž z rodiny, kde se můj otec díky Amway rozvedl. Myslel si, jak bude vydělávat a přitom se jenom zadlužil
Takže vám radím – Amway nebrat za žádných okolností!!
Komentuje JaraCimrman, 25.6.2011 @ 19.18
Sabrinka
Přesně tak.Firma která nabízí vysoké výdělky ba dokonce splnění vašich snů bez požadavků(vzdělání,jazyky,praxe)je přinejmenším podezřelá.Jednoznačný cíl je nalákat co nejvíce lidí na schůzku.Díky dokonale vybraným větám,ti naivnější podlehnou.
Komentuje admin, 25.6.2011 @ 19.28
Sabrinka:
Svinstvo všech svinstev…
Komentuje jones, 29.6.2011 @ 19.10
Tak teďka už vim, proč přítelkyně tak jančí, z čeho je tak zblblá. To je z těch jejich seminářů. Zakážu jí Amway, nebo se s ní rozejdu
Komentuje acz, 1.7.2011 @ 6.49
Komentuje JaraCimrman, 25.6.2011 @ 19.18
Přesně tak.Firma která nabízí vysoké výdělky ba dokonce splnění vašich snů bez požadavků(vzdělání,jazyky,praxe)je přinejmenším podezřelá.
Tak to máš 100% pravdu. Naštěstí ale tohle není případ Amway
Amway totiž nabízí:
1. Možnost vysokých výdělků až po té, co se naučíte, vzděláte a prakticky zvládnete to, co je k vysokým výdělkům potřeba
2. Ono zmiňované vzdělávání v tom, co je k vysokým výdělkům potřeba.
Ale chápu tvoji zarputilou lživou rétoriku. To je u neinformovaných a především hloupých lidí zcela běžné počínání
Komentuje radys, 2.7.2011 @ 19.03
Jeden chlap z našeho vchodu Amway dělá. Otravuje s tim snad všechny lidi v baráku. Je to jak jehovisti
Komentuje jeep, 2.7.2011 @ 21.56
jones:
pošli na ní bestmena, ať jí spasí
Komentuje jarushka, 4.7.2011 @ 3.49
Amway je normálně praštěná sekta. Když jsem byla na tom jejich semináři, tak sem připadala jako v blázinci. Tahle stránka potvrdila, co je to za blázny.
Komentuje mireček, 23.7.2011 @ 11.10
Ty video v tom článku sou fakt hustý
Sekta jak vyšitá
Komentuje sisi, 2.9.2011 @ 12.39
Na takový jedný Amway tleskačce jsem taky byla
byla jsem ráda, že jsem od tamtud utekla
Komentuje acz, 2.9.2011 @ 13.55
A ja jsem byl zase rad, ze jsem zustal a neutekl. Zajimave, ze?
Komentuje dave, 2.9.2011 @ 14.39
Sabrinka: zajímavé,že „Amway nebrat“ říkají jenom lidé,kteří v tom neuspěli
Jestli můžu já poradit – spoj se s lidmi,kteří v tom uspěli a mají dlouhodobé výsledky a uvidíš co ti řeknou, vsadil bych se,že by ses nestačila ani divit,čím vším si museli projít.
Komentuje dave, 2.9.2011 @ 14.42
pokud chcete dělat Amway pouze a jenom pro peníze, tak se radši zabývejte něčím jiným a neztrácejte v tom čas. Lidé ale dělají pravý opak, jak se peníze nedostavujou, tak odcházejí-je to tím ,že to chtěli dělat JENOM PRO PENÍZE a to je omyl!!!! Nepleťte si to se zaměstnáním !!!!!!!!!!!!
Komentuje admin, 3.9.2011 @ 15.27
dave:
„Amway nebrat“ říkají jenom lidé,kteří v tom neuspěli? To potom říká drtivá většina amwayáků
Samozřejmě, že amway není zaměstnání, prodáváš výrobky a musíš mít živnostenský list… Zajímavé je to, že drtivá většina amwayáků ani živnostenský list nemá
Komentuje SiD, 3.9.2011 @ 20.46
admin: kde jsi vzal, že amwayáci prodávají výrobky a musejí mít živnostenské listy? Většina Amwayáků, živnostenský list nepotřebuje, proč by ho měla mít?
Komentuje admin, 4.9.2011 @ 5.17
SiD:
Prosím o potvrzení, že v amway není potřeba živnostenský list, když registrovaný amwayák prodává zboží za účelem zisku. Děkuji.
Komentuje acz, 4.9.2011 @ 6.12
Admin: Dekuji, ze svymi opakovanymi otazkami na adresu Amway v ruznych oblastech potvrzujes mnou i jinymi vyrcena fakta, ze ve skutecnosti o tom vsem vis VELKY KULOVY – viz. Marek Erben.
Pokracuj vsak dal v tom svem trapnovani, je to zabavne
Komentuje acz, 4.9.2011 @ 6.17
P.s. tve trapne uvahy, ktere zde z naproste neznalosti a neinformovanosti neustale predvadis, vyplivaji mimo jine z toho, ze nemas vyjasneny ani zakladni pojmy Ano, az takovy trouba nam tu kaze o Amway. Napr. uz nekolikrat jsem se ja osobne primo tebe dotazoval, co, nebo kdo ze je to ten Amwayjak. NIKDY JSI NA TO NEODPOVEDEL, protoze to sam nevis. Ale furt o tom zvanis. Podobne jako o sexu
Komentuje SiD, 4.9.2011 @ 12.27
Admin: prosím o potvrzení, že amway je o prodávání výrobků
Komentuje admin, 4.9.2011 @ 12.55
SiD:
Potvrzuji, amway je též o prodeji produktů – výrobků za účelem zisku. Přitom jde zde o nechutné fanatizování lidí, manipulaci s lidma, nechutné verbování lidí: pokladní v supermarketu, neznámé lidi z autobusové zastávky, lidi z kostela…
Komentuje SiD, 4.9.2011 @ 15.04
admin: unikaj ti základní souvislosti
Komentuje admin, 4.9.2011 @ 15.21
SiD:
Tyhle? …
„Pokud ten první měsíc napojíte na systém dva lidi, tak můžete mít po půl roce 64 lidí. Co když každej měsíc přivede každej jednoho dalšího do systému? Tak to máme 128. Další měsíc jen jednoho, to je 256, další měsíc 1024, další 2048 lidí, a po 12 měsících máte 4000 lidí ve skupině napojených na systém. Myslíte, že sami zvládnete zasponzorovat za rok 4000 lidí? Myslíte, že sami zvládnete naučit 2048, ať zasponzorují každej jednoho? Ani náhodou! To za rok neni možný! Ale pokud na začátku roku napojíte 2 lidi na systém, dáte je do líhně, tak po roce jich máte 4000. Co když dáte první měsíc do líhně 3 lidi? Druhý měsíc, když každý přivede jednoho, tak máte 6. Další měsíc každý přivede zase jednoho – je to 12. Pak 24, 48 a po 6 měsících můžete mít 96 lidí ve skupině. Sedmej měsíc by to bylo 192, pak 384. A po 12 měsících, když začnete na 3 lidech, které napojíte na systému, a každý z nich se naučí přinést do systemu jenom jednoho. Tak máte po roce 6144 lidí ve skupině. Pokud by to bylo dobře rozdelený do šesti větví, tak je to diamant. Co když začnete na pěti lidech? Schvalně si to spočítejte. Ja to nebudu rozebírat, řeknu vám jenom tu radu…. Kdyby každej, každý měsíc přivedl jenom jednoho… Pět lidí dáte do líhně, pět lidí dáte do systému a každej by přivedl jenom jednoho. První měsíc 5, druhý měsíc 10, 20, 40, 80… a po 6 měsících 160 lidí. Další měsíc 320, 640, 1280, 2560… Jedenáctý měsíc máme 5120 lidí, a kdyby každý přivedl jenom jednoho, tak po 12 měsících máme 10240 lidí ve vaší skupině. To je ředitelký diamant a průměrnej příjem 400-600 tisíc měsíčně! Když první mesíc napojíte do systemu 10 lidí? 10, 20, 80, 160, 320 po půl roce. Sedmej měsíc 640, pak 1280, 2560, 5120, 10240. A po 12 měsících 20480 lidí ve vasí skupině! Dokážete si představit, co by to udělalo s vaším příjmem, kdyby to bylo spravně rozdělený třeba do 10 větví?! Nebo do 15?! To už mužete přemýšlet asi takovým způsobem jako Rick Setzer, Billy Florenz a další diamanti, který chapou náš systém. To potom by jste měly ty příhody jako vypravujou oni… Když vysvětlujou, co je to náš byznys, tak říkají… To víte, to je jako když se ráno probudíte a slyšíte, ze váš dům někdo vysává a ohlídnete se vedle sebe a manželka ještě leží v posteli… protože někdo jinej vysává váš dům. A to je, když se ráno proberete a nemusíte vstávat. Když se vám nechce, kouknete kolik je hodin a pak se otočíte na pravej bok a řeknete si – ještě si dám hoďku. A když to bude středa a vám se nebude chtít pracovat, tak si řeknete – dneska si zasloužím dovolenou. A dáte si ji, protože vy jste svůj vlastní šéf! Tohle to se vám podaří! Pokud budete chápat, že systém tu není pro systém, systém je tu pro vás! Že je chytrý ten systém využívat, že to je klíč k našemu byznysu a pokud vy budete chtít v tomhle byznysu vydělávat velký peníze! Tak, já se na vás těším na systémovejch akcích a budu se těšit, že vy budete svoje lidi na systém napojovat.“
Komentuje vor v zakone, 4.9.2011 @ 17.50
admin:
…a bude jich stále víc a víc až jednoho dne bude každý člověk amwayákem, bude mít vilu a rolls-royce, všichni se budou mít rádi a pak přiletí Aštar Šeran, odcloní své lodě a pošle nám proudy vesmírné lásky…
Komentuje acz, 4.9.2011 @ 18.14
To už jsme četli stokrát
Ach jo
Komentuje acz, 4.9.2011 @ 19.41
Komentuje vor v zakone, 4.9.2011 @ 17.50
a bude jich stále víc a víc až jednoho dne bude každý člověk amwayákem, bude mít vilu a rolls-royce
Páni to je myšlenkový porod
To jsi vyplodil sám? Mám pro tebe překvápko. Nebude to takhle, nikdy
A to ani kdyby ses postavil na hlavu
Většina lidí, kteří se do Amway zaregistrují, si jen nakupuje zboží pro sebe. A registrace, jak je známo i tady v čechách, nikoho bohatým neudělá
To jen a pouze práce, tvrdá, dlouhodobá, efektivní a to opět i v čechách. Jakékoliv jiné tvrzení jsou jen iluze. A jelikož většina čechů je na tom stejně, jako ty, jenom žvaní a nic nedělají, tak na tom také jsou stejně, jako ty, mají prd. Včetně registrovaných v Amway. Nevěděl, jsem, že to netušíš
Cokoliv napíšeš, vždy jen opakovaně dokládá, že o té Amway nevíš vůbec nic. A děláš to pořád dokola.
Ty utrácíš veškerý svůj čas hledáním všemožných důvodů, proč to či ono nejde, nefunguje, není možné. Stejně jako naprostá většina lidí. Já naopak hledám odpovědi na otázky, jak a co dělat, aby to šlo, fungovalo.
To je základní rozdíl mezi mnou a tebou. A nic dalšího k tomu už není potřeba psát, protože tohle, vyjadřuje úplně všechno.
Komentuje vor v zakone, 5.9.2011 @ 2.35
ACZ:
Samozřejmě to tak nebude a to hlavně proto, že 99% amwayáků prodělává a ten zbytek si sotva vydělá na živobytí. Slušně profituje jen pár nejvyšších guru.
Podívej se sám na sebe: dřeš v levém kvadrantu a za vydělané peníze si kupuješ „super amway výrobky“ a lístky na akce, kde ti amway-guruové (úspěšně) vymývají mozek.
Komentuje acz, 5.9.2011 @ 4.10
Jak jsem rek, stale si neco myslis, ale vubec nic nevis. A jsi na to dokonce pysny.
Komentuje vor v zakone, 5.9.2011 @ 11.36
acz:
Pravda bolí,co?
Nebo snad nepracuješ v levém kvadrantu a jsi bohatý amwayák? Pozvi nás na prohlídku tvé vily a rádi e ti omluvíme.
Komentuje acz, 5.9.2011 @ 17.34
No, ja jistojiste nikdy netvrdil, ze mam vilu. To ty tady lzes jako kdyz tiskne
Komentuje Pavel, 5.9.2011 @ 19.10
ACZ:
Jak jsem rek, stale si neco myslis, ale vubec nic nevis. A jsi na to dokonce pysny.
Ale ví. To jenom vy amwayáci si pořád myslíte, že ti ostatní nic neví..
Máte totiž ze seminářů vymitý mozek jedinou a to amwayáckou pravdou..
Komentuje salab, 6.9.2011 @ 8.05
Já byl v Amway půl roku a mám z toho pocity, že je to sekta
Komentuje acz, 6.9.2011 @ 16.32
A ktera to je, ta Amwayjacka pravda, Pavle?
Komentuje Pavel, 7.9.2011 @ 15.55
No přeci ta kterou po celem internetu předvádíš.. Acz..
A jeden ste jak druhej, víš
Komentuje acz, 8.9.2011 @ 4.13
A ja se ptam znovu, cituj ji, tu amwayjackou pravdu, dekuji. Nebo opet nemas tuseni o cem zvanis?
Komentuje Vodička, 28.1.2012 @ 17.09
Jednou jsem se zúčastnil semináře Amway. Ale když jsem tam viděl ty fanatiky, tak sem radši zdrhnul
Komentuje Polci, 3.2.2012 @ 14.11
Amwayáci opravdu fanatici jsou. Když vidím mého bratrance, tam mi vstávají vlasy vzhůru
Nikomu nedá pokoj, každýho minimálně 3x přemlouvá. Už několik let tvrdí, že bude vydělávat miliony, ale pořád jezdí fábií a bydlí v bytovce
Komentuje járyn, 12.2.2012 @ 15.06
Kamarád mě přemlouval, abych do té sekty vstoupil, teďka když to vidím (videa a komentáře), tak jsem rád, že jsem do toho nešel
Komentuje ledva, 12.2.2012 @ 22.32
Manžel sestry Amway dělá a je opravdu nesnesitelný deamagog. Ségra přemýšlí o rozvodu, protože všechny peníze utratí za výrobky a semináře
První rok říkal, že se mu to brzy vrátí, ale tohle trvá už 3 roky a sestra je fakt nešťastná
Komentuje Štěpán, 13.2.2012 @ 16.01
Amway je o manipulování s lidmi, jejich nábor mi připomínají sektu. Nejsem z těch, co žerou pohádky o milionářích, a už vůbec ne ty americký komedie (semináře). Jeden můj známej do toho před několika lety šel, stal se z něj úplně jinej člověk! Každý ráno řve z okna amway business, go diamond
Přišel o všechny přátele, dokonce i manželku!
Komentuje admin, 13.2.2012 @ 17.34
Štěpán:
Toho maníka (Amwayáka), co každý ráno řve z okna GO DIAMOND, bych chtěl teda vidět – slyšet
Komentuje Pavel, 13.2.2012 @ 20.31
Tak to je něco
Komentuje Derja, 14.2.2012 @ 19.17
Rozumně myslící člověk Amway nedělá, vše hovoří proti – přijdete o pravé přátelé, víc investujete než vyděláte…
Amwayáci jsou snad nejotravnější lidi na světě!
Sousedce co Amway dělá, jsem musela dát až facku, pořád nesnesitelně otravovala